abonnement Unibet Coolblue
pi_73402900
quote:
De 41ste editie van Pinkpop zal plaatsvinden op:
vrijdag 28 mei, zaterdag 29 mei & zondag 30 mei 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf

De 4de editie van Pinkpop Classic zal plaatsvinden op zaterdag 14 augustus 2010 op het evenemententerrein Megaland te Landgraaf.

Hou de site in de gaten voor updates en nieuws over de komende editie!
Rammstein is een goede headliner (staat ook op RaR) en ik gok op Red Hot Chili Peppers.
pi_73402956
Was die shit niet net geweest ?
pi_73403023
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef Edwinuss het volgende:
Was die shit niet net geweest ?
Maar 5 maanden geleden.
pi_73403752
Rammstein zou inderdaad goed kunnen, tegen die tijd is hun nieuwe album al een tijdje uit en zijn ze er waarschijnlijk mee aan het toeren
Brutal. Fucking. Metal.
pi_73404113
Ik gok als headliners:

Pearl jam
Rammstein
Muse

Nu al weer zin in
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:05:49 #6
170626 Yevgeni
Suddenly Appears..
pi_73405165
Headliner opties:

Pearl Jam
Rammstein
Muse
Depeche Mode
Green Day

Verder mogelijk:

Arctic Monkeys
Vampire Weekend
The Whitest Boy Alive
Moke
Them Crooked Vultures
The Prodigy
Kasabian
White Lies
Editors
Mika
Florence & The Machine
Wolfmother
Miss Montreal

Ben benieuwd in hoeverre dit lijstje in de toekomst zal kloppen.
Heavenly Awaiting
pi_73406862
Rond welke periode/maand worden eigenlijk meestal de eerste namen bekend gemaakt? Dat is toch meestal al zo rond december toch?

Verwacht dit jaar toch wel iets extra moois met al die Depeche mode centen die mr. Smeets nog in zijn zak heeft.
pi_73411205
tvp
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_73417196
Muse en Rammstein zullen wel een zekerheidje zijn, maar dat zal ook wel voor Werchter zijn..
Ben wel (zoals elk jaar) erg benieuwd!!
pi_73417221
Ben benieuwd wat ze doen, een editie met Pearl Jam/Muse/Green Day als headliners zou wel relaxt zijn
pi_73417239
Euj, lekker speculeren. tvp
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:22:01 #12
134538 chansadres
Black & White
pi_73417506
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:07 schreef Frenkel het volgende:
Muse en Rammstein zullen wel een zekerheidje zijn, maar dat zal ook wel voor Werchter zijn..
Ben wel (zoals elk jaar) erg benieuwd!!
Bospop word dit jaar een weekje na Werchter gehouden. De organisatie van Bospop zou azen op bands van dit festival. Daarnaast hebben ze de capaciteit van het festivalterrein verhoogd. Tegen de 40.000 man moeten nu naar Weert komen. Oftewel ze gaan in het vaarwater zitten van Pinkpop. Ze hebben in ieder geval vergunning gekregen voor 4 dagen muziek. 2 festivaldagen en 2 concertdagen (Hoofdact met 2 a 3 voorprogramma's). Daarnaast gaan ze uitpakken omdat ze 30 jaar bestaan. Dus ik zou niet zo zeker zijn dat bands van RaR en Werchter ook naar Pinkpop komen. Een band kan er nu ook voor kiezen om een week later te gaan touren...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:48:01 #13
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_73418136
Muse, Editors, Moke, Dizzee Rascal, Arctic Monkeys, Pearl Jam, Lady Gaga en Rammstein lijken me hele grote kanshebbers.
The Most Incredible, Baby
  FOK!fotograaf woensdag 7 oktober 2009 @ 00:42:31 #14
159915 -Menn0-
MNO
pi_73445036
Hou het in de gaten
,,/
pi_73463604
Alice in Chains heeft nog iets goed te maken...
pi_73465007
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alice in Chains heeft nog iets goed te maken...
pi_73471941
Ik hoop Muse
pi_73473410
Ik haat Muse
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:33:28 #19
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_73474710
TVP, laat Pearl Jam maar komen.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_73474883
In de categorie van singer-songwriters zou ik het leuk vinden als één van deze artiesten komt:

John Mayer (Battle Studies, ergens in november/december 2009)
Jason Mraz (nieuw album in 2010)
Newton Faulkner (net nieuw album uit, Rebuilt by Humans. )


Verder:

Muse
Linkin Park (Nieuw album in voorjaar 2010)
30 Second to Mars (nieuw album This is War)
Editors
MGMT (nieuw album Congratulations in voorjaar 2010)
Yeah Yeah Yeahs
Florence & The Machine
Biffy Clyro
Vampire Weekend
M83 (meer hoop dan kans)
Weezer (indien ze eindelijk een EU tour doen)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73978720
tvp, en ik hoop op Editors en Depeche Mode. Green Day en Muse zou ook leuk zijn.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_73978844
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
In de categorie van singer-songwriters zou ik het leuk vinden als één van deze artiesten komt:

John Mayer (Battle Studies, ergens in november/december 2009)
Jason Mraz (nieuw album in 2010)
Newton Faulkner (net nieuw album uit, Rebuilt by Humans. )


Verder:

Muse
Linkin Park (Nieuw album in voorjaar 2010)
30 Second to Mars (nieuw album This is War)
Editors
MGMT (nieuw album Congratulations in voorjaar 2010)
Yeah Yeah Yeahs
Florence & The Machine
Biffy Clyro
Vampire Weekend
M83 (meer hoop dan kans)
Weezer (indien ze eindelijk een EU tour doen)
Ik hoop eigenlijk dat jij er niet zo heel veel vanaf weet. Zit nou niet bepaald op linkin park en 30 seconds to mars te wachten
pi_73987007
quote:
Voorverkoop Pinkpop 2010 start in december
(23-10-09) - Hoewel de 2010 editie van Pinkpop pas in mei plaatsvindt gaat de voorverkoop bijna een halfjaar daarvoor van start.


Krijg ook jij het lekkere zomerfestivalgevoel bij het lezen van de allereerste nieuwtjes over de evenementen voor 2010? Maak je borst maar nat, want de geruchten komen nu al op gang.
Voorverkoop Pinkpop al in december
Blok 12 december in je agenda, want dan start de voorverkoop van kaarten voor hét festival op 28, 29, 30 en 31 mei: Pinkpop. Het zijn nog maar geruchten, maar wel hele, héle hardnekkige. Misschien een leuk kerstcadeautje?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:43:38 #24
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_74006769
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik gok als headliners:

Pearl jam
Rammstein
Muse

Nu al weer zin in
Zoiets had ik ook in gedachten. Ook hopelijk aanwezig: Alice in Chains en Porcupine Tree.
En Pendulum mag weer terug komen. De tering, wat was dat vet dit jaar En misschien een dj set van Fake Blood? of eindelijk het langverwachte optreden van Daft Punk? die komen als het goed is ook begin volgend jaar met een nieuwe cd!
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:35:55 #25
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74038592
Op 3fm.nl staat dat de verkoop begint in december en dan worden al gelijk 2 grote namen bekend gemaakt.
Ik hoop sowieso dat Muse komt, en denk dat dat ook wel al een zekerheidje is, net als Rammstein. Zolang Pearl Jam maar thuis blijft

Als dance-act hoop ik ook dat nu eindelijk eens Daft Punk komt!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:24:52 #26
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_74041484
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:35 schreef LeonH het volgende:
Zolang Pearl Jam maar thuis blijft

Ga jij je eens heel diep schamen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:51:37 #27
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74052749
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ga jij je eens heel diep schamen.
Hoezo... Muzieksmaken verschillen... Dat nieuwe liedje van ze is wel leuk, maar ik heb het helemaal gehad met Alive, Black en Jeremy waardoor ik de rest van hun nog niet eens meer eens wil horen... Het is gewoon niet mijn ding. Maar als ze komen dan is de kans best aanwezig dat ik ze ga bekijken zodat ik er misschien daar achter kom waarom iedereen zo lyrisch is over die band
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74195532
Doe Faithless maar.
pi_74195574
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Doe Faithless maar.


SRSLY?

Alwééééér?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:06:16 #30
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_74239003
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:35 schreef LeonH het volgende:
Zolang Pearl Jam maar thuis blijft


Gast, serieus??
quote:
Als dance-act hoop ik ook dat nu eindelijk eens Daft Punk komt!
Eens
pi_74247403
TVP.
pi_74247429
Ik moet ineens denken aan die vreselijke vrijdagnacht. Met de trein vanuit Drenthe naar Limburg en van 22:00 uur tot 8 uur wakker blijven om de camping op te rennen. Ik sliep half op de heuvel, toen ineens een randdebiel keihard schreeuwde (in my face): "THIS IS YOUR WORST NIGHTMARE!". Schrok me de tering.

Wat een nacht.
Pinkpop.
pi_74250897
Ik denk eerlijk gezegd dat Pinkpop z'n laatste jaren ingaat als ze op deze manier doorgaan. Ze willen zichzelf als pop-festival neerzetten maar je ziet alleen maar 100 van dezelfde soort rockbandjes. Terwijl juist andere genre's populairder en populairder worden.

Verdeel het eens wat meer, als je POP(ULAIRE) muziek op je festival wilt hebben, wissel dan wat meer af met dance en hiphop -acts. Armin van Buuren die de RHCP afwisselt en Coldplay na Jay-Z, dát zou tenminste een echt popfestival zijn (even wat random voorbeeldjes). Ik las een tijdje terug een interview met die organisator die zei dat hij de muziek van tegenwoordig niet meer echt volgde, hoe kun je dan nog doorgaan?

Wat dat betreft is Lowlands 10 keer verfrissender en breder, daar zijn vrijwel alle genre's vertegenwoordigd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ritmo op 31-10-2009 13:57:43 ]
-
pi_74251322
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Pinkpop z'n laatste jaren ingaat als ze op deze manier doorgaan. Ze willen zichzelf als pop-festival neerzetten maar je ziet alleen maar 100 van dezelfde soort rockbandjes. Terwijl juist andere genre's populairder en populairder worden.

Verdeel het eens wat meer, als je POP(ULAIRE) muziek op je festival wilt hebben, wissel dan wat meer af met dance en hiphop -acts. Armin van Buuren die de RHCP afwisselt en Coldplay na Jay-Z, dát zou tenminste een echt popfestival zijn (even wat random voorbeeldjes). Ik las een tijdje terug een interview met die organisator die zei dat hij de muziek van tegenwoordig niet meer echt volgde, hoe kun je dan nog doorgaan?

Wat dat betreft is Lowlands 10 keer verfrissender en breder, daar zijn vrijwel alle genre's vertegenwoordigd.


Ga es naar Rock Werchter, daar proberen ze dat al jaren met grote hiphop-acts tussen rock te programmeren. Dat is faal op faal. Vooraf altijd al veel kritiek, en tijdens het concert staat iedereen zo ' '
pi_74251516
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Ga es naar Rock Werchter, daar proberen ze dat al jaren met grote hiphop-acts tussen rock te programmeren.
Rock Werchter doet het (commercieel gezien) juist goed, ze zitten alleen met de naam. Maar als ze alleen op Metallica en al die identieke indie-bandjes moesten teren was er nog niet eens de helft van de kaarten verkocht die nu verkocht zijn. Nu was het geloof ik stijf uitverkocht, juist omdat ze zich niet beperken. Misschien voor de die-hard rocker vervelend, maar als overlevingstactiek gewoon slim. Misschien kunnen PP en RW van naam wisselen? Aangezien die eerste voor 90 % rock is, en de 2e juist vooral pop.

Op de meeste grote festivals is de muziek tegenwoordig gemengd, behalve op de dance-feesten want door het relatief jonge (18-30) publiek hebben die nog een (enorm) grote doelgroep die veel uitgaat. De Love Parade in Berlijn trekt 1,5 miljoen bezoekers, dat zou geen rockfestival meer lukken.
quote:
Dat is faal op faal. Vooraf altijd al veel kritiek, en tijdens het concert staat iedereen zo ' '
Juist niet, ik zag (op TV) mensen even goed totaal losgaan op de BEP en Milk Inc als op Oasis en Metallica. Vooraf gezeik is standaard overal.
-
pi_74251552
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Rock Werchter doet het (commercieel gezien) juist goed, ze zitten alleen met de naam. Maar als ze alleen op Metallica en al die identieke indie-bandjes moesten teren was er nog niet eens de helft van de kaarten verkocht die nu verkocht zijn. Nu was het geloof ik stijf uitverkocht, juist omdat je je niet beperkt. Misschien voor de die-hard rocker vervelend, maar als overlevingstactiek gewoon slim. Misschien kunnen PP en RW van naam wisselen? Aangezien die eerste voor 90 % rock is, en de 2e juist vooral pop.

Op de meeste grote festivals is de muziek tegenwoordig gemengd, behalve op de dance-feesten want door het relatief jonge (18-30) publiek hebben die nog een (enorm) grote doelgroep die veel uitgaat. De Love Parade in Berlijn trekt 1,5 miljoen bezoekers, dat zou geen rockfestival meer lukken.
[..]

Juist niet, ik zag (op TV) mensen even goed totaal losgaan op de BEP en Milk Inc als op Oasis en Metallica.
Daarom is de dag dat Metallica komt, en het gehele festival, ook altijd in recordtijd uitverkocht. Kan
best dat jij het saai en eentonig vind, maar feit is wel gewoon dat er nog genoeg mensen tickets kopen voor namen als Metallica, Iron Maiden, Foo Fighters, Muse, e.d.

En Black Eyed Peas en Milk Inc bedoelde ik niet. Werchter programmeert altijd genoeg (alternatieve) dance. Maar toen ik er was stond 'The Game' er. Dat was echt
pi_74251576
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Pinkpop z'n laatste jaren ingaat als ze op deze manier doorgaan. Ze willen zichzelf als pop-festival neerzetten maar je ziet alleen maar 100 van dezelfde soort rockbandjes. Terwijl juist andere genre's populairder en populairder worden.

Verdeel het eens wat meer, als je POP(ULAIRE) muziek op je festival wilt hebben, wissel dan wat meer af met dance en hiphop -acts. Armin van Buuren die de RHCP afwisselt en Coldplay na Jay-Z, dát zou tenminste een echt popfestival zijn (even wat random voorbeeldjes). Ik las een tijdje terug een interview met die organisator die zei dat hij de muziek van tegenwoordig niet meer echt volgde, hoe kun je dan nog doorgaan?

Wat dat betreft is Lowlands 10 keer verfrissender en breder, daar zijn vrijwel alle genre's vertegenwoordigd.
Ja en daarom was pinkpop 2008 (je weet wel die editie waar vooral de harde rock bands de dienst uitmaakten ) ook niet uitverkocht in recordtijd he .

Daar staat natuurlijk tegenover dat pinkpop 2005 met o.a. Black eyed peas, Sugarbabes en NERD (als ik me niet vergis) natuurlijk ook een ontzettend succesjaar was voor Pinkpop.

pi_74251579
En bovendien slaan je argumenten nergens op. Bij grote dancefeesten als Sensation, Defqon, weet ik hoe al die ellende heet zie je ook continu dezelfde namen. Zeker in de hardcore/hardstyle hoek. Dan programmeren ze toch ook niet even 'voor de variatie' er een rockbandje tussen?

Iets als (hard)rock gaat al jaren mee, en zal nog best jaren meegaan. En misschien bands als RHCP ofzo niet, maar tegen die tijd is er wel weer een vergelijkbare act die zo'n festival doet uitverkopen
pi_74251633
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom is de dag dat Metallica komt, en het gehele festival, ook altijd in recordtijd uitverkocht. Kan
best dat jij het saai en eentonig vind, maar feit is wel gewoon dat er nog genoeg mensen tickets kopen voor namen als Metallica, Iron Maiden, Foo Fighters, Muse, e.d.
Uiteraard, maar als je het alleen van die namen zou moeten hebben zou het festival voor de helft minder groot zijn.
quote:
En Black Eyed Peas en Milk Inc bedoelde ik niet. Werchter programmeert altijd genoeg (alternatieve) dance. Maar toen ik er was stond 'The Game' er. Dat was echt
The Game wordt ook in de hip-hop scene niet echt serieus genomen geloof ik, dus dat was gewoon een verkeerde keuze.
-
pi_74251689
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als je het alleen van die namen zou moeten hebben zou het festival voor de helft minder groot zijn.
[..]

The Game wordt ook in de hip-hop scene niet echt serieus genomen geloof ik, dus dat was gewoon een verkeerde keuze.
Neuh. Ik kijk toevallig net Foo Fighters live @ Wembley. 86.000 man voor 1 band. Bands als Metallica verkopen echt wel met gemak een Goffertpark oid uit. Das toch al snel een mannetje of 40 - 50.000
pi_74251698
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:21 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ja en daarom was pinkpop 2008 (je weet wel die editie waar vooral de harde rock bands de dienst uitmaakten ) ook niet uitverkocht in recordtijd he .
Zal steeds minder worden, die hard rock-fans van nu zijn over een paar jaar allemaal brave huisvaders.
quote:
Daar staat natuurlijk tegenover dat pinkpop 2005 met o.a. Black eyed peas, Sugarbabes en NERD (als ik me niet vergis) natuurlijk ook een ontzettend succesjaar was voor Pinkpop.


Is dit sarcastisch? Geen idee of het toen goed liep.
-
pi_74251719
Rammstein zou geweldig zijn, dan ben ik weer van de partij
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_74251736
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zal steeds minder worden, die hard rock-fans van nu zijn over een paar jaar allemaal brave huisvaders.
[..]

Is dit sarcastisch? Geen idee of het toen goed liep.
Nee feit is toen Pinkpop echt POP ging doen en lekker ging varieren er nog geen 15.000 - 20.000 man kwam. Daarna sloegen ze een andere weg, programmeerden ze de RHCP en flink wat eckte eckte rock en was het binnen no-time weer uitverkocht.
Die lijn hebben ze doorgetrokken en vooralsnog breken ze volgens mij nog ieder jaar hun eigen ticketverkoop records en hebben ze zelfs de capaciteit moeten vergroten
pi_74251773
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zal steeds minder worden, die hard rock-fans van nu zijn over een paar jaar allemaal brave huisvaders.
Zo kan je iedere muziekstijl wel afschrijven
De meeste dance-liefhebbers van nu zijn over paar jaar ook allemaal brave huisvaders. Er is genoeg nieuwe aanwas, bij iedere muzieksoort.

Bij Metallica in Ahoy' begin dit jaar vroeg de zanger wie er 'Metalli-virgins' waren. Wie er dus voor het eerst op een Metallica concert was. Ik gok dat het zo'n 1/3e van het publiek was die z'n handje opstak
pi_74251809
Maar goed, het ging hier over Pinkpop, het verzand nu weer in een bekende Ritmo vs Rock discussie. En je argumenten beginnen steeds minder sterk te zijn.

Kortom; laten we het hier over Pinkpop hebben. Open anders een topic als je het wil hebben over de toekomst van dit soort festivals en de rock-scene an sich
pi_74251823
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
En bovendien slaan je argumenten nergens op. Bij grote dancefeesten als Sensation, Defqon, weet ik hoe al die ellende heet zie je ook continu dezelfde namen. Zeker in de hardcore/hardstyle hoek. Dan programmeren ze toch ook niet even 'voor de variatie' er een rockbandje tussen?
Sensation krijgt dan ook veel kritiek qua line-up, idd te vaak hetzelfde. Die hardstyle/hardcore-hoek (ook niet mijn ding) heeft gewoon een groep hele fanatieke liefhebbers maar ik verwacht ook niet dat die over 10 jaar nog bestaan omdat ze ook te beperkt zijn. Festivals als de Love Parade en Mystery Land hebben veel meer toekomst omdat ze (binnen de dance-scene) ook weer een brede programmering hebben (van techno tot house, van hardcore tot trance).
quote:
Iets als (hard)rock gaat al jaren mee, en zal nog best jaren meegaan. En misschien bands als RHCP ofzo niet, maar tegen die tijd is er wel weer een vergelijkbare act die zo'n festival doet uitverkopen
Uiteraard, maar ze zullen niet meer veel groeien. Er is nu onder de jongere doelgroep (hun toekomstige doelgroep dus) veel meer concurrentie van andere festivals.
-
pi_74251872
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee feit is toen Pinkpop echt POP ging doen en lekker ging varieren er nog geen 15.000 - 20.000 man kwam. Daarna sloegen ze een andere weg, programmeerden ze de RHCP en flink wat eckte eckte rock en was het binnen no-time weer uitverkocht.
Die lijn hebben ze doorgetrokken en vooralsnog breken ze volgens mij nog ieder jaar hun eigen ticketverkoop records en hebben ze zelfs de capaciteit moeten vergroten
Dat is toch ook logisch met zo'n extreme omslag? De doelgroep waar ze zich toen op richtten vond Pinkpop iets voor alto's, en de doelgroep waar ze zich normaal op richtten vond het een commercieel festival voor breezah's. Gevolg: beide doelgroepen blijven weg. Had een paar jaar de tijd nodig gehad.
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:53:22 #48
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_74256612
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er zou dus een oudere maar grote band naar Pinkpop komen? Eentje die er nog nooit heeft gestaan en die het festival binnen no time zou doen uitverkopen.

KISS voldoet aan die beschrijving. Ze hebben een nieuwe CD (Sonic Boom) uit die door critici goed ontvangen is en hebben zelfs al een Europese tournee bevestigd in de maanden mei en juni.
pi_74257074
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Frederick_Blah het volgende:
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er zou dus een oudere maar grote band naar Pinkpop komen? Eentje die er nog nooit heeft gestaan en die het festival binnen no time zou doen uitverkopen.

KISS voldoet aan die beschrijving. Ze hebben een nieuwe CD (Sonic Boom) uit die door critici goed ontvangen is en hebben zelfs al een Europese tournee bevestigd in de maanden mei en juni.
Vind eerst maar eens de bron van zo een uitspraak voordat je hem hier post. Oh ja en verder:

Kiss op Pinkpop
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:37:18 #50
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_74257699
Beetje lief zijn, ik speculeer alleen mee. Geen idee meer waar ik dat gelezen heb, 't is een poos terug..

Het is sowieso op dit moment maar wat gissen want er zijn - op Rammstein die al bevestigd zijn voor RaR na - totaal geen aanwijzingen.
pi_74258249
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef Frederick_Blah het volgende:
Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar er zou dus een oudere maar grote band naar Pinkpop komen? Eentje die er nog nooit heeft gestaan en die het festival binnen no time zou doen uitverkopen.
Rolling Stones?
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')