abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 september 2009 @ 17:07:33 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72702442
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 13 september 2009 @ 17:08:12 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72702462
3 man op Velthuizen af en nog niet scoren
pi_72702746
Dat was echt niet te geloven idd.
En Hofs had een pingel moeten hebben, zie ik net.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72703688
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72705395
2-2
Wat een slecht ingespeeld elftal hebben wij.
Maar dit scoreverloop + uitslag laat me toch lachen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72705481
poeh een puntje.

Op deze manier wordt het sprokkelen dit seizoen
pi_72705495
90'+3 = Radomski
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 13 september 2009 @ 18:41:28 #8
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_72705646
HAHA Goed zo!
Morele winaar en Vitesse lekker 't nakijken geven.
Mooi zo
kloep kloep
  Trouwste user 2022 zondag 13 september 2009 @ 18:42:48 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_72705685
Mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72708030
Tim Janssen vandaag na 1 min gescoord
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72708434
Nog wel lekker dat puntje. Maar het was erg matig vandaag. Snel dat 4-3-3 overboord gooien..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_72709607
Toch blij met een puntje.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_72711321
Overigens nu wel duidelijk dat iedere wedstrijd tegen Vitesse minimaal 3 minuten blessuretijd moet hebben. Die 90+3 doelpunten bevallen me wel
pi_72712038
Wat een ontknoping, als wegereef de extra tijd bij telt waar we recht op hebben winnen we ook nog. Had minstens 6 minuten moeten zijn. Toch lekker zo'n puntje
pi_72712330
Ik heb via internet zitten kijken. Eindelijk een site met een goede verbinding. Draak van een wedstrijd, maar het voelt toch een beetje als winnen, zo op z'n Duits terugkomen.

Wel slecht dat je pas gevaarlijk wordt als er een oude lul als Pothuizen als spits gebracht wordt... Maar toch, ik heb even een vreugde sprongetje gemaakt hier op mijn kamer bij de 2-2.

Komende week weer eens een "echte" wedstrijd bezoeken, Sparta Praag - PSV. Kijken of dat iets is, een wedstrijdje kijken waarvan het je geen reet boeit wie er wint.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_72713618
Ben je niet voor PSV dan? Ik ben wel voor de NL'se ploegen als ze CL spelen.
  zondag 13 september 2009 @ 22:49:54 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72715917
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kijken of dat iets is, een wedstrijdje kijken waarvan het je geen reet boeit wie er wint.
Meestal niet, juist omdat het je geen reet boeit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 13 september 2009 @ 23:25:55 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72717444
Man, man, man wat een wedstrijd.
Hoe slecht het ook was, spannend was het wel!
Ik stond tegen de lexaanwand aangedrukt bij het tweede goal, jezus wat ging het tekeer aan beide kanten (bij ons van blijdschap natuurlijk, bij vitesse van onmacht).

Verder eens met de conclusies her en der op internet dat ons team ver beneden modaal scoort.
Logisch ook; een talentje op nummer 10 zetten en dan verwachten dat hij de rust en de kalmte heeft dit goed te doen, vleminckx op een eiland plaatsen, worm als vis op het droge rond laten dartelen ergens tussen de twee dug-outs in (de eerste helft) en v. eijden en wellenberg laten aanklooien waarbij niet één maar twee aanvallers van vitesse vrij komen te staan.

Het gaat werkelijk nergens over, maar moreel hebben we gewonnen!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 13 september 2009 @ 23:41:32 #19
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_72717957
Wat was Rutger Worm een drama zeg.

Maar wat prachtig om in de laatste minuten 2 puntjes van die Arneppers weg te snoepen. Dat maakte me zondag in één keer weer helemaal goed.
pi_72718300
Tsja, eigenlijk wat jullie hierboven allemaal zeggen.

Vleminckx naar die viestesse-fans toe
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72718331
Als Ajax-fan vond ik het toch erg mooi om te zien wat er na/tijdens de 2-2 gebeurde

Gefeliciteerd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72718950
Wat moet het heerlijk zijn om in het uitvak te staan na de 2-2
pi_72720602
Natuurlijk onverdiend een punt gepakt, want het leek lange tijd nergens op wat jullie lieten zien. De tweede helft is het volgens mij aan Vitesse te danken dat jullie een fase overwicht hadden en de bal konden laten rondgaan, dan moet je als Vitesse zijnde of balbezit zien te houden en jullie niet in het spel laten komen óf gewoon geel pakken en jullie het voetbal onmogelijk maken door te bikkelen. Dan hebben wij gewoon geluk dat jullie in die fase de gelijkmaker niet maken, en als je dan uiteindelijk de bevrijdende 2-0 maakt mag het natuurlijk nooit meer uit handen worden gegeven. Dan koppen jullie er nog eentje binnen door die magistrale ingooien van jullie belg en dan gaat het stormen natuurlijk, krijgt de belg zelf nog een grote kans (slecht ingeschoten, maar Velthuizen knappe reflex) en uiteindelijk een van richting veranderd schot, heel erg zuur maar heerlijk voor jullie (en de neutrale toeschouwer )

Verder vond ik het een matige derby, maarja het fenijn zat hem in de staart zoals zovaak. Dit voelt voor ons als een verlies en voor jullie als een winst, dus bij deze gefeliciflapstaart en stik erin Ja ik baal

Ohja wat is die El Kabir verrekte slecht

[ Bericht 1% gewijzigd door DeVinger op 14-09-2009 02:03:58 ]
  maandag 14 september 2009 @ 02:26:56 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72720889
De derby is meestal matig qua voetbal, meer spannend dan goed
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72722805
ik had een tierende vriend aan de lijn.... het enige wat er de eerste 5 minuten uit kwam was gescheld over de 2-2
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72723197
Wel geinig dat Hofs zo uitlacherig met van der Eijden? naar binnen loopt met rust, eindigt met pannenkoek en vervolgens zelf het deksel op de neus krijgt in de allerlaatste seconden.
  maandag 14 september 2009 @ 10:18:33 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72723406
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:06 schreef Prosac het volgende:
Wel geinig dat Hofs zo uitlacherig met van der Eijden? naar binnen loopt met rust, eindigt met pannenkoek en vervolgens zelf het deksel op de neus krijgt in de allerlaatste seconden.
Pannenkoek was inderdaad het enige dat ik uit zijn sowieso al onverstaanbare gebrauwel kon opmaken .
Wat is het toch een triest ventje
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_72723540
Nicky Hofs

Grote muil maar ondertussen ook geen drol waard

Haha ik hoorde via via dat Vleminckx met zjin blote reet tegen de bus aan zat, mooie kerel blijft het toch
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72725093
Nicky Hofs, Theo Janssen

Dat zijn juist gasten die de derby nog snappen, net als dat kut marokkaantje en Vleminckx/Pothuizen.
  maandag 14 september 2009 @ 11:37:41 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72725245
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef DeVinger het volgende:
Nicky Hofs, Theo Janssen

Dat zijn juist gasten die de derby nog snappen, net als dat kut marokkaantje en Vleminckx/Pothuizen.
Theo moet je inderdaad de credits geven dat hij prima met de derby om kon gaan: hoe harder er over zijn moeder geschreeuwd werd, hoe leuker hij het vond. Van Hofs heb ik die indruk niet zo, die blijft zich alles persoonlijk aantrekken, lijkt het.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72725327
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Theo moet je inderdaad de credits geven dat hij prima met de derby om kon gaan: hoe harder er over zijn moeder geschreeuwd werd, hoe leuker hij het vond. Van Hofs heb ik die indruk niet zo, die blijft zich alles persoonlijk aantrekken, lijkt het.
Nee ok, daar heb je wel gelijk in. Máár de beleving is er tenminste, laat ik het zo zeggen dan.
pi_72725444
Voor ons kreeg bij de 2-2 een 9jarig jochie trouwens een paar klappen omdat hij aan het juichen was bij de 2-2 Deze welgestelde mensen waren minstens 2x zo oud. Ook als 9 jarig jochie weetje echt wel dat je beter je muil kan houden, en is het juichen niet super slim, maar come on... Wat een legervesting was het na de wedstrijd trouwens, mijn god. Ik zou zeggen, in plaats van al die poserende ME-ers gewoon bermbommen en laat die gekken lekker op elkaar inlopen. Leg wat wapens in het midden en voortaan kunnen we gewoon allemaal tussen elkaar zitten.
  maandag 14 september 2009 @ 12:13:29 #33
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_72726137
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef DeVinger het volgende:
Voor ons kreeg bij de 2-2 een 9jarig jochie trouwens een paar klappen omdat hij aan het juichen was bij de 2-2 Deze welgestelde mensen waren minstens 2x zo oud. Ook als 9 jarig jochie weetje echt wel dat je beter je muil kan houden, en is het juichen niet super slim, maar come on... Wat een legervesting was het na de wedstrijd trouwens, mijn god. Ik zou zeggen, in plaats van al die poserende ME-ers gewoon bermbommen en laat die gekken lekker op elkaar inlopen. Leg wat wapens in het midden en voortaan kunnen we gewoon allemaal tussen elkaar zitten.
Er zaten ook ontzettend veel N.E.C. supporters op de West tribune. Zag daar ontzettend veel mensen juichen na de 2-2, maar die waren natuurlijk niet allemaal 9-jaar.

El-Kabir geschorst tegen AZ. Het wordt er allemaal niet beter op
pi_72727804
Op West kan het ook gewoon hoor.
pi_72729110
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Er zaten ook ontzettend veel N.E.C. supporters op de West tribune. Zag daar ontzettend veel mensen juichen na de 2-2, maar die waren natuurlijk niet allemaal 9-jaar.

El-Kabir geschorst tegen AZ. Het wordt er allemaal niet beter op
Zonder kabir wordt het juist alleen maar beter .
pi_72729183
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:
Nicky Hofs

Grote muil maar ondertussen ook geen drol waard

Haha ik hoorde via via dat Vleminckx met zjin blote reet tegen de bus aan zat, mooie kerel blijft het toch
Muwhahahaha
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72732114
Wat een heerlijke laatste 20 minuten van de wedstrijd. Echt een feestje in het uitvak Wil een van de Vitesse fans nog bedanken voor de euro die naar mijn hoofd (net mis) gegooid werd. Hierdoor kan ik mijn (vieze) bakje koffie (zag eruit als thee) reduceren naar 1 euro 40. Het is toch belachelijk dat je ¤2.40 moet betalen voor een kop koffie!

Iemand merkte op dat het belachelijk is dat Potje voor de ommekeer moest zorgen. Naar mijn mening was dit Kivuvu. Worm speelde zo slecht (alle ballen gingen terug) dat de rechterkant dood was. Alles moet via links of door het midden, en dat lukte gister niet. Toen Kivuvu erin kwam, kwam NEC veel meer in de aanval. Kivuvu kwam de verdediger voorbij en wist op die manier te forceren.
BTW, ik drink nooit meer de avond voor een wedstrijd. Jemig wat een kater had ik
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 14 september 2009 @ 17:25:10 #38
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_72734373
Eens wat betreft het prijzenbeleid in de glasbak.
Ongelofelijk wat ze je laten betalen voor een broodje kroket ( ¤ 3,60! )

Overigens vond ik Kivuvu weliswaar een verademing met Worm, maar Pothuizen bracht het gevaar voor het doel. Hij ontregelde het - naar de maatstaven van Vitesse - redelijke systeem achterin met verhaegh overeind bleef. Door niet Davids maar v. Eijden eruit te halen en Pothuizen, die Babos tijdens de reguliere overigens nauwelijks gezien heeft, als extra spits op te stellen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 14 september 2009 @ 17:33:36 #39
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72734616
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een heerlijke laatste 20 minuten van de wedstrijd. Echt een feestje in het uitvak Wil een van de Vitesse fans nog bedanken voor de euro die naar mijn hoofd (net mis) gegooid werd. Hierdoor kan ik mijn (vieze) bakje koffie (zag eruit als thee) reduceren naar 1 euro 40. Het is toch belachelijk dat je ¤2.40 moet betalen voor een kop koffie!

Iemand merkte op dat het belachelijk is dat Potje voor de ommekeer moest zorgen. Naar mijn mening was dit Kivuvu. Worm speelde zo slecht (alle ballen gingen terug) dat de rechterkant dood was. Alles moet via links of door het midden, en dat lukte gister niet. Toen Kivuvu erin kwam, kwam NEC veel meer in de aanval. Kivuvu kwam de verdediger voorbij en wist op die manier te forceren.
BTW, ik drink nooit meer de avond voor een wedstrijd. Jemig wat een kater had ik
Worm krijgt ten onrechte de kritiek vind ik, hij had gewoon op de plek van die Erton moeten spelen. Laatstgenoemde was gisteren verreweg de slechtste man op het veld.
pi_72735339
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:33 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Worm krijgt ten onrechte de kritiek vind ik, hij had gewoon op de plek van die Erton moeten spelen. Laatstgenoemde was gisteren verreweg de slechtste man op het veld.
ben ik het met je eens. Worm speelde niet op de juiste plek. Maar juist daarom liep het bij Worm mis. hij kwam de verdediger niet voorbij, dus moesten alle ballen breed of terug. Kivuvu kon dit wel, waardoor de dreiging over de gehele breedte van het veld kwam. Worm kan de rol als vleugel niet vervullen, Kivuvu wel.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72735762
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mark het volgende:

[..]

Meestal niet, juist omdat het je geen reet boeit
Nee, dat denk ik ook.Maar ze hebben bier en ik ben nog nooit in dat stadion geweest, dus ach. Het zal natuurlijk geen NEC zijn qua niveau, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  maandag 14 september 2009 @ 18:40:27 #42
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_72736645
Wie er nog wil lachen vandaag moet ff het interview van Hofs bekijken op eredivisie.nl, plaatsvervangende schaamte voorbij!!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_72738804
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef NMGN23 het volgende:
Hofs bekijken op eredivisie.nl, plaatsvervangende schaamte voorbij!!
Dat heb ik altijd als ik hem zie.

Wat zou dat jong voor de kost moeten doen, als hij niet redelijk goed tegen een bal zou kunnen trappen?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_72742688
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd als ik hem zie.

Wat zou dat jong voor de kost moeten doen, als hij niet redelijk goed tegen een bal zou kunnen trappen?
Ik weet niet of ze in Arnhem zoiets als 'Breed' hebben.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72744956
Toch weer een gouden derby. In de laatste minuut 2-2 door een eigen doelpunt, daar kun je alleen maar van dromen natuurlijk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 september 2009 @ 00:02:30 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_72752498
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:

Haha ik hoorde via via dat Vleminckx met zjin blote reet tegen de bus aan zat, mooie kerel blijft het toch
Top aankoop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72757013
Gister even bij Jong NEC - Jong Helmond sport gaan kijken. Dit werd ook 2-2. Potje speelde de volle 90 minuten, en een prima wedstrijd. Toch knap van die kerel
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72758640
trouwens een heerlijk 'rondje om' op DTH... moest weer lachen om alle onderschriften
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72759498
Altijd geniaal hoe ze zoiets in elkaar weten te flansen. Ook lekker actueel met dat vaantje van FC Einhoven.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:47:59 #50
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72759588
Vooral dat onderschrift bij Wegereef en Pietje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_72759897
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Mark het volgende:
Vooral dat onderschrift bij Wegereef en Pietje
Ja, briljant inderdaad.

Ik vond de 'dit mag niet' en 'dit mag wel' een schitterend een tweetje
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72763287
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een heerlijke laatste 20 minuten van de wedstrijd. Echt een feestje in het uitvak Wil een van de Vitesse fans nog bedanken voor de euro die naar mijn hoofd (net mis) gegooid werd. Hierdoor kan ik mijn (vieze) bakje koffie (zag eruit als thee) reduceren naar 1 euro 40. Het is toch belachelijk dat je ¤2.40 moet betalen voor een kop koffie!
Ook al had je een kater, het is belachelijk dat je om half 5 geen bier drinkt
pi_72775565
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ook al had je een kater, het is belachelijk dat je om half 5 geen bier drinkt
pffffff
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72823745
As weekend moeten we tegen AZ. Wat denken jullie?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72824247
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef BasNijmegen het volgende:
As weekend moeten we tegen AZ. Wat denken jullie?
Damage-control?
Niet teveel tegendoelpunten?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72832532
Tegen de grotere clubs kan NEC zich altijd opladen. AZ heeft doordeweeks moeten spelen (nieuw ritme). Het team heeft weer een week extra op verlies van Schone in kunnen spelen, en misschien staat het nu wel goed. Komaan positief blijven
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72832600
Ja dat wel
Maar toch, ik hoop vooral dat er een echt "team" staat en niet het losse ram-die-bal-naar-Vlemmincx clubje.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72832775
Mooi interview
quote:
Lasse Schöne kent de weg naar Zeist al
Uitgegeven op 17 september 2009 8:15

Van alle reacties die Lasse Schöne kreeg, trof die van Morten Olsen hem het meest. Nadat de middenvelder van N.E.C. vrijdag tijdens de training zijn kruisband afscheurde, belde de Deense bondscoach zijn kersverse international om hem een hart onder de riem te steken. „Als ik rond een interland toevallig in Denemarken kon zijn, moest ik beslist naar het spelershotel komen. Konden we bijpraten. Even weer bij de jongens zijn. Dat telefoontje voelde goed”, zegt Schöne, terwijl hij thuis op de bank het kussen onder zijn gekwetste knie opschikt.
Toen hij vrijdag onderweg naar het ziekenhuis met Marije belde, wist zijn vrouw gelijk dat het mis was. „Lasse klonk heel erg teleurgesteld. Verdrietig vooral. Zo had ik hem nog nooit gehoord”, zegt ze. Zaterdagochtend bij het ontwaken drong de nieuwe werkelijkheid nog maar eens tot hem door. „Al was het alleen maar omdat het anderhalf duurde voordat ik beneden was”, overdrijft hij met een flauwe glimlach.

Maar nu we vijf dagen verder zijn is de stemming bij de Deen totaal omgeslagen. Schöne is strijdbaar. „Met het oog op het WK wil ik zo snel mogelijk fit worden. Ik ga uit van zes maanden. Niet van negen. Hoop ik op het eind van het seizoen nog wat wedstrijden mee te pikken. Ik zal niet beweren dat ik dan zeker geselecteerd word, maar de bondscoach zei zelf nog: als ik op tijd wedstrijdfit ben, kan het zelfs een voordeel zijn omdat ik dan geen lang seizoen in de benen heb.”

Morgen wordt hij al geholpen door Epyng Hu, de orthopedisch chirurg van het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis (CWZ) die ook aan N.E.C. verbonden is. „Hij heeft met de foto’s in de hand uitgelegd wat er gebeurd is en wat we moeten doen. Hij liet me verschillende methodes zien. Bij mij halen we de nieuwe kruisband uit mijn hamstring. Ik begreep ook dat er met de knieband niet veel mis. En er was nog iets wat ik ook niet had, maar dat ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten. Ik mocht zelf beslissen wie me opereert. Als ik naar Amsterdam zou willen, was dat ook geen probleem. Maar mijn gevoel bij hem was goed. En het is lekker dichtbij,” weet Schöne die op vijf minuten rijden van het stadion en het CWZ woont. N.E.C. heeft al een andere auto, een automaat, voor hem geregeld. „Toevallig had ik een paar weken geleden zelf al een automaat besteld.” Hij negeert de besmuikte lachjes van zijn toehoorders. Een echte vent stapt niet in een automaat. Die wil schakelen! „Dat moet ik al genoeg. 86.000 keer als ik onderweg ben naar N.E.C. Dankzij al die stoplichten. Let op, de automaat wordt de toekomst. Heerlijk.”

Afgelopen zondag had hij een andere nieuwe ervaring. „Zag ik voor het eerst een wedstrijd van N.E.C. live op tv. Eerst had ik er wel zin in. Maar toen het begon, kreeg ik het moeilijk. Helemaal toen Vitesse op 2-0 kwam. Nu is het afgelopen, dacht ik. Totdat die gekke Belg de ene na de andere bal honderd meter het veld ingooide. Wordt het nog 2-2. Klasse hoor. Echt een compliment voor de jongens.”

Schöne gelooft dat hij mentaal sterker uit deze blessureperiode zal komen. Natuurlijk heeft hij gepraat met Mark Otten en Joey Brock. Ploeggenoten die in hetzelfde schuitje gezeten hebben. „Natuurlijk ken ik de geschiedenis van Mark. Maar ik wilde beide verhalen toch graag horen,” verwijst de Deen naar de botte pech die Otten trof toen diens rentree verstoord werd door een noodzakelijke tweede operatie. De centrale verdediger kan de weg naar Zeist (waar veel profvoetballers met langdurige blessures revalideren) inmiddels dromen. Schöne heeft ‘m al uitgestippeld. „Normaal doe je er drie kwartier over. Eventueel binnendoor bij Arnhem. Rekening houden met files voor de Waalbrug en op de A50”, verzorgt hij zijn eigen verkeersinformatie.

Hij kijkt eens naar zijn linkerbeen waarmee hij N.E.C. vorig jaar in Moskou voor de UEFA Cup tegen Spartak naar een 2-1 zege schoot. „Die komt er sterker uit”, wrijft hij even over de knie. „Ik word weer zo fit als een hondje.”

„Hoentje”, corrigeren wij hem. „Wat is een hoentje?”, reageert Lasse. „Een soort kip”, zegt Marije. „Ik dacht dat jullie altijd hondje bedoelden,” haalt hij zijn schouders op. En je ziet hem denken. Hoentje. Hondje. Ik wil zo snel mogelijk fit worden. Daar gaat het om.

Bron: De Gelderlander, door Danny van den Broek
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72832985
Hehe inderdaad zeg. Sympathieke kerel
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72870843
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef BasNijmegen het volgende:
As weekend moeten we tegen AZ. Wat denken jullie?
Ik kan me van onze europacup campagne herinneren dat de wedstrijden in competitie ná een midweekse EC-wedstrijd vaak geen duels waren waarbij de fitheid en motivatie aanwezig waren.

Dus ik vermoed dat AZ niet over ons heen gaat rollen, maar toch zal het wel een reguliere nederlaag worden , 2-0 , 3-0 , 3-1 zoiets.

Ik zie ons echt niets rapen qua punten. De ingooien, daar kunnen we wat mee, maar voetballend is het al weken treurig. En we krijgen altijd wel een goal tegen ( de tijden van Wisgerhof- Olsson zijn voorbij ).
pi_72877964
Het is het begin van de competitie. AZ heeft nog echt geen last van 'Europese vermoeidheid' hoor. Alleen met extreem veel geluk is er wat te halen in Alkmaar..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_72878035
Het is iig een wedstrijd waarin NEC niets hoeft en alles is meegenomen. AZ moet natuurlijk komen en het is jammer dat ze verloren hebben midweeks waardoor ze, zeker ook na ADO uit, nu móeten winnen. Toch zijn ze thuis niet overtuigend hoor, kijk naar Willem II thuis.
pi_72898903
Ben gister bij Lasse langs geweest. De operatie is geslaagd. Normaal gesproken doen ze deze operatie in twee stukken, maar bij hem durfden ze het aan het in een keer te doen. De rusttijd van een maand tussen de twee operaties was niet nodig. Ze hebben een stuk van zijn hamstring gebruikt als nieuwe kruisband. Hij is zelf erg nuchter onder alles en ziet nog kansen voor het spelen op het WK. Zoals het er nu naar uitziet, is het nog mogelijk dat hij dit seizoen aan het einde misschien nog een wedstrijdje meepikt, maar dat is niet zijn hoofddoel.

Daarnaast gaat het niet goed met het herstel van Mark Otten. Er blijft voortdurend vocht in zijn knie terugkeren waardoor het spelen voorlopig een probleem is. Het is onduidelijk hoe lang het nog gaat duren voordat dit opgelost zal zijn.

Verder heeft de vader van Edgar Barreto weer eens contact gezocht met NEC. Hij heeft NEC geadviseerd om een speler van 16 uit Paraguay aan te trekken. Aangezien de ervaringen met NEC goed zijn qua opvang en het een ideale club is (in zijn ogen) om door te groeien, zag hij het wel zitten als die pupil naar NEC zou gaan. Of het daadwerkelijk gaat gebeuren, is voor mij onduidelijk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72899125
Lasse
Otten Da's beduidend minder..... Die kerel gun ik het echt om weer op Eredivisie niveau te kunnen voetballen.

16, Paraguay...de nieuwe Suarez?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72899669
Ow, en Kivuvu is vanavond de 'vervanger' van Schöne, heb ik begrepen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72899730
Goossens nog steeds geblesseerd / niet wedstrijdfit dan?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72899743
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Goossens nog steeds geblesseerd / niet wedstrijdfit dan?
Niet voor 90 min. begreep ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72899757
Ben benieuwd.. Kivuvu kan wellicht toch wat meer aan de opbouw werken, had er toch liever Goossens gezien nu.

En voorin?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72901917
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
Ben benieuwd.. Kivuvu kan wellicht toch wat meer aan de opbouw werken, had er toch liever Goossens gezien nu.

En voorin?
El Kabir, Vleminckx, Fejzullahu
en op het middenveld speelt Kivuvu.

Goossens krijgt wel een invalbeurt als het even kan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72902372
kabir? die is toch geschorst?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72905179
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
kabir? die is toch geschorst?
Neen, was een foutje van Omroep Gelderland.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72905260
Aanpassing van Lodeweges is eigenlijk vooral dat het middenveld nu met de punt naar achter staat.. Het is nog geen 4-4-2, wat perfect bij dit spelersmateriaal zou passen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_72918916
YES! YES !YES!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72919093
!!!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72919364
Wat een koningen
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:59:34 #76
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_72919573
YES!!!!!!!!!!!!

Davids held! Uitgerekend de man waarvan ik nooit wil dat hij zich met de aanval bemoeit scoort nu tegen AZ. Van tevoren een kansloze missie in mijn ogen, maar achteraf heeft BasNijmegen het gelukkig toch bij het rechte eind gehad
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:14:25 #77
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_72919944
Bedankt mannen! Iedereen krijgt mijn steun tegen een team dat Ronald 'ik pak alleen maar prijzen met de erfenis van mijn voorganger' Koeman.. :-)
pi_72920452
Hehe, lekker hoor. Beetje geluk, en gewoon een dramatisch AZ. Maar prima uitgespeeld.

Leuk voor Lorenzo ook. Die gast blijft zich ontwikkelen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_72920548
Lorenzo woooohooooo
pi_72922321
Vorig jaar had je daar ook recht op een punt . Toen verloor je met 1-0 geloof ik
pi_72922414
Mooi resultaat.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72923296
Netjes gedaan!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72926602
Knappe overwinning
pi_72927402
lekker hoor
punten konden we goed gebruiken
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_72927747
Heerlijk deze drie punten! We blijven een onvoorspelbare club, en dat is op dit soort momenten wel zo fijn

Davids was inderdaad geniaal op het middenveld maar Kivuvu vond ik ook erg goed. Het is weer lekker opportunistisch na één goede wedstrijd maar ik zeg: laat het middenveld Davids-Radomski-Kivuvu maar een tijdje staan.

Ook fijn dat Erton weer eens een redelijk niveau haalde. El Kabir had wel dreiging maar blijft toch veel te druistig. Misschien toch Goossens binnenkort eens een kans geven op linksbuiten.
  maandag 21 september 2009 @ 13:19:17 #86
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_72964682
Morgen de "risicowedstrijd" .....
Met hoeveel man komen jullie? Had iets vernomen van een boycot namelijk...
Accept you're dead and start living
pi_72964842
Volgens mij zijn er zo'n 30 kaarten verkocht.

Heerlijke overwinning op AZ. Dit zijn bonuspunten
Website: Sneaker-forum.nl
pi_72965003
Word het ergens uitgezonden?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72965747
Met zoveel blessures 4 punten pakken uit bij Vite$$e en de landskampioen. Wat is voetbal toch mooi
pi_72966783
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
Word het ergens uitgezonden?
Alleen de samenvatting, helaas.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72969967
Wel via de radio te volgen, zie DTH.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_72983801
René vd Gijp herkent het nut van Davids
Brett Holman
pi_72995139
van de site van eindhoven:
quote:
Dit seizoen heeft N.E.C. nog geen hoge ogen gegooid. De ploeg verloor de openingswedstrijd tegen Feyenoord en het duel tegen Roda JC. Van SC Heerenveen werd met 4-1 ruim gewonnen. Na gelijke spelen tegen VVV-Venlo en Vitesse won het afgelopen weekend verassend met 0-1 van AZ in het DSB Stadion.
pi_72995209
Hoezo, tegenstrijdig
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72995828
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73000557
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Speciaal Rondje Om..

Geniaal
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73002394
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Speciaal Rondje Om..


fantastisch
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_73031744
Oef dubieus gewonnen in Eindhoven. Mede mogelijk gemaakt door onze Belg.
Pfff maar wat een kansen werden er gemist
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73031784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Oef dubieus gewonnen in Eindhoven. Mede mogelijk gemaakt door onze Belg.
Pfff maar wat een kansen werden er gemist
Ja bizarre wedstrijd. Heb de samenvatting maar half gezien, maar die 2 tegendoelpunten, waren die te voorkomen geweest?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73031832
Ik heb ook alleen de samenvatting gezien. Maa de tweede tegendoelpunt begint bij slordig bal verlies van El Ak. En daarna staan rens en zomer wat te slapen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73031897
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb ook alleen de samenvatting gezien. Maa de tweede tegendoelpunt begint bij slordig bal verlies van El Ak. En daarna staan rens en zomer wat te slapen.
Volgens mij is ieder tegendoelpunt van ons op zo'n manier begonnen .....

Zo, zondag eindelijk weer een thuiswedstrijd Verwachtingen? Moet toch te doen zijn, nu het team er toch al weer een beetje meer "staat"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73032103
kutwedstrijd gister
  woensdag 23 september 2009 @ 11:21:26 #103
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_73032978
Ik ben niet vaak over de zeik bij een verlies partij (anders had ik geen leven). Maar wat die grensrechter deed sloeg echt nergens op!
Accept you're dead and start living
pi_73034521
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben niet vaak over de zeik bij een verlies partij (anders had ik geen leven). Maar wat die grensrechter deed sloeg echt nergens op!
Gelukkig heft jullie buitenspel doelpunt dit voorval op

Ik verwacht een overwinning op Heracles, maar ben bang voor een zeer matige wedstrijd. Tegen dit soort ploegen heeft NEC het altijd lastig.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73044395
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik verwacht een overwinning op Heracles, maar ben bang voor een zeer matige wedstrijd. Tegen dit soort ploegen heeft NEC het altijd lastig.
Mwah afgelopen jaren toch weinig moeite gehad met Heracles:

THUIS
28/09/2008 NEC Heracles Almelo 1-1
09/11/2007 NEC Heracles Almelo 3-0
29/09/2006 NEC Heracles Almelo 2-0
23/04/2006 NEC Heracles Almelo 2-3
11/03/2006 NEC Heracles Almelo 2-0


UIT
07/02/2009 Heracles Almelo NEC 1-1
02/02/2008 Heracles Almelo NEC 0-2
20/01/2007 Heracles Almelo NEC 0-0
19/04/2006 Heracles Almelo NEC 0-2
21/10/2005 Heracles Almelo NEC 0-2


Ik verwacht een degelijke overwinning.
pi_73044457
Aangezien voetbal onvoorspelbaar is zou NEC na het goede resultaat tegen Vitesse en AZ nu max gelijk moeten spelen.
pi_73044489
Dus het is eigenlijk best voorspelbaar.
pi_73044499
Op papier niet.
pi_73044574
ik vind gelijkspelen bij vitesse helemaal geen goed resultaat..
pi_73044622
Dat was dan wel weer een voorspelbare reactie.
pi_73044626
Met nog 4 minuten reguliere speeltijd en 2-0 achter ook niet?
pi_73044645
Op papier zou je zeggen van wel.
pi_73045019
Is de samenvatting ergens terug te zien?
Op rtlgemist.nl zie ik hem niet.
-edit-
Youtube
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73046012
ik verwacht gewoon een overwinning van nec zondag. en nou niet eerst op achterstand komen
wel weer klote dat het pas om half 5 is.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73047775
Ik ga uit van overwinning waarin alles lijkt te kloppen. Zelfs Fezulahu komt goed voor de dag zondag. Die vind ik tegenvallen de laatste weken.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73048650
velen hebben ook gezegd dat wanneer kabir eenmaal zijn eerste goal heeft gescoord hij nu wat makkelijker het doel vind
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73050610
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:14 schreef DeVinger het volgende:
Met nog 4 minuten reguliere speeltijd en 2-0 achter ook niet?
Nee, daardoor ben ik achteraf wel blij met het punt maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. 2-0 achterkomen is op zichzelf natuurlijk behoorlijk ellendig.

We speelden gewoon slecht, gelukkig is vitesse ook slecht waardoor we toch nog een puntje konden halen.
pi_73051543
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Nee, daardoor ben ik achteraf wel blij met het punt maar dat maakt het nog geen goede wedstrijd. 2-0 achterkomen is op zichzelf natuurlijk behoorlijk ellendig.

We speelden gewoon slecht, gelukkig is vitesse ook slecht waardoor we toch nog een puntje konden halen.
Jullie hebben nog nooit gewonnen in het Gelredome toch? Maargoed, natuurlijk wil je winnen van de aartsrivaal.
pi_73053982
As weekend is er feest na de wedstrijd in de Eendracht. Gaat er nog iemand?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73088260
Derde ronde beker: Thuis tegen Excelsior
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73088288
Jep. Geen slechte loting
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73088660
Nexcelsior.. Tja, toch altijd lastige potjes hoor. Kan me Zwolle thuis nog herinneren van twee seizoenen geleden..
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:31:39 #123
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73089394
We winnen zelden van Excelsior
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73090116
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nexcelsior.. Tja, toch altijd lastige potjes hoor. Kan me Zwolle thuis nog herinneren van twee seizoenen geleden..
Doe mij nog maar een keer zo een Zwolle thuis hoor, als het schokeffect erna in ieder geval van eenzelfde aard is.
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:58:28 #125
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73096049
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nexcelsior.. Tja, toch altijd lastige potjes hoor. Kan me Zwolle thuis nog herinneren van twee seizoenen geleden..
Ik kan me vooral de afgelopen twee competitieduels thuis tegen Excelsior herinneren
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73097608
Ja bah,

allebei 0-1 toch? Den Ouden en Slory matchwinners.

Wat waren dat brakke potten! Maar ja niet teveel over hebben, dadelijk heeft het invloed op zondag
pi_73106457
einde seizoen voor gentenaar
helaas voor hem
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73114624
Jammer Voor gentenaar. Eindelijk weer eens vaste waarde en dan dit. Fernandes ook tot einde dit jaar in lappenmand.

We gaan winnen zondag! 3-1 (we krijgen immers altijd doelpunt tegen)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73118654
Behalve uit tegen de kampioen....

Maar goed, 2-0, 3-0, 3-1 maakt me niet veel uit, zolang er maar wordt gewonnen!
pi_73119971
ik verwacht geen tegendoelpunten en een zakelijke 2-0 overwinning
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73155036
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_73158532
pi_73158920
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen doelpunten voor en een trieste 2-0 nederlaag
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73159190
Ik heb heel weinig zin om dingen over deze wedstrijd te typen.

Maar kunnen we nu concluderen dat Radomski behoorlijk onmisbaar is geworden? Het middenveld was prut vandaag.
  zondag 27 september 2009 @ 21:33:13 #135
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73162134
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen tegendoelpunten en een zakelijke 2-0 overwinning
Even omdraaien Toen de penalty werd genomen had ik al een slecht voorgevoel, het leek er geen moment in te zitten, dat missen van de penalty (en de rebound) paste helemaal in het wedstrijdbeeld, alleen de 0-3 bleef gelukkig nog uit.

Hopen dat het tegen Utrecht op de een of andere manier beter kan, misschien dat de motivatie dan toch anders is en de druk ligt bij Utrecht.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73162608
Gadverdamme wat een wedstrijd

Worm
El Kabir
El Ak

en het ergste vind ik dat we totaal niks op de bank hebben zitten behalve potje.

Waar was Goossens?
Waar was Radomski?

Slechtste pot in jaren, op misschien Zwolle thuis in de beker na.

  zondag 27 september 2009 @ 21:49:18 #137
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73163223
Een internetterm is hier nog wel het beste van op toepassing:

EPIC FAIL
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73163522
Laat ik het positief benaderen. Complimenten aan Davids!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73165639
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Even omdraaien Toen de penalty werd genomen had ik al een slecht voorgevoel, het leek er geen moment in te zitten, dat missen van de penalty (en de rebound) paste helemaal in het wedstrijdbeeld, alleen de 0-3 bleef gelukkig nog uit.

Hopen dat het tegen Utrecht op de een of andere manier beter kan, misschien dat de motivatie dan toch anders is en de druk ligt bij Utrecht.
Ik had idd het idee dat het NEC-team dacht dat ze vooraf favoriet waren in deze wedstrijd, en 'em makkelijk konden winnen. En dat na die wedstrijd tegen Eindhoven Ik had 't wel verwacht... Tegen Utrecht is Utrecht iig favoriet, dus laten we hopen dat het NEC-team dat idee ook heeft en wat beter gaat spelen, want vandaag was het echt triest. Als ze op deze manier doorgaan komen ze gewoon in de degradatiezone.
pi_73166431
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 09:58 schreef sjeppert het volgende:
ik verwacht geen tegendoelpunten en een zakelijke 2-0 overwinning
ik verwacht ook teveel van dit nec

en indd toen die penalty werd genomen dacht ik ook....deze gaat mis.

Het moge duidelijk zijn dat el kabir en worm duidelijk niet eredivisiewaardig zijn
over de invallers kan ik nog niks zeggen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 27 september 2009 @ 23:04:45 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73167360
De 3punter tegen AZ heeft verbloemd dat we al een tijd niet goed spelen en kwaliteit missen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73167521
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Mark het volgende:
De 3punter tegen AZ heeft verbloemd dat we al een tijd niet goed spelen en kwaliteit missen.
Maar tegen AZ was 't nog een stuk beter dan tegen Heracles.
  zondag 27 september 2009 @ 23:11:40 #143
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73167616
Alles was beter dan tegen Heracles.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73167708
quote:
Op zondag 27 september 2009 23:11 schreef Mark het volgende:
Alles was beter dan tegen Heracles.
Tegen Eindhoven niet.
pi_73169363
El Ak steunt zijn maten trouwens ook prima. Beetje schuld bij de anderen leggen in een interview
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73169977
De leiding heeft gewoon verkeerd gehandeld door op het laatst zoveel aanvallers te laten vertrekken. Als je zelf niet scoort kun je niet eeuwig de 0 houden. Los van dat het vandaag gewoon een collectieve wanprestatie bleek. Zoals hier al aangekaart, er staan al enkele niet eredivisiewaardige spelers in, maar als je Pothuizen dan als breekijzer begin 2e helft al in de spits moet zetten ligt daar een groot deel van het probleem.
  maandag 28 september 2009 @ 01:18:55 #147
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73170455
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:45 schreef DeVinger het volgende:
De leiding heeft gewoon verkeerd gehandeld door op het laatst zoveel aanvallers te laten vertrekken. Als je zelf niet scoort kun je niet eeuwig de 0 houden. Los van dat het vandaag gewoon een collectieve wanprestatie bleek. Zoals hier al aangekaart, er staan al enkele niet eredivisiewaardige spelers in, maar als je Pothuizen dan als breekijzer begin 2e helft al in de spits moet zetten ligt daar een groot deel van het probleem.
Correctie; Pothuizen moest in de 29e minuut al invallen voor een ongelukkige Worm.

Echt, de selectie heeft 1 belgische wonderaankoop van 1,8m, die de ballen dan kan terugkoppen op een stel ramadan-volgende, onvolwassen, onuitgegroeide talentjes waar geen enkel team op kan bouwen.

Als vervolgens Davids zoals vandaag zowel moet meeverdedigen als meeaanvallen, krijg je een lijn van Fejzullahu, Vleminckx, Kivuvu, Pothuizen en El-Kabir waar geen enkele creativiteit een linie achter staat. Heb de tweede helft alleen maar hoge ballen gezien op de 16 m-lijn, waar een toevallig gewonnen kopduel teruggekopt wordt naar Davids, El-Ak of Zomer welke nog vanaf de eigen helft moeten komen.

Middenveld = weg.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73170761
Ja en dat zijn blessures dan toch?
pi_73172269
Ik was iedere keer in de veronderstelling dat ik naar de NEC Amateurs keek..maar zelfs die gooien meer bezieling in hun wedstrijden dan het bijeengeraapte hoopje spelers gister...

Alleen Davids, Vlemminckx en Kivuvu waren "aanwezig" .... En waarom in fucksnaam El Kabir 80 minuten laten sukkelen? Na die eerste kans wist je al dat het niks meer zou worden, helemaal uit de wedstrijd... Maar goed, ok, wie zet je op zijn plek?

Woensdag, ik hou mijn hart vast...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73173278
'el kabir' mag wat mij betreft gewoon oprotten uit de selectie.
pi_73173359
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:48 schreef GhostfaceKillah het volgende:
'el kabir' mag wat mij betreft gewoon oprotten uit de selectie.
Het is wel sneu dat ie 80 minuten aan zijn lot werd overgelaten.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73174578
Woensdag gaan we wel winnen en zal de sfeer ineens weer omgeslagen zijn. You win some, you lose some. Met die uitdrukking kan ik wel leven, als er maar strijd wordt geleverd. En dat was gister toch niet echt het geval
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73174799
Nijol Oliemaatschappij rugsponsor thuiswedstrijden N.E.C.

Veel gehoord gisteren: 'Dat kunnen we wel gebruiken, we zijn geen geoliede machine'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 28 september 2009 @ 11:10:11 #154
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73174970
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:01 schreef -J-D- het volgende:
Nijol Oliemaatschappij rugsponsor thuiswedstrijden N.E.C.

Veel gehoord gisteren: 'Dat kunnen we wel gebruiken, we zijn geen geoliede machine'
Die grappen waren echt te makkelijk, "het loopt nog niet echt gesmeerd". Wat een onverstaanbaar lulverhaal trouwens, ging gewoon 5 minuten door ofzo Ook mooi dat ze aan het begin van het verhaaltje zeiden dat de goede sportieve prestaties een reden voor de voortgezette sponsoring waren, toen hoorde ik links en rechts wel wat gelach
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73175767
Jonas Olsson heeft zijn contract verlengd tot 2013 bij WBA.
Leuk voor hem
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73177790
Zeker leuk voor Jonas.

Goed voor NEC dat ze een vaste rugsponsor hebben.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 28 september 2009 @ 15:33:05 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73181418
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Die grappen waren echt te makkelijk, "het loopt nog niet echt gesmeerd". Wat een onverstaanbaar lulverhaal trouwens, ging gewoon 5 minuten door ofzo Ook mooi dat ze aan het begin van het verhaaltje zeiden dat de goede sportieve prestaties een reden voor de voortgezette sponsoring waren, toen hoorde ik links en rechts wel wat gelach
In mijn vak was de meest gestelde vraag of er al getekend was, of dat dat na de wedstrijd gepland stond
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73206492
Saïdi weer terug.. 't Is dat we een aanvallende kwaliteitsimpuls hard nodig hebben. Anders had dat ventje weg mogen blijven van mij..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73208948
ik vind het prima. Na afgelopen zondag zie ik mezelf zelfs als vertserking
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73216456
Zijn streken van de afgelopen maanden kunnen natuurlijk niet, maar ik ben fan van de voetballer Saidi. En gezien de armzalige kwaliteit van de huidige selectie is hij meer dan welkom.

Er zullen vast een hoop principiële supporters zijn die hem niet meer moeten. Maar daar hoor ik niet bij, ik zie NEC graag nog wat wedstrijdjes winnen dit seizoen.
pi_73217636
Ben bang dat het publiek dit niet leuk gaat vinden.
Dit wordt een echte fluitpartij denk ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73217711
Toch ook gewoon terecht? Hij zal met zijn voeten het vertrouwen moeten terugwinnen, en dan is de voetballerij heel vergevingsgezind.
pi_73219401
Ach we moeten Saidi gewoon zien als een onwetend, naief (dom) Afrikaantje op wie je nooit lang boos kan blijven
pi_73219519
gezien de omstandigheden vind ik het niet erg dat hij zich weer bij de selectie heeft gevoegd

maar laat hem maar een hele flinke boete krijgen.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73220482
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ach we moeten Saidi gewoon zien als een onwetend, naief (dom) Afrikaantje op wie je nooit lang boos kan blijven
Exact, ik vind het allemaal wel mooi, zo een mannetje in Allah shirt dat geen idee heeft hoe profvoetbal werkt.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:31:36 #166
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73228749
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef sjeppert het volgende:
gezien de omstandigheden vind ik het niet erg dat hij zich weer bij de selectie heeft gevoegd

maar laat hem maar een hele flinke boete krijgen.
Hij heeft al een tijd geen salaris gehad. En deze jongen heeft denk ik al de ergste boet gekregen, zijn imago heeft namelijk een grote deuk opgelopen.

Maar ik ben blij dat hij terug is. Ben op dit moment niet zo onder de indruk van de flankspelers. Maar het duurt nog lang voordat onze Afrikaan wedstrijdfit en ingespeeld met Bjorn is.
pi_73229172
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ach we moeten Saidi gewoon zien als een onwetend, naief (dom) Afrikaantje op wie je nooit lang boos kan blijven
niggers zijn koel
pi_73241582
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:44 schreef DeVinger het volgende:

[..]

niggers zijn koel
toffe opmerking
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73241632
Ik vind hem persoonlijk wat populistisch, maar thnx.
pi_73246310
Blonde mensen met blauwe ogen zijn koeler..

Ontopic: NEC gaat natuurlijk met gemak winnen vandaag...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73246344
Laten we het hopen in ieder geval.

Tot straks! (al zal ik wel niemand herkennen en vice versa )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 30 september 2009 @ 19:33:52 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73252480
Haverkort als scheidsrechter: dat roept slechte herinneringen op....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73262396
Haverkort was zoals vanouds verrot. Dat die gast mag fluiten. Totaal de weg kwijt. Maar goed, mag een gelijkspel daar niet aan ophangen. NEC kwam beter uit de startblokken in de 2e helft en daardoor netjes een punt gepakt.

Alleen, wat een mongool op vak A. Een kabouter van 1 meter hoog, en roepen met woorden waar de honden geen brood van lusten! En niet beseffen dat hij zelf totaal mislukt is en denken dat hij heel wat was. Ongelooflijk.

Wel leuk waren de NEC supporters voor en naast me, erg gezellig mee gelachen. Zoals het hoort. Dat kan bij NEC nog, en dat is leuk.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:07:03 #174
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73262460
Op basis van de tweede helft zat er misschien meer, zoals die bal van Erton tegen de paal. Maar ik ben blij met een punt, vooral omdat we ook veel beter waren dan afgelopen zondag (hoewel dat niet moeilijk was).

Op vak A zitten toch alleen maar bejaarden en kinderen? Kan niet begrijpen dat je daar wilt zitten als seizoenkaarthouder
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:11:23 #175
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73262591
Vak Z en A zitten ook nog wel fanatieke supporters hoor. Maar je kunt inderdaad 16 wedstrijden per seizoen gezellig met de uit-supporters lachen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73264852
Haverkort

1e helft
2e helft

Al met al...mwoah...best tevreden, en Vleminckx is echt maf
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73266424
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:07 schreef J-heronimus het volgende:
Op vak A zitten toch alleen maar bejaarden en kinderen? Kan niet begrijpen dat je daar wilt zitten als seizoenkaarthouder
Er zaten ook watjes.. Die riepen van 20 meter afstand naar het uitvak "K#NKER UTRECHT". Echte helden. Maar ook leuke mensen gelukkig. Een goed vak om te zitten als supporter van de tegenstander
pi_73268364
Hmm ik vond eerste helft best prima. Helemaal als je het vergelijkt met afgelopen zondag. Tweede helft was super. Eindelijk strijd en passie!
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:47:50 #179
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73269786
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Er zaten ook watjes.. Die riepen van 20 meter afstand naar het uitvak "K#NKER UTRECHT". Echte helden. Maar ook leuke mensen gelukkig. Een goed vak om te zitten als supporter van de tegenstander
D'r zitter er een paar die op alles en iedereen lopen te kankeren en ook geen kritiek van medesupporters verdragen.

Over de wedstijd: Wat een verbetering t.o.v. die tegen Heracles (kon ook bijna niet slechter), zeker qua mentaliteit maar zeker ook qua voetbal. Avondwedstrijden zijn sowieso beter.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73272733
sowieso half 5 op de zondag is zeer kut
vitesse - nec was ook al zon zaadwedstrijd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:33:21 #181
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73278456
NEC blijft in de Goffert.
Reacties daarop hier ook zo verdeeld als op trouwehonden.nl of forzaNEC ?

Imho vind ik het positief dat ze in de goffert blijven, maar voor de liefhebbers van Jo Janssen's pic's natuurlijk wel heel jammer dat NEC niet uitbreidt naar 45.000 ( ) toeschouwers.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73278691
Heel jammer! Echt spijtig.
Ik ben volgens mij een van de weinige die zich neer had kunnen leggen bij een verhuizing naar een ander deel van de stad als dat de ontwikkeling van de club ten goede komt. De meeste anderen blijven liever op de oude plek, ook al gaat dat ten koste van de mogelijkheden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:52:19 #183
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73278983
Ik ben gewoon realistischer, kijk even naar Vitesse. Daar zit nu ook niet gek veel meer dan in de Goffert terwijl er veel meer mensen bij zouden kunnen. In het begin, toen het Gelredome nieuw was en de sportieve prestaties goed zat het daar bomvol maar het kan hard gaan. De wachtlijst bij NEC is ook niet zo groot dat er echt tienduizenden extra bij willen op het moment. Toegegeven, een nieuw stadion zal in het begin aardig wat aantrekkingskracht hebben, puur uit nieuwsgierigheid maar als je een paar seizoenen speelt zoals nu zit je ook met halve bezetting. Dan liever een beter gevuld stadionnetje van zeg 20K. En de Goffert is een prachtige locatie, dat krijg je nergens anders in Nijmegen.

Als voorbeeld wordt er naar Twente gekeken maar je kan beter NAC als voorbeeld nemen imo die geleidelijk uitbouwen, maar wel realistisch.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:55:42 #184
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73279070
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef GSbrder het volgende:
NEC blijft in de Goffert.
Reacties daarop hier ook zo verdeeld als op trouwehonden.nl of forzaNEC ?

Imho vind ik het positief dat ze in de goffert blijven, maar voor de liefhebbers van Jo Janssen's pic's natuurlijk wel heel jammer dat NEC niet uitbreidt naar 45.000 ( ) toeschouwers.

[ afbeelding ]
Schitterend plaatje, die 3 gofferts opgestapeld Overigens zou ik die locatie van het plaatje wel preferen boven Bijsteruizen. Dit is tenminste nog Nijmegen en aan de 'goede' kant van het Maas-Waalkanaal.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73284250
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:55 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Schitterend plaatje, die 3 gofferts opgestapeld Overigens zou ik die locatie van het plaatje wel preferen boven Bijsteruizen. Dit is tenminste nog Nijmegen en aan de 'goede' kant van het Maas-Waalkanaal.
Ziet er ook professioneel uit.

Maar ja, Jo Janssen heeft zijn 5 minutes of fame weer gehad.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:59:49 #186
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73294643
Ik zou het niet erg vinden om te vertrekken uit de Goffert (in ieder geval minder erg wellicht dan de 'oudere' garde). Maar alleen indien noodzakelijk. Met het nieuwe stadion in 2000 is gewoon te weinig rekening gehouden met het eventuele groei-potentiaal van NEC en uitgegaan van de gemiddeld 8.000 man die er toen zaten, te huisvesten in een modernere Goffert. Nu gedacht wordt aan uitbreiding, is x2 het huidige aantal toeschouwers al een behoorlijke stap, en x4 zoals Jo Janssen voorsteld, is op dit moment gewoonweg ongeloofwaardig.

Bovendien, dit stadion is na 10 jaar dienst dus te klein, uitgaande van een groei van 6000 - 12.500 toeschouwers. Hoe goed moet NEC het gaan doen voordat 25.000 man te klein is? Even een rijtje voordat we zeggen de aansluiting met de subtop te missen:

AZ: 16.800
NAC: 17.000
Groningen: 20.000
FC Utrecht: 25.000
Heereveen: 26.000

Steekt NEC hier dan zo heel vreemd bij af met 25.000? Mocht over 20 à 25 jaar (natuurlijk alleen in het geval van goede resultaten) het stadion toch te klein blijken, is de regelgeving op het Goffert-terrein wellicht al compleet anders en moet het stadion compleet op de schop. Maar in acht nemende de huidige "nood" van max. 1000 man op de wachtlijst, lijkt 25.000 me prima.

(off topic: ik vind een ring zoals bij de Meccanoo en Jo Janssen-voorstellen vrij sfeerloos en kneuterig ogen, mijn voorkeur gaat meer uit naar een stadion met rechte tribunes, dus 28 hoog, eventueel met een kleine overspanning halverwege omdat anders de bovenste ring te ver van het veld zit).



[ Bericht 1% gewijzigd door GSbrder op 02-10-2009 01:05:31 ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73392785
quote:
Het was even geleden dat aanvaller Saidi Ntibazonkiza (22) het N.E.C. stadion betrad. Vandaag is hij terug en maakt een opgeluchte en strijdbare indruk. Wel is hij stil, stiller dan we van hem gewend zijn. Schuldbewust doet hij zijn verhaal.

‘Ik ben heel blij om weer terug te zijn. Tegelijkertijd is het ook moeilijk want de mensen zijn boos op me. Dat snap ik echt goed. Ik moet hard werken. Niet alleen om terug te komen bij de selectie, maar ook om het respect terug te verdienen van de mensen bij de club en van de supporters.’

Saidi heeft op tv alle wedstrijden van N.E.C. gezien. ‘Soms ging het niet goed met het team en dan dacht ik ‘ik wil ze helpen, ik wil meedoen’. Maar ik was in de war. Ik had privéproblemen, mijn hoofd zat daar helemaal vol mee. Ik heb zelf deze fout gemaakt, ik kan niemand anders daar de schuld van geven dan mezelf.’

Nu hij terug is op de club draagt hij ook het trainingsshirt met nummer 17 en het N.E.C. logo op zijn borst. ‘De mensen vinden het vast moeilijk om mij weer met het logo van hun club te zien lopen. Ik kan alleen maar hopen op respect en ik weet dat ik dat terug moet verdienen. Voetbal is mijn leven, ik kan niet zonder. De afgelopen periode heb ik veel met mijn ouders gesproken. Mede dankzij hen ben ik tot inkeer gekomen en nu terug bij N.E.C.’

Vandaag traint de aanvaller binnen in de fitnessruimte van N.E.C. en werkt hij diverse testen af samen met fysiotherapeut Han Tijshen. Gedurende zijn voetballoze periode heeft Saidi zijn conditie zo goed mogelijk op peil gehouden. ‘Ik heb elke hard gelopen en regelmatig in het fitnesscentrum getraind. Mijn conditie is goed, ik ben fit.’ Wim Rip, trainer van Jong N.E.C. bevestigt dit positieve bericht. ‘Saidi heeft de testen goed doorlopen, conditioneel staat hij er prima voor.’

Saidi haalt nog eens diep adem en probeert alles wat op hem afkomt te verwerken. ‘Gisteren (zondag 4 oktober) heb ik de spelers van de selectie gezien, aan hen mijn verhaal verteld en mijn excuses aangeboden. Ze hebben me weer welkom geheten en succes gewenst met de trainingen. Vandaag heb ik een aantal journalisten gesproken en heb ik op de kantoren de mensen een hand gegeven. Het is een moeilijke dag, maar ik moet hier doorheen want het is mijn eigen schuld. Ik kan alle supporters niet persoonlijk spreken dus ook via deze weg wil ik sorry zeggen tegen allemaal. Ik besef heel goed dat sorry zeggen niet genoeg is. Ik weet dat ik maar één ding kan doen; hard trainen en mijn best doen bij Jong N.E.C. en hopen dat ik op die manier het respect terug mag verdienen van iedereen die van N.E.C. houdt.’
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73392861
Nou, zal mij benieuwen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:34:49 #189
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73392951
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:14:14 #190
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73396315
De perschef heeft er weer een mooi verhaaltje van gemaakt...
pi_73396339
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef J-heronimus het volgende:
De perschef heeft er weer een mooi verhaaltje van gemaakt...
Laat dat maar aan Marij over
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:59:31 #192
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73404895
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef J-heronimus het volgende:
De perschef heeft er weer een mooi verhaaltje van gemaakt...
Hehe idd, lijkt me niet dat dit letterlijk zijn woorden zijn, hij spreekt nauwelijks Nederlands toch?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 oktober 2009 @ 21:39:13 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73406934
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef J-heronimus het volgende:
De perschef heeft er weer een mooi verhaaltje van gemaakt...
Was mooi geweest als er dat persbericht nog ff harde woorden voorbij gekomen waren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73411797
Opvallend dat hij gewoon fit is bevonden.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:16:26 #195
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73416199
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Opvallend dat hij gewoon fit is bevonden.
Jij hebt hem toch zien trainen op de Goffertweide?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73422416
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Jij hebt hem toch zien trainen op de Goffertweide?
Haha klopt, maar dat was in Juli
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:06:38 #197
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73427263
Of het fitheid niveau van NEC stelt niks voor of hij heeft gewoon elke dag zijn stinkende best gedaan om fit blijven door te trainen. Ik denk het laatste, met het oog op een nieuwe club.

Ik begrijp de supporters die massaal ''Nooit meer Saidi'' zingen, ook afgelopen zaterdag in Tilburg kwam het vaak langs, deze speler verdiend het eigenlijk ook niet meer om in ons mooie rood-groen-zwarte shirt te spelen. Maar aan andere kant moeten we niet vergeten dat hij veel voor ons kan betekenen, zowel op sportief als financieel gebied. Ik denk dat we hem op dit moment harder dan ooit nodig hebben.
pi_73427313
Dat is ook nog maar afwachten, eerst zien of ie wat klaarspeelt aan de bal. Dat was vlak voor zijn "debacle" ook niet overtuigend goed.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:12:52 #199
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73429551
Ik schat hem hoger in dan een El Kabir op dit moment. Maar het is inderdaad afwachten hoe hij het gaat doen.
pi_73430324
Vorig jaar 5 goals in 28 optredens (eredivisie), hoeveel assists had hij?
pi_73430790
Hij heeft vorig jaar ook wel wat penals versiert
Brett Holman
pi_73430895
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:54 schreef endr0me het volgende:
Hij heeft vorig jaar ook wel wat penals versiert
41 - 40 was het doelsaldo

hij staat bij VI.nl niet bij de grens van 5 assists van vorig seizoen.

Kortom, 5 goals en met pingels versieren en assists zit hij vermoedelijk tegen de 10 goals aan.

Das 1/4 van jullie productie van vorig seizoen
pi_73455598
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef J-heronimus het volgende:
Of het fitheid niveau van NEC stelt niks voor of hij heeft gewoon elke dag zijn stinkende best gedaan om fit blijven door te trainen. Ik denk het laatste, met het oog op een nieuwe club.

Ik begrijp de supporters die massaal ''Nooit meer Saidi'' zingen, ook afgelopen zaterdag in Tilburg kwam het vaak langs, deze speler verdiend het eigenlijk ook niet meer om in ons mooie rood-groen-zwarte shirt te spelen. Maar aan andere kant moeten we niet vergeten dat hij veel voor ons kan betekenen, zowel op sportief als financieel gebied. Ik denk dat we hem op dit moment harder dan ooit nodig hebben.
Was je ook in tilburg zaterdag? Ik heb het liedje maar 2x langs hopren komen.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:33:44 #204
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73460792
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Was je ook in tilburg zaterdag? Ik heb het liedje maar 2x langs hopren komen.
Ja ik was in Tilburg zaterdag. Ik heb het volgens mij wel vaker gehoord hoor en ook nog vaak in de bus, maar bij ons in de bus was het sowieso een dolle bol.
pi_73466284
Welke bus zat je? Ik bus 1
Vond het wel prima sfeertje weer in Tilbur. Altijd gezellige uitwedstrijd
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:27:45 #206
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73468032
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Welke bus zat je? Ik bus 1
Vond het wel prima sfeertje weer in Tilbur. Altijd gezellige uitwedstrijd
Bus 2. Veel gedoe trouwens met die lijsten trouwens in het begin

Ja prima sfeertje in Tilburg inderdaad. Bij vlagen werd er veel gezongen vanaf de tribune, alleen af en toe was het ook erg stil, maar dat zijn we wel gewend inmiddels.
pi_73468339
De lijsten van bus 1 en 2 waren er niet Bij AZ uit ook al niet.
Ach ik zag om me geen alleen maar bekende gezichten in de bus. Dus was gezellig
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73524286
Aanstaande maandag zal het TV progamma Voetbal International voor het eerst op lokatie uitzenden. Plaats van handeling: De Goffert. Op uitnodiging van de sponsors zullen Gijpie, Derksen, Genee en misschien ook wel Kraay Jr hun opwachting maken in de Gaanderij voor het populaire tv-programma. Binnen kom je helaas alleen met uitnodiging, dus de gewone supporter zal het geheel thuis vanaf de bank moeten volgen. Of er ook gasten zijn die iets met onze club van doen hebben, is ons niet bekend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:46:34 #209
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73526030
Ben wel benieuwd of er iemand van N.E.C. aan het woord komt. Ik denk het eigenlijk wel, waarom zouden ze anders in de Gaanderij zijn.

Mijn favoriete programma op de mooiste locatie van Nederland
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:26:57 #210
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_73534503
Ik zou erheen kunnen, voor 50,-...

Kijk 't wel op tv..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73536369
Geniaal ik ga ze buiten opwachten
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73546621
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik zou erheen kunnen, voor 50,-...

Kijk 't wel op tv..
pimpem met je connecties, hoezo dan?
pi_73552374
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef DeVinger het volgende:

[..]

pimpem met je connecties, hoezo dan?
Vriend van me is sponsor(tje). Maar je moet alsnog 50,- lappen om erbij te kunnen zijn (heb je wel gratis drank etc.).
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73554707
50E eruit zuipen is net teveel idd.
pi_73573107
Lijkt me wel geniaal om bij te wonen, en een buitenkansje nu het om de hoek zit bij mij.
Jammer dat ik geen connecties heb
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73577150
Ik twijfel - als ik al vrij kan krijgen - behoorlijk over afreizen naar Zagreb voor Dinamo Zagreb - Ajax. Zijn hier mensen die daar vorig jaar zijn geweest. En hoe was dat?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:18:37 #217
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_73579865
Niet geweest. Maar meeste NEC-supporters hebben het daar prima naar de zin gehad. NEC is toch maar een onbeduidend clubje in Kroatische ogen, dus dat leefde gewoon wat minder. Dat geldt niet voor Ajax. Paar jaar geleden was het toch ook best een zooitje daar met die Bad Blue Boys?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73582464
Ik weet me wel te gedragen. En de mensen waarmee ik van plan ben te gaan ook. Het gaat erom dat we, zolang we zelf de problemen niet opzoeken, geen gezeik krijgen.

Niet dat het te garanderen valt, maar zolang we redelijk vrij door de stad kunnen lopen, willen we best heen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:40:40 #219
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_73612724
Ik ben naar de wedstrijd geweest en dat was tevens ook de leukste europese reis. Dit komt voornamelijk doordat er relatief weinig supporters meegegaan zijn waardoor het een gezellig clubje was. De sfeer in dat stadion is eigenlijk al genoeg reden om de reis te maken. Wanneer je je verstand erbij houdt kan je daar niks gebeuren.
Ervaringen van andere supporters vind je hier.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_73615941
Assistent-trainer Ron de Groot is aan het einde van de ochtend onwel geraakt in het McDOS Goffertstadion. Door adequaat optreden van de medische staf van N.E.C. en de snel gearriveerde ambulance, kon De Groot snel naar het Radboud Ziekenhuis worden vervoerd. Zijn toestand is momenteel stabiel. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen wij dat op deze website melden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73617393
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:40 schreef NMGN23 het volgende:
Ik ben naar de wedstrijd geweest en dat was tevens ook de leukste europese reis. Dit komt voornamelijk doordat er relatief weinig supporters meegegaan zijn waardoor het een gezellig clubje was. De sfeer in dat stadion is eigenlijk al genoeg reden om de reis te maken. Wanneer je je verstand erbij houdt kan je daar niks gebeuren.
Ervaringen van andere supporters vind je hier.
Hmm, staan op forum toch ook wel een paar negatieve ervaringen. En denk dat er op Ajax ook iets heftiger wordt gereageerd. Al wacht ik sowieso even af wat er in Amsterdam gebeurt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 18:50:53 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73618942
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef -J-D- het volgende:
Assistent-trainer Ron de Groot is aan het einde van de ochtend onwel geraakt in het McDOS Goffertstadion. Door adequaat optreden van de medische staf van N.E.C. en de snel gearriveerde ambulance, kon De Groot snel naar het Radboud Ziekenhuis worden vervoerd. Zijn toestand is momenteel stabiel. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen wij dat op deze website melden.
hopelijk knapt hij goed op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73619006
Er waren ook mensen die nietsvermoedend in een McDonalds aan het eten waren. Deze moesten via de achteruitgang vluchten omdat er een grote groep Bad Blue Boys voor de deur stonden met metalen voorwerpen etc. Die hebben moeten rennen voor hun leven en met een taxi kunnen vluchten.
Maar de meeste mensen hadden daar geen problemen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73619360
Als je gewoon met muts en sjaal (zwart) rondloopt en niets van clubcleuren laat zien dan moet je daar toch gewoon rond kunnen lopen?

De vraag is natuurlijk of je dat wil.
pi_73621247
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef -J-D- het volgende:
Assistent-trainer Ron de Groot is aan het einde van de ochtend onwel geraakt in het McDOS Goffertstadion. Door adequaat optreden van de medische staf van N.E.C. en de snel gearriveerde ambulance, kon De Groot snel naar het Radboud Ziekenhuis worden vervoerd. Zijn toestand is momenteel stabiel. Zodra er meer duidelijkheid is, zullen wij dat op deze website melden.
Sterkte Ronnie
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:48:53 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73621499
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef DeVinger het volgende:
Als je gewoon met muts en sjaal (zwart) rondloopt en niets van clubcleuren laat zien dan moet je daar toch gewoon rond kunnen lopen?

De vraag is natuurlijk of je dat wil.
Mijn ervaring is dan juist van niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73626154
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Er waren ook mensen die nietsvermoedend in een McDonalds aan het eten waren. Deze moesten via de achteruitgang vluchten omdat er een grote groep Bad Blue Boys voor de deur stonden met metalen voorwerpen etc. Die hebben moeten rennen voor hun leven en met een taxi kunnen vluchten.
Maar de meeste mensen hadden daar geen problemen.
Dat was in Boekarest (Roemenië), niet in Zagreb (Kroatië).
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_73632640
Ah ok, dan haal ik ze door elkaar.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:24:05 #229
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73632852
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Dat was in Boekarest (Roemenië), niet in Zagreb (Kroatië).
Inderdaad. In Boekarest zijn wat losse groepjes aangevallen, waardoor er ook mensen uit voorzorg in het hotel bleven. Een aantal leden van de zogenoemde harde kern van N.E.C. hebben daar nog wel samen met Steau Boekarest een confrontentatie gehad met Dinamo Boekarest aanhangers heb ik gehoord.

Ik ben zelf niet in Zagreb geweest, maar de verhalen die ik gehoord heb waren allemaal positief. Niks naars gehoord eigenlijk. Alleen nu is N.E.C. natuurlijk een kleine club, en heeft AJAX een veel grotere reputatie op het gebied van hooligans en hebben zij tevens ook nog in het verleden aanvaringen gehad met Dinamo Zagreb supporters. Ik zou er inderdaad goed over nadenken, met in het achterhoofd die vermoorde Toulouse fan in Servië.
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:40:33 #230
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_73633458
Was een mooie VI-uitzending vanuit de Goffert
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73633511
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was een mooie VI-uitzending vanuit de Goffert
met een heerlijk objectieve Johan
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:17:12 #232
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73634606
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was een mooie VI-uitzending vanuit de Goffert
Ja er zat in ieder geval veel pit in.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:32:59 #233
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_73637906
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef J-heronimus het volgende:

[..]
........
Ik ben zelf niet in Zagreb geweest, maar de verhalen die ik gehoord heb waren allemaal positief. Niks naars gehoord eigenlijk.
.....
Een groep van +/- 5 supporters wilde na de wedstrijd wat eten, hebben wat klappen gehad en moesten hun NEC vlag afgeven. Maargoed, dan loop je ook tegen alle adviezen uitgedost, midden in de nacht, met een keine groep over straat...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_73641768
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:17 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja er zat in ieder geval veel pit in.
Was dat niet het woordje van Mario
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:30:22 #235
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_73641914
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Was dat niet het woordje van Mario
Jah, vanaf de successen in elk interview tot in den treure: PIT: Plezier, Instelling en Team...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_73645749
Derksen moest zich even profileren hoor als zijnde NEC-wannabee. Carlos werd wel even goed aan de tand gevoeld mbt Saidi, maar hij legde het wel goed uit. Voor beide partijen is dit gewoon de beste optie.

En voor het 4e jaar op rij een klein positief saldo als club zijnde jullie, kunnen wij niet zeggen
(maar hij zei er eerlijk bij, dat is eigenlijk apart gezien de vele verkopen en goede prestaties de afgelopen jaar)
pi_73651366
Als we geen Europees hadden gespeeld had ook NEC in de min gezeten
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:58:16 #238
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_73653993
En we moesten niet voor niets verlost zijn van Van Beukering's salaris...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_73654415
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En we moesten niet voor niets verlost zijn van Van Beukering's salaris...
En dat is NEC nu ook maar gedeeltelijk, naar het schijnt...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73655313
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef DeVinger het volgende:
Derksen moest zich even profileren hoor als zijnde NEC-wannabee. Carlos werd wel even goed aan de tand gevoeld mbt Saidi, maar hij legde het wel goed uit. Voor beide partijen is dit gewoon de beste optie.

En voor het 4e jaar op rij een klein positief saldo als club zijnde jullie, kunnen wij niet zeggen
(maar hij zei er eerlijk bij, dat is eigenlijk apart gezien de vele verkopen en goede prestaties de afgelopen jaar)
Derksen is idd een wannabe. Waarschijnlijk nooit eerder in de Goffert geweest die teringkneus.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:24:06 #241
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_73656759
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

Derksen is idd een wannabe. Waarschijnlijk nooit eerder in de Goffert geweest die teringkneus.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:31:06 #242
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73656995
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

Derksen is idd een wannabe. Waarschijnlijk nooit eerder in de Goffert geweest die teringkneus.
Doe eens normaal Je mag het best met iemand oneens zijn maar hou het wel een beetje netjes,
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:38:05 #243
47580 hoM3r
Our trip.
pi_73657260
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:39 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

Derksen is idd een wannabe. Waarschijnlijk nooit eerder in de Goffert geweest die teringkneus.
Er is niks wannabe aan Derksen. Is Borst ook wannabe Sparta? Is van Gelder ook wannabe Ajax/AFC?
pi_73658705
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Er is niks wannabe aan Derksen. Is Borst ook wannabe Sparta? Is van Gelder ook wannabe Ajax/AFC?
Nee, Borst heeft het namelijk zowat wekelijks over Sparta, bezoekt ook wedstrijden, en vindt het kut als ze weer eens verliezen. Zelfde geldt voor van Gelder. Het zijn ook respectievelijk een Rotterdammer en een Amsterdammer; Derksen komt uit het -doe normaal-gehucht Heteren wat dichtbij Arnhem ligt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-10-2009 20:33:20 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:59:07 #245
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73665785
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

Nee, Borst heeft het namelijk zowat wekelijks over Sparta, bezoekt ook wedstrijden, en vindt het kut als ze weer eens verliezen. Zelfde geldt voor van Gelder. Het zijn ook respectievelijk een Rotterdammer en een Amsterdammer; Derksen komt uit het -doe normaal-gehucht Heteren wat dichtbij Arnhem ligt.
Zijn familie komt oorspronkelijk uit het Waterkwartier en hij bezocht al op jonge leeftijd wedstrijden van NEC in de Goffert met zijn opa. Dat hij opgeroeid is in Heteren maakt hem niet meteen een wanabee, al was hij geboren en getogen in Shanghai.
pi_73666289
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de manier hoe Lamberto zich uit, maar ik bedoelde te zeggen met wannabee dat hij nu hij op locatie was wel heel erg probeerde te scoren, hij moest nog net zelf niet (hardop) lachen om zijn grappen . Een aantal weken terug kwam hij met de primeur dat Vitesse opgekocht zou worden door een uiterst gefortuneerde zakenman (eigennaar Afab) met een puur Vitessehart en hij zou staan in de top500 rijkste Nederlanders onder de 40, en nu is deze man ineens niet meer zo rijk en wil hij niets met Vitesse te maken hebben Er zal allemaal wel een kern van waarheid in zitten, maar die toon waarmee hij beide verhalen bracht (toen heel trots en nu heel lacherig) vond ik wel opvallend. Dat bedoel ik met wannabee, want een échte NEC-fan is hij niet volgens mij. Tenminste, vanuit Hilversum of Almere in de studio doet hij altijd maar wat lacherig over zijn liefde voor NEC en is het Genee die hem daar een beetje mee pest lijkt het. Maargoed, Derksen is wat dat betreft ook te nuchter (bedoel ik positief) om een clubhart te hebben en voelde zich nu gewoon ff thuis en was meer ontspannen. Dat kan ook.

Borst en Van Gelder zijn overigens duidelijk geen wannabee, die zijn uitgesproken voor hun club
pi_73668541
Euhm Derksen heeft nooit onder de tafel geschoven dat hij NEC fan is. Hij heeft echter als hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van NL de taak objectief te blijven en dan kan je niet te pas of te onpas je liefde voor een club uiten. Daarnaast zit hij nooit in de Goffert omdat hij het liever thuis volgt. Ieder zijn manier van volgen.... maar is ie dan een wannabee? nope
Het siert Johan zelf dat hij niet probeerd om een vinger in de pap te hebben betreft het bestuurd of handelen binnen NEC. Ik ben van mening dat Jack en Hugo dit wel doen.

Ontopic
Het gaat weer wat beter met Ron. Hij is van de hartapparatuur.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73669256
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef BasNijmegen het volgende:
Euhm Derksen heeft nooit onder de tafel geschoven dat hij NEC fan is. Hij heeft echter als hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van NL de taak objectief te blijven en dan kan je niet te pas of te onpas je liefde voor een club uiten. Daarnaast zit hij nooit in de Goffert omdat hij het liever thuis volgt. Ieder zijn manier van volgen.... maar is ie dan een wannabee? nope
Het siert Johan zelf dat hij niet probeerd om een vinger in de pap te hebben betreft het bestuurd of handelen binnen NEC. Ik ben van mening dat Jack en Hugo dit wel doen.
Dat heb je inderdaad beter verwoord. We zijn het er over eens dat Jack en Hugo duidelijk geen wannabee zijn. Maar is Johan echt nog zo begaan met NEC? Of gewoon omdat hij uit de streek komt? Dat bedoelde ik ook met nuchter, hij heeft het allemaal al wel gezien en vind het allemaal wel best. Als hij maar één keer in het jaar naar Amerika kan langs mooie nachtclubs. Hij gunt NEC het beste, maar het zal hem een worst wezen wanneer ze verliezen heb ik het idee. Op die manier wannabee, nu hij ter plekke was kwamen de mooie verhalen en de stokende woorden richting Arnhem. Maargoed, hoort er ook een beetje bij, het publiek vermaken Het was, naar eigen zeggen, het enige stadion waar hij nog kon komen zonder voor zijn leven te moeten rennen
pi_73679022
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Zijn familie komt oorspronkelijk uit het Waterkwartier en hij bezocht al op jonge leeftijd wedstrijden van NEC in de Goffert met zijn opa.
Tuurlijk Afgezien van het feit dat ie helemaal geen binding met de regio heeft is 'ie gewoon een sukkel die claimt NEC-fan te zijn, zonder dat 'ie dat ook maar op één enkele manier laat blijken. Hij is totaal niet geïnteresseerd in NEC, behalve als er iets misgaat zoals met Saïdi. Voor de rest zegt ie nooit iets over voor NEC waaruit kan blijken dat ie ook maar enigszins betrokken is. M.a.w. hij is gewoon een wannabe, zoals DeVinger al eerder zei.
pi_73680539
Hugo Borst zat vaak te zeiken dat ie Yuri Rose bijvoorbeeld niet goed genoeg vond, Johan Derksen verkondigt dan weer regelmatig dat ie NEC een matig elftal vindt hebben en dat Dwight Lodeweges niks toevoegt. Alleen deed hij dat maandagavond uiteraard niet.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73681536
Waar maken jullie je druk om
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73755981
Goossens ipv El Kabir.
Burgzorg ipv Wellenberg (blessure)
Radomski twijfelgeval ivm kuit
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:10:40 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73756320
Hm, de eerste 2 zijn niet echt een verslechtering
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:16:39 #254
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73756439
Ik heb Burgzorg nooit slecht zien spelen, die jongen speelt altijd met passie lijkt het. Goossens heeft mij nog niet kunnen overtuigen maar El Kabir ook niet, dus ben benieuwd.

Jeremain Lens misschien in de winterstop naar N.E.C. heb ik vandaag gehoord.
pi_73756770
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:16 schreef J-heronimus het volgende:
Jeremain Lens misschien in de winterstop naar N.E.C. heb ik vandaag gehoord.
Ik kan je uit de droom helpen.
Dat is on-zin. Gaat niet gebeuren. 100%
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73763943
El Kabir gepasseerd of geblesseerd?

Ben ook wel benieuwd hoe Goossens het gaat doen. Met hem en een opkomende Burgzorg op rechts krijgt Vleminckx misschien wat meer bruikbare ballen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:03:46 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73768899
Goossens heeft sowieso een lekker schot, mag hij ook wel eens demonstreren zondag
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73772859
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:53 schreef De_Hypotheker het volgende:
El Kabir gepasseerd of geblesseerd?

Ben ook wel benieuwd hoe Goossens het gaat doen. Met hem en een opkomende Burgzorg op rechts krijgt Vleminckx misschien wat meer bruikbare ballen.
Gepasseerd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73798838
Hmmm geen Radamoski.....
Gaat Goossens dan op het middenveld? Als dat zo zou zijn, dan zouden we 442 gaan spelen?
Ben benieuwd
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73808919
1-1 redelijk terecht?
Van mij uit iig wel en Van den Bergh naar latje trap sturen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:56:00 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73810015
Wel terecht

Ricky wist niet dat we hier in de rust aan latjetrap doen? Ik voorspelde het nog ook, maar het hele ADO-vak verwachtte het al, geloof ik.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73810960
NEC speelt echt als los zand. Ik zie geen dingen die geautomatiseerd of getraind lijken te zijn.
Leuk dat we met het eerste schot op doel scoren, maar voor de rest was het weer knake.
Pas in de tweede helft mochten we wat voetballen, maar dat is zoals zo vaak wat laat.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73811474
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Mark het volgende:
Wel terecht

Ricky wist niet dat we hier in de rust aan latjetrap doen? Ik voorspelde het nog ook, maar het hele ADO-vak verwachtte het al, geloof ik.
De verslaggever van EL: Ik krijg net van mijn producent te horen dat de bal tegen de lat gaat (2 sec later...) BANG!
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:32:17 #264
230675 appeltjap
omdat appel
pi_73815612
Net nog even de herhaling zitten kijken maar houdt die Immers het schot van Bier er toch wel weer even mooi met zijn arm eruit.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:27:20 #265
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73817921
Wat een goal van Goossens Doet met denken aan die tegen Twente vorig seizoen (ook 1-1) maar deze was mooier. Verder een bijzonder matige wedstrijd weer, vooral erg slordig van beide kanten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73822408
Gewoon een slechte wedstrijd. Tot aan minuutje 65 zonder strijd gespeeld en zonder dat prachtige schot van Goossens had je tot aan de 93e minuut zo door gespeeld. Het was gewoon vreselijk slecht en ik hoop dat ze na vandaag eindelijk realiseren dat ze iedere wedstrijd met zn alle moeten strijden. 90 minuten lang.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:49:29 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73826777
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef -J-D- het volgende:
NEC speelt echt als los zand. Ik zie geen dingen die geautomatiseerd of getraind lijken te zijn.
Leuk dat we met het eerste schot op doel scoren, maar voor de rest was het weer knake.
Pas in de tweede helft mochten we wat voetballen, maar dat is zoals zo vaak wat laat.
Er werden vandaag eigenlijk geen kansen geschapen. Het doelpunt is natuurlijk leuk, maar geen resultaat van een opgezette aanval. Ik miste vandaag wederom een soort van plan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:23:32 #268
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73828177
We missen gewoon creativiteit. We moeten momenteel roeien met de riemen die we hebben, maar ik mis nu toch wel een Shone en een Sibum.

Goal van Goossens
pi_73828337
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef J-heronimus het volgende:
We missen gewoon creativiteit. We moeten momenteel roeien met de riemen die we hebben, maar ik mis nu toch wel een Shone en een Sibum.

Goal van Goossens
Maar buiten dat, strijd zou bij sommige jongens ook niet teveel gevraagd zijn....
pi_73829402
Bruins huren in de winterstop?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73830497
Ja gaat men op zoek naar een 'vervanger' voor Schone?
pi_73835838
Ik moet zeggen dat ik Worm positief vond op de nummer 10 positie. Gretig en creatief. Alleen begrepen Davids en Vleminkcx zijn bedoelingen niet altijd. Vleminkcx speelde ook super, alleen gaat er niemand met hem mee . Met Vleminkcx moeten we echt 442 gaan spelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73842632
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Worm positief vond op de nummer 10 positie. Gretig en creatief. Alleen begrepen Davids en Vleminkcx zijn bedoelingen niet altijd. Vleminkcx speelde ook super, alleen gaat er niemand met hem mee . Met Vleminkcx moeten we echt 442 gaan spelen.
Worm is toch geen serieuze optie? Die zit al zolang tegen de basis aan te hikken, maar blijft er nooit langer dan een paar wedstrijden staan omdat hij dat niveau niet vol kan houden. Kan een leuke invaller zijn, af en toe zijn wedstrijdjes meepakken, maar die hoort toch niet in de Eredivisie thuis?
pi_73857824
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Worm is toch geen serieuze optie? Die zit al zolang tegen de basis aan te hikken, maar blijft er nooit langer dan een paar wedstrijden staan omdat hij dat niveau niet vol kan houden. Kan een leuke invaller zijn, af en toe zijn wedstrijdjes meepakken, maar die hoort toch niet in de Eredivisie thuis?
klopt
zou eigenlijk ook weggaan voor aanvang dit seizoen
maar door alle problemen /dunne selectie mocht hij blijven

wanneer leert nec nou eens dat als je op achterstand komt je geen wedstrijd wint
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73858381
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Worm is toch geen serieuze optie? Die zit al zolang tegen de basis aan te hikken, maar blijft er nooit langer dan een paar wedstrijden staan omdat hij dat niveau niet vol kan houden. Kan een leuke invaller zijn, af en toe zijn wedstrijdjes meepakken, maar die hoort toch niet in de Eredivisie thuis?
Zeker wel een serieuze optie, als hij maar op 10 speelt. Gister was het voor het eerst sinds HSV uit dat Worm op 10 speelde. En dit resulteerde in zijn beste wedstrijd dit seizoen. Worm deed het gister prima.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73858809
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zeker wel een serieuze optie, als hij maar op 10 speelt. Gister was het voor het eerst sinds HSV uit dat Worm op 10 speelde. En dit resulteerde in zijn beste wedstrijd dit seizoen. Worm deed het gister prima.
Eens. Worm is een uitstekende 10 voor NEC maar een verschrikkelijke buitenspeler. Met Worm op 10 ben je qua creativiteit tenminste niet meer afhankelijk van Radomski en heb je ook nog iemand die een prima corner kan nemen.
pi_73862174
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eens. Worm is een uitstekende 10 voor NEC maar een verschrikkelijke buitenspeler. Met Worm op 10 ben je qua creativiteit tenminste niet meer afhankelijk van Radomski en heb je ook nog iemand die een prima corner kan nemen.
Alleen moet worm de corner niet op rechts nemen..... Ballen gaan altijd over achterlijn :S
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73863212
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Alleen moet worm de corner niet op rechts nemen..... Ballen gaan altijd over achterlijn :S
Ja dat was een hele slechte. Maar verder moet je het met me eens zijn dat hij een verlichting is qua corners vergeleken met el-ak en voorheen Schone.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:04:14 #279
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73864005
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73864302
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
Prima idee
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73864485
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
Goossens mag hem ook nemen. Het enige wat ik eis is dat el-ak er voortaan vanaf blijft want geen een corner komt aan. En aangezien het opbouwen niet goed is en je nauwelijks kansen creert, zijn de corners met lange en kopsterke mensen als Zomer, van Eijden en natuurlijk Vleminckx een heel belangrijk wapenfeit. En die corners van el ak gaan nog geen meter hoog
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:41:39 #282
47580 hoM3r
Our trip.
pi_73865537
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de manier hoe Lamberto zich uit, maar ik bedoelde te zeggen met wannabee dat hij nu hij op locatie was wel heel erg probeerde te scoren, hij moest nog net zelf niet (hardop) lachen om zijn grappen . Een aantal weken terug kwam hij met de primeur dat Vitesse opgekocht zou worden door een uiterst gefortuneerde zakenman (eigennaar Afab) met een puur Vitessehart en hij zou staan in de top500 rijkste Nederlanders onder de 40, en nu is deze man ineens niet meer zo rijk en wil hij niets met Vitesse te maken hebben Er zal allemaal wel een kern van waarheid in zitten, maar die toon waarmee hij beide verhalen bracht (toen heel trots en nu heel lacherig) vond ik wel opvallend. Dat bedoel ik met wannabee, want een échte NEC-fan is hij niet volgens mij. Tenminste, vanuit Hilversum of Almere in de studio doet hij altijd maar wat lacherig over zijn liefde voor NEC en is het Genee die hem daar een beetje mee pest lijkt het. Maargoed, Derksen is wat dat betreft ook te nuchter (bedoel ik positief) om een clubhart te hebben en voelde zich nu gewoon ff thuis en was meer ontspannen. Dat kan ook.

Borst en Van Gelder zijn overigens duidelijk geen wannabee, die zijn uitgesproken voor hun club
Om het maar weer even omhoog te halen. Ik vind het dus schijtirritant dat Jack alles constant probeert te linken met Ajax, Hugo linkt zijn ervaringen bij Sparta altijd mooi met wat algemenere onderwerpen. Het lijkt mij voor de rest van Nederland totaal oninteressant hoe het gaat met NEC, en als je NEC niet kan relativeren ben je ronduit naief, en Derksen is dat niet. Veel irritanter vind ik Jochem van Gelder en Fons de Poel die proberen te scoren in de regio door te pas en te onpas vertellen dat ze vroeger met pappa altijd naar de oude Goffert gingen en dat je geen NEK mag zeggen.

On topic: Wat een goal.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:44:18 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73865624
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
Ik zie hem liever rand 16 voor de afvallende bal
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73866413
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik zie hem liever rand 16 voor de afvallende bal
Daar heb je dan ook wel weer een punt
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73867768
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik zie hem liever rand 16 voor de afvallende bal
Idd whehe

@ hom3r: true true
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:13:51 #286
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73870874
Wat gaan jullie stemmen m.b.t. de tribuneverwarming? De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen. Als 60% dit niet meer nodig vindt gaat deze weg.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73870904
Laten hangen die zooi, al dat onzinnige geleuter over het milieu
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73873191
Ik zit te ver naar voren (aan het veld) om iets van de warmte mee te krijgen. Ik moet het doen met de warmte die de spelers op mij overbrengen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_73880191
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:13 schreef Zero2Nine het volgende:
De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen.
Ik kan makkelijk zonder, maar deze reden zorgt er misschien wel voor dat ik ze wil laten hangen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:25:23 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73881018
Totale onzin om die zooi nu op te laten ruimen.. De gemiddelde verwarmingselementen kosten bij fabricage veel meer dan dat ze verbruiken aan energie tijdens het gebruik. Dus het zou vrij klimaatonvriendelijk zijn die dure en vervuilende units weg te laten halen nu ze er nog geen 10 jaar hangen.

Als ze niet aangeschaft waren..okay.. je zou nu beter kunnen stemmen of de NEC-shirts nog gewassen moeten worden op 60 ipv op 30 graden dan of de stadionverwarming weggehaald wordt. Raar dat hier wel een bindend referendum over wordt gehouden, maar bij "belangrijke" zaken totaal geen inspraak mogelijk is
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73885349
Heel simpel, om het gewone volk te laten denken dat ze inspraak hebben.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:29:16 #292
47580 hoM3r
Our trip.
pi_73885538
Weghalen die verwarmingselementen en ter compensatie iedere bezoeker een mooie gebreide wollen NEC-trui geven!
pi_73989235
Babos is twijfelachtig voor zondag ivm rugproblemen.
Morgen is hij jarig, overigens
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:06:08 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73990074
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat gaan jullie stemmen m.b.t. de tribuneverwarming? De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen. Als 60% dit niet meer nodig vindt gaat deze weg.
Tot nu toe bijna 1000 stemmen: 75% is tegen weghalen. Benieuwd of ze de vereiste 3000 stemmen gaan halen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73993612
De Trouwe honden melden iets met betrekking tot terug komen van Lens naar NEC, weet iemand hier nog wat meer van? De informatie op de site is vrij beperkt.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_73994523
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:14 schreef appeltjap het volgende:
De Trouwe honden melden iets met betrekking tot terug komen van Lens naar NEC, weet iemand hier nog wat meer van? De informatie op de site is vrij beperkt.
Ja, Marcel Boekhoorn heeft op quotenet gesuggereerd dat hij graag de hele voorhoede van AZ naar NEC zou willen halen, plus "die rechtsback" Jaliens. Natuurlijk meent hij dit(waarschijnlijk) niet echt, alleen voor lens lijkt NEC wel in de markt omdat hij Lens vorig seizoen al in de belangstelling stond bij Boekhoorn. Dus wie weet......
pi_73994634
JD heeft laatst duidelijk gezegd dat het niet waar was toch? (nou weet ik niet of hij de waarheid weet)
pi_73999503
K neem mijn neefje woensdag mee naar de bekerwedstrijd.. Gek op NEC issie
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:28:12 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74002842
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:48 schreef DeVinger het volgende:
JD heeft laatst duidelijk gezegd dat het niet waar was toch? (nou weet ik niet of hij de waarheid weet)
Over het algemeen is hij goed ingevoerd. Daarnaast heeft Lens zelf ook al aangegeven voor zijn kansen in Alkmaar te willen gaan, en gezien het aantal speelminuten zie ik hem zeker niet op korte termijn verkassen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74004351
Ik hou van Geruchten
Website: Sneaker-forum.nl
pi_74004363
vol
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')