abonnement Unibet Coolblue
pi_73716604
Dit is wel een patch en geen Uitbreiding. En ter Info Speel pas 1,5jaar WoW dus heb de "Echte" Vanilla WoW niet mee gemaakt. . (al leek t me wel leuk die ouwe tijden mee temaken van 40mans )
Jeweet!
pi_73716678
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

De echte progression heb je nu ook op Hc/Hardmodes.

ICC lijkt me best een lame patch, heb hard gewerkt voor mijn ilvl245 e.d. en dalijk krijg je triumph badges al in Hc's, kbdoel wtf. komop zeg, de raiders hebben veel meer energy/aandacht moeten besteden aan die items om ze te krijgen, en dan krijg je ze met Hc's al bij elkaar die je in 30min doorrent met 5e.
Hardmodes noem ik geen progression. Hardmodes zijn een zijtak; encounters anders doen dan waarvoor ze normaal voor het grote publiek bedoeld zijn. Dat is hetzelfde als Hogger soloen als een naked level 1, alleen dan zonder loot. Een prestatie desalniettemin, maar geen progression om verder te komen.
pi_73716871
40-man lvl1 hogger-raid met Heirlooms! Zal dat lukken? Met een beetje enchants erbij.
pi_73717002
Lol . Je verveelt je? .

Post screenshots trouwens .
pi_73717928
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Lol . Je verveelt je? .

Post screenshots trouwens .
Er was ooit eens een screenshot gepost vol met level 80 corpses rond Hogger, players met dure titles zoals starcaller, hand of adal, etc. Dat was een topic op de WoW forums onder het mom van 'Hogger is OP', zelfs een CM reageerde daar en moest er om lachen.
pi_73718601
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik heb daar 2 equipments voor gemaakt ('2H' en 'Shield') met alleen de mainhand en offhand slots en dan de volgende macro's op respectievelijk Shift+1 en Shift+2:

#showtooltip
/cast Battle Stance
/equipset 2H

#showtooltip
/cast Defensive Stance
/equipset Shield

Niet de meest ideale manier in fast-paced PvP aangezien je dan altijd een GCD proct als je naar shield moet om te shield blocken bv, maar het werkt.
Stances zitten niet op GCD en shield bash is bruikbaar in battle stance en gebruikt geen GCD.

Overigens is prot PVP grappig, je bent echt heel lastig dood te krijgen. Als je een beetje gear hebt zal een rogue al zn CDs moeten gebruiken om je ongeveer van 100% naar 60% te krijgen.
pi_73719472
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:34 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je hebt NU toch je 245 gear? Daar kunnen mensen die niet raiden alleen maar van dromen. Alles schuift gewoon een stapje op. Of ben je ook nog steeds emotioneel dat je hard gewerkt had voor een lvl60, en dat na TBC iedereen opeens veel betere gear had na 2 quests in Outland? Of dat in Northrend mensen lvl71 konden worden en je juist keihard voor je gear had gewerkt op lvl70 in raids.. Alles schuift gewoon een stapje op.
moet zeggen dat ik het niet met je eens ben. Ze gaan veel te snel stappen omhoog. Straks kun je met HC's al 245 gear kopen, wat het lagere item level gear overbodig maakt. Als je level 80 bent spring je opeens zo ontzettend snel omhoog kwa item level.

Beste was geweest dat het volgende dropte:

Hc's: Eoh
naxx: EoV
ulduar: EoC
toc: EoT
ICC: de nieuwe E

De meeste mensen missen nu gewoon ulduar/nax en gaan gelijk door naar Toc (of later ICC). Er zullen straks gewoon mensen zijn die ICC gecleared hebben en nog nooit naxx hebben gedaan. Beetje jammer vind ik dit.. daarnaast is inderdaad het pimp effect van je gear d'r ook af. In het begin was het ontzettend cool om iemand te zien in full epic.

En dat er bij een addon beter gear uitkomt is natuurlijk logisch (alhoewel het bij northend nog wel meevoel met "goede gear"). Je kreeg veruit de beste gear in het doen van instances in northend. De quest items waren op een paar chainquests rewards gewoon kut.
Dit keer zonder signature
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:08:13 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73719636
Eens met de vorige poster. In de begindagen van WotLK deden we Naxx10 in T6+sunwell gear. Zonder problemen.

Mijn shaman is level 79 en heeft nu al 6 epics voor resto klaarliggen als ze level 80 wordt, en nog eens 4 voor enhancement. Beetje heroics farmen en ik kan zo meedoen in TotC. Ik maak dus ook misbruik van het systeem . Wil nog niet zeggen dat ik het er echt mee eens ben dat het zo gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_73719806
Idd, de eerste raids zat iedereen nog voor de helft in lvl 70 gear, met northrend gems . Ik vind het idd ook wel jammer, het is imo leuker om steeds een stapje hoger te komen.

Het nadeel is ook, dat op dit moment naxx bijna niet meer gedaan word. Je kan het doen om een alt te gearen, maar je kan ook 4 mensen zoeken ipv 9 en gewoon wat ToC runs of heroics doen.
pi_73722419
Ja, vind ik ook jammer. Naxx/Ulduar zijn veel leeg nu. Ik wil nog steeds verder met de hardmodes in ulduar
pi_73722695
Ulduar word hier nog steeds veel gedaan, aardig wat guilds doen 10 man hardmodes iig.



.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:57:47 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73722974
10 minuten na dat ik 80 gedinged ben meteen alweer 2 nieuwe epics erbij, 3 conquest en 2 triumph emblems .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:14:58 #143
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73723571
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ulduar word hier nog steeds veel gedaan, aardig wat guilds doen 10 man hardmodes iig.

[ afbeelding ]

.
Omg!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73723910
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
10 minuten na dat ik 80 gedinged ben meteen alweer 2 nieuwe epics erbij, 3 conquest en 2 triumph emblems .
is daily hc toc?

zijn btw de daily hc's op elke realm hetzelfde?
Dit keer zonder signature
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:26:26 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73724024
Nope, was OK. En nee, verschilt per realm. Ik wist niet eens dat Totc de daily kon zijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_73724484
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
Nope, was OK. En nee, verschilt per realm. Ik wist niet eens dat Totc de daily kon zijn?
ja, moet je black pegment looten van de knight. Zal ik je toch adviseren om vanavond ff snel een toc5 run te doen. Alle 3 de bosses een leuke epic loot! De mace/ring/wrist zijn namelijk ideaal voor shaman.. waarvoor spec je dan btw? elemental, ench of resto?
Dit keer zonder signature
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:40:43 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73724542
Enhancement en resto .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:27:06 #148
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73729244
Level 79.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73731711
Ligt het aan mij of zijn Muti Rogues erg goed / misschien OP? Elke pug die ik binnenkom trek ik zo de eerste plaats in Recount damage en DPS, met name de 25mans. 6.2k op Koralon-25 (2e 5.5k en 3-5 op 5k), 8k op Twins-25 zonder Empowerment (2e ergens rond de 5.5-6k). En dat met mijn 219 gear (Ulduar-10).
pi_73734428
Muti rogues hebben een kleine voorsprong op combat rogues. Al ben ik niet ver van onze muti rogue.. Op sommige bazen ben ik zelfs hoger als hem; ligt meer aan het gevecht denk ik
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_73735018
Op gevecht waar we (melee) stil staan daar shine ik echt. Ignis, XT-002, etc. Movement fights weer wat minder. En het is ook vooral in raids met veel group buffs, heroics minder uiteraard.

Hier wat screenies + Recount:

XT-002, 10-man
Twins attempt 1 (zonder empowerment), 25-man
Koralon, 25-man

Allemaal behoorlijk ver boven de rest. En voor diegenen die Mutilate Rogue spec niet kennen, het heeft geen enkele lange cooldown skill. Behalve Cold Blood dan, maar dat is niets vergeleken met dingen zoals Whirlwind/Killing Spree/Andrenaline Rush/etc. Dus het is niet zo dat ik dat geproct heb in het begin en dan gelijk screenies heb genomen.

Dit keer niet bedoeld om op te scheppen, maar ik vroeg me gewoon af of Mutilate echt zo goed is, of ik zo goed ben, of de rest gewoon minder goed/zuig is? Mijn gear is echt niet super goed. Wel full epic uiteraard maar meer dan de helft is troep uit Ulduar 10, plus 2 245s, een 232 en dual 219 wapens.

[ Bericht 42% gewijzigd door SharQueDo op 16-10-2009 00:18:26 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:11:21 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73737546
Volgens mij is Muti gewoon het beste op lagere gear levels. Van wat ik gehoord heb gaan de meeste rogues in full Totc25 gear voor combat fists/daggers. Weet ik niet zeker hoor, ik heb totaal geen verstand van rogues .

Trouwens, mijn shaman na 2 uurtjes level 80 zijn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Alaina

Let niet op de kara epics .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_73738633
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef SharQueDo het volgende:
Op gevecht waar we (melee) stil staan daar shine ik echt. Ignis, XT-002, etc. Movement fights weer wat minder. En het is ook vooral in raids met veel group buffs, heroics minder uiteraard.

Hier wat screenies + Recount:

XT-002, 10-man
Twins attempt 1 (zonder empowerment), 25-man
Koralon, 25-man

Allemaal behoorlijk ver boven de rest. En voor diegenen die Mutilate Rogue spec niet kennen, het heeft geen enkele lange cooldown skill. Behalve Cold Blood dan, maar dat is niets vergeleken met dingen zoals Whirlwind/Killing Spree/Andrenaline Rush/etc. Dus het is niet zo dat ik dat geproct heb in het begin en dan gelijk screenies heb genomen.

Dit keer niet bedoeld om op te scheppen, maar ik vroeg me gewoon af of Mutilate echt zo goed is, of ik zo goed ben, of de rest gewoon minder goed/zuig is? Mijn gear is echt niet super goed. Wel full epic uiteraard maar meer dan de helft is troep uit Ulduar 10, plus 2 245s, een 232 en dual 219 wapens.
Heb je een armory link oid? Meeste rogues zijn trouwens combat omdat dat veel makkelijker speelt. Persoonlijk vind ik mutilate veel leuker en uitdagender.
pi_73738978
Wow.. ben nu een poosje bezig in hellfire penisula, de quests zijn zoveel leuker, de rewards zijn echt beter.. Elke keer wel een armor of wapen upgrade.. en als het niets is, duurste item nemen en verkopen.. en de gold rewards..

just.. wow..
pi_73739243
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:26 schreef wc-eend het volgende:
Wow.. ben nu een poosje bezig in hellfire penisula, de quests zijn zoveel leuker, de rewards zijn echt beter.. Elke keer wel een armor of wapen upgrade.. en als het niets is, duurste item nemen en verkopen.. en de gold rewards..

just.. wow..
Je zal had hard nodig hebben 5,000g voor je flying mount
pi_73739249
Ja als je 80 bent toch?
pi_73739422
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:57 schreef SharQueDo het volgende:
verhaal.
In mijn guild doen de rogues het ook erg goed, maar wij mages blijven ze nog wel voor op de Twins in 25. Ik stond nr 1 gisteren, had 8.1K met FFB spec, rogues kwamen rond 7k dps uit. Maar zoals altijd, elke groep verschilt de situatie/gear/specs.
pi_73740132
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef wc-eend het volgende:
Ja als je 80 bent toch?

Quote van WoWWiki:

Artisan: Level 70

Artisan riding skill (300) costs 5,000g for training and an additional 100g for the mount. The skill is learned from the same trainers who teach the Expert skill. Epic Flying mounts increase movement speed by 100% on the ground and 280% in the air. For faction discounts, trainers honor the Stormwind or Valiance Expedition factions for the Alliance and Orgrimmar or Warsong Offensive for the Horde. This is also the training level required to use the ultra-rare 310% speed flying mounts.
pi_73740201
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef wc-eend het volgende:
Ja als je 80 bent toch?
Nee, vanaf 70 al. Vanaf 60 kan je vliegen in Outland, vanaf 68 kan je vliegen in Northrend (1000g), en vanaf 70 kan je epic flying halen (5000g). Die 280% mount zorgt voor 600% sneller questen.. Man wat een ramp was dat te paard Nu vlieg je overal overheen, en nog 3 keer zo snel ook
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:46:43 #160
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73740329
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:41 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nee, vanaf 70 al. Vanaf 60 kan je vliegen in Outland, vanaf 68 kan je vliegen in Northrend (1000g), en vanaf 70 kan je epic flying halen (5000g). Die 280% mount zorgt voor 600% sneller questen.. Man wat een ramp was dat te paard Nu vlieg je overal overheen, en nog 3 keer zo snel ook
Je kan vliegen in Northrend vanaf 68 als je een andere character hebt die 77 of hoger is.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73744034
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 07:51 schreef Naeked het volgende:

[..]

Heb je een armory link oid? Meeste rogues zijn trouwens combat omdat dat veel makkelijker speelt. Persoonlijk vind ik mutilate veel leuker en uitdagender.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Sharqy

Ik zit in PvP gear atm, ik zal straks uitloggen in PvE gear. Ik prefereer ook Mutilate over Combat. En Rogues gebruiken daggers, geen swords/axes als furywarrior-wannabe's, imo.

[ Bericht 13% gewijzigd door SharQueDo op 16-10-2009 12:02:13 ]
pi_73744575
Hoe kom je aan die PVP gear? Honor gefarmed in WG/andere battlegrounds? PVE marks? Ik zit er af en toe ook over te denken om PVP gear te verzamelen, maar alleen de gedachte al maakt me bang.. Duurt veeeel te lang
pi_73744711
Heel veel honor gefarmed idd. En elke week 10 potjes arena doen voor punten, heb helmet en chest gekocht met arena points en honor. Shoulders voor 50 Triumph badges gekocht (ja, lach me maar uit, je bent niet de enige alleen beide T9 set bonussen zuigen voor Rogue, ya rly). Relentless Boots en Ring en Furious Gloves was lucky drop uit VoA. Legs + Trinket van WG marks en een Darkmoon Card trinket. Weapons van ToTC HC en Ulduar 10.

Al in al in een weekje of 3 bij elkaar gekregen.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:35:05 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73745134
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:46 schreef Katth het volgende:

[..]

Je kan vliegen in Northrend vanaf 68 als je een andere character hebt die 77 of hoger is.
Waarom kan mn 74 Hunter dan geen CWF kopen, ookal is mn Warrior 80?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73745166
Je moet met je warrior in Dalaran de tome kopen (die is Bind to Account), en die moet je dan naar je hunter opsturen via mail.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:00:54 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_73746013
Ah
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:39 #167
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_73746253
Ik stond net in Sholazar Basin te vissen voor de daily, dacht laat ik even een herb pakken. Landt er natuurlijk net een horde death knight die vond dat die herb van hem was. Gelukkig bestaat mijn fishing gear uit pvp gear + hengel, maarja komt er nog een death knight bij. Ik blijft healen en fearen, loop een heel rondje met ze langs en door het water, tot ze op een gegeven moment beiden afhaken omdat ik maar niet doodga en mijn dots ze bijna beiden door al hun leven hadden gejaagd Disc priest power
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_73748107
Salt and Peper 10man gehaald en TOTC 10man achiev gehaald. Op naar 10TOTC hc
pi_73749094
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Ulreazj het volgende:
Salt and Peper 10man gehaald en TOTC 10man achiev gehaald. Op naar 10TOTC hc
Haha jah is echt makkelijk opeens nu Salt n Pepper 10man, Soms als je niet op de tijd let daar en gwoon volop nuked en je killed ze , kijk je naar je DBM en zie je fight against .. ended in 2min 15sec...

ToTGc10 zijn we bij Anub nu, maar we zijn op het moment voor Glory of the ulduar raid (10man) aan het gaan met A smell of saronite in the morning e.d.

Gister was echt niemand geconcentreerd maar wel gelukkig nog een per ongelukke 10man heartbreaker gedaan. en deze


Vandaag gaan we waarschijnlijk A smell of saronite in the morning proberen aangezien we gister echt maar aan 't kloten waren.
Jeweet!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:27:46 #170
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73753183
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:46 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je zal had hard nodig hebben 5,000g voor je flying mount
Daar ben ik nog steeds voor aan het buffelen, als level 79'er.

Ik moet echt eens aan mijn professions gaan werken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73753277
Salt en Pepper had ik ook gehaald laatst. Dacht tot een minuut geleden dat het gewoon de achievement was die je krijgt als je ze dood .
pi_73755408
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 07:51 schreef Naeked het volgende:

[..]

Heb je een armory link oid? Meeste rogues zijn trouwens combat omdat dat veel makkelijker speelt. Persoonlijk vind ik mutilate veel leuker en uitdagender.
QFT
pi_73755449
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:41 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nee, vanaf 70 al. Vanaf 60 kan je vliegen in Outland, vanaf 68 kan je vliegen in Northrend (1000g), en vanaf 70 kan je epic flying halen (5000g). Die 280% mount zorgt voor 600% sneller questen.. Man wat een ramp was dat te paard Nu vlieg je overal overheen, en nog 3 keer zo snel ook
Epic flying in Hellfire is van 5k naar 4.5k. In Dalaran kost het nog wel 5k.
pi_73755902
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 07:51 schreef Naeked het volgende:

[..]

Heb je een armory link oid? Meeste rogues zijn trouwens combat omdat dat veel makkelijker speelt. Persoonlijk vind ik mutilate veel leuker en uitdagender.
Is combat nóg makkelijker dan muti? Ik zat er over te denken te respeccen naar combat maar laat maar zitten dan . Ik hou altijd wel van uitdagende classes, ipv 2 abilities facerollen.
pi_73755961
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is combat nóg makkelijker dan muti? Ik zat er over te denken te respeccen naar combat maar laat maar zitten dan . Ik hou altijd wel van uitdagende classes, ipv 2 abilities facerollen.
quote:
PvE Mutilate, fast and flawed advice
Generally, slow mainhand, fast offhand.
Use the highest DPS daggers possible, speed is of less importance.
Mainhand Instant Poison, Offhand Deadly Poison.

Rotation:
* Ensure that there is a bleed (ie. Rupture, Deep Wounds, Rend) on the target.
* Start up Hunger for Blood.
* Start up Slice and Dice however you please, really.
* Use vanish whenever possible for Overkill buff.

1. Mutilate to 4+ Combo Points
2. Make sure Hunger for Blood isn't going to drop soon. Refresh it if it will.
3. Is Rupture up? If yes, Envenom. Go to step 1.
4. Does Slice and Dice have >12 seconds left? If no, Envenom. Go to Step 1.
5. Rupture. Go to Step 1.

PvE Combat, fast and flawed advice
Mainhand a sword or fist weapon of generally slow speed.
Offhand a sword, dagger or fist weapon of generally fast speed.
Mainhand Wound Poison, Offhand Deadly Poison

Priority:
* Start up Slice and Dice however you please, really.
* Use cooldowns whenever possible. Killing spree + blade flurry, blade flurry +
adrenaline rush can be used. Adrenaline rush + killing spree is not recommended
due to energy capping.

1. Keep SnD up, no matter what the number of combo points are.
2. 5 point Rupture or Eviscerate for rupture-less builds.
3. 5 point Eviscerate if SnD is not about to drop off.
Bron: http://elitistjerks.com/f(...)wotlk_updated_3_2_a/

O, en:



[ Bericht 2% gewijzigd door SharQueDo op 16-10-2009 18:02:08 ]
pi_73756467
http://www.mmo-champion.c(...)millhouse-manastorm/

Poll of the century: 'Wilfred Fizzlebang vs Millhouse Manastorm'. Stemmen!

[ Bericht 17% gewijzigd door SharQueDo op 16-10-2009 18:33:22 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:34:32 #177
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73763278
Nou, dat valt me nog alleszins mee tot nu toe. Vanmiddag mijn account gemerged met m'n nieuwe Battle.net account en tot nu toe geen problemen ondervonden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73766366
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is combat nóg makkelijker dan muti? Ik zat er over te denken te respeccen naar combat maar laat maar zitten dan . Ik hou altijd wel van uitdagende classes, ipv 2 abilities facerollen.
Sinister Strike spammen is saai.
pi_73771601
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef SharQueDo het volgende:
...

Die rogue is trouwens hopelijk soon-to-be-Horde @ Stormscale.
Wehehe, de GM van de guild waar ik in zit sprak me vanavond aan hier over. Hij lurkt dus ook op Fok!. "Wanneer was je van plan dat ons (guild) te vertellen?"

Ik zo: "Ehr, niet? Sarcasme?"

Dus, hoi Elca
pi_73771709
Lol .
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 03:49:40 #181
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73771746




Is het me na drie jaar toch nog gelukt; de level cap bereiken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73771753
Grats .
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 04:27:59 #183
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73771904
Thanx!

Voel me wel een beetje leeg van binnen nu. M'n doel in WoW is weg.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73772192
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 04:27 schreef Rikketik het volgende:
Thanx!

Voel me wel een beetje leeg van binnen nu. M'n doel in WoW is weg.
WoW begint pas op max level.
pi_73774949
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is combat nóg makkelijker dan muti? Ik zat er over te denken te respeccen naar combat maar laat maar zitten dan . Ik hou altijd wel van uitdagende classes, ipv 2 abilities facerollen.

Combat is meer op je timers letten, SnD en Rupture en je global cooldowns Meer is er niet veel aan.
Ben vrijwel sinds vanilla combat, vind het wel goed zo Niet veel mensen willen de fist/axe hebben
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_73776210
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 03:49 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]



Is het me na drie jaar toch nog gelukt; de level cap bereiken.
Feli. Je kan opzich nog veel doen. Gear maxen , profs maxen , dungeons en raids , pvp , achievements, quests doen voor lore.
pi_73777453
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 04:27 schreef Rikketik het volgende:
M'n doel in WoW is weg.
Het spel begint nu pas lvl1-80 is het meest saaie van allemaal vergeleken wat je op lvl80 allemaal doet.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:19:38 #188
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73778179
Ja ik weet wel dat het nu pas begint, maar ik moet even aan dat gevoel wennen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73778998
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 03:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dus, hoi Elca
Hoi Sharqy
pi_73779044
Tura sterft een beetje uit of niet? Steeds meer mensen transferen.
pi_73779131
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:52 schreef Elcadarn het volgende:

[..]

Hoi Sharqy
Wehehe, m'n Guild Master zit ook hier. Alles wat ik zeg wordt tegen me gebruikt.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Tura sterft een beetje uit of niet? Steeds meer mensen transferen.
Ja idd, ik ga volgende week ook weg met m'n Rogue m'n Druid achterna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73779466
lolz, ik zeg al niks meer, dont worry
pi_73779704
Alliance kant van Turalyon is nog even levendig, alhoewel ik wel een paar guilds in korte tijd zag disbanden (Defenders of Honor disbanded en van Faceroll zijn alle hardcore raiders weg, dus dat is nu een social guild).
pi_73779844
Mjah hier is Origin een tijd terug gedisband, nr1 horde guild. Die zijn allemaal getransfered en zitten er alleen nog met alts eigenlijk. Mijn guild is ook gedisband en spreek steeds meer mensen die het over transferen hebben. Qua horde begint het namelijk erg leeg te worden en weinig keuze in guilds.
pi_73780838
Ja ik zie steeds meer reroll chars aan de alliance kant op Tura. Straks beland Horde ook in de FCM om naar toe te verhuizen...

Gisteren een leuke offhand plan geloot op de hunter. Technique: Rituals of the New Moon

Jammer dat er geen meer van dit soort dingen in WoW zitten voor inscribers.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')