abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 september 2009 @ 12:11:16 #1
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72928197
Wat is not done op je Curriculum Vitae onder het kopje nevenactiviteiten en wat kan je bijvoorbeeld wel erop zetten waarvan sommige mensen eigenlijk in eerste instantie niet weten of het erbij hoort en/of vaak over het hoofd wordt gezien maar dat wel als nevenactiviteit op je CV geplaatst kan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door marcusa op 20-09-2009 12:17:31 ]
  zondag 20 september 2009 @ 12:24:16 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_72928571
hier krijg je wat punten en komma's van me kado:
................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gebruik ze goed


OT: (team) sporten zijn vaak goed om er op te zetten
pi_72928806
TVP
  zondag 20 september 2009 @ 12:53:26 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72929524
Hangt er vanaf hoe vol je CV is. Als je jong bent en (dus) weinig zinvols hebt te melden, dan zet je je bestuurtjes en clubjes er wel op.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 20 september 2009 @ 13:03:10 #5
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72929863
maar stel je hebt dingen (iets maatschappelijks) georganiseerd niet vanuit een organisatie of een functie maar gewoon vanuit jezelf in je eentje (en wat niet te bewijzen/refereren is) , kan je dat ook erop zetten..
  zondag 20 september 2009 @ 13:04:05 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72929891
Drugsdealer zou ik er niet op zetten, vrijwilliger bij de voedselbank wel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 20 september 2009 @ 13:05:54 #7
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72929944
stel je hebt vrijwillig thuis huiswerkbegeleiding gegeven aan leerlingen en ook activiteiten voor ze georganiseerd, kan je dat er op zetten?
pi_72930534
Da's dus precies wat eleusis zegt: hangt ervan af hoeveel je al op je cv te melden hebt. Als je een CV voor je eerste echte baan aan het opstellen bent, kun je ze erbij zetten om te laten zien dat je tijdens je school-/studietijd dingen hebt ondernomen ipv alleen op je reet zitten en bier zuipen. Als je al 10 jaar werkervaring hebt, zou ik ze weglaten.
pi_72955908
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef cerror het volgende:
Drugsdealer zou ik er niet op zetten, vrijwilliger bij de voedselbank wel.
Ligt een beetje aan het bedrijf maar beide zou ik niet vermelden. (tenzij je bij sociale zaken gaat solliciteren)Andere zinnige activiteiten waarmee je bepaalde vaardigheden etc kunt aantonen zijn wel geschikt om je CV mee aan te vullen.
pi_72964041
Tip van mij:
Pas niet alleen je brief per sollicitatie aan maar ook je CV.

Niet alleen de hoeveelheid werkervaring bepaalt of je je nevenactiviteiten vermeldt. Ik heb bijvoorbeeld 10 jaar werkervaring maar daarnaast heb ik veel ervaring in een hele andere tak van sport als vrijwilliger. Tijdens dat vrijwilligerwerk organiseer ik feesten en begeleidt als bijbaan bedrijfsuitjes. Bij mijn sollicitaties in de evenementen wereld omschrijf ik de nevenactiviteiten dus ruim, solliciteer ik (helaas noodgedwongen door de krediet crisis) op andere functies die aansluiten op mijn werkervaring dan meldt ik dezelfde nevenactiviteiten maar een stuk beknopter.

Tip van de HR mensen bij mijn werkgever:
Je CV is een manier om je te presenteren. Je nevenactiviteiten en je interesses zeggen veel over jou als persoon. De ervaring die je hebt opgedaan zegt dus meer dan alleen de vaardigheden die je erdoor op hebt gedaan. Zoeken ze een introvert persoon en schreeuwt jouw cv dat je enorm extravert ben....
Want ja een goede HR adviseur kijkt verder dan werkervaring pas je in het team, pas je bij het bedrijf etc.

Nee ik ben zelf geen HR adviseur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')