abonnement Unibet Coolblue
pi_77002646
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:24 schreef 0311014 het volgende:

Kosten vlucht (1) ¤589,-; gevonden op klm.nl
Kosten vlucht (2) $548 = ¤383,- ; gevonden op expedia.com

Dus een totaalprijs van ca. ¤972,-. Ben benieuwd of iemand deze trip goedkoper kan vinden of tips heeft hoe ik 'm zelf goedkoper kan vinden. Dank voor de hulp!
Kijk voor die eerste vlucht nog even bij British Airways via cheaptickets.com of .nl met flexibele data. Dat kan 100 euro goedkoper zijn naar Orlando.
pi_77005414
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:00 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Zie de eerste post van dit topic.
[..]


Ik zie niet hoe ik hier een vlucht kan boeken van bijv. Amsterdam-Bangkok met retour Colombo-Amsterdam
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_77005519
Dat kan bij vrijwel elke site uit de OP.

Ofwel je kiest ergens voor 'multi-city' , of je verandert ergens de vertrekplaats van de terugreis in een andere.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_77042719
Hey,

Ik wil 24/02/2010 graag in Turijn aanwezig zijn ( Juventus - Ajax ) en de volgende dag weer terug.
Wat is de goedkoopste optie hiervoor? Want gelijk naar Turijn vliegen kost veel te veel, maar waar zal ik dan moeten overstappen ofzo?

Alvast bedankt
pi_77049862
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef Leonos het volgende:
Hey,

Ik wil 24/02/2010 graag in Turijn aanwezig zijn ( Juventus - Ajax ) en de volgende dag weer terug.
Wat is de goedkoopste optie hiervoor? Want gelijk naar Turijn vliegen kost veel te veel, maar waar zal ik dan moeten overstappen ofzo?

Alvast bedankt
Milaan, en dan verder met de trein (trenitalia)
pi_77137253
Aanstaande zomer zijn we van plan om naar Guatemala & Belize te gaan. Bij het zoeken van goede vluchten kwam ik er al redelijk snel achter dat er behoorlijke verschillen qua prijzen zijn, waardoor ik me afvraag of de laagste prijs die ik nu tegenkom uberhaupt een beetje acceptabel is.

van: Nederland + grensgebied of evt. Londen (heb daar slaapplek etc, dus kan prima vanaf daar vertrekken)
naar: Guatemala City, Guatemala. Terug vanaf Cancun, Mexico
vertrek: 15, 16 of 17 Juli
terugkomst: 14 of 15 Augustus

Hopelijk is er iemand die me hierbij kan helpen... Mijn laagst gevonden kosten zijn: ¤ 2186 vanaf Amsterdam, ¤ 1874 vanaf Londen. Of zijn deze kosten reëel?

thanks alvast
pi_77154460
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef krapula het volgende:
Aanstaande zomer zijn we van plan om naar Guatemala & Belize te gaan. Bij het zoeken van goede vluchten kwam ik er al redelijk snel achter dat er behoorlijke verschillen qua prijzen zijn, waardoor ik me afvraag of de laagste prijs die ik nu tegenkom uberhaupt een beetje acceptabel is.

van: Nederland + grensgebied of evt. Londen (heb daar slaapplek etc, dus kan prima vanaf daar vertrekken)
naar: Guatemala City, Guatemala. Terug vanaf Cancun, Mexico
vertrek: 15, 16 of 17 Juli
terugkomst: 14 of 15 Augustus

Hopelijk is er iemand die me hierbij kan helpen... Mijn laagst gevonden kosten zijn: ¤ 2186 vanaf Amsterdam, ¤ 1874 vanaf Londen. Of zijn deze kosten reëel?

thanks alvast
ik kon het niet laten, heb al geboekt ¤ 1639 vanaf London incl. reserveringskosten etc!

ben tevreden
pi_77160943
Klink als een hoop geld , als je voor ca 900 euro een retourtje naar Cancun hebt in die periode ( en minder dan 500 euro daarbuiten). Vanaf Cancun kun je in 10 uur met de bus naar Guatemala (Flores)
Maar als je echt in Guatemala City wil zijn, zal dit de meest realistische prijs zijn.
pi_77165862
Die prijs is trouwens voor twee personen. Dus rond de 800 p.p.
pi_77206286
Beste mensen!

Weet iemand hoe ik goedkoop van NL naar Hanoi kan komen?
Brussel/Dusseldorf is evt. een mogelijkheid, als het veel scheelt.
Overstappen is geen probleem.

Ik wil graag ongeveer een maand weg (paar dagen langer of korter maakt niet uit).
Ergens tussen 20 juli en 5 september. Met 2 personen.

Alvast heel erg bedankt!

Tissot
pi_77210247
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:04 schreef Tissot het volgende:
Beste mensen!

Weet iemand hoe ik goedkoop van NL naar Hanoi kan komen?
Brussel/Dusseldorf is evt. een mogelijkheid, als het veel scheelt.
Overstappen is geen probleem.

Ik wil graag ongeveer een maand weg (paar dagen langer of korter maakt niet uit).
Ergens tussen 20 juli en 5 september. Met 2 personen.

Alvast heel erg bedankt!

Tissot
Wrs retourtje BKK of KUL en daarna verder met Air Asia
pi_77251833
Zo frustrerend, een retourtje Londen-Chengdu BKK-Londen met overstap in Amsterdam is goedkoper dan rechtstreeks Amsterdam-Chengdu BKK-Amsterdam
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_77252324
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Wrs retourtje BKK of KUL en daarna verder met Air Asia
Kijk eens naar Turkisch airlines... (niet op hun site maar via ebookers) die heeft momenteel redelijk betaalbare tickets in het hoogseizoen. 650pp denk ik en dan voor 4tientjes naar Vietnam (ja écht)

Dusseldorf BKK ligt volgens mij ook in de ramsj... ik kijk even voor je.
pi_77255153
Ik heb 2 aanvraagjes, wie kan mij helpen:

waarvandaan: Londen
wanneer: vertrek vanaf 9 juli 's avonds, terug uiterlijk 13 augustus
waarnaartoe: Colombo, Sri Lanka
hoe: vliegtuig
op welke manier: zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem


Ik ben zelf op ¤575 p.p. vanaf Londen Gatwick gekomen met Qatar Airways (overstap in Doha), kan dit nog goedkoper door via een andere site te boeken bijvoorbeeld? Via de site van QA zelf was het duurder..


waarvandaan: Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven
wanneer: vertrek vanaf 9 juli 's avonds, terug uiterlijk 13 augustus (afhankelijk van bovenstaande)
waarnaartoe: Londen (vliegveld afhankelijk van bovenstaande)!
hoe: vliegtuig
op welke manier: zo goedkoop mogelijk

Ik ben zelf op ¤106 p.p. vanaf Amsterdam naar Gatwick met EasyJet, maar moet dan wel een nachtje overnachten op het vliegveld van Gatwick, is in principe geen probleem, we zijn studenten


Alvast bedankt

[ Bericht 25% gewijzigd door MoneyTalks op 25-01-2010 17:15:19 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_77291241
Hallo,

Ik wil graag rond 4 juni 2010 naar Beijing en rond 11 juni weer terug (mag een dag of 2 verschil inzitten). Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan naar goedkope vliegtickets en het goedkoopste wat ik kan vinden is 785 euro. Ik zou het leifst rechtstreeks vliegen vanaf Amsterdam of Dusseldorf, maar als het heel veel scheelt wil ik ook wel van een ander vliegveld vertrekken (Frankfurt bijvoorbeeld.)

Weet of dit goedkoper kan, want ik ben niet zo bekend met Aziatische vliegmaatschapijen en ik heb niet de behoefte om met een Aeroflot-achtige maatschapij te vliegen waarbij het aankomen op besteming niet gegarandeerd is

Alvast bedankt,

Rutger
Life is too short for the right lane
pi_77291621
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:45 schreef Rutje91 het volgende:
Hallo,

Ik wil graag rond 4 juni 2010 naar Beijing en rond 11 juni weer terug (mag een dag of 2 verschil inzitten). Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan naar goedkope vliegtickets en het goedkoopste wat ik kan vinden is 785 euro. Ik zou het leifst rechtstreeks vliegen vanaf Amsterdam of Dusseldorf, maar als het heel veel scheelt wil ik ook wel van een ander vliegveld vertrekken (Frankfurt bijvoorbeeld.)

Weet of dit goedkoper kan, want ik ben niet zo bekend met Aziatische vliegmaatschapijen en ik heb niet de behoefte om met een Aeroflot-achtige maatschapij te vliegen waarbij het aankomen op besteming niet gegarandeerd is

Alvast bedankt,

Rutger
Wat is er mis met Aeroflot? die zijn namelijk (als ik heel snel zoek) goedkoper, met hun ben je vanaf amsterdam voor nog geen 450 euro in bejing en terug op jouw data. Check orbitz
pi_77291844
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:54 schreef keko het volgende:

[..]

Wat is er mis met Aeroflot? die zijn namelijk (als ik heel snel zoek) goedkoper, met hun ben je vanaf amsterdam voor nog geen 450 euro in bejing en terug op jouw data. Check orbitz
Ik hoor nog al slechte verhalen van vrienden en familie over Aeroflot. (Enorm dronken Russen aan boord, waar de bemanning niks aan doet en smerig en oud materiaal) Daarom vlieg ik liever met een andere maatschapij.
Life is too short for the right lane
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:45:44 #268
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_77296847
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef Rutje91 het volgende:

[..]

Ik hoor nog al slechte verhalen van vrienden en familie over Aeroflot. (Enorm dronken Russen aan boord, waar de bemanning niks aan doet en smerig en oud materiaal) Daarom vlieg ik liever met een andere maatschapij.
http://tampaxtowers.blogspot.com/2008_01_01_archive.html

De blog van een Flight Attendant van Emirates, onder de foto´s een verslagje van een vlucht naar Moscow

Zal uiteraard wel een extreme vlucht geweest zijn, maar gezellig kan je het wel noemen ja
When all things seem to end, the future still remains..
pi_77299735
Weet iemand hoe het kan dat die prijzen van die vluchten zo snel veranderen bij cheaptickets.nl.? Heb het daar nu al een paar keer gehad. Gister kijk ik vind ik allemaal vluchten van 460 en 495 van Brussel naar New York en vandaag kijk ik zijn al die vluchten spoorloos.
pi_77303706
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:45 schreef Rutje91 het volgende:
Hallo,

Ik wil graag rond 4 juni 2010 naar Beijing en rond 11 juni weer terug (mag een dag of 2 verschil inzitten). Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan naar goedkope vliegtickets en het goedkoopste wat ik kan vinden is 785 euro. Ik zou het leifst rechtstreeks vliegen vanaf Amsterdam of Dusseldorf, maar als het heel veel scheelt wil ik ook wel van een ander vliegveld vertrekken (Frankfurt bijvoorbeeld.)

Weet of dit goedkoper kan, want ik ben niet zo bekend met Aziatische vliegmaatschapijen en ik heb niet de behoefte om met een Aeroflot-achtige maatschapij te vliegen waarbij het aankomen op besteming niet gegarandeerd is

Alvast bedankt,

Rutger
Uhm..misschien cathay pacific of singapore airlines. boek zelf via chinese reisbureau. In Rotterdam/ Amsterdam en in Dusseldorf. (als je wilt kan je ook van mij het nummer krijgen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:45:40 #271
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77310806
Waarheen? Barcelona
Vanaf waar? Amsterdam, Weeze (Dusseldorf) of wellicht Munster
Heen? Vrijdag 23 april
Terug? Zondag 25 april

Iemand tips?
pi_77314478
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:04 schreef Tissot het volgende:
Beste mensen!

Weet iemand hoe ik goedkoop van NL naar Hanoi kan komen?
Brussel/Dusseldorf is evt. een mogelijkheid, als het veel scheelt.
Overstappen is geen probleem.

Ik wil graag ongeveer een maand weg (paar dagen langer of korter maakt niet uit).
Ergens tussen 20 juli en 5 september. Met 2 personen.

Alvast heel erg bedankt!

Tissot
Om mezelf eens te quoten:
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef iehlaak het volgende:
Van West-Europa naar Zuidoost-Azië in het hoogseizoen van 2010 heb ik een tijdje terug vrij goed uitgezocht.
  • Een goedkope optie is Mahan Air. Nadeel hiervan is een overstap in Teheran, met Iraanse (geheime) politie en verplichte hoofddoeken voor vrouwen. Daarnaast zijn de vliegtuigen oud en heeft men in het verleden problemen gehad met de veiligheid. Als ik erg jong was en ik zou alleen of met mannelijke vrienden reizen, dan lijkt me dit wel een uitdaging. Nu vond ik vonden wij het geen goed idee.
  • Finnair of Egyptair kunnen ook goedkoop zijn. Ik heb Egyptair niet gekozen omdat ze een klote overstap hadden: iets van 22 uur wachten in Caïro. Nu tijd voor mij schaarser is dan geld geen goede optie. Wat er met Finnair was, weet ik niet meer.
  • Ik heb gekozen voor Emirates en DUS-BKK. Hiermee heb ik een (a) snelle vlucht hadden, (b) redelijk lage kosten en (c) een goede maatschappij. Overigens was het hier het goedkoopst om direct via de website van Emirates te boeken. Met alles erbij was ik iets van 725 euro kwijt. In Azië nemen we daarna een paar vluchten van maatschappijen als AirAsia.
  • "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_77325129
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Bryan181 het volgende:
    Weet iemand hoe het kan dat die prijzen van die vluchten zo snel veranderen bij cheaptickets.nl.? Heb het daar nu al een paar keer gehad. Gister kijk ik vind ik allemaal vluchten van 460 en 495 van Brussel naar New York en vandaag kijk ik zijn al die vluchten spoorloos.
    Wanneer mensen dat ticket boeken is het erna weg...
    Heb toevallig vorige week een ticket geboekt naar de VS voor 430 euro. Een dag later keek ik nog een keer wat het dan zou kosten en toen mocht je toch 700 euro betalen, terwijl het de hele week ervoor 430 was...

    Dus: zie je een hele goede deal op het moment dat jij weg wil --> boeken!
    pi_77332122
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef keko het volgende:

    [..]

    Wanneer mensen dat ticket boeken is het erna weg...
    Heb toevallig vorige week een ticket geboekt naar de VS voor 430 euro. Een dag later keek ik nog een keer wat het dan zou kosten en toen mocht je toch 700 euro betalen, terwijl het de hele week ervoor 430 was...

    Dus: zie je een hele goede deal op het moment dat jij weg wil --> boeken!
    Vind het toch wel vreemd, want het waren echt heel veel vluchten in de hele maand juli
    pi_77332276
    Dan is mogelijk de aanbieding is verlopen.
    Ik weet bijv dat er de laatste tijd tickets waren die boekbaar waren tot 25 januari.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')