abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_73844856
TBBT
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:18:48 #202
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_73866705
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?

Oh nevermind, ik ben een dag te vroeg
ff wachten nog
pi_73866748
Probeer het nog eens rond 3/4 uur...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:21:02 #204
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73866761
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?
Omdat die nog uitgezonden moet worden in Amerika. 'Gisteren' is een beetje een dubieus begrip als je met tijdszones zit, maar de aflevering wordt in Amerika op maandagavond uitgezonden en dat is hier dinsdag in de vroege uurtjes. Morgen vanaf een uuf of vijf online dus
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_73866763
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Game_Error het volgende:
Waarom kan ik nergens de aflevering van gister vinden?

Oh nevermind, ik ben een dag te vroeg
Over een paar uutjes zal episode 05 denk ik uitgezonden worden in Amerika, dus eind van de nacht zal ie wel online staan.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73873593
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Mirel het volgende:
Ja ik zag het toen ik googlede. Hoezo issie gehaat? Hij was al heel jong al in de Starfleet joh!


Wesley Crusher... ik zou zeggen www.tvtropes.org geeft voldoende uitleg waarom Wesley Crusher Jesus aan het huilen brengt.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:46:11 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73879803
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:24 schreef PhalanX het volgende:

[..]



Wesley Crusher... ik zou zeggen www.tvtropes.org geeft voldoende uitleg waarom Wesley Crusher Jesus aan het huilen brengt.
Ik heb echt helemaal niks met Star Trek, maar dit stukje is gewoon ge-ni-aal!!

quote:
The trope is named after Wesley Crusher of Star Trek: The Next Generation, probably the most (in)famous example of this syndrome. Star Trek fans have a really hard time understanding why the snot-nosed kid is the one saving the Enterprise every other episode, so the writers explain it by... revealing that he is actually a sooper-special genius destined to move on to a higher plane of existence. Then, they wonder where groups like alt.wesley.die.die.die came from.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_73892343
Heerlijke episode
pi_73892587
De beste episode tot nu toe in dit seizoen!
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73897044
Ik heb de serie ook even in een week er doorheen gejaagd! Ik heb in tijden niet zo gelachen om een comedy.
Vanaf nu moet ik ook netjes wachten op iedere nieuwe aflevering..ik heb nu al afkickverschijnselen!
If you open your mind too much your brain will fall out
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:33:37 #211
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73897396
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:25 schreef Sprouts het volgende:
Ik heb de serie ook even in een week er doorheen gejaagd! Ik heb in tijden niet zo gelachen om een comedy.
Vanaf nu moet ik ook netjes wachten op iedere nieuwe aflevering..ik heb nu al afkickverschijnselen!
Welkom! En er ziten ook positieve kanten aan, nu kun je elke week hier meepraten met alle anderen die het ook een hele leuke serie vinden.
pi_73897790
Helemaal waar! Nou, laat ik dan beginnen door te zeggen dat Howard's nieuwe love interest ook weer voor een lach zorgde. Het enige dat ze gemeen hebben is een hysterische moeder.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_73901446
"I couldn't ride a bicycle, 'cause my mother was afraid I'd hit a bump and lose my virginity."

Dat gesprek, !
pi_73903842
Die kop van Leonard
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:29:39 #215
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73905011
De beste ep van dit seizoen tot nu toe. Lag dubbel. Iedereen was gewoon goed bezig .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 21 oktober 2009 @ 09:59:30 #216
213457 engine
pi_73905732
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef Sprouts het volgende:
Helemaal waar! Nou, laat ik dan beginnen door te zeggen dat Howard's nieuwe love interest ook weer voor een lach zorgde. Het enige dat ze gemeen hebben is een hysterische moeder.
Lijkt me geinig als Howard ook eens een vriendin kreeg

Verder inderdaad een sterke aflevering. Vond alleen die ontknoping bij dat kaartspelletje wel heel voor de hand liggend.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:16:24 #217
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_73906201
Volgende week geen nieuwe ep, weekje wachten. Ondertussen weer nieuwe programma inhoud:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 21 oktober 2009 @ 10:23:41 #218
213457 engine
pi_73906402
Zijn hier trouwens nog meer mensen die alle afleveringen twee keer kijken?
Kijk altijd op dinsdag en dan op zaterdag of zondag nog een keer met ondertiteling omdat ik altijd wel een klein momentje niet goed begrepen heb.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_73906514
Neuh, eigenlijk niet. Soms val ik halverwege in slaap en moet ik hem dan nog eens kijken, maar normaal gesproken niet
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:13:36 #220
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_73909561
leuke aflevering
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 22 oktober 2009 @ 01:19:42 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73936957
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
"I couldn't ride a bicycle, 'cause my mother was afraid I'd hit a bump and lose my virginity."

Dat gesprek, !
Die was mooi ja
Howard die dan daarna ook vraagt "you didn't, did you?"

En Sheldon met dat kaartspelletje ook
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_73962035
Ik vind die serie nu wel een beetje saai worden eerlijk gezegd, het is steeds ongeveer dit:

Penny loopt binnen bij Shelden en Lennard, Sheldon pest Penny weg, Lennart en Penny hebben sex en Raj en Howard proberen te scoren maar falen... same old same old
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_73962089
Het wordt tijd dat Penny een paar vaste vriendinnen krijgt. Kunnen ze ook nog daar wat verhalen bij maken.
pi_73962144
Ik vind het eigenlijk wel relaxt, steeds dezelfde soort indeling van afleveringen. Zo maakt het niks uit welke aflevering, of welk seizoen ik terugkijk. Qua relaties schieten ze toch niks op. En de grappen blijven toch wel goed.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_73967997
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef Sprouts het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel relaxt, steeds dezelfde soort indeling van afleveringen. Zo maakt het niks uit welke aflevering, of welk seizoen ik terugkijk. Qua relaties schieten ze toch niks op. En de grappen blijven toch wel goed.
Is dat niet ongeveer de definitie van sitcom? Maar je hebt wel gelijk hoor, ik heb net compleet random een aflevering aangeklikt (1e10) en ik heb me prima vermaakt.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')