Prachtige plaatjes in de folders van Henrad, Stelrad, Bruynzeel en weet ik veel van onderblokken al dan niet 2 pijps, kunststofleidingen die uit muren of vloeren komen en prachtig uit het zicht op de radiator worden aangesloten.
Echter, mijn nieuw te plaatsen radiatortje in de hal krijgt zijn aan- en afvoer ouderwets uit het plafond
De leidingen lopen netjes langs de muur en komen dicht in de buurt uit van het aansluitpunt van de radiator.
Hoe sluit ik dit nu netjes aan ? Ik heb geprobeerd plaatjes/foto's te vinden van dit soort situaties, maar die lijken niet te bestaan. (TS kan niet zoeken

) De radiatorkranen die ik vind in de catalogi lijken hier niet in te voorzien ?!? Ik zie haakse kranen voor het geval de leiding uit de muur komt en rechte kranen voor als de leiding van opzij komt, maar wat ik nodig lijk te hebben is een kraan in de vorm van een driewegknie.
Iemand enig idee of dat bestaat ? Of wellicht tips ? Of wellicht een link naar een fotoboek vol standaard radiatoraansluitingen ?
Alvast bedankt.