abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 november 2009 @ 02:42:19 #101
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_75077565
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:19 schreef tonja het volgende:
Is de meer sympathieke zelfreinigende versie al aan bod geweest hier?
Nou, Harry dus, die ruimt zijn eigen rotzooi op. Van Loes weet ik het het niet, die heeft in de ruim 4 jaar dat ik haar heb maar 1 keer gekotst.
Dat wordt de recycle kotser genoemd
Ik heb er ook 1 die dat doet
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_75077636
De onzichtbare kots kotser: bij voorkeur alleen glibberig vocht uitkotsen in het looppad van de baas zodat deze als ze in de keuken komt in het halfduister 's morgens of 's avonds laat ineens schaatst als een eenbenige Ard Schenk in zijn glorietijd om dan te eindigen half hangend aan het aanrecht en de keukenkastjes.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 28 november 2009 @ 02:54:38 #103
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_75077657
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
De onzichtbare kots kotser: bij voorkeur alleen glibberig vocht uitkotsen in het looppad van de baas zodat deze als ze in de keuken komt in het halfduister 's morgens of 's avonds laat ineens schaatst als een eenbenige Ard Schenk in zijn glorietijd om dan te eindigen half hangend aan het aanrecht en de keukenkastjes.
Ik moest grinniken omdat ik het voor me zag en ik stoned ben
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 28 november 2009 @ 03:11:29 #104
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75077775
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
De onzichtbare kots kotser: bij voorkeur alleen glibberig vocht uitkotsen in het looppad van de baas zodat deze als ze in de keuken komt in het halfduister 's morgens of 's avonds laat ineens schaatst als een eenbenige Ard Schenk in zijn glorietijd om dan te eindigen half hangend aan het aanrecht en de keukenkastjes.
Whehe mooi omschreven, ik zie het helemaal voor me..
Ik ben zelf bij mijn vorige kat een keer op mijn bek gegaan toen ie zo'n glibberig kotsje had gedeponeerd. Ik miste net de dubbele ruiten die klaar stonden in mijn hal om de volgende dag gemonteerd te worden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 28 november 2009 @ 03:16:53 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75077819
*is genezen van de drang een kat in huis te halen*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75078008
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 03:11 schreef tonja het volgende:

[..]

Whehe mooi omschreven, ik zie het helemaal voor me..
Ik ben zelf bij mijn vorige kat een keer op mijn bek gegaan toen ie zo'n glibberig kotsje had gedeponeerd. Ik miste net de dubbele ruiten die klaar stonden in mijn hal om de volgende dag gemonteerd te worden.
Oei...wat een geluk gehad...ik ben wel eens zeer pijnlijk onderuit gegaan door zo'n onzichtbare kotsje...blote voeten en dan vol erin stappen....wiiiiiiiii een glijbaan en eindigen tegen de in de keuken aanwezige keukentafel....zitten de katten je heel onschuldig aan te kijken terwijl je vloekend en tierend in de benen komt....om daarna weer net zo snel onderuit te gaan want je was vergeten dat dat slijmerige spul nog onder je voet zat

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 28-11-2009 04:00:53 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75078017
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 03:16 schreef wonderer het volgende:
*is genezen van de drang een kat in huis te halen*
Ach, je krijgt er veel kopjes en spinsessies voor terug.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:04:47 #108
252930 M0nr03
seriously?!
pi_75080185
hier heeft de kat ook voor het 1st gekotst.

onze is een ninja kotster, met veel gehijg maar er gebeurt weinig maar ook een 'oh-help-wat-gebeurt-er-nou-gatverdamme' kotster. om vervolgens wanneer jij in de keuken bent om doekjes en schoonmaakspul te verzamelen toch nog even terug te lopen om er aan te ruiken.
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:35:50 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75080657
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef M0nr03 het volgende:
hier heeft de kat ook voor het 1st gekotst.

onze is een ninja kotster, met veel gehijg maar er gebeurt weinig maar ook een 'oh-help-wat-gebeurt-er-nou-gatverdamme' kotster. om vervolgens wanneer jij in de keuken bent om doekjes en schoonmaakspul te verzamelen toch nog even terug te lopen om er aan te ruiken.
en er zullen nog vele volgen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:01:56 #110
252930 M0nr03
seriously?!
pi_75084551
dat zeker, ik verdenk die van mij er namelijk ook van een ik-heb-te-snel-gegeten kotsster te zijn.
ik ga er alleen geen foto's van maken if you don't mind.
pi_75135526
Onze kat is voornamelijk een frustratie-kotser. Voornamelijk als hij te laat eten krijgt (als we iets later thuis zijn) gaat hij uit frustratie veel gras eten, waardoor het er onherroeppelijk uit komt. Is op zich niet zo heel goor, maagsappen + uitgekauwd gras.
Dit combineert hij trouwens graag als vloerkleed-kotser, maar bij gebrek aan vloerkleden of tapijt gebruikt hij hiervoor op de grond rondslingerende kleding of schoenen. Als hij kotsneigingen krijgt, verplaatst hij zichzelf er naartoe om goed te kunnen richten op het object. Ik zorg er tegenwoordig wel voor dat er niets op de grond ligt.
Dat hijgen en puffen maar uiteindelijk niet kotsen gebeurt ook nog wel eens. Meneer keurt zijn kots daarna trouwens geen blik meer waardig! Doet net alsof er niets gebeurt is.

Mijn kat die bij mijn ouders woont is een publiekelijke muizen-kotser. Muizen vallen niet alitjd even lekker, dus komt er af en toe een muis in drie delen uit, onverteerd uiteraard.

Mensen met tapijt of vloerkleed: hoe doen jullie dit met opruimen van kattenkots? gaat dat er helemaal en makkelijk uit? Ik wil een licht vloerkleed, maar ik ben bang dat het een groot kotsfestijn op het kleed wordt zodat het na drie maanden al vol met plekken zit.
pi_75142023
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:01 schreef Syytön het volgende:
Onze kat is voornamelijk een frustratie-kotser. Voornamelijk als hij te laat eten krijgt (als we iets later thuis zijn) gaat hij uit frustratie veel gras eten, waardoor het er onherroeppelijk uit komt. Is op zich niet zo heel goor, maagsappen + uitgekauwd gras.
Dit combineert hij trouwens graag als vloerkleed-kotser, maar bij gebrek aan vloerkleden of tapijt gebruikt hij hiervoor op de grond rondslingerende kleding of schoenen. Als hij kotsneigingen krijgt, verplaatst hij zichzelf er naartoe om goed te kunnen richten op het object. Ik zorg er tegenwoordig wel voor dat er niets op de grond ligt.
Dat hijgen en puffen maar uiteindelijk niet kotsen gebeurt ook nog wel eens. Meneer keurt zijn kots daarna trouwens geen blik meer waardig! Doet net alsof er niets gebeurt is.

Mijn kat die bij mijn ouders woont is een publiekelijke muizen-kotser. Muizen vallen niet alitjd even lekker, dus komt er af en toe een muis in drie delen uit, onverteerd uiteraard.

Mensen met tapijt of vloerkleed: hoe doen jullie dit met opruimen van kattenkots? gaat dat er helemaal en makkelijk uit? Ik wil een licht vloerkleed, maar ik ben bang dat het een groot kotsfestijn op het kleed wordt zodat het na drie maanden al vol met plekken zit.

Geen licht vloerkleed nemen, of je moet er van houden dat het kleed na een aantal maanden vanzelf gemêleerd wordt . Voor schoonmaken van plekjes gebruik ik een speciaal middel (Bio-Stal Fris) wat behalve voor schoonmaken voor dat soort plekjes ook geschikt is om de geurtjes van kots, urine en poep weg te halen. Werkt als een trein
Hierboven staat het antwoord dus...er ging even iets fout
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 30 november 2009 @ 14:15:23 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75142416
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:01 schreef Syytön het volgende:
Onze kat is voornamelijk een frustratie-kotser. Voornamelijk als hij te laat eten krijgt (als we iets later thuis zijn) gaat hij uit frustratie veel gras eten, waardoor het er onherroeppelijk uit komt. Is op zich niet zo heel goor, maagsappen + uitgekauwd gras.
Dit combineert hij trouwens graag als vloerkleed-kotser, maar bij gebrek aan vloerkleden of tapijt gebruikt hij hiervoor op de grond rondslingerende kleding of schoenen. Als hij kotsneigingen krijgt, verplaatst hij zichzelf er naartoe om goed te kunnen richten op het object. Ik zorg er tegenwoordig wel voor dat er niets op de grond ligt.
Dat hijgen en puffen maar uiteindelijk niet kotsen gebeurt ook nog wel eens. Meneer keurt zijn kots daarna trouwens geen blik meer waardig! Doet net alsof er niets gebeurt is.

Mijn kat die bij mijn ouders woont is een publiekelijke muizen-kotser. Muizen vallen niet alitjd even lekker, dus komt er af en toe een muis in drie delen uit, onverteerd uiteraard.

Mensen met tapijt of vloerkleed: hoe doen jullie dit met opruimen van kattenkots? gaat dat er helemaal en makkelijk uit? Ik wil een licht vloerkleed, maar ik ben bang dat het een groot kotsfestijn op het kleed wordt zodat het na drie maanden al vol met plekken zit.
geen licht (of een duur) vloerkleed nemen, zoveel mogelijk er gelijk uithalen en de rest met een goed schoonmaak middel.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 30 november 2009 @ 18:49:29 #114
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_75153414
En toen ik gister moest kotsen stonden die katten me zo aan te kijken van.. ja, dat mogen wij alleen doen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_75204765
Staat deze er al bij?

De territoriale kotser.
Ik logeerde bij een vriendin en mocht daar het bed delen met een van de katten. Het bed is immers van hem dus ik mocht van geluk spreken dat ik erbij mocht kruipen.
Op dag 2 was ik mijn koffer aan het inpakken toen meneer op bed sprong, me aankeek en vervolgens een keurig plasje vers gegeten voer nét naast mijn koffer deponeerde.
Hoera voor keukenrol en uitwasbaar beddegoed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75224321
De "ïk ga eerst 10 rondjes door de woonkamer lopen en daarbij heel moeilijk kijken om daarna klagelijk te gaan miauwen om uiteindelijk een minuscuul kotsje eruit te werken" type......
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 3 december 2009 @ 07:55:56 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75236632
Ik heb weer een nieuwe soort ontdekt, deze soort is zo ranzig dat ik er geen foto van heb gemaakt.

Een of andere kat had naast de bak gepist (kan gebeuren, niet erg, schoonmaken en het is weg) en een andere kat had in die pis gekotst
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75252914
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
Ik heb weer een nieuwe soort ontdekt, deze soort is zo ranzig dat ik er geen foto van heb gemaakt.

Een of andere kat had naast de bak gepist (kan gebeuren, niet erg, schoonmaken en het is weg) en een andere kat had in die pis gekotst
Ai, dat is wel heel ranzig idd.
Ik stel de term 'combinatie-kotser' voor.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 3 december 2009 @ 19:00:24 #119
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75256043
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
Ik heb weer een nieuwe soort ontdekt, deze soort is zo ranzig dat ik er geen foto van heb gemaakt.

Een of andere kat had naast de bak gepist (kan gebeuren, niet erg, schoonmaken en het is weg) en een andere kat had in die pis gekotst
Best efficiënt, hoef je maar 1 plek schoon te maken.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 3 december 2009 @ 19:06:27 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_75256272
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:13 schreef nokwanda het volgende:
De fluisterkotser hebben we ook gehad. Begint in de nacht, als je in diepe rust bent hijgend in je oor te fluisteren. Daat gaat over in gejammer waarna het kotsje naast je op je hoofdkussen wordt gedeponeerd als je tenminste op tijd je hoofd kunt wegtrekken. Zo niet, dan beland het in je oor.
Daarom mag Polle niet meer bij ons slapen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_75257065
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ai, dat is wel heel ranzig idd.
Ik stel de term 'combinatie-kotser' voor.....
Of kort combikotser
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75257112
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Of kort combikotser
Accoord!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 3 december 2009 @ 22:03:30 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75263194
Yup

Wij hebben onze kat pas een klein maandje, maar het is toch echt dit type:
quote:
- de open en bloters
vooral voor luie en niet creatieve katten, kotsen waar je op dat moment staat.
Eerste keer kotsen was voor hem midden in de gang
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:59:34 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75487779
Ik heb weer een nieuwe categorie ontdekt.

- de brave kotser
Deze kotser gaat braaf naar de kattenbak om daar te kotsen, dat is pas opvoeding
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_115304192
Er is al 971 dagen niet in dit topic gepost.

Maar er is vast nog gekotst. :')

Ik heb er weer een nieuwe categorie bij in ieder geval.

De Pi/2 (oftewel halve cirkel) kotser
. Met bonuspunten als de hoeveelheid van je kotsjes met elke nieuwe punt van die halve cirkel lineair kleiner wordt. En natuurlijk credits als je dat mooi middenin de kamer doet voor de meeste reactie van je fans. :|W

Ik heb er ergens een foto van maar die kan ik nu niet meer vinden. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')