abonnement Unibet Coolblue
pi_73058367









Het grote FC Barcelona topic
Het grote FC Barcelona topic, deel 2
Het grote FC Barcelona topic [Deel 3]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 4]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 5]
Het grote F.C BARCELONA topic (deel 6) La lliga es nostra!!
Het grote FC Barcelona topic [Deel 7]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 8]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]: Campions D'Europa!
Het Grote FC Barcelona Topic [Deel 10]
Het grote FC Barcelona topic #13
Het grote FC Barcelona topic #14 Welkom Thierry Henry..!
Het grote FC Barcelona topic #15: Més que un club
Het grote FC Barcelona topic #16 :-)
Het grote FC Barcelona topic #17
FC Barcelona topic #18! Titelaspiraties voor "altijd" weg!
FC Barcelona topic #19 Campeón con Pep!
FC Barcelona topic #20
FC Barcelona topic #21 Gamper!
FC Barcelona topic #22 : Madrid cabron, Salut el Campeon ;)
FC Barcelona topic #23
FC Barcelona topic #24
FC Barcelona topic #25: Op naar de treble!
FC Barcelona topic #26: Hopende op Henry en Iniesta
FC Barcelona topic #27: Jaaaaa CL erbij = Treble!
FC Barcelona Topic #29: Met Zlatan voorop
FC Barcelona Topic #30
FC Barcelona Topic #31: O+ Maxwell O+.
FC Barcelona Topic #32 : Ibracadabra
FC Barcelona Topic #33
FC Barcelona Topic #34 met de Spanish Super Cup!



Internationaal
# Champions League (3)
# Cupwinners Cup (4)
# Uefa Cup (3)
# European Super Cup (3)
# Latin Cup (2)
# Small World Cup (1)

Nationaal
# Primera Division (18)
# Spanish Cup / Copa del Rey (25)
# Spanish Super Cup (8)
# League Cup (2)
# Catalonia's Cup / Macaya Cup (25)







[ Bericht 49% gewijzigd door FireFox1 op 24-09-2009 00:46:18 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_73058675
Waar is venom?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_73058723
5 ptn al op Valencia, 10 op Villarreal en Atlético
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_73058781
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:49 schreef Saviola het volgende:
5 ptn al op Valencia, 10 op Villarreal en Atlético
Geen kampioens kandidaten. Hoop dat we Real snel kunnen afschudden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 september 2009 @ 01:15:42 #5
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_73059172
Het gaat weer tussen Barca en Real. De rest zal weer niet kunnen volgen.
pi_73123470
Dit jaar gaat Barcelona gewoon weer knallen, het zal mij ook niets verbazen als ze ook dit jaar op alle vlakken mee doen om de prijzen.

De enige wedstrijden die uit zullen maken zullen de top wedstrijden zijn. Madrid, valencia, sevilla de standaard top 5.

Dit weekend wint Barcelona van Malaga en Real ook van Tenerife, dus ik denk in het begin van het seizoen dat het gelijk op zal gaan totdat ze tegen elkaar moeten.

Damn dat gaat een wedstrijd worden zeg.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_73147185
2-0 Ibra & Piqué

Chygrynskiy en Henry beide geblesseerd gewisseld...
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73237789
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:15 schreef BarbaRob het volgende:
Het gaat weer tussen Barca en Real. De rest zal weer niet kunnen volgen.
Eens. Dit is nu al te zien op de ranglijst.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_73343793
1-0 voor tegen Almeria bij rust, doelpunt Pedro.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73345192
Tevens de eindstand.


Tis hier wel stil de laatste tijd terwijl er gewoon wedstrijden gespeeld worden
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73345340
Valt me ook op dat het stil is...
Kijk zelf iedere wedstrijd van Barca. Ze scoren nu niet zo veel, maar het voetbal blijft zo mooi!!
geniet nooit met mate
pi_75112576
Best wel schandalig eigenlijk dat er al 56 dagen niet in dit topic is gepost, terwijl vanavond zelfs el Classico is..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 29 november 2009 @ 16:34:44 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75112938
De wedstrijd is al om 19:00 uur op Sport1 HD
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75113421
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
De wedstrijd is al om 19:00 uur op Sport1 HD
Ik moet toch maar eens een HD decoder kopen.
pi_75113471
Op zon momenten snak ik naar Sport1
AFC Ajax
  zondag 29 november 2009 @ 16:51:24 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75113502
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:49 schreef Trystar het volgende:

[..]

Ik moet toch maar eens een HD decoder kopen.
Het is het waard
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75113608
Unibet biedt de gelegenheid om gratis Barcelona - Real Madrid te kijken overigens.

Bron
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75113898
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
Unibet biedt de gelegenheid om gratis Barcelona - Real Madrid te kijken overigens.

Bron
Wel een klein schermpje helaas.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_75114266
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wel een klein schermpje helaas.
Gewoon je resolutie aanpassen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_75325532
Wat spelen ze toch weer machtig! 1-0 Messi.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75332501
Messi speelde geweldig gister. Eerste helft was zeer goed van Barcelona kant, alleen jammer van dat lullige tegendoelpunt.

Messi:





"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_75465374
Hopelijk is Messi niet te ernstig geblesseerd geraakt vanavond.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 december 2009 @ 23:51:11 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75466975
wat een lelijke uit shirts
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75467059
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een lelijke uit shirts
Ben je al uit de kast?
pi_75515327
Waarom speelt Yaya eigenlijk nooit meer?
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:54:17 #26
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75543857
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:14 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Gewoon je resolutie aanpassen
Mag ik vragen hoe je dat doet?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:56:39 #27
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_75563578
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
Unibet biedt de gelegenheid om gratis Barcelona - Real Madrid te kijken overigens.

Bron
Was dit een eenmalige actie om het gratis te bekijken of kan dat altijd bij Unibet? Zijn er online mogelijkheden om gratis Spaans voetbal te zien of is dat minder legaal?
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef RubenSosa het volgende:
Mag ik vragen hoe je dat doet?
Er van uitgaande dat je Windows XP in het Nederlands hebt:
Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen (5e tabblad) -> Beeldschermresolutie
  zondag 13 december 2009 @ 14:56:09 #28
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75578429
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:56 schreef RAILGUNNER het volgende:

[..]

Was dit een eenmalige actie om het gratis te bekijken of kan dat altijd bij Unibet? Zijn er online mogelijkheden om gratis Spaans voetbal te zien of is dat minder legaal?
[..]

Er van uitgaande dat je Windows XP in het Nederlands hebt:
Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Instellingen (5e tabblad) -> Beeldschermresolutie
Thx.
Unibet heeft trouwens ALLE rechten van La Liga. Alle wedstrijden zijn dus ook gewoon via de site te volgen. Je moet alleen een account hebben.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75635116
Nu op Veronica: "Lauren verslaat" (in Barcelona en over de club).
sig verwijderd door FA
pi_75812774
En de volgende prijs is binnen!
quote:
Messi bezorgt Barcelona zesde prijs van kalenderjaar

Barcelona heeft het uitstekende kalenderjaar afgesloten met een prijs. De ploeg van Josep Guardiola leek de finale van het WK voor clubteams te gaan verliezen van Estudiantes, maar vlak voor het verstrijken van de reguliere speeltijd zorgde Pedro ervoor dat het duel een verlenging kreeg. In deze extra tijd groeide Lionel Messi uit tot de gevierde man. De Argentijn werkte de 1-2 tegen de touwen en bezorgde Barcelona daarmee de eerste Intercontinental Cup uit de historie.

Bij de fans van Estudiantes vielen dikke tranen. De Argentijnen werkten zich een slag in de rondte en kwamen voor rust ook op voorsprong, die lange tijd beslissend leek te zijn. Barcelona kwam echter nog terug en trok in de extra tijd alsnog aan het langste eind. Na Manchester United kreeg het WK voor clubteams zodoende opnieuw een Europese winnaar. Voor Barcelona betekende het na het landskampioenschap, de Copa del Rey, de Champions League, de Europese Supercup en de Spaanse Supercup de zesde prijs van 2009.

In de reguliere speeltijd was Barcelona, zoals gezegd, dus nog ontsnapt aan een nederlaag. Estudiantes was acht minuten voor rust op voorsprong gekomen dankzij een doelpunt van Mauro Boselli, die een kopduel won van Eric Abidal en een voorzet van Enzo Perez daarmee tot voorzet promoveerde. Dit doelpunt leek lange tijd voor de beslissing te gaan zorgen, maar vlak voor tijd sleepte Pedro een verlenging uit het vuur. Het goudhaantje van Barcelona werd gevonden door Gerard Pique en wipte de bal over Damián Albil.

Gezien de verhoudingen op het veld kwam de Europees kampioen deze treffer wel toe. Barcelona had in de eerste helft niet bijster veel laten zien, maar kwam na rust beter voor de dag en kreeg ook een behoorlijk aantal mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen. Pedro was de man die voor gerechtigheid zorgde, waarna de wedstrijd een verlenging kreeg. Estudiantes oogde in deze extra speeltijd aangeslagen en kon een nederlaag niet voorkomen.

Barcelona deed er alles aan om strafschoppen te voorkomen en werd al snel gevaarlijk. Een vrije trap van Messi ging rakelings over het doel van Albil, terwijl een tweede poging van de Argentijn net naast de verkeerde kant van de paal suisde. Driemaal bleek scheepsrecht te zijn, want bij de volgende inzet van Messi was het wel raak. De Europees voetballer van het jaar werd gevonden door Daniel Alves en werkte de bal met de borst langs Albil, die zijn ploeg vervolgens niet meer langszij zag komen
Met dank aan Messi.


Toffe reclame btw.



So true.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75817677
yess!! Geweldig!
geniet nooit met mate
pi_75820101
Geweldige slagroom op de grote taart
pi_75820233
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef SuperFokker het volgende:
Geweldige slagroom op de grote taart
En dan dit jaar gewoon weer hetzelfde doen, maar dan met Ibrahimovic. Gun hem dan ook weleens zijn succes!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78514129
Het is dood hier, even een klein kickje.
quote:
Geld is voor Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan geen probleem en dus mag Roberto Mancini komende zomer een stedentrip naar Barcelona maken. De coach van Manchester City moet ervoor zorgen dat Zlatan Ibrahimovic de weg richting het City of Manchester Stadium bewandelt. Financiën spelen geen rol. De Zweed kan dertien miljoen euro per jaar gaan verdienen en men denkt aan een transfersom van 180 miljoen. (The Sun)
Zou het heel raar zijn om bijvoorbeeld Ibra dan te laten gaan en Villa te halen? Ibra heeft tot nu toe nog niet gepresteerd waar in tot in staat is. Daarbij haal je met Villa een zekerheid in huis dat hij presteert in de Spaanse competitie.
pi_80005870
quote:
Soms zie je jeugdwedstrijden waarvan de waarde pas later wordt bepaald. Begin dit seizoen was het competitieduel tussen de A1-junioren van Ajax en ADO Den Haag er zo eentje.

Pakweg honderd nieuwsgierigen vergaapten zich op sportpark
De Toekomst aan een voetbalshow waarin Christian Eriksen de absolute hoofdrol opeiste. Ajax verpulverde de Haagse opponent met 10-0 en het Deense talent was bij praktisch ieder doelpunt betrokken, als aangever dan wel vormgever. Alle aanwezige toeschouwers wisten: deze jongen zien we dit seizoen terug in de Amsterdamse hoofdmacht.

Van een nog veel hogere orde was een juniorenwedstrijd die ik acht jaar geleden in Spanje bekeek. Kort daarvoor had Tonnie Bruins Slot me tijdens een telefoongesprek getipt over het elftal van Barcelona Onder-16. 'Als je weer eens in de buurt bent, móet je die ploeg gaan bekijken', kraaide de meesterscout. Ik wist genoeg.

Bruins Slot heeft door de jaren heen een database met ontelbaar veel talenten in zijn hoofd opgeslagen en als zo iemand bevangen wordt door enthousiasme, kun je zijn advies zonder aarzeling opvolgen. Hij had geen woord te veel gezegd.

De naam van de tegenstander is me ontschoten, maar wat ik eind 2002 op een bijveld van stadion Camp Nou zag maakte diepe indruk. Het jeugdelftal van Barcelona dartelde en wervelde, de spelvreugde spatte van het spel af. Centraal achterin stond de grootste van het stel, een puber die vanwege zijn dunne lange benen door de vaste volgers van de ploeg De Flamingo werd genoemd.

Dat bleek Gerard Piqué te zijn. Het middenveld werd geregisseerd door een klein ventje dat de aanvoerdersband met zichtbare trots om zijn dunne linkerarmpje droeg. 'Die heet Cesc Fabregas', vertelde een stokoude Catalaan langs de lijn. 'Dat wordt een topper', voegde de man daar aan toe. 'Maar de allerbeste is de allerkleinste.'

Hij wees naar een schriel kereltje in de voorhoede en sprak diens naam toen al met ontzag uit: Lionel Messi. De man vertelde geen wedstrijd van dit jeugdelftal over te slaan en onthulde de bijnaam van deze bijzondere bundeling van talent. 'Deze ploeg noemen we het Baby Dream Team.'

Een groter compliment dan een verwijzing naar het vroegere droomelftal van trainer Johan Cruijff is in Catalonië niet denkbaar.

Messi, Fabregas en Piqué zijn kinderen van La Masía, de moeder aller jeugdopleidingen. Ze brachten hun jonge jaren door in een boerderij uit 1702, door Barcelona in 1979 omgebouwd tot kloppend hart van de kweekschool van de club. De prachtige oude hoeve staat in de schaduw van Camp Nou en gemiddeld wonen er zestig jonge voetballers en basketballers.

In Spanje luidt de algemene benaming voor een jeugdopleiding La Cantera, de steengroeve. Een weinig toepasselijke naam in het geval van Barcelona, waar vooral diamanten worden gedolven. Piqué en vooral Messi groeiden op La Masía uit tot de sensationele spelers die ze heden ten dage zijn. Fabregas vertrok in de zomer van 2003, op zestienjarig leeftijd, naar Arsenal.

Hij koppelde drie jaar jeugdopleiding bij Barcelona aan de uitmuntende scholing van Arsène Wenger. Ook niet verkeerd. Deze en volgende week staan de drie jeugdvrienden in de Champions League tegenover elkaar, voor het eerst in hun leven. Het zal vermoedelijk meteen de laatste keer zijn.

Komende zomer wil Barcelona haar verloren zoon terughalen uit Londen en Fabregas schijnt daar oren naar te hebben. Trainer Pep Guardiala, zelf ook afkomstig van La Masía, wil zijn meesterwerk vervolmaken. Een middenveld met Fabregas, Xavi en Iniesta, allemaal opgegroeid op de meest productieve boerderij ter wereld. Het is een oogst om van te watertanden.
http://www.vi.nl/Achtergr(...)jeugdopleidingen.htm
pi_80030363
Eigenlijk kunnen ze die CL beker net zo goed maar meteen weer aan Barca geven

Ik zie Inter, Man U/Bayern of Lyon dit team niet tegenhouden (de finale wordt trouwens Barcelona-Lyon ).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_80030380
quote:
Op woensdag 7 april 2010 04:28 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk kunnen ze die CL beker net zo goed maar meteen weer aan Barca geven

Ik zie Inter, Man U/Bayern of Lyon dit team niet tegenhouden (de finale wordt trouwens Barcelona-Lyon ).
Ik ben hier nog niet zo zeker van. Ze zijn in mijn ogen wel favoriet, maar over 2 wedstrijden heeft een team als Inter gewoon een kans tegen Barcelona.
  woensdag 7 april 2010 @ 04:36:23 #38
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80030387
quote:
Op woensdag 7 april 2010 04:28 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk kunnen ze die CL beker net zo goed maar meteen weer aan Barca geven

Ik zie Inter, Man U/Bayern of Lyon dit team niet tegenhouden (de finale wordt trouwens Barcelona-Lyon ).
De moeilijkste tegenstander treft Barca iig in de halve finale. Ik zie Inter op zich wel stunten. Mocht Barca in de finale komen, dan winnen ze het natuurlijk wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_80081160
Heeft iemand ervaring met het kopen van kaartjes voor een wedstrijd van Barcelona? Ik kom via Google op de site barcelona-football-tickets.com, maar heb geen idee of deze site een beetje betrouwbaar is.
pi_80089729
quote:
Op woensdag 7 april 2010 04:28 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk kunnen ze die CL beker net zo goed maar meteen weer aan Barca geven

Ik zie Inter, Man U/Bayern of Lyon dit team niet tegenhouden (de finale wordt trouwens Barcelona-Lyon ).
Ik denk Barca-Bayern. Gelijk de lastigste tegenstander. Maar Messi is puur genieten.

Weet iemand of de kraker van zondag zaterdag! ergens in een kroeg te volgen is? Wordt het op een beetje normaal kanaal uitgezonden? Of anders online, zo ja waar?

Bij voorbaat dank!

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 08-04-2010 18:06:42 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80107672
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef PindakaasEnHagelslag het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van kaartjes voor een wedstrijd van Barcelona? Ik kom via Google op de site barcelona-football-tickets.com, maar heb geen idee of deze site een beetje betrouwbaar is.
Gewoon via deze site https://entrades.fcbarcelona.cat/web/en/entrades.html

Dan krijg je een e-ticket. Werkt prima, normale prijs, heb het zelf afgelopen december gedaan.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_81624170
Eerder gingen er geruchten dat ze Torres en Vila gingen halen, de kans dat ze nu nog Torres halen lijkt me wel heel erg klein. Toch jammer, had liever Torres gezien dan Villa.
pi_83731268
Schop.

Barça in geldnood en verkoopt Tsjigrinski

http://www.nu.nl/sport/22(...)opt-tsjigrinski.html
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_83733789
Denk dat die Villa de beste koop wordt van dit transfer seizoen. Die man gaat er geloof ik gewoon 40 in knallen bij Barca.
pi_83737075
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Schop.

Barça in geldnood en verkoopt Tsjigrinski

http://www.nu.nl/sport/22(...)opt-tsjigrinski.html
Ik begreep die aankoop ook niet. Matige speler naar mijn mening.
pi_83766138
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=111873

Barça moet geld lenen om salarissen te betalen
pi_83771054
Ik heb het idee dat Rosell bewust dit soort berichten de wereld in helpt om Laporta in diskrediet te brengen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:45:10 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83772269
Gewoon Sla dan verpatsen aan Chelsea of Real Madrid.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83788021
Wanneer begint de Primera weer eigenlijk?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_85329298
28 augustus dus.

En Barçelona heeft ongeveer 500 miljoen schuld ofzo? :{ Hoe moet dat in godsnaam ooit goed komen?!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_85552191
Binnen het half uur al 2-0 voor tegen Sevilla in de Super Cup.
sig verwijderd door FA
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:04:09 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85552332
Waarom zendt Sport1 het niet uit? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_85552780
3-0 Messi.
sig verwijderd door FA
pi_85554697
4-0 Messi.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:25 #56
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85555018
4-0

Vorige week verloren ze toch van Sevilla met 3-1 ofzo? Welliswaar met het B-team maar goed
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85555105
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Sinnie het volgende:
4-0

Vorige week verloren ze toch van Sevilla met 3-1 ofzo? Welliswaar met het B-team maar goed
Ja, eerste prijs is binnen dus.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:37:00 #58
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85555178
In wat voor huis woont Villa?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:02:13 #59
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85801052
Iedereen hier blij met het aantrekken van Mascherano? Hij lijkt mij wel de ideale 'stofzuiger' op het middenveld.....
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:13:45 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85804120
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:02 schreef Morendo het volgende:
Iedereen hier blij met het aantrekken van Mascherano? Hij lijkt mij wel de ideale 'stofzuiger' op het middenveld.....
Ik zag liever Fabregas komen :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:20:01 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85804321
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zag liever Fabregas komen :+
Drie prima donna's op het middenveld is een beetje veel lijkt me. :)
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85805267
Ze hadden Touré nooit moeten verkopen.. Nu hebben ze Macherona gehaald :') Ik zie geen verschil :')
pi_85805900
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:53 schreef Doublepain het volgende:
Ze hadden Touré nooit moeten verkopen.. Nu hebben ze Macherona gehaald :') Ik zie geen verschil :')
Dat heb ik eerder gezegd en toen werd ik voor gek verklaard. Toure is samen met Essien de beste op zijn positie. Die man is toch veel sterker en voetballend beter dan die Argentijn.
pi_85822287
Ibra wordt verkocht met een verlies van ¤22miljoen plus Eto'o(ook zo'n ¤20miljoen dus eigenlijk ¤42miljoen verlies :') ). Dit zijn gewoon Real praktijken, iets wat ik niet van Barça had verwacht.
pi_85825693
Ja die transfer van Ibra naar Milaan is gewoon pure kapitaalvernietiging. Schandalig.

Maar blijkbaar was de relatie tussen Ibra en Pep niet zo goed, en Rosell wil het liefst van iedereen af die door Laporta is aangekocht.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_85843802
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ja die transfer van Ibra naar Milaan is gewoon pure kapitaalvernietiging. Schandalig.

Maar blijkbaar was de relatie tussen Ibra en Pep niet zo goed, en Rosell wil het liefst van iedereen af die door Laporta is aangekocht.
Dat had Pep van te voren kunnen weten. Ibra heeft een ego zo groot als Jupiter.

Ben blij dat ie is opgerot. :W

David Villa O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85845748
Ibra is een geweldige speler alleen niet voor Barcelona. Lijkt me toch pijnlijk om als Inter supporter nu Zlatan te zien in een rood/zwart shirt. Barcelona zet zo te zien weer de lijn van vorige seizoenen voort en gaat gewoon weer mee doen voor alle prijzen dit jaar.
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 20:53:55 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85847001
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat had Pep van te voren kunnen weten. Ibra heeft een ego zo groot als Jupiter.

Ben blij dat ie is opgerot. :W

David Villa O+
Wat hij zegt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_85847362
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ibra is een geweldige speler alleen niet voor Barcelona. Lijkt me toch pijnlijk om als Inter supporter nu Zlatan te zien in een rood/zwart shirt. Barcelona zet zo te zien weer de lijn van vorige seizoenen voort en gaat gewoon weer mee doen voor alle prijzen dit jaar.
Vraag me af of hij dit ook doet bij het shirt van Milan :')



Vast wel :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:39:47 #70
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_85850031
Ibra is een topspits. Maar het is nu 1 groot puinhoop geworden. Eto'o moet nu met Inter tegen AC Milan van Ibrahimovic :'), Allebei ex-FCB'ers, nu elkaars rivalen. Ibrahimovic Ex-Inter en vanaf nu spits bij AC Milan. Jezus :') Barcelona had nooit Eto'o moeten weggeven voor een speler van 40 miljoen die altijd op de bank zat :') Nog 2 weken geleden zei Ibra nog dat hij Barcalona trouw blijft, omdat hij het de beste club van de wereld vind en er graag bij wilt blijven. Nu zegt hij dat hij er blij mee is om naar Milan te gaan.

Serieus Ibrahimovic.. gooi jezelf weg :')
pi_85858579
Hij wilde niet weg maar hij werd er min of meer eruit geduwd. Ibrahimovic was ook vooral een aankoop van Laporta om te laten zien dat Barça net zo kapitaal krachtig kan zijn als Real en om geen groot verlies te lijden dat Eto'o gratis de deur uit kon lopen.
moet nog maar zien of Villa een succes wordt, eerste wedstrijd was iig goed. Villa kost nu 40miljoen maar als het niks wordt zal zijn prijskaartje hard kelderen gezien hij deze kalenderjaar nog 29 wordt.
pi_85869451
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef Sperma het volgende:
Ibra is een topspits. Maar het is nu 1 groot puinhoop geworden. Eto'o moet nu met Inter tegen AC Milan van Ibrahimovic :'), Allebei ex-FCB'ers, nu elkaars rivalen. Ibrahimovic Ex-Inter en vanaf nu spits bij AC Milan. Jezus :') Barcelona had nooit Eto'o moeten weggeven voor een speler van 40 miljoen die altijd op de bank zat :') Nog 2 weken geleden zei Ibra nog dat hij Barcalona trouw blijft, omdat hij het de beste club van de wereld vind en er graag bij wilt blijven. Nu zegt hij dat hij er blij mee is om naar Milan te gaan.

Serieus Ibrahimovic.. gooi jezelf weg :')
Lijkt op Kuyt :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:14:50 #73
238141 SevD
Boventitel
pi_85904204
pi_85916676
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:02 schreef Morendo het volgende:
Iedereen hier blij met het aantrekken van Mascherano? Hij lijkt mij wel de ideale 'stofzuiger' op het middenveld.....
Hij komt voetballend uiteraard veel te kort, en het is een nutteloze aankoop met Keita en Busquets in de gelederen, dus nee ik ben er niet blij mee.
pi_85916742
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij komt voetballend uiteraard veel te kort, en het is een nutteloze aankoop met Keita en Busquets in de gelederen, dus nee ik ben er niet blij mee.
Waarom Toure verkopen en deze man aanhalen? Toure is misschien wel de beste op die plek.
pi_85916851
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom Toure verkopen en deze man aanhalen? Toure is misschien wel de beste op die plek.
Onbegrijpelijk inderdaad, al wilde Toure natuurlijk meer spelen en niet op de bank zitten wat mijns inziens ook onbegrijpelijk is want ik schat Toure toch wel hoger in dan de veel minder ervaren en bij tijd en wijle slaperige Busquets.
pi_85917130
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad, al wilde Toure natuurlijk meer spelen en niet op de bank zitten wat mijns inziens ook onbegrijpelijk is want ik schat Toure toch wel hoger in dan de veel minder ervaren en bij tijd en wijle slaperige Busquets.
Toure was de perfect man voor Barcelona, een groot fysiek enorm sterke man achter al die dwergen op het middenveld en voorin. Hij was niet alleen perfect als stofzuiger maar scoorde zo hier en daar ook nog, enorm loop vermogen maar qua techniek wat minder dan de rest. Vindt het echt wanbeleid zo'n man te laten en een mindere speler er voor terug te halen.
pi_85918236
Heerlijk 1-keer-raken kon hij ook, ik mis hem nu al, vooral als ik hem tussen Man City zie verzuipen in dat powerplay... ;(
pi_85918271
Ga mee met de rest van de heren.

Verkoop van Touré is onbegrijpelijk. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87607556
quote:
Barcelona diep in rode cijfers

BARCELONA - De Spaanse voetbalclub Barcelona steekt dieper in de financiële problemen dan werd aangenomen. De nieuwe voorzitter Sandro Rosell maakte tijdens de ledenvergadering bekend dat de Spaanse topclub het afgelopen boekjaar heeft afgesloten met een verlies van 79,6 miljoen euro. Zijn voorganger Joan Laporta ging eerder uit van een winst van 11,1 miljoen euro.

Een onafhankelijk boekenonderzoek bracht de nieuwe cijfers aan het licht. Rosell wil dat Laporta ter verantwoording wordt geroepen. De voorzitter gaf aan dat Barcelona drie jaar nodig heeft om financieel te saneren.
:')
pi_87607632
Dat is voor zulke clubs kleingeld.
pi_87607710
Zolang je rente kunt betalen is er niks aan de hand.
pi_87614128
Nog meer mensen die eens lekker gaan zitten voor Barca - Valencia?

Heeft iemand misschien een leuke locatie om te kijken btw, ik zit nu op chinese staatstelevisie, beetje jammer van het commentaar en de matige beeldkwaliteit..
Demain, on roule
pi_87614144
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:02 schreef Mykonos het volgende:
Nog meer mensen die eens lekker gaan zitten voor Barca - Valencia?

Heeft iemand misschien een leuke locatie om te kijken btw, ik zit nu op chinese staatstelevisie, beetje jammer van het commentaar en de matige beeldkwaliteit..
Sport 1.
sig verwijderd door FA
pi_87614258
Leuk om al die oude berichten te zien, vooral die bericht dat Fabregas (16 jarige talent) naar Arsenal vertrekt.. :D
pi_87615526
Valencia via Pablo Hernandez niet onterecht op voorsprong...
Demain, on roule
pi_89565652
Barca heeft al weer 37 (!) punten uit 14 wedstrijden
Als ze zo doorgaan komen ze op 99 punten uit!

Die Macherano heeft tot nu toe pas 4 wedstrijden gespeeld en wat korte invalbeurten. Barca had nooit Touré weg moeten doen!!
pi_89565974
Volgens mij missen ze Toure totaal niet, zoveel speelde hij ook niet dacht ik.
pi_89566039
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Trystar het volgende:
Volgens mij missen ze Toure totaal niet, zoveel speelde hij ook niet dacht ik.
Ruim 20 wedstrijden in de competitie ieder seizoen.
sig verwijderd door FA
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 21:56:59 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_89566552
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ruim 20 wedstrijden in de competitie ieder seizoen.
True, maar missen? Neuh, ik mis hem daar totaal niet. Jij wel?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_89570735
Als ze Fabregas kopen dan maakt Touré mij niks uit. Het zou echt heerlijk zijn een middenveld Xavi, Iniesta, Fabregas. Al missen ze dan misschien wel een echte stofzuiger. Is Sergio dat eigenlijk wel?
  zondag 5 december 2010 @ 23:21:52 #92
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89570950
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef KentdeBruin het volgende:
Als ze Fabregas kopen dan maakt Touré mij niks uit. Het zou echt heerlijk zijn een middenveld Xavi, Iniesta, Fabregas. Al missen ze dan misschien wel een echte stofzuiger. Is Sergio dat eigenlijk wel?
Wat is dit nu weer voor vraag? Sergio's bijnaam is niet voor niets 'el Dyson'.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89571295
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:21 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor vraag? Sergio's bijnaam is niet voor niets 'el Dyson'.
Wat betekend el Dyson??

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sergio_Busquets?wasRedirected=true
Hier staat niet de bijnaam die jij noemt
pi_89575311
Mascherano lijkt ook wéér een miskoop te worden want Busquets doet het heel erg goed.
pi_89577579
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:37 schreef Confetti het volgende:
Mascherano lijkt ook wéér een miskoop te worden want Busquets doet het heel erg goed.
Mascherano was sowieso een miskoop, Toure verkopen en Mascherano halen. :')
pi_89577686
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:29 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Wat betekend el Dyson??

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sergio_Busquets?wasRedirected=true
Hier staat niet de bijnaam die jij noemt
Dyson = fabrikant van stofzuigers
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 8 december 2010 @ 02:45:51 #97
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_89663102
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 8 december 2010 @ 19:01:38 #98
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89687989
Tegen Osasuna kunnen de Ijsselmeervogels dat ook.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:14:11 #99
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_89691664
er is maar 1 ploeg die dit kan vriend
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_89770306
FC Barcelona krijgt voor het eerst in het bestaan een betalende shirtsponsor. Naast Unicef zal vanaf komend seizoen ook de naam van de Qatar Foundation op het shirt van de 'Blaugranas' prijken.

Dat levert de Catalaanse club 30 miljoen euro per jaar op tot en met het seizoen 2015/2016, maakte de Spaans kampioen vrijdag bekend.

Barça noemt de overeenkomst 'een opmerkelijke mijlpaal'. ,,Het is een recordopbrengst voor een voetbalclub. In het huidige financiële klimaat is dat nog meer waard", meent Javier Faus, de financiële vice-voorzitter van Barcelona. Faus noemt Barcelona dan ook 'de onbetwiste leider in het voetbal, met een voorsprong op internationale concurrenten'.

Barcelona heeft ondanks de sportieve successen van de laatste jaren een forse schuld van ruim vierhonderd miljoen euro. De club had nog nooit een shirtsponsor, maar gaf de afgelopen jaren Unicef al wel een prominente plaats op het shirt.

De overeenkomst is bijzonder omdat de Qatar Foundation een non-profitorganisatie is. Deze zet zich in voor de ontwikkeling van onderwijs en wetenschappelijk onderzoek in het Arabische staatje. De Qatar Foundation is opgericht door sjeik Hamad bin Khalifa al-Thani in 1995. Hij is ook de emir van Qatar, het oliestaatje dat in 2022 het WK voetbal mag organiseren. De foundation richt zich vooral op onderwijsprojecten en wetenschappelijk onderzoek, maar is ook betrokken in diverse joint ventures.

,,Met deze overeenkomst wordt Barça de onbetwiste marktleider in het mondiale voetbal, ver boven de internationale rivalen'', zei vice-voorzitter Faus. (Novum/ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-shirtsponsor.dhtml
pi_89770407
Ja dat krijg je met zo'n faalhaas als Rosell.

Ik vrees dat die man aan het eind van het seizoen met geen enkele aanwijsbare reden Pep eruit gaat schoppen. Puur omdat die is aangenomen door Laporta. En hij heeft een rotkop (Rosell dan he :') )
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89882086
Net even de samenvatting van Barcelona tegen Real Sociedad gezien.

Wat een voetbal, wat een club, wat een geweldig spel :9~ :9~
1 van de beste ploegen uit de geschiedenis.
pi_89883668
Ik was daar gisteren werkelijk waar fenomenaal!
  maandag 13 december 2010 @ 21:07:38 #104
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_89891526
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ja dat krijg je met zo'n faalhaas als Rosell.
Het is de faalhaas Laporta geweest die Barca achterliet met bijna een half miljard schuld en dat is de reden dat Rosell wel moet. Hierover principieel doen kan niet, daarvoor zit de club te diep in de shit.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_89892978
quote:
3s.gif Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Niox het volgende:

[..]

Het is de faalhaas Laporta geweest die Barca achterliet met bijna een half miljard schuld en dat is de reden dat Rosell wel moet. Hierover principieel doen kan niet, daarvoor zit de club te diep in de shit.
Rosell heeft nogal creatief wat inkomsten achter gehouden waarmee hij deze schuld heeft gecreëerd om daarmee Laporta ff zwart te maken.

Die man is een levend wrok tegen Laporta. Barça heeft helemaal niet zoveel schuld.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 16 december 2010 @ 12:07:25 #106
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_89993778
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_90034324
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90034674
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_90035621
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90038230
En Barcelona treft Arsenal in de Champions Leaugue :Y)
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90038797
Goh Manchester city wil Iniesta dus voor 100 miljoen overnemen volgens de geruchten?? Zal mij benieuwen hoe dat gaat lopen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_90039031
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Welke Engelse ploeg wil nou Iniesta kopen voor 100 miljoen? ManU?
City. Maar ik zie geen enkele basisspeler op dit moment vertrekken. Een Xavi, Iniesta, Puyol, Pique, Messi, Pedro zijn allemaal spelers vd club en niet te koop.
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 08:39:35 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_90329667
Laten we met zijn allen bidden dat dit niet door gaat :{

Wat een adelating zou dit zijn, voor zowel Iniesta zelf als voor Barcelona :{

quote:
Is er een nieuwe supertransfer in de maak in het Europese topvoetbal. Manchester City zou naar verluidt 100 miljoen euro veil hebben om Andres Iniesta, de grote favoriet voor de Gouden Bal, binnen te halen. De Spaanse balgoochelaar is één van de steunpilaren van het middenveld van Barça en van de nationale ploeg, die hij met een treffer in de verlengingen van de WK-finale naar de wereldtitel voerde.

Barcelona vreest echt wel voor een monsterbod op Iniesta dat ze niet kunnen weigeren. Manchester City, in handen van steenrijke Arabische oliesjeiks, schuimt al enkele jaren de Europese markt af en zwaait daarbij met misselijkmakende sommen geld. In Catalonië is de vrees groot dat het door schulden geplaagde Barça overstag zal gaan voor een 'offer they can't refuse'.

Zware schuldenberg
De schuldenberg van Barcelona loopt op tot zo'n half miljard euro. Vorige week maakte de Catalaanse trots al bekend dat het voor het eerst beroep zal doen op een (Qatarese) shirtsponsor. Toch zal de Spaanse kampioen zich wellicht ook op de transfermarkt moeten gooien. Vorige zomer verkaste Yaya Touré al voor een smak geld naar Manchester city. Nu zou van de goudhaantjes enkel Lionel Messi compleet buiten schot zijn.

Opstand supporters?
Naast Dani Alves is Andres Iniesta het hoofddoel van Manchester City tijdens de wintertransferperiode. Barça heeft een limiet van zo'n 80 miljoen euro op een vertrek van Iniesta geplakt, maar volgens Marca zou City zelfs 100 miljoen veil hebben voor de vaardige middenvelde. Hoewel de 26-jarige Iniesta al 15 jaar voor Barcelona speelt, zegt de club zeker niet op voorhand nee tegen een transfer als er echt een monsterbod binnenkomt. Wellicht zal de harde supporterskern dan wel in opstand komen en laten weten dat hun pareltje van een jeugdproduct niet te koop is.
go harde kern van barca *O* -O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 23 december 2010 @ 12:21:03 #115
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_90336124
oh volgens Marca. daar ga je al.. alsof Iniesta ooit gaat instemmen met zoiets
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_90337443
Laten we het hopen dat dit niet doorgaat -O-
pi_90337998
Lijkt mij onzin dat ze Iniesta verkopen. Dani Alves misschien wel, maar Iniesta, kind van de club, niet.

Afellay in aantocht:

http://ow.ly/i/6D8t
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 13:10:14 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_90338213
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Trystar het volgende:
Lijkt mij onzin dat ze Iniesta verkopen. Dani Alves misschien wel, maar Iniesta, kind van de club, niet.

Afellay in aantocht:

http://ow.ly/i/6D8t
Ik ben het wel met je eens, kind van de club Xavi/Iniesta/Messi/Puyol/Pedro/Busquets zie ik niet vertrekken, ook niet in de (verre) toekomst. Echter, die schuld van Barca..... Die 100m is wel aanlonkelijk :P

Maar hopelijk is Iniesta verstandig genoeg door zelf nee te zeggen. Hij zou daar denk ik totaal niet passen en hij kan daar al helemaal niet het voetbal spelen waar hij zo verschrikkelijk goed in is.

Maar 100.000.000 blijft 100.000.000.... :{

Kut city :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_90338748




En Afellay krijgt zijn vertrouwde nummer 20.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 23 december 2010 @ 13:26:48 #120
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90338986
Afellay: "Ik voel me kloten"
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90339137
http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6BL2RE20101222

Guardiola moet de Ferguson worden van Barca, aldus Rosell ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 13:32:05 #122
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90339245
Ronald Koeman: die lijkt mij een geschikte trainer voor Barca, en hij is er vast wel voor te porren.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90343725
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En Afellay krijgt zijn vertrouwde nummer 20.
Ziet er toch goed uit om een international van ons bij dat logo te zien staan. ^O^
pi_90506613
Waarschijnlijk laat Guardiola Afellay 2 januari al debuteren! Ik hoop het!
pi_90507889
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Hamilcar het volgende:
http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6BL2RE20101222

Guardiola moet de Ferguson worden van Barca, aldus Rosell ;)
Kicken
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 21:34:12 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_90510900
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef KentdeBruin het volgende:
Waarschijnlijk laat Guardiola Afellay 2 januari al debuteren! Ik hoop het!
Denk dat die kans erg klein is. Ik vermoed dat Affellay eerst 2 maanden keihard moet trainen om ook maar een beetje het gevoel te krijgen wat ze bij Barca doen.

Hoewel ik denk dat Affellay het in zich heeft is Psv geen Barca en denk ik dat ie langzaam wordt gebracht.

Want laten we wel wezen, wie moet ie uit de basis spelen?

Xavi? :')

Iniesta? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_90511301
Ze willen een nieuwe aankoop denk ik wel laten spelen! Ik denk 75ste minuut voor Iniesta ofzo!
pi_90517192
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef onlogisch het volgende: wie moet ie uit de basis spelen?

Xavi? :')

Iniesta? :')
Hij is zoveel beter dan Iniesta jeweet

[/sarcasme]
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:17:13 #129
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_90540973
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denk dat die kans erg klein is. Ik vermoed dat Affellay eerst 2 maanden keihard moet trainen om ook maar een beetje het gevoel te krijgen wat ze bij Barca doen.

Hoewel ik denk dat Affellay het in zich heeft is Psv geen Barca en denk ik dat ie langzaam wordt gebracht.

Want laten we wel wezen, wie moet ie uit de basis spelen?

Xavi? :')

Iniesta? :')
Afellay is volgens Pep op 5 plaatsen inzetbaar, hij is in 1e instantie gehaald als 'winger'.. volgens mij s Messi er nog niet bij op 2 januari die had als enige langer vakantie gekregen.. dus misschien staat ie wel voorin samen met Villa en Pedro :)
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_90542096
Transferperiode in Spanje begint pas 3 Januari. Dus hij is de 2e nog niet speelgerechtigd.
  Moderator zaterdag 1 januari 2011 @ 12:06:35 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_90704548
Om het nieuwe jaar maar goed te beginnen even een terugblik op de allermooiste voetbalwedstrijd ooit gespeeld :


_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:43:38 #132
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_90707016
_O_ _O_
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_90707151
Mooi.
pi_90908029
Ik ga dit topic ook maar eens volgen :) wil wat vaker wedstrijden kijken van barca
pi_91011812
Ik ben dus van plan om in april naar de El Clásico in Bernabéu te gaan. Zou het problemen opleveren als je in een Real Madrid vak aan het juichen bent voor Barcelona? :P
pi_91011926
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef o.la het volgende:
Ik ben dus van plan om in april naar de El Clásico in Bernabéu te gaan. Zou het problemen opleveren als je in een Real Madrid vak aan het juichen bent voor Barcelona? :P
Ja. Als je het toch gaat doen. film het dan O+
pi_91016295
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Om het nieuwe jaar maar goed te beginnen even een terugblik op de allermooiste voetbalwedstrijd ooit gespeeld :


_O_
Pfff het lijkt wel een voetbal game, zo strak
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_91021664
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Om het nieuwe jaar maar goed te beginnen even een terugblik op de allermooiste voetbalwedstrijd ooit gespeeld :


_O_
Voetbal wat Barca toen liet zien, heb ik nog nooit in mijn leven mogen meemaken.. buitenaards. Lijken nu wel een soort dipje te hebben. Zal wel met de kwaliteit van het gras en dito balsnelheid te maken hebben.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:23:54 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_91022710
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef laucas het volgende:

[..]

Voetbal wat Barca toen liet zien, heb ik nog nooit in mijn leven mogen meemaken.. buitenaards. Lijken nu wel een soort dipje te hebben. Zal wel met de kwaliteit van het gras en dito balsnelheid te maken hebben.
na ja zo'n dipje na de winterstop is meestal t geval.. alhoewel die goal tegen Bilbao was wel weer heerlijk opgebouwd

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_91025352
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Om het nieuwe jaar maar goed te beginnen even een terugblik op de allermooiste voetbalwedstrijd ooit gespeeld :


_O_
Blijft inderdaad indrukwekkend om te zien dat Real Madrid gewoon even door Barca wordt afgeserveerd alsof ze een gepromoveerde Segunda ploeg zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91035559
Vanavond weer om 22:00 uur!
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 00:19:26 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_91050763
En we zijn weer terug, na een klein momentje van inkomen na de winterstop wordt het niveau ook gehaald met een vernieuwing op het middenveld. Macherano deed zijn ding onzichtbaar en Keita speelde goed mee.

De goals waren weer van topniveau, ongelooflijk hoe Messi zich steeds meer begint te ontpoppen als een man met ongekend inzicht, zijn steekpasses zijn volgens mij al 10 wedstrijden op rij succesvol, enig minpunt hieruit is dat hij voornamelijk vanuit stilstand opereert terwijl hij meermaals heeft bewegen fenomenaal te kunnen dribbelen. Maar laten we het op evolutie houden.

De eerste bal was een supersteekpass van Messi op de altijd overal op lopende Villa die heel koeltjes ,met wat hulp van de keeper, de bal afmaakt.

Dan de heerlijke vrije trap van Messi zelf, perfect in de hoek en heerlijk onverwachts kort geschoten.

Iniesta was weer werelds, zijn dribbels, passes en beweging blijven gewoon zo heerlijk om naar te kijken. Vloeiend als stromend water beweegt en dribbelt hij. Zijn goal was een goed bekeken schot, knap dat hij het met zijn zwakkere linker deed maar toch feilloos in de hoek. Om nog maar te zwijgen over die potentiele wereldgoal die hij na 10 minuten had kunnen maken. Wereldtop!

En als laatste Messi die de verdediger eigenlijk wilt omspelen maar Pedro heel alert en bovendien erg koeltjes de bal met een aanraking in de goal laat draaien, ook hij bewijst keer op keer weer een zeer goede speler te zijn ondanks zijn mindere wedstrijd.

Over Afellay, hij koos erg voor veiligheid wat natuurlijk logisch is, had goede passes en bewoog goed door. Was veel aanspeelbaar en had helaas net de kans niet om te scoren. Minpunt was zijn gevaarlijke poging tot steekbal vlak voor de eigen 16 waar gelukkig voor hem geen goal uit viel. Hij komt goed op me over.

1 minpuntje van Messi dan nog, de laatste actie in de 87e minuut moest natuurlijk afgespeeld worden op Bojan na een mooie 1-2, helaas speelde Messi zijn ego parten. Maar neem het hem eens kwalijk...
  zondag 9 januari 2011 @ 00:46:49 #143
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_91052014
ben benieuwd wie de pichichi wordt.. Messi gaat misschien wel Coen Dillen evenaren :)

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_91053530
http://www.soccerclips.net/videos/deportivo-0-2-barcelona-messi

Wat een geile vrije trap van Messi

Wat kan deze man eigenlijk niet?
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 9 januari 2011 @ 01:31:07 #145
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91053646
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wat kan deze man eigenlijk niet?
Falen.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91064395
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
En we zijn weer terug, na een klein momentje van inkomen na de winterstop wordt het niveau ook gehaald met een vernieuwing op het middenveld. Macherano deed zijn ding onzichtbaar en Keita speelde goed mee.

De goals waren weer van topniveau, ongelooflijk hoe Messi zich steeds meer begint te ontpoppen als een man met ongekend inzicht, zijn steekpasses zijn volgens mij al 10 wedstrijden op rij succesvol, enig minpunt hieruit is dat hij voornamelijk vanuit stilstand opereert terwijl hij meermaals heeft bewegen fenomenaal te kunnen dribbelen. Maar laten we het op evolutie houden.

De eerste bal was een supersteekpass van Messi op de altijd overal op lopende Villa die heel koeltjes ,met wat hulp van de keeper, de bal afmaakt.

Dan de heerlijke vrije trap van Messi zelf, perfect in de hoek en heerlijk onverwachts kort geschoten.

Iniesta was weer werelds, zijn dribbels, passes en beweging blijven gewoon zo heerlijk om naar te kijken. Vloeiend als stromend water beweegt en dribbelt hij. Zijn goal was een goed bekeken schot, knap dat hij het met zijn zwakkere linker deed maar toch feilloos in de hoek. Om nog maar te zwijgen over die potentiele wereldgoal die hij na 10 minuten had kunnen maken. Wereldtop!

En als laatste Messi die de verdediger eigenlijk wilt omspelen maar Pedro heel alert en bovendien erg koeltjes de bal met een aanraking in de goal laat draaien, ook hij bewijst keer op keer weer een zeer goede speler te zijn ondanks zijn mindere wedstrijd.

Over Afellay, hij koos erg voor veiligheid wat natuurlijk logisch is, had goede passes en bewoog goed door. Was veel aanspeelbaar en had helaas net de kans niet om te scoren. Minpunt was zijn gevaarlijke poging tot steekbal vlak voor de eigen 16 waar gelukkig voor hem geen goal uit viel. Hij komt goed op me over.

1 minpuntje van Messi dan nog, de laatste actie in de 87e minuut moest natuurlijk afgespeeld worden op Bojan na een mooie 1-2, helaas speelde Messi zijn ego parten. Maar neem het hem eens kwalijk...
Afellay oogt nog wat onwennig, niet onlogisch als je kijkt dat ie er pas net bij is. Handelingssnelheid ligt ook nog wat te laag maar ben ervan overtuigd dat hij mee kan over een tijdje.

Vind het wel grappig om te zien dat sinds Ronaldo in de liga speelt, Messi 100% kansen (als ie 'm aflegt) vaak er toch voor kiest om zelf voor de doelpoging te gaan. Enigzins begrijpelijk, want hey, messi.. en verstuurd zat mooie steekpasses in een wedstrijd. Toch opmerkelijk :P
  zondag 9 januari 2011 @ 14:14:42 #147
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_91064563
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef laucas het volgende:

[..]

Afellay oogt nog wat onwennig, niet onlogisch als je kijkt dat ie er pas net bij is. Handelingssnelheid ligt ook nog wat te laag maar ben ervan overtuigd dat hij mee kan over een tijdje.

Vind het wel grappig om te zien dat sinds Ronaldo in de liga speelt, Messi 100% kansen (als ie 'm aflegt) vaak er toch voor kiest om zelf voor de doelpoging te gaan. Enigzins begrijpelijk, want hey, messi.. en verstuurd zat mooie steekpasses in een wedstrijd. Toch opmerkelijk :P
Dat de handelingssnelheid van Afellay te laag is viel me inderdaad ook op, hij zal dit echt moeten verbeteren anders word hij binnen 1,5 jaar verkocht.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 9 januari 2011 @ 14:16:29 #148
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_91064648
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
En we zijn weer terug, na een klein momentje van inkomen na de winterstop wordt het niveau ook gehaald met een vernieuwing op het middenveld. Macherano deed zijn ding onzichtbaar en Keita speelde goed mee.

De goals waren weer van topniveau, ongelooflijk hoe Messi zich steeds meer begint te ontpoppen als een man met ongekend inzicht, zijn steekpasses zijn volgens mij al 10 wedstrijden op rij succesvol, enig minpunt hieruit is dat hij voornamelijk vanuit stilstand opereert terwijl hij meermaals heeft bewegen fenomenaal te kunnen dribbelen. Maar laten we het op evolutie houden.

De eerste bal was een supersteekpass van Messi op de altijd overal op lopende Villa die heel koeltjes ,met wat hulp van de keeper, de bal afmaakt.

Dan de heerlijke vrije trap van Messi zelf, perfect in de hoek en heerlijk onverwachts kort geschoten.

Iniesta was weer werelds, zijn dribbels, passes en beweging blijven gewoon zo heerlijk om naar te kijken. Vloeiend als stromend water beweegt en dribbelt hij. Zijn goal was een goed bekeken schot, knap dat hij het met zijn zwakkere linker deed maar toch feilloos in de hoek. Om nog maar te zwijgen over die potentiele wereldgoal die hij na 10 minuten had kunnen maken. Wereldtop!

En als laatste Messi die de verdediger eigenlijk wilt omspelen maar Pedro heel alert en bovendien erg koeltjes de bal met een aanraking in de goal laat draaien, ook hij bewijst keer op keer weer een zeer goede speler te zijn ondanks zijn mindere wedstrijd.

Over Afellay, hij koos erg voor veiligheid wat natuurlijk logisch is, had goede passes en bewoog goed door. Was veel aanspeelbaar en had helaas net de kans niet om te scoren. Minpunt was zijn gevaarlijke poging tot steekbal vlak voor de eigen 16 waar gelukkig voor hem geen goal uit viel. Hij komt goed op me over.

1 minpuntje van Messi dan nog, de laatste actie in de 87e minuut moest natuurlijk afgespeeld worden op Bojan na een mooie 1-2, helaas speelde Messi zijn ego parten. Maar neem het hem eens kwalijk...
Door het ontbreken van Xavi, speelde Messi wat naar achteren en vond hem daar gewoon een stuk minder (ondanks die steekbal bij de 0-1). Had een stuk meer balverlies dan normaal.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 9 januari 2011 @ 14:17:47 #149
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_91064703
quote:
8s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dat de handelingssnelheid van Afellay te laag is viel me inderdaad ook op, hij zal dit echt moeten verbeteren anders word hij binnen 1,5 jaar verkocht.
Krijgt gelukkig een half jaar om zich te bewijzen.. Kan bij het nederlands elftal ook mee met spelers zoals v.Persie, Sneijder en v.d.Vaart (ook in de combinatie). Alleen moest hij daar in het begin ook wennen....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_91066214
quote:
Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dat de handelingssnelheid van Afellay te laag is viel me inderdaad ook op, hij zal dit echt moeten verbeteren anders word hij binnen 1,5 jaar verkocht.
Godkolere hij zit nog niet eens 2 weken bij deze club. Wat verwacht je nu echt? Wat een non-post.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 16:06:25 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_91069552
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Godkolere hij zit nog niet eens 2 weken bij deze club. Wat verwacht je nu echt? Wat een non-post.
Dat dus :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 9 januari 2011 @ 16:30:52 #152
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91070603
quote:
8s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dat de handelingssnelheid van Afellay te laag is viel me inderdaad ook op, hij zal dit echt moeten verbeteren anders word hij binnen 1,5 jaar verkocht.
Nog zo een boze PI erbij :') Wat een hondendrol dit mannetje.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91104966
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:16 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Door het ontbreken van Xavi, speelde Messi wat naar achteren en vond hem daar gewoon een stuk minder (ondanks die steekbal bij de 0-1). Had een stuk meer balverlies dan normaal.
Messi speelt al heel wat weken meer op 10 dan op 9, niet alleen deze wedstrijd bij het ontbreken van Xavi.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:19:48 #154
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_91109279
Die vrije trap, wat een techniek echt een parel
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 21:54:51 #155
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_91236260
Echt zo'n harde faal dat ze barca niet uitzenden @ beker op sport1 :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:12:25 #156
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91237755
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Echt zo'n harde faal dat ze barca niet uitzenden @ beker op sport1 :{
Erg jammer inderdaad. Die illegale streams zijn echt bagger.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:13:27 #157
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91237835
heh die hakjes... whehe.
pi_91238323
registreer je ff bij onderstaande link kan je gratis kijken en best acceptabele kwaliteit..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91238517
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Dannare het volgende:
registreer je ff bij onderstaande link kan je gratis kijken en best acceptabele kwaliteit..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je er wel 10 euro op hebben gestort ;) ..
★★★
pi_91238584
Dat is wel waar maar wat is eenmalig 10 euro als je vervolgens vrij vaak kan kijken?

Sport1 is 10EU p maand
pi_91238701
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Dannare het volgende:
Dat is wel waar maar wat is eenmalig 10 euro als je vervolgens vrij vaak kan kijken?

Sport1 is 10EU p maand
Klopt ;) Maar denk niet dat zij het willen doen.
★★★
pi_91238804
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt ;) Maar denk niet dat zij het willen doen.
tja geef alleen maar tip en met die 10 eu kan je ook nog eens links en rechts een gokje doen.. k heb me daar overigens geregistreerd toen t gratis was met een flinke faal in me geheime vraag :@
pi_91238889
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Dannare het volgende:

[..]

tja geef alleen maar tip en met die 10 eu kan je ook nog eens links en rechts een gokje doen.. k heb me daar overigens geregistreerd toen t gratis was met een flinke faal in me geheime vraag :@
flinke faal in je geheime vraag? :? :{
★★★
pi_91239039
Dani Alves speelt goed _O_
★★★
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:28:36 #165
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91239041
owwwww Messi toch..
pi_91239341
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

flinke faal in je geheime vraag? :? :{
Zal hem in spoiler zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:34:33 #167
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91239509
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Dannare het volgende:

[..]

Zal hem in spoiler zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, je gaat er niet van uit dat iemand dat ooit gaat zien nee. Maar ben blij om te lezen dat je niet zo stoer meer bent :)
pi_91239523
Betis speelt trouwens vrij aardig.. lekker brutaal
pi_91239558
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Haha, je gaat er niet van uit dat iemand dat ooit gaat zien nee. Maar ben blij om te lezen dat je niet zo stoer meer bent :)
lesje geleerd for sure... doe nooit meer zo stoer je weet nooit wat er van komt _O-
pi_91239625
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Dannare het volgende:

[..]

Zal hem in spoiler zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb je het zelf ook door: :|W :')

;)
★★★
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:37:29 #171
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91239745
jongens, jongens... Villa had veel meer tijd...
pi_91239820
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gelukkig heb je het zelf ook door: :|W :')

;)
Ja wordt er verdomme weer rood van als k er aan terug denk...
Zijn duizend dingen die ik minder erg vind dan dit O-)
pi_91240026
Keeper van Betis is goed bezig. ^O^
★★★
pi_91240584
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool dú Messi! Barça - Unó! Betis - Zeroo!

_O_
★★★
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:48:47 #175
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91240634
YES! Lekkere aanval hoor :) Lekker zo vlak voor de rust.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:50:35 #176
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91240776
sjooow die poeiert! spat kapot op de lat.
pi_91242703
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool dú Messi! Barça - Unó! Betis - Zeroo!

_O_
Kan iemand daar een *O* smiley van maken? :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:25:20 #178
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91242919
Gol Messi 2-0
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:26:36 #179
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91242995
pi_91243004
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:27:01 #181
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91243021
hahaha
pi_91243073
-Grumpf ik wil ook scoren!!1
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91243107
Ibi aan het warmlopen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:29:02 #184
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91243113
65e minuut en Ibi loopt al warm :) Zou hij vandaag zijn eerste goal maken?
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:36:16 #185
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91243475
Gol Messi 3-0
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91243494
trick
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:38:06 #187
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91243552
Dat had zn 4e moeten zijn
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:39:10 #188
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91243617
Gol Pedro 4-0
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91243652
Loller Pedro
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:41:20 #190
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91243728
En Afellay maar op en neer huppelen..
pi_91243832
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
En Afellay maar op en neer huppelen..
;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91243978
Van der Wiel zou hem passen...
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:45:59 #193
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91243990
Gol Keita 5-0
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:46:22 #194
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91244001
Mja Alves schiet al de hele tijd net niet scherp...
pi_91244006
_O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_91244023
Sjezus wat een voorzet
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91244061
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Sjezus wat een voorzet
Ibi zou hem achter zijn standbeen voorgeven..
pi_91244152
quote:
15s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ibi zou hem achter zijn standbeen voorgeven..
Ik merk wel dat onze vriend al wat sneller passt :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91244197
Dat heb ik niet gezien.. :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:50:51 #200
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91244222
Bijna zijn eerste assist :P
pi_91268465
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Dat heb ik niet gezien.. :')
Kun je nagaan hoe snel.
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:14:30 #202
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91268690
quote:
Harry Redknapp gaf vorige maand al aan dat hij Luka Modric absoluut niet wil laten gaan, maar kan Tottenham Hotspur de Kroatische middenvelder behouden nu Barcelona zich gemeld heeft? Ook na de komst van Ibrahim Afellay hoopt trainer Pep Guardiola op meer mogelijkheden op het middenveld en Modric is zijn favoriet. Barça zal echter wel diep in de buidel moeten tasten, aangezien zijn contract in Londen nog loopt tot medio 2016.
Bedankt Ibi. Het waren twee fantastische weken.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91269302
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bedankt Ibi. Het waren twee fantastische weken.
Dat zijn geruchten :+

Als die waar zijn, zou Suarez als naar Man u , Real Madrid en de Spurs zijn gegaan :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 17:42:40 #204
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_91273073
liever Fabregas dan Modric
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 16 januari 2011 @ 20:40:46 #205
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91428841
FC Barcelona
FCB-MÁLAGA (LINE-UP / ALINEACIÓ / ALINEACIÓN): Valdés, Alves, Puyol, Piqué, Abidal, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi and Villa.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:48:56 #206
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91429548
Ik heb op bwin.com 10 euro ingezet op dat Ibi tussen de 60ste en 70 min invalt :D 92 euri als k gelijk heb _O_
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zondag 16 januari 2011 @ 20:49:39 #207
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91429628
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik heb op bwin.com 10 euro ingezet op dat Ibi tussen de 60ste en 70 min invalt :D 92 euri als k gelijk heb _O_
Ik had 10 minuten later gedaan, maar succes~!
  zondag 16 januari 2011 @ 20:50:21 #208
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91429695
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Ik had 10 minuten later gedaan, maar succes~!
Ja maar dan krijg je minder...3 euri nog wat per ingezette euro
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91432374
Prachtige goal van Iniesta!!!
geniet nooit met mate
pi_91434254
3-0. WERELDPASS Genieten
pi_91434671
Ze gaan weer als een trein _O_ .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 16 januari 2011 @ 21:45:41 #212
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91434821
Speelt Quincy nou???
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91434903
Die speelt ja
  zondag 16 januari 2011 @ 21:48:08 #214
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91435016
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die speelt ja
Wel een baas hoor
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91435110
quote:
Op zondag 16 januari 2011 21:45 schreef Eclaire84 het volgende:
Speelt Quincy nou???
Inderdaad ja. Dat was me nog niet eens opgevallen. Waarschijnlijk omdat zede bal niet zo vaak hebben..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 16 januari 2011 @ 21:57:59 #216
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91435850
2de helft gaat zo beginnen...livestream met Engels commentaar voor de geinteresseerden

http://www.p2plive.net/01(...)-vs-malaga-cf-3.html
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91436081
SOPCAST Channel - 94913

Sport1 met NL commentaar ;)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 16 januari 2011 @ 22:02:02 #218
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91436225
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef MoneyTalks het volgende:
SOPCAST Channel - 94913

Sport1 met NL commentaar ;)
NL commentaar. Dramatisch.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91436528
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:02 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

NL commentaar. Dramatisch.
Maar die link die jij gaf heeft Spaans commentaar en slechtere beeldkwaliteit ;)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 16 januari 2011 @ 22:07:04 #220
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91436653
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Maar die link die jij gaf heeft Spaans commentaar en slechtere beeldkwaliteit ;)
Huh nee man is Engels
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91437327
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:07 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Huh nee man is Engels
Kijk nog eens.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_91438495
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik heb op bwin.com 10 euro ingezet op dat Ibi tussen de 60ste en 70 min invalt :D 92 euri als k gelijk heb _O_
:W
  zondag 16 januari 2011 @ 22:28:51 #223
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91438563
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:W
Hoi Ajaxfan, die zichzelf "j0rdiiii" noemt.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91439413
Real gelijkgespeeld :o

Zeg maar dag tegen die titel Madrid.

Barça _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 16 januari 2011 @ 22:49:08 #225
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91440193
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Real gelijkgespeeld :o

Zeg maar dag tegen die titel Madrid.

Barça _O_
Dat durf ik pas te zeggen als ze na de uitwedstrijd bij Madrid nog steeds 4 (of 7) punten voorsprong hebben.
  maandag 17 januari 2011 @ 00:47:37 #226
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91445907
En de TT is niet meer correct. De beste start (of eerste helft) van het seizoen ooit.
pi_91469481
Het prachtige Barca-clublied klonk gisteren ff in het Bernabéu :). Genieten! Ben benieuwd wat er daarna met die kerel is gebeurd haha..

pi_91469909
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:44 schreef tafelpoot het volgende:
Het prachtige Barca-clublied klonk gisteren ff in het Bernabéu :). Genieten! Ben benieuwd wat er daarna met die kerel is gebeurd haha..

Ik moest hardop lachen.
Dan heb je echt ballen _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91587757
Dat zal Barca niet vaak overkomen ; binnen 7 minuten met 2 tegen 0 achter tegen een ploeg die in de SD speelt, maarja het gaat ook meer nergens over.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_91590373
het staat nu 3-1 voor Real Betis!. Afellay begon in de basis!
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:50:50 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91590422
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef KentdeBruin het volgende:
het staat nu 3-1 voor Real Betis!. Afellay begon in de basis!
Weg met Pep!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91590505
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef TLC het volgende:
Dat zal Barca niet vaak overkomen ; binnen 7 minuten met 2 tegen 0 achter tegen een ploeg die in de SD speelt, maarja het gaat ook meer nergens over.
Ze doen het om mij te pesten, altijd als ik geld voor de lol inzet wint de underdog :P. Terwijl ik juist zelden risico neem :'( (Ok Az was een beetje jammer)
pi_91591161
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef KentdeBruin het volgende:
het staat nu 3-1 voor Real Betis!. Afellay begon in de basis!
Ik wist wel dat Afellay het daar niet zou redden. Hij staat in de basis en opeens verliezen ze :P
pi_91592068
Wat lijkt Affelay groot nu er allemaal kleine middenveldertjes en aanvallertjes om hem heen lopen.
Jesus saves but death prevails.
pi_91593014
Rare wissel
  donderdag 20 januari 2011 @ 00:08:23 #236
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91594737
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik wist wel dat Afellay het daar niet zou redden. Hij staat in de basis en opeens verliezen ze :P
quote:
Barcelona met Afellay onderuit tegen Real Betis
19/01/2011 23:57

Barcelona heeft de return tegen Real Betis met 3-1 verloren. Door de ruime zege in eigen huis kwam een halve finale-plaats in de Copa Del Rey niet in gevaar. Ibrahim Afellay had zijn eerste basisplaats bij zijn nieuwe werkgever.

Met de 5-0 op zak in de heenwedstrijd kon Barcelona met een gerust gevoel afreizen naar Sevilla voor de return tegen Real Betis. Coach Pep Guardiola gaf enkele basisspelers rust en dat betekende dat Ibrahim Afellay voor het eerst in de basis mocht starten. Ook José Pinto, Gabriel Milito, Maxwell, Javier Mascherano, Seydou Keita, Adriano en Bojan Krkic stonden aan de aftrap.

Real Betis, koploper in de Segunda División, bleek echter wilde plannen te hebben. Na zeven minuten had het brutaal een 2-0 voorsprong genomen tegen de wellicht beste ploeg van de wereld. Beide treffers werden geproduceerd door de lange spits Jorge Molina. Bij de eerste was hij het meest attent bij een vrije trap en even later reageerde hij alert op een voorzet van Ezequiel. Kort daarop had de aanvaller zelfs zijn derde op de voet, maar treuzelde te lang zodat Gerard Piqué ternauwernood kon ingrijpen.

Aan de hand van Afellay, de beste man bij Barça, nam de ploeg van Guardiola het initiatief over. Het kwam weer in zijn normale spel en verkleinde in de 38ste minuut de achterstand. Lionel Messi was tot dan toe volledig onzichtbaar, maar toonde zijn klasse door Belenguer de baas te zijn en de 2-1 binnen te werken.

Voortgestuwd door de fanatieke eigen aanhang kwam Real Betis vlak voor rust toch weer op een marge van twee goals. Milito werkte een bal onvoldoende weg en zag tot zijn afgrijzen Arzu op magistrale wijze doeltreffend uithalen. Nadat de thuisclub in de tweede helft de bovenliggende partij was en enkele kansen mistte, Nacho teisterde de paal, kreeg Messi de uitgelezen kans om weer aansluiting te vinden. De Argentijn schoot een strafschop - na hands van Isidoro - echter over het Betis-doel.

Ondanks verwoede pogingen van Real Betis bleef het bij 3-1. Barcelona bekert daardoor verder en treft in de halve finale Alméria.
:W
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91595462
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]



[..]

:W
Het was ook geen serieuze opmerking...
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:00:58 #238
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_91901264
Hey hoe zit het nou precies met die Dani Alves? Hoeveel wil die klapjosti verdienen en wat wille ze hem geven dat ie nog steeds niet heeft bijgetekend..

Kan ie bij Man City zoveel meer verdienen dat ie echt overweegt dit Barca te verlaten? Ik bedoel voor 1miljoen per jaar meer ga je dit historische elftal toch niet verlaten? Om eventueel, (waarschijnlijk niks),iets te winnen in engeland....

Daarbij zou ik het erg jammer vinden als ie weggaat want imho is het een van de beste, zoniet de beste aanvallende rechtsback ter wereld..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:24:58 #239
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91902282
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef DAMH het volgende:
Hey hoe zit het nou precies met die Dani Alves? Hoeveel wil die klapjosti verdienen en wat wille ze hem geven dat ie nog steeds niet heeft bijgetekend..

Kan ie bij Man City zoveel meer verdienen dat ie echt overweegt dit Barca te verlaten? Ik bedoel voor 1miljoen per jaar meer ga je dit historische elftal toch niet verlaten? Om eventueel, (waarschijnlijk niks),iets te winnen in engeland....

Daarbij zou ik het erg jammer vinden als ie weggaat want imho is het een van de beste, zoniet de beste aanvallende rechtsback ter wereld..
Volgens mij wilt hij net zoveel verdienen als een Xavi of Villa.
pi_91907996
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:00 schreef DAMH het volgende:
Hey hoe zit het nou precies met die Dani Alves? Hoeveel wil die klapjosti verdienen en wat wille ze hem geven dat ie nog steeds niet heeft bijgetekend..

Kan ie bij Man City zoveel meer verdienen dat ie echt overweegt dit Barca te verlaten? Ik bedoel voor 1miljoen per jaar meer ga je dit historische elftal toch niet verlaten? Om eventueel, (waarschijnlijk niks),iets te winnen in engeland....

Daarbij zou ik het erg jammer vinden als ie weggaat want imho is het een van de beste, zoniet de beste aanvallende rechtsback ter wereld..
Wat een paradoxale post _O- In 1 adem noem je Alves een klapjosti en (een van) de beste rechtsback(s) ter wereld :P

Zou wel matig zijn als Alves weg gaat. Hele goede speler!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91908080
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat een paradoxale post _O- In 1 adem noem je Alves een klapjosti en (een van) de beste rechtsback(s) ter wereld :P

Zou wel matig zijn als Alves weg gaat. Hele goede speler!
Maicon.. Maicon.. Maicon..
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:47:59 #242
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91908150
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat een paradoxale post _O- In 1 adem noem je Alves een klapjosti en (een van) de beste rechtsback(s) ter wereld :P

Klapjosti vanwege zijn salariseisen, beste rechtsback vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Weinig "paradoxaals" aan.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91908328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Klapjosti vanwege zijn salariseisen, beste rechtsback vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Weinig "paradoxaals" aan.
Oh nou sorry hoor :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:56:09 #244
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91908551
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh nou sorry hoor :')
Geen probleem ;) Wel zonde van je onnodig dure woordgebruik (voor VBL dan :P)
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91908832
Gerucht:

Barça zou 20 mil willen betalen voor Van der Wiel..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2011 20:01:05 ]
pi_91915343
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Gerucht:

Barça zou 20 mil willen betalen voor Van der Wiel..
Ik zeg doen!
Zei van de zomer al dat van der Wiel de toekomstige back van Barça is
pi_91915611
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Dannare het volgende:

[..]

Ik zeg doen!
Zei van de zomer al dat van der Wiel de toekomstige back van Barça is
Verdedigend lang niet goed genoeg
pi_91915712
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Verdedigend lang niet goed genoeg
Barca is toch meestal in de aanval. En daar kan Van Der Wiel wel goed in mee. En hij is misschien niet de beste verdediger, maar houdt zich prima staande. Zie het WK. Ik zie het wel lukken met hem daar. Hij zit nu een beetje in een vormcrisis, maar als je bij een nieuwe club komt die goed draait kan dat zomaar weg zijn.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:48:41 #249
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91915853
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Verdedigend lang niet goed genoeg
De "rechtsback" positie bij Barcelona verlangt dan ook een totaal aanvallend ingestelde speler.

Alves speelt doorgaans als rechteraanvallende middenvelder. Dat is perfect voor vdWiel.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91916461
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

De "rechtsback" positie bij Barcelona verlangt dan ook een totaal aanvallend ingestelde speler.

Alves speelt doorgaans als rechteraanvallende middenvelder. Dat is perfect voor vdWiel.
dit dus
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:11:56 #251
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91917526
goaaaal :D 1-0 Messi. Keeper had hem echt moeten hebben maar goed!
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:13:39 #252
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91917658
En 2-0 hehe.... Villa.. Keeper alweer niet goed hoor...
pi_91917692
34e goal van Messi dit seizoen, niet normaal zeg _O-
pi_91917916
Dramatische keeper idd, maar 3v2 speelde ze toch wel uit met een goal.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:18:20 #255
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91917994
wow super pass en 3-0!!! Messi
pi_91917998
3-0 :O
pi_91918073
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
34e goal van Messi dit seizoen, niet normaal zeg _O-
Is nog niet afgelopen vandaag hoor :o :P
pi_91918092
Hopelijk krijgen we afellay nu een helft te zien ! :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:20:27 #259
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91918135
Jezus, wat makkelijk. Messi is baas
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91918155
En Guardiola maar zeggen dat het geen 8-0 gaat worden en dat het bij de volgende wedstrijd pas word beslist. _O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:26:34 #261
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91918537
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
En Guardiola maar zeggen dat het geen 8-0 gaat worden en dat het bij de volgende wedstrijd pas word beslist. _O-
Duh, Ajaxfan die zichzelf "j0rdiiii" noemt...als Pep zegt dat ze hun kapot gaan maken en vervolgens verliest, staat hij voor schut. Einstein.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:33:06 #262
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91918956
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Duh, Ajaxfan die zichzelf "j0rdiiii" noemt...als Pep zegt dat ze hun kapot gaan maken en vervolgens verliest, staat hij voor schut. Einstein.
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken. Het is gewoon komisch dat hij zo bescheiden is terwijl dit Barca gewoon in 10 minuten de wedstrijd kan beslissen... wow 4-0 terwijl ik dit schrijf.
pi_91919178
Waar blijft IBI :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:37:36 #264
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91919227
:D Pique en Abidal staan ook voorin opeens :')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91919320
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Eclaire84 het volgende:
:D Pique en Abidal staan ook voorin opeens :')
Het was een corner en ze stonden daar nog.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_91919343
Ibi!!!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_91919358
IBI!!!!!! Komt er in voor Messi
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:39:29 #268
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91919363
Zag ik daar nou ibi uit mn ooghoeken voorbij komen gehuppeld?
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:39:54 #269
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91919405
Jaaa Ibi!!!!

En Pep maar heel de tijd zn kontje checken :N
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91919439
*O*
pi_91920161
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Duh, Ajaxfan die zichzelf "j0rdiiii" noemt...als Pep zegt dat ze hun kapot gaan maken en vervolgens verliest, staat hij voor schut. Einstein.
:')
pi_91920206
Ik voel een Clasico finale aankomen :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:20:59 #273
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91921758
Komt ie dan!
pi_91922369
Appelvlaai speelt lekker zeg :)
Had niet verwacht dat hij het niveau aan zou kunnen. Maar denk dat hij alleen maar beter kan worden en veel kan leren.
pi_91922411
Ibi *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91923270
En 5-0 Keita
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_91923309
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef SuperFokker het volgende:
Appelvlaai speelt lekker zeg :)
Had niet verwacht dat hij het niveau aan zou kunnen. Maar denk dat hij alleen maar beter kan worden en veel kan leren.
Met alleen maar klasbakken om je heen kun je toch bijna niet slechter worden, als je sowieso al een aardige bal kan trappen.

Jammer dat Ibi zo onderschat wordt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:52:30 #278
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91923444
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Met alleen maar klasbakken om je heen kun je toch bijna niet slechter worden, als je sowieso al een aardige bal kan trappen.

Jammer dat Ibi zo onderschat wordt.
Ach, die onderschatting hoor je bij vrijwel iedere NLse speler die de stap naar een grotere club in het buitenland maakt. Ik begrijp die onderschatting ook vaak niet. Mjah, bij Babel begreep ik het, maar bij jongens als Huntelaar, Kuyt, Vd Vaart, Sneijder, Kalou, en Afellay etc etc gaf ik steeds al aan dat ze prima mee kunnen komen op dat hogere niveau...

Komt misschien omdat we nogal graag de NLse competitie onderschatten, en daarbij vergeten dat veel van die jongens hier dan al jaren gewoon wekelijks spelen, ipv veel Italiaanse en Spaanse en Engelse jonge spelers, die veelal jaren op de bank slijten voor ze op hun 20ste/21ste echt een kans krijgen...
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:19:46 #279
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91924720
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach, die onderschatting hoor je bij vrijwel iedere NLse speler die de stap naar een grotere club in het buitenland maakt.
Ook bij Seedorf.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_92050144
Speeltijd voor Afellay aub.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:20:05 #281
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_92050280
Ibi komt er wel. Als hij slim is, blesseert hij Iniesta of Xavi tijdens de training.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_92050374
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Eclaire84 het volgende:
Ibi komt er wel. Als hij slim is, blesseert hij Iniesta of Xavi tijdens de training.
Doe Iniesta maar
pi_92050974
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Eclaire84 het volgende:
Ibi komt er wel. Als hij slim is, blesseert hij Iniesta of Xavi tijdens de training.
Ik zie 'm over een paar jaar wel in de basis staan. Xavi gaat ook geen 3 seizoenen meer mee. Villa begint stiekem ook al een beetje oud te worden. En gezien de speeltijd die hij nu al krijgt, vergeleken met de rest vd bank (vergeleken met bijv. een belofte zoals Bojan) zie ik Afellay daar wel slagen.
pi_92051062
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef laucas het volgende:

[..]

Ik zie 'm over een paar jaar wel in de basis staan. Xavi gaat ook geen 3 seizoenen meer mee.
Jawel.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:41:07 #285
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_92271050
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:31:30 #286
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_92282342
als je Barcelona op de voet wil volgen is deze ideaal:
http://twitter.com/#!/Melf_Barca
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:15:31 #287
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_92297936
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef Suikeroom het volgende:
als je Barcelona op de voet wil volgen is deze ideaal:
http://twitter.com/#!/Melf_Barca
http://twitter.com/#!/barcastuff is beter
:-)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 03:23:30 #288
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_92308823
beter wordt het niet:
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_92310507
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 03:23 schreef Suikeroom het volgende:
beter wordt het niet:
Beter is er niet. Vrijwel nooit balverlies, geniaal in zijn passing, en denkt al 8 stappen vooruit.

Zijn enige minpuntje(s) is zijn scorende vermogen en blessure gevoeligheid.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:13:04 #290
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_92314885
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Beter is er niet. Vrijwel nooit balverlies, geniaal in zijn passing, en denkt al 8 stappen vooruit.

Zijn enige minpuntje(s) is zijn scorende vermogen en blessure gevoeligheid.
Over dat scorend vermogen, ben ik het niet mee eens. Hij kiest er juist vooral voor om anderen in een scorende positie te brengen. Verder pakt hij zo nu en dan wel eens een doelpuntje mee. Het is niet alsof hij een slecht schot heeft.
pi_92316519

O+

[ Bericht 10% gewijzigd door laucas op 04-02-2011 12:02:40 ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:25:16 #292
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_92323633
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_92324000
quote:
(helaas) gaat dit 'um waarschijnlijk worden ja :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92326882
hoe erg kun je een barca-shirt verneuken..

qatar-foundation :')
pi_92327241
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef laucas het volgende:
hoe erg kun je een barca-shirt verneuken..

qatar-foundation :')
Logo van Qatar Foundation



:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92327326
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef laucas het volgende:
hoe erg kun je een barca-shirt verneuken..

qatar-foundation :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:57:09 #297
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_92328353
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_92332178
Xavi.. _O_ ^O^
pi_92333414
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_92333604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
deze was ook nice:
http://www.dailymotion.co(...)sta-same-skill_sport
Beide geweldig _O_

Maar die van Iniesta! _O- _O_ Dat je het daar durft te doen! :D

Staat 1-0 en 45 minuten gespeeld.
★★★
pi_92393439
Was weer niet de beste pot van Barca dit seizoen maar alsnog een zeer hoog niveau gehaald. Iniesta mist wat creativiteit lijkt het en ook Xavi kon de splijtende pass niet versturen. Messi weer goed gespeeld, goede goals vooral de eerste.

En then there was...

Eric Abidal. Wát een speler is dat zeg, zowel linksback als centraal echt een wereldtopper. Vol rust kan hij iedereen uitkappen en versnellen, hij sprintte Aguero eruit, beheerst het 1 keer raken, heeft een geweldige inspeelpass en snapt het algehele Barca spelletje. Echt een speler die zoveel toevoegt aan dit Barca maar eigenlijk zeer ondergewaardeerd is.

Mooi is ook op de momenten dat hij naar voren gaat dat Busquets linea recta naar achter zakt om de positie van CV over te nemen, knap staaltje verdedigen.

Verder vrij onzichtbare pot van Pedro en Villa. 3-0 thuis tegen Atletico, Real is aan zet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')