abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:09:03 #76
3185 Adelante
To let it go now
pi_74794692


Mona Chocodreams, prima cacaosmaak
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74798053
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Mona Chocodreams, prima cacaosmaak
Is dat een luchtig toetje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:28:17 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_74798255
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat een luchtig toetje?
quote:
Met hun nieuwe chocolademousse, ‘ChocoDreams extra intens’ biedt Mona je een lekker momentje voor jezelf. Ze worden gemaakt van gesmolten pure chocolade en cacao. Daarom hebben ze een intensere smaak dan andere soorten chocolademousse, waarin alleen cacaopoeder wordt gebruikt. ChocoDreams zijn daardoor niet alleen erg geschikt als toetje na het eten, maar ook als ‘uitgesteld toetje’: lekker ’s avonds op de bank tijdens een film of als een cadeautje voor jezelf na een dag hard werken.
Mousse dus, maar zo heel luchtig vond ik 'm niet, zat flink vol na zo'n bakje. Maar door de pure smaak wel erg lekker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74798395
Hmm, ze hebben al een heerlijke chocolademouse, het klinkt een beetje overbodig, maar ik ga het proberen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74798441
tvp
pi_74798950
Carvan Cevitam specials perzik



Gekregen bij de AH webwinkel. Ik ben er niet kapot ik vind het een saaie smaak, niet zoet, niet fris, gewoon water met een smaakje. Het doet me niets in ieder geval.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:47:01 #82
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_74803597
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:48 schreef _Arual_ het volgende:
Loopt dat nou echt, die Breaker? Heb toch veel met de trein gereisd, en dan zie je zowat alle mogelijke tussendoortjes wel voorbij komen, maar Breakers? Nee, nooit. Ik vind ze ook vrij prijzig.
Het houdt het al een paar jaar vol, dus blijkbaar is het rendabel voor Friesche Vlag. Misschien is het meer iets voor in de auto?
pi_75018428
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:04 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
De andere smaak is: Cruesli Delicious koffie, speculaas, chocolade.

Subtiel koffie aroma van vers gebrande koffiebonen, brosse stukjes speculaas voor een kruidige bite en de intense smaak van Belgische chocolade
Gisteren gevonden bij de SuperdeBoer.
Hmmmm. Ga ik denk ik niet nog eens kopen. Koffiesmaak is niet echt subtiel
  donderdag 26 november 2009 @ 16:42:26 #84
3185 Adelante
To let it go now
pi_75024641


caramel fudge
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75025245
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

caramel fudge
Oeh, als ze die nou in mn buzzer-pakket hadden gedaan.....
  donderdag 26 november 2009 @ 17:09:11 #86
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_75025637
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

caramel fudge
Ik dacht dat dit de nieuwe buzz was dus ik had er 2 gekocht, van iedere smaak 1 en dacht lekker te gaan genieten.
Maar wat vallen deze tegen, mousse is niet luchtig en de toegevoegde stukjes voegen eigenlijk niets toe.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_75059283
gister gekocht bij de appie : diva popcorn .in 2 varieteiten ,parmezaanse kaas\pesto en aceto balsamico\zeezout . die met kaas is verslavend lekker !! die ander van de week even proberen .
pi_75059707
weet niet of iemand me voor is geweest, maar die nieuwe mars 3planets zijn aardig goed te kanen!

Drie verschillende bollekes in een zak.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_75141377
Ik heb dit net meegenomen!
quote:

Met de chocosticks van Chocxx en een kop hete melk maak je snel én gemakkelijk de allerlekkerste verse warme chocolademelk. Deze nieuwe manier van chocolademelk maken gaat simpelweg uit van de beste basisingrediënten: ambachtelijke Belgische chocolade én verse, liefst volle melk. Roer de chocoladestick met zachte pralinevulling even rond in de hete melk en geniet van een ultiem chocolade verwenmoment voor jezelf. Chocxx is dan ook een ‘must’ voor elke ‘chocoholic’!

Chocxx is gemaakt van de beste kwaliteit Callebaut chocolade met een zachte pralinevulling van binnen. Hierdoor smelt de stick goed in de hete melk. Chocxx is leverbaar in de smaken melk en puur, bevat geen kunstmatige smaak- of kleurstoffen en is glutenvrij.

Chocxx is te vinden in het koffie- en theeschap bij de grotere AH-fillialen, bij Super de Boer en Dekamarkt. De consumentenadviesprijs bedraagt ¤ 2,99 voor vier sticks.
Wel een beetje aan de prijs, maar wilde het toch eens proberen . Het werkt trouwens ook nog, het ziet er ook precies hetzelfde uit als op het plaatje !
Shine bright like a diamond.
pi_75151849
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

caramel fudge
die zien er echt te lekker uit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75152048
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
gister gekocht bij de appie : diva popcorn .in 2 varieteiten ,parmezaanse kaas\pesto en aceto balsamico\zeezout . die met kaas is verslavend lekker !! die ander van de week even proberen .
Ik vond die met parmezaanse kaas best lekker, maar de textuur vond ik maar zo zo.
pi_75169595
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:04 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb nu de: Cruesli Delicious amandelkoekjes, aarbeien, vanille.

Italiaanse knapperige amandelkoekjes met zachte amandelsmaak, frisse aardbeien en een vleugje vanille

Erg knappering, lekker met de bitterkoekjes, flinke stukken, geen kruimelwerk.

De andere smaak is: Cruesli Delicious koffie, speculaas, chocolade.

Subtiel koffie aroma van vers gebrande koffiebonen, brosse stukjes speculaas voor een kruidige bite en de intense smaak van Belgische chocolade


ik heb ze !

om precies te zijn zit ik nu aan de koffie koekjes en ze zijn errug lekker

goeie tip
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:05:18 #93
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75177257
Overigens, m.b.t. mijn enigzins flauwe gemalen fietsen opmerking:
http://mobile.fok.nl/nieuws/119422
Ben toch een beetje huiverig m.b.t. cruesli..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75208984
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik vond die met parmezaanse kaas best lekker, maar de textuur vond ik maar zo zo.


weet je nog ,vroeger die kaaspopcorn van smiths ,die was echt vet lekker ! vond deze er heel in de verte op lijken .
  woensdag 16 december 2009 @ 12:47:12 #95
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_75684089


Duo Penotti Speculaas.

Hazelnootpasta met een deel speculaassmaak erbij. Best wel te doen, ik hou wel van chocopasta.
Maar als je zin hebt in speculaaspasta op je brood zou ik toch kiezen voor Speculoos

Hier is de speculaas smaak niet heel erg aanwezig aangezien je 3 smaken hebt in 1 pot. Of je moet het speculaasgedeelte eruit vissen ofcourse
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_75684578
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef June. het volgende:
Ik heb dit net meegenomen!
[..]

Wel een beetje aan de prijs, maar wilde het toch eens proberen . Het werkt trouwens ook nog, het ziet er ook precies hetzelfde uit als op het plaatje !
Lidl verkoopt ze voor 1.69 per twee. Erg lekker!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_75685425
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Mona Chocodreams, prima cacaosmaak
Ik koop eigenlijk nooit meer toetjes in de winkel, maar naar aanleiding van dit topic toch maar eens geprobeerd. En baaaaaaaah! Bah! Helemaal vergeten hoe ongeloofelijk niksig en stom chocolademousse uit de supermarkt smaakt. Brr. Na vier happen weggegooid, en van weeromstuit zelf mousse gemaakt.

Trouwens, voor mensen die die blokjes chocolade op een stokje nogal aan de prijs vinden: koop gewoon eens een reep chocolade die je heel erg lekker vindt en los de helft hiervan op in een warm steelpannetje melk. Zelfde effect, goedkoper, en meer keuze in soort chocolade.
Ik maak warme chocolademelk graag met een heleboel gesmolten melkchocolade van Cote d'Or erin, (en een snuf cayennepeper! en daar krijg je me dan toch rijke, diepe chocomelk van!
Let me see you stripped down to the bone
pi_75686326
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik koop eigenlijk nooit meer toetjes in de winkel, maar naar aanleiding van dit topic toch maar eens geprobeerd. En baaaaaaaah! Bah! Helemaal vergeten hoe ongeloofelijk niksig en stom chocolademousse uit de supermarkt smaakt. Brr. Na vier happen weggegooid, en van weeromstuit zelf mousse gemaakt.

Trouwens, voor mensen die die blokjes chocolade op een stokje nogal aan de prijs vinden: koop gewoon eens een reep chocolade die je heel erg lekker vindt en los de helft hiervan op in een warm steelpannetje melk. Zelfde effect, goedkoper, en meer keuze in soort chocolade.
Ik maak warme chocolademelk graag met een heleboel gesmolten melkchocolade van Cote d'Or erin, (en een snuf cayennepeper! en daar krijg je me dan toch rijke, diepe chocomelk van!
Maar een reep Cote d'Or kost ook niet niks Maar klinkt heerlijk!
En hoe maak jij mousse?
pi_75687096
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

caramel fudge
Ik vond de mousse wel lekker, maar die stukjes 'fudge' heel vreemd, en niks toevoegen.
pi_75688185
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar een reep Cote d'Or kost ook niet niks Maar klinkt heerlijk!
En hoe maak jij mousse?
Och, ik kocht er vanmorgen nog eentje van EUR 1,60 en aangezien die repen nogal flink zijn haal ik daar minstens zes heel chocoladerige bekers chocolademelk uit.

O, en zelfgemaakte mousse is natuurlijk sowieso niet te vergelijken met wat je premade in de supermarkt koopt, maar dit recept geeft echt de meest geniale, zijdezachte mousse ooit. Simpel, slechts vier ingredienten (geen ei!) en een volstrekt hemels resultaat.
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')