abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:52:43 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73900513
En wees jij eens eerlijk.....90% van die gasten in TNA zouden zonder nadenken overstappen op de WWE als ze een aanbod zouden krijgen daarvandaan of niet?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73900571
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:49 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Punk was voor zn MITB ook alleen maar aan het verliezen in korte matches van mensen waar die niet van hoorde te verliezen, toen schreeuwde iedereen moord en brand en nu is hij 1 vd betere sterren in de WWE.
Zolang Bourne op tv is zal zn naam bekend blijven en zolang zn naam bekend is en hij zo toegejuichd word zal hij vanzelf zn kans pakken, ook als je verliest kun je indruk maken met je match al is het maar 2 minuten.
Kan ja, maar dat doet hij niet echt. Iedereen kan groot worden als ze de company achter zich hebben. (Zie Amazing Red in TNA. Die ging ook van jobber naar champion met een suprise upset. En kijgt nu de push van zijn leven)

Probleem is dat WWE hem al maanden slecht gebruikt. Punk bouwde ze vooral in het begin wel altijd op. En met het MITB verhaal kreeg je een beetje hetzelfde als Amazing Red. Veel verliezen en opeens uit het niets groot door een suprise title win.

Vind trouwens ook dat Bourne helemaal geen charisma heeft. Looks heeft hij wel, en worstelen kan hij ook zeker. Ik denk dat als ze hem goed gebruiken ze hem het beste een nieuwe Mysterio maken. Die stijl heeft hij gewoon en kan hem groter maken. Die wedstrijden van hun 2 flink aantal maanden geleden toen Bourne net naar Raw ging waren geweldig.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef kidkash19 het volgende:
En wees jij eens eerlijk.....90% van die gasten in TNA zouden zonder nadenken overstappen op de WWE als ze een aanbod zouden krijgen daarvandaan of niet?
Ja tuurlijk, waarom niet? Voor het geld zeg ik doen. Low card bij TNA krijgt maar betaald per apperance dus als je daar zit verdien je bijna niks. Maar kwa worstel status ben je daar beter af. Nadeel is dat er dan maar max 2 miljoen mensen het zien.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:59:11 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73900707
Ook qua worstelstatus ben je in de WWE beter af, de WWE is het beste in de wereld (zo word het gezien) het is de Big Time, daar werk je voor. Als je daar zit heb je het gewoon gemaakt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2009 @ 00:03:15 #254
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73900835
Ik vergelijk het altijd met voetbal, wel zo makkelijk. Speler is groot bij Ajax, iedereen bij Ajax is verliefd op hem, de rest van de wereld kent hem niet. Hij gaat voor MILLIONS naar Real Madrid, en hij wordt daar bekend. Na een tijdje is hij alleen nog maar wissel, maar nog steeds kent heel de wereld hem.

Daar heb je het, geld + roem, hoezee.
.....Kennedy
pi_73900838
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:59 schreef kidkash19 het volgende:
Ook qua worstelstatus ben je in de WWE beter af, de WWE is het beste in de wereld (zo word het gezien) het is de Big Time, daar werk je voor. Als je daar zit heb je het gewoon gemaakt
Ik kijk liever naar goeie worstelaars die gewoon kunnen worstelen en kansen krijgen dan goeie worstelaars die amper tijd krijgen en moeten jobben. Maar dat is dan mijn mening schijnbaar.

Chavo bv is fantastisch. Die dingen die hij doet met Horny zijn amper leuk. Ik weet dat hij het zelf 100% niet erg vind. (Zegt hij zelf op twitter) Maar ik zou Chavo liever gewoon als serieuze contender zien worstelen met goeie matches met genoeg tijd die hij stel dat hij naar TNA gaat (of waar dan ook, gaat mij niet eens om TNA vs WWE) wel zou krijgen waarschijnlijk.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:07:07 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73900966
Grote Vis kleine vijver verhaal

Jack Swagger zou misschien ook wel verder zijn in TNA dan in de WWE maar dat komt omdat het niveau in de WWE gewoon een stuk hoger is en zo geldt het wel voor meer gasten in de WWE, de kansen zijn nou eenmaal schaarser en je zal ze zelf moeten pakken

Waar een Matt Morgan het amper zou redden in de WWE (wat alweer jaren terug is dus je kan er weinig over zeggen) op zn look na, daarintegen redt hij het wel in TNA omdat hij daar letterlijk en figuurlijk groter is dan de rest

Abyss is een "Monster" maar in de WWE zou hij maar een gemiddeld iemand zijn qua gewicht en lengte
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73901195
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:07 schreef kidkash19 het volgende:
Waar een Matt Morgan het amper zou redden in de WWE (wat alweer jaren terug is dus je kan er weinig over zeggen) op zn look na redt hij het wel in TNA omdat hij daar letterlijk en figuurlijk groter is dan de rest
Hij zou makkelijk high mid-card kunnen draaien bij WWE hoor. Alleen zou de WWE hem waarschijnlijk weer een Kane/Khali/Big Show/Henry figuur maken met limited moves. Terwijl Morgan juist enorm atletisch is. Zijn match met Angle op BFG was gewoon erg goed. Angle heeft Cena zo ook groot gemaakt. Als Morgan die match in de WWE met Angle had gehad op een PPV was Morgan ook een main eventer geworden zo lijkt mij dan.

Die kans heeft hij bij de WWE dus niet gehad. (Jaren terug ok, maar als je even zo kijkt) Cena heeft bv wel zon kans gehad. En is nu de grooste ster van de WWE. Hij heeft enorm veel charisma, maar worstelt wat minder. Morgan worstelt prima, en heeft ook charisma. Denk niet dat het veel anders was dan jaren geleden. Worstelen zal wel veel beter geworden zijn natuurlijk.

Ik zeg nu niet dat Morgan een Cena had kunnen worden of zo maar Cena heeft die kans wel gehad. Alleen weet niemand waarom, behalve Vince waarschijnlijk.

Wat was de reden dat Morgan trouwens weg gestuurd was?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:18:22 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73901261
Angle heeft Cena groot gemaakt? dat vind ik niet echt, Cena heeft zichzelf groot gemaakt met hulp van vele zoals JBL/Angle/Big Show dus dat gaat 2 kanten op hij kreeg zn kans en pakte die door zn personage aan te passen hoe het publiek erop reageerde

volgens mij was het gewoon kostenbesparing dat hij weggestuurd is en hij was nog niet zo ervaren als nu, een jaar of 2 Japen helpt veel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73901363
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef kidkash19 het volgende:
Angle heeft Cena groot gemaakt? dat vind ik niet echt, Cena heeft zichzelf groot gemaakt met hulp van vele zoals JBL/Angle/Big Show dus dat gaat 2 kanten op

volgens mij was het gewoon kostenbesparing dat hij weggestuurd is en hij was nog niet zo ervaren als nu, een jaar of 2 Japen helpt veel
Ja hij heeft ook veel zelf gedaan. Maar van wat ik me van shoots herinner heeft hij wel enorm veel van Angle geleerd (kan ook niet anders natuurlijk) en bedankt Cena hem altijd voor zijn succes.
quote:
Morgan was subsequently released by WWE on July 5, 2005.[15][16] His last match in the WWE was on the July 4, 2005 episode of SmackDown! against William Regal, although technically the match never took place as Morgan was attacked by The Mexicools before Regal ever got to the ring.[17]
Heb daar niet veel aan. Maar het was wel duidelijk dat WWE hem niet meer wou. Ik heb het zelf niet gezien maar wat ik al zei:
quote:
Morgan returned to the WWE on the April 21, 2005 episode of SmackDown!, with a new gimmick as a stuttering big-man who was defensive over his speech disorder, and quickly defeated a jobber.
Wtf hij verslaat dan wel een jobber, maar met zon gimmick word je toch niet groot. Krijg je het Santino effect.
pi_73901936
Booker officieel weg bij TNA

En JR heeft weer een aanval gehad. Geen JR en King op Smackdown dus
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2009 @ 03:19:29 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73903270
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Booker officieel weg bij TNA

En JR heeft weer een aanval gehad. Geen JR en King op Smackdown dus
JIM ROSS GOT HIT BY A CAR.

http://www.giantbomb.com/quick-look-wwe-smackdown-vs/17-1519/
.....Kennedy
pi_73903372
quote:
Get bent! ( GiantBomb)

Turning point kan heel heel heel goed worden. (dikke spoilers, niet lezen als je Brahma heet)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:03:02 #263
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73903817
quote:
listening to an update at pwinsider and they report that while Danielson passed the pre-screening process to get hired by WWE(physical, drug tests) that Nigel did not which is why they didn't keep him.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:05:58 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73903831
Kijk dat zou al een stuk logischer zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73904162
Vraag me af waarop hij dan gefaald is
  woensdag 21 oktober 2009 @ 08:38:49 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73904178
Ik ook maar dat stelt de hele situatie weer in een ander licht. De WWE is nu gewoon goed bezig door te testen maar TNA ziet er ineens een stuk slechter uit door zo iemand meteen over te nemen, als de WWE zoiets zou doen zou alles meteen op zn kop staan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73904426
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:38 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ook maar dat stelt de hele situatie weer in een ander licht. De WWE is nu gewoon goed bezig door te testen maar TNA ziet er ineens een stuk slechter uit door zo iemand meteen over te nemen, als de WWE zoiets zou doen zou alles meteen op zn kop staan
Het ligt eraan waarom hij die test niet haalde. Bij ROH waren er geen problemen met zijn physic iig. Drugs test gefaald misschien? Dan is het wel slecht ja. Maar we weten niet waarom dus verlopig is het nog niks.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:18:49 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73904825
Zonde dat Booker weg gaat, maar ik kan het wel een beetje begrijpen.. sinds hij in de MEM zit kan hij zijn eigen ding nauwelijks meer doen. Of hij terug gaat naar de WWE, we zullen zien.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:40:37 #269
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73906859
McGuinness heeft al meerdere zwaardere blessures gehad waar hij doorheen heeft gewerkt omdat hij anders niks zou verdienen dus het zou me niks verbazen als het met pijnstillers enzo te maken heeft

BTW...Burchill met Mic time op ECW? Awesome

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 21-10-2009 12:50:56 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:42:00 #270
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_73916512
Hij moest al maanden geleden eigenlijk een operatie ondergaan, maar heeft deze nog altijd niet gehad, dus ik neem aan dat dat de bron van het probleem was.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:45:50 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73916675
Als dat het is is het dus volkomen terecht dat hij afgewezen is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_73921354
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Zonde dat Booker weg gaat, maar ik kan het wel een beetje begrijpen.. sinds hij in de MEM zit kan hij zijn eigen ding nauwelijks meer doen. Of hij terug gaat naar de WWE, we zullen zien.
Hij kan toch ook vragen om uit MEM te gaan dan. Hij heeft best veel gedaan in TNA en zat bij toch wel 1 van de belangrijkste worstel groepen. (Eerlijk is eerlijk) Is legends champion en tag champion geweest. In niet eens zo heel veel tijd. Hij ging weg bij WWE omdat hij vond dat hij slecht gebruikt werd. En nu dus weer bij TNA. Uiteindelijk lijkt mij dan dat het bij Booker zelf ligt
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2009 @ 18:16:26 #273
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73921642
Ik denk dat Bookah gaat chillen bij zijn eigen worstelschool en niet meer ergens gaat worstelen.
.....Kennedy
pi_73924060
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik denk dat Bookah gaat chillen bij zijn eigen worstelschool en niet meer ergens gaat worstelen.
Is wel het beste voor hem, want dan is hij de baas en kan hij doen wat hij wilt

Of misschien gaat hij naar ROH daar maar proberen.
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2009 @ 19:41:34 #275
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73924511
Wie haalt er trouwens Smackdown vs Raw 2010? En voor welke console, kijken wie ik billenkoek kan geven.

Mijn preview van zondag draait ook om SvR 2010, aangezien het de hoofdsponsor is, doen we een keer potjes om te voorspellen
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')