Really? .quote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wat af.
De BiFuel modellen zijn voor benzine en lpg toch? Gaat dat in dezelfde tank of hoe zit dat? En onder welk belastingtarief valt het? Voor benzineauto's of voor lpg auto's?
Vooral als ik weer eens in de spits rijd heb ik dat gevoel ook altijd. Ben af en toe in staat om het ding langs de kant te kwakken en desnoods verder te lopen. Maar als ik dan een keer 's nachts of op rustige tijdstippen een teringeind moet rijden vind ik het weer heerlijk .quote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Ik heb inmiddels een schijthekel aan auto rijden.
En vooral de mensen die het doen.
Ah dankjewel .quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Really? .
Bifuel is inderdaad benzine + LPG. LPG is Liquified Petrol Gas. Gas dus, maar dan onder zo'n hoge druk dat het vloeistof wordt. Je snapt natuurlijk wel dat dat niet in je benzinetankje kan. Oftewel, vanaf fabriek twee aparte tanks. Belastingtarief is apart, voor LPG betaal je een kwak meer tenzij het LPG G3 is, dan zit je een paar tientjes per kwartaal boven benzine.
In Nederland is bifuel uitsluitend benzine + LPG, in Zweden bijvoorbeeld heb je benzine + CNG, benzine + E85, etc. Nederland loopt een beetje achter .
Ik rij dan ook nooit in de file, dus ik kan vrijwel altijd doorrijden..quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vooral als ik weer eens in de spits rijd heb ik dat gevoel ook altijd. Ben af en toe in staat om het ding langs de kant te kwakken en desnoods verder te lopen. Maar als ik dan een keer 's nachts of op rustige tijdstippen een teringeind moet rijden vind ik het weer heerlijk .
Was in Helsinkiquote:Op woensdag 4 november 2009 13:46 schreef Amun-Ra het volgende:
afbeelding
Eigenlijk best wel een schaamteloze foto
Wel een lekker kontje iig.
(ja, die is bijzonder dubbelzinnig bedoeld)
Ik kan vier Zweedse automerken bedenken, maar een Volvo is natuurlijk een goede keus Ik zou alleen niet voor een 3xx gaan als je naar Zweden gaat, maar iets meer uitgeven aan een 740/960/850/240 oid. Je hebt een hoop meer ruimte voor je bagage en als je er netjes mee rijd (lees: niet crashen) moet je die na 4000 km toch wel weer kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Dhr_Pannecouck het volgende:
Samen met een paar maten ben ik van plan een soort van roadtrip te doen door Zweden. Nu is er natuurlijk geen betere auto om naar Zweden te gaan dan een vVolvo.
Allereerst bedankt voor de reply , Ik zal is een beetje rondneuzen in de richting van een 740/960/850. Gelukkig hebben we nog even de tijd (reis gepland in juli-augustus 2010). Ik zie veel Volvo's met KM standen van 200K-400K. Op google zeggen veel mensen dat dit nog helemaal niks is voor een Volvo ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan vier Zweedse automerken bedenken, maar een Volvo is natuurlijk een goede keus Ik zou alleen niet voor een 3xx gaan als je naar Zweden gaat, maar iets meer uitgeven aan een 740/960/850/240 oid. Je hebt een hoop meer ruimte voor je bagage en als je er netjes mee rijd (lees: niet crashen) moet je die na 4000 km toch wel weer kunnen verkopen.
Dat klopt, Volvo's kunnen over het algemeen veel hebben. De 300-400 serie was wat dat betreft iets minder betrouwbaar, maar zou ook wel prima auto's verder hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Dhr_Pannecouck het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor de reply , Ik zal is een beetje rondneuzen in de richting van een 740/960/850. Gelukkig hebben we nog even de tijd (reis gepland in juli-augustus 2010). Ik zie veel Volvo's met KM standen van 200K-400K. Op google zeggen veel mensen dat dit nog helemaal niks is voor een Volvo ?
R-versie kopen .quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _Led_ het volgende:
Dit weekend op en neer naar keulen gereden in de S60, hij wou niet boven de 225 (op de teller) uit komen...
Roept m'n vrouw "Is dat alles ? Valt een beetje tegen !"...
Mijn 850 2.5 20V reed 1 op 9 op de snelweg en 1 op 7 in de stad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:02 schreef trixxie het volgende:
Ik meld me ook..........................heb sinds 13 oktober 2009 een volvo 440 1.8 . (automaat)
Was van de eerste eigenaar, met een lage km.stand.
Het enige nadeel vind ik...................... in de stad rijd hij 1 op 7. Is dat niet te duur ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |