abonnement Unibet Coolblue
pi_73102747
hahaha.. sorry trouwens marina.... ik had de topic titel niet eens goed gelezen wat slecht ik kom natuurlijk alleen maar weer met een andere oplossing. Blij om te lezen dat je in elk geval weer beter slaapt. Lukt het overigens al met fysio?
So afraid of getting older, I'm only good at being young
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:11:38 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73102904
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Armageddon het volgende:
Een dikke joint
Wat hij zegt

Ik heb het ook een tijdje gehad, en van een joint ontspan je en word je lekker loom..

Het proberen waard zeg ik
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73194621
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:05 schreef tralalalars het volgende:
hahaha.. sorry trouwens marina.... ik had de topic titel niet eens goed gelezen wat slecht ik kom natuurlijk alleen maar weer met een andere oplossing. Blij om te lezen dat je in elk geval weer beter slaapt. Lukt het overigens al met fysio?


Maakt niet uit of je hem niet goed gelezen hebt.
Het slapen gaat nu weer 100%.
En mijn bewegingen gaan ook erg goed.
Al is dat nog niet zoa sl het wezen moet.
Maar ja het heeft natuurlijk wel zijn tijd nodig.
En ik wil het ook 100% genezen hebben voor ik weer aan het werk ga.
Ik heb voor mijn werk wel kracht nodig en die komt uiteraard op mijn schouders neer.

dus so far so good
pi_73194884
Ik heb vaak slijmbeursontstekingen, maar dan in beide heupen.
Erg irritant en pijnlijk en moeilijk om een houding te vinden waarbij je kan slapen zonder de pijnlijke plekken te belasten.

Als de pijn echt te heftig is om te slapen schrijft de huisarts me soms voor een paar nachten temazepam voor.
pi_73217943
Over de spuiten
-laatste iemand gezien op tv waar het helemaal mis mee ging.
-ik heb ze ook gekregen vanwege een frozen shoulder die ik helemaal niet bleek te hebben. Maar ze in het ziekenhuis geblunderd hadden.

mbt slapen
-bed iets omhoog
-kussen eronder
-en tja anders een pijnstiller en toch gewoon gaan liggen je went wel aan de pijn

Blijf je schouder wel bewegen eventueel mbh fysio als hij vast gaat zitten ben je verder van huis.
Ik moest altijd koelen bij een ontsteking al weet ik dus niet zeker of die er ooit wel gezeten heeft/nog zit
Heel veel beterschap

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 30-09-2009 08:05:08 ]
pi_73224277
Ik heb afgelopen jaar ook een slijmbeursontsteking gehad, maar dan in mijn elleboog. Helemaal opgezwollen, gloeiend, rood... Fijn, je kent het wel. Eigenlijk heb ik niets gebruikt bij het slapen, alleen een coldpack erop vlak voor het slapen.

Succes ermee.

P.S. Wel blijven bewegen inderdaad. Doet pijn, maar toch doen. Doorbijten.
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')