abonnement Unibet Coolblue
pi_73528297
ik heb hier effe auto van vriend overgeschreven op me naam.

kan ik nu geldige autoverzekring afsluiten? auto heeft geen apk? maar ik will eht naar de garage 200km verder brenegen. maw is verzekering geldig als ik ongeluk maak onderweg en auto geen apk heeft?

groeteeeeeeeeeeeen
pi_73528384
zonder apk is hij niet verzekerd.

Op een trailer laden dus, is nog goedkoper ook dan kutte met verzekeringen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:14:33 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73528407
Vraag het voor de zekerheid na bij de verzekeraar waar je de polis aanvraagt. Dit wil namelijk nog wel eens verschillen. Je kunt er wel op rekenen dat wanneer jij schade krijgt wat ontstaan is door achterstallig onderhoud de verzekeraar deze schade niet/deels zal vergoeden. Sommigen geven dus ook standaard geen dekking af. Maar om het zeker te weten moet je het even navragen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:15:07 #4
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73528428
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef Chinless het volgende:
zonder apk is hij niet verzekerd.

Op een trailer laden dus, is nog goedkoper ook dan kutte met verzekeringen
Je bent bij wet verplicht je auto te verzekeren vanaf het moment dat jij hem op naam krijgt. Dat is niet met terugwerkende kracht te regelen. Maw niet doen TS, wel verzekeren ivm wettelijke verplichting.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Vis een optie? vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:34:43 #5
70532 loveli
N
pi_73529049