abonnement Unibet Coolblue
pi_73491024
Ik heb twee kaarten gekocht voor de theatershow van Ali B. De voorstelling heet Wie Ali zegt, moet B zeggen. Ik heb goede verhalen gehoord over hem van zijn vorige voorstelling en ik heb zijn vorige show op tv gezien en ik ben toch getriggerd. Je kunt zeggen wat je wil over Ali B maar zijn vorige show zat toch heel goed in elkaar. Dus hopelijk deze keer ook weer. Check voor de speellijst www.wiealizegt.nl en ik zal een review plaatsen als ik geweest ben. Meer mensen die naar deze show gaan?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:41:36 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73491056
Leuke tweede post.
pi_73491080
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Frollo het volgende:
Leuke tweede post.
Dankje .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:42:55 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73491102
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dankje .
Graag gedaan.

Mag ik je er overigens op wijzen dat in je post de punt aan de verkeerde kant van de smiley staat?
  Eindredactie Games donderdag 8 oktober 2009 @ 16:43:03 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73491104
'Wil Ali B zich melden bij Balie A?'

Leuke (matige) grap van m'n pa
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_73491153
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef 2dope het volgende:
'Wil Ali B zich melden bij Balie A?'

Leuke (matige) grap van m'n pa
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_73492235
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef Frollo het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Mag ik je er overigens op wijzen dat in je post de punt aan de verkeerde kant van de smiley staat?
Ik zet eigenlijk altijd de punt achter de smiley. Het is deel van de zin imo .
pi_73492328
Ik gebruik gewoon de smiley als zinafsluiter
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:04:46 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73495796
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:40 schreef coldmountain het volgende:
ik ben toch getriggerd.
Wat betekent dit?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:03:15 #10
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_73565861
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:40 schreef coldmountain het volgende:
Ik heb twee kaarten gekocht voor de theatershow van Ali B. De voorstelling heet Wie Ali zegt, moet B zeggen. Ik heb goede verhalen gehoord over hem van zijn vorige voorstelling en ik heb zijn vorige show op tv gezien en ik ben toch getriggerd. Je kunt zeggen wat je wil over Ali B maar zijn vorige show zat toch heel goed in elkaar. Dus hopelijk deze keer ook weer. Check voor de speellijst www.wiealizegt.nl en ik zal een review plaatsen als ik geweest ben. Meer mensen die naar deze show gaan?
Ik zag hem bij DWDD en ik moet zeggen, hij komt me toch wat intelligenter over dan een paar jaar geleden.
Naar de show zal ik niet gaan, maar hij is wel goed bezig.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_73878699
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:03 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Ik zag hem bij DWDD en ik moet zeggen, hij komt me toch wat intelligenter over dan een paar jaar geleden.
Naar de show zal ik niet gaan, maar hij is wel goed bezig.
Dat had ik dus ook. Ik zag DWDD en hij kwam goed over, minder schreeuwerig dan voorheen. Net of hij bewuster van zichzelf is geworden. Anyway, ik heb gewoon kaarten gehaald en heb me laten verrassen en eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan, maar hij heeft een leuke show neergezet. Ik was positief verrast door wat hij te vertellen had en de show zit gewoon goed in elkaar. Op sommige momenten heel persoonlijk, maar soms lag ik helemaal dubbel. Een mooie mix dus.

Check dit filmpje voor een impressie:

Dus heb je niks te doen.. wellicht een leuk idee. Mij heeft ie in elk geval al positief verrast.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 02:47:31 #12
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_73903183
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:13 schreef coldmountain het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Ik zag DWDD en hij kwam goed over, minder schreeuwerig dan voorheen. Net of hij bewuster van zichzelf is geworden. Anyway, ik heb gewoon kaarten gehaald en heb me laten verrassen en eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan, maar hij heeft een leuke show neergezet. Ik was positief verrast door wat hij te vertellen had en de show zit gewoon goed in elkaar. Op sommige momenten heel persoonlijk, maar soms lag ik helemaal dubbel. Een mooie mix dus.

Check dit filmpje voor een impressie:

Dus heb je niks te doen.. wellicht een leuk idee. Mij heeft ie in elk geval al positief verrast.
Okay, na jou betoog sluit ik het niet uit dat ik er nog eens naar toe ga (als ik idd niets te doen heb).
Misschien heeft het feit dat hij nu zelf ook vader is, hem veranderd in een wat minder schreeuwerig figuur.
Als vader moet hij toch vaker eerst nadenken denk ik.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_73903191
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:20 schreef Rijpie het volgende:
Ik gebruik gewoon de smiley als zinafsluiter
pi_74140088
Ik heb de try-outs gezien, kaartjes via een kennis gekregen. Zou in eerste instantie nooit kaarten gekocht hebben want heb helemaal niets met Ali B, maar eerlijk is eerlijk de show is echt grappig.
Ik ben echt versteld van de groei die hij heeft doorgemaakt.. De voorstelling is echt een aanrader, checke dus! www.wiealizegt.nl
pi_74390535
Ik ga vanavond om 20:00!
maareh, kan iemand mij vertellen hoelang de show ongeveer duurt?
pi_74417707
Inmiddels weet je het antwoord al haha. Maar hoe vond je de show?
pi_74535406
hoelang duurde de show nou? ik ga morgen en ik wil graag weten of ik daarna nog iets kan gaan doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')