abonnement Unibet Coolblue
pi_73762889
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:22 schreef justmattie het volgende:
HOPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij was toch niet voor Cambuur?


Bossen is wel populair nu
pi_73762928
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Jij was toch niet voor Cambuur?


Bossen is wel populair nu
het sarcasme droop er vanaf
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73762940
Straks even na de stad
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_73762943
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef justmattie het volgende:

[..]

het sarcasme droop er vanaf
pi_73763167
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bossen is wel populair nu
Rode kaart was overdreven. Vrije trap terecht. Objectief blijven.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73763249
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Rode kaart was overdreven. Vrije trap terecht. Objectief blijven.
Ozan was wel dom om naar het uitvak te rennen laat daar net tussen de uitvak de meest fanatieke kowet supporters zitten
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_73763287
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Ozan was wel dom om naar het uitvak te rennen laat daar net tussen de uitvak de meest fanatieke kowet supporters zitten
Provoceren
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73763351
Even genieten



Kon het niet nalaten dit plaatje aan mijn collega's te mailen (meer dan de helft werkt in Apeldoorn en is fan van de Eagles)

Nu de grote fan van Cambuur, Ricky vd Berg op tv
pi_73763388
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:36 schreef willempjewever het volgende:
Even genieten

[ afbeelding ]
Best wel mooi zo Plusje
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:39:37 #135
236335 neen
schone schijn
pi_73763446
Graafschap ook op voorsprong gekomen zie ik net, de 1e plek zal er dus wel niet inzitten
het lijkt niet wat het is
pi_73763486
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef neen het volgende:
Graafschap ook op voorsprong gekomen zie ik net, de 1e plek zal er dus wel niet inzitten
Veendam kan best nog wel 1 of 2 er in leggen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:48:45 #137
236335 neen
schone schijn
pi_73763771
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:

[..]

Veendam kan best nog wel 1 of 2 er in leggen
nog even de extra tijd afwachten
het lijkt niet wat het is
pi_73764034
Graafschap 1-1
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73764208
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef justmattie het volgende:
Graafschap 1-1


Ik dacht echt: wat een knuppels hier, Veendam scoort nooit, wat is voetbal toch onverwachts soms
Straks even de samenvatting zien, veel goals in de laatste minuten.

Erg leuke competitie dit jaar, heerlijk.
pi_73764527
competitie gaat tussen cambuur, graafschap en eagles dit jaar. denk ik.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73764580
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:08 schreef thespindoctor het volgende:
competitie gaat tussen cambuur, graafschap en eagles dit jaar. denk ik.

Eagles haakt af.

Let maar op.
pi_73764609
Straks maar even op het plein kijken.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73764611
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:08 schreef thespindoctor het volgende:
competitie gaat tussen cambuur, graafschap en eagles dit jaar. denk ik.

De selectie van de eagles is erg dun, dat is een nadeel voor deze club, een blessure of 2 en ze gaan het flink merken.
pi_73764702
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef willempjewever het volgende:

[..]

De selectie van de eagles is erg dun, dat is een nadeel voor deze club, een blessure of 2 en ze gaan het flink merken.
De blessures bij ons hakken er ook wel lekker in
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73764804
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef justmattie het volgende:
De blessures bij ons hakken er ook wel lekker in
Natuurlijk, maar is niet af te lezen in de stand. Bij de Eagles zou dat wel het geval zijn schat ik in.
Maar vorig seizoen weinig blessures voor zover ik het even helder heb, kan niet elk seizoen meezitten.
pi_73765277
De frustratie van een Eagles supporter eerder deze week
quote:
15-10-2009 Geachte Oguzhan, (deel 2)
Hey ouwe pik, alles flex? Op mijn laatste brief van een half jaar geleden kreeg ik geen antwoord. Het kan zijn dat je geen Oguzhan genoemd wil worden en daarom de brief weggegooid hebt, maar ik noem je wel gewoon zo. Ik hoorde dat je tegenwoordig ‘Ozan’ Turk heet. Echte voetbalvedettes veranderen hun naam ook vaak, zoals Ruud Dul. Maar ook Thomas Berge heet geen Thomas Berge en Dinand Woesthoff heet eigenlijk ook niet zo. Laten we erop houden dat namen veranderen in is en jij gaat echt wel mee met de tijd.

Maar jammer dat je me niet teruggeschreven hebt. Zijn we geen vrienden meer? Ik heb je nog wel zulke goede adviezen gegeven. Ik adviseerde je een vriendenelftal, zodat je niet meer voor kritisch publiek zou spelen. Je hebt mijn raad niet opgevolgd, want ik neem aan dat je niet gaat zeggen dat er allemaal vrienden van je bij Cambuur spelen?

Je bent wel lekker fris begonnen bij Cambuur. Logisch, want hier heb je de laatste drie maanden verzaakt en dan bedoel ik qua inzet, want qua prestaties heb je daarvoor ook al heel lang verzaakt. Ik las laatst in een interview in het Fries Dagblad dat je twee jaar geleden eens meegedaan hebt aan de Ramadan. Deze eet en drankloze maand deed jou toen geen goed. Het ging dan ten koste van je spel? Heb je de rest van de tijd dat je voor ons speelde wel goed gegeten dan?

Je werd wel aardig omschreven in die krant. Ik citeer, voor als je het zelf niet gelezen hebt:
Noem het veeleisend, noem het een gezonde dosis zelfkritiek, noem het professioneel. Türk is niet het type voetballer, die na enkele goede potjes denkt dat-ie er al is.
Wat ben jij veranderd de laatste weken man. Zo ken ik je helemaal niet meer. Jij was toch meteen boos als er een keer gefloten werd door het publiek. Dat kon toch helemaal niet. Toen bestond er nog geen zelfkritiek. Als we een keer boos waren na een zoveelste corner die op zaadbalhoogte bij de tegenstander terecht kwam waren wij boos en jij snapte dat dan weer niet.

Heb je daar trouwens op getraind? Ik zie je tegenwoordig vrije trappen scoren en corners hoog voor het doel schieten. Hoe kan dat nou? Waar is die kippekracht gebleven? Heb je anabolen in je bovenbenen gespoten?

Zoals je ziet, zit ik met veel vragen. Eigenlijk heb je me zomaar in de steek gelaten. Dat zit me dwars. Helemaal omdat je niks tegen me zei op het terras bij El Popo, waar je zat te eten met Achmed en Geoff. Zie je Said trouwens nog wel eens? Doe hem de groeten van me. Jullie konden zo goed met elkaar de laatste maanden in Deventer.

Ik heb van vrienden gehoord dat ze je een warm welkom willen geven vrijdag. En niet vanaf acht uur, maar al vanaf half acht. Wees daar wel op voorbereid. Ik zal je niet uitschelden. Dat doe ik nooit bij oud spelers. Maar ik juich je ook zeker niet toe. Dan had je mijn brief maar moeten beantwoorden.


van de egel site(kowet)
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73766329
het blijft een goed gevoel wanneer je bovenaan staat
quote:
Coup van Cambuur RIJSWIJK - Cambuur Leeuwarden is na twaalf speelronden in de eerste divisie nog altijd ongeslagen en sinds vrijdag de nieuwe koploper. De Friese club won het uitduel in Deventer bij Go Ahead Eagles na een hectische slotfase met 2-1. Oguzhan T�rk mikte in blessuretijd haarscherp raak vanuit een vrije trap en bezorgde de club van trainer Stanley Menzo de zege.

Stanley Menzo, trainer van Cambuur Foto: PICS UNITED Cambuur passeerde in de stand Go Ahead en De Graafschap. De club uit Doetinchem zag Veendam in de slotfase gelijkmaken (1-1). Koploper Cambuur heeft 26 punten, De Graafschap staat tweede met 25 punten.

Go Ahead is nog derde met 24 punten, maar voelt inmiddels de hete adem van FC Dordrecht. De ploeg van trainer Gert Kruys won met 3-0 het uitduel bij Fortuna Sittard en steeg naar de vierde plaats met 23 punten. Genero Zeefuik soorde twee keer voor de Dordtenaren.

In het duel tussen Cambuur en de Eagles gebeurde drie kwartier vrijwel niets. Totdat Halil Colak met een verre vrije trap doelman David Meul volledig verraste. Mark de Vries bracht Cambuur in de 81e minuut op gelijke hoogte. In de extra speeltijd zag Wout Droste van Go Ahead de rode kaart na een overtreding op Danny Guijt. T�rk schoot tegen zijn oude club onberispelijk raak.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73767529
Foto's


Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73768214
En dan zo'n triest modje notes uitdelen omdat je wat zegt over wat er gebeurt is
Deze foto's zijn nog nette foto's
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_73768323
waar staan de rest van de foto's dan?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')