pi_82214729
registreer om deze reclame te verbergen
Ik weet niet wat het is maar ik irriteer me mateloos aan topic naam: Iedereen is uniek zeggen ze....

En vooral dat "zeggen ze" gedeelte. Alsof het echo'd in mijn hersenen continu...door en door...again and again...
---o---
pi_82218293
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef mariox het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik irriteer me mateloos aan topic naam: Iedereen is uniek zeggen ze....

En vooral dat "zeggen ze" gedeelte. Alsof het echo'd in mijn hersenen continu...door en door...again and again...
Ik irriteer me ?
En echo'd?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82219496
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik irriteer me ?
En echo'd?
Heey kees waar was jij dan al die tijd. We missen je oude wijze raad hiero
Eeuuhh echo'd moet zijn echoot
---o---
pi_82220856
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:35 schreef mariox het volgende:

[..]

Heey kees waar was jij dan al die tijd. We missen je oude wijze raad hiero
Eeuuhh echo'd moet zijn echoot
Beetje bezig, denk ik. Heb ook nog andere dingen te doen.
En ik irriteer me? wat moet dat zijn?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82791424
Ligt het aan mij of is F&L een teringbende geworden aan oninteressante topics en inhoudsloze reacties?
---o---
pi_82794865
Ik vind dat wat overdreven, maar als je bedoelt dat F&L wat minder aandacht krijgt de laatste tijd: dat klopt inderdaad Ik probeer, nu Iblis het even wat drukker heeft, zo goed en zo kwaad als het kan F&L te modden wanneer ik er ben, maar ik ben zelf ook druk de laatste weken.

Hopelijk wordt het binnenkort wat beter, maar als je klachten hebt, gooi ze dan gerust hier neer!
  maandag 14 juni 2010 @ 18:27:24 #247
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_82797016
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef mariox het volgende:
Ligt het aan mij of is F&L een teringbende geworden aan oninteressante topics en inhoudsloze reacties?

Wat die topics betreft laat ik het forum een beetje z'n kant opgaan die het opgaat. Ik wil niet van bovenaf opleggen wat wel aan de eisen voldoet qua niveau, en wat niet.

Het is een terugkerende discussie natuurlijk, dat mensen het niveau bedroevend vinden. Er is gewoon weinig aan te doen. Natuurlijk kan ik het als mod wel sturen; nu heb ik daar weinig tijd voor, maar ervaringen uit het verleden leren mij dat het ook best lastig is.

Als er echt wat is wat niet kan, gebruik dan de TR knop alsjeblieft, en anders is er natuurlijk altijd over ideeën te praten.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:49:18 #248
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_82812751
Wat vinden we van een F&L slowchat? Ook voor linkdumps en korte vragen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_83066836
Waarom zie ik geen enkele reactie in de topic 'de waarheid' staan? Terwijl er toch 38 zijn.
We shall meet again before long to march to new triumphs.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:46:45 #250
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_83067297
Geen idee, allicht dat het meer iets voor BUG is. Heb je het ook als je herlaadt (ctrl+f5), of een andere browser probeert als je die hebt?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 21 juni 2010 @ 07:33:14 #251
221110 vaarsuvius
FIREBALL! Lightning Bolt!
pi_83086728
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
Waarom zie ik geen enkele reactie in de topic 'de waarheid' staan? Terwijl er toch 38 zijn.
same here
Nullius in verba
pi_83089337
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

same here
Er wordt gewerkt aan een nieuwe forum lay-out, dus daar zou het aan kunnen liggen. Heb zelf het probleem niet. Probeer es een andere lay-out te kiezen en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet, zou ik zeggen
pi_83089382
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat vinden we van een F&L slowchat? Ook voor linkdumps en korte vragen.
Hi,

we hebben een tijdje geleden wat discussie (nogal wat discussie, zelfs ) gehad over een SC in F&L. Zolang het nog enigszins inhoudelijk blijft lijkt het me geen probleem We kijken even hoe het topic zich ontwikkelt
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:25:57 #254
305473 way2paradise
De weg naar het paradijs
pi_85150106
Ramadan is weer begonnen!

Kan iemand dit topic eens goed in de gaten houden en de trollelaars eruit schoppen!
Coming soon! Onze moeders !!
pi_85897454
Deze kan dicht:

Dood, een fascinered onderwerp?

In een geirriteerde bui geopend en is verder niet echt van toegevoegde waarde.
"Whatever your main struggle is, it is insignificant in the face of your death; it is petty and unimportant and has no meaning at all. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing."
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:46:23 #256
107365 Friek_
Mevrouw Verona daalt af.
pi_85899022
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze kan dicht:

Dood, een fascinered onderwerp?

In een geirriteerde bui geopend en is verder niet echt van toegevoegde waarde.
Zie niet echt een directe reden om hem te sluiten eigenlijk. Laat maar gewoon wegzakken. :)
"Zo is de natuur, ze stelt hier en daar wat schepsels aan om de jeugd te motiveren roekelozer te leven uit afschuw voor de ouderdom."
-- Dimitri Verhulst
pi_86375489
Het topic 'Filosofen waar je veel van hebt geleerd' is nogal wat uit de hand gelopen. Wil je de offtopic diccussie tussen Deelnemer en Dunckie over Nietzsche verwijderen?
The view from nowhere.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 17:27:48 #258
107365 Friek_
Mevrouw Verona daalt af.
pi_86504883
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef deelnemer het volgende:
Het topic 'Filosofen waar je veel van hebt geleerd' is nogal wat uit de hand gelopen. Wil je de offtopic diccussie tussen Deelnemer en Dunckie over Nietzsche verwijderen?
Beetje late reactie, maar waarom zou ik? Ik verwijder posts alleen maar indien het echt noodzakelijk is, niet als er toevallig een andere discussie voortvloeit uit een onderwerp waar het oorspronkelijk over ging. Dat heb je in het echte leven immers ook wel eens.

[ Bericht 2% gewijzigd door Friek_ op 28-10-2010 01:27:21 ]
"Zo is de natuur, ze stelt hier en daar wat schepsels aan om de jeugd te motiveren roekelozer te leven uit afschuw voor de ouderdom."
-- Dimitri Verhulst
pi_86529674
Hmm waar is Iblis en ik zie dat ie geen mod meer is? Wth? Waar gaat het heen met de wereld :D
---o---
pi_86530036
God lijkt gewonnen te hebben, want Iblis is van de aardbodem verdwenen.
For you, the day I graced your village was the most important day of your life

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')