abonnement Unibet Coolblue
pi_73303834
Ik vind het maken van een OP net zo eng als de Tower of Terror als je niet weet wat die inhoudt.

Om mijn eerste zin te begrijpen, hier waren we gebleven: [Centraal] Disneyland Parijs deel 6

En even wat linkjes:

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/
Laatste nieuws: http://www.dlrptoday.com/

Zorgen jullie voor de fotografische aankleding van dit topic? Ik was 13 jaar terug in EuroDisney, en al mijn foto's zijn analoog.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Arual_ op 02-10-2009 13:40:41 ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:40:50 #2
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73304087
En hier weer verder
Waarschijnlijk eind november weer
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73304091
Gut gut is een tvp verboden hier maar een disney mag wel?

_Arual_ wat jij beschrijft is niet zoals het in Parijs gaat. Waarschijnlijk is het puur voor de aankleding en vermaak tijdens het wachten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73304214
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gut gut is een tvp verboden hier maar een disney mag wel?

_Arual_ wat jij beschrijft is niet zoals het in Parijs gaat. Waarschijnlijk is het puur voor de aankleding en vermaak tijdens het wachten.
Om ik moest echt heel hard lachen Wat een huilies
pi_73304304
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gut gut is een tvp verboden hier maar een disney mag wel?

_Arual_ wat jij beschrijft is niet zoals het in Parijs gaat. Waarschijnlijk is het puur voor de aankleding en vermaak tijdens het wachten.
Nu moet in Japan natuurlijk wel alles keurig in het gelid natuurlijk, dat zal er ook wel mee te maken hebben. (Ik werd in een park bij een tempel ook door politie aangesproken omdat ik teveel heriie maakte, terwijl ik heel bedeesd ben.) Uiteindelijk kon ik uit dat gedoe ook niet veel meer afleiden dan de plek waar ik moest gaan zitten.

In ieder geval, de ToT kan nooit meer zo eng worden
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:50:10 #6
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73304367
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nu moet in Japan natuurlijk wel alles keurig in het gelid natuurlijk, dat zal er ook wel mee te maken hebben. (Ik werd in een park bij een tempel ook door politie aangesproken omdat ik teveel heriie maakte, terwijl ik heel bedeesd ben.) Uiteindelijk kon ik uit dat gedoe ook niet veel meer afleiden dan de plek waar ik moest gaan zitten.

In ieder geval, de ToT kan nooit meer zo eng worden
Zou je er in Parijs zo weer in gaan?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73304415
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zou je er in Parijs zo weer in gaan?


Binnen een maand zit ik in Orlando, Disney World! Maar daar is dit topic eigenlijk ook al niet voor hè?
pi_73304539
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef _Arual_ het volgende:

[..]



Binnen een maand zit ik in Orlando, Disney World! Maar daar is dit topic eigenlijk ook al niet voor hè?
Doe maar duur! Leuk! Veel plezier.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:55:43 #9
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73304578
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef _Arual_ het volgende:

[..]



Binnen een maand zit ik in Orlando, Disney World! Maar daar is dit topic eigenlijk ook al niet voor hè?
Ik wil mee!

Misschien om te onthouden voor het volgende topic om er een algemeen Disneyland topic van te maken. Het meeste zal wel over Parijs gaan, maar om nou speciaal topics te openen voor Orlando, Tokio, Anaheim en Hong Kong is ook weer zoiets...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73305332
Ervaringen over het Santa Fe hotel? Mijn voorkeur lag toch naar het Dreamcastle Hotel maar het meisje had de overhand
pi_73306338
ik wil ook nog een keer dit jaar... mogelijk hotel bij disney, anders hotel in parijs en met RER naar disney
pi_73306406
15 februari gaan we, heb er zin in!

Klopt het overigens dat je ook in het park kunt ontbijten (ipv bij je eigen Disney hotel) in Adventure Island?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73307046
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
15 februari gaan we, heb er zin in!

Klopt het overigens dat je ook in het park kunt ontbijten (ipv bij je eigen Disney hotel) in Adventure Island?
quote:
Ontbijten Good Morning Fantasyland

Zonder toeslag

Indien u in Disney’s Newport Bay Club®, Disney’s Sequoia Lodge®, Disney’s Hotel Cheyenne®, Disney’s Hotel Santa Fe® verblijft, dan heeft u de mogelijkheid om het ontbijt ofwel in het hotel, ofwel in het Disneyland® Park te gebruiken, één uur voor opening en zonder toeslag.

Bij aankomst in Fantasyland staat het ontbijtbuffet* klaar in één van onze restaurants.
Vergeet bij het maken van uw reservering niet te vermelden op welke dag u uw ontbijt in het Disneyland® Park wil gebruiken.

(afhankelijk van de beschikbaarheid).
*Ontbijt zoals de categorie van Disney’s Sequoia Lodge®.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73307889
Oke thanks
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73311331
Wij gaan 23 oktober !

(Wij= ikke, man en dochter van bijna 7, arrangementje met Oad (met de Disneybus) in hotel Cheyenne voor 2 nachtjes).

Ik heb er zooooooooo'n zin in! Ik heb nog steeds niets tegen dochterlief gezegd, ik wil haar echt verrassen. Ze zal het wel doorhebben als we bij de opstapplaats voor de Disneybus aankomen natuurlijk, maar tot die tijd wil ik het geheim houden.

Ik hoorde trouwens dat Disney helemaal rookvrij is en dat je ook buiten nergens meer mag roken. Zal mjn man leuk vinden . Nou ja, we zien wel. Hij zal vast niet chagerijnig worden tussen al die vrolijkheid! Ik neem aan dat je bij het hotel wel gewoon (buiten) mag roken . Weet iemand dat toevallig?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73318118
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:22 schreef Tezz het volgende:
Wij gaan 23 oktober !

(Wij= ikke, man en dochter van bijna 7, arrangementje met Oad (met de Disneybus) in hotel Cheyenne voor 2 nachtjes).

Ik heb er zooooooooo'n zin in! Ik heb nog steeds niets tegen dochterlief gezegd, ik wil haar echt verrassen. Ze zal het wel doorhebben als we bij de opstapplaats voor de Disneybus aankomen natuurlijk, maar tot die tijd wil ik het geheim houden.

Ik hoorde trouwens dat Disney helemaal rookvrij is en dat je ook buiten nergens meer mag roken. Zal mjn man leuk vinden . Nou ja, we zien wel. Hij zal vast niet chagerijnig worden tussen al die vrolijkheid! Ik neem aan dat je bij het hotel wel gewoon (buiten) mag roken . Weet iemand dat toevallig?
knap als ze het buiten ook willen verbieden.. lijkt mij dat dat niet kan/mag....
pi_73319940
Whoehoeeee tvp voor 16 november!
Want dan staan we weer hier:




Voor het eerst in de ToT!
Lijkt me vreselijk als je helemaal niet weet wat er gaat gebeuren!

Hier nog even mijn favorietje bootje bij Les Pays des Contes de Fées.



[ Bericht 23% gewijzigd door Biancavia op 02-10-2009 22:04:20 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:40:34 #18
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73321462
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:57 schreef Biancavia het volgende:
Whoehoeeee tvp voor 16 november!
Want dan staan we weer hier:

[ afbeelding ]


Voor het eerst in de ToT!
Lijkt me vreselijk als je helemaal niet weet wat er gaat gebeuren!

Hier nog even mijn favorietje bootje bij Les Pays des Contes de Fées.

[ afbeelding ]
Ik heb een Crush met Squirt op de rug op de hoedenplank liggen
In de ToT had ik dat bij de eerste drop, die kwam echt onverwachts
M'n zwager heeft ook al aangegeven mee te gaan naar Disneyland dus heb ik tenminste iemand die meegaat in de ToT, alleen was ik toch niet gegaan
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73321791
quote:
Les Pays des Contes de Fées
doet me herrinneren:
Ergens in die attractie staat een sprookje met gargoyles, welk sprookje is dat?
pi_73321888
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

doet me herrinneren:
Ergens in die attractie staat een sprookje met gargoyles, welk sprookje is dat?
Ja! Wij wisten het ook niet.

Het komt uit Fantasia en het is nogal eng. Ik ben blij dat ik dat als kind nooit gezien heb!
:
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73321954
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja! Wij wisten het ook niet.

Het komt uit Fantasia en het is nogal eng. Ik ben blij dat ik dat als kind nooit gezien heb!
:
ah Fantasia, nooit gezien.. nooit echt boeiend gevonden...
pi_73332239
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
15 februari gaan we, heb er zin in!

Klopt het overigens dat je ook in het park kunt ontbijten (ipv bij je eigen Disney hotel) in Adventure Island?
ja maar dat ligt aan de bezetting van alle hotels of je in het park kan eten of niet.
de ontbijtvouchers daarvan kan je een dag van te voren pas vragen bij het hotel
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 14:49:07 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_73333539
Wij willen 14 t/m 17 april (woendsag t/m zaterdag) richting Disneyland. Onze dochter is dan een paar dagen vrij van school en is dan ook jarig, ze wordt 6.

Ik ben nog nooit in Disneyland Parijs geweest. Wel 12, 13 jaar geleden in Anaheim en dat was vet .

Je kunt nu nog niet boeken voor data in april, dat vind ik wel jammer want nu kan ik nog geen definitieve prijzen opzoeken . En jammer dat de Fransen net ook vakantie hebben in die periode.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_73374139
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:22 schreef Tezz het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Disney helemaal rookvrij is en dat je ook buiten nergens meer mag roken. Zal mjn man leuk vinden . Nou ja, we zien wel. Hij zal vast niet chagerijnig worden tussen al die vrolijkheid! Ik neem aan dat je bij het hotel wel gewoon (buiten) mag roken . Weet iemand dat toevallig?
Ja hoor, er zijn rookplaatsen, ook in het park...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:10:54 #25
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73374947
Nu officieel: Van 20 t/m 22 november heb ik een date met Minnie
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73407497
Wij willen in december ook twee dagen gaan. Is er toevallig ergens nog een aanbieding waar je met korting kaartjes kunt bestellen? Zo'n 2 dagen entree is best prijzig
pi_73417302
tvp
pi_73448562
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef Devz het volgende:
Wij willen in december ook twee dagen gaan. Is er toevallig ergens nog een aanbieding waar je met korting kaartjes kunt bestellen? Zo'n 2 dagen entree is best prijzig
http://www.eurodisneytickets.nl/
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73449282
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

http://www.eurodisneytickets.nl/
Thanks

Is dat ook betrouwbaar, iemand ervaring met die site?
pi_73449456
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Devz het volgende:

[..]

Thanks

Is dat ook betrouwbaar, iemand ervaring met die site?
Ik zelf niet in ieder geval.

Wij hebben een arrangement geboekt voor 20 t/m 23 november Lief gaat voor het eerst er naar toe en hij is wat sceptisch dus ik ben benieuwd wat hij er van vindt..
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73453730
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef LeonH het volgende:
Nu officieel: Van 20 t/m 22 november heb ik een date met Minnie
Je hebt ook gebruik gemaakt van de aanbieding van Veronica? Ik ben ook te vinden in Disney van 20-22 november.
pi_73457658
*zucht* ik mis Parijs en Disney. Moet eens uitzoeken wanneer ik weer tijd heb
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:55:35 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_73457746
Ik heb al zoveel voorpret en we gaan pas in april .

Is het érg druk als de Fransen vakantie hebben, iemand die dat weet? Wij gaan 1,5 week na Pasen en dan hebben veel Fransen nog vakantie (volgens google ).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_73457936
Helaas is het dan heel druk ja maar met schoolgaande kinderen ontkom je daar gewoon echt niet aan jammer genoeg.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:05:33 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_73458001
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Helaas is het dan heel druk ja maar met schoolgaande kinderen ontkom je daar gewoon echt niet aan jammer genoeg.
Als wij meivakantie hebben hebben de Fransen geen vakantie. Misschien zouden we dan beter kunnen gaan .
We wilden juist graag die dagen in april omdat onze dochter dan precies jarig is, maar qua drukte kunnen we misschien beter in de meivakantie gaan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_73458063
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef MaLo het volgende:

[..]

Als wij meivakantie hebben hebben de Fransen geen vakantie. Misschien zouden we dan beter kunnen gaan .
We wilden juist graag die dagen in april omdat onze dochter dan precies jarig is, maar qua drukte kunnen we misschien beter in de meivakantie gaan.
De ervaring leert dat het ook dan behoorlijk druk is. Het zal zeker schelen en doordeweeks scheelt t.o.v. het weekend maar echte rust vindt je eind januari of eind september. De rest van het jaar is het park gewoon echt heel druk bezocht tegenwoordig wat voor Disney alleen maar positief is uiteraard.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:12:58 #37
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_73458192
Doordeweeks gaan we sowieso, we willen van woensdag tot zaterdag gaan. Ach dan gaan we gewoon lekker in april. Het is een droom van mijn dochter om naar Disney te gaan en dan is ze er met haar verjaardag .

Dizzy Miss Lizzy, in welk hotel gaan jullie? En jullie zijn dan met kerstsfeer in Disney, dat lijkt me ook zo mooi .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_73458360
Regel dan meteen zo'n verjaardagstaart eten samen met disney figuren voor haar. Het staat wel ergens op de site omschreven bij de extra's. Niet goedkoop maar wel echt jarig zijn dan.

Wij gaan in NewPort Bay. En ja er is dan kerst. Ik denk dat vriendlief te nuchter is voor het geheel maar ik word echt vrolijk van het kerstnummer de hele dag door daar.

Mocht je vragen hebben over een hotel te kiezen moet je ze uiteraard even neer plempen hier.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 oktober 2009 @ 17:51:23 #39
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73462842
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:50 schreef EdVe het volgende:

[..]

Je hebt ook gebruik gemaakt van de aanbieding van Veronica? Ik ben ook te vinden in Disney van 20-22 november.
Echt tof om met allemaal Hollanders in het park te lopen!
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Regel dan meteen zo'n verjaardagstaart eten samen met disney figuren voor haar. Het staat wel ergens op de site omschreven bij de extra's. Niet goedkoop maar wel echt jarig zijn dan.

Wij gaan in NewPort Bay. En ja er is dan kerst. Ik denk dat vriendlief te nuchter is voor het geheel maar ik word echt vrolijk van het kerstnummer de hele dag door daar.
Chant Ces't Noel

Die verjaardagstaart hebben wij de vorig jaar november ook geregeld voor m'n moeder. Die werd een paar dagen later 50, en toen we in Cafe Mickey's zaten en al eerder iemand met een taart voorbij zagen lopen heeft mijn zus dat ook heel sneaky geregeld. Rooie bakkes dat ze had! Maar wel leuk als die figuren dan aan je tafel komen! (moet je uiteraard wel op tijden gaan eten dat de figuren daar rondlopen, even vragen bij de reservering dus)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73478257
Die figuren lopen in Cafe Mickey de hele dag door rond. Ik reserveer altijd gewoon en er zijn altijd figuren.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:52:52 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73478861
Is het aan het eind van de maand een beetje te doen in Disney? Misschien effe dagje heen en weer tuffen met de kleine zijn verjaardag
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73479090
31 oktober met halloween is het echt heel erg druk en moet je ook een speciaal kaartje kopen voor halloween night geloof ik. Sowieso is de rustige tijd vanaf het halloween seizoen wel voorbij, wat begin november direct overgaat in het kerst seizoen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:13:59 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73479280
Ik dacht meer aan 25 oktober

Maak me eigenlijk de meeste zorgen over de temperatuur
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73479453
Die temperatuur komt echt wel goed. Warm aankleden en veel chocomel met slagroom drinken
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73511410
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
31 oktober met halloween is het echt heel erg druk en moet je ook een speciaal kaartje kopen voor halloween night geloof ik. Sowieso is de rustige tijd vanaf het halloween seizoen wel voorbij, wat begin november direct overgaat in het kerst seizoen.
Jaaa, maar weet je hoe ontzettend tof dat is? De aankleding van het park is geweldig en die avond is ook echt superleuk. De helft van de mensen loopt verkleed, wij waren er in 2006 en als spook verkleed.
En de grappigste kostuums mochten meelopen in de Parade 's avonds en wij werder er ook tussenuit gepikt! Zo grappig!
En WARM met dat laken over je heen!
Hier een foto van mijn Disneymaatje:

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73512787
Ohhhhhhh nog twee weekjes! Ik kreeg gisteren de reispapieren binnen van OAD en het wordt steeds moeilijker om mijn mond te houden tegen mijn dochter. Pff. (het wordt een verrassing en ik vertel het haar pas als we bij de Disneybus aankomen...)

Gisteren was ze nog aan het huilen. Mijn man is namelijk onlangs werkeloos geworden en ze heeft ons horen praten over geld natuurlijk. Ze zei heeeeeeeel zielig: 'dan gaan we natuurlijk voorlopig nog niet naar Disney, want dan moet jij boodschappen doen van alle spaarcentjes.....' Snuf snif snif.....Ik had het bijna verklapt!

(Overigens had ik dit weekendje Disney al geboekt voor onze financiele crisis, anders had ik het inderdaad nooit gedaan....)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73512833
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:18 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhh nog twee weekjes! Ik kreeg gisteren de reispapieren binnen van OAD en het wordt steeds moeilijker om mijn mond te houden tegen mijn dochter. Pff. (het wordt een verrassing en ik vertel het haar pas als we bij de Disneybus aankomen...)

Gisteren was ze nog aan het huilen. Mijn man is namelijk onlangs werkeloos geworden en ze heeft ons horen praten over geld natuurlijk. Ze zei heeeeeeeel zielig: 'dan gaan we natuurlijk voorlopig nog niet naar Disney, want dan moet jij boodschappen doen van alle spaarcentjes.....' Snuf snif snif.....Ik had het bijna verklapt!

(Overigens had ik dit weekendje Disney al geboekt voor onze financiele crisis, anders had ik het inderdaad nooit gedaan....)
Ooh, dan moet het echt heel moeilijk zijn om je mond te houden!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73513684
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ooh, dan moet het echt heel moeilijk zijn om je mond te houden!


Maar ik wil zo graag haar snoetje zien als we 's ochtends vroeg thuis wegrijden met een of andere smoes en dan ineens op een parkeerplaats een vrolijke Disneybus aan zien komen rijden....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73514218
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:09 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Jaaa, maar weet je hoe ontzettend tof dat is? De aankleding van het park is geweldig en die avond is ook echt superleuk. De helft van de mensen loopt verkleed, wij waren er in 2006 en als spook verkleed.
En de grappigste kostuums mochten meelopen in de Parade 's avonds en wij werder er ook tussenuit gepikt! Zo grappig!
En WARM met dat laken over je heen!
Hier een foto van mijn Disneymaatje:

[ afbeelding ]
ik zou opzich best tijdens halloween er willen zijn...

echter is dat zowel qua reis als hotel lastig te boeken nu nog...
pi_73514548
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Tezz het volgende:

[..]



Maar ik wil zo graag haar snoetje zien als we 's ochtends vroeg thuis wegrijden met een of andere smoes en dan ineens op een parkeerplaats een vrolijke Disneybus aan zien komen rijden....
Dat doet me trouwens denken aan iets wat ze mij hebben geflikt toen ik een jaar of vijf was.
Het ging niet om Disney, maar om een bioscoopfilm van My Little Pony.
Ik zou daar met mijn oma naar toe gaan, maar diezelfde woensdagmiddag hield een vriendinnetje ook haar verjaardagsfeestje. Maar ik wilde veel liever met oma naar die film dan naar dat feestje! Maar ik moest naar dat feestje van mijn moeder!
Ik heb me er dagenlang rot door gevoeld, dat de film niet doorging. Toen kwam ik op het feestje, en toen bleek dat we naar die film zouden gaan! *Verrassing!*
Ik was zo ontzettend boos! Als ze me dat gelijk hadden gezegd dan had ik me niet dagenlang rot hoeven te voelen! Echt waar, zo kwaad als dat ik was!

Maar goed, ik hou nog steeds niet verrassingen, dus ik hoop dat jouw actie wel het gewenste resultaat bereikt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73519614
Mijn vriendin zit ook continue te stuiteren over Disneyland.. duurt nog zo lang tot 11 december! Heb alvast Chant C'est Noel gedownload voor d'r
pi_73523053
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zou opzich best tijdens halloween er willen zijn...

echter is dat zowel qua reis als hotel lastig te boeken nu nog...
Ik zou zeggen: kijk op de sites, ga naar het reisbureau of bel OAD. Het is minder druk dan je zou denken (en kinderen tot 6 jaar gratis en al het eten inbegrepen als ik me niet vergis)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_73523118
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: kijk op de sites, ga naar het reisbureau of bel OAD. Het is minder druk dan je zou denken (en kinderen tot 6 jaar gratis en al het eten inbegrepen als ik me niet vergis)
'k heb een disney jaarkaart.. die kan ik volgens mij niet gebruiken i.c.m. arrangementen
pi_73531810
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef mschol het volgende:

[..]

'k heb een disney jaarkaart.. die kan ik volgens mij niet gebruiken i.c.m. arrangementen
Dan is het toch alleen maar makkelijker toch? Zat hotels in de omgeving van disney!
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_73862771
Kan iemand mij vertellen of het nog steeds zo is dat je na 16:00 nog 2/3 uur naar Disneyland Studios kan op je normale kaartje? Of is dit al jaren geleden afgeschaft?

En is iemand bekent met deze adverteerder:

http://verkopers.marktplaats.nl/9066256

[ Bericht 34% gewijzigd door tongytongylickylicky op 19-10-2009 22:40:55 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_73864219
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het nog steeds zo is dat je na 16:00 nog 2/3 uur naar Disneyland Studios kan op je normale kaartje? Of is dit al jaren geleden afgeschaft?

En is iemand bekent met deze adverteerder:

http://verkopers.marktplaats.nl/9066256
toen ik ging wilde ik via die weg bestelllen
bleek alleen niet op korte termijn te kunnen..
je belt iemand in NL, die neemt contact op met zoon in frankrijk en die heeft een aardige disneyland kaarten business kennelijk
pi_73869848
Ohhhhhhhhhh vrijdag gaan we. Pffff kan nie wachten!!!!!! Ik ga eens even rustig aan kijken wat de weersverwachting is voor aankomend weekend....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73953717
Hmmm het gaat waarschijnlijk flink regenen zaterdag. Dat is balen. Maar ja, we zien wel. Gewoon veel binnendingen doen dus!

Wat wel gelukt is, is om het geheim te houden voor mijn dochter! Ze weet nog van niets! We gaan zometeen al eten, zodat ik haar gewoon om 18.00 uur richting bed kan dirigeren (een beetje rommelen met haar biologische klok, normaal begint het bed-ritueel pas een uur later). En morgenvroeg, om half vijf maken we haar wakker en vertellen we het!

Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73954281
Dus je gaat niet wachten tot de bus voor komt rijden?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73957213
OAD heeft weer een 48 uurs verkoop tot/met 24 oktober: Spectaculaire 48-uurs stuntverkoop
quote:
Boek vanaf vandaag 12.00 uur t/m zaterdag 24 oktober en bespaar tot 50% op uw 3-daags verblijf in Disneyland® Paris.

Davy Crocket Ranch (o.b.v. 4 volw.) van 187,- vanaf 129,-
Santa Fe (o.b.v. 2 volw.) van 202,- vanaf 169,-
Cheyenne (o.b.v 2 volw.) van 221,- vanaf 188,-
Sequoia Lodge (o.b.v. 2 volw.) van 272,- vanaf 135,-
Newport Bay Club (o.b.v. 2 volw.) van 315,- vanaf 159,-
New York (o.b.v. 2 volw.) van 339,- vanaf 204,-
Disneyland Hotel (o.b.v. 2 volw.) van 557,- vanaf 389,-
pi_73958141
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:35 schreef Biancavia het volgende:
Dus je gaat niet wachten tot de bus voor komt rijden?
Neeee ik heb lang genoeg gewacht. Morgenvroeg vlak voor vertrek vind ik een uitstekend plan.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73966917
ik heb besloten van 11-12 tot 14-12 naar disney te gaan...
nu nog een hotel vinden (dit weekend wil ik alles geboekt hebben, anders is thalys mogelijk volgeboekt.. )
ga in me uppie (lekker rustig en zelf tempo bepalen , helaas betaal je dan wel weer meer voor hotel )

iemand nog briljante tips?

het goedkoopste hotel met toegang tot OV (moet ik hebben aangezien ik geen auto/rijbewijs heb) wat ik nu heb gezien (incl ontbijt) was 177 euro voor 3 nachten excl taxes...

[ Bericht 19% gewijzigd door mschol op 22-10-2009 22:50:21 ]
pi_73973945
Het ligt er maar aan wat voor eisen je stelt aan het hotel en hoe ver het van het park mag zitten?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73974548
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ligt er maar aan wat voor eisen je stelt aan het hotel en hoe ver het van het park mag zitten?
tja..

ik kom aan in marne-la-vallee (het station bij disney zeg maar) en vanaf daar kan ik alle kanten op.. meest ideaal is natuurlijk een hotel op loopafstand maar als er een pendelbusje rijdt is dat ook prima.

eigen badkamer + wc is wel prettig maar het hoeft allemaal niet enorm luxe ofzo
pi_73974708
Kijk eens of er één RER halte terug, Val d'Europe, niet iets te krijgen is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73982553
Tja, etap is ook al 60 euro per nacht, dus ik vrees dat je niets goedkopers vindt dan 177 euro (aanbiedingen buitengelaten)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_73983113
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:44 schreef mschol het volgende:

[..]

tja..

ik kom aan in marne-la-vallee (het station bij disney zeg maar) en vanaf daar kan ik alle kanten op.. meest ideaal is natuurlijk een hotel op loopafstand maar als er een pendelbusje rijdt is dat ook prima.

eigen badkamer + wc is wel prettig maar het hoeft allemaal niet enorm luxe ofzo
Niet vekeerd bedoeld maar waarom ga je eigenlijk alleen, dat is toch helemaal niet gezellig of ligt dat aan mij?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73986270
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet vekeerd bedoeld maar waarom ga je eigenlijk alleen, dat is toch helemaal niet gezellig of ligt dat aan mij?
er zullen zat mensen zijn die het niet gezellig vinden... echter heb ik er persoonlijk absoluut geen probleem mee.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:38:05 #69
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74006644
quote:
Better hurry – “it’s a small world” will close October 25 in order to get ready for its annual seasonal overlay. Don’t fret though – the attraction is scheduled to reopen November 13, and you can experience “it’s a small world” holiday through January 3.
Gelukkig wel weer open als wij gaan. Vorig jaar was ie dicht en waren de kids echt niet blij! (ik stiekem ook niet )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74031010
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

Gelukkig wel weer open als wij gaan. Vorig jaar was ie dicht en waren de kids echt niet blij! (ik stiekem ook niet )
Oh ik had op hun site gelezen dat ie pas de 21ste weer open ging.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74062760
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:44 schreef mschol het volgende:

[..]

tja..

ik kom aan in marne-la-vallee (het station bij disney zeg maar) en vanaf daar kan ik alle kanten op.. meest ideaal is natuurlijk een hotel op loopafstand maar als er een pendelbusje rijdt is dat ook prima.

eigen badkamer + wc is wel prettig maar het hoeft allemaal niet enorm luxe ofzo
ik zit altijd in Jossigny (hotel cheval blanche) ,is wel een bushalte voor. Met de auto 5min rijden.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74063247
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

ik zit altijd in Jossigny (hotel cheval blanche) ,is wel een bushalte voor. Met de auto 5min rijden.
ik ga eens kijken
de aanbiedingen die ze bieden zijn iig aardig (50 euro p/n
pi_74068369
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

toen ik ging wilde ik via die weg bestelllen
bleek alleen niet op korte termijn te kunnen..
je belt iemand in NL, die neemt contact op met zoon in frankrijk en die heeft een aardige disneyland kaarten business kennelijk
heb je al ervaring met hem? ik wil ook 2 kaarten bestellen voor in december.
pi_74068693
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

heb je al ervaring met hem? ik wil ook 2 kaarten bestellen voor in december.
ik heb een dreampass dus heb geen tickets nodig..

iemand die weet wat de voorwaardes van die pas zijn NA 9 november?
het boekje dat ik heb gekregen is tot 9 november..
op internet kon ik ze zo snel niet vinden


never mind.. staat dus alleen op de franse site.... maar heb ze dus wel gevonden...
-20% op hotels, dan ga ik vanmiddag maar eens even bellen....

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 26-10-2009 09:15:56 ]
pi_74079934
Zoooooooo gisteravond terug gekomen van een weekendje magie. Het was ge-wel-dig!
Onze dochter heeft er van genoten en wij ook!

Het was wel enorm druk afgelopen zaterdag en gisteren, pfff, niet normaal zeg! Wachttijden van anderhalf uur waren eerder regel dan uitzondering. In tegenstelling tot vrijdag, toen konden we overal zo doorlopen. Helaas hadden we vrijdag maar een halve dag, want we kwamen pas rond lunchtijd aan.
We hebben gereisd met de Disney-kidsbus van Oad en sliepen twee nachtjes in hotel Cheyenne. Was prima bevallen, niets mis mee!

Nu moe maar voldaan genieten van de ervaring, de foto's en de merchandise (hoe goed je jezelf van te voren ook voorneemt om niets te kopen, dat lukt gewoonweg nooit, haha).

