abonnement Unibet Coolblue
pi_74930458
Gisteren mijn laatste ritje gemaakt op mijn eerste fiets..! En snel dat het was.. om 6 uur weg, 54km gefietst, kwam terug met een gemiddelde van 34,1km/uur, inclusief stuk of 10 stoplichten en paar klimmetjes. Het ging hard, heel hard. Continue tussen de 37 en 45 km/uur, in de hitte. Heerlijk.

Vanochtend mijn racefiets goed verkocht, en van het geld een verlovingsring gekocht..!
pi_74930793
Gefeliciteerd Popped the question yet of is ze nog onwetend?

Zaterdag langere tocht gemaakt; na 5u stond er 135km op de teller. Kreeg wel last van m'n rug en m'n onderbeen maar ach dat zal wel wegtrekken

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 23-11-2009 07:43:43 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_74935716
quote:
Op maandag 23 november 2009 03:43 schreef Oksel het volgende:
Gisteren mijn laatste ritje gemaakt op mijn eerste fiets..! En snel dat het was.. om 6 uur weg, 54km gefietst, kwam terug met een gemiddelde van 34,1km/uur, inclusief stuk of 10 stoplichten en paar klimmetjes. Het ging hard, heel hard. Continue tussen de 37 en 45 km/uur, in de hitte. Heerlijk.

Vanochtend mijn racefiets goed verkocht, en van het geld een verlovingsring gekocht..!
Haha, cool! Goede besteding van je centjes!
pi_75083799
Gefeli Oksel!! Wat tof!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_75083896
Graag jullie aandacht voor het volgende

ik ga volgend jaar meedoen met alpe d'huzes en ben van plan om 3x die berg op te gaan fietsen!
Natuurlijk is het doel om zoveel mogeljik geld daarmee op te halen, dat allemaal naar het kankerfonds gaat
Dus, kun je wat missen, sponsor/steun mij dan via http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/actie.aspx

Ik ben zelf inmiddels begonnen met keihard trainen (wel binnen, buiten doen we volgend jaar wel weer ) en ben nu mijn conditie aan het opkrikken met spinnen, hardlopen en ook krachtraining om sterker te worden.

het is een supergoed doel natuurlijk, daar hoef ik denk ik niemand meer van te overtuigen...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_75086841
lijkt mij ook wel leuk, alleen mag ik dan wel even een kleiner binnenblad op mijn fiets monteren voor als ik na 1 beklimming helemaal naar de klote ben
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75091360
Tof dat je dat doet zeg! Mij lijkt 't ook erg leuk en mooi om dat te doen. Heb dit jaar twee tantes verloren aan die rotziekte.

Wat voor verzetten heb je op je fiets?

Vergeet trouwens niet om ook op duur en souplesse te trainen. Naar 't schijnt erg belangrijk deze tijd van 't jaar. Dus veel omwentelingen maken en op je binnenblad blijven trappen Je benen gaan dan wennen aan een hoger ritme, wat bij klimmen essentieel is.
Persoonlijk word ga ik liever voluit dus wissel ik 't wat af met één à twee spinninglessen per week en wat intervaltraining op de fiets.
pi_75091438
@tommeke ik train de laatste tijd ook veel op hoog aantal omwentelingen . Niet omdat het Lance's stijl is ( ), maar vooral omdat ik een knieblessure heb waarbij een zwaar verzet pijn doet.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75091552
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:26 schreef jakkop het volgende:
@tommeke ik train de laatste tijd ook veel op hoog aantal omwentelingen . Niet omdat het Lance's stijl is ( ), maar vooral omdat ik een knieblessure heb waarbij een zwaar verzet pijn doet.
't Schijnt sowieso erg goed te zijn. Ik kreeg 'op m'n flikker' van clubgenoten omdat ik lomp zwaar op m'n buitenblad scheen te rijden (al vond ik zelf dat ik nogal licht aan het rijden was). Je benen wennen er snel aan en aangezien ik doordat ik vroeger veel voetbalde ook niet geweldige knieën heb vind ik 't ook wel prettig.
pi_75092278
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef cyclechick het volgende:
Graag jullie aandacht voor het volgende

ik ga volgend jaar meedoen met alpe d'huzes en ben van plan om 3x die berg op te gaan fietsen!
Natuurlijk is het doel om zoveel mogeljik geld daarmee op te halen, dat allemaal naar het kankerfonds gaat
Dus, kun je wat missen, sponsor/steun mij dan via http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/actie.aspx

Ik ben zelf inmiddels begonnen met keihard trainen (wel binnen, buiten doen we volgend jaar wel weer ) en ben nu mijn conditie aan het opkrikken met spinnen, hardlopen en ook krachtraining om sterker te worden.

het is een supergoed doel natuurlijk, daar hoef ik denk ik niemand meer van te overtuigen...
Succes!
Waarom zet je de link niet in je signature? Dan bereik je meer mensen!

Ik ben de eerste donateur
in a crowd you lose humanity
pi_75092291
ik heb mijn buitenblad nog nooit gebruikt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75093544
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb mijn buitenblad nog nooit gebruikt
Nog nooit een sprintje gedaan tegen iemand anders?
pi_75095612
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb mijn buitenblad nog nooit gebruikt
Beetje door de polder met wat wind en je zit er zo. Ook omdat je achter (hoe heet dat in wielerland ) dan weer wat meer en fijnere keuzes hebt. Pas nog met wind vol mee op 1 na zwaarste versnelling Tegenwind wel op binnenblad maar goed
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_75099444
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nog nooit een sprintje gedaan tegen iemand anders?
nee heb nog maar 1 keer met iemand gereden, dat was een vriendin en we reden in formatie ongeveer 35.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75105899
35 kan prima in binnenblad ja, alhoewel ik zelf wel liever naar buiten schakel.

Mijn vorderingen zijn ronduit poep te noemen, doe alleen rustig hardlopen. Op de fiets stappen is echt geen optie voor mij (Spaans bloed), veel te koud. Ben nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe fiets, liefst een 2e hands van een wat hoger segment. Dus mocht iemand nog iets leuks hebben staan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_75106039
Als het boven de 40 per uur gaat schakel ik naar het buitenblad. In het begin, toen ik nog niet bij een club reed, deed ik alles op het buitenblad omdat ik dacht dat dat zo hoorde. Maar als je na twee trainingen van verschillende clubgenoten te horen krijgt dat je erg groot rijdt, dan leer je dat snel af. Ik probeer nu continue op mn souplesse te letten. Het rijdt ook veel prettiger, en is minder belastend voor de knieen.

Van fietsen komt bij mij ook niet veel. De kou maakt me niet zo heel veel uit, het is meer de regen... Fiets nu zo´n beetje eens in de twee weken een rondje van 50/60km. Wil er eigenlijk bij gaan hardlopen, maar dat komt er niet van.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75106598
Ik trok laatst een sprintje op een viaduct tegen de 45 per uur op m'n binnenblad. De ketting stond toen wel helemaal scheef

Ik heb trouwens ook echt een schijthekel aan die regen op dit moment. Steeds dat gepoets

@pritt: Ik denk wel dat 't nu de tijd is om tweedehands een beetje voordelig een fiets te scoren. Iedereen wil nu wel 'n beetje van z'n spul van 't vorig seizoen af als ze wat nieuws gekocht hebben
pi_75107595
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:49 schreef Tommeke het volgende:
@pritt: Ik denk wel dat 't nu de tijd is om tweedehands een beetje voordelig een fiets te scoren. Iedereen wil nu wel 'n beetje van z'n spul van 't vorig seizoen af als ze wat nieuws gekocht hebben
Goeie, ff op marktplaats neuzen van de week
  maandag 30 november 2009 @ 00:24:54 #219
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_75131569
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:25 schreef marcodej het volgende:
Van fietsen komt bij mij ook niet veel. De kou maakt me niet zo heel veel uit, het is meer de regen... Fiets nu zo´n beetje eens in de twee weken een rondje van 50/60km. Wil er eigenlijk bij gaan hardlopen, maar dat komt er niet van.
Vorige week nog een rondje van rond de 100 gepland. Na 25 kilometer kwam ik echter in een afdaling een wildrooster tegen.
pi_75132070
Ik ben nu aan het hardlopen, aangezien mijn vriendin mijn fiets om haar vinger draagt.. Nee, ben nu aan het rondreizen, kon mijn fiets toch niet meenemen. En hardlopen over het strand, in alleen een korte broek, met je verloofde in haar bikini, gevolgt door een duik in de heerlijke warme zee, afgerond met een koude douche is heerlijk!
  FOK!fotograaf maandag 30 november 2009 @ 10:00:51 #221
73911 ultra_ivo
pi_75135511
Klinkt super Oksel.

Vannacht teruggekomen van de jaarvergadering en 'award giving dinner' van Audax UK. Ik had de hint gekregen dat mijn aanwezeigheid gewenst was. En inderdaad, ik moest naar voren voor de Helper's Trophy voor mijn diensten aan LEL. (met dank aan het Britse talenonderwijs)
pi_75136210
Dat zijn leuke dingen ultra_ivo!
pi_75137161
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:55 schreef Oksel het volgende:
En hardlopen over het strand, in alleen een korte broek, met je verloofde in haar bikini, gevolgt door een duik in de heerlijke warme zee, afgerond met een koude douche is heerlijk!
Klinkt als een aflevering van the bold & the beautiful
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75139047
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Gripper het volgende:

[..]

Klinkt als een aflevering van the bold & the beautiful
Of Baywatch
  maandag 30 november 2009 @ 13:52:44 #225
11102 knep
Mountainfreak
pi_75141704
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:55 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nu aan het hardlopen, aangezien mijn vriendin mijn fiets om haar vinger draagt.. Nee, ben nu aan het rondreizen, kon mijn fiets toch niet meenemen. En hardlopen over het strand, in alleen een korte broek, met je verloofde in haar bikini, gevolgt door een duik in de heerlijke warme zee, afgerond met een koude douche is heerlijk!
Niet zo patsen jij .

Nee, ben niet jaloers
  maandag 30 november 2009 @ 15:33:54 #226
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_75145192
Gisteren na lange tijd weer op de mountainbike. 11 bergen tocht bij Apeldoorn. Bedoeling was de 55 maar na 20km zei mijn voorrem gedag en werd deze gekatapulteerd. Ligt nu ergens onder een grote hoeveelheid bladeren. Ik heb HS Magura 33, velgremmen op olie. heerlijk systeem. Leek mij geen goed idee om de volledige tocht te fietsen met alleen maar een achterrem. Hoewel, eigenljk hoef je niet zo veel te remmen bij het mountainbiken. Kwestie van techniek.

uiteindelijk 40km op de teller. De fiets maar even schoonmaken en dan naar de fietsenmaker. Benieuwd hoeveel dit grapje gaat kosten. Krijg er wel weer meer zin in om lekker in de modder te glijden (was smerig!).
Superhero to the rescue!
pi_75162223
Door de modder baggeren is heerlijk. Ik mag zaterdag weer!
Toertochtje ergens.
pi_75166470
Het zal vast wel weer een keer goed weer worden in het weekend. Net wanneer ik tentamens heb
Wordt er nog wel een beetje over asfalt gebanjerd?
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:29:07 #229
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75172809
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef eentwee het volgende:
Het zal vast wel weer een keer goed weer worden in het weekend. Net wanneer ik tentamens heb
Wordt er nog wel een beetje over asfalt gebanjerd?
De NTFU kalender is erg leeg...alleen wat veldtochten en ATB tochten. Asfalt moet je zelf organiseren ben ik bang.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75172870
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef eentwee het volgende:
Het zal vast wel weer een keer goed weer worden in het weekend. Net wanneer ik tentamens heb
Wordt er nog wel een beetje over asfalt gebanjerd?
Nah, in de winter is het mountainbiken voor mij. Op een mooie zonnige winterdag wil ik de racefiets nog wel eens pakken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:44:01 #231
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75173166
Wanneer beginnen de leuke weg tochten eigenlijk weer? En wat is julie verlanglijstje?
Ik heb in elk geval deze op het vizier:

Jan Jansen Classic
Boretti Classic
Dam tot Dam
Omdat ze vorig jaar leuk waren. Maar welke mag je eigenlijk ook niet missen volgens julie?
Limburgs mooiste? Amstel gold? Er zal vast wel een tourrit zijn bij de start van de Giro...en was de Tourstart nu ook dit jaar? Welke tochten in Belgie of Duitsland (op redelijike reisafstand, dus binnen een dag te doen) hebben julie gedaan die goed bevielen?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75173310
Voor mij is 't fietsen begonnen met de Elfstedentocht, dus die ga ik sowieso fietsen.
Verder als voorbereiding de Elfmerentocht. Die wordt twee dagen gefietst. De ene dag ga ik de 100km op de racefiets doen, de andere dag denk ik de 50 op de vouwfiets samen met m'n ex
En dat gaat denk ik pittig worden, want ze kan echt hard fietsen, alleen weet ze dat zelf niet helemaal.

Verder staan op het lijstje:
- Erik Dekker Classic
- Amstel Gold
En misschien in Duitsland de Tecklenburg Rundfahrt. Schijnt een erg mooie tocht te zijn met pittige klimmetjes.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:09:38 #233
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75173807
Elfmeren staat genoteerd, Elfsteden lijkt me wat te hoog gegrepen nog.
Amstel Gold leuk maar dan een middenafstand (gezien dat ik niet zo'n klimbeest ben), en de avond ervoor overnachten denk ik om niet op 1 dag heen en weer naar Limburg te hoeven...is met een stel Fokkfietsers op de camping staan een leuk idee? Kunnen we allemaal van thuis pasta meenemen en een gehaktballen wedstrijd doen
Ivo had wat goede websites over duitse en belgische tourtochten geloof ik...even kijken of hij reageert. Zijn eigen lijstje voor volgend jaar zal wat boven m'n macht zijn, gok ik
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75174354
Zie de OP C_F, daar staan een paar websites. Ik ga eens even een shortlist maken van mooie Britse tochten
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:42:09 #235
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75174586
Zie dat er ook een tourversie is van de Waalse pijl, en Gent-Wevelgem...hum...interessant.

http://www.cyclo-spa.be/2007/flechette.html
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75174939
@C_F: Ik ervaar de elfsteden makkelijker als de elfmeren. Met de elfsteden rij je constant in grote groepen op een lager tempo. Het enige wat daar gaat tellen is de afstand, verder is het over het algemeen niet zwaar. De elfmeren is een stuk zwaarder omdat je vaker in de wind zit.

Waalse Pijl lijkt me geweldig, met de Mur de Huy!
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:09:09 #237
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75175318
Even snel een droomlijstje inelkaar gegooid
Als je deze allemaal rijdt in 1 jaar, dan mag je jezelf wel een echte stoere stoemper noemen denk ik.

Ronde van Vlaanderen (3 april?)
http://www.sport.be/cyclingtour/rondevanvlaanderen/2010/nl/

Amstel gold 3de weekend april
http://www.amstelgoldrace.nl/

waalse pijl 15 mei
http://www.cyclo-spa.be/2007/index.html

GENT-WEVELGEM 14 juni (?)
http://trappers.gentwevelgemwielertoerist.be/home.php

Luik Bastenaken Luik 14 augustus
http://www.lbl-lechampion.nl/lbl.asp?pg=
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75175721
Oeh, Ronde van Vlaanderen, dan ben ik in Nederland. Misschien eens over na gaan denken, wel pittig.
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:24:09 #239
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75175820
Ze hebben allemaal een 100/120 versie voor de tourfietser...bij tochten met veel heuvels, ga ik denk ik daar ook voor hoor! Nog nooit in de Ardennen en omgeving gefeitst!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 17:19:50 #240
73911 ultra_ivo
pi_75188210
Ik heb mijn basislijst al klaar:

Rondom de Eifel 200km BRM - Maastricht
Ardennendriehoek 300km BRM - Maastricht
BRM 200 Essars
Maas-Semois 400km BRM - Maastricht
Rondom de Eifel 600km BRM - Maastricht
Witte Nachten 1200 Cherepovets

Afhankelijk van m'n nieuwe werkschema kunnen er nog de volgende tochten bijkomen:
200km BRM Niederrhein
200km BRM Lambersart
200km BRM Râches
200km BRM Merville
600km BRM Zwolle

De brevetten vanuit Maastricht zal ik overigens voorrijden, ik organiseer ze dus op de dag zelf ben ik te druk bezig met organiseren.
pi_75188897
Ik heb 't nog niet zo precies in beeld, zal ook afhangen van de data waarop de cyclo's zijn. Ronde van Sardinië sla ik volgend jaar over. Basisprogramma is:
Cote d'Orienne (Dijon), 15 mei (?)
Bernard Thevenet (Le Creusot), 22 mei (?)
Classique des Ardennes, 5 juni (?)
Eddy Merckx (Hamoir), 19 juni (?)
Robert Minkewicz (Valenciennes), 27 juni (?)
in juli 1-2 weken weg, met 1-2 cyclo's, maar is afhankelijk van de opties die er dan zijn
Laurent Desbiens (Lille), 28 augustus
Charly Gaul (Echternacht), 6 september (?)
Ronde Picarde (Abbevile), 12 september (?)
Forestiere (Jura), 18 september

De tochten waar achter de datum een vraagteken staat, daarvan is de datum nog onduidelijk. Het zal dus mede afhangen daarvan (hoewel de Robert Mintkewicz, Charly Gaul en Ronde Picarde wat mij betreft zeker op het programma zullen staan, mits het niet samenvalt met andere tochten).

[ Bericht 1% gewijzigd door Wombcat op 01-12-2009 17:58:24 ]
in a crowd you lose humanity
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 17:54:46 #242
73911 ultra_ivo
pi_75189483
Het valt me op dat die cyclo's allemaal zo laat in het seizoen zijn.
pi_75189600
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Het valt me op dat die cyclo's allemaal zo laat in het seizoen zijn.
Alleen de laatste 4 zitten kort na elkaar in augustus/september. De rest zit in mei-juli en dat is gewoon het wielerseizoen

(Edit: en ik zag dat ik een typefoutje had gemaakt in mijn 2-weekse vakantie in juli, want ik had juni getypt )
in a crowd you lose humanity
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 18:22:21 #244
73911 ultra_ivo
pi_75190259
Voor mij begint het seizoen al in maart, in mei is het seizoen al halfweg (of verder).
pi_75190334
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor mij begint het seizoen al in maart, in mei is het seizoen al halfweg (of verder).
Op die fiets. Voor mij was de afgelopen jaren de eerste afspraak in Sardinië (april). Aangezien ik die volgend jaar niet doe, bouw ik mijn seizoen ook wat anders op. Neemt niet weg dat ik in april wel een cyclo wil rijden, maar die moet wel voorhanden wezen natuurlijk.
En trainingswedstrijden begin ik vanaf eind januari al weer mee.
in a crowd you lose humanity
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 18:30:47 #246
73911 ultra_ivo
pi_75190508
Je seizoen moet idd opgebouwd zijn naar je top. Die ligt voor mij komend jaar halverwege juni. Dus vanaf januari eerst twee maanden fietsen en schaatsen combineren en dan alles op de fiets gooien. Dit jaar was de top eind juli, kon ik in maart nog wat schaatswedstrijdjes meepikken.
Voor duurtrainingen in maart/april kun je trouwens ook goed terecht bij de randonneursbrevetten. Daar is altijd wel een groepje dat op een beschaafde manier stevig doorrijdt.
pi_75190833
Voor duurtrainingen wil ik volgend jaar vaker toertochten hier in de buurt rijden. 150 km is voldoende (met misschien eens een uitschieter naar 180 km) en dan kom je ook altijd wel een groepje tegen. De meeste cyclo's die ik (voorlopig) voor volgend jaar op mijn programma heb staan, zal ik 4½-5½ uur over doen. Dan leggen toertocht van 150 km daar voldoende basis voor.
En zoals ik al zei vanaf januari trainingswedstrijden, daar op de fiets naar toe en wat bijtrainen, kom ik ook snel aan 3½-4 uur.

En in januari zit ik weer twee weken op Fuerteventura lekker in de warmte fietsen
in a crowd you lose humanity
pi_75194700
Ik heb nog geen echte plannen gemaakt voor tochten in 2010, maar wil iig even langsgaan bij de tour/giro in rotterdam en amsterdam. Is het zo dat je op de dag van de koers nog op het circuit kan fietsen voor/nadat de rijders langs zijn gekomen?
Ben ook van plan om in de Alpen en Ardennen te gaan fietsen. Welke bergen moet je echt doen in de Ardennen? Ben dr nog niet echt bekend
pi_75197771
Mijn streven is toch wel om elk weekend een tocht van minimaal 4 uur te maken qua duur op dit moment.
  FOK!fotograaf woensdag 2 december 2009 @ 06:47:33 #250
73911 ultra_ivo
pi_75201493
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef BraveDribbel het volgende:
Ben ook van plan om in de Alpen en Ardennen te gaan fietsen. Welke bergen moet je echt doen in de Ardennen? Ben dr nog niet echt bekend
Mijn favoriet is de Baraque Michel. Zeker als je doorrijdt tot het Signal de Botrange, het hoogste punt van België.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')