abonnement Unibet Coolblue
pi_72672585
Volgens mij is Keulen nog steeds niet uitverkocht of wel?
pi_72672608
De geniale gingen beginnen bij mij zo langzamerhand een beetje door te dringen.
Het einde van United states bijvoorbeeld, solo bij guiding light, klarinet op nummer 8.
Alleen de laatste drie nummers willen maar niet lukken.
pi_72672623
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij is Keulen nog steeds niet uitverkocht of wel?
Zo te zien zijn er nog zitplaatsen voor helemaal bovenaan de buitenrand. Maar ja, daar wil je toch niet zitten. Al is het beter dan niets natuurlijk.
pi_72673072
Mooi hoesje zeg!

En de Making Of DVD is ook erg vet om te zien
pi_72673251
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:26 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Zo te zien zijn er nog zitplaatsen voor helemaal bovenaan de buitenrand. Maar ja, daar wil je toch niet zitten. Al is het beter dan niets natuurlijk.
Je wilt sowieso niet zitten, maar voor de mensen die nu met het nieuwe album denk ik moet Muse zien!
pi_72673392
Dat had ik dus nu gister. Waren nog kaarten beschikbaar voor Ahoy maar wel allemaal zitplaatsen op de 2de ring.
Mijn gedachte was beter iets dan niets. Ben er wel bij 14 november
pi_72673598
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:25 schreef Vatta het volgende:
De geniale gingen beginnen bij mij zo langzamerhand een beetje door te dringen.
Het einde van United states bijvoorbeeld, solo bij guiding light, klarinet op nummer 8.
Alleen de laatste drie nummers willen maar niet lukken.
Dat was geen klarinet met een basfagot toch? Ook echt 1 van mijn favo stukjes op het album
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72674455
Basklarinet (staat ook op het boekje)
pi_72674697
Xrenity, heb jij de Deluxe set, en zo ja, wanneer kwam ie bij jou binnen?

Ik zit hard te wachten.
Hmpf.
pi_72674739
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Basklarinet (staat ook op het boekje)
Mooi instrument
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72674803
Ik zit ook te wachten op de boxset..heb de neiging gewoon het normale schijfje te kopen bij de winkel
Nouja, hopen dat muse.mu snel de zaak gaat versturen. Status is nu nog steeds 'payment received'

Whoei, ik had gelijk over de basklarinet! Op de eerste pagina van dit topic heb ik een mooi plaatje van dit sexy instrument gepost..Mooooi!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_72675099
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Pleestation het volgende:
Xrenity, heb jij de Deluxe set, en zo ja, wanneer kwam ie bij jou binnen?

Ik zit hard te wachten.
Nee, en heb hem net gewoon in de winkel gehaald
pi_72675477
Gisteren een stukje opgenomen op BBC3 over de concerten in Teignmouth. Zojuist gekeken; heel erg leuk om te zien. In het begin van de docu komt een fragment voor met daarbij een foto van de burgemeester die een CD van Muse in de GFT-bak gooit (krantenkop: we're not a-muse-d); volgende shot: een trotse, tien jaar oudere burgemeester inclusief enorme burgemeestersketting die de nationale televisie wel eens even op zijn oud-Engels rondleidt door zijn stadje aan zee. Tussendoor shots van jeugd uit het sh*thole dat constant loopt te stellen dat dit 'the biggest thing ever' zal worden en dat er nooit helemaal niks te doen is in het dorp. Verder veel melige verhalen van het trio over het opgroeien in Teignmouth en tenslotte als afsluiter beelden van 'Uprising' live at the Den. Iemand dit ook gezien?
pi_72677090
Oh kotsen bij muse
heb ik ook eens gedaan!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72677531
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef MissBliss het volgende:
Oh kotsen bij muse
heb ik ook eens gedaan!
haha nice!
welk optreden heb jij gekotst?
pi_72677564
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Rory78 het volgende:
Gisteren een stukje opgenomen op BBC3 over de concerten in Teignmouth. Zojuist gekeken; heel erg leuk om te zien. In het begin van de docu komt een fragment voor met daarbij een foto van de burgemeester die een CD van Muse in de GFT-bak gooit (krantenkop: we're not a-muse-d); volgende shot: een trotse, tien jaar oudere burgemeester inclusief enorme burgemeestersketting die de nationale televisie wel eens even op zijn oud-Engels rondleidt door zijn stadje aan zee. Tussendoor shots van jeugd uit het sh*thole dat constant loopt te stellen dat dit 'the biggest thing ever' zal worden en dat er nooit helemaal niks te doen is in het dorp. Verder veel melige verhalen van het trio over het opgroeien in Teignmouth en tenslotte als afsluiter beelden van 'Uprising' live at the Den. Iemand dit ook gezien?
Gooi eens online Ik ben wel nieuwsgierig!
Assassin stabs you in your back.
pi_72677887
Ik heb daartoe geen mogelijkheden; zal binnenkort wel op youtube verschijnen.
BBC iTVplayer heeft hem ook, maar om dat te zien moet je in the UK wonen..
Het programma heette simpelweg "Muse: A Seaside Rendezvous".
(leuk weetje dat Queen ook ooit een nummer maakte dat A Seaside Rendezvous heette; alweer een link naar deze inspiratiebron)
pi_72677928
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

haha nice!
welk optreden heb jij gekotst?
Sportpaleis Antwerpen
hele show kotsmisselijk geweest en amper wat meegekregen en 1 minuut na de laatste tonen van KoC alles eruitgegooid terwijl er 5000 man achter me liep
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72678943
Ja, dat weet ik nog, dat was op de trap he? Ik ging er bijna in staan.
pi_72679036
http://twitpic.com/hgd2g
Moet ik nu geloven dat ik de verpakking eerder heb gezien dan Dom
pi_72679795
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 @ 18:34 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat weet ik nog, dat was op de trap he? Ik ging er bijna in staan.
Ja, op de trap! Sorry nog
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72687680
Vanmiddag The Resistance binnengekregen (netjes via Bol.com ).

Wat is The United States of Eurasia een belachelijk gaaf nummer!
Ik heb hem net in de auto gedraaid... Zes keer achter elkaar... Knetterhard. Nog steeds een beetje een buzz van dat nummer. Geweldig.

Dat prachtige, rustige begin dat uitnodigt om de radio iets harder te zetten en vervolgens die Queen-achtige swells en gitaarriffjes, waarbij je erachter komt dat de radio eigenlijk net iets te hard staat en dat je dat niets kan schelen. Vervolgens dat Aziatische deel met die Led Zeppelin-feel. En als het nummer dan goed op gang is, nog eens een keer opmaken voor een 2e climax en door naar de Queen-achtige harmonieën ("Eurasia -sia -sia") en dan nog even lekker op adem komen met een stukje wals. En het geheel doorspekt met die schitterende arrangementen voor de strijkers. (En dan sla ik nog tig dingen over)

Kippenvel, koude rillingen, the lot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 13-09-2009 00:03:06 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 13 september 2009 @ 00:02:28 #223
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_72688076
Heb de plaat nu ook een aantal keer geluisterd, en vind hem eigenlijk best erg tof!
pi_72688137
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:02 schreef Haunter het volgende:
Heb de plaat nu ook een aantal keer geluisterd, en vind hem eigenlijk best erg tof!
Het is een ander soort plaat dan de vorige platen en je merkt dat de manier van werken een stuk anders is... Het klinkt alsof het als een klassiek arrangement in elkaar is gezet en het is erg dynamisch.

Ja, en meer piano, wat even wennen is, maar ik vind ze met piano eigenlijk iets muzikaler dan als Matt een gitaar om z'n nek heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jordy-B op 13-09-2009 00:14:05 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72690393
Mijn favoriete nummer op dit moment van het nieuwe album:

I Belong to You/Mon C½ur S'ouvre à ta Voix



Maar ik ken mezelf, over een paar dagen vind ik een ander nummer weer het beste.

Maar mijn god wat een lekker nummer is dat
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')