Misschien handig om hier ook bij te zetten dat het voorstel is om om 12.00 uur te verzamelen bij het dierenpark en om 18.00 uur te eten bij H.? En dattut in Amersfoort is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
En verder.
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's:
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
- Draakje en meneer ovb
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
OP bijgewerkt.
Ha! Ik heb Greys haar moment om te geilen op lijstjes ontnomen
Ik zin nog op een gepaste straf.quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
OP bijgewerkt.
Ha! Ik heb Greys haar moment om te geilen op lijstjes ontnomen
Amsterdam - Amersfoort is maar 3 kwartier, dus gewoon lekker snel overleggen, in de zwarte bolide en zum Amersfoort...apies kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk!
Ik zit in een heftig dubio.quote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk! [afbeelding]
Mja, mijn baas is nogal laaaaaaaaaaaaaaaaang van stofquote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Amsterdam - Amersfoort is maar 3 kwartier, dus gewoon lekker snel overleggen, in de zwarte bolide en zum Amersfoort...apies kijken
Laten we dat doen ja! Want dit kan zómaar niet natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laten we een lijstje van mogelijke straffen maken!
Als je het niet vervelend vindt om mogelijk alleen voor het eten op en neer te komen kun je op de dag zelf nog kijken of je het haalt om enigzins zinvol naar beestjes te komen kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn baas is nogal laaaaaaaaaaaaaaaaang van stof![]()
Snel overleggen zit er niet in.
* Cat22 schuilplaats Greys opblaast*quote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
En anders gaan we toch de zondag er op?
Zondag 11 oktober? Dan is het geen dierendag, maar dan is het ook minder druk en kan MB misschien wel.
* Greys dekking zoekt en weg is.
Nee joh, 4 oktober was mijn suggestie en anders moet ik weer vrijvragen voor 11 oktober en krijg ik daar weer gezeik mee.. Ik denk er gewoon nog even over na en jullie moeten gewoon die datum houden.quote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:34 schreef Greys het volgende:
En anders gaan we toch de zondag er op?
Zondag 11 oktober? Dan is het geen dierendag, maar dan is het ook minder druk en kan MB misschien wel.
* Greys dekking zoekt en weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |