abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 21:52:26 #151
5428 crew  miss_sly
pi_74059549
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef YPPY het volgende:
Zoek je meer van die patroontjes miss_sly? Kan hier ook nog wel eens kijken anders.
Ik ben idd begonnen met dingetjes voor Senna en ik heb ook al wat leuke stofjes.
Ik zoek nu eigenlijk ook iets met mouwen voor de winter. Mag wel een A-lijntje zijn, maar dan met mouwen,. Heb een heel leuk stofje al ervoor!
Heb jij ook zelf kleren gemaakt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74078247
klaar

pi_74078341
AncientSount, wat mooi! Heb je dat geverfd of geborduurd? (kan ik niet goed zien op de foto) schattig ook met de piraatjes met de papegaai
pi_74078456
geborduurd, sorry voor de slechte fotokwaliteit maar heb de foto gemaakt met m'n webcam :p
pi_74078629
MOOOOOOIIII!
En wat een werk!
pi_74078867
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Of, maar ik weet niet precies hoe die sticker eruitziet, kun je de sticker snijden/knippen in de maat waarop hij erop moet en dan met potlood omtrekken, dan inspuiten en dan precies in die omtrek plakken. En in het midden beginnen met plakken en naar buiten wrijven.
Succes in ieder geval!

Hier de jurkjes die ik anderhalf jaar geleden voor mijn nichtje gemaakt heb. Ik was ze helemaal vergeten, maar ik vind ze eigenlijk wel leuk.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die rechter lijkt zwart, maar is donkerblauw. De bloemen zijn van vilt erop gestikt.

Miss Sly, dit patroon heb ik ook nog.
wat lief en leuk en schattig!!
ik wil ook creatief zijn!
ennuhhh mag ik het patroontje? misschien kan me moeder creatief zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:22:07 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74079220
Leuke werken weer zeg !!!

Hier ben ik ondertussen halverwege het boxkleed, heb wel nu even een weekje geen les ivm herfstvakantie, maar morgen naaimachine aanschaffen
Zodat ik thuis veel meer kan uitproberen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74079355
Supermooi gedaan AS! Wow, en wat een werk inderdaad... heb je die als kant-en-klaar-patroon/pakket gekocht? Of zelf bedacht en alles bij elkaar gezocht?
pi_74079552
Leuk gemaakt AS! Wat een werk zeg!

Oh en Oeke wat leuk! Heb je voor mij ook een patroon?
Miss sly ik heb helaas nog totaal geen tijd gehad om de grotere maat jurkjes te proberen.
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 15:37:40 #160
5428 crew  miss_sly
pi_74079732
Stiemie, ik snap precies hoe het is. Ik heb ook 2 weken gedaan over dit ene simpele overgooiertje Als je even tijd hebt, kan het in een paar uurtjes klaar zijn, maar die paar uurtjes moet je bij elkaar sprokkelen met zo'n kleintje he?

AS, mooi! Ik vind borduren zo knap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74079854
Nou met het gehuil en gespuug van Esmee en dan ook nog mijn eigenwijze peuter erbij, heb ik nog geeneens tijd gehad om een leuk speenkoord te maken
pi_74079947
Het is inderdaad wel heel veel werk, maar ik had nog nooit geborduurd dus ik had geen idee en kocht meteen een groot kant-en-klaar pakket.
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 15:46:12 #163
5428 crew  miss_sly
pi_74080034
Stiemie, jij hebt het dan nog een graadje moeilijker dan ik, als ik dat zo lees
Maar het heeft dus geen haast, hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74080544
Oh maar het was niet om tegen je op te bieden hoor Was meer een soort van frustratie want ik wil zooooo graag weer lekker frobelen
pi_74081448
Wat leuk die piraatjes! Wat een werk zeg, wel super mooi geworden.

Ik heb net 2 speenkoorden gemaakt:

De kleuren zijn in het echt wat feller, en op de foto lijkt het net of dat onderste dingetje waar de speen aan vast moet een elastiekje is ofzo, maar het is een geel lintje.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74082402
Leuk zeg tessie! hoe heb je die gemaakt?

* Stiemie lichtelijk jaloers is...
pi_74082470
wat leuk Tessie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 16:52:31 #168
5428 crew  miss_sly
pi_74082558
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:59 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar het was niet om tegen je op te bieden hoor Was meer een soort van frustratie want ik wil zooooo graag weer lekker frobelen
zo nam ik het ook niet op, hoor! ik realiseerde me alleen dat ik het dan nog gemakkelijk heb met maar 1 kind dat ook nog eens best gemakkelijk is. maar jouw frobeltijd komt ook vast weer terug

tessie, wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74083271
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Groofsken het volgende:
Ja, ik snap het hoor , ik ga er over een paar dagen eens rustig voor zitten en dan wat voorzichtiger te werk dan dit keer.

Help me hopen dat het goed gaat, want dat kastje moet de blikvanger van haar kamertje worden eigenlijk . De rest is gewoon tweedehands en houtkleur enzo .
Ik help mee hopen hoor! Gaat vast lukken joh.

Die jurkjes zijn schattig Oeke!

De speenkoorden zijn ook leuk Tessie
pi_74083588
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:48 schreef Stiemie het volgende:
Leuk zeg tessie! hoe heb je die gemaakt?

* Stiemie lichtelijk jaloers is...
Heel simpel met vilt, een kartelschaar, lint en textiellijm. En dat houten klemmetje heb ik los gekocht en die andere komt van een ander onhandig speenkoord en heb ik afgeknipt en beplakt.
Oh en ik heb ook nog 3 knopen gebruikt als versiering.

Thanx voor de complimentjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74083801
Ze zijn erg leuk geworden Tessie en bedankt voor de uitleg.

Ik vind zelf deze ook erg leuk


Zit al een beetje te kijken hoe ik die kan maken. Iemand nog tips?
  Moderator maandag 26 oktober 2009 @ 18:24:04 #172
5428 crew  miss_sly
pi_74085507
tunneltje maken, elastiek erin en dat vastzetten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74086143
Ja dat leek me ook, maar ik vind met elastiek wel eng. Als die speen dan ergens achter blijft haken en dan losschiet Zou het ook met een lintje kunnen? Lijkt me wel he?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 oktober 2009 @ 18:45:08 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74086162
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:44 schreef Stiemie het volgende:
Ja dat leek me ook, maar ik vind met elastiek wel eng. Als die speen dan ergens achter blijft haken en dan losschiet Zou het ook met een lintje kunnen? Lijkt me wel he?
n schoenveter misschien ook wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74086198
Oh da's ook een goeie inderdaad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')