Hup, weer meteen sparen voor een volgende ronde!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74081812
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

heb je al ervaring met hem? ik wil ook 2 kaarten bestellen voor in december.
YEPS, ben dit weekend geweest met 5volw & 2kids. Betaald, dag later over de mail de tickets en bij de parken zo naar binnen. Het heeft mij ongeveer 150 euro gescheeld (totaal 265euro i.p.v. 410euro) AANRADER!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74095246
treintickets disney geboekt(a ¤129,60) & verlof geregeld..
dus 11-12 t/m 14-12 naar disney:
11-12 om 7:36 op NS trein -> brussel
op brussel om 10:21 op TGV stappen -> marne la vallee
14-12 om 16:48 op marne la vallee op TGV -> brussel
op brussel rond 18:41 op NS trein -> DH HS

morgen eens bellen wat mijn dreampass misschien nog voor aanbiedingen qua disney hotels kan bieden...

iemand nog tips voor die periode om te doen (avondopeningen e.d.?)
zag wel dat de 12de een mickey kerst diner te reserveren viel...

[ Bericht 23% gewijzigd door mschol op 26-10-2009 22:52:56 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:50:43 #78
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74095479
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo gisteravond terug gekomen van een weekendje magie. Het was ge-wel-dig!
Onze dochter heeft er van genoten en wij ook!

Het was wel enorm druk afgelopen zaterdag en gisteren, pfff, niet normaal zeg! Wachttijden van anderhalf uur waren eerder regel dan uitzondering. In tegenstelling tot vrijdag, toen konden we overal zo doorlopen. Helaas hadden we vrijdag maar een halve dag, want we kwamen pas rond lunchtijd aan.
We hebben gereisd met de Disney-kidsbus van Oad en sliepen twee nachtjes in hotel Cheyenne. Was prima bevallen, niets mis mee!

Nu moe maar voldaan genieten van de ervaring, de foto's en de merchandise (hoe goed je jezelf van te voren ook voorneemt om niets te kopen, dat lukt gewoonweg nooit, haha).

Hup, weer meteen sparen voor een volgende ronde!
Was wel benieuwd geweest naar haar gezichtje op het moment dat jullie vertelde dat jullie er heen gingen. Lijkt me onbetaalbaar. Jammer dat jullie vrijdag pas halverwege aankwamen. Dat is echt de dag dat je nog zoveel mogelijk moet proberen te doen, aangezien alle "aankomers" niet altijd het park in gaan die dag.

De 20e komt steeds dichterbij
Hoop dat m'n meisje vrij kan krijgen van haar stage, dan kunnen we deze week nog bijboeken *hopen hopen hopen..
Avondopening Lekker maar 5 minuten bij ToT en 15 minuutjes bij Crush Coaster wachten
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74095613
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Was wel benieuwd geweest naar haar gezichtje op het moment dat jullie vertelde dat jullie er heen gingen. Lijkt me onbetaalbaar. Jammer dat jullie vrijdag pas halverwege aankwamen. Dat is echt de dag dat je nog zoveel mogelijk moet proberen te doen, aangezien alle "aankomers" niet altijd het park in gaan die dag.

De 20e komt steeds dichterbij
Hoop dat m'n meisje vrij kan krijgen van haar stage, dan kunnen we deze week nog bijboeken *hopen hopen hopen..
Avondopening Lekker maar 5 minuten bij ToT en 15 minuutjes bij Crush Coaster wachten
Dat moment was ook echt onbetaalbaar. He-le-maal geweldig! Ze had het niet verwacht en heeft gewoon een minuut lang met open mond zitten kijken.........
We hebben vrijdag gelukkig wel heel veel al kunnen doen. Jammer alleen dat ik pas heel laat door had dat het inderdaad een super rustige dag was, anders was ik zeker nog in Crush Coaster en Big Thunder Mountain gegaan. Die hebben we helaas niet kunnen doen de rest van het weekend vanwege enorme drukte....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74097450
Zaterdag ook geweest....70min crush coaster,maar niet gedaan. ToT ging wel snel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_74100584
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zaterdag ook geweest....70min crush coaster,maar niet gedaan. ToT ging wel snel.
Ja dat was verbazingwekkend. Wij zijn er niet in geweest (kind van zes vond het een beetje eng, hihi), maar op de infoborden stond 45 minuten wachttijd.
Ik vond het zaterdag en zondag sowieso erg druk. Of is dat een 'normale' weekenddrukte?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74109478
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Avondopening Lekker maar 5 minuten bij ToT en 15 minuutjes bij Crush Coaster wachten
Ben benieuwd met al die Nederlanders in het park.. Heb er al helemaal zin in..
pi_74116200
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:00 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja dat was verbazingwekkend. Wij zijn er niet in geweest (kind van zes vond het een beetje eng, hihi), maar op de infoborden stond 45 minuten wachttijd.
Ik vond het zaterdag en zondag sowieso erg druk. Of is dat een 'normale' weekenddrukte?
zondag is de drukste dag van de week
pi_74117513
ik kwam deze tegen http://link.marktplaats.nl/290830389

1 ticket voor 2 parken en 2 dagen voor 60 euro per stuk.
pi_74118053
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

zondag is de drukste dag van de week
Ik heb ook gezworen dat ik nooit meer in het weekend ga! Ik kies de volgende keer sowieso een rustige(re) periode uit (januari? september? april?) en probeer er dan een lang weekend van te maken, bijvoorbeeld van donderdag tot zaterdag of zo.

Maar moet eerst weer flink sparen
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:18:03 #86
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_74119191
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb ook gezworen dat ik nooit meer in het weekend ga! Ik kies de volgende keer sowieso een rustige(re) periode uit (januari? september? april?) en probeer er dan een lang weekend van te maken, bijvoorbeeld van donderdag tot zaterdag of zo.

Maar moet eerst weer flink sparen
Jouw dochter was 6 geworden he? Wij willen ook als onze dochter 6 wordt naar Disneyland Parijs als verrassing .
Alleen hebben wij het probleem dat op de dagen dat wij willen (wo 14 - vr 16 april, dan is ze jarig én vrij van school) de Fransen vakantie hebben . Ik hoop niet dat dat zo druk wordt als in de weekends, maar ik vrees het ergste .

Mooi dat jullie het in ieder geval zo leuk hebben gehad ondanks de drukte! Wat vond je dochter de mooiste attracties?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_74119539
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jouw dochter was 6 geworden he? Wij willen ook als onze dochter 6 wordt naar Disneyland Parijs als verrassing .
Alleen hebben wij het probleem dat op de dagen dat wij willen (wo 14 - vr 16 april, dan is ze jarig én vrij van school) de Fransen vakantie hebben . Ik hoop niet dat dat zo druk wordt als in de weekends, maar ik vrees het ergste .

Mooi dat jullie het in ieder geval zo leuk hebben gehad ondanks de drukte! Wat vond je dochter de mooiste attracties?
Mijn dochter wordt over twee weken zeven. Het allerleukste vond ze de Disney-figuren, haha! Qua attracties vielen in eerste instantie Peter Pan en Buzz Lightyear erg in de smaak, totdat ze mee ging in Space Mountain. Toen was ze helemaal om en was DAT de topattractie....

Wij wilden in eerste instantie de 'baby-switch' mogelijkheid gebruiken in Space Mountain, omdat we er beiden erg graag in wilden. Toen bleek dat onze dochter net lang genoeg was (1mtr32) en dat ze dus gewoon mee mocht. Ze durde wel zei ze, ondanks dat wij verteld hadden dat het hard ging, donker was en dat je over de kop ging. Ze vond het ge-wel-dig!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74127385
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mijn dochter wordt over twee weken zeven. Het allerleukste vond ze de Disney-figuren, haha! Qua attracties vielen in eerste instantie Peter Pan en Buzz Lightyear erg in de smaak, totdat ze mee ging in Space Mountain. Toen was ze helemaal om en was DAT de topattractie....

Wij wilden in eerste instantie de 'baby-switch' mogelijkheid gebruiken in Space Mountain, omdat we er beiden erg graag in wilden. Toen bleek dat onze dochter net lang genoeg was (1mtr32) en dat ze dus gewoon mee mocht. Ze durde wel zei ze, ondanks dat wij verteld hadden dat het hard ging, donker was en dat je over de kop ging. Ze vond het ge-wel-dig!
een rollercoaster freak in wording?
pi_74128799
Dappere dochter heb je, Tezz .
pi_74137915
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dappere dochter heb je, Tezz .

Ik vond het ook wel stoer van haar! Ik had minstens verwacht dat we terug naar het hotel moesten voor een zuivere broek, haha.

En ja, ze is inderdaad verslaafd aan space mountain. He wat vervelend nou, moeten we toch nog een keertje terug gaan??!!!??!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:39:31 #91
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_74138613
Mijn dochter kan niet wachten tot ze 1:20 is en in de achtbaan over de kop in Hellendoorn mag . Ook al zo'n thrillseeker .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_74226879
wat een afzetters bij disney....
360 euro voor 3 nachten+ontbijt in Cheyenne of sequoia lodge en das inclusief 20% korting van m'n jaar kaart
dat ze wat duurder zouden zijn oke... maar het kan wel heel erg ver gaan..
pi_74226932
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef mschol het volgende:
wat een afzetters bij disney....
360 euro voor 3 nachten+ontbijt in Cheyenne of sequoia lodge en das inclusief 20% korting van m'n jaar kaart
dat ze wat duurder zouden zijn oke... maar het kan wel heel erg ver gaan..
Ja, het is ook gewoon echt duur in zo'n hotel.
Wij hebben altijd in een Premiere Classe gezeten, is goed te doen, maar ja, een auto is dan wel handig.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74226948
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef mschol het volgende:
wat een afzetters bij disney....
360 euro voor 3 nachten+ontbijt in Cheyenne of sequoia lodge en das inclusief 20% korting van m'n jaar kaart
dat ze wat duurder zouden zijn oke... maar het kan wel heel erg ver gaan..
Tja hotels zijn alleen leuk in combinatie met een arrangement met tickets idd.
Wij zijn voor 4 volwassenen met daarom 2 kamers ook een vermogen kwijt. Alleen is er een feestje dus ik betaal niet gelukkig
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74227031
ik ga wel in de directe omgeving wat zoeken.... (bereikbaar met rer of shuttle)
had op loopafstand wel super chill gevonden maar dat is gewoon het geld niet waard...

na wat rondkijken ga ik deze maar boeken:

Residhome Prestige Val d'Europe ****
180 euro is ook nog redelijk geprijsd...

en geboekt
ik kan niet wachten

[ Bericht 34% gewijzigd door mschol op 30-10-2009 22:18:25 ]
pi_74303985
* _Arual_ vanuit een zonnig Orlando:

5 minuten wachttijd voor de meeste attracties. Soms zelfs het karretje/bootje helemaal voor ons alleen.

ToT is hier anders dan in Tokio. Ik maakte het weer heel spannend door mijn riem niet dicht te krijgen, was met de riem van mijn buurman bezig.

Het worden 4 dagen disney en 2 Universal.
pi_74305338
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ vanuit een zonnig Orlando:

5 minuten wachttijd voor de meeste attracties. Soms zelfs het karretje/bootje helemaal voor ons alleen.

ToT is hier anders dan in Tokio. Ik maakte het weer heel spannend door mijn riem niet dicht te krijgen, was met de riem van mijn buurman bezig.

Het worden 4 dagen disney en 2 Universal.
*jaloers is... wil ook wel naar disney orlando
  maandag 23 november 2009 @ 12:36:42 #98
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74936166
Yeah!

Gisteravond teruggekomen. Was weer een lekker weekendje!!
Vrijdagmiddag meteen bijna alles gedaan, en gelukkig maar aangezien op zaterdag de rijen echt minimaal 60 minuten waren bij de populaire attracties.
Ook eindelijk weer in de Phantom Manor geweest
We hadden alleen een fastpass gehaald op zaterdag bij BTM. Zelf geen coasters gedaan helaas. Was nog wat grieperig en last van mijn maag, en dit was alleen maar erger nadat we op zaterdag middag in het theater in Discoveryland hadden gegeten.

De avondopenstelling was uiteraard ook weer fantastisch. Maar helaas vanwege eerder genoemde reden geen ToT en Crush .... Volgende keer beter.
Mijn nichtje van 6 was eindelijk groot genoeg voor Crush en is er gelijk 3 keer in geweest

Ook prachtig weer gehad. Zaterdags zelfs met alleen maar een trui rondgelopen!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74938381
kan niet wachten tot de 11de....
tot die tijd iig heel relaxt, werk maar halve dagen i.v.m. teveel verlof
pi_74938884
Over 13 weken gaan we
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_74962712
Hey mschol, wij gaan ook de 11e, grappig

We hebben er in ieder geval heel veel zin in.. zijn nu alvast aan het zoeken wat de tolkosten gaan worden, weet iemand dit al?
pi_74963116
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:45 schreef Thrilled het volgende:
Hey mschol, wij gaan ook de 11e, grappig

We hebben er in ieder geval heel veel zin in.. zijn nu alvast aan het zoeken wat de tolkosten gaan worden, weet iemand dit al?
lol

ben benieuwd.. ik ga iig zeer waarschijnlijk gebruikmaken van de vroege opening van het disney movies park (vanaf 8:00 open in dat weekend vanwege de Magic Hours), moet daar nog wat attracties langs
pi_74964458
Ja wij gaan ook zeker vroeger het park in.. we zijn nu alvast aan het verzinnen hoe we het aan gaan pakken.. ik heb zoiets van: vrijdags is het het rustigste, dus kunnen we het beste alle attracties in gaan die we echt willen doen.. en dan op de drukke dagen genieten van de winkeltjes, sfeer, mooiere dingen en rondlopen, af en toe een attractie in die we willen doen.. Disney village in etc.. komt helemaal goed naar mijn idee...

van het reisbureau hebben ze net gebeld dat onze tickets klaarliggen dus daar ga ik na mijn stage even langs.. hebben we die alvast binnen
pi_74964920
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:45 schreef Thrilled het volgende:
Hey mschol, wij gaan ook de 11e, grappig

We hebben er in ieder geval heel veel zin in.. zijn nu alvast aan het zoeken wat de tolkosten gaan worden, weet iemand dit al?
14,10 enkele reis
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74965389
ohh valt me reuze mee thnx
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:11:11 #106
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74966056
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

14,10 enkele reis
Wij hebben 13 betaald afgelopen weekend
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74966099
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:11 schreef LeonH het volgende:

[..]

Wij hebben 13 betaald afgelopen weekend
Wij hebben toch echt afgelopen vrijdag en maandag 14,10 betaald. Maar het wil nog wel eens afhangen van het moment waarop je langs komt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:19:12 #108
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74966281
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:48 schreef Thrilled het volgende:
Ja wij gaan ook zeker vroeger het park in.. we zijn nu alvast aan het verzinnen hoe we het aan gaan pakken.. ik heb zoiets van: vrijdags is het het rustigste, dus kunnen we het beste alle attracties in gaan die we echt willen doen.. en dan op de drukke dagen genieten van de winkeltjes, sfeer, mooiere dingen en rondlopen, af en toe een attractie in die we willen doen.. Disney village in etc.. komt helemaal goed naar mijn idee...

van het reisbureau hebben ze net gebeld dat onze tickets klaarliggen dus daar ga ik na mijn stage even langs.. hebben we die alvast binnen
Zeker doen! Verhoudingen vrijdag >> zaterdag:
Buzz Lightyear 5 min >> 70 min.
Phantom Manor: Doorlopen >> 45 min.
Space Mountain: 10 minuten >> 70 min. dacht ik
Peter Pan's flight: 5 minuten >> Dacht iets van 45 minuten ofzo, ze stonden wel tot buiten de rij.
PotC was op vrijdagavond dicht wegens een storing. Maar dat was op zaterdag maar 15 minuutjes ofzo wachten.

Wij waren in ieder geval blij dat we dit allemaal al gedaan hadden op vrijdag, zodat we op zaterdag wat rond konden lopen en doen wat we nog wilden. Zoals een fastpass pakken bij BTM etc...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:20:40 #109
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74966315
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wij hebben toch echt afgelopen vrijdag en maandag 14,10 betaald. Maar het wil nog wel eens afhangen van het moment waarop je langs komt.
Hmm raar.... Wij waren ergens in de vrijdag ochtend bij de tol betaling en toen was het 13, en op zondag terug ook
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74999565
Wij gaan dus 4 dagen in februari, dag 1 komen we om 12.00u aan ongeveer (per trein) en dag 4 moeten we ongeveer rond 16.00 weer richting hotel en station. Hoe zouden jullie het qua verdeling over de 2 parken indelen? (hoeveel tijd spendeer je ongeveer in de Studios wil je alles gedaan en gezien hebben, een halve dag?)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_75000602
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij gaan dus 4 dagen in februari, dag 1 komen we om 12.00u aan ongeveer (per trein) en dag 4 moeten we ongeveer rond 16.00 weer richting hotel en station. Hoe zouden jullie het qua verdeling over de 2 parken indelen? (hoeveel tijd spendeer je ongeveer in de Studios wil je alles gedaan en gezien hebben, een halve dag?)
Je hebt tijd genoeg (over)....lekker rustig aan doen en als je al 2 volledige dagen hebt en en dan nog 2extra dan kan je alles (een paar keer) zien.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 30 november 2009 @ 13:22:35 #112
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75140595
tvp, wij gaan volgende week maandag een dagje. Las elders al dat je geen blikjes mee mag, wordt wat kleine flesjes in slaan dus. Nog meer tips? Wij gaan met trein vanuit Parijs.

Heb er zin in! Zo'n 8 jaar geleden voor het laatst geweest .
Whatever I want.
pi_75142726
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij gaan dus 4 dagen in februari, dag 1 komen we om 12.00u aan ongeveer (per trein) en dag 4 moeten we ongeveer rond 16.00 weer richting hotel en station. Hoe zouden jullie het qua verdeling over de 2 parken indelen? (hoeveel tijd spendeer je ongeveer in de Studios wil je alles gedaan en gezien hebben, een halve dag?)
met ruwweg 3-3,5 dag in disney kan je lekker rustig aan doen denk ik..
ik ga ook 4 dagen (ongeveer gelijke tijden) maar kan op za + zo al om 8:00 het studio's park in, (waar ik 2 uur kan vertoeven voordat ik naar het gewone park ga..)
pi_75142834
Wij kunnen ook dag 2, 3 en 4 een uur eerder het park in. Is dat dan om 09.00u?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_75142898
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij kunnen ook dag 2, 3 en 4 een uur eerder het park in. Is dat dan om 09.00u?
dat is dan vermoedelijk inderdaad 9:00.
kijk wel welk park je eerder inkan en waar je naartoe kan...
de "magic Hours" gelden voor delen van het grote park en voor de studio's volgens mij het hele park (daar moet je je planning een beetje op aanpassen)
  maandag 30 november 2009 @ 16:13:40 #116
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75146679
Wij waren op zaterdag ook al rond half 10 ofzo in het park, en de kids die mee waren wilden naar Small World. Dus daar heen gelopen maar de attractie ging pas om 10 open. Beetje tegenvaller dus...

Wel leuk die gezichten van de mensen die moesten blijven wachten achter de touwen voordat ze naar de attracties mochten
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75149722
magic hours is van 8-10

en alleen in het park, niet in de studio's

( of het moet na mijn vertek daar zijn veranderd)
pi_75162893
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef psv-gomes het volgende:
magic hours is van 8-10

en alleen in het park, niet in de studio's

( of het moet na mijn vertek daar zijn veranderd)
http://nieuws.disneylandparis.nl/extra-magic-hours.xhtml
quote:
NIEUW
Op 28 en 29 November en 5, 6, 12 en 13 December 2009 opent de Walt Disney Studios al om 8 uur voor de "Extra Magische Uren"
dus met een beetje geluk zit ik op 12-12 om ~ 8:05 in ToT

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 30-11-2009 22:13:38 ]
  maandag 30 november 2009 @ 22:18:26 #119
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75163457
Staat dan ook ergens een overzicht welke attracties dan ook om 8 uur open gaan? Aangezien wij dus voor een dichte IASW stonden...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75165123
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef LeonH het volgende:
Staat dan ook ergens een overzicht welke attracties dan ook om 8 uur open gaan? Aangezien wij dus voor een dichte IASW stonden...
aangezien er geen aparte attractie lijst staat ga ik ervanuit dat het disney studio's park in zijn geheel vanaf 8:00 open is.. maar wie anders weet: tell me, wil het ook wel weten
pi_75165939
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef mschol het volgende:

[..]

http://nieuws.disneylandparis.nl/extra-magic-hours.xhtml
[..]

dus met een beetje geluk zit ik op 12-12 om ~ 8:05 in ToT
Aah, das erg nieuw.
Toen ik er werkte was dat nog niet
pi_75171457
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef mschol het volgende:

[..]

aangezien er geen aparte attractie lijst staat ga ik ervanuit dat het disney studio's park in zijn geheel vanaf 8:00 open is.. maar wie anders weet: tell me, wil het ook wel weten
Wij zijn eind oktober in Disney geweest en ik vond de extra uren toen tegenvallen. Studio's was niet open en in Disney alleen enkele attracties in fantasyland (de draaimolen en de olifantjes volgens mij) en verder alleen discoveryland (space mountain en buzz).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_75177856
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 07:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Wij zijn eind oktober in Disney geweest en ik vond de extra uren toen tegenvallen. Studio's was niet open en in Disney alleen enkele attracties in fantasyland (de draaimolen en de olifantjes volgens mij) en verder alleen discoveryland (space mountain en buzz).
Ja zo is het tot nu toe altijd nog geweest in het Disneyland Park helaas. Wij vonden het ook weer tegenvallen eind november. Helaas net een weekend te vroeg anders hadden we de extra uren in de Studio's mee kunnen pikken. Die zijn wel echt nuttig, vooral voor Crush.

Mijn vriend vond het trouwens erg leuk dus ik kan 'm vast verleiden tot nog een keertje volgend jaar
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:47:51 #124
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75184867
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mijn vriend vond het trouwens erg leuk dus ik kan 'm vast verleiden tot nog een keertje volgend jaar
Toen we nog in Disneyland liepen zijn m'n vriendin nog: Ik zou hier nou niet echt 2/3x per jaar kunnen komen. Eenmaal een paar dagen thuis en uitgeslapen zei ze: Ik zou zo weer kunnen gaan
Alleen zal het nog moeten wachten tot Halloween denk ik of we pakken ons eens een keer een goedkoper hotel buiten het park.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75186023
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef LeonH het volgende:

[..]

Toen we nog in Disneyland liepen zijn m'n vriendin nog: Ik zou hier nou niet echt 2/3x per jaar kunnen komen. Eenmaal een paar dagen thuis en uitgeslapen zei ze: Ik zou zo weer kunnen gaan
Alleen zal het nog moeten wachten tot Halloween denk ik of we pakken ons eens een keer een goedkoper hotel buiten het park.
ik zit in een residhome hotel... 180 euro voor 3 nachten, niet supergoedkoop maar wel maar 1 rer halte van disney vandaan,,
pi_75413431
Ik ga overmorgen naar Disney.

Maarreh... wat is nou het adres van Disneyland (wat ik in de naviagatie kan inprogrammeren)? Kan het nergens op de site vinden.
pi_75414522
21 december, 3 daagjes naar Disney!
-weg, zie banmeldtopic-
pi_75415037
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef mascarpone het volgende:
Ik ga overmorgen naar Disney.

Maarreh... wat is nou het adres van Disneyland (wat ik in de naviagatie kan inprogrammeren)? Kan het nergens op de site vinden.
welk hotel ga je?
pi_75416480
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

welk hotel ga je?
Naar Santa Fé.
pi_75420493
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef mascarpone het volgende:

Maarreh... wat is nou het adres van Disneyland (wat ik in de naviagatie kan inprogrammeren)? Kan het nergens op de site vinden.
TomTom?? Navigeer naar Nuttige Plaats in stad, kies Chessy,FR en dan hotels. Daar staat Sante Fe tussen.

Veel plezier..
pi_75423828
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Naar Santa Fé.
Avenue Robert shumann
77777 Coupvray
pi_75434558
overmorgen vertrekken !
  woensdag 9 december 2009 @ 11:00:51 #133
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75438032
Het is nog geen maand geleden maar heb nu alweer zin om te gaan! Toch maar eens de aanbiedingen in de gaten gaan houden
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75439655
Morgen naar Disney voor 3 dagen, heb er zin in !!!
pi_75439688
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Avenue Robert shumann
77777 Coupvray
Dank je wel!

Toen ik op dit adres zocht, vond ik deze link met alle adressen::
http://www.dlrpfans.be/forum/topic/8120-adressen-telefoonnummers/
pi_75442331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:36 schreef Thrilled het volgende:
overmorgen vertrekken !
same here..

7.35 in de internationale NS trein stappen
pi_75443379
Wij vertrekken morgen. Zoooon zin in, de vorige keer was in 2004.

Veel plezier jullie ook!
pi_75445119
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef LeonH het volgende:
Het is nog geen maand geleden maar heb nu alweer zin om te gaan! Toch maar eens de aanbiedingen in de gaten gaan houden
48 uurs actie van 9 december 12.00 uur's middags en 11 december 12.00 uur's middags.
quote:
De "tot 60% korting" aanbieding is geldig vanaf een 3 Dagen / 2 Nachten verblijf in één van de Disney Hotels en geldt voor aankomst op 22, 26, 27 en 28 december 2009, en in de periode van 2 januari t/m 2 februari 2010.
Stuntaanbieding
  zondag 13 december 2009 @ 16:34:53 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_75581436
Wij wilden eerst in april, dan is mijn dochter jarig. Maar dan hebben de Fransen vakantie en is het veel duurder dan in de meivakantie, dus nu willen we in de meivakantie gaan.
Plan zou dan zijn, 4 dagen te beginnen op zondag 2 mei.

Nu nog ff wachten op de eindejaarsuitkering en dan boeken .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 13 december 2009 @ 20:18:11 #140
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75589050
Wij waren er dus afgelopen maandag. Super helder weer gehad, was heerlijk om er rond te struinen dus. Was echt heel erg tof, heel gezellig en zo leuk in de kerstsfeer! . Ook echt briljant; ik had gelezen dat maandagen rustig zijn, maar zo rustig had ik het niet verwacht - we hebben nergens langer dan 10 minuten in de rij gestaan! Konden overal doorlopen, Space Mountain was er geen rij en enkel 's middags moesten we wat langer wachten bij(de 2e keer) Pirates of the Caribean.
Whatever I want.
  zondag 13 december 2009 @ 22:33:13 #141
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75596449
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef EdVe het volgende:

[..]

48 uurs actie van 9 december 12.00 uur's middags en 11 december 12.00 uur's middags.
[..]

Stuntaanbieding
Damn... waren mooie acties. Hadden voor 278 euro, 2 nachten in Sequoia Lodge kunnen liggen maar helaas was het tijdstip ongunstig, aangezien ik eind januari weer tentamens heb. Dan maar wachten op de volgende aanbiedingen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75609702
Ik en vriendin zijn van plan om in de zomervakantie ook eens een bezoekje te brengen aan Disneyland. Hoe is het qua drukte in het park in eind augustus? Via weekendjeweg.nl is die periode nog niet beschikbaar om te boeken maar is het sowieso verstandig om dit al ruim van tevoren te doen of beter wachten op een goeie aanbieding aangezien (weet niet of deze er veel zijn voor de zomer periode).
pi_75614414
ff een tvp.

Wil begin volgend jaar gaan
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 14 december 2009 @ 23:01:50 #144
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_75633654
Begin 2010 ga ik 4 dagen.

Hoe is het met het rokersbeleid gaande daaro?

Fastcards zijn aan te raden?

Nog meer belangrijke tips?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 15 december 2009 @ 07:31:29 #145
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75639718
Buiten de attracties, dus in de buitenlucht in het park, mag er gerookt worden - helaas. Zie je ook veel, mensen in de rij die staan te roken. Wat mij betreft een van de weinige enige minpunten van Disney.

Fastpasses zijn zeker aan te raden .
Whatever I want.
pi_75639869
Officieel mag t niet, maar mensen hebben er lak aan.

Er zijn rookpunten in t park
pi_75639922
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Patch het volgende:
Begin 2010 ga ik 4 dagen.

Hoe is het met het rokersbeleid gaande daaro?

Fastcards zijn aan te raden?

Nog meer belangrijke tips?
In principe is het park geheel rookvrij, maar er is werkelijk geen mens die zich daar aan houdt. En ik vermoed dat zolang jij gewoon braaf je sigaretje buiten opsteekt waar anderen er geen last van hebben ze het dus gewoon gedogen. Moeilijk te verbieden ook lijkt me, in de buitenlucht.

Er zijn rookpalen in het park, maar daar staat niemand. De rokers roken voornamelijk in de wandelpaden tussen de ene attractie en de andere. Het is ook grappig om te zien dat elke prullebak een sigarettendoofbakje heeft.... (terwijl het dus officieel niet mag).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:11:34 #148
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_75639973
Ok, dan rook ik gewoon normaal in het park, maar niet als ik in de rij sta of lopend.

Ik ga 6 Januari, dus dan maak ik nog 1 dag kerst mee daaro?
En dan 7 Januari? > Is dan alles klaar of zit ik dan in verbouwingsdagen dat ze alles gaan omwisselen en opruimen?
Of mag ik verwachten dat ze dat netjes tussen 6 en 7 januari doen?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_75639997
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:11 schreef Patch het volgende:
Ok, dan rook ik gewoon normaal in het park, maar niet als ik in de rij sta of lopend.
In Disney doe je niks anders dan lopen of in de wachtrij staan

Wij zijn inmiddels terug van ons weekendje en moet zeggen dat het qua versiering mij iets tegenviel.. ik ben 2 jaar geleden ook al geweest en kan me herinneren dat er toen veel meer lichtjes waren? Beetje jammer.. ook had ik in mijn herinnering dat het kasteel al bij schemering verlicht werd, maar dat gebeurde nu pas bij Mickey's party/dans gebeuren..
Maar buiten dat hebben we ons prima vermaakt.. veel gezien, veel gedaan, veel gebibberd van de kou en 's avonds een lekker warm bad genomen in het hotel.. veel souvenirs gekocht en we kijken terug (met veel foto's) op een zeer geslaagd weekend! 3 dagen was voor ons lang genoeg en we hebben zondagmiddag besloten om al terug te rijden in plaats van te blijven tot savonds...
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:17:01 #150
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_75640003
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:15 schreef Thrilled het volgende:

[..]

In Disney doe je niks anders dan lopen of in de wachtrij staan
Ik zit ook wel eens ooit.
Of ga even bij een rookpaal staan.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:41:43 #151
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75640279
oh ik wist niet dat er een geheel rookverbod geldt, het lijkt er in het park niet op want niemand houdt zich er aan. Echt heel smerig, mensen die in de rij gaan staan roken..
Whatever I want.
pi_75643421
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:41 schreef PeRi het volgende:
oh ik wist niet dat er een geheel rookverbod geldt, het lijkt er in het park niet op want niemand houdt zich er aan. Echt heel smerig, mensen die in de rij gaan staan roken..
ik heb meer ddan vaak achter rokers gestaan die niks van andere mensen aantrekken...
sta je daar achter 4 rokers die staan te paffen alsof hun leven ervan afhangt met een rottige keel....

bijzonder klote..

maar ik heb mij 4 dagen lang prima vermaakt..
alleen.. die rijen voor crush's coaster zijn echt niet normaal meer.... zelfs op vrijdag en maandag, de toch wat rustigere dagen, waren er rijen van +60 minuten..
en bij BTM was het zondag een wedstrijdje: wie kan het snelste over de hekken heenspringen om zo vermogelijk vooraan te staan in de rij (hij was net open gegaan na een defect)
die ride is trouwens erg vaak defect (volgens mij echt minimaal 2 uur per dag..)

de christams tree lightning ceremonie was best tof gedaan met die fake sneeuw (die door het licht en het donker zijn toch behoorlijk realistisch overkwam.)

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 15-12-2009 13:50:44 ]
pi_75676927
Wij zijn ook zondag teruggekomen (donderdag heen gegaan). Onwijs toffe dagen. Valt op dat je bij aerosmith nauwelijks hoeft te wachten, ook niet op zaterdagmiddag.

Crush' Coaster is mijn absolute favoriet, wat een gafe attractie. Vrijdag voor het eerst in geweest. Zaterdag kon je een uur eerder het park op, ben toen alleen maar daarin geweest. Tussen 8 tot half 9 ben ik er 7 keer ingeweest

Wij hadden geboekt inclusief lunch en diner. Was allemaal heel goed verzorgd. Je moet wel reserveren, maar dat kan ook vanuit het hotel of je loopt de dag ervoor even langs ofzo. De restaurants op het park (niet in de village), daar kun je tot een uur of 18 terecht door de week. Vond ik wel jammer, want ik eet liever wat later.

Space Mountain en BTM waren vaak dicht. Space Mountain donderdag, en zondag had hij ook problemen. Ik geloof vrijdag zat BTM vast, en hebben mensen een hele tijd in het karrretje op de berg gezeten.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:03:55 #154
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75682547


Hier nog een filmpje van Michiel Veenstra (van 3fm), is ook pas nog geweest en hing de BTM ook al vast... En dat voor zo'n mooie achtbaan
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75710424
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef LeonH het volgende:

[..]

Damn... waren mooie acties. Hadden voor 278 euro, 2 nachten in Sequoia Lodge kunnen liggen maar helaas was het tijdstip ongunstig, aangezien ik eind januari weer tentamens heb. Dan maar wachten op de volgende aanbiedingen...
Dit dan iets voor je? http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/CUG50.xhtml
quote:
Boek nu een verblijf vanaf 2 Nachten/3 Dagen inclusief onbeperkt toegang tot de Disney Parken en krijg tot 50% korting op je verblijf, afhankelijk van de aankomstdatum en het gekozen hotel!

Geldig voor aankomsten van 16 oktober 2009 t/m 31 maart 2010, met uitzondering van 19 december 2009 t/m 1 januari 2010, van 14 t/m 18 februari en van 21 t/m 24 maart 2010.
pi_75712455
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:31 schreef mascarpone het volgende:
Wij zijn ook zondag teruggekomen (donderdag heen gegaan). Onwijs toffe dagen. Valt op dat je bij aerosmith nauwelijks hoeft te wachten, ook niet op zaterdagmiddag.

Crush' Coaster is mijn absolute favoriet, wat een gafe attractie. Vrijdag voor het eerst in geweest. Zaterdag kon je een uur eerder het park op, ben toen alleen maar daarin geweest. Tussen 8 tot half 9 ben ik er 7 keer ingeweest

Wij hadden geboekt inclusief lunch en diner. Was allemaal heel goed verzorgd. Je moet wel reserveren, maar dat kan ook vanuit het hotel of je loopt de dag ervoor even langs ofzo. De restaurants op het park (niet in de village), daar kun je tot een uur of 18 terecht door de week. Vond ik wel jammer, want ik eet liever wat later.

Space Mountain en BTM waren vaak dicht. Space Mountain donderdag, en zondag had hij ook problemen. Ik geloof vrijdag zat BTM vast, en hebben mensen een hele tijd in het karrretje op de berg gezeten.
zover ik weet zaten op zondag zowel BTM als Space mountain op het zelfde moment meerdere uren (!!!!!) vast/defect
das echt niet tof, 2 top attracties die beide dood zijn op hetzelfde moment voor langere tijd...
pi_75729055
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:16 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik weet zaten op zondag zowel BTM als Space mountain op het zelfde moment meerdere uren (!!!!!) vast/defect
das echt niet tof, 2 top attracties die beide dood zijn op hetzelfde moment voor langere tijd...
Pfffff het wordt ze nog zo gezegd: geef even een seintje aan elkaar over de radio als je de attractie opstart, anders klapt de stop eruit als ze tegelijk op ON gaan.... :s
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_75741945
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Pfffff het wordt ze nog zo gezegd: geef even een seintje aan elkaar over de radio als je de attractie opstart, anders klapt de stop eruit als ze tegelijk op ON gaan.... :s
pi_75986309
Net terug van een paar daagjes Disney. Toch nog te weinig gezien en moeten dus zeker nog een keer terug.
Er waren veel mensen in het park. Rijen van 50 minuten waren geen uitzondering.
Het eten en drinken in de restaurants zijn wel schandalig duur en kwaliteit van eten matig. Maar ja, zolang de mensen het blijven betalen zullen de prijzen ook wel hoog blijven.
Space Mounten was grandioos!
-weg, zie banmeldtopic-
pi_76008507
Wij zijn afgelopen maandag ook in Disneyland geweest. Prijs van eten en drinken vond ik juist wel meevallen, dat kun je bovendien verwachten in zo'n park. Wel was de kwaliteit inderdaad zeer matig, droge broodjes cheeseburger met koude patat. Zelfs nog nadat ik om nieuwe had gevraagd.

Verder was het inderdaad erg druk, met deze kou helaas geen pretje om zo lang in de rij te moeten staan. Over een paar jaar maar in de zomer heen
pi_76012950
Vanaf de week voor kerst tot en met oud&nieuw zijn wel de drukste dagen die je zo kan hebben ja.
Maar het is wel een heel leuk sfeertje waar je helemaal van in de stemming komt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_76050058
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
Net terug van een paar daagjes Disney. Toch nog te weinig gezien en moeten dus zeker nog een keer terug.
Er waren veel mensen in het park. Rijen van 50 minuten waren geen uitzondering.
50 minuten is niets, in de zomer is 90 of 120 standaard....
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_76051076
yep zelfs een fast-pass is dan nog lang wachten!
zomerdrukte is echt verschrikkelijk, loop je voetje voor voetje door dat park te schuifelen terwijl je niet eens echt de omgeving in je kan opnemen vanwege de drukte.

In een rustige periode is het er heerlijk, beetje rondbanjeren, attractietje in zo nu en dan, pizzaatje eten...heerlijk.
pi_76152148
Ik ga binnenkort (21 tm 24 Januari) voor de eerste keer (als volwassene) wat zijn de do's en dont's / Tips 'n tricks?
pi_76159267
gebruik de fastpass (inkoppertje )

crush's coaster is altijd erg druk, probeer die dus als eerst te doen (althans, dat zou ik doen)
pi_76169660
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef mschol het volgende:
gebruik de fastpass (inkoppertje )

crush's coaster is altijd erg druk, probeer die dus als eerst te doen (althans, dat zou ik doen)
Zorgen dat je bij opening van de Studio's al in de rij gaat staan bij Crush. Dan heb je de kortste wachtrij te pakken.
Al denk ik dat eind januari niet echt een drukke periode is. Zeker niet doordeweeks.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:05:18 #167
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_76710142
Enkele tegenvallertjes van afgelopen week, een boel lag natuurlijk ook aan de kou en sneeuw:

- Een boel poppen in "Pirates of the Caribbean" deden het niet.
- (en waar blijven de poppen van Captain Jack en co??)
- Costume Character Captain Jack kwam niet op dagen op de afgesproken tijden.
- Indiana Jones was dicht.
- Bootjestocht door miniatuur-disney was dicht.
- Parades stonden volgens mij op 80 km per uur.
- Phantom Manor was dicht.
- Studio Tram Tour was dicht.
- Stunt Show was dicht.
- Rivierboot was dicht.
- Cars-attractie was dicht.
- Autopia was dicht.
- Draak was dicht.
- Vrijwel geen Costume Characters gedurende de dag.
- Onvriendelijk personeel in 1 restaurant en bij Space Mountain.
- Veel onopgeruimde sneeuw in en rondom de attracties, dus je schoenen en broek waren snel erg smerig, om over de gladheid maar te zwijgen.
- En natuurlijk vrijwel geen shows vanwege het seizoen.
- et cetera

Laatste keer dat ik ga in de winter...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:06:26 #168
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_76710162
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef mschol het volgende:
gebruik de fastpass (inkoppertje )

crush's coaster is altijd erg druk, probeer die dus als eerst te doen (althans, dat zou ik doen)
Mwah, was meermaals maar 5 a 10 minuten wachten afgelopen week.
Hollywood Terror Tower had al om 10:05u een wachtrij van 50 minuten...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_76738733
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:06 schreef Patch het volgende:

[..]

Mwah, was meermaals maar 5 a 10 minuten wachten afgelopen week.
Hollywood Terror Tower had al om 10:05u een wachtrij van 50 minuten...
zoals ik al had verteld: toen ik ging waren de wachttijden minimaal 30-40 minuten
pi_76754673
29 t/m 31 maart gaan ik en mijn partner voor het eerst naar Disneyland Parijs, kan iemand mij vertellen of het in deze periode erg druk is?

Verder twijfelen we het beste met de auto of met de trein kunnen gaan. Wat zijn jullie ervaringen?
pi_76754872
Ik vond de trein echt superchill. En tegenwoordig gaat hij helemaal lekker snel .

Ik ga ook weer een paar dagen Disney/Parijs plannen in februari of maart. Ik mis het! En een vriendin hebben die er werkt is altijd wel handig
pi_76755039
Hmm toch maar even kijken of we een leuke aanbieding voor de trein tegenkomen dan, want de prijzen vallen me best tegen, alhoewel de auto natuurlijk ook niet goedkoop is.

Maar wat vind jij van de drukte in maart? Valt mee?
pi_76756070
Vorig jaar was er een actie, toen heb ik slechts 50 euro betaald voor een retourtje. Dat was ook in maart, dus wie weet dit jaar weer .
De drukte in maart viel me alles mee. Ik ging wel doordeweeks, dat scheelt misschien. Maar we hebben nergens langer dan een halfuur gewacht.
pi_76757371
Dat is wel een hele goede aanbieding ja, zal het in de gaten houden.

Wij gaan ook doordeweeks, maandag t/m woensdag dus ben benieuwd

Bedankt voor de info:)
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:32:36 #175
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76770204
http://disneyandmore.blog(...)nd-paris-future.html
Ziet er goed uit!

Alleen jammer van Toy Story Mania, en jammer dat Ratatouille geen water ride wordt met een paar flinke drops maar zoiets als Winnie The Pooh...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77008322
Over 4 weken gaan we heb er zin in. Kan iemand me vertellen hoe het in zijn werk gaat zodra je met de TGV aankomt op het station, rijden er dan bussen langs de hotels (wij zitten in Santa Fé). Verder, vanaf hoe laat is het ontbijt in Santa Fé, we mogen een uur eerder de parken in dus daar wil ik dan ook graag gebruik van maken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:07:46 #177
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77009192
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 4 weken gaan we heb er zin in. Kan iemand me vertellen hoe het in zijn werk gaat zodra je met de TGV aankomt op het station, rijden er dan bussen langs de hotels (wij zitten in Santa Fé). Verder, vanaf hoe laat is het ontbijt in Santa Fé, we mogen een uur eerder de parken in dus daar wil ik dan ook graag gebruik van maken.
Gewoon de pendelbus naar Santa Fe pakken. Dacht ook dat dat wel redelijk te lopen is, maar met koffers is het weer wat minder

Bij het inchecken kan je aangeven tussen welke tijd je wilt ontbijten. Volgens mij is dit mogelijk vanaf 6 of 7 uur. Staat een tijd op dat kaartje wat je krijgt (bijv. 7.00-7.30). Ga je precies tussen die tijd kan je meteen ontbijten. Kom je na die tijd moet je gewoon in de rij aansluiten en maar hopen dat het niet druk is
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77009273
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef LeonH het volgende:

[..]

Gewoon de pendelbus naar Santa Fe pakken. Dacht ook dat dat wel redelijk te lopen is, maar met koffers is het weer wat minder

Bij het inchecken kan je aangeven tussen welke tijd je wilt ontbijten. Volgens mij is dit mogelijk vanaf 6 of 7 uur. Staat een tijd op dat kaartje wat je krijgt (bijv. 7.00-7.30). Ga je precies tussen die tijd kan je meteen ontbijten. Kom je na die tijd moet je gewoon in de rij aansluiten en maar hopen dat het niet druk is
We hebben waarschijnlijk maar 1 grote tas bij voor die 4 dagen en 2 rugzakken. Thanks voor de info, denk dat we dan mooi om 8u gaan ontbijten om vervolgens 9u het park in te kunnen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77010773
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We hebben waarschijnlijk maar 1 grote tas bij voor die 4 dagen en 2 rugzakken. Thanks voor de info, denk dat we dan mooi om 8u gaan ontbijten om vervolgens 9u het park in te kunnen
Als je om 8uur gaat ontbijten sta je een uur in de rij omdat iedereen dat doet. Ik zou wat eerder gaan. Heerlijk rustig.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_77010928
Ik vind/ vond het restaurant bij Space Mountain (met dat grote video scherm, vroeger was daar tarzan show) vaak ook erg vies en over de toiletten nog maar niet te spreken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77011857
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind/ vond het restaurant bij Space Mountain (met dat grote video scherm, vroeger was daar tarzan show) vaak ook erg vies en over de toiletten nog maar niet te spreken.
Hyperion heet dat en vroeger was daar de Lion King show. Tarzan is in het Chapparel Theater in Frontierland.
Ik vind dat restaurant en de toiletten daar niet vies. Wordt goed bijgehouden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_77012090
Het eten is daar in ieder geval koud en niet lekker.
pi_77012548
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als je om 8uur gaat ontbijten sta je een uur in de rij omdat iedereen dat doet. Ik zou wat eerder gaan. Heerlijk rustig.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:50:09 #184
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77012753
Eten in Hyperion is ons de laatste keer echt slecht gevallen. Hartstikke koud en heb de hele dag nog last van de maag gehad, waardoor ik BTM, Crush Coaster en ToT echt links heb moeten laten liggen... Ik ga voortaan wel even het park uit naar McDonald's
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77013485
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Eten in Hyperion is ons de laatste keer echt slecht gevallen. Hartstikke koud en heb de hele dag nog last van de maag gehad, waardoor ik BTM, Crush Coaster en ToT echt links heb moeten laten liggen... Ik ga voortaan wel even het park uit naar McDonald's
Voordat ik in dat voetbalstadion bij me plaats was, was het eten inderdaad al bevroren.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77126198
Is het verstandig om, als je een 's avonds naar de film wilt, een kaartje te kopen een dag van te voren/diezelfde ochtend?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:51:02 #187
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_77141263
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het verstandig om, als je een 's avonds naar de film wilt, een kaartje te kopen een dag van te voren/diezelfde ochtend?
Ik zou het een dag van tevoren doen.
Ligt natuurlijk ook aan de film en of je 'm in het Engels wilt zien.
De bioscoop trekt natuurlijk ook genoeg Parijzenaars enzo
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_77345760
Iemand ervaring met de drukte tussen 8 en 11 maart.
En ervaring met de half pension bonnen?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:31:51 #189
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_77702439
Ben vandeweek voor het eerst geweest. Alleen bij de Crushters en Big Thunder Mountain een half uur moeten wachten.
Bij de rest elke keer maximaal 10 minuten.
2 keer zelfs in de Aerosmith gewoon hele weg doorlopen tot aan karretjes.

Geweldig de achtbanen.
Vrijdagmiddag werd het wel errug druk. En omdat dat onze derde dag was en we een zieke hadden zijn we maar bijtijds richting Rotterdam terug gegaan.

Trouwens Tower of Terror viel me onwijs vies tegen......... had echt iets onwijs engs verwacht. Ik dacht dat het een beetje warm draaien was en toen waren we al klaar.... Schijnbaar niet voor mij weggelegd....

we zaten trouwens in Sequoia. Erg fijn hotel; op loopafstand.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_77713089
Volgende week maandag gaan we
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77713670
ik denk eraan om in april nog een keertje te gaan..

wil niet in de zomer... dan zijn de temperaturen zwaar klote...
pi_77715058
ja de zomer is echt kut! super heet en belachelijk druk!

in het voorjaar of najaar is het beste.

Nu liggen volgens mij de helft van alle attracties plat (o.a. Peter Pan) vanwege onderhoud....schiet ook niet echt op.
pi_77725502
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef HaagsPietje het volgende:

Nu liggen volgens mij de helft van alle attracties plat (o.a. Peter Pan) vanwege onderhoud....schiet ook niet echt op.
Dat valt ook wel mee:

Casey Jr. - le Petit Train du Cirque
Gesloten de hele maand.
Le Pays des Contes de Fées
Gesloten de hele maand.
Peter Pan's Flight
Gesloten van 1 Februari tot 5 Februari.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77977293
Ik ga van 13 - 17 maart!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_77981466
nog 1,5 week
pi_77981687
Peter Pan mogen ze van mij voorgoed sluiten
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 14 februari 2010 @ 14:00:00 #197
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_77982581
Wij waren er precies toen Peter Pan dicht was dus geen idee.... wat moet ik me er bij voorstellen.

Ik had het zelf vervelender gevonden als 1 van de achtbanen was dichtgeweest
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:42:41 #198
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78092996
Wij gaan in de meivakantie naar Disney, mijn vakantie is goedgekeurd . Maar nu dus nog boeken. We willen via Oad boeken, we hebben een staatslot, dus 50 euro korting .

We twijfelen tussen het Dream Castle hotel en het Magic Circus hotel. Zien er beide net wat leuker uit dan de Disneyhotels in dezelfde prijscategorie (Santa Fe en Cheyenne).

En mag je nu wel of niet je eigen eten en drinken meenemen in het park? Ik meen me te herinneren van niet, klopt dit?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_78093210
Mag niet, maar het kan wel. Ik heb het wel gedaan, niemand die uitvoerig in je tasje kijkt heur .
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:52:26 #200
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78093285
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag niet, maar het kan wel. Ik heb het wel gedaan, niemand die uitvoerig in je tasje kijkt heur .
We willen ook geen hele maaltijden meenemen, ik ga niet met loeizware tassen met eten sjouwen . Maar gewoon wat flesjes water en een broodje en wat fruit voor tussendoor.
We smokkelen het wel mee naar binnen dan .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_78093395
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef MaLo het volgende:

[..]

We willen ook geen hele maaltijden meenemen, ik ga niet met loeizware tassen met eten sjouwen . Maar gewoon wat flesjes water en een broodje en wat fruit voor tussendoor.
We smokkelen het wel mee naar binnen dan .
Ik sleep de halve snoepwinkel mee en geen haan die er naar kraait
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_78095654
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan in de meivakantie naar Disney, mijn vakantie is goedgekeurd . Maar nu dus nog boeken. We willen via Oad boeken, we hebben een staatslot, dus 50 euro korting .

We twijfelen tussen het Dream Castle hotel en het Magic Circus hotel. Zien er beide net wat leuker uit dan de Disneyhotels in dezelfde prijscategorie (Santa Fe en Cheyenne).

En mag je nu wel of niet je eigen eten en drinken meenemen in het park? Ik meen me te herinneren van niet, klopt dit?
mag wel, alleen de eerste jaren waren ze daar streng op.
nu niet meer, omdat ze doorkregen dat die zuinige Europeanen al die dure shit in die restaurantjes toch niet kochten
maar waarom zou je, gewoon broodje hotdog halen tussen de middag.
en voor als je low/budget wilt blijven: in disney village zit een mc donald's

cheyenne is trouwens een heel leuk hotel hoor!
pi_78097429
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week maandag gaan we
En dat ging dus niet door. Om half 11 zouden we de Thalys naar Disney hebben vanaf Brussel-Midi, maar die reed dus niet meer vanwege het treinongeluk. Oad gebeld en die adviseerden vrij snel om naar huis te gaan. We krijgen al ons geld terug maar we balen wel echt als een stekker.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:01:46 #204
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78098009
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En dat ging dus niet door. Om half 11 zouden we de Thalys naar Disney hebben vanaf Brussel-Midi, maar die reed dus niet meer vanwege het treinongeluk. Oad gebeld en die adviseerden vrij snel om naar huis te gaan. We krijgen al ons geld terug maar we balen wel echt als een stekker.
Damn wat klote . Verheug je je zo op een tripje en dan gebeurt er dit. Het is voor de slachtoffers van het treinongeluk natuurlijk vele malen erger, maar dat neemt niet weg dat jullie Disneyreisje in het water is gevallen.

Gaan jullie op korte termijn een nieuwe datum prikken? Of is het nu helemaal van de baan .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_78098275
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Damn wat klote . Verheug je je zo op een tripje en dan gebeurt er dit. Het is voor de slachtoffers van het treinongeluk natuurlijk vele malen erger, maar dat neemt niet weg dat jullie Disneyreisje in het water is gevallen.

Gaan jullie op korte termijn een nieuwe datum prikken? Of is het nu helemaal van de baan .
mooie vergelijking in die zin: 18 dodelijke slachtoffers tegenover het niet bereiken van Disneyland
Sorry, maar ik zou dan toch verder m'n mond houden en niet klagen...volgende keer beter.
pi_78098412
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mooie vergelijking in die zin: 18 dodelijke slachtoffers tegenover het niet bereiken van Disneyland
Sorry, maar ik zou dan toch verder m'n mond houden en niet klagen...volgende keer beter.
Tuurlijk is het het erg van de ramp, voor hetzelfde geld waren we zelf betrokken geweest bij het ongeluk, maar als je daar dan staat en krijgt het nieuws dat je weer naar huis kunt baal je toch wel even enorm hoor. Uiteindelijk 8 uur onderweg geweest, mede omdat het treinennet in België echt té pauper verouderd is, wat een slechte informering zeg.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:19:29 #207
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78098781
Hmmm, als wij gaan is Big Thunder Mountain dicht
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_78099212
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk is het het erg van de ramp, voor hetzelfde geld waren we zelf betrokken geweest bij het ongeluk, maar als je daar dan staat en krijgt het nieuws dat je weer naar huis kunt baal je toch wel even enorm hoor. Uiteindelijk 8 uur onderweg geweest, mede omdat het treinennet in België echt té pauper verouderd is, wat een slechte informering zeg.
treinennet is over het algemeen beter dan in Nederland maar dat terzijde...
Wel jammer ja, maar ja wanneer gaan jullie nu? Normaal gesproken is de Thalys wel handig, stap je zo pal voor de ingang van Disney uit!
Maar autootje is ook leuk...lekker over de tol richting Parijs scheuren en dan de bordjes Marne la Vallee aanhouden....heerlijk!
pi_78099284
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, als wij gaan is Big Thunder Mountain dicht
Zolang Space Mountain en Indiana Jones maar open zijn kom je wel aan je portie adrenaline
pi_78099319
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mag wel, alleen de eerste jaren waren ze daar streng op.
nu niet meer, omdat ze doorkregen dat die zuinige Europeanen al die dure shit in die restaurantjes toch niet kochten
maar waarom zou je, gewoon broodje hotdog halen tussen de middag.
en voor als je low/budget wilt blijven: in disney village zit een mc donald's

cheyenne is trouwens een heel leuk hotel hoor!
een broodje hotdog a 5-6 euro
pi_78099345
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Zolang Space Mountain en Indiana Jones maar open zijn kom je wel aan je portie adrenaline
rock 'n roller coaster is ook wel leuk
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:53:27 #212
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78100143
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Zolang Space Mountain en Indiana Jones maar open zijn kom je wel aan je portie adrenaline
Mijn dochtertje mag alleen in Big Thunder Mountain en in Crush Coaster, vandaar dat het voor haar als achtbaanjunk wel jammer is. Ze is nu 1:18 meter, als ze heel veel eet kan ze in mei misschien net ook nog in Rock 'n Rollercoaster .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:54:28 #213
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78100188
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef mschol het volgende:

[..]

een broodje hotdog a 5-6 euro
Eigen meegebracht broodje kaas : 35 cent ofzo .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_78106037
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

treinennet is over het algemeen beter dan in Nederland maar dat terzijde...
Wel jammer ja, maar ja wanneer gaan jullie nu? Normaal gesproken is de Thalys wel handig, stap je zo pal voor de ingang van Disney uit!
Maar autootje is ook leuk...lekker over de tol richting Parijs scheuren en dan de bordjes Marne la Vallee aanhouden....heerlijk!
Auto hebben we niet van onszelf, dus dat moet dan lenen worden van de ouders, die meestal zelf de auto nodig hebben. Verder ben ik het niet met je eens over dat treinennet. Vlak voor Brussel stond onze trein ineens stil bij Schaarbeek, een of ander aftands stationnetje, omdat er rookontwikkeling was in onze trein. Toen moesten honderden mensen ineens in een treintje van ruwweg 2 coupélengtes Eén halte verder moesten we wéér overstappen en dus hadden we de Thalys inmiddels al gemist en duurde het echt soms 5 tot 10 minuten voordat een trein überhaupt ging rijden. Op de terugweg idem dito: overstappen op station Mechelen (of all places) waarna we door gebrekkige informatie in de verkeerde trein stapten richting Antwerpen, wat het enige fatsoenlijke station is wat ik afgelopen maandag heb gezien in België.

Wanneer we nu gaan is nog onduidelijk, wellicht in Mei, maar eerst wil ik gewoon het geld terug op mijn rekening hebben.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:41:35 #215
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78790245
Jaaa, we hebben geboekt! Van 2 t/m 5 mei gaan we! We verblijven in Sequoia Lodge. Via Oad een mooie aanbieding gevonden. We wilden eerst twee nachten gaan, maar we gaan vanwege de aanbieding nu 3 nachten .

Ik heb er zin in! Het aftellen kan beginnen
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:58:34 #216
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_78791058
Wij willen ook weer gaan, maar ben zelf een beetje aan het wachten op een nieuwe Veronica magazine actie met avondopenstelling En daarbij de hevige twijfel om die te gebruiken of gewoon te boeken voor juni/juli wanneer Toy Story Playland open gaat...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:02:40 #217
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_78791285
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef LeonH het volgende:
Wij willen ook weer gaan, maar ben zelf een beetje aan het wachten op een nieuwe Veronica magazine actie met avondopenstelling En daarbij de hevige twijfel om die te gebruiken of gewoon te boeken voor juni/juli wanneer Toy Story Playland open gaat...
Dat missen wij helaas. Maar aan de andere kant, ik ben nog nooit in DLPR geweest, alleen een keer in de Village, dus alles is toch al nieuw voor ons. In Disneyland in Anaheim ben ik al wel geweest .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:32:29 #218
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78804520
Nog ruim 1 week

tvp
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78806466
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:32 schreef Battlefan het volgende:
Nog ruim 1 week

tvp
Over precies een week zijn wij onderweg.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_78808223
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef LeonH het volgende:
Wij willen ook weer gaan, maar ben zelf een beetje aan het wachten op een nieuwe Veronica magazine actie met avondopenstelling En daarbij de hevige twijfel om die te gebruiken of gewoon te boeken voor juni/juli wanneer Toy Story Playland open gaat...
Nou ik zou het wel weten. In die maanden is het echt stervensdruk en voor volwassen lijkt me dat Playland nou niet echt veel aan?

Ik wacht ook op een nieuw veronica magazine actie. En anders pakken we een dagje tijdens onze zomervakantie maar dat is pas in september
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:42:52 #221
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_78812422
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou ik zou het wel weten. In die maanden is het echt stervensdruk en voor volwassen lijkt me dat Playland nou niet echt veel aan?

Ik wacht ook op een nieuw veronica magazine actie. En anders pakken we een dagje tijdens onze zomervakantie maar dat is pas in september
Ja ben vorig jaar ook midden in de zomer een weekend geweest. Was gewoon niet meer leuk. Met 30+ door die mensenmassa en ook nog eens anderhalf uur in de brandende zon wachten bij Crush Coaster Maja, konden toen hartstikke cheap in de Davy Crocket Ranch slapen dusja... Maar denk dat ik toch die VM actie pak. Weer de avondopenstelling en die actie is meestal 2x per jaar dus in november gaan we toch weer als dan weer die actie is, lekker overal doorlopen en dan maar TSPL meepikken

Nou die halve racebaan die daar komt mag je niet in onder 1.20, en die soldatendrop lijkt me ook wel cool! Voor de rest vind ik het nog niet al te denderend en overbodig maar kan pas echt oordelen als het klaar is uiteraard.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79297940
oeps
pi_79297981
Poeh hé, ik ben helemaal stuk! Zaterdagochtend weggereden en gisteravond thuisgekomen.
Maar het was weer leuk na bijna drie jaar niet meer te zijn geweest.
Studio's ziet er echt heel erg leuk uit, het is een mooie binnenkomer nu. De ToT is fantastisch!
Ben inderdaad benieuwd naar het nieuwe gedeelte.



Het was zaterdag en zondag stikstervensdruk, maandag ook nog redelijk, maar was wel te doen, dinsdag lekker rustig.
We hebben alles gedaan wat open was (dus geen Tram Tours en geen Pirates ).
Ook nergens lang in rijen gestaan (hulde aan de fastpasses! ).
Crush hebben we maar één keer gedaan, toen we er al voor tien uur waren, hoefden we ook maar zo'n 10-15 minuten in de rij te staan.
Gisteren leek het weer wat drukker te zijn, maar het was St. Patrick's day, wat ze daar uitbundig met in het groen geklede Ieren gingen vieren. 's Avonds zou het park een uur langer open zijn en er zou vuurwerk zijn, maar dat hebben wij dus niet meer gezien, want wij zijn 's middags weer naar huis gereden.



Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:47:53 #224
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_79445842
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:40 schreef Biancavia het volgende:
Poeh hé, ik ben helemaal stuk! Zaterdagochtend weggereden en gisteravond thuisgekomen.
Maar het was weer leuk na bijna drie jaar niet meer te zijn geweest.
Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad!

De ToT he... val je dan echt hard naar beneden?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 22 maart 2010 @ 14:03:23 #225
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79446520
VIP Fastpasses zijn trouwens helemaal heilig Gewoon altijd in de fastpass rij kunnen staan zonder aan een tijd ofzo vast te zitten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_79447867
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad!

De ToT he... val je dan echt hard naar beneden?
Ja, het is geweldig, en ook elke keer anders! En die medewerkers die spelen het verhaal zo leuk mee, tenminste, sommigen zitten er echt helemaal in, die zitten je eng aan te kijken en met rare stemmetjes te praten.
"Pleasssse try to keep your arms, legs, and breakfast inside of the elevatorrrr...."
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_79448101
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:03 schreef Battlefan het volgende:
VIP Fastpasses zijn trouwens helemaal heilig Gewoon altijd in de fastpass rij kunnen staan zonder aan een tijd ofzo vast te zitten
Ik ben vorige week ook geweest naar Disneyland en vroeg me af hoe je aan die vip fastpass kwam?
  maandag 22 maart 2010 @ 15:10:33 #228
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79448932
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Ik ben vorige week ook geweest naar Disneyland en vroeg me af hoe je aan die vip fastpass kwam?
Bepaalde boekingen krijg je ze bij, in sommige suites en als reisagent, verder kun je ze in de hotels kopen voor 60 euro per persoon per dag
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  maandag 22 maart 2010 @ 16:40:58 #229
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79452835
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, het is geweldig, en ook elke keer anders! En die medewerkers die spelen het verhaal zo leuk mee, tenminste, sommigen zitten er echt helemaal in, die zitten je eng aan te kijken en met rare stemmetjes te praten.
"Pleasssse try to keep your arms, legs, and breakfast inside of the elevatorrrr...."
De meeste zitten er helemaal in ja. Toen bij ons de lift weer open ging keek die gozer ook heel verbaasd dat we het "overleefd" hadden.

Die VIP fastpass klinkt wel aantrekkelijk. Lijkt me grappig om dat een keer te doen voor een dagje. Geldt dat dan voor de beide parken die dag?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79454830
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:39 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, het is geweldig, en ook elke keer anders! En die medewerkers die spelen het verhaal zo leuk mee, tenminste, sommigen zitten er echt helemaal in, die zitten je eng aan te kijken en met rare stemmetjes te praten.
"Pleasssse try to keep your arms, legs, and breakfast inside of the elevatorrrr...."


dat laatste komt van een nederlandse castmember
bij hem in de lift gezeten
pi_79457536
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

dat laatste komt van een nederlandse castmember
bij hem in de lift gezeten
Bob!
Hij is leuk.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_79457827
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bob!
Hij is leuk.
hij doet t erg leuk ja
pi_79477827
elke castmember bij ToT speelt imho heel erg goed mee met de attractie.
pi_79568167
Is het wel leuk voor 1 dag ?

We gaan met hemelvaart naar parijs en zaten eraan te denken om 1 dagje te gaan.

14 of 15 mei , is het dan nog leuk of veel te druk ??
pi_79568391
persoonlijk vind ik 1 dag te kort... 2 dagen geeft je voldoende speling om rustig door de parken heen te lopen
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:37:33 #236
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79577480
Als je nog nooit in Disneyland bent geweest is 1 dag gewoon rennen en vliegen en vooral plannen met fastpassen als je alles wilt doen.
Als ik nu een weekendje naar Parijs zou gaan zou ik misschien wel 1 dagje gaan maar dat is meer omdat ik nu toch al de laatste 4/5 jaar ieder jaar wel minimaal 1x ben geweest. Dus heb toch wel al bijna alles gezien
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bob!
Hij is leuk.
Dat is coasterbob op Themepark toch?
Heeft toen eens een te gek verslag gemaakt van zijn werk in Disneyland en het werken in de ToT!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79580743
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef LeonH het volgende:

[..]

Dat is coasterbob op Themepark toch?
Heeft toen eens een te gek verslag gemaakt van zijn werk in Disneyland en het werken in de ToT!
klopt
pi_79790515
WOEI!

Vrijdag 28 t/m Zondag 30 mei zit ik met mijn in Disneyland! (Sequoia Lodge)
Laatste keer dat ik ging was ik een jaar of 11...15 jaar geleden dus.
Mijn is nog Disneymaagd ... lol

Nog 2 maanden wachten

Hoe doen de meesten dat trouwens met aankomst?
Auto parkeren, park in en s'middags/s'avonds een keer naar het hotel?
pi_79792816
Nee auto bij het hotel parkeren, inchecken want dan krijg je ook je toegangskaartjes (tenminste als je direct via disney reserveert in ieder geval) en dan doorlopen naar het park. Als het te vroeg is kan je de bagage al in het hotel achterlaten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_79793322
Thanks voor de tip!
pi_79793852
Veel plezier
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_79796324
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:17 schreef Bilderberger het volgende:
WOEI!

Vrijdag 28 t/m Zondag 30 mei zit ik met mijn in Disneyland! (Sequoia Lodge)
Laatste keer dat ik ging was ik een jaar of 11...15 jaar geleden dus.
Mijn is nog Disneymaagd ... lol

Nog 2 maanden wachten

Hoe doen de meesten dat trouwens met aankomst?
Auto parkeren, park in en s'middags/s'avonds een keer naar het hotel?
als hotelgast kan je al om 8uur het park in ( soms kan je geluk hebben met inchecken dat de kamer al voor 15uur klaar is, maar reken er maar niet op )

Auto parkeren bij het hotel en met de shuttle bus naar het park gaan
pi_79799791
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:40 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

als hotelgast kan je al om 8uur het park in ( soms kan je geluk hebben met inchecken dat de kamer al voor 15uur klaar is, maar reken er maar niet op )

Auto parkeren bij het hotel en met de shuttle bus naar het park gaan
Voor een eerste bezoek, vanaf sequoia lodge de bus pakken? Nee man! Gaan lopen langs het meer en door disney village joh!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_79800020
zijn er genooeg die een bus pakken
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:29:13 #245
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_79800186
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Voor een eerste bezoek, vanaf sequoia lodge de bus pakken? Nee man! Gaan lopen langs het meer en door disney village joh!
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:24 schreef psv-gomes het volgende:
zijn er genooeg die een bus pakken
Sowieso met de bus vanuit Sequoia Lodge naar het park
Dan ben je pas echt een luie donder als je dat doet!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_79800582
En dat ja!

Ik dacht het, jij zegt het
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_79995735
Ik heb een vraag voor de Disneyland kenners.
We wilden een verblijf op Disneyland boeken met 2 overnachtingen in de Davy Crockett ranch, en per toeval kwam ik erachter dat als je via Disneylandparis.co.UK boekt (de englse site dus) je al 40% korting krijgt vanaf 2 overnachtingen. Dat is niet zo als je via de Nederlandse site boekt.

Zo scheelt het dus al gauw zo'n 180 Euro.. alleen heb je dan een Engels adres nodig.
Nu ken ik iemand in Engeland en wil dus het verblijf op mijn naam boeken op het Engelse adres.

Voerziet iemand hier problemen mee? Zover ik weet is het geen probleem zolang de namen op de reservering maar kloppen (ivm ID plicht bij aankomst). Ik neem aan dat ze je geen bewijs van woonplaats vragen (aangezien je met een NL paspoort ook in Engeland kunt wonen).

Worden de tickets etc. per post verstuurd of moet je ze uitprinten?
pi_79995819
bij inchecken bij de receptie moet je je adres invullen op het registratie formulier
De kaartjes worden bij incheck gegeven ( maar volgens mij kon je ze ook printen dacht ik )

Zolang de namen kloppen is het geen probleem
pi_79996846
Ok bedankt Dan gaan we het zo regelen
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:07:59 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_80014747
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef jeoff het volgende:
Ok bedankt Dan gaan we het zo regelen
Via de site van oad.nl krijg je in bepaalde periodes ook die korting! Scheelt je weer gedoe met Engelse adressen .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_80033109
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Via de site van oad.nl krijg je in bepaalde periodes ook die korting! Scheelt je weer gedoe met Engelse adressen .
Ja de site van OAD had ik al gechecked, maar was zelfs ietsjes duurder dan via Disney zelf.
In Nederland kreeg je die 40% korting dus pas vanaf 3 nachten/4 dagen.


Ik heb net de bevestigingsmail binnen en er wordt zo te zien niks via de post verstuurd. zoals PSV-Gomez al zei kan ik de tickets bij het hotel ophalen als ik mijn bevestigingsmail + Paspoort laat zien.
Ik zie alleen niet vanaf hoe laat ik bij het hotel terecht kan.. is dat gewoon 's ochtends vroeg?
pi_80033302
Ja, de kamer zal dan nog niet klaar zijn maar je kan wel je tickets ophalen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_80035974
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, de kamer zal dan nog niet klaar zijn maar je kan wel je tickets ophalen
Super! We vertrekken op 25 mei.
Ons 3-jarig zoontje vraagt al elke dag of we nu naar Disney gaan We kijken er echt naar uit.
Gelukkig niet meer al te lang wachten
  woensdag 7 april 2010 @ 11:08:35 #254
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_80036020
Wie is de beste villain?
Voor de liefhebbers:

[TOURNAMENT] Best Disney Villain
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_80038204
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef jeoff het volgende:

[..]

Ja de site van OAD had ik al gechecked, maar was zelfs ietsjes duurder dan via Disney zelf.
In Nederland kreeg je die 40% korting dus pas vanaf 3 nachten/4 dagen.


Ik heb net de bevestigingsmail binnen en er wordt zo te zien niks via de post verstuurd. zoals PSV-Gomez al zei kan ik de tickets bij het hotel ophalen als ik mijn bevestigingsmail + Paspoort laat zien.
Ik zie alleen niet vanaf hoe laat ik bij het hotel terecht kan.. is dat gewoon 's ochtends vroeg?
je kan al vroeg te terecht hoor
als je om 8uur ( voor de emh)n het park wil gaan kan dat prima
De tickets liggen al een avond van te voren al klaar
pi_80038228
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, de kamer zal dan nog niet klaar zijn maar je kan wel je tickets ophalen
Ligt er aan welk hotel
In Santa fe heb je soms gelukg dat er al een kamer vrij is hoor
  zondag 11 april 2010 @ 15:16:47 #257
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:09:24 #258
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_80422917
Heeft iemand hier ervaring met de avondtour van Oad die je kunt boeken in Disneyland Parijs? De kosten kan ik wel vinden, maar niet hoelaat je vertrekt, wat je gaat bekijken en hoelaat je weer terug bent.

Mijn vriend zou toch wel graag wat van Parijs zien maar we willen geen hele dag Disney missen .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_80423837
kan je niet beter boeken ergens ander,s bij oad was het zo als het genoeg aanmeldingen waren dat het door ging. Dus dan weet je nog niets
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:59:31 #260
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_80429197
Geen idee, we willen het ter plaatse boeken . We hebben de reis geboekt bij Oad, vandaar dat ik als eerste aan Oad dacht .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_80431230
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef MaLo het volgende:
Geen idee, we willen het ter plaatse boeken . We hebben de reis geboekt bij Oad, vandaar dat ik als eerste aan Oad dacht .
http://www.pariscityrama.com/
pi_80724677
heeey,
weet iemand wat je allemaal mee moet nemen als je jaarkaarten in het park gaat kopen? wij gaan in juli en het is wel handig dat van te voren te weten
pi_80726177
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef DisneyFreak het volgende:
heeey,
weet iemand wat je allemaal mee moet nemen als je jaarkaarten in het park gaat kopen? wij gaan in juli en het is wel handig dat van te voren te weten
Je id-kaart. En je pinpas.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_80726993
[quote]Op maandag 26 april 2010 12:59 schreef DisneyFreak het volgende:
heeey,
weet iemand wat je allemaal mee moet nemen als je jaarkaarten in het park gaat kopen? wij gaan in juli en het is wel handig dat van te voren te weten
[/quote

en ga of heel vroeg of heel laat. Laatste keer kostte het mij meer dan twee en half uur voor ik aan de beurt was. En dat was buiten het hoogseizoen.
is it a plane??? is it a bird????? ........ no it's superguud
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:57:59 #265
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_82711402
Misschien weer 3 dagen op 24 juli

Ga met mijn vriendin en "schoonouders" mee op vakantie in Zuid-Frankrijk. Zij gaan 2 weken maar vanwege een eigen zaak kan ik geen 2 weken blijven. Dus wil ik na een weekje mijn vriendin als verrassing een weekendje Disney op de terugweg doen. 9,5 uur aan een stuk terugrijden vind ik ook niks en aangezien het op de weg ligt is het ideaal! We hebben het er wel al over gehad maar niet echt serieus van we gaan ook echt boeken.

Ben van plan om dit keer New Port Bay te pakken met Lake-Side view. Twijfel alleen nog over Admiral's floor of niet
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_82711563
Ik wil ook weer. Misschien in september?
pi_82711656
ik ga volgende week
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:18:33 #268
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_82711983
Ik heb hier nog helemaal niet gepost hoe wij het hebben gehad in mei .
Het was zooooooooooooo vet! Koud, dat wel, maar we hebben fantastische dagen gehad. Mijn dochter (6) vond het "de mooiste vakantie van haar leven"
Sequoia Lodge is ons goed bevallen. Prima locatie en nette en schone kamers. Ik was wel blij dat we vroeg ontbeten, als je na 8 uur kwam kon je aansluiten in een lange rij .
Favoriete attracties: Buzz Lightyear, Crush' Coaster en mijn dochter mocht nét in Rock & Rollercoaster (daar ben ik niet in geweest, maar vriend en dochter iets van 6 keer ).

We zijn uiteindelijk niet meer naar Parijs geweest, dat gaan we een andere keer doen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_82712655
ik heb binnenkort (over een week) een anderhalve week vakantie (+ onbepaalde tijd vrij door geen werk )

en zou eigenlijk dan nog een keertje willen..
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:11:12 #270
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_82863993
Hmm... Heeft iemand hier ervaringen met een Montana kamer met Lake View in Sequoia Lodge? En evt. ook het verschil met Newport Bay?

Ik heb in beide hotels al eens geslapen maar de lake view in SL lijkt me zo weinig aangezien je dan aan de korte kant zit. Vanaf NBC lijkt me juist mooier dat je over de hele lengte kijkt en in de verte village en het park ziet liggen. Daar tegenover vind ik SL veel gezelliger en "warmer". Twijfel twijfel
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:13:33 #271
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83007875
26 t/m 28 juli

Nu maar hopen dat m'n vriendin het een leuke verrassing vindt
Weet alleen niet of ik het geheim kan houden tot het uit eten maandag
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:19:34 #272
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83008065
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef MaLo het volgende:
Ik heb hier nog helemaal niet gepost hoe wij het hebben gehad in mei .
Het was zooooooooooooo vet! Koud, dat wel, maar we hebben fantastische dagen gehad. Mijn dochter (6) vond het "de mooiste vakantie van haar leven"
Sequoia Lodge is ons goed bevallen. Prima locatie en nette en schone kamers. Ik was wel blij dat we vroeg ontbeten, als je na 8 uur kwam kon je aansluiten in een lange rij .
Favoriete attracties: Buzz Lightyear, Crush' Coaster en mijn dochter mocht nét in Rock & Rollercoaster (daar ben ik niet in geweest, maar vriend en dochter iets van 6 keer ).

We zijn uiteindelijk niet meer naar Parijs geweest, dat gaan we een andere keer doen.
Die Buzz Lightyear is inderdaad heel leuk

Lekker rondjes draaien terwijl mijn vriendin op die doelwitten probeerde te schiete

Ze had wel gewonnen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 21 juni 2010 @ 21:56:01 #273
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83120705
Vanaf morgen weer een 48 uurs stuntverkoop!

http://www.oad.nl/toon/info.html?info=Disney_48_uurs_stuntverkoop&context=Disney_stuntverkoop&icmp=dnb4L1

Zonde dat ik 2 dagen geleden heb geboekt maargoed... niks aan te doen en daarbij is dit voor de weekenden zo te zien. Ga zelf op doordeweekse dagen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_83126213
Niet alleen weekenden volgens mij:oa 9 tot 24 juli?
Dus ik hoop dat een doordeweekse dag ook kan. Toch 's overdenken of ik een paar dagen vrij neem voor een bezoekje.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:20:58 #275
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_83132432
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Die Buzz Lightyear is inderdaad heel leuk

Lekker rondjes draaien terwijl mijn vriendin op die doelwitten probeerde te schiete

Ze had wel gewonnen
Mijn vriend had ook de highscore van ons drietjes, maar dat was niet eerlijk, want toen hij mocht schieten en ik moest draaien viel de attractie stil dus hij kon een paar minuten zomaar blijven schieten
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef LeonH het volgende:
26 t/m 28 juli

Nu maar hopen dat m'n vriendin het een leuke verrassing vindt
Weet alleen niet of ik het geheim kan houden tot het uit eten maandag
Welk hotel is het geworden?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:31:28 #276
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83136222
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:20 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn vriend had ook de highscore van ons drietjes, maar dat was niet eerlijk, want toen hij mocht schieten en ik moest draaien viel de attractie stil dus hij kon een paar minuten zomaar blijven schieten
[..]
Bij ons gaat het meestal tussen m'n zwager en mij op highscore gebied. Gelijk opgaande strijd
quote:
Welk hotel is het geworden?
Toch weer Sequoia Lodge. Montana kamer met voorkeur op de hoogste verdieping. Vind ik persoonlijk een wat gezelligere sfeer hangen dan NBC.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:08:10 #277
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83137552
Hm.. leuk... Had nu voor bijna 100 goedkoper in Hotel New York kunnen liggen
Maargoed... nu zitten we in het hotel zelf. Via OAD kom je misschien in 1 van die blokken van de hotels te liggen...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:04 #278
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_83159517
Wij hadden via Oad geboekt en kwamen ook in het hotel zelf. Wel een kamer met uitzicht op de leveranciersingang .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 27 juni 2010 @ 00:20:08 #279
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83344700
http://www.disney.nl/pixarpromo/site-nl.html

Actie bij aankoop van Disney-Pixar DVD's/Blu-ray's. 200 euro korting op hotel. Uitgerekend de Halloween weekenden hebben ze er uit gehaald bij deze actie
Achja... Moet toch nog m'n bluray collectie aanvullen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 27 juni 2010 @ 00:24:06 #280
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83344840
---
Verkeerde topic....
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:18:43 #281
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_83502254
VRAAGJE:

Is er ergens een schema te zien mbt de dagelijkse drukte?

De Efteling en een boel andere parken hebben het ook, maar kan het van Disney niet vinden.

Jeweetwel, op basis van voorafgaande jaren, brengt het park een lijstje uit met daarop de 365 dagen en sommige zijn geel (niet druk), groen (gezellig druk), rood (druk), zwart (erg druk), zoiets,..
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_83505417
Nee dat is er niet. Je kan hooguit kijken wat de uitgezonderde dagen zijn voor de jaarpassen. Met een jaarpas mag je dan niet naar binnen omdat ze al erge drukte verwachten.
Die dagen kun je hier bekijken: http://www.dlrpmagic.com/calendar/annual-passport-blockouts/
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84274789
Er is vandaag weer een 48-uurs actie begonnen bij OAD:
Oad 48-uurs stuntverkoop
quote:
Disneyland Paris, 48 uurs stuntverkoop 50% korting!

Boek vanaf dinsdag 20 juli 12.00 uur t/m donderdag 22 juli 12.00 uur en bespaar 50% op je verblijf in Disneyland® Paris. Bovendien zijn kinderen t/m 6 jaar helemaal gratis. Daarnaast biedt Oad Reizen je ook nog eens 50% korting op je busvervoer.|

Geldig voor een 3 of 4-daags arrangement in een Disney Hotel inclusief ontbijt én entree tot beide Disney® Parken. Aankomst op diverse data in augustus (zomervakantie) en september 2010, tijdens Disney new generation festival!
pi_84275016
de periode dat ik wil (24-09 t/m 27-09) is niet beschikbaar..

en gezien ik al een dream pas heb is incl toegang een beetje overkill

en uiteraard is het ook niet mogelijk om gebruik te maken van de 40% korting in het weekend dat ik wil, waardoor ik iig niet in een disney hotel kom te zitten.. (die zijn gewoon weg te duur)

[ Bericht 29% gewijzigd door mschol op 20-07-2010 16:14:35 ]
pi_84310449
even snel een vraagje omdat ik het niet zeker weet:

ik heb vorig jaar, 25/09 een annual pass gekocht..
nou staat er op het contract expire le 24/09/2010
betekent dit dat hij die dag niet meer geldig is of dat hij geldig is t/m die dag? (waarvan ik de laatste het meest logische vindt?)
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:41:11 #286
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84310560
Ik was er afgelopen weekend, en zonder fastpasses was ik gillend gek geworden
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84310579
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef Aarti het volgende:
Ik was er afgelopen weekend, en zonder fastpasses was ik gillend gek geworden
dat geldt volgens mij altijd in een zomer periode...
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:43:21 #288
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84310632
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat geldt volgens mij altijd in een zomer periode...
Ik was er voor het eerst in de zomer.
Vroeg me wel af waarom men niet allemaal een fastpass nam? Waarom zou je in hemelsnaam 65min gaan wachten?

Heb alleen de crushcoaster niet gedaan omdat er geen fastpass voor was, wachttijd 70min
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84310913
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:43 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ik was er voor het eerst in de zomer.
Vroeg me wel af waarom men niet allemaal een fastpass nam? Waarom zou je in hemelsnaam 65min gaan wachten?

Heb alleen de crushcoaster niet gedaan omdat er geen fastpass voor was, wachttijd 70min
je kan per keer 1 fastpass nemen... (tenzij je vip fastpass heb, dan kan je volgens mij meer)
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:58:37 #290
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84311170
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan per keer 1 fastpass nemen... (tenzij je vip fastpass heb, dan kan je volgens mij meer)
per keer per attractie toch? Ik liep op een gegeven moment met 3 passes voor 3 verschillende attracties, liep lekker achter mekaar door
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:59:38 #291
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84311212
aanvulling: de fastpassmachines deden het niet altijd erg goed, dus na lief lachen kreeg ik hem meestal van de meneer achter de machine
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84311266
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:58 schreef Aarti het volgende:

[..]

per keer per attractie toch? Ik liep op een gegeven moment met 3 passes voor 3 verschillende attracties, liep lekker achter mekaar door
Ja, dat is verschillend. Als het erg druk is kunnen ze het zo instellen dat je maar 1 fastpass voor heel het park mag hebben.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_84312323
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:37 schreef mschol het volgende:
even snel een vraagje omdat ik het niet zeker weet:

ik heb vorig jaar, 25/09 een annual pass gekocht..
nou staat er op het contract expire le 24/09/2010
betekent dit dat hij die dag niet meer geldig is of dat hij geldig is t/m die dag? (waarvan ik de laatste het meest logische vindt?)
pi_84312395
Geldig t/m de 24ste.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84312518
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef EdVe het volgende:
Er is vandaag weer een 48-uurs actie begonnen bij OAD:
Oad 48-uurs stuntverkoop
[..]


De vorige was op 21 juni.. hebben ze die soms elke maand?
pi_84312572
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Geldig t/m de 24ste.
wat ik dus al dacht, thnx
dan is een weekend regelen van 24/09 t/m 27/09 geen probleem (alleen moet ik dan voor de dagen erna of een jaarkaart kopen of losse kaartjes maar ik had m'n zinnen al gezet op nog een jaarkaart eigenlijk )
pi_84312990
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik dus al dacht, thnx
dan is een weekend regelen van 24/09 t/m 27/09 geen probleem (alleen moet ik dan voor de dagen erna of een jaarkaart kopen of losse kaartjes maar ik had m'n zinnen al gezet op nog een jaarkaart eigenlijk )
Meestal bieden ze je voor een euro extra wel 18 maanden i.p.v. 12 maanden aan dan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84318145
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:58 schreef Aarti het volgende:

[..]

per keer per attractie toch? Ik liep op een gegeven moment met 3 passes voor 3 verschillende attracties, liep lekker achter mekaar door
per keer 1 fastpass, je kan pas een nieuwe halen als die andere gebruikt is

anders vip fastpass, kan je vaker
pi_84345352
iemand hier ervaringen met hotels in de buurt van disney? en dan bedoel ik dus niet de disney (partner)hotels maar echt andere ketens..

ik heb inmiddels een paar gevonden die in de buurt van rer station val 'd europ liggen.
vorig jaar zat ik daar in een residhome, wat prima was. Helaas zijn die nu (voor de periode die ik wil gaan) 2x zo duur (ik heb nu een ander hotel in de buurt en die is 187 voor 3 nachten)
mijn plan is om met de bus van den haag -> parijs (internationaal busstation) in de nacht van 23/24 september (kom om 6:00 aan)
dan disney voor 4 dagen
en dan op maandag om 22:45 de bus terug om rond 5:45 weer op centraal te staan

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 22-07-2010 10:01:34 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:06:06 #300
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84346475
Ik heb in L'elysee geslapen, maar dat is volgens mij wel een partnerhotel?
Was trouwens oke. niet denderend. goeie locatie, gratis vervoer naar het park. oude verlopen kamers.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84348227
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef mschol het volgende:
iemand hier ervaringen met hotels in de buurt van disney? en dan bedoel ik dus niet de disney (partner)hotels maar echt andere ketens..

ik heb inmiddels een paar gevonden die in de buurt van rer station val 'd europ liggen.
vorig jaar zat ik daar in een residhome, wat prima was. Helaas zijn die nu (voor de periode die ik wil gaan) 2x zo duur (ik heb nu een ander hotel in de buurt en die is 187 voor 3 nachten)
mijn plan is om met de bus van den haag -> parijs (internationaal busstation) in de nacht van 23/24 september (kom om 6:00 aan)
dan disney voor 4 dagen
en dan op maandag om 22:45 de bus terug om rond 5:45 weer op centraal te staan
je gaat met de eurolines? dan kom je aan op paris gailieni. dan nog ong 1,5 met de metro
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')