We zijn arme studenten dus hebben ff niet zoveel geld bij de handquote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef Saak het volgende:
kan je er beter eentje kopen op MP voor 900 eu en na afloop verkopen voor 800
Hoe wil je dan een borg neerleggen voor het busje?quote:Op maandag 28 september 2009 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We zijn arme studenten dus hebben ff niet zoveel geld bij de hand![]()
dat was dus ook mijn ideequote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe wil je dan een borg neerleggen voor het busje?
Dat ziet er wel goed uit jaquote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef ColtZ40 het volgende:
http://www.rentabrik.nl/carpark/index.html
Aardige mensen ook.
In Den Haag heb ik een aantal keer bij deze lui gehuurd, goede wagens en niet duur.quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed uit ja
Regio Rotterdam-Den Haag
Borg is inderdaad een goed punt nog niet echt over nagedacht
Dankje, ziet er goed uitquote:Op maandag 28 september 2009 14:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
In Den Haag heb ik een aantal keer bij deze lui gehuurd, goede wagens en niet duur.
Daarvoor inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef punksquad het volgende:
in zeeland zit een verhuurder van band tourbussen die niet zo heel duur zijn.. ik neem aan dat je het daarvoor wilt gebruiken
quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Aardige mensen ook.
Dat zijn nog dikke prijzen die ze daar vragen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Aardige mensen ook.
Ja 60 euro per dag, bij de ander gaat het per weekend, waardoor je bij die andere goedkoper uitkomtquote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat zijn nog dikke prijzen die ze daar vragen.![]()
bij Century vragen ze zo rond de 60 euro voor een bus. Die zijn als nieuw en goed onderhouden, dus eigenlijk geen kans om stil te komen te staan.
Hij gaat juist vuurwerk verkopenquote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef garriej het volgende:
TS wil vuurwerk kopen in duidsland
Bij Rentabrik zijn ze ook goed onderhouden hoor. Daar heb je ook eigenlijk geen kans om stil te blijven staan. De auto's zijn alleen een beetje ouder. Maar ook hier heb je 24-uurs service, mocht er toch iets gebeuren.quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef S1nn3rz het volgende:
Die zijn als nieuw en goed onderhouden, dus eigenlijk geen kans om stil te komen te staan.
ff knallenquote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij gaat juist vuurwerk verkopen![]()
.
Ok, wist ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij Rentabrik zijn ze ook goed onderhouden hoor. Daar heb je ook eigenlijk geen kans om stil te blijven staan. De auto's zijn alleen een beetje ouder. Maar ook hier heb je 24-uurs service, mocht er toch iets gebeuren.
M.a.w. staar je niet blind op de naam van de toko (ik vind 'm eigenlijk wel stoer)
Daar heb ik laattst idd ook een busje gehuurd voor te verhuizen. Voor zaterdagochtend 8u. tot zondag half acht 's-avonds inleveren moest ik 95 euro betalen, incl. traploper(karretje). Mocht het busje vrijdagavond al gratis ophalen (ff bellen of hij al klaar zou staan voor sluitingstijd), dus had hem al eerder.quote:Op maandag 28 september 2009 14:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
In Den Haag heb ik een aantal keer bij deze lui gehuurd, goede wagens en niet duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |