abonnement Unibet Coolblue
pi_249081
Maar even een vervolgje aangemaakt, deel I werd erg lang :

Ik heb niet vaak gepost op het BB-forum, maar het wel elke dag trouw gelezen. Mis ook een aantal mensen en hun fijne stukjes (o.a. oliebol en natuurlijk Nico).
Valt het jullie ook op dat het allemaal wat aardiger en minder grof toe gaat op deze topics, dan op de andere Bus-topics, die zijn allemaal wat grover, wordt veel gescholden enzo, en er wordt niet echt veel interessants
gemeld en dat mis ik wel een beetje, wat dat betreft vond ik het BB-forum leuker om te volgen, maar ja zal er ook wel aan liggen dat De Bus lang niet zo leuk is, maar wie weet komt dat nog (betwijfel het hoor), ik sluit me aan bij de meesten, ik lees wel het forum maar kijk niet echt naar de afleveringen zelf, want saai en irritant !

groetjes Wonderbra XXX

pi_249082
Hai Wonderbra, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik verwacht dat de Bus straks veel leuker, spannender en vooral gemener gaat worden dan BB. Wel is het zo dat ik op dit moment de BB-ers leukere mensen vind dan de Buzzers. Ik kijk ook heel erg vergelijkend merk ik. Wat het forum betreft sluit ik me wel aan bij jouw mening, het is hier milder.
Groet uit Amsterdam,
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_249083
Hee Bumme, misschien heb je wel gelijk, er is inderdaad een grote kans dat De Bus spannender gaat worden dan BB, kan me voorstellen dat het bijvoorbeeld wel eens uit de hand kan lopen met Seki, volgens mij barst hij op een gegeven moment uit zijn vel. Willeke en Esmee hebben het ook al gezegd, hij is wel om een beetje bang voor te worden, ik vind het een beetje een psychopaatje af en toe, hij kijkt echt eng uit zijn ogen.
Ik geef toe dat ik af en toe zal gaan kijken voor de "sensatie" en niet omdat ik het nou zo boeiend vind. Er zijn tenslotte al een paar confrontaties en conflicten enzo geweest en die zag je bij BB eigenlijk niet echt (of ze zijn niet uitgezonden), maar om een lang verhaal kort te houden, misschien wordt het nog wel spannend !!! Ik hoop het in ieder geval wel, want dat levert vast een aantal leuke discussies op .......
pi_249084
* Merel leest..

[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 24 Februari 2000).]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_249085
Tijd geleden dat ik hier ben geweest. Het begin van BB heb ik heel actief gevolgd, maar vanaf december ben ik afgehaakt: ik kon Willem niet meer zien of horen...

Anyway, ik denk dat de bus voorlopig niet interessant is, omdat er nog te veel mensen op elkaar zitten. In het begin van BB waren er 9 mensen die elkaar nog niet kenden en de gesprekken waren toen niet veel anders. Zodra er wat weg waren, kwam er automatisch meer ruimte voor mensen om in kleine kring gesprekken te voeren.

Komt dus nog wel geod met de bus... hoop ik.

pi_249086
Na mijn BB-verslaving (zowel TV als FOK!)was ik bang dat ik met De Bus opnieuw een verslaving zou oplopen. Gelukkig geeft De Bus daar geen enkele aanleiding voor!
Zeer sporadisch kijk ik naar De Bus op TV en dit pas de tweede keer dat ik de Bus-topics op FOK! aan het lezen ben....
Een programma van nix, met een erg hoog gehalte aan hoofden die met niets anders dan hormonen zijn gevuld. Nu snap ik ook waarom die selectie zo lang duurde: waar haal je dit soort mensen vandaan??

pi_249087
Effe lezen...meer niet.Vind de bus niet zo spannend...........
pi_249088
Ik heb bijna elk forum gelezen over BB, niet zo veel geschreven, daar waren anderen VEEEEL beter in

Ik vind DeBus nou niet zo geweldig om er elke dag voor op het forum te komen.

Maar wat niet is.....

Oh ja, BB forum had toch wel iets wat ik hier mis, weet niet wat..........

*** I have this condition ***
pi_249089
lang niet op deze site geweest, eigenlijk sinds BB is agelopen.door de reacties die DB op het Forum oproept,is mijn nieuwgierigheid gewekt en ga ik toch maar eens gaan kijken
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  zaterdag 26 februari 2000 @ 01:02:00 #10
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_249090
Dit forum is minder boeiend dan BB. Dit is meer schelden, minder diepzinnig.
Het programma? Een paar keer gekeken, maar kan niet boeien. In het concept zitten gewoon fouten. Contact met de buitenwereld maakt de mensen alleen maar nieuwsgierig naar 'hoe ze over komen'. Dus daar wordt alleen rekening mee gehouden. Men moet het niet weten, dan kun je er ook geen rekening mee houden.
Verder is de voice-over oeverloos saai en is het veel te rommelig en onoverzichtelijk.
Kortom, ik vind het een flop.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_249091
kijk nooit naar de bus pas 2x gezien.
ben ook oud BB forum, kwam ooit van het VOO forum
tegenwoordig verwoed Onzin Fokker

* Manono duikt meteen weg voor de tomaten die deze kant op zouden kunnen komen.

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 3 maart 2000 @ 12:25:00 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_249092
Wat is er eigenlijk met Ludo gebeurd ? Ik kon zijn onzinstukjes over BB altijd wel waarderen.
pi_249093
quote:
op 03-03-2000 om 12:25 PM schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ludo gebeurd ? Ik kon zijn onzinstukjes over BB altijd wel waarderen.

Ludo zit in de tandpasta business

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  vrijdag 3 maart 2000 @ 13:22:00 #14
2738 Knut
Loyal Dog
pi_249094
Ik was hier altijd wel om het BB forum te lezen. Echter nooit echt nuttige dingen gepost. Wel altijd genoten van de stukjes van Nico en het werk van de vele posters in de streamverlagen. En dat was niet alleen oliebol maar nog veel meer.

Ik vind de bus niet echt bijzonder boeiend. Ik kijk afentoe wel eens naar de herhaling als ik laat thuiskom terwijl ik voor BB zorgde dat ik gewoon op tijd thuis was en geen aflevering mistte.

Ben hier ook niet veel te vinden omdat ik tegenwoordig moderator ben van het Onzin Forum en het daar vrij druk mee heb (Wel leuk)

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 3 maart 2000 @ 16:28:00 #15
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_249095
quote:
op 03-03-2000 om 12:29 PM schreef Love Mae King het volgende:
Ludo zit in de tandpasta business


ok LMK ; maar van Macleans als van jou weinig tekst vergeleken met BB. Minder tijd of minder leuk ?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')