abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 november 2009 @ 09:25:07 #151
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74534854
Op Hague City Firm gaat het gerucht dat Ricky ontslagen is ...
  maandag 9 november 2009 @ 11:30:29 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74535237
Jeetje
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74535556
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het lijkt erg omdat studio sport het nodig vond om extra in te zoomen en het geluid extra hard te zetten. Doe dit bij een wedstrijd van ajax/feyenoord en je hebt hetzelfde resultraat .
Het is een complot! Noem dan eens wat recente voorbeelden van andere clubs? Er was wel het AZ-publiek dat De Zeeuw uitschold, maar De Zeeuw had zelf gezegd dat hij door wilde spelen.

Typisch dat dit nu weer gebeurt. De afgelopen paar jaar werd toch iedereen juist doodgegooid met dat ADO zo'n charmant clubje van Haagse straatschoffies is en dat we dat allemaal heel leuk moeten vinden. En als je het daar niet mee eens bent...! (iets met ziektes en moeders of zo)
pi_74535894
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het is een complot! Noem dan eens wat recente voorbeelden van andere clubs? Er was wel het AZ-publiek dat De Zeeuw uitschold, maar De Zeeuw had zelf gezegd dat hij door wilde spelen.

Typisch dat dit nu weer gebeurt. De afgelopen paar jaar werd toch iedereen juist doodgegooid met dat ADO zo'n charmant clubje van Haagse straatschoffies is en dat we dat allemaal heel leuk moeten vinden. En als je het daar niet mee eens bent...! (iets met ziektes en moeders of zo)
Ja, want wat het AZ publiek deed is totaal vergelijkbaar met 'luinge luinge je moeder is een hoer' ....... maar bij ADO wordt dan de wedstrijd stil gelegd

Overigens is het dus duidelijk dat Luinge iets wilde bewijzen... Voor de wedstrijd kreeg ie een staande ovatie tijdens de warming-up. En toen de wedstrijd begon wilde hij zooooooo graag bewijzen dat hij niet partijdig was.... En toen de wedstrijd weer begon, nadat huillie em had stil gelegd toen zag hij opeens WEL de overtredingen van PSV en fluitte ie voor alles. Dus
pi_74535907
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het is een complot! Noem dan eens wat recente voorbeelden van andere clubs? Er was wel het AZ-publiek dat De Zeeuw uitschold, maar De Zeeuw had zelf gezegd dat hij door wilde spelen.

Typisch dat dit nu weer gebeurt. De afgelopen paar jaar werd toch iedereen juist doodgegooid met dat ADO zo'n charmant clubje van Haagse straatschoffies is en dat we dat allemaal heel leuk moeten vinden. En als je het daar niet mee eens bent...! (iets met ziektes en moeders of zo)
Twente-Ajax, het Ajax publiek? Maarja dat is Ajax daar doen we niks aan..
pi_74535981
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Hork het volgende:
Op Hague City Firm gaat het gerucht dat Ricky ontslagen is ...
Hij wordt gewoon op de verkeerde manier gebruikt, ze willen dat hij mee verdedigt, nou je ziet wat er van komt. En toen de opstelling bekend werd en toen ik merkte dat Schwiebbe er wel in stond en Van den Bergh niet dacht ik ook van
pi_74536719
'Van den Bergh wil weg bij ADO Den Haag'
Ricky van den Bergh zinspeelt op een vertrek bij ADO Den Haag. De Hagenaar is doodongelukkig bij zijn jeugdliefde waar hij pas vier maanden onder contract staat, meldt het Algemeen Dagblad.

Van den Bergh mist het vertrouwen van trainer Raymond Atteveld die hem zondag voor het duel met PSV opnieuw buiten de basis liet. Een bittere pil voor de oud-speler van Heracles Almelo aangezien ook de middenvelders Danny Buijs en Pascal Bosschaart niet in actie konden komen.

Tegen de huidige nummer twee van de ranglijst koos Atteveld ervoor om aanvaller Karim Soltani op het middenveld te posteren. Desondanks mocht Van den Bergh na 33 minuten invallen maar moest hij zes minuten later alweer inrukken na een charge op de benen van PSV'er Ibrahim Afellay.

De Hagenaar, die al eerder zijn contract dreigde in te leveren bij technisch directeur André Wetzel, moet zich maandag bij Atteveld opnieuw verantwoorden voor zijn gedrag. Ook in het uitduel met VVV-Venlo kreeg de schaduwspits een rode kaart, terwijl hij in een oefenduel met Valencia ook al de rode prent kreeg voorgehouden.

Atteveld heeft een duidelijke verklaring voor het passeren van Van den Bergh. "Voetballen kan hij wel. Maar er komt meer bij kijken en dan doel ik op het mentale, emotionele en tactische vlak." Wetzel steunt de woorden van de trainer. "Ricky moet de hand in eigen boezem steken", aldus de technisch directeur.
pi_74537757
DEN HAAG - ADO-trainer Raymond Atteveld heeft Ricky van den Bergh voor een week naar huis gestuurd. Dat hebben zowel Van den Bergh als technisch directeur André Wetzel tegenover Omroep West bevestigd.

Volgens Wetzel is de rode kaart die de middenvelder opliep in de wedstrijd tegen PSV de reden waarom Van den Bergh op non actief is gesteld.

Van den Bergh, die naar eigen zeggen 'stevig baalt' van de maatregel, bevestigde ook dat er vanmiddag om 15.00 uur een gesprek plaatsvindt tussen zijn zaakwaarnemer en Wetzel.
pi_74537897
quote:
ADO op zoek naar daders spreekkoren

ADO Den Haag gaat er alles aan doen om de fans op te sporen die verantwoordelijk zijn voor de spreekkoren aan het adres van Roelof Luinge. De arbiter was bij een deel van de aanhang de gebeten hond tijdens zijn optreden in het duel met PSV.

Luinge gaf zondagmiddag rood aan de ADO Den Haag-spelers Ricky van den Bergh en Lex Immers, tot woede van een deel van de supporters. De club zal maatregelen nemen tegen de fans die verantwoordelijk zijn voor de spreekkoren richting Luinge, weet het Algemeen Dagblad.

ADO Den Haag zal daarbij gebruik maken van de beelden van de camera's die in het stadion hangen. "Dit levert schade op aan ons imago, waar we met z'n allen keihard aan hebben gewerkt", aldus Maurice Westerwoudt, directeur stadion en veiligheid.

Ook ADO-topman en eigenaar Mark van de Kallen was teleurgesteld over het gedrag van een deel van de aanhang, dat er verantwoordelijk voor was dat het duel ruim een kwartier werd stilgelegd. "Spreekkoren mogen niet, zijn onverstandig en slecht voor de club. Niet te accepteren."
Hahahaha, dan wordt het heel rustig aangezien echt iedereen meezong
pi_74537952
Ricky mag wel weer bij ons komen voetballen hoor
  maandag 9 november 2009 @ 13:10:27 #162
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_74538068
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het is een complot! Noem dan eens wat recente voorbeelden van andere clubs? Er was wel het AZ-publiek dat De Zeeuw uitschold, maar De Zeeuw had zelf gezegd dat hij door wilde spelen.

Typisch dat dit nu weer gebeurt. De afgelopen paar jaar werd toch iedereen juist doodgegooid met dat ADO zo'n charmant clubje van Haagse straatschoffies is en dat we dat allemaal heel leuk moeten vinden. En als je het daar niet mee eens bent...! (iets met ziektes en moeders of zo)
Ja, en dan zegt zo'n Demy -- ja, ga maar staken
dan wordt 't elke week overal een spreekkoor tegen Demy en is die de loser van het Nederlandse voetbalveld:D Vind hem overigens ook geen jankebalk, hij kan het wel hebben
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_74538707
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef RoryGilmore het volgende:

[..]

Hahahaha, dan wordt het heel rustig aangezien echt iedereen meezong
Ik ben het er volledig mee eens. Bij ADO (en een flink aantal andere clubs) kom je niet binnen zonder clubpasjes, andere legitimatie, moet je elke krentebol in je jaszak verantwoorden en ontschuldige voorwerpen als nagelschaartjes weggooien. Ik mag hopen dat de mensen die dit nodig hebben gemaakt flink aangepakt worden.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  maandag 9 november 2009 @ 13:31:21 #164
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74538804
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ik ben het er volledig mee eens. Bij ADO (en een flink aantal andere clubs) kom je niet binnen zonder clubpasjes, andere legitimatie, moet je elke krentebol in je jaszak verantwoorden en ontschuldige voorwerpen als nagelschaartjes weggooien. Ik mag hopen dat de mensen die dit nodig hebben gemaakt flink aangepakt worden.
  maandag 9 november 2009 @ 13:50:24 #166
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74539316
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ik ben het er volledig mee eens. Bij ADO (en een flink aantal andere clubs) kom je niet binnen zonder clubpasjes, andere legitimatie, moet je elke krentebol in je jaszak verantwoorden en ontschuldige voorwerpen als nagelschaartjes weggooien. Ik mag hopen dat de mensen die dit nodig hebben gemaakt flink aangepakt worden.
Ik heb anders nog lekker een krentenbol zitten eten hoor zondag op de tribune
pi_74540071
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik heb anders nog lekker een krentenbol zitten eten hoor zondag op de tribune
Misschien een lachwekkend voorbeeld, maar tijdens de laatste wedstrijd in het oude stadion heb ik een opatje voor me zien staan die dus echt zijn krentebol voor controle tevoorschijn moest halen. Tijdens het einde van de wedstrijd komen er op midden-noord enorme stukken gereedschap tevoorschijn om een stoeltje los te maken, dan vraag ik me toch af hoe dat allemaal binnen komt, en waarom ik langs een strenge controle moet.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_74540478
Met dat wegsturen enzo krijg je nu wel onrust in die groep, hoorde dat er vorige week ook al ruzie was tussen Bosschaart en Derijck over de aanvoerdersband in de wedstrijd tegen Heerenveen. Gaat lekker zo..
  maandag 9 november 2009 @ 14:36:26 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74540886
Waar is die kerel mee bezig Eerst een belachelijke overtreding maken waar terecht rood voor werd gegeven en dan ook nog ruzie zoeken met je trainer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_74541280
Belangrijke wedstrijd tegen Willem II komende speelronde (met erna Feyenoord op het oog), als je daar verliest lopen zij ook weg..
  maandag 9 november 2009 @ 14:49:15 #171
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74541411
En ja hoor:
quote:
ADO zet Van den Bergh op non-actief na rode kaart
09/11/2009 13:40

Ricky van den Bergh is opnieuw in botsing gekomen met de clubleiding van ADO Den Haag. De middenvelder is een week lang niet welkom tijdens de trainingen van de eerste selectie.

Van den Bergh kwam tegen PSV (5-1 nederlaag) tijdens de eerste helft als invaller binnen de lijnen bij ADO. Vijf minuten na zijn entree kreeg hij al een rode kaart van scheidsrechter Roelof Luinge voor een wilde tackle op de benen van Ibrahim Afellay.

Van den Bergh moest eerder dit seizoen ook al op het matje komen bij de clubleiding van ADO na zijn rode kaart tegen VVV-Venlo. Hij kreeg toen, net als ploeggenoot Karim Soltani, twee gele kaarten.

Ook tegen PSV beëindigde ADO de wedstrijd met negen man. Lex Immers kreeg direct rood na een charge ten opzichte van Danko Lazovic. Immers moet naast een schorsing voor zijn rode kaart ook vrezen voor een extra straf. De aanklager betaald voetbal van de KNVB gaat waarschijnlijk een onderzoek instellen naar het gedrag van de middenvelder bij het verlaten van het veld.
pi_74557459
Zeer slecht nieuws vanuit Heerenveen :

Robert Zwinkels na 6 minuten van het veld gedragen.
Wederom een knieblessure aan dezelfde knie waar hij lange tijd aan geblesseerd was.

Morgen meer duidelijkheid d.m.v. een MRI-scan....
pi_74558171
Wetzel nu bij VI !
OMG hij doet wel ff een boekje open over vd Bergh.

Ik gok een ontslagje....
U MAD?
  maandag 9 november 2009 @ 23:00:58 #174
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_74558284
Zwinkels... kutzooi


ja, Wetzel is wel duidelijk.... Ricky moet duidelijk verbeteren anders is het inderdaad over
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_74558546
Zoals ik het nu hoor komt er alleen maar onrust in de ploeg door Ricky..
Wat mij betreft einde verhaal dus want een spelersgroep met ruzie en degradatie daardoor heb ik al eens meegemaakt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')