abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 23:02:53 #1
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_72986090


FOK! Muziek

Heb je zin om te discussiëren over je favoriete muziek, artiesten, platenlabels, hitlijsten, concerten, de nieuwste releases, maak je zelf muziek en heb je de behoefte om dit te delen met je mede fokkers? Dan zit je in ieder geval op het juiste forum. Muziek in de breedste zin van het woord!

De huisregels van het Muziekforum

  • De algemene Fok! policy
  • Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen
  • Gebruik argumenten, geen kotssmileys

    Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.

    Handige links

  • Overzicht Bands & Artiesten, een handig overzicht
  • FOK!wiki, voor meer info over dit subforum
  • IRC, in #muziek is bijna altijd geen moderator direct aanspreekbaar.

    De Moderators

    Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods:

  • Belsen (Via PM : Klik)
  • Sack_Blabbath (Via PM : Klik)
  • Da_Ripper (Via PM : Klik)

    We doen dit voor jullie en met jullie. Maak er een feestje van.

    Feedback

    Dit is het Muziekfeedbacktopic, het centrale topic m.b.t. vragen, suggesties, klachten, opmerkingen en meldingen over topics en postings in dit sub-forum.

    Wil je weten waarom er een slotje op een bepaald topic zit? Vind je dat een topic hier niet thuis hoort? Laat even een bericht achter en de Muziekmoderators zullen kijken wat er aan gedaan kan worden.


    Banners (c)donroyco

    U vraagt, wij draaien

    Vorig topic:
    MUZ FB & FAQ - Modders Finest
  • Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Moderator maandag 21 september 2009 @ 23:08:26 #2
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_72986321
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Tokus het volgende:
    dat vind ik een beetje jammer, dat dat topic van Circus Paranoia dicht is.
    Je mag dus wel andermans band spammen (want een topic over je favoriete band is namelijk niets meer dan dat), maar zodra het voor jezelf is mag het weer niet meer.

    Waarom mag dat niet? "het is spam", "voegt verder niks toe", etc. ?
    Op zich vind ik het prima als iemand een topic start over zijn eigen band, de vraag is echter of je het wilt dat ieder bandje hier op Fok! zich even komt registreren om hun linkje even te posten. Zeker als een topic enkel daarop lijkt neer te komen, zoals bij Nieuwe band: Circus Paranoia waarbij zowel de topictitel als de OP gewoon heel fout zijn. Dit heeft niets te maken met het gebruik van een openbaar forum, maar toont alle gelijkenissen met een reclameadvertentie. Dat is dan ook precies het verschil tussen een goed en een slecht topic, los van het feit of het je eigen band is of niet.

    Wat dan wel weer pleit voor deze band, is dat ze nog wel reageren op de reacties in het topic, waardoor het toch 'iets meer' inhoud krijgt. Ik nodig ze wel even uit om hier te komen, misschien komen we er wel uit.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 september 2009 @ 06:14:57 #3
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_72990403
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef belsen het volgende:
    Zeker als een topic enkel daarop lijkt neer te komen, zoals bij Nieuwe band: Circus Paranoia waarbij zowel de topictitel als de OP gewoon heel fout zijn.
    Wat is daar fout?
    -Het was een nieuwe band (dus de titel is niet gelogen)
    Er staat duidelijk in de openingspost:
    -wat voor soort band het is
    -waar het mee te vergelijken is
    -dat ze een cd hebben en aan een nieuwe werken
    -waar je wat kan luisteren, etc.

    De openingspost was een heel stuk beter dan bijvoorbeeld Paramore Ida Maria Anouk #1 Thrice (en er zijn nog legio voorbeelden).
    quote:
    Dit heeft niets te maken met het gebruik van een openbaar forum, maar toont alle gelijkenissen met een reclameadvertentie. Dat is dan ook precies het verschil tussen een goed en een slecht topic, los van het feit of het je eigen band is of niet.
    In feite zijn alle topics over bands dat, of ze geopend worden door een bandlid of door een fan.

    Is er en "Hallo bandjes, stel jezelf hier voor"-topic?
    Staat er ergens in een FAQ dat je alle bandjes mag spammen behalve die van jezelf?
    Is er een limiet aan het aantal cds dat je verkocht moet hebben voordat een topic bestaansrecht heeft?

    Indien je denkt van "oh, hier gaan niet veel reacties op komen", merge het topic dan met een overkoepelend genre topic ofzo, maar dat kun je dan wel bij elk topic over een band die jij niet kent doen. Maar nee, een of andere josti die verder amper tot nooit iets in MUZ te zoeken heeft roept gelijk dat het spam is, en vervolgens wordt heel de mogelijke discussie over de muziek verpest en afgekapt.

    [ Bericht 5% gewijzigd door Tokus op 22-09-2009 07:49:12 ]
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_72991959
    Wij waren niet uitgenodigd voor dit gesprek, voor zover wij weten, maar gelukkig hebben wij het gevonden.

    Waren wij de eerste band die dit forum gebruikte om zichzelf kenbaar te maken? Wij worden namelijk met naam en toenaam genoemd als band in dit topic.

    Wij willen de moderators van fok er nogmaals op wijzen (dit hebben we ook in ons eigen topic gedaan) dat wat wij hebben gedaan normaal is op muziekfora.
    Meestal hebben deze fora een eigen subforum voor het bekendmaken van bandjes.
    Hier plaatsen dan 'ontdekkers' of de bandleden zelf een introductie en een link naar myspace of iets dergelijks. Daar deze mogelijkheid op fok niet aanwezig is hadden wij ons topic geopend in het 'grote' muziek forum.

    Blijkbaar wordt dat op fok gezien als spam. nogal jammer vinden wij.
    Wij betwijfelen ook ten zeerste of de persoon die dit etiket op ons topic plakte überhaupt onze muziek heeft geluisterd. Dat was de intentie van ons topic en wij vragen ons dan ook af wat zo'n persoon dan doet op een sub forum van muziek.

    Wat wij ook vreemd vonden was dat wij nu worden afgerekend op het feit dat wij onzelf bekend maken. Wij willen graag feedback hebben van luisteraars en discussie aangaan.
    Anders hadden wij een andere naam aangenomen en iets geschreven in de trant van :"Wat ik laatst toch heb gehoord!!" Nu begrijpen wij dat dat geen 'spam' is. Wij hadden ons beter achter een fictief persoon kunnen verschuilen. Scheinheiligheid wordt op fok dus geprefereerd boven eerlijkheid...

    Ten derde hebben wij de regels van het forum er op na geslagen maar nergens staat dat het plaatsen van een topic om onszelf als band onder de aandacht brengen verboden is.

    Wel mag er niet worden gespamt. Wij hopen dat wij met deze argumenten hebben aangetoond dat wat wij hebben gedaan geen spam is. Daarnaast hebben wij nu toch ook een discussie en was er in ons eigen topic, de eerste persoon daargelaten, ook aandacht voor onze muziek en werd er discussie gevoerd.
    En daar draait het fok forum ten slotte allemaal om

    Wij hopen dat u overtuigd bent van onze onschuld en dat ons topic in 'ere' wordt hersteld.

    Met vriendelijke groeten,

    Circus Paranoia
    onze website: www.circusparanoia.nl ,
    onze muziek op www.myspace.com/circusparanoia
    en http://www.last.fm/music/Circus+Paranoia
    pi_72993417
    Tja, ik ben natuurlijk geen mod, maar het probleem lijkt me hier dat jullie je speciaal geregistreerd hebben om een topic te maken om jullie band te promoten.
    Een discussieforum is een medium dat bedoeld is om discussie te voeren over allerlei onderwerpen (waaronder muziek) en niet voor eenzijdige reclameboodschappen.
    Het is niet de bedoeling dat ieder bandje/websitebeheerder een account aanmaakt om zijn band/site/produkt te promoten. (dat wordt bedoeld met spam)

    Maar wat voor jullie pleit, is dat je wel reageert op posts in je topic, het topic gaat over muziek en ik moet Tokus gelijk geven, dat het niet slechter is dan menig ander band/artiesten-topic.

    Dus ik zou dit topic het voordeel van de twijfel geven
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 september 2009 @ 10:48:29 #6
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_72993828
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
    Tja, ik ben natuurlijk geen mod, maar het probleem lijkt me hier dat jullie je speciaal geregistreerd hebben om een topic te maken om jullie band te promoten.
    Maar wat is er nou in feite mis mee als een band de muziek wil laten horen en vraagt om meningen? So what dat ze zich er speciaal voor geregistreerd hebben?

    Stel dat Anouk (stel dat! Gelukkig gebeurt het niet want die trut is toch te arrogant. Of ze leest misschien stiekem mee onder de naam seborik) in het Anouk topic zou posten van "he ik heb een nieuwe single, je kunt 'm luisteren op m'n Myspace", zou dat dan ook worden gesloten? Nee, want dat is Anouk, die is al bekend. Sterker nog, dan zouden wat mods en FA's ineens een paal van hier tot Tokio in de broek krijgen omdat er een bekend persoon reageert. Maar bij een onbekende artiest mag het dus niet.

    Juist een muziekforum is de beste plek om nog een beetje je band onder de aandacht te kunnen brengen. We weten allemaal dat er geen cds verkocht worden omdat men alles download, en kleine bandjes verkopen sowieso nooit genoeg om er ook maar iets aan te verdienen. Dus wat is er dan mis mee als een bandje de eigen muziek onder de aandacht wil brengen?
    Als ik nu 5 topics open over onbekende bandjes, waar ik zelf niks mee heb behalve dat ik de muziek OK vind, dan mag het wel? Gister opende ik natuurlijk expres dat topic, om deze gang van zaken eens aan te kaarten.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 10:59:15 #7
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_72994142
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 06:14 schreef Tokus het volgende:

    [..]

    Wat is daar fout?
    -Het was een nieuwe band (dus de titel is niet gelogen)
    Er staat duidelijk in de openingspost:
    -wat voor soort band het is
    -waar het mee te vergelijken is
    -dat ze een cd hebben en aan een nieuwe werken
    -waar je wat kan luisteren, etc.

    De openingspost was een heel stuk beter dan bijvoorbeeld Paramore Ida Maria Anouk #1 Thrice (en er zijn nog legio voorbeelden).
    [..]

    In feite zijn alle topics over bands dat, of ze geopend worden door een bandlid of door een fan.

    Is er en "Hallo bandjes, stel jezelf hier voor"-topic?
    Staat er ergens in een FAQ dat je alle bandjes mag spammen behalve die van jezelf?
    Is er een limiet aan het aantal cds dat je verkocht moet hebben voordat een topic bestaansrecht heeft?

    Indien je denkt van "oh, hier gaan niet veel reacties op komen", merge het topic dan met een overkoepelend genre topic ofzo, maar dat kun je dan wel bij elk topic over een band die jij niet kent doen. Maar nee, een of andere josti die verder amper tot nooit iets in MUZ te zoeken heeft roept gelijk dat het spam is, en vervolgens wordt heel de mogelijke discussie over de muziek verpest en afgekapt.
    Een centraal topic is er wel: Post hier je muzikale ideetjes (deel 13) , maar er zijn ook diverse topics van gebruikers die muziek maken en vervolgens dit laten horen op Fok!. Dit staan we meestal toe als het topic geen verkapte reclame of linkdump is, met andere woorden als het topic alleen maar gebruikt wordt om dingen buiten Fok! te zoeken en als de gebruiker hier niet speciaal voor geregistreerd is. Bij beide had ik bij dit topic mijn twijfels.
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef CircusParanoia het volgende:
    Wij waren niet uitgenodigd voor dit gesprek, voor zover wij weten, maar gelukkig hebben wij het gevonden.
    De uitnodiging stond in het op slotte topic.
    quote:
    Waren wij de eerste band die dit forum gebruikte om zichzelf kenbaar te maken? Wij worden namelijk met naam en toenaam genoemd als band in dit topic.
    Nee, dit komt wel vaker voor en is ook wel vaker besproken in de FB-topics.
    quote:
    Wij willen de moderators van fok er nogmaals op wijzen (dit hebben we ook in ons eigen topic gedaan) dat wat wij hebben gedaan normaal is op muziekfora.
    Meestal hebben deze fora een eigen subforum voor het bekendmaken van bandjes.
    Hier plaatsen dan 'ontdekkers' of de bandleden zelf een introductie en een link naar myspace of iets dergelijks. Daar deze mogelijkheid op fok niet aanwezig is hadden wij ons topic geopend in het 'grote' muziek forum.

    Blijkbaar wordt dat op fok gezien als spam. nogal jammer vinden wij.
    Deze gedachtengang doet mij alleen maar bevestigen dat jullie niet op zoek zijn naar reacties van Fok!kers, maar dat je enkel bezig bent met het promoten van je band. Op zich is hier niets mis mee, maar daar is dit forum niet voor bedoeld.
    quote:
    Wij betwijfelen ook ten zeerste of de persoon die dit etiket op ons topic plakte überhaupt onze muziek heeft geluisterd. Dat was de intentie van ons topic en wij vragen ons dan ook af wat zo'n persoon dan doet op een sub forum van muziek.
    Maak je geen zorgen, zelfs ik heb er, al moet ik zeggen maar heel even, naar geluisterd, maar dat heeft niets te maken met onze policy qua reclamemaken op het forum. En een persoon als ik loop hier al een paar jaar rond op dit (sub)forum en ik geloof dat het mij niet een mindere gebruiker, of ongeschiktere moderator, maakt als ik niet naar Circus Paranoia geluisterd heb.
    quote:
    Wat wij ook vreemd vonden was dat wij nu worden afgerekend op het feit dat wij onzelf bekend maken. Wij willen graag feedback hebben van luisteraars en discussie aangaan.
    Anders hadden wij een andere naam aangenomen en iets geschreven in de trant van :"Wat ik laatst toch heb gehoord!!" Nu begrijpen wij dat dat geen 'spam' is. Wij hadden ons beter achter een fictief persoon kunnen verschuilen. Scheinheiligheid wordt op fok dus geprefereerd boven eerlijkheid...
    Dat neemt nog niet het feit weg, dat je je speciaal voor dit doel geregistreerd hebt. Aan de andere kant, zoals ik boven ook al schreef, pleit het wel voor je dat je in het topic de dicussie met andere gebruikers aangaat.
    quote:
    Ten derde hebben wij de regels van het forum er op na geslagen maar nergens staat dat het plaatsen van een topic om onszelf als band onder de aandacht brengen verboden is.

    Wel mag er niet worden gespamt. Wij hopen dat wij met deze argumenten hebben aangetoond dat wat wij hebben gedaan geen spam is. Daarnaast hebben wij nu toch ook een discussie en was er in ons eigen topic, de eerste persoon daargelaten, ook aandacht voor onze muziek en werd er discussie gevoerd.
    En daar draait het fok forum ten slotte allemaal om

    Wij hopen dat u overtuigd bent van onze onschuld en dat ons topic in 'ere' wordt hersteld.

    Met vriendelijke groeten,

    Circus Paranoia
    De vraag of dit soort topics spam is of niet, is altijd lastig. Als jullie gewoon de discussie willen aangaan, zou het topic passen in de sfeer van ons (sub)forum.
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
    Tja, ik ben natuurlijk geen mod, maar het probleem lijkt me hier dat jullie je speciaal geregistreerd hebben om een topic te maken om jullie band te promoten.
    Een discussieforum is een medium dat bedoeld is om discussie te voeren over allerlei onderwerpen (waaronder muziek) en niet voor eenzijdige reclameboodschappen.
    Het is niet de bedoeling dat ieder bandje/websitebeheerder een account aanmaakt om zijn band/site/produkt te promoten. (dat wordt bedoeld met spam)

    Maar wat voor jullie pleit, is dat je wel reageert op posts in je topic, het topic gaat over muziek en ik moet Tokus gelijk geven, dat het niet slechter is dan menig ander band/artiesten-topic.

    Dus ik zou dit topic het voordeel van de twijfel geven
    Zit je nou op mijn plek te azen, cafca.

    Nee hoor, goed samengevat. Zolang we nog kunnen genieten van de gebruiker CircusParanoia kan het topic prima openblijven.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_72994381
    Hallo,

    Ik wilde even vermelden dat ik het enigszins sneu vind dat 2 posts van me ge-edit worden wegens warez in het Paramore topic terwijl er in beide geen link of duidelijk omschrijving naar iets te vinden was. Ik roep in de oudste alleen dat het op 'usenet' te vinden is. Dat is ongeveer net zo breed als roepen dat het dus via 'de bekende kanalen' te vinden is, wat boven me word geroepen.

    En laatste post kan ik enigszins inkomen, maar ook daar stonden geen links in of directe 1 op 1 omschrijvingen waarop te zoeken.
    pi_72994431
    Oh en ook nog 2 notes, classic, het is dus note-waardig om te roepen dat iets op usenet te vinden is, dat is net zo fuckin breed als te zeggen dat HEMA wel ergens in Nederland zit
    pi_72994784
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Zit je nou op mijn plek te azen, cafca.
    Nee, hoor. Jij kunt het toch beter


    Ik geef hier alleen af en toe mijn bescheiden mening, daar is een discussieforum toch voor?
      Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 11:47:44 #11
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_72995769
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
    Hallo,

    Ik wilde even vermelden dat ik het enigszins sneu vind dat 2 posts van me ge-edit worden wegens warez in het Paramore topic terwijl er in beide geen link of duidelijk omschrijving naar iets te vinden was. Ik roep in de oudste alleen dat het op 'usenet' te vinden is. Dat is ongeveer net zo breed als roepen dat het dus via 'de bekende kanalen' te vinden is, wat boven me word geroepen.

    En laatste post kan ik enigszins inkomen, maar ook daar stonden geen links in of directe 1 op 1 omschrijvingen waarop te zoeken.
    We willen in MUZ niet dat besproken wat wat je waar tegen welke kwaliteit download. De discussies moeten gaan over de muziek en niet over downloaden. Komen we dit toch tegen, dan wordt het verwijderd of ge-edit.
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Oh en ook nog 2 notes, classic, het is dus note-waardig om te roepen dat iets op usenet te vinden is, dat is net zo fuckin breed als te zeggen dat HEMA wel ergens in Nederland zit
    Je hoeft je in principe toch geen zorgen te maken om notes, dat zijn slechts herinneringen dat wij iets gemeld of besproken hebben. Relax Tax.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_72995839
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef belsen het volgende:

    [..]

    We willen in MUZ niet dat besproken wat wat je waar tegen welke kwaliteit download. De discussies moeten gaan over de muziek en niet over downloaden. Komen we dit toch tegen, dan wordt het verwijderd of ge-edit.
    [..]

    Je hoeft je in principe toch geen zorgen te maken om notes, dat zijn slechts herinneringen dat wij iets gemeld of besproken hebben. Relax Tax.
    Okay helder. Ik snap alleen niet waarom postings dat het 'in de bekende kanalen te vinden is' en 'dat het de real deal 320kbps is' wel mogen blijven staan. Volgens mij is dat toch enigszins 'waar' en 'tegen welke kwaliteit'
      Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 12:02:10 #13
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_72996268
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Okay helder. Ik snap alleen niet waarom postings dat het 'in de bekende kanalen te vinden is' en 'dat het de real deal 320kbps is' wel mogen blijven staan. Volgens mij is dat toch enigszins 'waar' en 'tegen welke kwaliteit'
    Zeker, maar de post waarover jij nu spreek was slechts een bijvangst. Het belangrijkste euvel zat hem in de andere post.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_72997765
    Wat een stom woord, dat Modness. Klinkt niet.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      woensdag 23 september 2009 @ 14:37:59 #15
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_73038176
    This is blasphemy ... this is modness!
    Wat je vindt, ...
    pi_73080635
    Je mag linken naar youtube, maar mag dat ook naar Google Video?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator donderdag 24 september 2009 @ 21:06:02 #17
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73082896
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef Arn0 het volgende:
    Je mag linken naar youtube, maar mag dat ook naar Google Video?
    Ja hoor, ook daar zit een ander moderatieteam achter.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_73105424
    Gelijk maar geslotterd.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_73106255
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_73106481
    WTF, hoe durf je zo;n heldentopic te sluiten?
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_73107064
    WTF, hoe durf je zo;n heldentopic over het hoofd te zien?
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_73107460
    Kun je mn reacties uit dit topic verwijderen, anders heb ik weer 8 maanden een MUZ FB topic in MyAT. thanks.
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
    pi_73107984
    Nee
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      dinsdag 29 september 2009 @ 14:26:38 #25
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_73210102
    Modjes wat denken jullie? Het grote Opera-topic staat hier in MUZ. Maar ik twijfelde bij het openen van het topic tussen TTK en MUZ, omdat opera toch wel tussen theater en muziek in zit, of beter gezegd, van twee walletjes eet . Het publiek in TTK is toch van iets andere aard volgens mij dan hier.

    Mijn vraag is dus, denken jullie dat het topic een betere kans (if any) van overleven heeft in TTK?
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_73210844
    Is inderdaad een twijfelgeval. Qua inhoud hoort het hier, maar qua users past het misschien meer in TTK. Ik zou zeggen: kijk het even een tijdje aan (een week ofzo?). Als je niet tevreden bent moet je dat even hier melden, dan kicken we hem naar TTK.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      dinsdag 29 september 2009 @ 14:50:16 #27
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_73210887
    Ok thanks.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      dinsdag 29 september 2009 @ 23:57:58 #28
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_73229612
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      Moderator woensdag 30 september 2009 @ 06:31:51 #29
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73231877
    quote:
    Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Mark het volgende:
    En gummen maar weer: Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)
    Done.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      woensdag 30 september 2009 @ 06:51:12 #30
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_73231912
    een mod bij dag en dauw
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      woensdag 30 september 2009 @ 09:32:24 #31
    73742 fripper
    "Call It Anything"
    pi_73233586
    Bohren & der Club of Gor

    Mag er een exta E aan het eind van de titel ?

    Dank !
    "We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
      woensdag 30 september 2009 @ 09:51:52 #32
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_73233976
    done
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:09:13 #33
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_73301498
    Lijkt me zowel spam als overbodig, aangezien er al een topic loopt over de band...

    the Asteroids Galaxy Tour @ Amsterdam Acoustics
    pi_73301789
    Inderdaad
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      zondag 4 oktober 2009 @ 22:54:41 #35
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_73377478
    Ik heb 'm weer geopend: FOK! album top 100 allertijden 2009
    Bij voorkeur niet sticky.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 10:02:15 #36
    135509 schaap001
    Ik bedoel maar te zeggen:
    pi_73448931
    Welk album was jou grootste tegenvaller?

    ... mag hier jouw met een w van gemaakt worden? Een heeele beroerde typefout thanx vast!
    pi_73451579
    Alstjouwblieft
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_73620687
    Ligt het aan mij of is de metalheads topic een beetje stuk?
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:25:37 #39
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73626330
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Monolith het volgende:
    Ligt het aan mij of is de metalheads topic een beetje stuk?
    Bedoel je dat je hem niet kunt vinden?
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_73626407
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Bedoel je dat je hem niet kunt vinden?
    De topic is er gewoon, ik zie ook netjes de pagina's van het topic, maar ik zie de posts niet wanneer ik op een pagina klik.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:32:38 #41
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73626729
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Monolith het volgende:

    [..]

    De topic is er gewoon, ik zie ook netjes de pagina's van het topic, maar ik zie de posts niet wanneer ik op een pagina klik.
    Hèhè, cool.

    Metalheads Unite CCXVIII: Land of the Dead

    Ik zal het even melden.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:41:25 #42
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_73635178
    Ah, dacht al dat ik als enige dat probleem had
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:41:59 #43
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_73635198
    Vaag, ik heb het probleem niet?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:43:54 #44
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73637495
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Arn0 het volgende:
    Vaag, ik heb het probleem niet?
    Hij doet het weer.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_73718481
    Is het misschien een leuk idee om een apart (sticky) topic hebben voor internetlabels. Er zijn veel platenlabels die legaal hun muziek via internet verspreiden!
    Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
    Geloof niets, denk zelf.
    pi_73719699
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef defamai het volgende:
    Is het misschien een leuk idee om een apart (sticky) topic hebben voor internetlabels. Er zijn veel platenlabels die legaal hun muziek via internet verspreiden!
    Sticky lijkt me voorlopig wat voorbarig, maar niets staat je in de weg er een goed topic met een mooi overzicht over te openen
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_73877121
    Hoi. Ik vroeg me af of hier ( Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28) ) nog gekeken wordt naar de motivatie? Ik zie mensen gewoon titels posten zonder enige motivatie erbij te geven. Of is dit inmiddels opgedoekt?
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:20:22 #48
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_73878968
    Nee, het is idd nog steeds de bedoeling dat men de motivatie erbij vermeldt.

    *aangepast
    Wat je vindt, ...
    pi_73879982
    Thnx
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_73886990
    Kan iemand die kids in het Enter Shikari-topic even uitleggen wat msn is?
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_73887480
    Done. Ga later nog wel ff wat posts deleten.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_73887795
    Gelijk maar gedaan. Topic is weer schoon nu.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 22:55:10 #54
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73967398
    quote:
    Yep, hij is gesloten.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:14:31 #55
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_73969979
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Yep, hij is gesloten.
    Er is toch iets misgegaan.. Hij is nog open
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:54:35 #56
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_73970905
    quote:
    Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Er is toch iets misgegaan.. Hij is nog open
    Ow... Dan issie nu dicht.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 25 oktober 2009 @ 13:57:30 #57
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74042416
    waarome en slotje?
    Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
    Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
      Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 17:42:47 #58
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74048691
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef appelsjap het volgende:
    waarome en slotje?
    Omdat het topic nergens heen ging.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:38:18 #59
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_74113678
    Fok! Muziek Trivia deel MXLIX
    moet natuurlijk
    Fok! Muziek Trivia deel MLXIX
    zijn, kun je dit aanpassen?

      Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:53:21 #60
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74114118
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Beregd het volgende:
    Fok! Muziek Trivia deel MLXIX
    moet natuurlijk
    Fok! Muziek Trivia deel MLXIX
    zijn, kun je dit aanpassen?

    Sure.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:26:36 #61
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_74119492
    Mag je scans posten van een muziekmagazine? Of linkjes?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:31:48 #62
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74119690
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
    Mag je scans posten van een muziekmagazine? Of linkjes?
    Randgeval. Linkjes wel als het van een officiele site of iets dergelijks komt, anders kan ik niet 1-2-3 ja of nee zeggen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:32:26 #63
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_74119727
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Randgeval. Linkjes wel als het van een officiele site of iets dergelijks komt, anders kan ik niet 1-2-3 ja of nee zeggen.
    Hmm, het komt niet van de officiële site nee
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 03:42:02 #64
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_74137538
    Is er al een topic waar alle zangers en zangeressen zich verzamelen? Ik vind zo snel niets maar ik vermoed dat er wel zoiets bestaat.
    Resistance is futile.
      woensdag 28 oktober 2009 @ 15:13:56 #65
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_74151493
    Nou?

    Resistance is futile.
      Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 15:39:57 #66
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74152584
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Seven. het volgende:
    Nou?

    We hebben wel: Post hier je muzikale ideetjes (deel 13)

    Maar een centrale reeks, zoals de gitaristenreeks is er nog niet, voel je vrij deze te starten.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      woensdag 28 oktober 2009 @ 15:41:13 #67
    277627 Seven.
    We are Borg.
    pi_74152625
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef belsen het volgende:

    [..]

    We hebben wel: Post hier je muzikale ideetjes (deel 13)

    Maar een centrale reeks, zoals de gitaristenreeks is er nog niet, voel je vrij deze te starten.
    OK .
    Resistance is futile.
    pi_74198421
    Help, ik zoek...#274
    Mag deze sticky?
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 20:01:41 #69
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74199350
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
    Help, ik zoek...#274
    Mag deze sticky?
    Sjur.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_74199495
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Sjur.
    Dank je!
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:22:47 #71
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_74213298
    Magnapop zit zomaar dicht
    Is er een mogelijkheid die weer te openen?
    pi_74215848
    Hallo mensen waar is het drum topic?
      Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:32:55 #73
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74218041
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 08:22 schreef ranja het volgende:
    Magnapop zit zomaar dicht
    Is er een mogelijkheid die weer te openen?
    Die zit niet zomaar dicht, er is drie jaar niet ingepost, maar nu issie weer ontzet.
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Achmed112 het volgende:
    Hallo mensen waar is het drum topic?
    Drummerstopic deel 21!

    Gewoon naar de MUZ-forum index en aangeven dat je iets langer wilt terug kijken, dan de laatste paar dagen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:34:56 #74
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_74220079
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef belsen het volgende:

    Die zit niet zomaar dicht, er is drie jaar niet ingepost, maar nu issie weer ontzet.
    Weet ik 3 jaar alweer Maar bedankt
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:23:01 #75
    2057 Tokus
    www.metalfan.nl
    pi_74241618
    kan Agua de Annique worden toegevoegd aan de bandlijst?
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:16:05 #76
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74243120
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef Tokus het volgende:
    kan Agua de Annique worden toegevoegd aan de bandlijst?
    Dun.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:51:52 #77
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_74248342
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Achmed112 het volgende:
    Hallo mensen waar is het drum topic?
    De centrale instrumenten- en muziekstijltopics staan ook in de OP van het overzicht
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Seven. het volgende:
    OK .
    Toegevoegd aan het muziekoverzicht-OP
    Wat je vindt, ...
    pi_74367722
    Mag ik wat vragen aub!
    Ik heb geen idee waar ik het anders neer moet zetten maar waaom is het topic van Adam lambert gesloten?
    Gr. Vivian
      dinsdag 3 november 2009 @ 23:33:42 #79
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_74370384
    Wanneer er 300 posts in een topic geplaatst worden is dat topic 'vol'. Meestal opent diegene die de laatste post plaatste ook weer een nieuw topic --> Adam Lambert #2 For Your Entertainment
    Wat je vindt, ...
    pi_74371222
    Oh dat wist ik niet. Bedankt, ik ga kijken.
    pi_74451261
    -never mind i guess-

    [ Bericht 26% gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-11-2009 13:22:53 (Tekenreeks bij We've ziet er alleen soms raar uit.) ]
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      zondag 8 november 2009 @ 09:17:37 #82
    73742 fripper
    "Call It Anything"
    pi_74500349
    "We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
      zondag 8 november 2009 @ 14:41:15 #83
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_74506698
    Wat je vindt, ...
    pi_74538384
    Denk dat linken naar de Pirate Bay in NL niet heel slim is atm...
    John Mayer #19 Battle Studies - nov. 17th!
    pi_74538573
    Weg. Mag nu niet en nooit niet.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      dinsdag 10 november 2009 @ 07:28:19 #86
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_74562801
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:13:09 #87
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_74572340
    real sticky-icky .. oewhee .. put it in the air
    Wat je vindt, ...
    pi_74577607
    Yo, Sack, waarom hoort het aansluiten van een (analoge) platenspeler in DIG?
    pi_74578130
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:41 schreef cafca het volgende:
    Yo, Sack, waarom hoort het aansluiten van een (analoge) platenspeler in DIG?
    Omdat ook analoge platenspelers gewoon electronica zijn.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_74581746
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

    [..]

    Omdat ook analoge platenspelers gewoon electronica zijn.
    mjah, daar heb je dan wel weer gelijk in....
      woensdag 18 november 2009 @ 11:30:31 #91
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_74810119
    Misschien iets voor een merge?

    Devendra Banhart
    Devendra Banhart
      woensdag 18 november 2009 @ 12:27:53 #92
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_74812121
    ge-merged
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 20 november 2009 @ 23:13:25 #93
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_74901075
    Ik zoek het meest recente R.E.M. topic... de zoekfunctie heeft me niet verder geholpen... Een modje die me van dienst kan zijn?
      vrijdag 20 november 2009 @ 23:27:41 #94
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
      vrijdag 20 november 2009 @ 23:30:35 #95
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_74901670
    quote:
    dank!
      zondag 22 november 2009 @ 18:59:59 #96
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_74914257
    Mag bij FOK! album top 100 allertijden 2009 - deel 2 'deel 2' veranderd worden in 'deel 2 inclusief uitslag' of iets dergelijks?
      zondag 22 november 2009 @ 19:31:57 #97
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
      zondag 22 november 2009 @ 20:36:04 #98
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_74987833
    Is er al een topic voor de beste albums van 2009?
    Er is wel iets soortgelijks maar dat is meer een soort van "de beste tot nu toe".
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
    pi_74993700
    The Beatles album tournament

    kan de TT misschien de wijziging krijgen:
    Beatles Album Tournament... met de uitslag!

    alvast bedankt
      Moderator woensdag 25 november 2009 @ 20:36:24 #101
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_74999663
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef blckbb het volgende:
    The Beatles album tournament - UITSLAG

    kan de TT misschien de wijziging krijgen:
    Beatles Album Tournament... met de uitslag!

    alvast bedankt
    Done.

    Dank voor de organisatie.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_75147168
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef teknomist het volgende:
    Is er al een topic voor de beste albums van 2009?
    Er is wel iets soortgelijks maar dat is meer een soort van "de beste tot nu toe".
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      maandag 30 november 2009 @ 16:25:24 #103
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_75147275
    Pfaf is degene die al jaren dat topic maakt. Zal niet al te lang meer duren denk ik.
    pi_75147327
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
    pi_75153867
    Kan iemand de nieuwe OP in het Lowlands-topic zetten?

    A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #1

    Nieuwe OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
      maandag 30 november 2009 @ 19:12:21 #106
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_75154604
    done.
    Wat je vindt, ...
    pi_75154636
    Thanks.
      woensdag 2 december 2009 @ 04:15:05 #108
    236839 TimKuik
    Illegaal downloaden mag niet!
    pi_75201239
    Onbekende goede covers.

    Kan de TT misschien gewijzigd worden in "Goede onbekende covers" ?

    Mvg,
    TimKuik
    This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
      woensdag 2 december 2009 @ 09:58:10 #109
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_75203649
    Wat je vindt, ...
      Moderator woensdag 2 december 2009 @ 14:15:04 #110
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75211163
    quote:
    En nu is het, zie bovenstaande.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 7 december 2009 @ 13:52:43 #111
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
      Moderator maandag 7 december 2009 @ 15:46:52 #112
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75374589
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Grobbel het volgende:
    Captain Beefheart (deeltje #1)
    Captain Beefheart

    Misschien iets voor een merge-request?
    Even getwijfeld, toch maar gedaan.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_75486936
    Zou er iemand een muntje op willen gooien en één deze topics sluiten?

    Gitaristentopic #346 :
    Gitaristentopic #344: Waar Oranje alvast wel een winnaar is!
    "Everything we are, we are when we're alone."
      donderdag 10 december 2009 @ 18:13:11 #114
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_75489945
    And the winner is ... Gitaristentopic #346: Waar Oranje alvast wel een winnaar is!
    met aangepaste #
    Wat je vindt, ...
    pi_75623208
    Zou er geen festivalforum kunnen komen met de topics van Pinkpop, Lowlands, Werchter, Sziget, Zwarte Cross, etc.? Je kunt dan makkelijk overzicht bouwen met filters (en/of codes voor de TT's, bijvoorbeeld: [LL] Slowchat of [PP] Line-up).
      Moderator maandag 14 december 2009 @ 21:01:43 #116
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75627717
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef Beaudelaire het volgende:
    Zou er geen festivalforum kunnen komen met de topics van Pinkpop, Lowlands, Werchter, Sziget, Zwarte Cross, etc.? Je kunt dan makkelijk overzicht bouwen met filters (en/of codes voor de TT's, bijvoorbeeld: [LL] Slowchat of [PP] Line-up).
    Nee, dat heeft geen meerwaarde. Dat kan ook prima in MUZ of UVT, al naar gelang de aard van het festival. Afgelopen jaar hadden we, van wege het brede karakter, een apart Lowlands-forum. Dat krijgt misschien een vervolg, maar de rest houden we gewoon zelf.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 14 december 2009 @ 21:02:30 #117
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_75627750
    Rock Werchter 2010

    Deze moet nog gesloten worden denk ik, er is iig al een goedlopend topic van Rock Werchter.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      dinsdag 15 december 2009 @ 02:23:10 #118
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75638852
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 07:21:10 #119
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75639673
    Done & done.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 15 december 2009 @ 07:37:48 #120
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75639753
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 07:21 schreef belsen het volgende:
    Done & done.


    belsen
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      maandag 21 december 2009 @ 14:51:41 #121
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_75880287
    RATM: Killing in the Name - UK Singles Chart Kerst #1
    Christmas Nr 1: strijd Rage Against The Machine - X Factor

    Eentje lijkt me wel genoeg, toch? De tweede heeft in elk geval meer replies en is een al wat ouder.
      Moderator maandag 21 december 2009 @ 15:40:25 #122
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75882475
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Grobbel het volgende:
    RATM: Killing in the Name - UK Singles Chart Kerst #1
    Christmas Nr 1: strijd Rage Against The Machine - X Factor

    Eentje lijkt me wel genoeg, toch? De tweede heeft in elk geval meer replies en is een al wat ouder.
    Yes, thanks.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Trouwste user 2022 maandag 21 december 2009 @ 20:00:02 #123
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_75893374
    Tuurlijk

    Dries Roelvink niet doodgaan ajb

    Sorry Belsen

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 21 december 2009 @ 23:11:24 #124
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_75904148
    Gummen, in godsnaam gummen:

    Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 09:56:44 #125
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_75914582
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 20:00 schreef tong80 het volgende:
    Tuurlijk

    Dries Roelvink niet doodgaan ajb

    Sorry Belsen

    Ja, wel op je eigen topic letten, hè.
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Mark het volgende:
    Gummen, in godsnaam gummen:

    Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)
    Yep, hij's weg.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 31 december 2009 @ 21:20:07 #126
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.3
    pi_76277727
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      donderdag 31 december 2009 @ 22:24:27 #127
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_76278841
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
    Top 2000 #45 (editie 2009): The Top2000 is not my son
    mag dit nummer 45 worden?
    Is al geregeld!!
      Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 17:40:14 #128
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76330106
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:

    [..]

    Is al geregeld!!
    Een week offline en dit zijn alle meldingen?
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 januari 2010 @ 18:31:17 #129
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_76331819
    Waar is het beach boys topic ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 20:10:27 #130
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76335595
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Paul het volgende:
    Waar is het beach boys topic ?
    Daar waar je hem alweer gevonden hebt.

    Beach Boys #1
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_76351402
    Zou een mod de TT van Michael Jackson #78 - The legendary King of Pop , de #78 in #77 willen veranderen?

    Alvast bedankt
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_76353348
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_76427037
    Dit topic is dicht: Aimee Mann = Magistraal!

    Is er ook een ander Aimee Mann-topic?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 09:34:21 #134
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76428121
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 08:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Dit topic is dicht: Aimee Mann is magistraal!

    Is er ook een ander Aimee Mann-topic?
    Er is geen ander Aimee Mann-topic, maar ik heb deze weer heropend. Daar kun je dus nu weer gewoon posten.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_76433077
    Nog beter! Bedankt...
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 5 januari 2010 @ 15:00:40 #136
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_76438887
    Welke Mod kan de OP van het Pinkpop 2010 topic veranderen.
    Ik heb een OP gemaakt en geplaatst in dat topic. Met suggestie voor TT.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      dinsdag 5 januari 2010 @ 15:10:04 #137
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_76439295
    Deze
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 8 januari 2010 @ 23:41:14 #138
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_76585284
    Dubbel. Clueless

    Help ik zoek #277
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
    pi_76624551
    Mag het Darren Hayes-topic ook met goede link in het lijst-topic worden opgenomen?

    Bvd.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      Moderator zondag 10 januari 2010 @ 10:43:04 #140
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76624679
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 10:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Mag het Darren Hayes-topic ook met goede link in het lijst-topic worden opgenomen?

    Bvd.
    Yes, opgenomen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_76624749
    Obrigad' en props voor handelingssnelheid
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      woensdag 13 januari 2010 @ 16:01:03 #142
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_76765899
    Deze kan ook dicht.

    Mumford and Sons
      woensdag 13 januari 2010 @ 16:13:31 #143
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_76766395
    closed
    Wat je vindt, ...
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 09:33:16 #144
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_76840199
    Ik zoek het topic over het album van de black eyed peas - the end
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 16:09:14 #145
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_76855745
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef Paul het volgende:
    Ik zoek het topic over het album van de black eyed peas - the end
    Topics over losse albums bestaan eigenlijk niet. We proberen het allemaal centraal te houden door 1 topic per band/artiest toe te staan.
    In het oude BEP-topic kun je nu even niet posten, maar ik zal even een merge aanvragen met jouw onlangs geopende 'Rock that body' - waarna alle BEP-gerelateerde posts daar gedaan kunnen worden.
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 15 januari 2010 @ 16:17:10 #146
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_76856088
    The peas are one
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:35:19 #147
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_76859151
    Nieuwe Nine Inch Nails dvd is uniek !

    Beetje verdacht om je speciaal te registreren voor een topic als dat. Niet?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:04:10 #148
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_76860186
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef Arn0 het volgende:
    Nine Inch Nails-fans maken dvd

    Beetje verdacht om je speciaal te registreren voor een topic als dat. Niet?
    Verdacht ... ja
    Spam ... nee
    Wat je vindt, ...
    pi_76873055
    In 't Jason Mraz topic loopt iemand met megaupload linkjes te zwaaien, die verwijzen naar (normaal gesproken) legaal verkrijgbare content...
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 23:10:25 #150
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_76873445
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 16:17 schreef Da_Ripper het volgende:
    The peas are one
    ok is goed homie
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 00:42:58 #151
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76877158
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:02 schreef Numbie het volgende:
    In 't Jason Mraz topic loopt iemand met megaupload linkjes te zwaaien, die verwijzen naar (normaal gesproken) legaal verkrijgbare content...
    Thanks, 't is weg.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 17 januari 2010 @ 20:48:27 #152
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_76938207
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef belsen het volgende:
    MOD-MEDEDELING:
    Hey, jongens, vaste gebruikers hier. Jullie topic gaat op de schop, nou ja, een beetje.

    De omloop is hier te laag, zeker voor zo'n leuk topic als dit. Ergens in de komende weken ga ik jullie loskoppelen, zodat je mee moet doen in de concurentie tussen de drie dagen topics. Misschien een beetje flauw, maar ik denk dat er dan echt meer uit deze reeks is te halen. Discussie mag eventueel in MUZ FB & FAQ - Modness is all in the mind

    Blijven we wel in MUZ of gaat het naar MEN?
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      Moderator zondag 17 januari 2010 @ 21:53:43 #153
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76941794
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Mark het volgende:

    [..]

    Blijven we wel in MUZ of gaat het naar MEN?
    Wil je naar MEN dan?

    Nee, ik vind de reeks te goed voor ons eigen subforum, maar doordat het steeds onderin een beetje hangt, verzandt het nogal snel. Ik wil gewoon dat het beter gaat lopen, want dat verdient het. We moeten natuurlijk wel blijven waken dat het inhoudsvol blijft zijn en niet verwordt tot wat de oude serie nu is.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 17 januari 2010 @ 22:59:13 #154
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_76945259
    Dat is inderdaad wel mijn grootste angst, omdat het nu redelijk "obscuur" is valt het mee met het gumwerk. Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste: dat het topic blijft zoals het bedoeld is. Waar en hoe maakt me dan minder uit.
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
    pi_76952044
    Interessante beslissing.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      Moderator maandag 18 januari 2010 @ 06:44:12 #156
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76953287
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 02:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Interessante beslissing.
    Gewoon even een lijn om het een en ander weer vlot te trekken.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 18 januari 2010 @ 17:29:46 #157
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_76973703
    Klopt het dat er geen topic over de Sex Pistols is?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator maandag 18 januari 2010 @ 18:50:02 #158
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76977317
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Arn0 het volgende:
    Klopt het dat er geen topic over de Sex Pistols is?
    Neen: Sex Pistols
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 18 januari 2010 @ 18:50:59 #159
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_76977361
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Neen: Sex Pistols
    Vaag, de google search leverde niets op. Bedankt!
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator maandag 18 januari 2010 @ 18:53:47 #160
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76977503
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 18:50 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Vaag, de google search leverde niets op. Bedankt!
    Mijn geheugen heeft zijn eigen google.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_76980338
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef belsen het volgende:
    Nee, ik vind de reeks te goed voor ons eigen subforum, maar doordat het steeds onderin een beetje hangt, verzandt het nogal snel. Ik wil gewoon dat het beter gaat lopen, want dat verdient het. We moeten natuurlijk wel blijven waken dat het inhoudsvol blijft zijn en niet verwordt tot wat de oude serie nu is.
    Goeie zaak. Zo onderaan weggestopt vond ik er eigenlijk weinig aan. Wel een uitdaging voor de mods om het topic schoon te houden.
    In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
    Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
    Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
    Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
      dinsdag 19 januari 2010 @ 00:35:25 #162
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_76995151
    In dit topic had ik een bericht geplaatst;
    [Actie] 'Bij de Beatles in de studio' van Dennis Dekker

    Ik weet niet meer de exacte inhoud maar het hield in dat ik gewoon zei dat er betere boeken waren, voor hetzelfde geld had je boeken van betere kwaliteit en meer pagina's. Maar dat bericht is verwijderd? Mag je geen (gegronde!) kritiek geven op boeken die worden aangeboden Ik gaf geen commentaar op de actie zelf maar het was imo best inhoudelijk.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_76995189
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Arn0 het volgende:
    In dit topic had ik een bericht geplaatst;
    [Actie] 'Bij de Beatles in de studio' van Dennis Dekker

    Ik weet niet meer de exacte inhoud maar het hield in dat ik gewoon zei dat er betere boeken waren, voor hetzelfde geld had je boeken van betere kwaliteit en meer pagina's. Maar dat bericht is verwijderd? Mag je geen (gegronde!) kritiek geven op boeken die worden aangeboden Ik gaf geen commentaar op de actie zelf maar het was imo best inhoudelijk.
    Mag niet van Fok!.. ''Ies reclame vor iets niets van onsj!''
      Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 07:27:30 #164
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_76998310
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Arn0 het volgende:
    In dit topic had ik een bericht geplaatst;
    [Actie] 'Bij de Beatles in de studio' van Dennis Dekker

    Ik weet niet meer de exacte inhoud maar het hield in dat ik gewoon zei dat er betere boeken waren, voor hetzelfde geld had je boeken van betere kwaliteit en meer pagina's. Maar dat bericht is verwijderd? Mag je geen (gegronde!) kritiek geven op boeken die worden aangeboden Ik gaf geen commentaar op de actie zelf maar het was imo best inhoudelijk.
    Ik vraag het even na...
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      PR/Manusje van alles dinsdag 19 januari 2010 @ 09:47:47 #165
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_77000216
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Arn0 het volgende:
    In dit topic had ik een bericht geplaatst;
    [Actie] 'Bij de Beatles in de studio' van Dennis Dekker

    Ik weet niet meer de exacte inhoud maar het hield in dat ik gewoon zei dat er betere boeken waren, voor hetzelfde geld had je boeken van betere kwaliteit en meer pagina's. Maar dat bericht is verwijderd? Mag je geen (gegronde!) kritiek geven op boeken die worden aangeboden Ik gaf geen commentaar op de actie zelf maar het was imo best inhoudelijk.
    ah dan is je reactie gesneuveld tussen de rest.

    Vraag mij daarnaast ook af wat de meerwaarde van die reactie is. Er zijn vast honderden boeken die leuker zullen zijn. Maar heeft dat nut om dat daar te melden? het is gewoon leuk voor de liefhebber. Staat gewoon zo stom als er toch een soort afzeikpost in staat. Ook voor het contact.
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 09:48:58 #166
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_77000239
    Is Fiets nu muziek modje ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 09:51:45 #167
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77000304
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Paul het volgende:
    Is Fiets nu muziek modje ?
    Nee, maar ik snap wel dat hij de ergste bagger uit dit soort topics wil, en van ons mag, verwijderen. Aan de andere kant mag een boek natuurlijk ook wel door de gebruikers besproken worden en hoeft het niet allemaal hallelujah te zijn, maar een beetje redelijkheid mag wel.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 09:54:41 #168
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_77000381
    Belsen waarom is deze naar onzin gegaan

    De fok band

    Was wel serieus bedoelt hoor
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      dinsdag 19 januari 2010 @ 11:18:00 #169
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_77003218
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 00:35 schreef Arn0 het volgende:
    In dit topic had ik een bericht geplaatst;
    [Actie] 'Bij de Beatles in de studio' van Dennis Dekker

    Ik weet niet meer de exacte inhoud maar het hield in dat ik gewoon zei dat er betere boeken waren, voor hetzelfde geld had je boeken van betere kwaliteit en meer pagina's. Maar dat bericht is verwijderd? Mag je geen (gegronde!) kritiek geven op boeken die worden aangeboden Ik gaf geen commentaar op de actie zelf maar het was imo best inhoudelijk.
    Zelfde klacht. Mag je alleen positief reageren in dat topic?
    "Faith is making a virtue out of not thinking."
    "Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
      Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 12:14:20 #170
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77005371
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef Paul het volgende:
    Belsen waarom is deze naar onzin gegaan

    De fok band

    Was wel serieus bedoelt hoor
    Als de eerste resultaten er zijn kun je ze posten in Post hier je muzikale ideetjes (deel 13)
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 11:18 schreef infp2009 het volgende:

    [..]

    Zelfde klacht. Mag je alleen positief reageren in dat topic?
    Zie hierboven. Er is misschien iets te enthousiast geruimd.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77011983
    Eerder (op 30 nov) heb ik een bericht geplaatst met de tekst:

    "Het is goed dat het topic "Help ik zoek" onder muziek begint met een overzicht van zoekopties en dat hierbij ook systemen worden genoemd waarbij kan worden gezocht met muziek (een melodie) as input, zoals Midomi en Musipedia.

    Ik mis hier echter de Melodycatcher. (http://www.melodycatcher.com/)
    Met hoogstens de eerste tien noten gespeeld op een virtueel pianotoetsenbord wordt de gevraagde op Internet gevonden melodie, indien aanwezig in de database, getoond als afspeelbare MIDI met vermelding van de bron van dat audiobestand."

    Als commentaar op dit bericht werd vermeld dat ik dit bericht beter kon plaatsen onder
    MUZ FB & FAQ - Modness is all in the mind Daarom is hier nogmaals dit bericht geplaatst... Een andere optie, zoals "contact", heb ik niet kunnen vinden.
    pi_77012121
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 15:27 schreef jlvo het volgende:
    Eerder (op 30 nov) heb ik een bericht geplaatst met de tekst:

    "Het is goed dat het topic "Help ik zoek" onder muziek begint met een overzicht van zoekopties en dat hierbij ook systemen worden genoemd waarbij kan worden gezocht met muziek (een melodie) as input, zoals Midomi en Musipedia.

    Ik mis hier echter de Melodycatcher. (http://www.melodycatcher.com/)
    Met hoogstens de eerste tien noten gespeeld op een virtueel pianotoetsenbord wordt de gevraagde op Internet gevonden melodie, indien aanwezig in de database, getoond als afspeelbare MIDI met vermelding van de bron van dat audiobestand."

    Als commentaar op dit bericht werd vermeld dat ik dit bericht beter kon plaatsen onder
    MUZ FB & FAQ - Modness is all in the mind Daarom is hier nogmaals dit bericht geplaatst... Een andere optie, zoals "contact", heb ik niet kunnen vinden.
    Je kan dat beter in het ''Help ik zoek'' topic posten, dan kunnen de users daar het voor de volgende openingspost zien. was niet handig om daar een Feedback topic over te openen
    pi_77013359
    Shit, ik heb geen rechten om de wiki aan te passen. Kan iemand anders proberen die link hier in te zetten:

    http://wiki.fok.nl/index.php/Help_ik_zoek

    Dan staat ie voortaan standaard in de OP
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_77013683
    Opgelost, aangepast, volgende topic staat ie erin.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 16:59:42 #175
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77015858
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

    [..]

    ah dan is je reactie gesneuveld tussen de rest.

    Vraag mij daarnaast ook af wat de meerwaarde van die reactie is. Er zijn vast honderden boeken die leuker zullen zijn. Maar heeft dat nut om dat daar te melden? het is gewoon leuk voor de liefhebber. Staat gewoon zo stom als er toch een soort afzeikpost in staat. Ook voor het contact.
    Ik vond het zelf wel een meerwaarde hebben. Ik wou de liefhebber waarschuwen dat er betere boeken zijn.

    Maar verder heb ik wel respect voor de schrijver, de Get Back sessies doorworstelen is al erg moeilijk op zich. En ik weet dat er maar erg weinig Beatles boekenschrijvers zijn die goede verkopen halen met hun boeken.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_77095017
    Is er al een John Butler topic?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      donderdag 21 januari 2010 @ 17:29:07 #177
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_77104893
    Wat je vindt, ...
    pi_77105018
    Dank!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_77119255
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef MuadDib het volgende:

    [..]

    Goeie zaak. Zo onderaan weggestopt vond ik er eigenlijk weinig aan. Wel een uitdaging voor de mods om het topic schoon te houden.
    Mee eens. En omdat het zo onderaan staat, vergeet ik het vaak. Hopelijk wordt dat beter de komende weken.
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_77191978
    Nederhop #3 - Newskool

    Zit ik helemaal het topic te vernieuwen, vergeet ik een cijfertje.

    Moet deel 4 zijn.
      Moderator zaterdag 23 januari 2010 @ 22:44:54 #181
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77192208
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:38 schreef maess het volgende:
    Nederhop #4: Newskool

    Zit ik helemaal het topic te vernieuwen, vergeet ik een cijfertje.

    Moet deel 4 zijn.
    Welk cijfertje?
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77192994
    Is er al een topic over 'opkomstmuziek' met andere woorden muziek die geschikt is bij opkomsten, bij voorbeeld voor sportwedstrijden?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zaterdag 23 januari 2010 @ 23:20:48 #183
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_77193582
    Kheb deze opengeschopt:

    Intimiderende opkomst muziek
    Wat je vindt, ...
    pi_77193732
    Woo.. bedankt!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_77207282
    De keuze is gevallen op de 'Duel of the Fates' muziek van star wars. Wordt mooi!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zondag 24 januari 2010 @ 15:08:02 #186
    135509 schaap001
    Ik bedoel maar te zeggen:
    pi_77211046
    Kan iemand van Muziek Trivia deel 1064 even deel MLXIV maken, aub? Anders breekt die jaarlijkse discussie over het al-dan-niet-gebruik daarvan weer los...
    pi_77213486
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef schaap001 het volgende:
    Kan iemand van Muziek Trivia deel 1064 even deel MLXIV maken, aub? Anders breekt die jaarlijkse discussie over het al-dan-niet-gebruik daarvan weer los...
    Ik voel de dwang opkomen om het weer terug te zetten naar 1064
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      zondag 24 januari 2010 @ 16:27:57 #188
    135509 schaap001
    Ik bedoel maar te zeggen:
    pi_77213584
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

    [..]

    Ik voel de dwang opkomen om het weer terug te zetten naar 1064
    ... dan hebben we het gedonder in de glazen! Whoehahahaaa, anarchy!

    pi_77214763
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

    [..]

    Ik voel de dwang opkomen om het weer terug te zetten naar 1064
    Van mij mag je hoor Die k*t Romeinse cijfers altijd
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      zondag 24 januari 2010 @ 17:30:59 #190
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77215743
    Jullie gaan toch niet beweren dat het te moeilijk is he?
    Wel weten hoe de achterneef van de gastbassist op een niet uitgebrachte b-kant van Metallica heet maar niet weten hoe je 1064 in Romeinse cijfers schrijft
    en het goede nieuws... die romeinse cijfers mag je als je er echt niet uitkomt wél opzoeken
      Moderator zondag 24 januari 2010 @ 17:43:10 #191
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77216191
    Gaan we hier nu de feedback voor gebruiken.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77216674
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 17:43 schreef belsen het volgende:
    Gaan we hier nu de feedback voor gebruiken.
    We hebben toch nog een topic wat gekickt kan worden?
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      maandag 25 januari 2010 @ 17:24:47 #193
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77256066
    Liever R&B of house of beide?

    Tweede spamtopic van hem (ook tevens zijn enige twee topics), allebei in MUZ. Daarnaast ook spam in zijn sig. Kan hier iets aan gedaan worden?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_77257070
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Arn0 het volgende:
    Liever R&B of house of beide?

    Tweede spamtopic van hem (ook tevens zijn enige twee topics), allebei in MUZ. Daarnaast ook spam in zijn sig. Kan hier iets aan gedaan worden?
    Weg
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      zaterdag 30 januari 2010 @ 02:22:54 #195
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77440270
    Ik wil niet verzuurd lijken maar een hele tijd geleden kreeg ik een ban voor het aanbieden van Demonoid invites.. Maar dit topic mag wel gewoon? Mods posten er in mee zelfs..
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_77442760
    Wat ze op General Chat doen zoeken ze zelf maar uit, op Muziek doen we dat gewoon lekker niet.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_77442981
    Ander (sub)forum, andere regels.
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 11:11:19 #198
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77443409
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 02:22 schreef Arn0 het volgende:
    Ik wil niet verzuurd lijken maar een hele tijd geleden kreeg ik een ban voor het aanbieden van Demonoid invites.. Maar dit topic mag wel gewoon? Mods posten er in mee zelfs..
    En dat is het verschil tussen het delen van een code of het plaatsen van een torrentlink.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 12:26:53 #199
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77445205
    Ik heb nooit een torrentlink geplaatst volgens mij en zelfs ook geen invite code publiekelijk. En ik begrijp dat jullie over legale releases zo denken maar het ging toen over bootlegs.. Komaan zeg Die opnames zijn niet te koop en de artiest verliest er dus totaal niets mee.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 13:01:47 #200
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77446157
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 12:26 schreef Arn0 het volgende:
    Ik heb nooit een torrentlink geplaatst volgens mij en zelfs ook geen invite code publiekelijk. En ik begrijp dat jullie over legale releases zo denken maar het ging toen over bootlegs.. Komaan zeg Die opnames zijn niet te koop en de artiest verliest er dus totaal niets mee.
    Openlijk bespreken van warez doen we niet in MUZ. Als jij gaat roepen: 'wie wil er warez, PM me maar', 'Heb jij het al of niet?' of gaat reageren met 'alsjeblieft' als iemand een warezquest doet ben je dus over de grens bezig, zeker als je dat doet in een bandtopic.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 13:05:24 #201
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77446269
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 13:01 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Openlijk bespreken van warez doen we niet in MUZ. Als jij gaat roepen: 'wie wil er warez, PM me maar', 'Heb jij het al of niet?' of gaat reageren met 'alsjeblieft' als iemand een warezquest doet ben je dus over de grens bezig, zeker als je dat doet in een bandtopic.
    Maar het is helemaal geen warez.. Dat is net het punt. Er is toch een immens verschil tussen bootlegs aanbieden en daadwerkelijke albums/singles aanbieden?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zaterdag 30 januari 2010 @ 14:17:05 #202
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_77448220
    Wat mij betreft mag er wel iets soepeler gekeken worden naar linkjes hoor. In het Electro New Style topic wordt alles standaard verwijderd. Ik snap best dat Rapidshare en Megaupload links niet worden gewaardeerd, maar als de muzikant zelf iets aanbied mogen we daar toch best naartoe linken? Ik mag bijvoorbeeld niet naar de soundcloud van Boemklatsch linken omdat daar een nummer staat dat gratis is te downloaden, maar wel naar www.boemklatsch.nl waar in koeieletters staat GRATIS NUMMER en dan een link naar hun soundcloud..
    Tranquillo
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 14:38:31 #203
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77448744
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 13:05 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Maar het is helemaal geen warez.. Dat is net het punt. Er is toch een immens verschil tussen bootlegs aanbieden en daadwerkelijke albums/singles aanbieden?
    Nee, want op allebei berust dezelfde copyright.
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 14:17 schreef icebliss het volgende:
    Wat mij betreft mag er wel iets soepeler gekeken worden naar linkjes hoor. In het Electro New Style topic wordt alles standaard verwijderd. Ik snap best dat Rapidshare en Megaupload links niet worden gewaardeerd, maar als de muzikant zelf iets aanbied mogen we daar toch best naartoe linken? Ik mag bijvoorbeeld niet naar de soundcloud van Boemklatsch linken omdat daar een nummer staat dat gratis is te downloaden, maar wel naar www.boemklatsch.nl waar in koeieletters staat GRATIS NUMMER en dan een link naar hun soundcloud..
    Wij hebben slechte ervaringen met Soundcloud, omdat daar meermaals mixen op hebben gestaan met copyrightmateriaal. Ik snap dat het nummer van Boemklatsch een eigen nummer is en dus het hunne is om te verspreiden. Vaak is dat niet het geval en plaatsen mixers nummers met nummers van anderen. Wij kunnen niet controleren wat wat is, en daarom hebben wij Coundcloud, net als Rapidshare en Megauploads, in de ban gedaan.

    Wat Boemklatsch, of wie dan ook, op zijn site zet, moeten zij weten. Daar zijn wij uiteindelijk niet verantwoordelijk voor. Het is zo dat wij aangesproken kunnen worden op directe links, die staan we dus ook niet toe. Links naar Youtube of Myspace staan we wel toe, omdat deze algemeen geaccepteerd zijn en deze ook zelf verantwoordelijkheid nemen over de content op hun sites en hier ook op modereren. Als jij informatie hebt dat Soundcloud dat ook doet, dan zouden we kunnen heroverwegen of Soundcloud ook op onze safelist kan.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 14:45:26 #204
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77448916
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 14:38 schreef belsen het volgende:
    Nee, want op allebei berust dezelfde copyright.
    Ik begrijp dat wel (maar ik vind het nog steeds een domme regel, bootlegs schaden de artiest absoluut niet) maar waarom mag het topic in GC dan wel en in MUZ niet? Toen er gedreigd werd met een perm ban werd er mij gezegd dat warez verspreiden via FOK! (en niet via het MUZ subforum) niet gewenst is.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 14:51:57 #205
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77449095
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 14:45 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Ik begrijp dat wel (maar ik vind het nog steeds een domme regel, bootlegs schaden de artiest absoluut niet) maar waarom mag het topic in GC dan wel en in MUZ niet? Toen er gedreigd werd met een perm ban werd er mij gezegd dat warez verspreiden via FOK! (en niet via het MUZ subforum) niet gewenst is.
    Klopt, dat is het verschil tussen een invitation code (legaal) en een torrentlink (illegaal).

    Daarnaast hebben wij in MUZ zelfs de ambitie om meer te willen zijn dan een 'wie heeft'-'ja ik' forum. Wij zijn een discussieforum en willen dus dat het daarover gaat in de topics. Wij willen niet een schimmig incrowdforum worden, waarbij mensen niets anders meer doen dan elkaar linkjes toepassen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 14:53:45 #206
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77449133
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Klopt, dat is het verschil tussen een invitation code (legaal) en een torrentlink (illegaal).

    Daarnaast hebben wij in MUZ zelfs de ambitie om meer te willen zijn dan een 'wie heeft'-'ja ik' forum. Wij zijn een discussieforum en willen dus dat het daarover gaat in de topics. Wij willen niet een schimmig incrowdforum worden, waarbij mensen niets anders meer doen dan elkaar linkjes toepassen.
    Kan jij mijn originele post nog zien toevallig? Volgens mij heb ik nooit gelinkt.. En daarnaast ging het toevallig eens 10 posts (maximaal) over die site en voor de rest hebben we in het Beatles topic altijd goede discussies gehad.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 15:01:37 #207
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77449380
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 14:53 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Kan jij mijn originele post nog zien toevallig? Volgens mij heb ik nooit gelinkt.. En daarnaast ging het toevallig eens 10 posts (maximaal) over die site en voor de rest hebben we in het Beatles topic altijd goede discussies gehad.
    Je hebt geen directe link gepost, maar wel zaken via PM verstuurd en dat is besproken voor de schermen in de trend van 'Wie wil er nog' en 'Alsjeblief'. Dat is niet slim na een waarschuwing in het topic.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 15:03:25 #208
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77449427
    Ja, maar dat is toch èxact hetzelfde wat in het GC topic gebeurt? Ik heb het over mijn eerste ban hé
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 15:06:31 #209
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77449535
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:03 schreef Arn0 het volgende:
    Ja, maar dat is toch èxact hetzelfde wat in het GC topic gebeurt? Ik heb het over mijn eerste ban hé
    Nee, dat is het verschil tussen een invitation code en het bespreken en versturen van een downloadlink. En zoals ik hierboven al zei: in MUZ willen wij absoluut niet die kant op.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 15:07:19 #210
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77449570
    Zucht.. Ik verstuurde invites codes en geen downloadlinks. Net zoals in het GC topic.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 15:10:01 #211
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77449668
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Arn0 het volgende:
    Zucht.. Ik verstuurde invites codes en geen downloadlinks. Net zoals in het GC topic.
    Daar hoort sowieso niet thuis in een bandtopic, zeker niet na een waarschuwing en op hetzelfde ogenblik was je ook zaken aan het versturen via PM en aan het bespreken in het topic.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 30 januari 2010 @ 15:13:10 #212
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77449776
    Mja, laat maar. Deze discussie heeft geen zin.

    Ik respecteer de regels wel en heb sinds mijn laatste ban ook geen warez meer besproken maar vond het gewoon jammer om dan zo'n topic tegen te komen.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 16:34:30 #214
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77452290
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef Beaudelaire het volgende:
    Lowlands 2010
    Thx, ik heb er gereageerd.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 31 januari 2010 @ 02:57:47 #215
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_77469712
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:

    [..]

    Weg
    Nog meer spam;
    Uniek en spraakmakend muziekproject!!!
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 31 januari 2010 @ 09:23:55 #216
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_77470548
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 06:44 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Gewoon even een lijn om het een en ander weer vlot te trekken.
    De bijdrages tot nu toe stemmen nog niet hoopvol
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
      Moderator zondag 31 januari 2010 @ 12:46:35 #217
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77474038
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 02:57 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Nog meer spam;
    Uniek en spraakmakend muziekproject!!!
    Thanks. Hij gaat dicht.
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 09:23 schreef Mark het volgende:

    [..]

    De bijdrages tot nu toe stemmen nog niet hoopvol
    Maar wel van gebuikers, die al eerder zo posten.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 1 februari 2010 @ 15:16:58 #218
    69726 timbob
    Nu ook als webicon.
    pi_77514017
    dag lieve modjes
    kan iemand hier:
    Dance Track ID Contest #68: 99% anders dan de vorige!
    de inzenddatum veranderen?
    er staat nu zaterdag 30 januari 20:00.
    dat mag worden
    zaterdag 6 februari 21:00

    dankjewel!

    ▀█▀ █ █▀█▀█
    Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
      Moderator maandag 1 februari 2010 @ 17:55:02 #219
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77520247
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef timbob het volgende:
    dag lieve modjes
    kan iemand hier:
    Dance Track ID Contest #68: 99% anders dan de vorige!
    de inzenddatum veranderen?
    er staat nu zaterdag 30 januari 20:00.
    dat mag worden
    zaterdag 6 februari 21:00

    dankjewel!
    Check.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 1 februari 2010 @ 22:53:04 #220
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_77534328
    Tsja... Prodigy - Run with the wolves videoclip

    Gaat om een zelfgemaakte clip voor één of andere wedstrijd, compleet met een provocerende OP naar de 'haters' toe. Dat klinkt als een uitdaging...
    pi_77536042
    Weggejorist
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_77553139
    Beste mensen,

    Zojuist heb ik een topic geopend (http://forum.fok.nl/topic/1404830/1/25#77553032) waarin ik de gratis release van mijn EP aankondig. Is dat een probleem? Zo ja, dan mogen jullie het wat mij betreft wel weer verwijderen en dan zorg ik wel voor een andere manier om mijn muziek te verspreiden.

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Borriegineel
    De voortekenen zijn altijd zichtbaar voor wie ze durft te zien.
    Check: http://borriegineel.nl!
    pi_77553619
    Omdat je het zo lief vraagt mag ie blijven. Ik pas wel de titel even aan.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_77625022
    shit shit shit!!!

    Ik heb de prijs van Machine Head gister gekregen, als eerste pm voor degene die niet kon.
    Nu krijg ik nét een mail dat de prijs niet overdraagbaar is, maar mijn pubers zijn al onderweg met openbaar vervoer... WHELP!!!!
    pi_77625057
    quote:
    Nou, regels zijn er om gebroken te worden zullen we dan maar zeggen.*** heb ik net gebeld, komt allemaal goed.
    OEF, ik was te snel dit is de mail net terug
      Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 14:50:41 #226
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77630292
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef MarMar het volgende:

    [..]

    OEF, ik was te snel dit is de mail net terug


    Goed opgelost.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77668146
    Even naar aanleiding van het slotje op: Fock Steen! (& Spinal ook direct maar ff)

    Is het niet handiger om dat andere topic alvast dicht te gooien en van het gesloten topic eventueel deel 2 te maken.daarnaast lijkt me de openingspost van het gesloten topic toch wel ietwat meer enthousiasmerend en vollediger dan van het oude topic.
    I was an atheist until I realized I was God
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 14:06:36 #228
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77668376
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef kastanova het volgende:
    Even naar aanleiding van het slotje op: Fock Steen! (& Spinal ook direct maar ff)

    Is het niet handiger om dat andere topic alvast dicht te gooien en van het gesloten topic eventueel deel 2 te maken.daarnaast lijkt me de openingspost van het gesloten topic toch wel ietwat meer enthousiasmerend en vollediger dan van het oude topic.
    Ja, maar toch moet het eerste topic eerst vol, daar posten mensen en praten ze over Steen. Het zou raar zijn deze stroom nu af te sluiten voor hij helemaal vol is. Ik zou zeggen: blijf paraat en maak straks een mooie tweede aan. Veel reeksen starten op deze manier. Ik heb er zojuist al een #1 bij gezet, hij is dus voor mij #2-proof.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77668682
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:06 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Ja, maar toch moet het eerste topic eerst vol, daar posten mensen en praten ze over Steen. Het zou raar zijn deze stroom nu af te sluiten voor hij helemaal vol is. Ik zou zeggen: blijf paraat en maak straks een mooie tweede aan. Veel reeksen starten op deze manier. Ik heb er zojuist al een #1 bij gezet, hij is dus voor mij #2-proof.
    Wacht maar ff dan .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_77669305
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Wacht maar ff dan .
    Done! Deel 2 kan open .
    I was an atheist until I realized I was God
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 14:35:22 #231
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77669481
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Done! Deel 2 kan open .
    Dat is dan natuurlijk weer niet de bedoeling.

    Komt tijd, komt het nieuwe topic.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77669970
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Dat is dan natuurlijk weer niet de bedoeling.

    Komt tijd, komt het nieuwe topic.
    Euuuh... Wat is dit nu weer voor een kleinzerige aanpak .
    I was an atheist until I realized I was God
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 14:48:08 #233
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77670002
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Euuuh... Wat is dit nu weer voor een kleinzerige aanpak .
    Nee, we spammen geen topics vol zonder reden.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77670203
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Nee, we spammen geen topics vol zonder reden.
    Ik heb niets volgespamd hoor... Tja, als jij persé nog 10 posts in een vrijwel dood topic zonder fatsoenlijke openingspost wilt hebben kan dat natuurlijk, maar ja, dan kunnen dat soort dingen gebeuren hé...

    Ik heb echter in het gehele topic slechts 2 posts geplaatst en wat er voor de rest gebeurt hoeft natuurlijk niet ten koste van een eindbaas als Steen te gaan.
    I was an atheist until I realized I was God
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 15:44:34 #235
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77672429
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Ik heb niets volgespamd hoor... Tja, als jij persé nog 10 posts in een vrijwel dood topic zonder fatsoenlijke openingspost wilt hebben kan dat natuurlijk, maar ja, dan kunnen dat soort dingen gebeuren hé...

    Ik heb echter in het gehele topic slechts 2 posts geplaatst en wat er voor de rest gebeurt hoeft natuurlijk niet ten koste van een eindbaas als Steen te gaan.
    Nee, en hij blijft verder gewoon open.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 7 februari 2010 @ 20:45:47 #236
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_77742193
    Mag deze sticky:
    Help, ik zoek...#279
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      Moderator zondag 7 februari 2010 @ 22:04:55 #237
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77747224
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef donroyco het volgende:
    Mag deze sticky:
    Help, ik zoek...#279
    Zeker mijnheer.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 7 februari 2010 @ 22:07:06 #238
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_77747396
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Zeker mijnheer.
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_77875782
    @ Belsen
    quote:
    [ Bericht 57% gewijzigd door belsen op 10-02-2010 14:18 (Daarvoor hebben we oude stijl in MEN) ]
    Muziekassociatiespel (nieuwe stijl) #2

    Waarom is mijn vorige post gewijzigd in het muziekassociatie-topic? Het is toch het muziek associatie-spel, dan mag je toch elk nummer posten wat je wilt lijkt mij of niet? Als ik Gee in een nummer zie staan, dan associeer ik dat met Rob Gee... Wat de fuk maakt het uit dat het ouwe style is? Het meerendeel wat hier gepost wordt is ouwe meuk. Beetje vaag dat het weggemod wordt

    en wat is MEN?
      Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 15:11:22 #240
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_77884910
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 10:59 schreef Dark0z het volgende:
    @ Belsen
    [..]

    Muziekassociatiespel (nieuwe stijl) #2

    Waarom is mijn vorige post gewijzigd in het muziekassociatie-topic? Het is toch het muziek associatie-spel, dan mag je toch elk nummer posten wat je wilt lijkt mij of niet? Als ik Gee in een nummer zie staan, dan associeer ik dat met Rob Gee... Wat de fuk maakt het uit dat het ouwe style is? Het meerendeel wat hier gepost wordt is ouwe meuk. Beetje vaag dat het weggemod wordt

    en wat is MEN?
    Oude stijl wil zeggen de reeks die loopt in MEN (ons laagdrempelige spelletjes subforum). Wij hebben hier een nieuwe reeks gestart en die willen we graag verder helpen dan enkel ik herken een woordje dan die plaat. Je moet inhoudelijk op de plaat of de artiest ingaan, om te voorkomen dat dit op de oude reeks gaat lijken. Als je de openingspost leest van Muziekassociatiespel (nieuwe stijl) #2 staat dat ook duidelijk omschreven.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_77922943
    Mag Alain Clark topic in het overzicht?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:43:53 #242
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_77930365
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2009 19:43 schreef Da_Ripper het volgende:
    Laatste aanpassing:
    Alain Clark

    Wat je vindt, ...
    pi_77933105
    Dank! Hoe gaat dit normaal?

    Doen jullie maandelijkse controle op nieuwe topics?
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zaterdag 13 februari 2010 @ 12:36:55 #244
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_77950842
    Eigenlijk iedere keer als we 'n nieuw topic voorbij zien komen gaat tie meteen het overzicht in.
    Maar users kunnen ons ook attenderen door de link zelf in het Overzicht Bands & Artiesten - topic te gooien, waar na toevoeging de post verwijderd wordt.
    Wat je vindt, ...
    pi_77975975
    Ok, lijkt me best wel veel werk in ieder geval om alles te controleren. In ieder geval nogmaals bedankt.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      vrijdag 19 februari 2010 @ 00:44:30 #246
    118453 Pinnenmutske
    Tante Sara maal 7
    pi_78169074
    waar is het pianistentopic? ik ben sinds november weer begonnen met m'n pianolessen
    Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
      Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 07:11:10 #247
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78171618
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 00:44 schreef sararaats het volgende:
    waar is het pianistentopic? ik ben sinds november weer begonnen met m'n pianolessen
    Hier issie: Fok! Toetsenisten Topic deel 2
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 19 februari 2010 @ 15:19:08 #248
    118453 Pinnenmutske
    Tante Sara maal 7
    pi_78186470
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 07:11 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Hier issie: Fok! Toetsenisten Topic deel 2
    Gracias
    Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:35:54 #249
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_78198104
    Even uit nieuwsgierigheid: wat is precies de reden om 'wat draai je nu?' weer naar MUZ terug te verplaatsen?
      Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 21:25:13 #250
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78201180
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Grobbel het volgende:
    Even uit nieuwsgierigheid: wat is precies de reden om 'wat draai je nu?' weer naar MUZ terug te verplaatsen?
    We misten hem.

    Het is ook eigenlijk zo muziek gerelateerd, dat het in MEN (de lepelspelletjes en afteltopics), niet echt tot zijn recht kwam. Hetzelfde geldt voor het Muziekassociatiespel.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 19 februari 2010 @ 21:35:28 #251
    28030 Grobbel
    In Toffee We Crust!
    pi_78201778
    Ben benieuwd. Ik kan me de behoorlijk verhitte discussies nog herinneren die er uiteindelijk toe leidden dat die topics naar MEN werden verbannen, dus het verbaast me dat ze nu zonder al te veel tamtam weer terug naar MUZ zijn verplaatst.
    Ik ben zelf ook niet bepaald een fan van die flauwe kriktopics (en was toentertijd ook redelijk vocaal geloof ik), maar ach - ik ga me er niet meer druk om maken.
      Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 21:39:37 #252
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78202057
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef Grobbel het volgende:
    Ben benieuwd. Ik kan me de behoorlijk verhitte discussies nog herinneren die er uiteindelijk toe leidden dat die topics naar MEN werden verbannen, dus het verbaast me dat ze nu zonder al te veel tamtam weer terug naar MUZ zijn verplaatst.
    Ik ben zelf ook niet bepaald een fan van die flauwe kriktopics (en was toentertijd ook redelijk vocaal geloof ik), maar ach - ik ga me er niet meer druk om maken.
    Aan de andere kant heeft een subforum als MUZ ook laagdrempelige topics nodig om goed te blijven draaien.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 19 februari 2010 @ 22:30:36 #253
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_78204914
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 23:19:58 #254
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78207656
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Berkery het volgende:
    Er zijn er nu twee Muziekassociatiespel #634 & Muziekassociatiespel #634
    Nu niet meer.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78222793
    Kan misschien het laatste stukje uit deze TT worden gehaald, zodat de linkjes in de OP gelijk blijven?

    A Campingflight to Lowlands Paradise #7 Waar de eerste namen bekend worden gemaakt

    Dus:
    quote:
    A Campingflight to Lowlands Paradise #7
      Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 11:34:10 #256
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78223423
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 11:14 schreef Beaudelaire het volgende:
    Kan misschien het laatste stukje uit deze TT worden gehaald, zodat de linkjes in de OP gelijk blijven?

    A Campingflight to Lowlands Paradise #7

    Dus:
    [..]
    Als jij daar blij van wordt, prima, maar de subtitels gaan sowieso wel komen. Sowieso is een subtitel makkelijk met terug zoeken.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78229573
    LL is al honderd jaar bewust zonder subtitels. Moeten we dat niet gewoon lekker zo houden?

    Traditie 14.gif
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 15:56:09 #258
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78231275
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
    LL is al honderd jaar bewust zonder subtitels. Moeten we dat niet gewoon lekker zo houden?

    Traditie 14.gif
    Regel het maar.

    Danoftewel, dat had ik mij nog nooit gerealiseerd.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 15:57:57 #259
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78231350
    Die eerste ging over het LL-subforum, kijk maar:
    quote:
    [ Bericht 0% gewijzigd door Sack_Blabbath op 28-05-2009 22:06 ]
    pi_78236278
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      zaterdag 20 februari 2010 @ 19:30:19 #262
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78238028
    Dat kan je toch makkelijk oplossen door de URL tags te gebruiken? Heb ik ook gedaan bij de Beatles & Arctic Monkeys OP. Erg plaatsbesparend zelfs want zo hoef je niet voor elk topic een nieuw regel te gebruiken
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78255926
    Zou de opmerking dat 'Wagner een nazi is' verwijderd kunnen worden uit mijn Wagner topic?

    Richard Wagner - Der Ring des Nibelungen

    Ik wil dat het topic leuk blijft. Alvast bedankt.
      Moderator zondag 21 februari 2010 @ 14:11:04 #264
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78262734
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 08:18 schreef Gewas het volgende:
    Zou de opmerking dat 'Wagner een nazi is' verwijderd kunnen worden uit mijn Wagner topic?

    Richard Wagner - Der Ring des Nibelungen

    Ik wil dat het topic leuk blijft. Alvast bedankt.
    Ik ga hem niet verwijderen, omdat het al prachtig gepareerd is door de gebruikers. Ik heb de opmerking wel genote en zal een waarschuwing in het topic zetten dat het inderdaad weer over de muziek gaat. Ik heb inderdaad geen zin dat het topic alleen maar op flamen gaat uitdraaien.

    Inhoudelijk is de discussie wel interessant. De opmerking is namelijk niet geheel offtopic, naar ik heb teruggelezen. Het is een dikke roddel, die echter op weinig gebaseerd is, behalve dat Hitler een fan was van Wagner's muziek en Wagner een anti-semitisch stuk heeft geschreven.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78264399
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Ik ga hem niet verwijderen, omdat het al prachtig gepareerd is door de gebruikers. Ik heb de opmerking wel genote en zal een waarschuwing in het topic zetten dat het inderdaad weer over de muziek gaat. Ik heb inderdaad geen zin dat het topic alleen maar op flamen gaat uitdraaien.

    Inhoudelijk is de discussie wel interessant. De opmerking is namelijk niet geheel offtopic, naar ik heb teruggelezen. Het is een dikke roddel, die echter op weinig gebaseerd is, behalve dat Hitler een fan was van Wagner's muziek en Wagner een anti-semitisch stuk heeft geschreven.
    Toch bedankt dat je ernaar hebt gekeken. En je hebt ook gelijk, Wagner is en was controversieel kwa ideeen die hij had. Van mij mogen mensen daar een discussie over voeren maar ik zal hem in ieder geval niet starten.
    pi_78264795
    Het punt wat ik probeer te maken is dat ik ook bij de reacties van Youtube filmpjes zie dat er op een gegeven moment alleen nog maar over de politieke ideeen van Wagner gesproken wordt en niet meer over de muziek. Mochten mensen behoefte hebben aan een discussie over de politieke ideeen van Wagner dan kunnen we misschien in het geschiedenisforum een topic erover maken.
      Moderator maandag 22 februari 2010 @ 00:17:55 #267
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78287716
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef Gewas het volgende:
    Het punt wat ik probeer te maken is dat ik ook bij de reacties van Youtube filmpjes zie dat er op een gegeven moment alleen nog maar over de politieke ideeen van Wagner gesproken wordt en niet meer over de muziek. Mochten mensen behoefte hebben aan een discussie over de politieke ideeen van Wagner dan kunnen we misschien in het geschiedenisforum een topic erover maken.
    Dat sowieso, maar dat kan, in beperkte mate ook wel in MUZ, maar ik ben het met je eens dat het geen louter politiek topic moet worden. Ik hou het in de gaten.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      maandag 22 februari 2010 @ 11:49:34 #268
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_78297664
    Hey, ik zoek het (een) lieve kleine ingetogen liedjestopic, maar ik kan het nergens vinden . Ik dacht dat er nog eentje open was. Jullie een idee waar het is ?
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      maandag 22 februari 2010 @ 11:50:27 #269
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_78297693
    Oh kijk nou , een blik in mijn posthistory doet wonderen .

    Hele mooie kleine ingetogen liedjes #2
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_78314518
    "Everything we are, we are when we're alone."
      woensdag 24 februari 2010 @ 21:19:18 #271
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_78409756
    Je voudrais sticky..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 21:55:27 #272
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78411676
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Meursault het volgende:
    Spam in het gitaristentopic.

    Gitaristentopic #376 Liever gitaren dan chicks
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef donroyco het volgende:
    Je voudrais sticky..
    Beiden al afgehandeld, dank Remlof/BrandX.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78500545
    Wat was er mis met deze post? Dag Stevie Ray, de hemel huilt nog steeds
    Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
      Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 10:03:51 #274
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78513138
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
    Wat was er mis met deze post? Dag Stevie Ray, de hemel huilt nog steeds
    Je attendeert mensen op een site die illegale mp3's aanbiedt. Dat staan wij niet toe, omdat we daar eerder problemen mee hebben gekregen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78532723
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:03 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Je attendeert mensen op een site die illegale mp3's aanbiedt. Dat staan wij niet toe, omdat we daar eerder problemen mee hebben gekregen.
    Ok, dacht dat je daar alleen kon afspelen maar downloaden kan ook zie ik.
    Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
    pi_78545996
    Ehh..

    Luna Sea (+ solo projecten)

    Waarom veranderd naar Luna Sea? De naam is officiëel LUNA SEA met hoofdletters en ik wil niet schreeuwerig overkomen met caps lock maar zo is het gewoon net zoals KISS KISS is en AC/DC AC/DC.
      Moderator zondag 28 februari 2010 @ 11:04:35 #277
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78546102
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 10:57 schreef Desunoto het volgende:
    Ehh..

    LUNA SEA (+ solo projecten)

    Waarom veranderd naar Luna Sea? De naam is officiëel LUNA SEA met hoofdletters en ik wil niet schreeuwerig overkomen met caps lock maar zo is het gewoon net zoals KISS KISS is en AC/DC AC/DC.
    Sorry een overijverige moderator tik zichzelf op de vingers.

    Wikipedia is het overigens niet met je eens.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78546172
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Sorry een overijverige moderator tik zichzelf op de vingers.

    Wikipedia is het overigens niet met je eens.
    Maar Wikipedia heeft niet altijd gelijk. Die doen heel veel namen met kleine letters die met hoofdletters moeten. Omdat dat de standaard is denk ik. www.lunasea.jp is met hoofdletters en alle uitgaves van de band ook.

    Maar bedankt!
    pi_78546807
    Wikipedia denkt ook dat 'Nobody Knows' een hit was van Babyface inderdaad.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      zondag 28 februari 2010 @ 15:35:39 #280
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78553962
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator zondag 28 februari 2010 @ 15:52:54 #281
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78554537
    quote:
    Weg issie.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zondag 28 februari 2010 @ 21:22:28 #282
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
      zondag 28 februari 2010 @ 21:27:04 #283
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_78568069
    done.
    Wat je vindt, ...
      maandag 1 maart 2010 @ 19:10:25 #284
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_78602843
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      maandag 1 maart 2010 @ 19:38:29 #285
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_78604609
    FA al ingegrepen
    Wat je vindt, ...
      maandag 1 maart 2010 @ 20:59:01 #286
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_78608857
    quote:
    Kan dat nog een keer? De users staan nu in de OP
    pi_78628425
    Die "wat luister ik nu" en muziekassociatie-oude-stijl topics zijn tot daar aan toe, maar dit: het gaat over een neger! een witte nog wel! lijkt me toch echt wel forumvervuiling.......
    pi_78632467
    Slotje
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_78635434
    Zullen we weer eens een "FOK!'s eigen Top 2000" maken? Maar dan nu een grotere top?
    Dus 3000 of 4000 bijvoorbeeld? Ik zat er net aan te denken om hem aan te maken want de eerste van yvonne is alweer een tijdje geleden. Maar ik kan niet overweg met de FOK! wiki. En ik weet niet of 3000 of 4000 wel goedgekeurd wordt.
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 15:51:20 #290
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78639430
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 14:15 schreef Desunoto het volgende:
    Zullen we weer eens een "FOK!'s eigen Top 2000" maken? Maar dan nu een grotere top?
    Dus 3000 of 4000 bijvoorbeeld? Ik zat er net aan te denken om hem aan te maken want de eerste van yvonne is alweer een tijdje geleden. Maar ik kan niet overweg met de FOK! wiki. En ik weet niet of 3000 of 4000 wel goedgekeurd wordt.
    Was de vorige al afgerond dan? Ik zal vanavond even zoeken.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 20:42:00 #291
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78652389
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Was de vorige al afgerond dan? Ik zal vanavond even zoeken.
    Schijnbaar wel.
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef TUFKAL het volgende:
    1. Rage Against The Machine - Killing in the name of
    Rete commercieel maar bere goed. Ik denk dat ik nu stop

    Moet schijnbaar 1 zijn, iets te veel van het goede....



    Killing in the name of!
    Ja, ik weet niet of het leuk is om nu zo snel nog weer iets te starten. Krijg je weer zoveel mensen mee?

    Kijk anders eens in deze topics:
    Het Grote 'Voeg Een Nummer Toe' topic - deeltje 15
    Wat luister je nu (nieuwe stijl) #28

    Of voel je natuurlijk vrij om zelf iets nieuws en tofs te verzinnen.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 2 maart 2010 @ 20:43:46 #292
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78652499
    En wat te denken van een album top 2000? (of minder)
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 20:52:24 #293
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78653029
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Arn0 het volgende:
    En wat te denken van een album top 2000? (of minder)
    Of weer eens een Beste album allertijden topic.

    Zie ook: Toernooien
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_78653236
    Zou echt tof zijn!
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:12:25 #295
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:35 #296
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78662692
    quote:
    Dicht issie.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:14:50 #297
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_78662707
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Dicht issie.
    Nu zijn er twee dicht
    pi_78662745
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef PiRANiA het volgende:

    [..]

    Nu zijn er twee dicht
    What Would Goku Do
      dinsdag 2 maart 2010 @ 23:16:32 #299
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 23:18:29 #300
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78662909
    Ja, dat krijg je als twee blauwen tegelijk bezig zijn.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 23:22:32 #301
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_78663132
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')