Erm, dat is 'ie ook, heb 'm hier compleet staan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Heider00sje het volgende:
Ik zou o zo graag willen dat de gehele serie op dvd verkrijgbaar is
Dolf de kraai bedoel je.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:58 schreef Kevincy het volgende:
Dolf onze merel !! Held!!
[ afbeelding ]
Nee merel.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee merel.
Hij verft z'n snavel zwart.
Dat was een aflevering dat hij in een put veel en Alfred erachter kwam dat Dolf eigenlijk een oranje snavel heeft.
Alfred moest zweren dat ie niets door zal vertellen over de leider van de kraaienbond
Ja ja, na al die jaren kan je nog geschokeerd rakenquote:
Halfmerel dan eigenlijk, zijn vader was een kraai en zijn moeder een merelquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Nee merel.
Hij verft z'n snavel zwart.
Er was een aflevering dat hij in een waterput viel en Alfred J. erachter kwam dat Dolf eigenlijk een oranje snavel heeft doordat de verf ervan afliep.
Alfred moest zweren dat ie niets door zal vertellen over de leider van de kraaienbond
Oh ik ook alleen achteraf hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:41 schreef Flodder450 het volgende:
is het eigenlijk nog wel eens op tv?
ik heb nooit de politieke boodschappn gezien waar TS het over heeft,zal wel omdat ik er helemaal niet op lette toendertijd
En zijn vader drinkt veel biertjes, wist onze merelkraai ook te vertellen in de putquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:09 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Halfmerel dan eigenlijk, zijn vader was een kraai en zijn moeder een merel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |