Ik zou hem smsenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Goeie TT
Zou Loveless al slapen?
Of zal ik hem nog even iets smsen over wattenstaafjes?
ik vind de badgasten het toch net niet, de lama's in een ander verslecterd jasjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb er vijf. Eerst een hele poos drie, maar afgelopen vrijdag heb ik er binnen éé uur twee opgelopen.
Was een beetje baldadig.
Trouwens, de opnames voor badgasten waren helemaal gaaf!ik heb werkelijk geen handpalmen meer over van al het klappen, maar het was het wel waard. Omdat we iets te laat waren, waren er nog maar een paar plekken vrij. Op de voorste rij natuurlijk. Het viel mij op zich mee wat er allemaal over en dubbel moest. Eigenlijk alleen maar een aankondiging en een promootje hier en daar. De sketches en liedjes stonden er allemaal in 1 keer op. En als je volgende week een openingszin met "Cactusthee" voorbij hoort komen, dat was m'n zus. Nadat we weer in Zwolle waren zijn wel nog lekker wat wezen eten en ik ben net weer thuis. Ben eigenlijk best op nu.
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk wmb. Een hond muesli en andijvie gevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik zat net in het andere topic tegen de lucht te praten geloof ik he?
Wanneer komt het op tv dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb er vijf. Eerst een hele poos drie, maar afgelopen vrijdag heb ik er binnen éé uur twee opgelopen.
Was een beetje baldadig.
Trouwens, de opnames voor badgasten waren helemaal gaaf!ik heb werkelijk geen handpalmen meer over van al het klappen, maar het was het wel waard. Omdat we iets te laat waren, waren er nog maar een paar plekken vrij. Op de voorste rij natuurlijk. Het viel mij op zich mee wat er allemaal over en dubbel moest. Eigenlijk alleen maar een aankondiging en een promootje hier en daar. De sketches en liedjes stonden er allemaal in 1 keer op. En als je volgende week een openingszin met "Cactusthee" voorbij hoort komen, dat was m'n zus. Nadat we weer in Zwolle waren zijn wel nog lekker wat wezen eten en ik ben net weer thuis. Ben eigenlijk best op nu.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee of ik notes heb. Ooit had ik er een, maar ik weet niet hoeveel inmiddels. Als zelfs Ing er een poaar heeft dan zal ik er wel meer hebben.
? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepenquote:
Mietjuuuuh!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen notes. Mag ik hier evengoed posten?
ja andijvie, rijst en muesli aan je hond geven, te belachelijk voor woordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk wmb. Een hond muesli en andijvie gevenGek wijf die haar overtuiging wil opleggen aan een wezen dat fysiek totaal andere behoeften heeft.
En ja, ik kan me voorstellen dat je het jammer vond dat je naam niet op de kaart stond. Mar je bedoeling is nu ook helemaal duidelijk
Nee. Weg jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het programma zelfs nog nooit gezien. Ben erg vaak niet thuis op vrijdagavond. Live was de chemie er in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind de badgasten het toch net niet, de lama's in een ander verslecterd jasje
Ik verwacht vrijdag over een week. Maar vreemd genoeg is dat niet gezegd...quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepen
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Iets over dat ik ook wel mee had willen deon met de kaart maar hier niet zovaak kom en'dus iets over een hond die muesli, rijst en andijvie te eten kreeg. En zag op een gegeven moment jou en ingetje alleen op elkaar reageren,maar dat was blijkbaar niet bewust dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
? Heb ik iets gemist?
Ik reageerde nog op je post over dat je notes kunt uitdelen, maar het ging ineens wel heel snel tot ie dicht was.
Zal nog eens teruglezen zo.
[..]
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepen
Ja, maar alleen in F&F, voor de rest van Fok! ben je te lief.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
je ava zet ik wel even in de wiki erbijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iets over dat ik ook wel mee had willen deon met de kaart maar hier niet zovaak kom en'dus iets over een hond die muesli, rijst en andijvie te eten kreeg. En zag op een gegeven moment jou en ingetje alleen op elkaar reageren,maar dat was blijkbaar niet bewust dus
het is nu ook op, herhaling dan denk ik van vrijdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het programma zelfs nog nooit gezien. Ben erg vaak niet thuis op vrijdagavond. Live was de chemie er in ieder geval wel.
[..]
Ik verwacht vrijdag over een week. Maar vreemd genoeg is dat niet gezegd...
bij t volgende topic sta je erbij in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
je ava zet ik wel even in de wiki erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |