abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 oktober 2009 @ 05:37:01 #1
267430 Panfluit
Blaas er maar op
pi_73382688
Mijn vriendin en ik doen het een tijdje met condoom, maar we willen het eens in het water proberen, douche, badkuip, mss bubbelbad.... en ivm met medicijnen slikt ze de pil niet.
Nou lijkt een condoom in het water geen goede combinatie.
Zij zegt dat het geen kwaad kan om in het water sex te hebben zonder condoom, zelf twijfel ik daar erg aan.

Weet hier iemand wat meer over?
pi_73382691
Dit meen je niet...
Een condoom kan WEL tegen water, maar niet tegen olie. Dus geen vaseline of ander glijmiddel op olie basis (nee ook geen olijfolie).

Het idee dat je niet zwanger zou worden als je het in het water doet is gewoon raar en doet me denken aan een troll Mocht er iemand hier zijn die dat echt denkt, doe het toch maar niet
pi_73382693
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 05:40 schreef roelke87 het volgende:
Dit meen je niet...
Een condoom kan WEL tegen water, maar niet tegen olie. Dus geen vaseline of ander glijmiddel op olie basis (nee ook geen olijfolie).

Het idee dat je niet zwanger zou worden als je het in het water doet is gewoon raar en doet me denken aan een troll Mocht er iemand hier zijn die dat echt denkt, doe het toch maar niet
Wat hij zegt dus . Verder loop je wel risico dat de hele boel vacuum zuigt en nadat je klaar bent gekomen de condoom er zo afschuift en mogelijk je kwakkie alsnog in je vriendins zaadcontainer verdwijnt
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73382853
Ik zou de combi condoom en in het water niet aan durven. Je beweegt toch best wel wat tijdens de seks. Het condoom behoort strak om je lul te zitten, maar toch zou ik het risico niet nemen. Als hij wel per ongeluk vol begint te lopen met water, dan neemt het risico op knappen toe.

Oh, en ook in het water kun je best zwanger worden.
pi_73382951
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou de combi condoom en in het water niet aan durven. Je beweegt toch best wel wat tijdens de seks. Het condoom behoort strak om je lul te zitten, maar toch zou ik het risico niet nemen. Als hij wel per ongeluk vol begint te lopen met water, dan neemt het risico op knappen toe.

Oh, en ook in het water kun je best zwanger worden.
Risico op knappen? Je weet dat er eisen zijn aan condooms, zo moeten ze tussen de 12 en 15 liter vloeistof kunnen houden zonder te knappen... Dat lekt er echt niet in hoor... dat moet je er met druk in pompen. Condooms (mits passend condoom!) en water is geen probleem. Er zit in elk pakje zelfs een bijsluiter waar je dat gewoon op kunt lezen!
pi_73383027
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:43 schreef roelke87 het volgende:

[..]

Risico op knappen? Je weet dat er eisen zijn aan condooms, zo moeten ze tussen de 12 en 15 liter vloeistof kunnen houden zonder te knappen... Dat lekt er echt niet in hoor... dat moet je er met druk in pompen. Condooms (mits passend condoom!) en water is geen probleem. Er zit in elk pakje zelfs een bijsluiter waar je dat gewoon op kunt lezen!
12 tot 15 liter klopt, weet ik, maar ga er dan eens heftig mee schuren in een 'droge' kut (ja, je bent in het water, maar water maakt de kut 'droog' en water smeert niet. Maar goed, als het er in staat, zal het wel kloppen.
pi_73383042
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

12 tot 15 liter klopt, weet ik, maar ga er dan eens heftig mee schuren in een 'droge' kut (ja, je bent in het water, maar water maakt de kut 'droog' en water smeert niet. Maar goed, als het er in staat, zal het wel kloppen.
Klopt ja
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73383043
Overigens, in de handleiding van Durex staat daar niks over.
pi_73383054
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:59 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, in de handleiding van Durex staat daar niks over.
Hij geeft zn smoel maar een douw . Zit niet eens een boekje bij
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73383066
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:59 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, in de handleiding van Durex staat daar niks over.
Dat lijkt me heel sterk.
http://www.condoom-anonie(...)g/durex-condooms.pdf
Ik citeer:

gebruik geen glijmiddel op oliebasis (skip) gebruik een product op waterbasis.
pi_73383079
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

12 tot 15 liter klopt, weet ik, maar ga er dan eens heftig mee schuren in een 'droge' kut (ja, je bent in het water, maar water maakt de kut 'droog' en water smeert niet. Maar goed, als het er in staat, zal het wel kloppen.
Ja dat laatste ben ik wel met je eens trouwens. Puur water is misschien wel het slechtste glijmiddel dat er is Maar normaal gesproken zou een condoom bestand moeten zijn tegen die wrijving. Maar goed, ik heb het ook wel eens gehad dat een condoom knapte bij gewone, natuurlijk natte, sex. Dus uit te sluiten is het nooit. Maar ik weet ook uit ervaring dat vaginaal vocht gewoon blijft werken in water Dat slijmige vaginale vocht vormt toch wel een laagje waar dat water niet echt doorheen komt.

[ Bericht 12% gewijzigd door roelke87 op 05-10-2009 08:18:11 ]
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:09:43 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_73383688
Glijmiddel gebruiken op basis van siliconen dat blijft wel glijden.

Overigens condooms
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:18:57 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73383810
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 05:37 schreef Panfluit het volgende:

Zij zegt dat het geen kwaad kan om in het water sex te hebben zonder condoom, zelf twijfel ik daar erg aan.


Gelukkig neuk je haar hersenen niet, moet je maar denken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:19:11 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_73383822
Het maakt niet uit als je maar de volgende ochtend een morning-after-condoom omdoet dan komt t goed... ( )
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_73383867
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef B-FliP het volgende:
Het maakt niet uit als je maar de volgende ochtend een morning-after-condoom omdoet dan komt t goed... ( )
Voorkomen is beter dan genezen
Redacted
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:28:38 #16
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73383985
Tuurlijk kun je het in het water zonder condoom doen zonder zwanger te worden !

Wat ook werkt is een walnoot op je nachtkastje leggen,
of wat wierook branden bij volle maan, dan ben je ook weer 6 maanden beschermd !
zzz
pi_73384193
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:28 schreef _Led_ het volgende:
Tuurlijk kun je het in het water zonder condoom doen zonder zwanger te worden !

Wat ook werkt is een walnoot op je nachtkastje leggen,
of wat wierook branden bij volle maan, dan ben je ook weer 6 maanden beschermd !
Hij zegt toch nergens dat hij het zonder rubber gaat doen of wel ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73384227
Bottom line > het kan wel, het is wel lastig en er is een kans dat je vriendin het niet zal waarderen....zuigende werking, water etc.

Zou het onder de douche doen en niet in bad.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:46:47 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73384270
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hij zegt toch nergens dat hij het zonder rubber gaat doen of wel ?
"Zij zegt dat het geen kwaad kan om in het water sex te hebben zonder condoom, zelf twijfel ik daar erg aan."
zzz
pi_73384422
Sperma overleeft niet in water, maar veilig zonder condoom is het niet nee.
pi_73384510
Onzin, gewoon doen met condoom.. niets aan de hand..
Paar ervaringen mee, geen problemen mee gehad oid..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_73384529
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:56 schreef _Loki het volgende:
Sperma overleeft niet in water, maar veilig zonder condoom is het niet nee.
In gewoon badwater kan het even overleven...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73385076
Als ze zelf aangeeft dat het geen kwaad kan wil ze misschien wel een andere herinnering aan je dan alleen dat potje sex in het water
pi_73385590
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Zij zegt dat het geen kwaad kan om in het water sex te hebben zonder condoom, zelf twijfel ik daar erg aan."
Dat zegt zij schijnbaar . TS gelooft het niet dus lekker belangrijk verder ...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 oktober 2009 @ 10:55:12 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73385653
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef Tassiepassie het volgende:
Als ze zelf aangeeft dat het geen kwaad kan wil ze misschien wel een andere herinnering aan je dan alleen dat potje sex in het water
Dat dus.
Ze wil een liefdesbaby van je.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')