Ik had in post 300 of 299 al geroepen dat ik vast een nieuwe ging klaarzettenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:26 schreef senesta het volgende:
En ik braaf naar de Wiki, onderweg mijn hoofd al brekend over een nieuwe TT
![]()
* senesta denkt ook aan MissBliss en Re...
Is goed, en het linkje naar de wiki is misschien ook wel handigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had in post 300 of 299 al geroepen dat ik vast een nieuwe ging klaarzetten
En in de wiki staan glitterletters en dat vond ik nu niet gepast
Zal ik wel de UI's er even onder zetten?
Ik zag dat ze het ook in de SHO SC had gepost en dacht dat het dus wel 'bekend' mocht zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie OP & TT, niet om te zeuren, maar vind MB het wel fijn?![]()
Nu gaat ze natuurlijk ook wel veel vragen e.d. krijgen als dit topic in de AT heen en weer vliegt, en ze gister al zei dat ze twijfelde of ze het zou posten...
Heb ik net gekopieerd idd, ga ik er in plakken!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Is goed, en het linkje naar de wiki is misschien ook wel handig
Dank!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat ze het ook in de SHO SC had gepost en dat het dus wel 'bekend' mocht zijn
Maar anders MissBliss in MB veranderen? Dan is het net wat minder duidelijk in de TT?
Ik denk gehaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:39 schreef Qwea het volgende:
zo. Ik ga naar school
Mike, doe eens een PM of mail met wat je wilt eten vanaaf!
quote:
OMGquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:42 schreef senesta het volgende:
[..]
OMGDat typte ik net en haalde ik weer weg omdat ik vond dat ik het niet kon maken
![]()
Misschien iets met pasta andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:42 schreef senesta het volgende:
OMGDat typte ik net en haalde ik weer weg omdat ik vond dat ik het niet kon maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |