abonnement Unibet Coolblue
pi_72740489
Ik heb even een vraagje. Aangezien Alkmaar erg lange wachttijden heeft bij de huurwoningen, denken mijn vriend en ik erover na om uit te wijken naar bijv. Heerhugowaard. Welke wijken in Heerhugowaard zijn echt slecht en geen aanrader om te wonen? Heeft Heerhugowaard slechte wijken? (;))
pi_72741741
huren? ik woon in de zuidwijk en ben niet ontevreden...
als er kids op de planning staan zou ik rivierenwijk overslaan en uitwijken naar stad vd zon of de bomenwijk, butterhuizen of oostertocht.. het zuidelijke deel
alvast welkom in heerhugowaard
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_72743850
No go area's zijn qua huur zo'n beetje het hele "oude" gedeelte van Heerhugowaard.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_72744047
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:32 schreef Jill8585 het volgende:
Ik heb even een vraagje. Aangezien Alkmaar erg lange wachttijden heeft bij de huurwoningen, denken mijn vriend en ik erover na om uit te wijken naar bijv. Heerhugowaard. Welke wijken in Heerhugowaard zijn echt slecht en geen aanrader om te wonen? Heeft Heerhugowaard slechte wijken? (;))
Mijn inziens zijn de wachttijden in Heerhugowaard ook zo deprimerend lang.

Gelukkig heb ik twee en half jaar terug al wat gekocht in Alkmaar Had geen zin om te wachten
pi_72750308
ontwijk de rivierenwijken en het bomenwijk gedeelte vanaf de deen tot aan het "bos"
Al het andere gaat wel,

maar pas op! (ervaring)
Als je in een buurt komt te wonen die niet net gebouwd is zal je niet zo goed kunnen aarden in hhw,
de mensen zijn allemaal nogal "grijs", dwz erg dorps en hun hele doen is als de kleding, grijs.

dit is een vage uitleg,
maar verkijk je niet op een minder hoge huizenprijs,
het is gewoon niet zo leuk,
en erg ver van alles vandaan.
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:29:01 #6
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_72753431
HHW is niet zo'n fraaie gemeente om iets te huren, er is een behoorlijke scheiding tussen huur en koop woongenot in hhw.
Dat zeg ik na heel mijn leven in hhw gehuurd te hebben/wonend bij ouders in huurhuizen , nu wat gekocht en dan ziet de wereld er in ene anders uit; geen schreeuwende junks/tuig 'snachts in je straat, geen politie autos die regelmatig door je straat rijden enz enz.

Natuurlijk is het "nieuwe" een aanrader maar dat zou met een paar jaar wel eens kunnen gaan tegen vallen want al die leuke nieuwe gezinnetjes met kinderen worden ouder en die kindertjes gaan savonds op straat hangen....( er is geen fuck te doen voor de jeugd in hhw)

Omstandigheden hebben mij verhindert weg te trekken uit hhw maar anders had ik dat al lang gedaan, het is eigenlijk een slaap dorp waar niet veel (meer) gebeurt en te doen is, de horeca beperkt zich tot een paar restaurantjes en een bioscoop, een paar buurt kroegen waar je word aangestaard als je binnen komt en kwa winkels tref je niet erg veel meer dan modewinkels en supermarkten.
Middenwaard is zo'n beetje HET maar meer dan dat is het eigenlijk ook niet en sinds kort: betaald parkeren.

Een gezellige binnenstad zoals in Alkmaar is er niet, zaterdagmiddag een uurtje eruit komt neer op middenwaard doorlopen en thats it.

Klassieke afrader: niet de rivierenbuurt maar specifiek het gedeelte om en rond de vomar en nog specifieker: om en rond de flatwoningen die daar staan, het zijn er een stuk of wat en allemaal de laagste huur van hhw, je weet dan dus wat voor volk daar huist.
pi_72758174
Elk weldenkend mensen laat HHW links liggen en gaat meer in de buurt van die geweldige stad Amsterdam wonen
75 topics = FIN
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:55:24 #8
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72887775
hoorn geen optie?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72912792
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Fortitudo het volgende:
hoorn geen optie?
kersenboogerd

[ Bericht 0% gewijzigd door MdMa98 op 19-09-2009 21:16:52 ]
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:26:01 #10
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72915048
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

kersebogerd
bangert oosterpolder is hele leuke wijk schijnt het
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_73441411
Ik verhuis binnenkort als het goed is naar HHW, naar de rivierenbuurt, maar niet om de hoek van de vomar
pi_73442726
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef suus84 het volgende:
Ik verhuis binnenkort als het goed is naar HHW, naar de rivierenbuurt, maar niet om de hoek van de vomar
Waar je woont maakt weinig uit, het is maar net hoe je er mee omgaat..
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:22:13 #13
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_73444613
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:20 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Waar je woont maakt weinig uit, het is maar net hoe je er mee omgaat..
Hm, met junks die 'snachts om 4 uur op straat staan te schreeuwen (ik ga je schieten man!) kun je hoe dan ook niet zo goed mee omgaan behalve naar buiten lopen en de idioot zelf overhoop knallen, maar dat schijnt nou net niet te mogen


Welke straat ga je wonen?
pi_73446456
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef suus84 het volgende:
Ik verhuis binnenkort als het goed is naar HHW, naar de rivierenbuurt, maar niet om de hoek van de vomar
Waar dan wel in de Rivierenbuurt?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73446586
TipsVindPost
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_73446740
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 07:28 schreef Pisces29 het volgende:
TipsVindPost

Voor jou is wel een slaapplaats in de plaatselijke bioscoop!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73447412
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef robber57 het volgende:

[..]

Hm, met junks die 'snachts om 4 uur op straat staan te schreeuwen (ik ga je schieten man!) kun je hoe dan ook niet zo goed mee omgaan behalve naar buiten lopen en de idioot zelf overhoop knallen, maar dat schijnt nou net niet te mogen


Welke straat ga je wonen?
Ahwel, dat gevoel had ik ook met De Mare in Alkmaar.

Woon er nu twee en half jaar, en het is hier zeker wel ok...

Heerhugowaard heb ik achter mij gelaten, Kom er af en toe nog eens.
pi_73448184
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ahwel, dat gevoel had ik ook met De Mare in Alkmaar.

Woon er nu twee en half jaar, en het is hier zeker wel ok...

Heerhugowaard heb ik achter mij gelaten, Kom er af en toe nog eens.
Woon je nu in zo'n appartementje met "uitzicht" op het winkelended publiek?
Zijn die balkonnen nu extra groot geworden door de verbouwing of heb je dr als bewoner niks aan?
pi_73449173
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Soohr het volgende:

[..]

Woon je nu in zo'n appartementje met "uitzicht" op het winkelended publiek?
Zijn die balkonnen nu extra groot geworden door de verbouwing of heb je dr als bewoner niks aan?
Nee sorry ik woon in de wijk achter het Dalton college. Momenteel nog in zo`n 45m2 appartement in de Brouwerij.. Wil binnen 3 jaar wel wat groters kopen in één van deze straten. Er woont wel een kennis van mij boven het winkelcentrum, al is er voor haar weinig veranderd (Ze heeft uitzicht op de glasplaat-die suïcidale-mensen-niet-meer-kan-laten-springen-kant
Dus wat het met de balkonnen heeft gedaan boven de uitbouw? ik denk niet veel.
Het is wel goed voor het imago van de Mare, dit ruimere winkel-aanbod.

En ach overlast... Mijn bovenbuurman (één van de laatste huurders in deze appartementen) wil nog wel eens wat kabaal maken, of verkeerde vrienden op bezoek krijgen, Maar ook hij weet dat als hij te ver gaat, de politie en Woonwaard worden ingelicht.

[ Bericht 13% gewijzigd door MdMa98 op 07-10-2009 10:17:10 ]
pi_73451292
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Nee sorry ik woon in de wijk achter het Dalton college. Momenteel nog in zo`n 45m2 appartement in de Brouwerij.. Wil binnen 3 jaar wel wat groters kopen in één van deze straten. Er woont wel een kennis van mij boven het winkelcentrum, al is er voor haar weinig veranderd (Ze heeft uitzicht op de glasplaat-die suïcidale-mensen-niet-meer-kan-laten-springen-kant
Dus wat het met de balkonnen heeft gedaan boven de uitbouw? ik denk niet veel.
Het is wel goed voor het imago van de Mare, dit ruimere winkel-aanbod.

En ach overlast... Mijn bovenbuurman (één van de laatste huurders in deze appartementen) wil nog wel eens wat kabaal maken, of verkeerde vrienden op bezoek krijgen, Maar ook hij weet dat als hij te ver gaat, de politie en Woonwaard worden ingelicht.
Dalton College??? oww, je bedoelt het jan van scorel.

een huis in de vogelbuurt is wel aardig ja,
nog dicht bij de mare voor de boosdschapjes, maar niet meer tussen het gespuis.
pi_73549840
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 06:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waar dan wel in de Rivierenbuurt?
Geloof dat het Schelde of Dommel is
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:14:13 #22
54593 crew  Olga
Cheese
pi_73549983
Koophuizen in de rivierenbuurt is niets mis mee. De huurhuizen aan de andere kant is een ander verhaal.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_73554688
Zoals iedereen eigenlijk al zegt, de Rivierenwijk is het enige 'slechte' gedeelte van Heerhugowaard. Met name rondom de Vomar, maar de koophuizen aan de overkant zijn ook niet best. Het ziet er allemaal gewoon wat meer verpauperd uit en het is veelal een lagere sociale klasse dat daar woont. Daar staan immers de goedkoopste huizen te koop en te huur.

Stad van de Zon en Zuidwijk zijn momenteel de nieuwste wijken en daarom natuurlijk ook grote aanraders, maar die huizen zijn wel erg klein en in verhouding erg prijzig. Bovendien vind ik die wijken nog een beetje weinig leven, maar daar komt natuurlijk vanzelf verandering in.

Grootste aanrader wat mij betreft is Butterhuizen. Leuke wijk, relatief nieuw en goed gelegen. Mooie huizen die veelal nog wat ruimer zijn en goed betaalbaar. Het 'nieuwe centrum' van Heerhugowaard en Oostertocht is grotendeels ook prima, maar het oude centrum vanaf het raadhuisplein tot aan de Noord zou ik mijden.
pi_73587714
De enige goede straten van de Rivierenwijk zijn: Geul, Merwede en de IJssel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')