abonnement Unibet Coolblue
pi_72919836
Ik vond vroegah die Spidercomics erg leuk. De combinatie van scans en internet heeft me nu in het prettige bezit gebracht van zowel de hele Amazing Spider-man serie en de Spectulair Spiderman.

Helaas snap ik geen fluit van al die verhaallijnen. Ik wist dat Marvel je graag dwong om alle comics te kopen door het een 4delig verhaal over 4 verschillende comic-series te spreiden.

Weet iemand hoe dat nou precies in elkaar zit? Want ik lees bijv. part 1 in Amazing Spider-man, deel 2 en 3 in Spectacular spiderman. Dan denk ik, ah! ik heb het door!. Maar dan open ik de volgende Amazing Spiderman en dan zit ik ineens in deel 2 van een hele andere verhaallijn, die niet eens terug te vinden is in Spectacular.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:11:46 #2
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_72919876
Crossovers?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_72919964
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef DragonFire het volgende:
Crossovers?
Ja, ik word er gek van. Volgens mij moet ik ook alle Spiderman unlimiteds en Web of Spiderman hebben ofzo. Hoe verzinnen ze het
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:45:25 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_72920715
Dan moet je al helemaal niet aan de Clone Saga beginnen
Vooral in Nederland deden ze het toen RAMPZALIG. Als je Amazing Spider-man 400 uit had moest je naar Spectacular Spider-man, die pas 2 weken later uitkwam en moest je ook wachten met het lezen van Web of Spider-man etc. etc./


Spider-Man is leuk om te lezen (vooral in het begin toen Todd McFarlane de verhalen schreef )

Verhalen als Maximum Carnage zijn ook dikke naai in dat opzicht. 14 delen. 14 fucking delen!
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 september 2009 @ 23:50:17 #5
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_72920819
Tegenwoordig heb je 3x in de maand Amazing Spider-Man (ja, met streepje), en dan loopt het verhaal gewoon door
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_72963026
Gewoon voor de paperbacks gaan Hier verder?

Het Centrale Comic-topic! part 3 (of 8)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')