abonnement Unibet Coolblue
pi_73428116
Oh wacht, laat me raden, dat is beelz zijn mening....
pi_73429615
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh wacht, laat me raden, dat is beelz zijn mening....
Er zijn meer mensen die er zo over denken:

The Running Dead - How did movie zombies get so fast?
Old zombies or new 'running' zombies?

En sowieso was het Ps2K die het zei en niet beelz.
pi_73429815
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:15 schreef swollywood het volgende:

[..]

Er zijn meer mensen die er zo over denken:

The Running Dead - How did movie zombies get so fast?
Old zombies or new 'running' zombies?

En sowieso was het Ps2K die het zei en niet beelz.
Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.

En ik ken de regels over zombies en rennen. Maar kom op zeg, dit zijn Nazi's. Zogenaamde übermenschen. Denk je niet dat übermenschen ook überzombies voortbrengen. Lijkt MIJ duidelijk. Ze zijn ook slimmer dan de gemiddelde zombies en hebben zelfs een commandostructuur. En dat allemaal door het Nazi gen
pi_73429935
Om met Hans Teeuwen te spreken:

Iedereen heeft het altijd wel over de joden, maar nou, die duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:30:17 #30
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73430136
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.

En ik ken de regels over zombies en rennen. Maar kom op zeg, dit zijn Nazi's. Zogenaamde übermenschen. Denk je niet dat übermenschen ook überzombies voortbrengen. Lijkt MIJ duidelijk. Ze zijn ook slimmer dan de gemiddelde zombies en hebben zelfs een commandostructuur. En dat allemaal door het Nazi gen
Ik roep beelz wel even...

BEEELZZZ!!!!!!!!

Owja en Beelz en ik kijken meestal dezelfde films.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73431024
beelz is dan misschien de kenner wat betreft zombies, I know my Nazies
pi_73431251
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef stbabylon het volgende:
beelz is dan misschien de kenner wat betreft zombies, I know my Nazies
Ja? Ben jij er zo eentje met witte veters in de kisten dan?
pi_73431459
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ja? Ben jij er zo eentje met witte veters in de kisten dan?
Nee, ik sta niet achter het gedachtengoed. Maar heb diep respect voor de wapentechnologie en militaire doctrine.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:35:03 #34
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73433618
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.

En ik ken de regels over zombies en rennen. Maar kom op zeg, dit zijn Nazi's. Zogenaamde übermenschen. Denk je niet dat übermenschen ook überzombies voortbrengen. Lijkt MIJ duidelijk. Ze zijn ook slimmer dan de gemiddelde zombies en hebben zelfs een commandostructuur. En dat allemaal door het Nazi gen
Zombies rennen niet. Fysiek onmogelijk, het enige wat zombies drijft is mensen opeten. Aangezien ze met heel veel zijn (zombiepopulatie neemt exponentieel toe) is het niet nodig om te rennen, vooral omdat ze dan te veel energie zouden verbruiken terwijl de voedselvoorraad genoeg aanwezig is.

Kort samengevat:
Zombies rennen niet.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:41:07 #35
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73433852
Voor meer informatie over zombies en waarom ze niet rennen (en hoe een acceptabele zombiefilm te maken) verwijs ik U graag door naar het volgende topic: Hoe een goede zombiefilm te maken
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_73434356
Ik weet de regels van het zombie zijn.

Ik breek die regels door Nazi's er bij te halen. Your witness dear Sir beelz
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:57:03 #37
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73434587
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet de regels van het zombie zijn.

Ik breek die regels door Nazi's er bij te halen. Your witness dear Sir beelz
Dat slaat nergens op vriendelijke vriend, dat is hetzelfde als zeggen "Ik ken de regels van de zwaartekracht, ik breek deze alleen door er roadkill bij te halen."
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_73434965
Ah, maar je bent het met mij eens dat Nazi's cool zijn. Toch?
Je bent het met mij eens dat Nazi's übermenschen zijn. Toch?

Zou het dan niet kunnen zijn dat Nazi's betere zombies zijn?

(disclaimer: puur op film gebied uiteraard)
pi_73447782
@ Beelz.. Nog naar Popfront geweest?!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:42:44 #40
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73448470
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar je bent het met mij eens dat Nazi's cool zijn. Toch?
Je bent het met mij eens dat Nazi's übermenschen zijn. Toch?

Zou het dan niet kunnen zijn dat Nazi's betere zombies zijn?

(disclaimer: puur op film gebied uiteraard)
Nee dode Nazi's mogen alleen rennen als ze geen zombies genoemd worden EN ze moeten dood zijn gegaan door een foutgelopen genetisch experiment of een of ander tijdsdimensie apparaat oid. Slechts dan is het acceptabel dat ze rennen.
In Dead and Breakfast bijvoorbeeld heb je rennende ondoden. Een van de mensen in de film noemt ze zombies waarop hij meteen gecorrigeerd wordt van dat het geen zombies zijn.
28 days / 28 weeks later zijn ook geen zombie films. Het zijn lui die het rage virus krijgen, en heel agressief worden.
Grootste doodzonde was dan ook de remake van dawn of the dead in 2004, rennende zombies.... :"(
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73448574
In Dead Snow worden ze maar één keer Zombies genoemd. En dat moet ik toegeven, dat wordt gedaan door een dude met een Braindead shirt, en blijkbaar een filmfreak. ECHTER, hij heeft ze niet zien rennen. Daarbij wordt zijn hoofd in tweeën gescheurd voor hij dat kan corrigeren. Daarna worden ze geen zombies meer genoemd. ALS de filmliefhebber langer had geleefd en ze had zien rennen, had hij zijn mening kunnen bijstellen. Waardoor het geen zombies meer zijn. Want we krijgen ook niet te horen waar de nazi's vandaan komen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:50:14 #42
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73451965
Wat een doods gesprekonderwerp zeg.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:34:56 #43
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73453269
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:11 schreef Cyntiaa het volgende:
@ Beelz.. Nog naar Popfront geweest?!
Yep, en was debiel laat weer thuis en dat was een slecht idee want ik had vanochtend een afspraak om 10 uur
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:36:14 #44
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73453301
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Ps2K het volgende:

[..]


Grootste doodzonde was dan ook de remake van dawn of the dead in 2004, rennende zombies.... :"(
LUL> Nog 1 keer die film noemen en ik laat je die ene film zien die samen met Hasbro gemaakt is en die mijn jeugddromen heeft verkracht met zinkend ijs.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:38:40 #45
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73453361
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef beelz het volgende:

[..]

LUL> Nog 1 keer die film noemen en ik laat je die ene film zien die samen met Hasbro gemaakt is en die mijn jeugddromen heeft verkracht met zinkend ijs.
Bedoel je die film dat ze naar het midden van de aarde gaan of die andere met die robots? DotD2004 had wel een koel kettingzaag ongeluk
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:39:02 #46
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73453377
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar je bent het met mij eens dat Nazi's cool zijn. Toch?
Je bent het met mij eens dat Nazi's übermenschen zijn. Toch?

Zou het dan niet kunnen zijn dat Nazi's betere zombies zijn?

(disclaimer: puur op film gebied uiteraard)
Ik vind Nazi's in films ook stomme mongolen... heb je Valkyrie gezien? Het enige goede was dat die film op een gegeven moment afgelopen was. Het is onmogelijk om een karakter tof te gaan vinden en mee te gaan leven als het een Nazi is.
Nazi's denken dat ze übermenschen zijn. Iedereen weet dat er maar 1 übermensch is, dat ben ik.

Nee nazi's zijn geen betere zombies want het zijn gewoon mensen en mensen worden niet sterker en sneller als ze dood gaan, eerder omgekeerd.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:39:54 #47
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73453403
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef beelz het volgende:

Nee nazi's zijn geen betere zombies want het zijn gewoon mensen en mensen worden niet sterker en sneller als ze dood gaan, eerder omgekeerd.
En zo staat het ook in the Zombie Survival Guide
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:40:20 #48
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73453424
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Bedoel je die film dat ze naar het midden van de aarde gaan of die andere met die robots? DotD2004 had wel een koel kettingzaag ongeluk
Dude... die psychoseveroorzakende kankerfilm met het midden van de aarde zouden we het nooit meer over hebben weet je nog? En die met die robots was 1 verzameling van plotholes en stomme special effects. Ik heb het over de real American hero, die uiteraard ineens internationaal is gegaan.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:41:35 #49
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_73453454
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
Wat een doods gesprekonderwerp zeg.
Pfff is er een keer geen flamewar hier, zijn we gewoon aan het bespreken waarom zombies teh awesome zijn en dan is het nog niet goed.

Eat shit and die!
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:44:10 #50
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73453542
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef beelz het volgende:

[..]

Dude... die psychoseveroorzakende kankerfilm met het midden van de aarde zouden we het nooit meer over hebben weet je nog? En die met die robots was 1 verzameling van plotholes en stomme special effects. Ik heb het over de real American hero, die uiteraard ineens internationaal is gegaan.
Ik ga hem nog eens in HD bekijken, dan denk ik dat ie nog slechter is...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')