Meer dan basisverzekering + tandarts heb je ook niet nodig imo.quote:Op zondag 13 september 2009 09:05 schreef etidoc het volgende:
- Alleen de basisverzekering is geen optie omdat die steeds verder uitgekleed wordt.
Niet als je nooit ergens last van hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 09:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meer dan basisverzekering + tandarts heb je ook niet nodig imo.
Met een beetje geluk verdienen we ook aan die nonsens in Afghanistan, asielzoekers, de EU en het koningshuis. Maar indirecte baten zijn niet altijd makkelijk in kaart te brengen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:12 schreef Tahiti het volgende:
Buiten het geld dat we kwijt zijn aan bankiers, joint strijk ijzers () die nonsens in Afghanistan, enorme instroom asielzoekers (Somaliers en Irakezen) de EU, koningshuis, enz. enz.
Voor fysio bijv. heb je een flinke aanvullende verzekering nodig....quote:Op zondag 13 september 2009 09:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meer dan basisverzekering + tandarts heb je ook niet nodig imo.
Het zou inderdaad mooi (illusie) zijn als we daaraan verdienen, maar ik vraag me af of dit ten koste moet gaan van o.a. onderwijs en gezondheidszorg. Ik bedoel die paar miljoen die ze denken de komende jaren te kunnen bezuinigen door de stufi te bevriezen mogen ze van mij ze ook bij tante Bea en Wim-Lex vandaan halen dan kopen ze maar wat minder vakantiehuisjes.quote:Op zondag 13 september 2009 09:44 schreef waht het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdienen we ook aan die nonsens in Afghanistan, asielzoekers, de EU en het koningshuis. Maar indirecte baten zijn niet altijd makkelijk in kaart te brengen.
Ik heb al jaren alleen een basisverzekering en ik denk dat de premie die je daarmee uitspaart genoeg is om een eventuele fysio een periode lang van te betalen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:57 schreef etidoc het volgende:
Voor fysio bijv. heb je een flinke aanvullende verzekering nodig....
IJsland was voor mij altijd het beloofde landquote:Op zondag 13 september 2009 10:05 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben al en beetje begonnen met rondkijken in welk land ik over 10 jaar woon.
Nederland gaat echt naar de klote op deze manier
Precies. Pak de bureaucratie eens aan. Pim Fortuin had jaren terug echt wel een goed punt, er blijft teveel geld hangen in de enorme bureaucratie die wij hierzo hebben. Maar ja, het is natuurlijk wel erg lastig om te gaan bezuinigen op dingen die je zelf doet. Klein voorbeeldje: Ik weet nog wel dat ze vorig jaar een voorstel hadden ingediend om niet elke ambtenaar op de ministeries een koffiezetapparaat op hun kamer te zetten, maar gewoon een op de gang... je had ze eens moeten horen! Dat werd wel erg snel afgeschoten, laten we dan maar liever gaan bezuinigen op de huur/zorg-toeslag! De zwakkere schouders tillen de meeste lasten wel.quote:Op zondag 13 september 2009 09:12 schreef Tahiti het volgende:
De vader (middelmatige gemeente ambtenaar) van een vriend van me is al op zijn 50e met pre-pensioen gegaan ook dat geld moet tot zijn 65e moet toch ergens vandaan komen. Buiten het geld dat we kwijt zijn aan bankiers, joint strijk ijzers () die nonsens in Afghanistan, enorme instroom asielzoekers (Somaliers en Irakezen) de EU, koningshuis, enz. enz.
laten we de marktwerking op de zorg zetten dan wordt het goedkoper...quote:Op zondag 13 september 2009 09:05 schreef etidoc het volgende:
- Zorgpremies blijven elk jaar stijgen
- Alleen de basisverzekering is geen optie omdat die steeds verder uitgekleed wordt.
ja dat loop ik ook al jaren te zeggen ..quote:Op zondag 13 september 2009 11:08 schreef wendytje het volgende:
[..]
laten we de marktwerking op de zorg zetten dan wordt het goedkoper...
eerst betaalde ik F48 per maand, nu ¤135 per maand....
en het gaat nog veel erger worden
Dat uitsparen gebeurt waarschijnlijk voor een goede reden, zoals iets meer beleg voor op je brood. of dacht je dat iedereen dat in een potje stopt just in case ze even een half uurtje door een chiropractor door elkaar geschud kunnen worden voor een eurootje of 90?quote:Op zondag 13 september 2009 10:09 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik heb al jaren alleen een basisverzekering en ik denk dat de premie die je daarmee uitspaart genoeg is om een eventuele fysio een periode lang van te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |