Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djsquote:Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
Hier idem.. morgen maar weer eens 3FM checken en straks niet vergeten om RegioFM er even af te halen want de ochtendshow is daar heel vaag op zondagochtend
Zekers, geen geouwehoer gewoon relaxte muziekquote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djs
Ik heb vanmiddag een heleboel Beatles zitten luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik draai zondagochtend altijd platen vorige week pink floyd nog en ik ga denk ik morgen voor de the beatles die ik vandaag even gekuikt heb heerlijk is dat op zondagochtend geen geklets van djs
(Even stangen...)quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een heleboel Beatles zitten luisteren![]()
Dat gaat echt nooit vervelen, hoe vaak ik het ook hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |