abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_72651865
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef randomosity het volgende:

[..]

Nee... Hoe ziet jouw CD'tje eruit dan Bij mij is het hoesje zwart met op de voorkant een groene vlinder en op de achterkant een roze... de cd zelf is oranje, met de tracklisting erop. Die staat nl. niet op de cdhoes.
Heb je geen speciale / gesigneerde ?
Nee, ik deed dat plaatje alleen voor de goede volgorde qua nummers erbij.
Heb zelf wel de gewone, met aan de ene kant een groene vlinder en aan de andere kant een roze/paarse.

De naamgeving van de liedjes klopt echter van geen kant dus bij mij, normaal staat Glass of Water op 1 (zie ook die afbeelding), dat heb ik dan ook, alleen heet het Life in Technicolor

edit: staat er een setlist op de cd, bij mij namelijk niet
pi_72652036
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef CoExist het volgende:

[..]

Canon Ixus 75.
Snap er nog steeds niets van, maar dat ding filmt echt super!
Jeetje. Mijn ervaringen met Canon filmpjes zijn altijd heel slecht geweest, maar jouw filmpjes zijn echt heel goed dan.


Gisteren was weer geweldig, we stonden meter of 10 van het podium, af en toe last van te lange mensen Maar wel meer kunnen zien van de band dan in Ahoy Helaas toen het afgelopen was de verkeerde uitgang gekozen en nergens pendelbussen kunnen vinden Tot 3 keer toe de verkeerde kant op worden gestuurd toen we vroegen welke kant het station was. Groepje gozers waren ook de weg kwijt, maar samen hebben we na 2 uur lopen toch nog het station gevonden en net de laatste trein gehaald. Dat was wel even wat minder tof. Maar ach
pi_72652133
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:49 schreef CoExist het volgende:

[..]

Huil je om 't nummer of om de kwailiteit van m'n video?
YouTube verprutst de kwaliteit nl. aardig...
Om het nummer zelf. Was emotioneel moment voor me en als ik het dan (zeker met die kwaliteit) terug zie dan komt het weer wat naar boven.
Super gefilmd
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72652285
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Operc het volgende:
Ik heb beide dagen moeten werken en helaas geen CDtje kunnen bemachtigen daardoor.
Maar even een tip voor een volgende keer als Pinnen bij de merchandise niet kan (kreeg die vraag vaak, stond bij een polsbandjesstand), en er geen losse pinautomaten op het terrein staan: Ga naar de muntenbalie, vraag of je munten daar kunt inwisselen voor geld. Als dat kan, koop daar munten met je Pinpas en lever ze meteen weer in.
Moet je even op Marktplaats kijken, daar zijn genoeg simpele zielen die een luttele 10 euro voor hun DRUM-shag belangrijker vinden dan een speciaal verkregen cd'tje.
pi_72653180
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:43 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Nee, ik deed dat plaatje alleen voor de goede volgorde qua nummers erbij.
Heb zelf wel de gewone, met aan de ene kant een groene vlinder en aan de andere kant een roze/paarse.

De naamgeving van de liedjes klopt echter van geen kant dus bij mij, normaal staat Glass of Water op 1 (zie ook die afbeelding), dat heb ik dan ook, alleen heet het Life in Technicolor

edit: staat er een setlist op de cd, bij mij namelijk niet


met hoesje:

en nu foto's van jouw CD. Ben eigenlijk wel benieuwd nu :S
pi_72655037
Gisteravond voor het eerst naar Coldplay geweest en ik vond het geweldig!
Waren er rond half 6 denk ik, hoefden op dat moment ook nauwelijks op de pendelbussen te wachten. Wat ik van anderen begreep is dat het later dus erg druk werd. Anyway, zo op het terrein en eerst even lekker gegeten, wat ook al goed geregeld was. Er was echt van alles te verkrijgen!
Vervolgens een plekje opgezocht, we hebben uiteindelijk in het voorste vak gestaan op een meter of 20 van de catwalk zeg maar. Dan zie je tenminste ook nog wat ! Relaxte mensen om ons heen en ook een groepje enthousiaste lui
De drukte daar viel me alles mee. Miss Montreal was wel aardig, maar (nog) niet meer dan dat. White Lies kende ik tot gisteravond nog niet, maar vond het een leuke band. Ga daar zeker nog meer van luisteren.
Toen Coldplay bijna begon vond ik de keuze voor de nummers die net iets voor negen uur gespeeld werden erg grappig: U2 (met magnificent), vervolgens Eminem (dacht ik, ben niet zo thuis in die muziek ) en daarna Andre Rieu!

Kippenvel toen het begon, geweldige sfeer wisten ze te creëren door onder andere die balonnen, confetti en mooi gebruik van die bollen. Het geluid vond ik op de plaats waar wij stonden prima, maar ik kan me voorstellen dat het verder naar achter toe best zacht was. Tussendoor een paar keer snel wat drinken gehaald, dat was zo gebeurd. Op terugweg zijn we verkeerd gelopen waardoor we de bussen gemist hebben, maar het lopen viel me alles mee. In de trein lekker kunnen zitten, is wel lekker na zo'n dag. Vandaag het cd'tje opgezet en dit is een erg leuk aandenken. Jammer van die figuren die ze op marktplaats zetten. En wat betreft het bekers oprapen... heb zelf 1x een stuk of 3 bekers gepakt om de 10 bekers vol te maken, er liepen ook een paar figuren rond die ook tijdens het concert stug door bleven gaan met verzamelen. Stelletje paupers, daarvoor ga je toch niet naar een concert
Maar goed, daar heb ik me verder niet aan gestoord. Ik vond het een geweldige avond!

Oh ja: http://link.marktplaats.nl/278325174
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:31:06 #82
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72655741
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Fyodor het volgende:

Toen Coldplay bijna begon vond ik de keuze voor de nummers die net iets voor negen uur gespeeld werden erg grappig: U2 (met magnificent), vervolgens Eminem (dacht ik, ben niet zo thuis in die muziek ) en daarna Andre Rieu!
Het was Jay-Z
Alhoewel ik dan liever 99 problems had gehoord, maargoed, deze was iets dansbaarder
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72656067
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef Veerboot het volgende:
Mooie foto's, Gamedemon
Superfoto's! Jou zag ik je met je Nikon voor me staan! Op de foto die je hebt genomen van achter het veld sta ik zelfs op, grappig! (die kale kerel in het midden met bril). Hoe heb je die camera mee naar binnen gekregen? Toen ik 'm zag had ik echt zoiets van... shit, had ik de mijne maar meegenomen. Maarja, bedankt voor de foto's!

Dan heb jij waarschijnlijk ook die vier ADHD pupers ook meegemaakt - hahahaha!

Iets anders: wat vonden jullie van de schoonmaker voor de start van de show? (na het nummer van U2 over de speakers)
pi_72656112
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:40 schreef 1972 het volgende:

[..]

Iets anders: wat vonden jullie van de schoonmaker voor de start van de show? (na het nummer van U2 over de speakers)
Dat was erg tof.
Hopen dat het echt een improvisatie was, maar het zal wel niet.
pi_72656216
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef randomosity het volgende:

[..]


[ afbeelding ]
met hoesje:
[ afbeelding ]
en nu foto's van jouw CD. Ben eigenlijk wel benieuwd nu :S
ok, die kleine lettertjes had ik nog niet gelezen
maar toch, als ik hem nu in ga afspelen, gewoon via pc, dan staat er deze volgorde:

- Life In Technicolor
- Cemeteries Of London
- Lost!
- 42 - Coldplay
- Lovers In Japan/Reign Of Love
- Yes
- Viva La Vida
- Violet Hill
- Strawberry Swing

Terwijl sommige van die nummers niet eens op de CD staan
pi_72656296
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

ok, die kleine lettertjes had ik nog niet gelezen
maar toch, als ik hem nu in ga afspelen, gewoon via pc, dan staat er deze volgorde:

- Life In Technicolor
- Cemeteries Of London
- Lost!
- 42 - Coldplay
- Lovers In Japan/Reign Of Love
- Yes
- Viva La Vida
- Violet Hill
- Strawberry Swing

Terwijl sommige van die nummers niet eens op de CD staan
Volgens mij is hij in de war dan met het album van Coldplay, want die staan er in die volgorde op.
pi_72656622
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef LeonH het volgende:

[..]

Het was Jay-Z
Alhoewel ik dan liever 99 problems had gehoord, maargoed, deze was iets dansbaarder
Welk nummer van Jay-Z was het?
pi_72656696
Jaaaaaaa, dat nummer van US was vet! Vond het al een mooi nummer en het dan ook nog eens door die speakers horen was toch wel ff leuk
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:59:06 #89
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72656716
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef NvM het volgende:

[..]

Welk nummer van Jay-Z was het?
I Just Wanna Love You (Give it 2 me)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72657193
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Volgens mij is hij in de war dan met het album van Coldplay, want die staan er in die volgorde op.
Je bedoelt de Media Player?
Wel raar opzich, maar maakt me niet zoveel uit.
De nummers die erop staat zijn namelijk wel erg goed
pi_72657505
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef NvM het volgende:

[..]

Welk nummer van Jay-Z was het?
Jay-Z? Ik dacht dat het NERD was
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:23:12 #92
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72657628
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Dupje het volgende:

[..]

Jay-Z? Ik dacht dat het NERD was
Doen er wel op mee ja :p

Die cd is trouwens wel heel zwaar genieten! Kippenvel wanneer ik Fix You hoor en de mensen het hoor meezingen. Emotioneel plaatje blijft het...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72657656
Ik zie ze volgend weekend in Wembley. Erg zin in. Zo te lezen was het concert in ieder geval goed! Wel jammer dat ze dus nog steeds ongeveer dezelfde setlist spelen als in ahoy.
pi_72658412
Die schoonmaker was echt grappig! Maar zal heus geen improvisatie zijn geweest. Hij had geen reden om daar te vegen. Dan had hij sowieso ook wel de andere kant schoon moeten maken, of iemand anders. Dat gebeurde ook niet.

Maar het was een leuk moment nadat iedereen al zo lang had staan wachten! Die norse meid die de hele tijd de catwalks afliep was ook niet echt gezellig

Maar toch een paar dingen die ons concert zo bijzonder maakte! Johnny's verjaardag! De fout van Chris (wie hoorde hem?? ik merkte er niets van)! Chris die languit ging liggen een minuut lang ofzo Hoewel die dat misschien woensdag ook al had gedaan.

Het was echt bijzonder! Ontzettend mooie aankleding, en een onwijs spectaculaire show. Wie vond de videoshow bij Glass of Water (die overigens praktisch niemand kende ) ook zo geweldig mooi? Zou die video graag willen hebben!
pi_72659222
Goede show opzich wel, maar ik heb ze nu wel weer genoeg gezien voor een paar jaar.
pi_72659279
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

Doen er wel op mee ja :p

Die cd is trouwens wel heel zwaar genieten! Kippenvel wanneer ik Fix You hoor en de mensen het hoor meezingen. Emotioneel plaatje blijft het...
Grappig altijd dat zoveel mensen dat een goed nummer vinden, persoonlijk vind ik het één van de minste nummers van ze.

De setlist was beide dagen trouwens wel echt vrijwel hetzelfde. Alleen speelde ze op woensdag Trouble midden in 't publiek, en op donderdag Green Eyes.
pi_72659406
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:13 schreef frien het volgende:

Voorprogramma was waardeloos (naar mijn mening), bij de eerste band was de sfeer echt dood en de Flaming Lips was meer een freakshow om naar te kijken dan muziek.
Bat for Lashes was helemaal niet slecht, integendeel zelfs. Maar het was wel erg goed te merken dat vrijwel niemand ze kende. Daar verbaasde ik me bij White Lies trouwens ook wel over, toch redelijk bekend.

Maar de voorprogramma's waren in ieder geval niet echt een succes geloof ik nee, voor het merendeel van het publiek dan.
pi_72659708
super was het gister

met Viva la Vida ging het wel lekker los zeg, heerlijke setlist ook
pi_72659772
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Bat for Lashes was helemaal niet slecht, integendeel zelfs. Maar het was wel erg goed te merken dat vrijwel niemand ze kende. Daar verbaasde ik me bij White Lies trouwens ook wel over, toch redelijk bekend.

Maar de voorprogramma's waren in ieder geval niet echt een succes geloof ik nee, voor het merendeel van het publiek dan.
Bat for Lashes was erg tof inderdaad.
0 topics op naam. 14.gif
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')