abonnement Unibet Coolblue
pi_108187714
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Ah, Dolores Cannon :)
Ik ben ook benieuwd naar wat je daarover gaat posten!
Ow is de jaarban al voorbij ?
Damn, time flies when you're having fun.
Allee nog 2 en het etterclubje is weer voltallig.

En nee, ik denk niet dat ik nog iets post :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108190352
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow is de jaarban al voorbij ?
Damn, time flies when you're having fun.
Allee nog 2 en het etterclubje is weer voltallig.

En nee, ik denk niet dat ik nog iets post :{w
Dat zou jammer zijn! Je komt hier toch niet voor de mensen die je niet mag?
Bovendien, gaan etteren nadat iemand net terug is van een jaarban zou echt niet handig zijn.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 20 februari 2012 @ 16:34:32 #103
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_108191136
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow is de jaarban al voorbij ?
Damn, time flies when you're having fun.
Allee nog 2 en het etterclubje is weer voltallig.

En nee, ik denk niet dat ik nog iets post :{w
Ah komop. We staan op scherp hier tegen onrust dus doe gewoon lekker mee hier ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_108192199
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 07:30 schreef Bastard het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar dan inderdaad! :)
Speciaal voor Bastard nog eentje, mss leest ie nog ff gewoon mee ...

De Earth Grid Series zijn lang geleden stilgelegd, nl bij de vernietiging van Atlantis.
Ten tijde van Atlantis waren er ook figuren die hun macht en kennis misbruikten. Zij probeerden zich te verdiepen in Dark Matter/Dark Energy, met risico van beschadiging/vernietiging van het heelal (delen van). Daarom werd er (tegen de regels in) ingegrepen, en drastisch ...
(zij refereert voorzichtig naar onze hedendaagse LHC)
Alle informatie werd toen opgeslagen in kristallen en is dus niet verloren.
Tegenwoordig wordt er gewerkt om het grid terug te herstellen om zo ook de Aarde terug in balans te krijgen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:06:10 #105
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_108192577
Wie werkt daaraan ? En op welke manier in balans ?
zzz
pi_108193263
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Speciaal voor Bastard nog eentje, mss leest ie nog ff gewoon mee ...

De Earth Grid Series zijn lang geleden stilgelegd, nl bij de vernietiging van Atlantis.
Ten tijde van Atlantis waren er ook figuren die hun macht en kennis misbruikten. Zij probeerden zich te verdiepen in Dark Matter/Dark Energy, met risico van beschadiging/vernietiging van het heelal (delen van). Daarom werd er (tegen de regels in) ingegrepen, en drastisch ...
(zij refereert voorzichtig naar onze hedendaagse LHC)
Alle informatie werd toen opgeslagen in kristallen en is dus niet verloren.
Tegenwoordig wordt er gewerkt om het grid terug te herstellen om zo ook de Aarde terug in balans te krijgen.
Dat zou dan betekenen dat er mensen op de hoogte moeten zijn met al die verloren kennis en er ook vandaag de dag mee moeten kunnen werken, toch?
In welk opzich is de aarde in onbalans eigenlijk?
En wat is dark matter en dark energy?
pi_108200690
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou dan betekenen dat er mensen op de hoogte moeten zijn met al die verloren kennis en er ook vandaag de dag mee moeten kunnen werken, toch?
In welk opzich is de aarde in onbalans eigenlijk?
En wat is dark matter en dark energy?
Dat zou ik ook wel willen weten. Wie werken eraan en hoe komen mensen aan zo'n 'baan'. En hoe doen ze dat dan.
Zou wel super zijn als het echt zo was.
pi_108215295
Het herstel van de grid gebeurt vnl door lichtwezens, maar ook door "bewuste" mensen. Ik schrijf "bewust" omdat velen ook op een onbewuste manier hun taak hier vervullen. Zoals reeds gezegd in andere topics zijn er vele "zuivere" zielen naar hier aangetrokken om bij te staan bij de komende shift. Echter bij geboorte in een menselijk lichaam heeft ons bewustzijn/brein geen weet van deze intenties.

Maar dus ook bewuste mensen zoals bijv Little Grandmother
http://littlegrandmother.net/SHIFTINGEARTH.aspx
quote:
As a wisdom keeper, one of my sacred duties is to return some of these sacred ancient crystals to the earth, at the time of this current shift that Mother Earth is going through.
I have in my care several very special crystals from the time of Atlantis; other wisdom keepers have others that they have been entrusted with, to return to Earth. I am told where they need to go by my elders and by Spirit. So far I have placed crystals in the Earth in sacred ceremony in Santa Fe, New Mexico, the ancient land of the Anasazi; in Sweden for the lands of the North and the Nordic countries, in Hawaii for the sacred lands and people there, in the Redwoods of California, those “grand elders” of the planet, and in the crystalline lands of Arkansas on 10-10-10, to connect in with the awakening of Atlantean crystals buried there, and to heal the sacred waters. These crystals have been prayed over, watched over, and kept safe for this time. There are many more crystals to be placed back into the earth. Soon one of the crystals in my care will return to the Waitaha people in New Zealand, and they will place their crystal back into their sacred lands.

These crystals are not placed just anywhere, but are placed in sacred areas where two ley lines cross. They must be placed at very specific locations, to strengthen the energy grid of Mother Earth, those places where the energy goes back into Mother Earth, and links up with the energy of the other crystals in place. So the energy of the crystal placed in Hawaii connects to the Redwoods, to New Mexico, to Sweden, and so forth. This grid of energy is Mother Earth’s arteries and veins, if you will. These crystals must be in place before the great shifting of the Earth happens. I have four more crystals to be placed… though I do not know yet for where they are destined. When the time is right, I will be told where each must return.
De Aarde is in onbalans geraakt ten tijde van Atlantis, door diegenen die de kennis misbruikten voor eigen gewin en macht. Naast het experimenteren met genetica (kruisen van mens en dier) waren zij dus ook bezig met dark matter/dark energy, wat het tegenovergestelde zou zijn van de lichtenergie. Vermits het verboden terrein blijkt te zijn wordt er dus niet echt verdere details gegeven, enkel portals en wormholes werden tussendoor genoemd.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:29:21 #109
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_108216124
Interessant. Is er een historie waar al deze informatie vandaan komt ? (Zoals de Bijbel / Torah ?)
Waren er bijvoorbeeld 400 jaar geleden ook al gedocumenteerde groepen mensen die zich hiermee bezig hielden ?
zzz
pi_108217320
"Historie waar dit vandaan komt" ?
"Gedocumenteerde groepen" ?
Blijkbaar laat je het woordje "bronnen" nog even achterwege ...

Even herinneren ...

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Ho ho, dit is TRU, hier hoeft niks bewezen te worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108217462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
"Historie waar dit vandaan komt" ?
"Gedocumenteerde groepen" ?
Blijkbaar laat je het woordje "bronnen" nog even achterwege ...

Even herinneren ...

[..]

De informatie komt van Dolores Cannon toch? Die zal het wel ergens vandaan hebben..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:30:38 #112
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_108217575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
"Historie waar dit vandaan komt" ?
"Gedocumenteerde groepen" ?
Blijkbaar laat je het woordje "bronnen" nog even achterwege ...

Even herinneren ...

[..]

Andere mensen dan Dolores Cannon lijken ook over een hoop informatie te beschikken.
Ik ben gewoon nieuwsgierig of er oude geschriften zijn waarin dit ook staat beschreven, en of er een langere historie is van mensen die hiermee bezig zijn of dat het een relatief recent fenomeen is.
En verder : zie [TRU FB] in november zijn we verder dan in september
zzz
pi_108217741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De informatie komt van Dolores Cannon toch? Die zal het wel ergens vandaan hebben..
quote:
Dolores Cannon :

Having conducted sessions with hundreds of clients, recording the same results time and time again and spending vast amounts of time and energy verifying the authenticity of her clients’ past lives, Dolores was able to decisively conclude that her results were indeed genuine and that she had tapped into an incredible powerful source of information. As she explored further, she gradually became aware that the information she was receiving about past lives, different periods in time and a variety of other topics were not actually coming from the conscious minds of the clients she was hypnotizing.

Just as developing her technique of hypnosis came slowly and with great patience, so too did the answers to these questions. After many years of practice and investigation, Dolores eventually realized that the memories of past lives and the additional information she was receiving through clients was being supplied by a much larger, more powerful and more knowledgeable portion of her clients’ selves, which their conscious minds were completely unaware existed.

She decided to label it The Subconscious as it was a part of every person’s mind that absolutely exists, but lays just below the level of our conscious minds, observing. When contacted and communicated with, there is simply no question it cannot answer about an individual’s current life, or about any of their past lives. After developing and refining her technique over many years, replacing time-consuming and tedious induction approaches with an approach that involves the use of voice, imagery and visualization, Dolores established her technique of Quantum Healing Hypnosis, which enables direct contact and communication with the Subconscious of any individual and it can also heal instantly.

Ouder topic : Dolores Cannon
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108218157
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef _Led_ het volgende:
Andere mensen dan Dolores Cannon lijken ook over een hoop informatie te beschikken.
Ik ben gewoon nieuwsgierig of er oude geschriften zijn waarin dit ook staat beschreven, en of er een langere historie is van mensen die hiermee bezig zijn of dat het een relatief recent fenomeen is.
En verder : zie [TRU FB] in november zijn we verder dan in september
Wsl zijn er wel oude geschriften, maar ofwel zijn ze niet gevonden ofwel zijn ze vernietigd/verloren.
Een langere historie van mensen die hiermee bezig zijn is ook mogelijk door eventuele mondelinge overlevering.
Het is tegelijk ook een recent fenomeen omdat de tijd rijp schijnt te zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:30:50 #115
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_108222889
Bruce Cathie heeft ook gridpoint software geschreven

http://www.worldgrid.net/products/gridpoint-atlas/

UFO's en gridpoints

http://www.scribd.com/sec(...)t-bases-New-Zealand-
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_108261073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:31 schreef UncleScorp het volgende:
Het herstel van de grid gebeurt vnl door lichtwezens, maar ook door "bewuste" mensen. Ik schrijf "bewust" omdat velen ook op een onbewuste manier hun taak hier vervullen. Zoals reeds gezegd in andere topics zijn er vele "zuivere" zielen naar hier aangetrokken om bij te staan bij de komende shift. Echter bij geboorte in een menselijk lichaam heeft ons bewustzijn/brein geen weet van deze intenties.

Maar dus ook bewuste mensen zoals bijv Little Grandmother
http://littlegrandmother.net/SHIFTINGEARTH.aspx

Weet jij iets van activering van deze personen door de stand van ons zonnestelsel ?

bijv. ACTIVERING van het DNA ?

Of weet jij iets hier van:

activering door aliens die zich nu in de Kuiper's gordel begeven ? of activering door kristallen schedels door resonantie van quartz frequenties?

quote:
De Aarde is in onbalans geraakt ten tijde van Atlantis, door diegenen die de kennis misbruikten voor eigen gewin en macht. Naast het experimenteren met genetica (kruisen van mens en dier) waren zij dus ook bezig met dark matter/dark energy, wat het tegenovergestelde zou zijn van de lichtenergie. Vermits het verboden terrein blijkt te zijn wordt er dus niet echt verdere details gegeven, enkel portals en wormholes werden tussendoor genoemd.
Zwarte magie en mind-control met zoiets wat we nu hebben als HAARP, waren ook enkele oorzaken.
pi_108292076
Activering van personen/DNA door de stand van ons zonnestelsel ?
Als je de verhoging van de trilling/vibraties wil toeschrijven aan de stand van ons zonnestelsel, dan ja. (ik heb daar geen duidelijkheid over)
Zelfs het DNA van de Aarde verandert omdat ook zij voor een aankomende shift zou staan. Zij zou ook eveolueren naar een hogere dimensie.

Activering van aliens ?
De aliens die hier in de buurt aanwezig zijn en als het ware ook "bij de Aarde horen" ondergaan ook veranderingen in functie van de aankomende shift. Daarom dat zij ook meer en meer "zichtbaar" worden omdat wij dichter naar elkaar toekomen qua trilling/vibraties.

Het is best mogelijk dat ook kristallen geactiveerd worden. Uit hetgeen ik gelezen heb wordt altijd de kracht van kristallen benadrukt, vooral door hun verbondenheid met de Aarde van waaruit zij afkomstig zijn. Het is mij echter niet duidelijk of de kracht van kristallen afgenomen/beperkt is, of dat dat aan onze huidige beperkingen ligt. Voor hetzelfde geld bezitten de kristallen nog steeds hun eigenschappen maar ligt het aan ons dat we ze niet meer kunnen benutten.

Zoals eerder gezegd zou de vernietiging van Atlantis te wijten zijn aan misbruik van kennis en macht (net zoals bij nog eerdere beschavingen). Foute experimenten, portals en wormholes tot zelfs het proberen creeeren van een eigen universum waren de oorzaak van de beslissing tot vernietiging van Atlantis. De gevolgen van hun gedrag hadden een enorme invloed tot ver buiten de Aarde, tot zelfs in andere dimensies, tot zelfs een risico op vernietiging van het heelal. (klinkt overdreven maar zo staat het in het boek). Zij hadden als het ware al een crack in de Aarde veroorzaakt "by tapping into the dark energy"
Dolores geeft hierbij een persoonlijke verwijzing naar onze huidige LHC en stelt zich de vraag of dit wel experimenten zijn waar wij als mensheid ons mee moeten bezighouden (net als ons geklooi met atoomwapens). Er zijn idd genoeg doemverhalen rondgegaan over wat er zou kunnen misgaan met de LHC (al of niet gegrond).
De aliens/creators zien het blijkbaar niet zitten om wederom een geevolueerde beschaving te moeten vernietigen en al hun werk opnieuw zou moeten gestart worden van nul.
Daarom hebben ze geprobeerd om van binnenuit een soort van bewustzijnsverandering teweeg te brengen die ons op het betere pad zou moeten brengen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:42:59 #118
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_108293830
edit: als je het onzin vindt, blijf dan weg.

[ Bericht 81% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 23-02-2012 11:26:52 ]
zzz
pi_108294588
Ik heb het er speciaal bijgezet "al of niet gegrond".

Gelukkig zijn er mensen die weten hoe het ding werkt en waar het over gaat, weten ze ook wat er kan misgaan met deze stap in het onbekende ? When things get out of control ?

edit: niet persoonlijk worden. Dat is wat sommigen willen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 23-02-2012 11:35:11 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:19:41 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_108295196
Niet persoonlijk worden aub ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_108295391
Graag ontopic reageren ipv zinloze one-liners
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108298823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2009 11:21 schreef mediaconsument het volgende:
Wij zijn de reptilians!

• Dit is in het kort enige uitleg over heilige geometrie.
Deze geometrie kent drie basistransformaties:

Wortel 2 = Genererende principe
Wortel 3 = Formerende principe
Wortel 5 = Regenererende principe

Deze drie bepalen de synergie van de hele grid.

Niet voor niets noemt Escher deze tekening "Reptielen." Alle kennis van de geometrie tezamen wordt als reptiel voorgesteld.
In wezen zijn wij dat, want was het niet zo dat je in het begin UIT angst je terrein ging verkennen?
Snap je nu dat alle structuur gebaseerd is op angst en dat deze angst je werkelijkheid vormt? Snap je nu hoe angst structuur creëert, maar ook de daarbijbehorende gevangenis? In wezen zijn wij dan ook een gevangene van onze eigen structuur.

Met zijn Flower of Life cursus tracht Drunvalo ons dit te tonen, alsook hoe je je angst kan proberen op te heffen.

Als je dit begrijpt, waarom ga je dan mee in die Earthgrid toestanden?
pi_108299174
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef Loppe het volgende:
Als je dit begrijpt, waarom ga je dan mee in die Earthgrid toestanden?
Sorry maar beetje zinloos om nog een vraag te stellen TS Mediaconsument ... deze user heeft uit eigen wil het forum verlaten ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108299333
En wat is jouw antwoord erop?
pi_108299664
Ik begrijp de correlatie niet goed tussen hetgeen er staat en het al of niet meegaan in Earthgrid toestanden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108299926
Er staat dat de mens zelf dat grid toegekend heeft aan de aarde. Dat de mens zoiets als de heilige geometrie uitgevonden heeft om een soort van controle te kunnen uitoefenen. Imo als je er niet in gelooft of zelfs nog nooit van gehoord hebt zal het geen invloed op je hebben.
pi_108300280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:24 schreef Loppe het volgende:
Er staat dat de mens zelf dat grid toegekend heeft aan de aarde. Dat de mens zoiets als de heilige geometrie uitgevonden heeft om een soort van controle te kunnen uitoefenen. Imo als je er niet in gelooft of zelfs nog nooit van gehoord hebt zal het geen invloed op je hebben.
De grid zelf toegekend ? heilige geometrie zelf uitgevonden ? Dan spreek je volgens mij toch wel over een vroegere, meer geavanceerde soort van mens :)
Persoonlijk denk ik dat de grid meer voor de planeet bedoeld was dan voor de mens. Dus maakt het volgens mij niet uit of je er als mens al of niet in gelooft.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_108300669
Het blijft m.i. een mentale grid.
pi_108307848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef UncleScorp het volgende:
Activering van personen/DNA door de stand van ons zonnestelsel ?
Als je de verhoging van de trilling/vibraties wil toeschrijven aan de stand van ons zonnestelsel, dan ja. (ik heb daar geen duidelijkheid over)
Lees er meer over; zie Zwarte Zon.

quote:
Zelfs het DNA van de Aarde verandert omdat ook zij voor een aankomende shift zou staan. Zij zou ook eveolueren naar een hogere dimensie.
Dit soort begrippen vind ik vaag en verwarrend; ik vind energieveld en aura betere woorden voor de toestandsbeschrijving van de Aarde.

quote:
Activering van aliens ?
De aliens die hier in de buurt aanwezig zijn en als het ware ook "bij de Aarde horen" ondergaan ook veranderingen in functie van de aankomende shift. Daarom dat zij ook meer en meer "zichtbaar" worden omdat wij dichter naar elkaar toekomen qua trilling/vibraties.
Sommige beheersen teleportatie perfect; ook doen ze aan communicatie van geest tot geest.

quote:
Het is best mogelijk dat ook kristallen geactiveerd worden. Uit hetgeen ik gelezen heb wordt altijd de kracht van kristallen benadrukt, vooral door hun verbondenheid met de Aarde van waaruit zij afkomstig zijn. Het is mij echter niet duidelijk of de kracht van kristallen afgenomen/beperkt is, of dat dat aan onze huidige beperkingen ligt. Voor hetzelfde geld bezitten de kristallen nog steeds hun eigenschappen maar ligt het aan ons dat we ze niet meer kunnen benutten.
Die beroemde kristallen schedel uit Belize (uit Atlantis) zou volgens enkele schedel-deskundigen software bevatten die de bewustzijnsvelden van de aarde stimuleren.

quote:
Zoals eerder gezegd zou de vernietiging van Atlantis te wijten zijn aan misbruik van kennis en macht (net zoals bij nog eerdere beschavingen). Foute experimenten, portals en wormholes tot zelfs het proberen creeeren van een eigen universum waren de oorzaak van de beslissing tot vernietiging van Atlantis. De gevolgen van hun gedrag hadden een enorme invloed tot ver buiten de Aarde, tot zelfs in andere dimensies, tot zelfs een risico op vernietiging van het heelal. (klinkt overdreven maar zo staat het in het boek). Zij hadden als het ware al een crack in de Aarde veroorzaakt "by tapping into the dark energy"
Dolores geeft hierbij een persoonlijke verwijzing naar onze huidige LHC en stelt zich de vraag of dit wel experimenten zijn waar wij als mensheid ons mee moeten bezighouden (net als ons geklooi met atoomwapens). Er zijn idd genoeg doemverhalen rondgegaan over wat er zou kunnen misgaan met de LHC (al of niet gegrond).
De aliens/creators zien het blijkbaar niet zitten om wederom een geevolueerde beschaving te moeten vernietigen en al hun werk opnieuw zou moeten gestart worden van nul.
Daarom hebben ze geprobeerd om van binnenuit een soort van bewustzijnsverandering teweeg te brengen die ons op het betere pad zou moeten brengen.
Het LHC is idd zoiets; Ik heb in verschillende fora vernomen dat de Illuminati proberen te ontsnappen uit dit zonnestelsel vande huidige tijd/ruimte-toestand; m.b.v een portal onder CERN.
pi_108467567
Dit geeft mij een totaal andere kijk op de wereld zeg, vanavond eens de filmpjes doornemen, net topic doorgenomen, hier en daar wel wat onduidelijkheden en vooral bij het belangrijkste, Wat zijn nu Grids?

Bepaalde energie"gaten/velden?" en wat kunnen we er mee, ohja engelse teksten heb ik even overgeslagen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')