Is dat ook voor de betonnen vloer als leefvloer?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
Even opgezocht bij ons was het;
110 euro voor een kuub beton en 70 euro voor netten van 5x2 meter. Totaal iets van 50 vierkante meter vloer laten storten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
Even opgezocht bij ons was het;
110 euro voor een kuub beton en 70 euro voor netten van 5x2 meter. Totaal iets van 50 vierkante meter vloer laten storten.
kwestie van smaakquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef Robin__ het volgende:
Heeft iemand daar foto's van.. kan me niet voorstellen dat zo'n garagevloer in je huis mooi is![]()
Nog nooit gezien, kan het me moeilijk voorstellen hoe dat er dan uitziet met inrichting erbij verder.. er is toch wel ergens een foto te vinden die me mogelijk zou overtuigen dat het mooi is? (anders zegt dat waarschijnlijk wel veelquote:
Nou, dat zal ik je eens haarfijn uit de doeken doen... Oh wacht, ik ben geen man. Dan laat ik mijn uitleg maar zittenquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef tamara-71 het volgende:
Zijn er nog mannen die mij het verschil tussen beton en zandcement kunnen uitleggen?
Das meer jouw gebrek danquote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, kan het me moeilijk voorstellen hoe dat er dan uitziet met inrichting erbij verder.. er is toch wel ergens een foto te vinden die me mogelijk zou overtuigen dat het mooi is? (anders zegt dat waarschijnlijk wel veel)
Zal deze vrouw je dat dan eens uitleggenquote:Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef tamara-71 het volgende:
Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb inmiddels geinformeerd bij wat andere bedrijven en zolang je niet in de categorie 'woon' beton zit, kan ik beton laten storten en monolitisch af laten werken voor rond de ¤70 per m2 (5 cm dik). Dat scheelt toch alweer een heel stuk met ¤125 per m2.
Zijn er nog mannen die mij het verschil tussen beton en zandcement kunnen uitleggen? Ik begrijp uit de antwoorden dat zandcement ook gevlinderd kan worden. Betekent dat,dat ik net zo goed een zandcementvloer kan laten aanbrengen en vlinderen? Of gaat dat toch stuiven enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |