Topicgallery™ : |
|
|
|
ondertitel |
|
|
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH" |
|
Res non verba |
[ Moderator ]
|
|
Feijenoord | De waarheid | Handig "Feijenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is" |
|
He is so good it is scary... |
|
|
|
Op maandag 3 augustus 2009 08:52 schreef zatoichi het volgende: Eigenlijk bracht me dat tot de volgende vraag, wat is hoger, stel dat de kromme jacks in zijn hand had, dus uiteindelijk JJJ33 en de tegenstander dus AA333 |
|
He is so good it is scary... |
|
|
|
Op maandag 3 augustus 2009 08:52 schreef zatoichi het volgende: Eigenlijk bracht me dat tot de volgende vraag, wat is hoger, stel dat de kromme jacks in zijn hand had, dus uiteindelijk JJJ33 en de tegenstander dus AA333 |
|
Res non verba |
[ Moderator ]
|
|
Feijenoord | De waarheid | Handig "Feijenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is" |
|
|
|
|
|
Verjaardagen zijn gezond - hoe meer je er hebt, des te langer je leeft |
|
|
|
|
|
|
|
*O* Hup Ireen *O* |
[ Moderator / Redactie Sport ]
|
|
|
O+ Uffie O+ Everything is beautiful - Let the music carry you Maybe I will follow you (forever) -Nowhere else I'd rather be When you're lying next to me - Let the me music carry us together (together) |
|
Maximale swagger |
|
|
|
Nog meer en ik had een overdosis |
|
Formerly known as... |
|
|
|
"Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
Mijn popje is de liefste!!!!! |
|
|
Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Thijz het volgende: ^O^ Ik ben trots op je. Op zaterdag 16 januari 2010 01:05 schreef Puala het volgende: Oke, je bent gestoord :+ |
|
Mijn popje is de liefste!!!!! |
|
|
Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Thijz het volgende: ^O^ Ik ben trots op je. Op zaterdag 16 januari 2010 01:05 schreef Puala het volgende: Oke, je bent gestoord :+ |
|
All those moments will be lost |
|
|
|
like tears in rain... Time to die. |
|
Daksin Ray |
|
|
Geluk is eigenlijk heel simpel: het geheim is te willen hebben wat je hebt en niet te willen hebben wat je niet hebt. ~ Boeddha ~ http://www.bring-the-elephant-home.nl/nl/ |
|
Mijn kleine kuikentje <3 |
|
|
|
Life only gives you what you decided you can have! |
|
Formerly known as... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan |
|
Toad from hell! |
|
|
|
zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef KhaZ het volgende: Veel kutter kunnen topics niet worden. Wat zeg ik: was het maar kut, dan hadden we nog wat! :r :r :r Sterf :r :r :r |
|
Toad from hell! |
|
|
|
zaterdag 15 november 2008 11:25 schreef KhaZ het volgende: Veel kutter kunnen topics niet worden. Wat zeg ik: was het maar kut, dan hadden we nog wat! :r :r :r Sterf :r :r :r |
|
zeg maar Peer... |
[ FOK!fotograaf ]
|
|
|
Deze post is ethisch onverantwoord. ------------------------------------- Hier staan mijn foto's |
|
*O* Hup Ireen *O* |
[ Moderator / Redactie Sport ]
|
|
|
O+ Uffie O+ Everything is beautiful - Let the music carry you Maybe I will follow you (forever) -Nowhere else I'd rather be When you're lying next to me - Let the me music carry us together (together) |
|
Formerly known as... |
|
|
|
|
|
|
|
|
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé |