abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74340369
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wat af.
De BiFuel modellen zijn voor benzine en lpg toch? Gaat dat in dezelfde tank of hoe zit dat? En onder welk belastingtarief valt het? Voor benzineauto's of voor lpg auto's?
Really? .

Bifuel is inderdaad benzine + LPG. LPG is Liquified Petrol Gas. Gas dus, maar dan onder zo'n hoge druk dat het vloeistof wordt. Je snapt natuurlijk wel dat dat niet in je benzinetankje kan. Oftewel, vanaf fabriek twee aparte tanks. Belastingtarief is apart, voor LPG betaal je een kwak meer tenzij het LPG G3 is, dan zit je een paar tientjes per kwartaal boven benzine.

In Nederland is bifuel uitsluitend benzine + LPG, in Zweden bijvoorbeeld heb je benzine + CNG, benzine + E85, etc. Nederland loopt een beetje achter .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74340390
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.

Ik heb inmiddels een schijthekel aan auto rijden.

En vooral de mensen die het doen.
Vooral als ik weer eens in de spits rijd heb ik dat gevoel ook altijd. Ben af en toe in staat om het ding langs de kant te kwakken en desnoods verder te lopen. Maar als ik dan een keer 's nachts of op rustige tijdstippen een teringeind moet rijden vind ik het weer heerlijk .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74345468
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef r8ality het volgende:

[..]

Really? .

Bifuel is inderdaad benzine + LPG. LPG is Liquified Petrol Gas. Gas dus, maar dan onder zo'n hoge druk dat het vloeistof wordt. Je snapt natuurlijk wel dat dat niet in je benzinetankje kan. Oftewel, vanaf fabriek twee aparte tanks. Belastingtarief is apart, voor LPG betaal je een kwak meer tenzij het LPG G3 is, dan zit je een paar tientjes per kwartaal boven benzine.

In Nederland is bifuel uitsluitend benzine + LPG, in Zweden bijvoorbeeld heb je benzine + CNG, benzine + E85, etc. Nederland loopt een beetje achter .
Ah dankjewel .
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_74371198
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:12 schreef r8ality het volgende:

[..]

Vooral als ik weer eens in de spits rijd heb ik dat gevoel ook altijd. Ben af en toe in staat om het ding langs de kant te kwakken en desnoods verder te lopen. Maar als ik dan een keer 's nachts of op rustige tijdstippen een teringeind moet rijden vind ik het weer heerlijk .
Ik rij dan ook nooit in de file, dus ik kan vrijwel altijd doorrijden..
Nee.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:46:57 #155
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_74383781
afbeelding
Eigenlijk best wel een schaamteloze foto

Wel een lekker kontje iig.
(ja, die is bijzonder dubbelzinnig bedoeld)
Ex nihilo nihil fit
pi_74387005
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:46 schreef Amun-Ra het volgende:
afbeelding
Eigenlijk best wel een schaamteloze foto

Wel een lekker kontje iig.
(ja, die is bijzonder dubbelzinnig bedoeld)
Was in Helsinki
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:46:57 #157
277806 Dhr_Pannecouck
Nu ook met spek.
pi_74468641
Samen met een paar maten ben ik van plan een soort van roadtrip te doen door Zweden. Nu is er natuurlijk geen betere auto om naar Zweden te gaan dan een volvo. Een auto huren is geen optie (niet oud genoeg, niet lang genoeg rijbewijs).

We zijn in totaal met z'n 3'en, dus ik zat een beetje te kijken richting een 340. deze autootjes zijn met een fatsoenlijke KM stand voor weinig te krijgen, maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van deze wagens? ik heb een beetje rond zitten neuzen op volvo300club, en daar zitten wel fans die een goed onderhouden auto verkopen voor niet al te veel geld (<1000 euro). Zijn deze auto's betrouwbaar genoeg om een roadtrip van een KM of 3000-4000 te overleven? of zijn er nog andere betrouwbare volvo's te krijgen voor onder de 1500 euro's?

pi_74469306
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Dhr_Pannecouck het volgende:
Samen met een paar maten ben ik van plan een soort van roadtrip te doen door Zweden. Nu is er natuurlijk geen betere auto om naar Zweden te gaan dan een vVolvo.
Ik kan vier Zweedse automerken bedenken, maar een Volvo is natuurlijk een goede keus Ik zou alleen niet voor een 3xx gaan als je naar Zweden gaat, maar iets meer uitgeven aan een 740/960/850/240 oid. Je hebt een hoop meer ruimte voor je bagage en als je er netjes mee rijd (lees: niet crashen) moet je die na 4000 km toch wel weer kunnen verkopen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:00:36 #159
277806 Dhr_Pannecouck
Nu ook met spek.
pi_74488487
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan vier Zweedse automerken bedenken, maar een Volvo is natuurlijk een goede keus Ik zou alleen niet voor een 3xx gaan als je naar Zweden gaat, maar iets meer uitgeven aan een 740/960/850/240 oid. Je hebt een hoop meer ruimte voor je bagage en als je er netjes mee rijd (lees: niet crashen) moet je die na 4000 km toch wel weer kunnen verkopen.
Allereerst bedankt voor de reply , Ik zal is een beetje rondneuzen in de richting van een 740/960/850. Gelukkig hebben we nog even de tijd (reis gepland in juli-augustus 2010). Ik zie veel Volvo's met KM standen van 200K-400K. Op google zeggen veel mensen dat dit nog helemaal niks is voor een Volvo ?
pi_74491575
Als je eenmaal in Zweden rond rijdt dan zul je genoeg Volvo's tegenkomen die meer dan 400K op de teller hebben.
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:17:36 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_74492172
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Dhr_Pannecouck het volgende:

[..]

Allereerst bedankt voor de reply , Ik zal is een beetje rondneuzen in de richting van een 740/960/850. Gelukkig hebben we nog even de tijd (reis gepland in juli-augustus 2010). Ik zie veel Volvo's met KM standen van 200K-400K. Op google zeggen veel mensen dat dit nog helemaal niks is voor een Volvo ?
Dat klopt, Volvo's kunnen over het algemeen veel hebben. De 300-400 serie was wat dat betreft iets minder betrouwbaar, maar zou ook wel prima auto's verder hoor

Overigens neem ik aan dat je 'eens' bedoelt en niet 'is'
pi_74530589
740. Goed en voor een habbekrats te krijgen.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74534011
Als ik niet meer zoveel hoeft te rijden dan ruil ik mijn C200 CDI weer in voor een Volvo!
  maandag 9 november 2009 @ 11:06:32 #164
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74534462
Dit weekend op en neer naar keulen gereden in de S60, hij wou niet boven de 225 (op de teller) uit komen...
Roept m'n vrouw "Is dat alles ? Valt een beetje tegen !"...
zzz
pi_74534561
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _Led_ het volgende:
Dit weekend op en neer naar keulen gereden in de S60, hij wou niet boven de 225 (op de teller) uit komen...
Roept m'n vrouw "Is dat alles ? Valt een beetje tegen !"...
R-versie kopen .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  maandag 9 november 2009 @ 11:13:38 #166
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74534673
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef r8ality het volgende:

[..]

R-versie kopen .
Loterij winnen
zzz
pi_74534872
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Loterij winnen
Heb je de 2.5 20V ?
  maandag 9 november 2009 @ 11:22:26 #168
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74534968
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Heb je de 2.5 20V ?
2.4 170pk
zzz
pi_74535025
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:

[..]

2.4 170pk
Ik had een 2.5 170 pk 850 en die kwam ook rond de 220 uit.
  maandag 9 november 2009 @ 11:25:17 #170
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74535061
225 is ook exact de opgegeven max snelheid voor mijn S60.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=43414&cache=no
(Alleen heb ik een 2001, geen 2006)
zzz
pi_75190241
Schop!

Vandaag klonk de 740 ineens minder lekker, denk de uitlaat lek ergens bij het u.spruitstuk..
Nee.
pi_75190275
Heb trouwens wilde plannen met de 740.. Matzwart maken, verlagen, zo'n dikke rallylampen voor op de grille.

En tsja, ik wil hem graag nog motorisch eens wat kietelen maargoed.. Dat is heel erg lange termijn..
Nee.
pi_75308892
Ik meld me ook..........................heb sinds 13 oktober 2009 een volvo 440 1.8 . (automaat)
Was van de eerste eigenaar, met een lage km.stand.
Het enige nadeel vind ik...................... in de stad rijd hij 1 op 7. Is dat niet te duur ???
volvo 440 uit 1994
pi_75309526
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:02 schreef trixxie het volgende:
Ik meld me ook..........................heb sinds 13 oktober 2009 een volvo 440 1.8 . (automaat)
Was van de eerste eigenaar, met een lage km.stand.
Het enige nadeel vind ik...................... in de stad rijd hij 1 op 7. Is dat niet te duur ???
Mijn 850 2.5 20V reed 1 op 9 op de snelweg en 1 op 7 in de stad.

Lijkt me dat er iets mis is.

Ik heb ook een 440 gehad, een 1.6 en die liep 1 op 14 op snelweg en 1 op 11 stad.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:34:43 #175
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75309546
Er trouwde vrijdag iemand in Gouda in een rode P1800:


Niet slecht.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')