abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:30:32 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73479711


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 4! Op 17 mei 2009 zijn de boeren voorgesteld en in seizoen 2009/2010 weer te zien op Nederland 1 (KRO).




Afgevallen:

Boer Hans, 28 (Limburg)

De 5 vrouwen: Audrey, Ingrid, Johanna, Esther, Hanne


Boer Jos, 49 (Gelderland)

De 5 vrouwen: Marieke, Dycke, Mirjam, Jacqueline, Suzanne


Boer Peter, 31 (Noord Brabant)

De 5 vrouwen: Hanneke, Saskia, Saskia, Susanne, Marleen


Boer Wietse, 35 (Friesland)

De 5 vrouwen: Iris, Neeltje, Nicolien, Tineke, Evelien


Boer Wim, 54 (Overijssel)

De 5 vrouwen: Astrid, Cynthia, Els, Erie, Hennie




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer.
Boer Zoekt Vrouw # 2

Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
Boer zoekt vrouw, seizoen #2
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera!
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert
Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat?
Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers

Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes) Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerin
Boer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los!
Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht!
Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment!
Boer zoekt Vrouw #10
Boer zoekt Vrouw #11
Boer Zoekt Vrouw # 12
Boer Zoekt Vrouw #13: Op naar de schoonouders!
Boer zoekt vrouw #14 Zijn ze nog bij elkaar?
Boer zoekt vrouw #15 "Nieuw Seizoen"

Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
Boer zoekt vrouw #16 Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Boer zoekt vrouw #17 Stilte op de Boerderij
Boer zoekt vrouw #18 Wietse is een held!
Boer zoekt vrouw #19 - Wat de boer niet kent...
Boer zoekt vrouw #20 - Wietse haal die grijns van je smoel

_________________________________________________________________

Officiele Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De BZV-wiki vind je hier De kandidaten die afvallen, kunnen weggelaten worden uit een volgende OP!

[ Bericht 50% gewijzigd door Marrije op 08-10-2009 10:46:51 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:47:57 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73480208
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tja, als je zelf een karaoke-set meeneemt...
Ze denkt daarmee beweging te krijgen in de heupen van Wietse?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:49:56 #3
268086 Quishendrikson
heeft een hekel aan nudisten
pi_73480264
Ja het nieuwe topic

Wietse
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
pi_73480846
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze denkt daarmee beweging te krijgen in de heupen van Wietse?
Of toch op z'n minst om nog een beeeeeeeeeetje leven in de brouwerij/boerderij te krijgen.

Ik ben Witse een beetje zat eigenlijk. Eerst was het wel schattig die verlegenheid.
Naar mate de tijd verstreek kreeg ik last van plaatsvervangende schaamte, maar inmiddels begint zich dat ook te verbuigen naar irritatie.
Enerzijds heb ik wel respect voor Neeltje. Ze probeert er echt nog wat van te maken. Toch wat reactie uit te lokken om een gesprek op gang te krijgen. Het meenemen van een karaokeset vind ik daar ook wel een beetje bij passen. Dan op die manier maar proberen om de drempel om laag te werken.
Maar aan de andere kant kan je het ook uitleggen als het vragen van aandacht. Ik ben op TV, zien jullie me wel?!!? En dan aan het einde van de rit die Witse keihard laten vallen.
Hij mag dan mijn irritatie prikkelen, maar ik zou het echt heel erg vinden als hij op die manier zou worden vernederd. Heeft hij eindelijk zo veel moed om via deze weg aan de vrouw te komen, laat ze hem vallen. Dikke dikke deuk in z'n zelfvertrouwen!

Witse is gewoon een (lastig) geval apart. Geen rekening houden met eten, en die 'pfoe wat een zware koffer' niet even naar binnen slepen. Tja... Hoe je het ook wendt of keert; dat is nou eenmaal Witse.
If things don't go right, turn left!
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 11:22:38 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_73481063
TVP voor zondag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73481423
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze denkt daarmee beweging te krijgen in de heupen van Wietse?
Als hij maar lang genoeg doorzuipt lukt dat misschien
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:55:08 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73482082
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Orthello het volgende:

[..]
Ze probeert er echt nog wat van te maken. Toch wat reactie uit te lokken om een gesprek op gang te krijgen. Het meenemen van een karaokeset vind ik daar ook wel een beetje bij passen. Dan op die manier maar proberen om de drempel om laag te werken.
Ja, met haar vrouwelijke charmes komt ze tot nu toe niet zo ver
pi_73482461
Volgens mij wordt die karaoke ook niets, dit staat er op de site:

Wietse daarentegen krijgt het niet voor elkaar om ook maar een gesprek op gang te houden. Zelfs een karaoke-avond kan daar niets aan veranderen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_73482638
Ik denk dat Wietse zich gewoon niet weet te gedragen. Hij sleept zo'n koffer niet voor zo'n vrouw, dat komt gewoon niet in hem op. Waarschijnlijk heeft hij ook nooit ergens gezien dat mannen dat doen voor vrouwen oid..

Ik vind die Hanneke van Peter echt zo irritant! Ze doet me denken aan dat meisje van vorig jaar bij die biologische boer. (Weet haar naam ff niet.. misschien iemand anders wel?)
pi_73482892
Ben benieuwd naar de Karaoke! Wietse kiest vast voor een instrumentaal nummer....
pi_73483482
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:17 schreef Reflectionne het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij ook nooit ergens gezien dat mannen dat doen voor vrouwen oid..
Ik denk ook dat Wietse helemaal geen vrouwelijke vriendinnen of kennissen heeft, dus hij weet echt niks over vrouwen...
Ik vraag me ook af of hij wel mannelijke vrienden heeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73484098
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef bloodymary het volgende:
Ben benieuwd naar de Karaoke! Wietse kiest vast voor een instrumentaal nummer....
pi_73484165
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Wietse helemaal geen vrouwelijke vriendinnen of kennissen heeft, dus hij weet echt niks over vrouwen...
Ik vraag me ook af of hij wel mannelijke vrienden heeft.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73484920
Tvp.

Ik erger me inmiddels ook aan Wietse, met name aan de grijns..
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:01:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73487643
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk met Jos en z´n vrouwen gaat, het zou me niets verbazen als hij aan het eind van de rit besluit om nog een poging te wagen met Jacqueline, en het zou me nog minder verbazen als dat haar doel was.

  • ze stuurt een brief die vrij weinig zegt en vooral foto bevat, daagt hem daarmee uit.
  • ze is door en besluit geen zin in de competitie te hebben, Jos baalt zichtbaar.

    De overgebleven dames zullen heel erg goed uit de verf moeten komen om het ideaalbeeld wat hij van Jacqueline heeft weg te vagen, en ze is er niet om zelf tegen te vallen, dus blijft ze zo perfect als hij haar in gedachten heeft.

    Als de opnames voorbij zijn zou het IMHO zomaar kunnen zijn dat Jos en Jacqueline alsnog gaan daten.
  • Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73488109
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Leandra het volgende:
    Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk met Jos en z´n vrouwen gaat, het zou me niets verbazen als hij aan het eind van de rit besluit om nog een poging te wagen met Jacqueline, en het zou me nog minder verbazen als dat haar doel was.

  • ze stuurt een brief die vrij weinig zegt en vooral foto bevat, daagt hem daarmee uit.
  • ze is door en besluit geen zin in de competitie te hebben, Jos baalt zichtbaar.

    De overgebleven dames zullen heel erg goed uit de verf moeten komen om het ideaalbeeld wat hij van Jacqueline heeft weg te vagen, en ze is er niet om zelf tegen te vallen, dus blijft ze zo perfect als hij haar in gedachten heeft.

    Als de opnames voorbij zijn zou het IMHO zomaar kunnen zijn dat Jos en Jacqueline alsnog gaan daten.
  • Daar zit wel wat in ja!
    pi_73488239
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 15:01 schreef Leandra het volgende:
    Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk met Jos en z´n vrouwen gaat, het zou me niets verbazen als hij aan het eind van de rit besluit om nog een poging te wagen met Jacqueline, en het zou me nog minder verbazen als dat haar doel was.

  • ze stuurt een brief die vrij weinig zegt en vooral foto bevat, daagt hem daarmee uit.
  • ze is door en besluit geen zin in de competitie te hebben, Jos baalt zichtbaar.

    De overgebleven dames zullen heel erg goed uit de verf moeten komen om het ideaalbeeld wat hij van Jacqueline heeft weg te vagen, en ze is er niet om zelf tegen te vallen, dus blijft ze zo perfect als hij haar in gedachten heeft.

    Als de opnames voorbij zijn zou het IMHO zomaar kunnen zijn dat Jos en Jacqueline alsnog gaan daten.
  • Het lijkt wel SHO hier met alle speculaties
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73488747
    Lijkt me een beetje vergezocht. Dan zou ze zo zeker moeten zijn dat ze vantevoren weet dat het niets wordt met een van de andere dames. Zo zeker zijn vrouwen meestal niet.

    Volgens mij vond ze hem gewoon tegenvallen.
    pi_73489195
    tvp
    pi_73489600
    Er is een toneel stuk over Neeltje en Witse:
    http://www.toneelfonds.be/Zoek/fiche.php?id=1431


    If things don't go right, turn left!
    pi_73489694
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef bloodymary het volgende:

    Volgens mij vond ze hem gewoon tegenvallen.
    Dat ja. Niks meer, niks minder Enige reden dat ze later contact zoekt is als ze misschien door de afleveringen hem wél leuker gaat vinden, kanten die ze nog niet van hem zag. Maar dat lijkt me sterk. Ze zeggen toch ook dat je in een aantal seconden al na een ontmoeting kunt zien of die klik er voor jou is.
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 16:03:46 #22
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 16:06:08 #23
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73489866
    Ik heb bij geen van de vrouwen van Jos het idee dat ze op Jos vielen omdat hij zo intelligent, welbespraakt en charmant is.

    Jos ziet er leuk uit, is bijdehand en heeft het vooral erg goed..... als je iemand zoekt die het vooral erg goed heeft dan valt ie niet zo snel tegen
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73489919
    Wietse is gewoon sociaal vervreemd van de wereld door zijn ouders.. Kan hij ook niks aan doen...
    En blijkbaar waren zijn ouders vroeger buren van elkaar.. want waarom verteld niemand die man nou eventjes dat er wat boodschappen in huis moeten komen als je visite krijgt?

    Daaruit kan ik wel opmaken dat de beste mensen nooit visite krijgen
    Het allermooiste, en plaatsvervangende schaamte kreeg ik toen ze begon over de koffer,, ze hem toch maar zelf optilde en hij zei "Het is maar een klein stukje"

    Wij worden zelf gewoon helemaal ongemakkelijk van die Wietse! En we kijken er alleen maar naar op tv... moet je nagaan irl.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 16:49:18 #25
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73491353
    Wietse heeft misschien gedacht dat de vrouwen zelf boodschappen zouden doen? Kan me herinneren van vorig seizoen (of het seizoen daarvoor, kan ook), dat een of twee vrouwen zelf de boodschappen gingen halen. Dat waren volgens mij die vrouwen die zo gemeen begonnen te zingen en beiden geen trek meer hadden in de boer.
    pi_73491583
    Volgens mij was het zo dat Wietse die middag al warm had gegeten en gewend was om 's avonds brood te eten? Dus had hij wel brood, maar dat vonden de dames niet zo?
    pi_73491872
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
    Wietse is gewoon sociaal vervreemd van de wereld door zijn ouders.. Kan hij ook niks aan doen...
    En blijkbaar waren zijn ouders vroeger buren van elkaar.. want waarom verteld niemand die man nou eventjes dat er wat boodschappen in huis moeten komen als je visite krijgt?
    Ik vond die moeder zo'n streng type, kreeg er nog net geen rillingen van.
    Toen Yvon vroeg of zij Wietse vertelde dat hij misschien wat meer tips moest geven om meer over de dames te vragen antwoordde ze dat hij daar zelf maar achter moest komen (of iets in die richting).

    Juist ja, een jongen die half contact gestoord is betreft vrouwen, dat zal érg veel helpen.
    Dat doe je bij iemand die wel al sociaal is, niet iemand die nergens iets van af lijkt te weten

    Krijgen die ouders geen kritiek dat die jongen niks in huis had en geen boodschappen had gedaan? Ik zou me kapot schamen als moeder, ook al is hij volwassen.
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73492145
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef Markeerstift het volgende:
    Volgens mij was het zo dat Wietse die middag al warm had gegeten en gewend was om 's avonds brood te eten? Dus had hij wel brood, maar dat vonden de dames niet zo?
    Als je gasten krijgt hou je rekening met het feit dat niet iedereen hetzelfde eet als jij. Alsof iedereen nou warm eet in de middag.
    Als je iemand uit het buitenland krijgt hou je ook niet alleen rekening met je eigen manier van eten, dan denk je ook verder na dan je neus lang is. Dus excuus "wij op de boerderij" gaat ook niet op.

    En als je dan toch perse brood wilt eten, dan zorg je toch gewoon voor beleg, dat er verschillende dingen zijn. Broodmaaltijd kan wel, maar wat had hij in huis? Kaas en ham ofzo?
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73492339
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef Markeerstift het volgende:
    Volgens mij was het zo dat Wietse die middag al warm had gegeten en gewend was om 's avonds brood te eten? Dus had hij wel brood, maar dat vonden de dames niet zo?
    Maar jij haalt toch ook boodschappen voor een week in huis? Of ben ik de enige die dat doet?

    Desnoods had hij het prakje voorgeschoteld dat hij morgen zou gaan eten... maar als hij net als bij de dames het koken ook zelf moet uitvinden zonder advies...

    TJa...
    pi_73492561
    he ik ben Wietse niet! Ik zou het zelf ook niet zo doen en het was ook raar. Maar Wietse is een boer die daar niet zoveel van snapt.
    pi_73492947
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 17:27 schreef Markeerstift het volgende:
    he ik ben Wietse niet! Ik zou het zelf ook niet zo doen en het was ook raar. Maar Wietse is een boer die daar niet zoveel van snapt.
    Ja ja!!! Wietse...

    Het stomme is.. hij zal er zelf nieteens zoveel aan kunnen doen. Maar zijn ouders des te meer...
    pi_73492971
    Dat met dat eten is toch ook niet zo belangrijk. Ze zullen heus niet verhongeren hoor.....
    pi_73493439
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
    Niks mis met Neeltje Wietse wel
      donderdag 8 oktober 2009 @ 18:08:01 #34
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73493800
    Ik vind het juist wel goed dat zijn moeder hem niet helpt. Ze blijft aan de gang.
    pi_73494064
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Marrije het volgende:
    Ik vind het juist wel goed dat zijn moeder hem niet helpt. Ze blijft aan de gang.
    Ja op zich is dat wel zo, maar dan is hij over 10 jaar zéker nog vrijgezel. Hoe vaak krijgt hij een kans als deze om meerdere vrouwen te ontmoeten die hem willen leren kennen?
    Ik denk dat hij blij is als hij 1 keer per jaar überhaupt in gesprek met een vrouw komt

    Maar we lopen vooruit, wie weet heeft ie toch wel een match aan het eind van deze serie... Je weet het nooit
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73494191
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef bloodymary het volgende:
    Ben benieuwd naar de Karaoke! Wietse kiest vast voor een instrumentaal nummer....
    Dacht precies hetzelfde
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_73495740
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 11:12 schreef Orthello het volgende:

    (...)
    Witse is gewoon een (lastig) geval apart. Geen rekening houden met eten, en die 'pfoe wat een zware koffer' niet even naar binnen slepen. Tja... Hoe je het ook wendt of keert; dat is nou eenmaal Witse.
    Ik denk dat hij -wat wij van hem zien krijgen- nu eenmaal zo'n een KRO-creatie is als Jochum uit 2006, die bovendien gestrikt werd door een actrice die wel wat naamsbekendheid kon gebruiken.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 19:05:48 #38
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73495845
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    Ja op zich is dat wel zo, maar dan is hij over 10 jaar zéker nog vrijgezel. Hoe vaak krijgt hij een kans als deze om meerdere vrouwen te ontmoeten die hem willen leren kennen?
    Ik denk dat hij blij is als hij 1 keer per jaar überhaupt in gesprek met een vrouw komt

    Maar we lopen vooruit, wie weet heeft ie toch wel een match aan het eind van deze serie... Je weet het nooit
    En dan helpt zn moeder hem nu en dan rent ze na de opnames gillend weg omdat blijkt dat hij nergens aan denkt. Kan ze beter maar meteen weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. Als er nu iemand is die op hem valt zoals hij is (of dat het groeit ) dan blijft ze ook wel na de opnames.
    pi_73498090
    Ik vind dat iedereen in dit topic heel makkelijk oordeelt over Wietse. Wat als jij ineens met je neus op tv moest, en ook nog bij de zoektocht naar je a.s vrouw? lijkt makkelijker dan het is..
    Iedereen denkt precies te weten hoe wietse is en zit te zeiken over boodschappen echt heel laag..

    Ik weet gelukkig hoe het wel gaat aflopen met Wietse
    haken is cool
    pi_73498643
    quote:
    Ik denk ook dat het leuke jongen is.
    pi_73502225
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    En dan helpt zn moeder hem nu en dan rent ze na de opnames gillend weg omdat blijkt dat hij nergens aan denkt. Kan ze beter maar meteen weten wat voor vlees ze in de kuip heeft. Als er nu iemand is die op hem valt zoals hij is (of dat het groeit ) dan blijft ze ook wel na de opnames.
    Met helpen doelde ik op kleine dingen
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73502273
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 20:03 schreef antartica het volgende:
    Ik vind dat iedereen in dit topic heel makkelijk oordeelt over Wietse. Wat als jij ineens met je neus op tv moest, en ook nog bij de zoektocht naar je a.s vrouw? lijkt makkelijker dan het is..
    Iedereen denkt precies te weten hoe wietse is en zit te zeiken over boodschappen echt heel laag..

    Ik weet gelukkig hoe het wel gaat aflopen met Wietse
    Toch kiest hij hier zelf voor..
    sig verwijderd door FA
    pi_73502295
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 20:03 schreef antartica het volgende:

    Ik weet gelukkig hoe het wel gaat aflopen met Wietse
    Wij nu ook door je tekst
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      donderdag 8 oktober 2009 @ 21:57:39 #44
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73502813
    Er is hier al meer gezegd over die Wietse dan dat ie zelf in een heel leven zal uitkramen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73503764
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:

    [..]

    Toch kiest hij hier zelf voor..
    Idd, en als je met een programma mee gaat doen dat miljoenen kijkers trekt moet je niet mauwen dat mensen een mening over je hebben
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73507788
    Ik denk nog steeds dat als hij zich op zijn gemak voelt, hij gewoon een leuke, vlotte vent is.
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:38:46 #47
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73510966
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef Markeerstift het volgende:
    Volgens mij was het zo dat Wietse die middag al warm had gegeten en gewend was om 's avonds brood te eten? Dus had hij wel brood, maar dat vonden de dames niet zo?
    Klopt, het was ook wel grappig maar ik vond het geen drama, daarbij is het over het algemeen op een boerderij nog heel gewoon om tussen de middag warm te eten.
    Ik moet er ook niet aan denken maar het is een stuk gezonder, en zwaar fysiek werk is nou eenmaal beter te hanteren als je de energie van een warme maaltijd binnenhebt.

    De dames hadden het natuurlijk kunnen weten, Wietse is immers geen "Luxe-boer" zoals Jos.
    Ben ook benieuwd hoe dat de rest van de tijd gaat.... tussen de middag of 's avonds warm eten.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73511675
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef bloodymary het volgende:
    Ik denk nog steeds dat als hij zich op zijn gemak voelt, hij gewoon een leuke, vlotte vent is.
    Valt wel mee. Ik ken een meisje die een keertje door hem uitgevraagd is...

    Zal een stukje quoten..
    quote:
    Het is een aardige jongen maar niet mijn type, te oud. ik val op donker en een man die me de oren van de kop afkletst en die heb ik inmiddels gevonden.
    ik dacht als eerste oohhh nee he ik zal wel weer een kantinedienst moeten draaien, maar nee hij vroeg als ik zaterdag avond wat te doen had. ik had op die dag net de friezen hengstenkeuring in het FEC dus ik zei dat tegen hem. tot mijn grote verbazing kreeg ik het antwooord terug van 'ja maar dat duurt toch niet de hele dag". Nou toen heb ik maar tegen hem gezegt als ik heel eerlijk mag zijn liever helemaal niet...

    Wietse en Neeltje zijn samen hand in hand gespot.
    Dus dat spontane zal wel meevallen hoor
    pi_73511739
    Nou ja, is ook misschien wat overdreven en dat vlotte helemaal, maar ik bedoel niet zo erg als hij hier wordt afgeschilderd.
    pi_73516620
    haha ik reed net door friesland, zag ik wietse krikke met neeltje, achter in de pickup.

    daarna reed neeltje weg op een trike
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:36:28 #51
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73516694
    quote:
    wietse en neeltje zijn samen hand in hand gespot
    Dat wil ik gewoon niet geloven
    pi_73517709
    Zijn huis schijnt nog helemaal leeg te staan

    Wel leuk, inside info uit het dorp
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:22:49 #53
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73519953
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
    Zijn huis schijnt nog helemaal leeg te staan

    Wel leuk, inside info uit het dorp
    Dan heeft ie dus niks met Neeltje want die zou dat binnen een dag hebben gefikst.
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:54:21 #54
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73524625
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
    Zijn huis schijnt nog helemaal leeg te staan

    Wel leuk, inside info uit het dorp
    Is niet leuk dat nu bekent gemaakt wordt..En ik geloof ook niet van Neeltje en Wietse al vind ik haar een leuke meid..
    pi_73525352
    Oh, sorry, als je nu een rotweekend hebt...
    pi_73525614
    Zouden jullie nieuwtjes over de afloop onder spoilers kunnen plaatsen? Dan kan iedereen voor zich bepalen of ze het al willen weten!
    One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_73525992
    Er is nog helemaal niks over een afloop geplaatst............
    pi_73526208
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 17:30 schreef Etoile het volgende:
    Zouden jullie nieuwtjes over de afloop onder spoilers kunnen plaatsen? Dan kan iedereen voor zich bepalen of ze het al willen weten!
    Lijkt me fijn, ik hoef ook niet dingen te lezen over Neeltje en Wietse die hand-in-hand lopen of een leeg huis.
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73527752
    quote:
    Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef bloodymary het volgende:
    Ben benieuwd naar de Karaoke! Wietse kiest vast voor een instrumentaal nummer....
    Ik moest lachen
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
    pi_73535024
    Eerste wat ik dacht bij het lege huis, ooooh Wietse denkt ik heb straks 3 dames die mij kunnen helpen dan gaan we een dagje gezellig naar de woonboulevard. Maarja als het huis nu nog leeg staat dan gaat hij dat dus niet doen....
    OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
      vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:13:40 #61
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73535982
    quote:
    Op vrijdag 9 oktober 2009 17:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
    Oh, sorry, als je nu een rotweekend hebt...
    Nee joh ik heb geen rot weekend Ik voel me prima
    pi_73571826
    Vanavond weer!!

    Worden er vanavond al weer vrouwen weggestuurd, of nog niet?
      zondag 11 oktober 2009 @ 13:10:40 #63
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73571931
    Dat hoop ik wel, ik vind het niet erg boeiend als er niemand weggestuurd wordt.
    pi_73573203
    hahaha , in dat filmpje van die vriendinnen : wietse is een stille genieter

    en hoe hij op dat rijtuigje zit , net een autist .... he ! dat is het : asperger !
    pi_73573910
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 13:10 schreef Marrije het volgende:
    Dat hoop ik wel, ik vind het niet erg boeiend als er niemand weggestuurd wordt.
    Dan hou je ook niet echt van het programma lijkt me, als het je alleen om die stemmomenten gaat toch?

    Ik ben erg benieuwd hoe het de dames allemaal op een boerderij bevalt, heb zin in vanavond!
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 14:19:43 #66
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73574099
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    Dan hou je ook niet echt van het programma lijkt me, als het je alleen om die stemmomenten gaat toch?
    Misschien niet. De vorige keer dacht ik echt 'was dit het nou' Niet onaardig hoor, maar ik hou wel van die spanningsmomenten bij het stemmen.
    quote:
    Ik ben erg benieuwd hoe het de dames allemaal op een boerderij bevalt, heb zin in vanavond!
      zondag 11 oktober 2009 @ 14:21:52 #67
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73574174
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 13:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
    hahaha , in dat filmpje van die vriendinnen : wietse is een stille genieter
    OMG, nu pas gekeken.... degene die op de bok zit (blonde krullen en een blauwe bodywarmer) is net een hippere, modernere versie van Cynthia van Wim
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73574730
    hahah ik kreeg zojuist dezelfde inside info over wietse, uit eerste hand...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 11 oktober 2009 @ 14:43:31 #69
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73574862
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 14:38 schreef alors het volgende:
    hahah ik kreeg zojuist dezelfde inside info over wietse, uit eerste hand...
    Welke "dezelfde info" gaat het precies om?
    Het mag onder een spoiler enzo
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73575503
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73575577
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Leandra het volgende:

    [..]

    OMG, nu pas gekeken.... degene die op de bok zit (blonde krullen en een blauwe bodywarmer) is net een hippere, modernere versie van Cynthia van Wim
    Ja, ik dacht ook eerst even dat zij het was!
      zondag 11 oktober 2009 @ 15:07:37 #72
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73575584
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef alors het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_73575806
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 15:07 schreef Marrije het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73576023
    Ben weer benieuwd naar vanavond
      zondag 11 oktober 2009 @ 15:24:21 #75
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73576213
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef alors het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    OMG
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73577488
    Volgende keer niet meer via m'n mobiel dit topic bijlezen, daar opent hij standaard alle spoilers
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:21:30 #77
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73578165
    Ik lees geen spoilers Zonde dan weet je wat er gaat komen of gebeuren..
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:44:52 #78
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73578906
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
    Ik lees geen spoilers Zonde dan weet je wat er gaat komen of gebeuren..
    ik wel, ze zitten er net zo vaak naast als dat het klopt dus dat is toch nog een verrassing
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:53:12 #79
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73579113
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:44 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    ik wel, ze zitten er net zo vaak naast als dat het klopt dus dat is toch nog een verrassing
    Niks zeggen hier wat jij in de spoiler leest
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:54:38 #80
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73579151
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef Haaibaaike het volgende:

    [..]

    Niks zeggen hier wat jij in de spoiler leest
    als ik daarop reageer doe ik dat ook in een spoiler
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:55:34 #81
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73579180
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:54 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    als ik daarop reageer doe ik dat ook in een spoiler
    Ja dat had ik moeten weten..dom van me
    pi_73579215
    Ik ben weer vooral benieuwd naar onze adonis vanavond
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:58:56 #83
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73579262
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
    Ik ben weer vooral benieuwd naar onze adonis vanavond
    Jos bedoel jij..leuke man hoor
    pi_73579294
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:58 schreef Haaibaaike het volgende:

    [..]

    Jos bedoel jij..leuke man hoor
    Ik vind hem geweldig tv-materiaal
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 17:01:16 #85
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73579336
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
    Ik ben weer vooral benieuwd naar onze adonis vanavond
    polderadonis he
      zondag 11 oktober 2009 @ 17:01:58 #86
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73579353
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef alors het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_73579945
    Oeh verleidelijk om op de spoilers te klikken, maar ik doe het niet.

    Vanavond karaoke bij Wietse
    pi_73584187
    nog 40 minuten, karaoke met wietse
    Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
    pi_73586088
    Wietsie !!!
    pi_73586182
    Peter praat over zichzelf in de derde persoon. Irritant is dat.
    pi_73586311
    die peter die over zichzelf praat in de derde persoon bijft iets triests hebben
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73586567
    jaa karaoke!!
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73586729
    Die Wietse, wat een zangtalent
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_73586789
    Ik vond karaoke al sneu, maar de karaoke bij Wietse was een nieuw dieptepunt. Jeetje, wat een suffe mensen bij elkaar. Ik denk dat Neeltje zeer binnenkort gillend wegrent.
    pi_73586836
    Guttegut, die Irish Coffee En die Cynthia
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73586945
    Volgens mij vond alleen Neeltje de karaoke echt leuk.. Wat ze zei over dat het allemaal zo los en ontspannen ging, vond het een beetje ongeloofwaardig ofzo.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73587070
    die grijns is er volgens mij ook niet af te slaan bij wietse
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73587137
    Die boeren trienen bij Wim vind ik het grappigst, echt van die degelijke vrouwen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_73587200
    Die ene vrouw bij Jos wil nu al een beslissing.....
    Cynthia die geen Irish oploskoffie wil, en die reuze gezellige karaoke bij Wietse. Het is weer top-tv!!
    geniet nooit met mate
    pi_73587233
    Wim vindt Els irritant!
    pi_73587296
    Haha, ik lig echt dubbel, wat een hilariteit weer! Els de schooljuf

    En ik begin Nicolien leuker te vinden dan Neeltje eigenlijk.. ze had vorige week al een aantal lekker nuchtere opmerkingen en in deze uitzending komt ze een stuk echter en geloofwaardiger over dan Neeltje.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:46:42 #102
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73587303
    Voor Cynthia het eerste contact met een uier
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:46:52 #103
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_73587312
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:45 schreef Ceehaa het volgende:
    Wim vindt Els irritant!
    Eindelijk komt er wat pittigs uit die vent
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:46:52 #104
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73587313
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef gimme.shelter het volgende:
    Die ene vrouw bij Jos wil nu al een beslissing.....
    Cynthia die geen Irish oploskoffie wil, en die reuze gezellige karaoke bij Wietse. Het is weer top-tv!!
    en ik kan het nu niet zien, maar ik lees wel mee
    pi_73587491
    Gaat er in deze uitzending al iemand weg?
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73587516
    Die krulspelden!!!
    geniet nooit met mate
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:52:13 #107
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73587613
    hahhah helemaal opgetut en ze gaan straks immers de blubber in
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:52:13 #108
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73587614
    Lekkere ochtendtypes
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:54:43 #109
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_73587766
    Je hebt de laarzen al aan zie ik...
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:56:09 #110
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_73587851
    Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk over Dat is ze denk ik in het echt ook.
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:57:03 #111
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73587902
    Wim gaat toch voor Cynthia, die anderen hebben een te overheersend karakter
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73587929
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
    Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk over Dat is ze denk ik in het echt ook.
    Ach, wat dat betreft past ze wel bij Peter
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:58:03 #113
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73587957
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
    Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk over Dat is ze denk ik in het echt ook.
    die twee verstaan elkaar letterlijk en figuurlijk
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73587965
    Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
    geniet nooit met mate
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:59:40 #115
    165511 Sporti
    Fietsmuts
    pi_73588068
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
    Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
    Vreselijk he hoe en ook wat die eten
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:00:02 #116
    238868 Gefilterd
    Spot niet met mij!
    pi_73588094
    ah.. weer even een stiltemomentje
    pi_73588097
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
    Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
    Da's toch niet zo raar? Lijkt me raarder als ze niks zouden zeggen..
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:00:55 #118
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73588152
    Ze denkt dat het een binnenvetter is

    helder licht
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73588211
    Wat een dolle boel bij Wietse aan het ontbijt, zet dan iets van radio aan op de achtergrond ofzo..
    ٩๏̯͡๏)۶
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:03:37 #120
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73588311
    Ik vind het ook dom dat ze steeds aan de eettafel filmen. Bij mij komt er ook niet heel veel uit als ik aan het eten ben, puur om praktische redenen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:04:29 #121
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73588358
    Wim laat de dames kratten bier sjouwen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:05:28 #122
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_73588403
    'je loopt er wel bij...maar je kan verder niks doen...'

    arme Wim
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_73588452
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef Naamah het volgende:

    [..]

    Da's toch niet zo raar? Lijkt me raarder als ze niks zouden zeggen..
    "Smakelijk eten" zeggen is een belediging voor de kok! Het hoort niet.

    Met die Wietse gaat het niet meer goed komen, tenenkrommend die stilte aan tafel. Run...zou ik tegen de dames zeggen!
    Verder vind ik Cynthia een zielig geval...Maar Wim zal haar wel kiezen..
    geniet nooit met mate
    pi_73588490
    Ik zie het nog niet zo gebeuren bij Wim.. Els en Astrid zijn te overheersend en volgens mij wil ie toch liever iemand die meer gelovig is.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:06:58 #125
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_73588509
    Hoewel ik vind dat Hans creepy ogen heeft, lijkt hij mij wel de leukste persoonlijkheid van deze 5 boeren te hebben.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:07:03 #126
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73588514
    Hans neemt Au3
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:07:31 #127
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_73588555
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef gimme.shelter het volgende:
    Verder vind ik Cynthia een zielig geval...Maar Wim zal haar wel kiezen..
    Cynthia is doodeng *ril* ....maar Wim kan een vrouw die meer dan 2 hele zinnen achter elkaar kan maken, verbaal al niet aan...dus ik vrees dat je gelijk krijgt...
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_73588686
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
    Hans neemt Au3
    Neehee! Ik wil dat ie Jo kiest!
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73588687
    Dycke vind ik eng, waarom weet ik niet
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:11:09 #130
    165511 Sporti
    Fietsmuts
    pi_73588789
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
    Dycke vind ik eng, waarom weet ik niet
    Dat heb ik met Marieke *rilril*
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:11:24 #131
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73588804
    exit marieke dus
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73588806
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
    Dycke vind ik eng, waarom weet ik niet
    Nee man, zij is wel MILF-waardig
    pi_73588809
    Marieke noemde ik vorige week een lellebel, ze maakt de titel nog meer waar
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73588829
    Idd! Marieke Ik vind Dycke wel leuk!
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73588835
    Marieke, domme slet scoort dus geen punten met haar overdreven aanhankelijke gedrag
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_73588872
    Marieke is ws het type dat Jos normaal oppikt in de plaatselijke kroeg, nee geen relatiemateriaal
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73588908
    Marieke wil wel heel erg eng graag!!
    geniet nooit met mate
    pi_73588911
    Waarom had dat paard net dat pak aan bij Wietse op de achtergrond in het stukje voor volgende week?
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:13:23 #139
    168304 Mani89
    We try not to sexualize them.
    pi_73588936
    Marieke wil neuken.
    Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
    pi_73589049
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Stoyahm21 het volgende:

    [..]

    Nee man, zij is wel MILF-waardig
    Qua looks wel...
    Maar ik vind het beetje een katje, vorige week had ze ook van die trekjes en uitdrukkingen, bitchy...
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:16:13 #141
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73589089
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
    Waarom had dat paard net dat pak aan bij Wietse op de achtergrond in het stukje voor volgende week?
    Zomereczeem, paard krabt zich anders helemaal open door een allergische reactie op bepaalde vliegjes.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_73589136
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef alors het volgende:

    [..]

    Zomereczeem, paard krabt zich anders helemaal open door een allergische reactie op bepaalde vliegjes.
    Ah oke, was al bang dat het een stomme vraag was Hier was ik niet opgekomen
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73589268
    Hans gaat voor Jo denk ik...
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_73589322
    Voorspelling voor volgende week:

    Hans: Ingrid gaat weg (en kiest uiteindelijk Jo)
    Jos: Marieke gaat weg (en kiest uiteindelijk Dycke)
    Peter: grote Saskia gaat weg (of misschien toch kleine Saskia, om wat ie vandaag over/tegen haar zei, hij kiest uiteindelijk Hanneke)
    Wietse: Neeltje gaat weg (ik bedoel.. doe verstandig.. en ik denk dat ie uiteindelijk kiest voor Nicolien, Iris twijfelde zelf al)
    Wim: Els gaat weg (en hij kiest uiteindelijk Astrid, of niemand, denk dat het voor hem niet gaat lukken)

    Ik zie trouwens ook nog wel een aantal dames zelf vertrekken, maar daar nu even geen rekening mee gehouden.

    Ben benieuwd wat jullie denken!
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73589543
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef Zhenar het volgende:
    Hoewel ik vind dat Hans creepy ogen heeft, lijkt hij mij wel de leukste persoonlijkheid van deze 5 boeren te hebben.
    pi_73589956
    Wietse. Wat een zielig hoopje ellende. Zou hij überhaupt een vraag aan de dames hebben gesteld? Waarschijnlijk laat hij Neeltje blijven, niet in de gaten hebbend dat ze totaal niet bij hem past.
    Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
    En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
    pi_73590117
    oh jemig wat een aflevering

    die wietse is echt tenenkrommend materiaal, dat ze daar nog niet gillend weg zijn gerend dat snap ik niet
    en iris twijfelt dus ik gok dat ie zelf wel weg gaat

    en heerlijk die wim die met 3 vrouwen boodschappen gaat doen

    boer peter komt toch uit brabant? kom ik zelf ook, maar jemig ik versta er af en toe geen *piep* van zeg....vorig jaar hadden ze boer frans ondertiteld, maar dat kunnen ze bij hem ook al wel gaan doen...

    maar verder heerlijke televisie
    what you see, is what you get!
    pi_73590165
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Naamah het volgende:
    Voorspelling voor volgende week:

    Hans: Ingrid gaat weg (en kiest uiteindelijk Jo)
    Jos: Marieke gaat weg (en kiest uiteindelijk Dycke)
    Peter: grote Saskia gaat weg (of misschien toch kleine Saskia, om wat ie vandaag over/tegen haar zei, hij kiest uiteindelijk Hanneke)
    Wietse: Neeltje gaat weg (ik bedoel.. doe verstandig.. en ik denk dat ie uiteindelijk kiest voor Nicolien, Iris twijfelde zelf al)
    Wim: Els gaat weg (en hij kiest uiteindelijk Astrid, of niemand, denk dat het voor hem niet gaat lukken)

    Ik zie trouwens ook nog wel een aantal dames zelf vertrekken, maar daar nu even geen rekening mee gehouden.

    Ben benieuwd wat jullie denken!
    Mijn voorspelling wie vertrekken:
    bij Hans vertrekt Johanna
    bij Jos Marieke
    bij Peter Hanneke
    bij Wietse Iris
    bij Wim Els

    Spannend volgende week
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:34:00 #149
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73590253
    Weinig inhoud vandaag, beetje uitgesmeerd. Volgende week wordt natuurlijk dat keuzemoment over een hele aflevering getild Dat had best in één uitzendin gekund.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73590296
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
    Wietse. Wat een zielig hoopje ellende. Zou hij überhaupt een vraag aan de dames hebben gesteld? Waarschijnlijk laat hij Neeltje blijven, niet in de gaten hebbend dat ze totaal niet bij hem past.
    Ik snap Neeltje wat dat betreft ook niet hoor.. Die zegt het allemaal hartstikke leuk en ontspannen te vinden en dat is het daar gewoon niet.. Iris laat zich daar dan tenminste nog eerlijk over uit (trouwens ook het eerste dat ik haar hoor) en Nicolien zei dat het haar niet uitmaakte omdat ze zelf ook niet zo'n prater is, maar Neeltje die het gewoon ontkent en doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is.. snap ik niet zo.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:34:44 #151
    273353 Robin_Scherbatsky
    You're an idiot......
    pi_73590298
    Ik zie ze bij Wietse eigenlijk alledrie nog wel vertrekken. Een beetje zoals bij boer Henk in een vorig seizoen. Dit is toch ook niet vol te houden!
    Volgens mij heeft Wietse echt een serieus probleem. Een contact-stoornis of i.d. Hoe hij ook in de stal stond naast Nicolien of Iris (even vergeten). Hij probeert wel contact te maken, maar het lukt voor geen meter.

    Boer Peter vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Met zijn hemdjes elke keer. Suit up!
    Hij lijkt ook niet op een nederlander, maar meer op een pool of een rus..........

    Van boer Hans had ik na de kennismakingsfilmpjes meer het idee dat hij op jongens viel, maar ik begin hem wel steeds liever te vinden.
    Finally together with Barney Stinson!
    pi_73590421
    Haha, nu je het zegt! Peter zou idd zo een Rus kunnen zijn!

    En Hans heeft wel het leukste karakter, al vind ik z'n diepzinnigheid en die blik van 'm soms ook echt doodeng.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73590437
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Naamah het volgende:
    Voorspelling voor volgende week:

    Hans: Ingrid gaat weg (en kiest uiteindelijk Jo)
    Jos: Marieke gaat weg (en kiest uiteindelijk Dycke)
    Peter: grote Saskia gaat weg (of misschien toch kleine Saskia, om wat ie vandaag over/tegen haar zei, hij kiest uiteindelijk Hanneke)
    Wietse: Neeltje gaat weg (ik bedoel.. doe verstandig.. en ik denk dat ie uiteindelijk kiest voor Nicolien, Iris twijfelde zelf al)
    Wim: Els gaat weg (en hij kiest uiteindelijk Astrid, of niemand, denk dat het voor hem niet gaat lukken)

    Ik zie trouwens ook nog wel een aantal dames zelf vertrekken, maar daar nu even geen rekening mee gehouden.

    Ben benieuwd wat jullie denken!
    Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.

    Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:



    Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.



    Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
    pi_73590836
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:

    Boer Peter vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Met zijn hemdjes elke keer. Suit up!
    Hij lijkt ook niet op een nederlander, maar meer op een pool of een rus..........
    Alleen zijn alle Polen en Russen hier in de stad klein en blond dus ik herken het er nog niet in, ik zit te bedenken wat hij anders zou kunnen zijn
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef IV_Xample het volgende:

    boer peter komt toch uit brabant? kom ik zelf ook, maar jemig ik versta er af en toe geen *piep* van zeg....vorig jaar hadden ze boer frans ondertiteld, maar dat kunnen ze bij hem ook al wel gaan doen...
    Idd, ik moet soms echt de tv harder zetten, puur vanwege het dialect...
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73590885
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:

    [..]

    Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.

    Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:

    [ afbeelding ]
    Oh het paardenpak, ik vind het er zo eng uitzien [/miep]
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73590891
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:

    [..]

    Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.

    Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:

    [ afbeelding ]

    Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.

    [ afbeelding ]

    Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_73590968
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:

    [..]

    Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.

    Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:

    [ afbeelding ]

    Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.

    [ afbeelding ]

    Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
    Dat dacht ik eerst ook, maar geloof me, er wordt eerst gevraagd wie er mag blijven waarop Neeltje dus wegloopt en Wietse een keuze maakt tussen Nicolien en Iris.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_73591094
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Roberto258 het volgende:

    [..]

    Dat dacht ik eerst ook, maar geloof me, er wordt eerst gevraagd wie er mag blijven waarop Neeltje dus wegloopt en Wietse een keuze maakt tussen Nicolien en Iris.
    Was het nou Iris die vandaag zei dat er toch wel een keer een gesprek moet komen? Ze leek het niet echt naar d'r zin te hebben.
    (ik heb het heel snel en rommelig gezien deze uitzending...)
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73591143
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    Was het nou Iris die vandaag zei dat er toch wel een keer een gesprek moet komen? Ze leek het niet echt naar d'r zin te hebben.
    (ik heb het heel snel en rommelig gezien deze uitzending...)
    Dat was Iris inderdaad.
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_73591285
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    Oh het paardenpak, ik vind het er zo eng uitzien [/miep]
    Dit maakt het een stuk prettiger.


    pi_73591353
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Zipportal het volgende:

    [..]

    Dit maakt het een stuk prettiger.

    [ afbeelding ]
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      FOK!fossiel zondag 11 oktober 2009 @ 21:50:50 #162
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73591384
    Ik vind Els eigenlijk een hele leuke vrouw voor Wim, maar ik vrees dat ze net wat te wereldwijs is... Maar waar ik me vanavond wederom over heb zitten verbazen: hoe kan Cynthia er zoveel ouder uitzien dan ze werkelijk is (42). Okee, haar kleding en kapselkeuze maken het er niet beter op, maar als ik had moeten raden had ik haar begin 60 geschat...

    En boer Hans heeft een hele uitzending niet gehuild!
    (Volgende week zullen er wel dikke tranen rollen, van zijn kant...)
    Chick on a mission
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:54:19 #163
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_73591651
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Keroppi het volgende:

    En boer Hans heeft een hele uitzending niet gehuild!
    Wel bijna hoor... maar dat camoufleerde hij snel met zijn kopje koffie
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:56:20 #164
    253516 Oorlogsheld
    Supermarkt oorlog veteraan
    pi_73591802
    Ik zapte naar BZV en het eerste wat ik hoor is "wanneer ga ik dat in levende lijve meemaken, je sperma vangen"

    Waarom lees ik daar verder niets over?
    Have been helt kepsteetsj at a prisson
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:00:58 #165
    268086 Quishendrikson
    heeft een hekel aan nudisten
    pi_73592117
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Naamah het volgende:
    Guttegut, die Irish Coffee En die Cynthia
    ja die Cynthia vreet de bak met slagroom wel leeg, laat dat maar aan haar over
    is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.
      FOK!fossiel zondag 11 oktober 2009 @ 22:01:30 #166
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73592161
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:

    [..]

    Wel bijna hoor... maar dat camoufleerde hij snel met zijn kopje koffie
    Hebben we hier geen photoshop talenten rondlopen die hun vrije zondagavond opofferen om boer Hans tot een echt emo om te photoshoppen? Inclusief lok en eyeliner .
    Pff je mag echt wel emoties hebben (graag zelfs), maar dat gesnotter en gekweel over échte gevoelens begint me soms een beetje tegen te staan...
    Chick on a mission
    pi_73592262
    Cynthia met die bak slagroom
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73592347
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Quishendrikson het volgende:

    [..]

    ja die Cynthia vreet de bak met slagroom wel leeg, laat dat maar aan haar over
    Ja, die krijgt thuis niet genoeg. Die hangt er ook maar wat bij, die past wel bij Wietse.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:08:51 #169
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_73592725


    "Wat zoek je in een vrouw, Wietse?"
    - "Ja, euhh.... ja, dat is moeilijk."

    "Heb je al een keuze kunnen maken?"
    - "Ja, euhh.... ja, dat is moeilijk."

    "Is er nog iets dat je ons wil vragen?"
    - "Ja, euhh.... ja, dat is moeilijk."

    Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
    En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
    pi_73593388
    Wat een eng wijf is die Marieke zeg...
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:23:04 #172
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73593573
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Keroppi het volgende:
    Ik vind Els eigenlijk een hele leuke vrouw voor Wim, maar ik vrees dat ze net wat te wereldwijs is... Maar waar ik me vanavond wederom over heb zitten verbazen: hoe kan Cynthia er zoveel ouder uitzien dan ze werkelijk is (42). Okee, haar kleding en kapselkeuze maken het er niet beter op, maar als ik had moeten raden had ik haar begin 60 geschat...

    En boer Hans heeft een hele uitzending niet gehuild!
    (Volgende week zullen er wel dikke tranen rollen, van zijn kant...)
    Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:24:50 #173
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73593709
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef alors het volgende:

    [..]

    Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.
    Hoe oud is Wim dan, die schat ik ook eind 50 ofzo
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:33:00 #174
    123170 alors
    zlata1234
    pi_73594246
    1955, 54 dus... Nou ik vind hem er eigenlijk ook wel oud uitzien als ik naar mijn ouders kijk... Die zijn ouder, maar zien er veel jonger uit...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:33:03 #175
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73594249
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef alors het volgende:
    [..]
    Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.
    Ja, ik schrok ook.... dat ik ouder was dan zij

    En ik woon in Schubbekutteveen dus ik ben wel wat gewend qua refo-dames die niet aan make-up doen
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:46:29 #176
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73594881
    Nicolien vind ik niks aan..en Marieke lijkt mij jaloers type te zijn..ik vind dat ze Mirjam negeerde ..toen Mirjam met Jos aan het dansen was.
    pi_73594966
    Hanneke en Peter zouden broer en zus kunnen zijn. Ze praten allebei exact hetzelfde.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      FOK!fossiel zondag 11 oktober 2009 @ 22:50:09 #178
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73595083
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
    Nicolien vind ik niks aan..en Marieke lijkt mij jaloers type te zijn..ik vind dat ze Mirjam negeerde ..toen Mirjam met Jos aan het dansen was.
    Ik denk dat ik van Jos 'zijn' vrouwen, Mirjam ook het leukste vind. Niet zo aandachttrekkerig als Marieke met haar carmen-set en puberale flirt methodes
    Chick on a mission
    pi_73595243
    Ik vind Nicolien de leukste van alle meiden denk ik. Hoewel de oogst niet echt heel bijzonder is dit jaar

    Die Marieke moet echt een keer flink doorgesmeerd worden, wat is die aanhankelijk zeg Die heeft zin in een flinke wip volgens mij. Bij boer Henk zitten wel vooral de onzekere typjes trouwens, dat zelfvertrouwen bij hen is echt 3keernix.

    Verder blijft Wietse natuurlijk de rest van zijn leven alleen, tenzij hij in de stad gaat wonen en onder behandeling gaat bij een sova-coach.
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:54:02 #180
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73595298
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Keroppi het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ik van Jos 'zijn' vrouwen, Mirjam ook het leukste vind. Niet zo aandachttrekkerig als Marieke met haar carmen-set en puberale flirt methodes
    Ja zo'n type als Marieke is Mirjam niet. Alhoewel ik eerst Marieke wel leuk vond.

    Marieke vroeg ze af wat Jos van haar vind..Dat zat in haar hoofd zei ze.
    pi_73595760
    Best opvallend dat Ingrid en Johanna nog nooit een relatie hebben gehad...
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_73595806
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
    Best opvallend dat Ingrid en Johanna nog nooit een relatie hebben gehad...
    Die zijn zo onzeker als wat. Als je Johanna aankijkt begint ze al te huilen.
    Beetje overdreven, maar die indruk krijg ik zo langzamerhand wel.
    Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
    pi_73595858
    geweldig , er word hier precies verwoord wat ik ook denk : the bitch marieke, cynthia en de slagroom , die paardenboer in zijn eeuwige hempie en natuurlijk wietse net zijn tenenkrommende stilte ! hahahahahha
    pi_73595889
    Die karaoke! Gewaagt van Neeltje dat ze zo durft te doen, maar de rest zat gapend als een zoutzak op de bank. Maar het is toch best knap dat ze wietse aan het zingen kreeg. Dat had ik niet verwacht....

    Marieke heeft haar ruiten zojuist ingegooid bij Jos. Die opmerking van je hebt bij mij geen streepje voor als je zoveel mogelijk bij me in de buurt staat e.d.

    Ik denk ook steeds dat Hans voor Audrie gaat. Maar wat een miepen daar zeg. Geen ochtend mensen en zolang tutten dat op het moment dat er gewerkt moet worden de dames alweer moe zijn.
    OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:11:05 #185
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73596086
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
    Best opvallend dat Ingrid en Johanna nog nooit een relatie hebben gehad...
    Dat vond ik ook al zo vreemd dat ze beiden nooit een relatie hebben gehad..Cynthia is wel een dooske
    erg stil
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:18:39 #186
    221431 servus_universitas
    Profeta Pluriforma
    pi_73596430
    Ik heb het vanavond helaas niet kunnen zien, dus zal kijken of ik morgen de uitzending online kan inhalen.

    Leonoor was vanavond geloof ik ook niet van de partij, want die heb ik nog niet gezien in deze topic.
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:

    [..]

    Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.

    Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:

    [ afbeelding ]

    Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.

    [ afbeelding ]

    Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
    Hmmm, ik vind dat veel meer weg hebben van een shirt. En zo te zien aan de kleur zou dat dan Iris of Nicolien moeten zijn.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:20:04 #187
    221431 servus_universitas
    Profeta Pluriforma
    pi_73596515
    Marieke is trouwens best wel een MILF.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:25:14 #188
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_73596750
    Wat een ver-schrik-ke-lijk wijf die Marieke! Hoezo wanhopig?
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_73596890
    Marieke is gewoon aandachtsgeil. Van Jos én de camera.
    pi_73597369
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef servus_universitas het volgende:
    Marieke is trouwens best wel een MILF.
    Je bent in de war met Dycke?
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73597830
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef servus_universitas het volgende:

    Leonoor was vanavond geloof ik ook niet van de partij, want die heb ik nog niet gezien in deze topic.
    Vorige week heb ik haar ook niet gezien Als je tenminste bedoelt tijdens/net-na de aflevering (of ik moet er echt overheen gelezen hebben)
    Verdorie, verkeerd gekeken idd
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:51:03 #192
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_73597946
    Die Marieke is echt de hoer van alle vrouwen in deze serie. Met die hogedrukspuit ook Maar goed, Jos valt gewoon op die types.
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_73598058
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef HalvinCarris het volgende:
    valt gewoon op die types.
    Normaal in de kroeg wel, maar kiest hij haar voor een relatie, nee toch?

    En Marieke heeft hem idd goed te pakken
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:57:15 #194
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_73598198
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    Normaal in de kroeg wel, maar kiest hij haar voor een relatie, nee toch?

    En Marieke heeft hem idd goed te pakken
    Nee, Jos gaat voor duurzaam!

    En trouwens. Wietse zei nog: "Ik zing eigenlijk nooit". Daar achteraan had nog gemoeten "Ik trek de bek überhaupt nooit los, ja alleen om Chinees te eten of te glimlachen."
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_73598449
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef marcodej het volgende:

    [..]

    Je bent in de war met Dycke?
    Ik denk dat hij doelt op Marieke vanwege haar stoeipoesfactor
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73598778
    Heb het deze week niet gezien, maar zijn er nu al mensen uit? of komt dat volgende week?
      maandag 12 oktober 2009 @ 00:14:56 #197
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_73598788
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
    Heb het deze week niet gezien, maar zijn er nu al mensen uit? of komt dat volgende week?
    Volgende week pas.
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_73598842
    Zo dat smeren ze dan ook uit! Maar thanx voor de info!
      maandag 12 oktober 2009 @ 00:18:44 #199
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_73598866
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
    Zo dat smeren ze dan ook uit! Maar thanx voor de info!
    Ja achja, anders ben je ook snel bij de finale en is het seizoen weer voorbij. Heb liever dat het een paar weekjes extra duurt.
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_73599070
    Ik vind die Mirjam bij Jos juist een vreselijk wijf. Irritant gezicht, niks mis met een vetrolletje maar trek dan niet zo'n strak hemdje aan, maar bovenal zit ze meteen te roddelen.
    pi_73599563
    Aii ik vrees dat Wietse, Wim en jos geen match hebben uiteindelijk.
    Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
    pi_73601004
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
    Weinig inhoud vandaag, beetje uitgesmeerd. Volgende week wordt natuurlijk dat keuzemoment over een hele aflevering getild Dat had best in één uitzendin gekund.
    Dat had ik ook een beetje inderdaad. Maar verder blijft het natuurlijk leuk om naar te kijken
      maandag 12 oktober 2009 @ 09:50:11 #203
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73602972
    Wat is die Marieke een engerd zeg.... bah!
    pi_73603395
    Ik vind die Jos maar een arrogante kerel.

    Er gaan verhalen dat hij in het dorp waar hij woont zo'n beetje alle vrouwen al een keer heeft gedaan.
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
      maandag 12 oktober 2009 @ 11:16:43 #206
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73604416
    Boer Wim is echt mijn favoriete boer. Geen idee waarom.
    Ik vind alledrie de vrouwen op een bepaalde manier wel bij hem passen, maar uiteindelijk zal hij voor Astrid kiezen, denk ik.

    Mijn voorspelling:

    Wim - Astrid
    Wietse - Nicolien (Niet Neeltje, dat lijkt me zo'n mismatch)
    Peter - Hanneke, als hij een vrouwelijke look-a-like zoekt. En anders Kleine Saskia.
    Jos - Dycke
    Hans - Audrey (hij kijkt cónstant naar haar)
      maandag 12 oktober 2009 @ 11:35:17 #208
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_73604667
    Ik heb net even via uitzending gemist gekeken en ik denk dat het volgende gaat gebeuren:

    - Jos stuurt Marieke weg (denk ik vanwege z'n opmerking over het verwerven van een voorkeurspositie). Ik vind Marieke heel opdringerig. Naar mens ook. Doet niet leuk mee. Huu. Wegwezen.

    - Wietse stuurt Iris weg of Iris gaat zelf weg. Dat groene wat je ziet is volgens mij een shirtje en Iris heeft een iets lichter gekleurd shirtje aan dan Nicolien . En volgens mij zag ik het lichtgroene shirtje weglopen .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 12 oktober 2009 @ 11:35:32 #209
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_73604673
    Over wie ging die opmerking van boer Wim nou, dat een vrouw ook wel eens een beetje rustig mocht zijn?
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
    pi_73604711
    Ik denk niet dat Wim Astrid kiest, hij zat gisteren al te klagen dat ze veel te druk was en dat hij dan nooit rust had. Ik denk dat hij voor Cynthia gaat, gewoon lekker stil in huis, zoals hij gewend is.

    Toch zie ik ook iets aan Neeltje, iedereen vindt haar een te vlotte meid voor Wietse, maar ze heeft ook iets sukkelachtigs, kan er niet goed de vinger op leggen.
    pi_73605271
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
    Hoe weet jij dat @Pablo88 ?
    Mijn ouders wonen daar in de buurt en die hadden wat verhalen op gevangen.
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73605407
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 09:50 schreef Haaibaaike het volgende:
    BOER ZOEKT VROUW
    3.724.000..
    pi_73605454
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 10:40 schreef Pablo88 het volgende:
    Ik vind die Jos maar een arrogante kerel.

    Er gaan verhalen dat hij in het dorp waar hij woont zo'n beetje alle vrouwen al een keer heeft gedaan.
    De adonis-verhalen waren ons al bekend hoor
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      maandag 12 oktober 2009 @ 12:07:53 #214
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73605625
    Ik ben het nu aan het kijken, maar tjonge jonge, karaoke met een verlegen jongen, dat doe je hem toch niet aan als je hem echt leuk vindt?
    pi_73605664
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
    Ik ben het nu aan het kijken, maar tjonge jonge, karaoke met een verlegen jongen, dat doe je hem toch niet aan als je hem echt leuk vindt?
    Tuurlijk wel, gewoon doordouwen, voor je het weet heeft ze Wietse zo ver dat ie mee gaat op wintersport Hossend bij de apres-ski
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    pi_73605666
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:01 schreef Pisces29 het volgende:

    [..]

    De adonis-verhalen waren ons al bekend hoor
    U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
    pi_73605682
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef Pablo88 het volgende:

    [..]

    Uiteraard staan we voor nieuwe gossip altijd open
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
      maandag 12 oktober 2009 @ 12:17:04 #218
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73605910
    Wim over Els, een echte schooljuffrouw
    Dat betekent dus exit voor Els.
    pi_73606002
    Wim gaat voor die stoffige Cynthia.

    Want die ene die bij de boodschappen het voortouw nam (zelfs ik werd er helemaal zenuwachtig van) is veel te druk voor hem, dat volgt niet. Die met het donkere haar is te avontuurlijk (Volgens mij is Wim nooit verder gekomen dan zijn dorp), dan blijft stoffige cynthia over.

    Net zo'n stille willie als Wim zelf. En ook behoorlijk gelovig. Kunnen ze samen bidden voor het eten, en voor het slapen gaan. En op de bank zitten en niks zeggen.

    Ja die word het.
      maandag 12 oktober 2009 @ 12:22:24 #220
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_73606070
    Mwah, Wim reist kennelijk regelmatig naar de VS, dus helemaal wereldvreemd zal hij niet zijn, maar ik denk wel dat Els exit is, dat dan wel weer, en Astrid uiteindelijk ook, ik gok dat ze allebei veel te druk voor Wim zijn, die heeft waarschijnlijk het liefst een stil, volgzaam vrouwtje.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_73606204
    Wim had op alle 3 wel wat aan te merken.
    Ik denk dat ie echt niet op een relatie uit is.

    Els, een schooljuf, dat wist ie van te voren al en koos haar zelf tenslotte
    Cynthia, duurde te lang voordat die op gang kwam
    Astrid, was te gedreven en hij wilde ook wel rust.

    Ik denk toch dat charming Cynthia, 42 and never been kissed, weg moet.
    Keep the faith!!
      maandag 12 oktober 2009 @ 12:38:28 #222
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73606640
    Wim over Astrid, op zn tijd mag het ook wel weer minder anders krijg je nooit rust!
      maandag 12 oktober 2009 @ 12:39:26 #223
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_73606675
    Hulde Paul Groot! Koefnoen is goed bezig dit jaar!
    Of is Cynthia wel echt ?
    opgezegd@fok.nl
    pi_73606886
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef FoXje het volgende:
    Hulde Paul Groot! Koefnoen is goed bezig dit jaar!
    Of is Cynthia wel echt ?
    Ik moest ook aan dat typetje met dat korte vlotte kapsel denken!
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_73607657
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Jeanne_Darc het volgende:
    Marieke is gewoon aandachtsgeil. Van Jos én de camera.
    Geil is ze zeker!
    You think that everything's alright
    I think you might be wrong
    pi_73607772
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef lookinforyou het volgende:
    Ik denk toch dat charming Cynthia, 42 and never been kissed, weg moet.
    42? WTF?!
    You think that everything's alright
    I think you might be wrong
    pi_73607813
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef Simpleton het volgende:

    [..]

    42? WTF?!
    Ja, ze is toch 42

    En dit antwoordde Wim op de vraag: Wat vind jij romantisch? Met z’n tweeën over het hek het land inkijken.
    Ik zou me ook niet iets romantischer voor kunnen stellen

    [ Bericht 22% gewijzigd door lookinforyou op 12-10-2009 13:24:28 ]
    Keep the faith!!
      maandag 12 oktober 2009 @ 13:28:31 #228
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_73608286
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef lookinforyou het volgende:

    [..]

    Ja, ze is toch 42

    En dit antwoordde Wim op de vraag: Wat vind jij romantisch? Met z’n tweeën over het hek het land inkijken.
    Ik zou me ook niet iets romantischer voor kunnen stellen

    Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.

    Maar als Cin niet wat meer los komt dan zie ik Wim er wel voor aan om aan het eind van de rit te zeggen 'dr zit niks veur mie bie'.
    pi_73608299
    Nee nee nee,.... hij gaf al een kleine hint over Cynthia. Dat ze wat losser komt, maar toch op de achtergrond was.. dat kon hij wel waarderen. Iets in die trant...........
    pi_73608470
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.

    Maar als Cin niet wat meer los komt dan zie ik Wim er wel voor aan om aan het eind van de rit te zeggen 'dr zit niks veur mie bie'.
    Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.
    Keep the faith!!
      FOK!fossiel maandag 12 oktober 2009 @ 13:57:32 #231
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73609314
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef marcodej het volgende:

    [..]

    Ik moest ook aan dat typetje met dat korte vlotte kapsel denken!
    Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?
    Chick on a mission
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:01:59 #232
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73609458
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef lookinforyou het volgende:

    [..]

    Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.
    Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:05:14 #233
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73609571
    Die vrouwen van Hans zijn doodsbang voor een afwijzing.
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_73609628
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Terreros85 het volgende:

    [..]

    Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.
    Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.

    En misschien wou hij wel een relatie, maar valt het hem in de praktijk wel erg tegen.

    Ik denk niet dat hij uiteindelijk voor Cynthia kiest (ik vind die naam ook niet bij haar passen eigenlijk).
    Keep the faith!!
    pi_73609661
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef lookinforyou het volgende:

    [..]

    Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.

    En misschien wou hij wel een relatie, maar valt het hem in de praktijk wel erg tegen.

    Ik denk niet dat hij uiteindelijk voor Cynthia kiest (ik vind die naam ook niet bij haar passen eigenlijk).
    Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
    You think that everything's alright
    I think you might be wrong
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:09:36 #236
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_73609675
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
    Wim over Els, een echte schooljuffrouw
    Dat betekent dus exit voor Els.
    Ja dat vrees ik ook dat ze moet vertrekken, al hoewel ik haar het leukste vind.
    pi_73609704
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:

    [..]

    Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
    Ik weet nu aan wie ze me doet denken.
    Johanna Knots (de oma) uit de Familie Knots
    Keep the faith!!
    pi_73609739
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Keroppi het volgende:

    [..]

    Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 14:15:01 #239
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_73609845
    leuk de stopwoordjes van de boeren

    die wim zegt telkens 'dus' aan het einde van zn zin
    die paardenboer peter geloof ik zegt de hele tijd heel hard 'Hè'
    en die bloemen gast (huilie) zegt de hele tijd 'zeg maar'
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_73609863
    quote:
    Daar lijkt ze ook echt op zeg
    Keep the faith!!
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:15:40 #241
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73609866
    Ik mag toch hopen dat Peter niet voor die Hanneke kiest. Wat een verschrikkelijke Trien zeg. Ik kijk nu de herhaling pas
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:16:34 #242
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73609890
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
    leuk de stopwoordjes van de boeren

    die wim zegt telkens 'dus' aan het einde van zn zin
    die paardenboer peter geloof ik zegt de hele tijd heel hard 'Hè'
    en die bloemen gast (huilie) zegt de hele tijd 'zeg maar'
    Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 14:25:02 #243
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_73610135
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:

    [..]

    Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
    nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat toch
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 14:26:49 #244
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_73610191
    ohja ik denk trouwens dat de vrouwen van wim hem iets te ongelovig zijn het is wel staphorst hè waar we het over hebben.

    Niet bidden voor het eten dan ben je ongelovig hoor!!! En zeggen dat je niet geloof maar wel goed voor mensen wil zijn, dat kan helemaal niet als je niet geloofd ben je ook niet goed, en al helemaal niet voor mensen!

    Ik denk dus dat het die ene stille wordt bij wim.
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      maandag 12 oktober 2009 @ 14:28:18 #245
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_73610252
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:

    [..]

    nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat toch
    Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeft

    Als Neeltje weg moet, haal ik haar zondagavond nog op uit Friesland
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
    pi_73610401
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:

    [..]

    Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
    Ik vond het een echte Wilma, ik zei het gisteren nog, die naam past haar helemaal niet haha!
    Ik heb echt het idee als je haar een schouderklop geeft, dat je hetzelfde effect hebt als een krijtspons klopt.......
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 14:35:26 #247
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_73610496
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Terreros85 het volgende:

    [..]

    Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeft

    Als Neeltje weg moet, haal ik haar maandagavond nog op uit Friesland
    ja die jongen praat niet zoveel, ga dan ook niet de hele tijd met hem lopen praten

    En dan idd de hele tijd zeggen hij is een binnenvetter, hij komt nog wel los. Hij praat gewoon niet zoveel, dat zegt hij toch zelf ook!
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      FOK!fossiel maandag 12 oktober 2009 @ 14:39:45 #248
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_73610659
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
    ohja ik denk trouwens dat de vrouwen van wim hem iets te ongelovig zijn het is wel staphorst hè waar we het over hebben.

    Niet bidden voor het eten dan ben je ongelovig hoor!!! En zeggen dat je niet geloof maar wel goed voor mensen wil zijn, dat kan helemaal niet als je niet geloofd ben je ook niet goed, en al helemaal niet voor mensen!

    Ohja, Els had geloof ik al een hap uit de boterham met hagelslag toen ze doorhad dat er toch nog even gebed moest worden.
    Chick on a mission
    pi_73611341
    Is Els die drukke? Ik dacht dat die blonde een hap nam.,.. die drukke dus. Die ook zo het baasje was ion de supermarkt
    pi_73611575
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:

    [..]

    Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
    Hij bedoelt er toch niks mee, noemt alleen op welke woordjes ze vaak gebruiken. Zo hebben we ook als niet-boer(in) toch stopwoordjes
    Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Abs are made in the kitchen.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')