abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74503928
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:49 schreef RedGuy het volgende:
Ben ik toch maar blij dat ik ze morgen in de Melkweg ga zien ipv HMH.
Ik ook, het zal een stuk intiemer zijn
pi_74504232
Ik ga woensdag in 013, maar ik vind 't nieuwe album tegenvallen
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 8 november 2009 @ 13:37:49 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_74504857
Ik ben er bij in de HMH
pi_74506450
Vanavond Melkweg
Wat was de setlist van gisteravond ?
pi_74507757
Morgen naar Grunn! Was gisteren doodziek dus was bang dat ik dat morgen nog zou zijn, maar ik denk dat ik morgen wel gewoon ga.

Gelukkig.
pi_74507954
Vanavond Melkweg! Hoop ook een beetje op veel oud werk, ben nog niet helemaal ondersteboven van het nieuwe album...
pi_74509956
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:31 schreef Leonos het volgende:
Vanavond Melkweg
Wat was de setlist van gisteravond ?
http://www.setlist.fm/set(...)elgium-23d73cdf.html

Ik vond de nieuwe nummers live erg goed uit de verf komen. De vlammen bij Papillon waren gaaf, maar dat past eigenlijk helemaal niet bij Editors. Maar daarom misschien ook juist weer grappig.
pi_74511328
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Xlarge op 08-11-2009 17:46:37 ]
  zondag 8 november 2009 @ 19:28:58 #259
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74515972
Onverwacht nog een kaartje kunnen overnemen voor het concert in Grunn morgen!!! Ben heel erg benieuwd , zijn er meer fok-leden die op tijd bij de deur zullen staan?
  zondag 8 november 2009 @ 23:06:14 #260
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_74527296
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef huilend_komeetje het volgende:
Onverwacht nog een kaartje kunnen overnemen voor het concert in Grunn morgen!!!
Doe je goed
Heb vandaag wel een beetje passief op marktplaats gekeken, maar heb er eigenlijk op 't moment ook helemaal geen geld voor (iig geen veertig/vijftig euro). Die Kayleigh biedt wel een kaartje aan voor vijftien euro, maar even googlen op 'kayleigh, marktplaats, zoetermeer', en ik vertrouw het al niet meer zo. Ach ja, hopen dat de Editors volgend jaar wat festivals aan doen.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_74529609
Zoooo, wat was dat een steengoed optreden in de Melkweg!
Ik heb er ontzettend van genoten.

Hoogetpunten voor mij waren Papillon en The Racing Rats.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74529737
Het viel helaas tegen bij mij.
Het openingsnummer, In this light, vind ik het mooiste nummer van het album. Maar de liveversie ervan viel zo tegen. De nieuwe nummers kwamen sowieso niet goed uit de verf vond ik. Die nummers zijn zo ééntoning. En ook live wordt het er niet echt spannender op.
De oude nummers worden vrijwel precies hetzelfde uitgevoerd als twee jaar terug. Ik heb me bij die nummers wel enigszins vermaakt, maar artistiek is het niet van een hoog niveau als je er niet de diversiteit in weet te brengen.
Tom Smith deed weer zoals gewoonlijk zijn trucjes. Erg spontaan kwam het ook niet meer over.
Wat wel grappig was: er stond een meisje op de linkertrap (vanaf Tom gezien) uit volle borst mee te zingen met de oude nummers. Ze was zo enthousiast; mooi om te zien.

Voorlopig ga ik niet meer naar een concert van hun. Het is te veel hetzelfde. Kom eerst maar weer eens met een goed album.
pi_74529856
NU op WDR: Editors live op het Reeperbahn Festival afgelopen september.
pi_74530216
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Het viel helaas tegen bij mij.
Het openingsnummer, In this light, vind ik het mooiste nummer van het album. Maar de liveversie ervan viel zo tegen. De nieuwe nummers kwamen sowieso niet goed uit de verf vond ik. Die nummers zijn zo ééntoning. En ook live wordt het er niet echt spannender op.
De oude nummers worden vrijwel precies hetzelfde uitgevoerd als twee jaar terug. Ik heb me bij die nummers wel enigszins vermaakt, maar artistiek is het niet van een hoog niveau als je er niet de diversiteit in weet te brengen.
Tom Smith deed weer zoals gewoonlijk zijn trucjes. Erg spontaan kwam het ook niet meer over.
Wat wel grappig was: er stond een meisje op de linkertrap (vanaf Tom gezien) uit volle borst mee te zingen met de oude nummers. Ze was zo enthousiast; mooi om te zien.

Voorlopig ga ik niet meer naar een concert van hun. Het is te veel hetzelfde. Kom eerst maar weer eens met een goed album.
Apart, ik vond gisteren in Brussel juist de nieuwe nummers zo goed uit de verf komen. Ook met de hele sfeer en de belichting en super geluid. Vond ze echt beter dan de oude. En het publiek deed er al best op mee, vooral bij Brigs and Mortar was de zaal erg enthousiast (en bij Papillon natuurlijk).
  maandag 9 november 2009 @ 01:03:27 #265
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_74530370
Vind de nieuwe sound eigenlijk ook beter. Hiervoor was het gewoon een goede energieke band met goede melodieuze nummers maar niet echt iets speciaals of spannends. Dat is met het nieuwe album anders; het klinkt dreigender, rauwer en vooral ECHTER.
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 01:29:09 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530653
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Aisumasen het volgende:
NU op WDR: Editors live op het Reeperbahn Festival afgelopen september.
[TV-TIP] Editors en Dinosaur JR. Op WDR zondagnacht

Denk dat je het terug kunt zien op de site van Rockpalast.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 01:29:59 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530660
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Vind de nieuwe sound eigenlijk ook beter. Hiervoor was het gewoon een goede energieke band met goede melodieuze nummers maar niet echt iets speciaals of spannends. Dat is met het nieuwe album anders; het klinkt dreigender, rauwer en vooral ECHTER.
Meestal is het andersom dat een band live beter is dan op de plaat. Bij The Editors is het denk ik andersom.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 november 2009 @ 01:47:09 #268
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_74530798
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Meestal is het andersom dat een band live beter is dan op de plaat. Bij The Editors is het denk ik andersom.


Ik heb helemaal niets gezegd over hun live kwaliteiten.
pi_74530824
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Meestal is het andersom dat een band live beter is dan op de plaat. Bij The Editors is het denk ik andersom.

Helemaal niet, live zijn ze steengoed!
  maandag 9 november 2009 @ 02:02:35 #270
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74530878
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:06 schreef superjojo het volgende:

[..]

Doe je goed
Heb vandaag wel een beetje passief op marktplaats gekeken, maar heb er eigenlijk op 't moment ook helemaal geen geld voor (iig geen veertig/vijftig euro). Die Kayleigh biedt wel een kaartje aan voor vijftien euro, maar even googlen op 'kayleigh, marktplaats, zoetermeer', en ik vertrouw het al niet meer zo. Ach ja, hopen dat de Editors volgend jaar wat festivals aan doen.
Gewoon kostprijs: 33euro... van iemand met een ernstig ziek familielid. Erg sneu voor haar, maar ze maakt er mij dus echt enorm blij mee... Beetje dubbel wel.
Maar goed, ik ben wel echt SUPERblij dat ik naar de editors mag!
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2009 @ 02:04:59 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_74530892
Zag gisteren een item in het Belgische journaal over The Editors omdat ze in Brussel speelden.

Vroeg me toen af waarom dat in het journaal moest vermeld worden. Jullie vinden het natuurlijk terecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 november 2009 @ 02:05:27 #272
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74530893
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Het viel helaas tegen bij mij.
Het openingsnummer, In this light, vind ik het mooiste nummer van het album. Maar de liveversie ervan viel zo tegen. De nieuwe nummers kwamen sowieso niet goed uit de verf vond ik. Die nummers zijn zo ééntoning. En ook live wordt het er niet echt spannender op.
De oude nummers worden vrijwel precies hetzelfde uitgevoerd als twee jaar terug. Ik heb me bij die nummers wel enigszins vermaakt, maar artistiek is het niet van een hoog niveau als je er niet de diversiteit in weet te brengen.
Tom Smith deed weer zoals gewoonlijk zijn trucjes. Erg spontaan kwam het ook niet meer over.
Wat wel grappig was: er stond een meisje op de linkertrap (vanaf Tom gezien) uit volle borst mee te zingen met de oude nummers. Ze was zo enthousiast; mooi om te zien.

Voorlopig ga ik niet meer naar een concert van hun. Het is te veel hetzelfde. Kom eerst maar weer eens met een goed album.
Meningen verschillen natuurlijk... maar ik vind het nieuwe album echt goed! Vind echter juist in this light een van de minder interessante nummers... dus wellicht verschillen onze smaken enorm!
Ik heb ECHT zo enorm VEEL zin in morgen!!
  maandag 9 november 2009 @ 02:11:27 #273
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_74530925
Goed concert, lekker gespeeld, had ze nog niet eerder live gezien dus was nieuw voor me.

Enige minpunt: Publiek ging pas los bij Papillon terwijl ik het het zwakste nummer van de avond vond.
The Most Incredible, Baby
pi_74530977
quote:
Op maandag 9 november 2009 02:11 schreef RedGuy het volgende:
Goed concert, lekker gespeeld, had ze nog niet eerder live gezien dus was nieuw voor me.

Enige minpunt: Publiek ging pas los bij Papillon terwijl ik het het zwakste nummer van de avond vond.
Publiek gaat nooit los bij Editors
pi_74531885
quote:
Op maandag 9 november 2009 02:04 schreef tong80 het volgende:
Zag gisteren een item in het Belgische journaal over The Editors omdat ze in Brussel speelden.

Vroeg me toen af waarom dat in het journaal moest vermeld worden. Jullie vinden het natuurlijk terecht.

hetzelfde dat sportuitslagen nieuwswaardig worden genoemd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')