abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:29:20 #202
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73215732
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]



Een sfinxje?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73216055
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef tonja het volgende:

[..]



Een sfinxje?


Die in jouw UI ook, of niet? Kan het zo klein niet zo goed zien....
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:46:25 #204
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73216196
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]



Die in jouw UI ook, of niet? Kan het zo klein niet zo goed zien....
Nee, dat zijn oosterse kortharen.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73216259
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef tonja het volgende:

[..]

Nee, dat zijn oosterse kortharen.

[ afbeelding ]
!

Lief, vooral die linkse is cool
pi_73217029
Wat een heerlijk melancholische blik van Harry

Gapende Sphynx (hoe heet ze) is ook geweldig

Ik zou vandaag opvangkittens met niesziekte krijgen maar het asiel had iemand zonder katten gevonden die ze in huis kon nemen, dat is een veel veiligere oplossing natuurlijk. Maar stiekem heb ik wel weer zin in wat van dat grut in huis. Eerder vorige week was ik al gebeld of we plek hadden om een hoogzwangere poes bij ons te laten bevallen, maar dat bleek toen ze haar gingen vangen niet nodig omdat ze zodanig hoogzwanger was dat haar kittens al 12 weken waren

Flynn was zó leuk met de vorige kittens:

Vreetmonster Flynn die ineens rustig toezicht houdt terwijl de kleine brokjes uit het blik jat (ik had verwacht dat hij z'n hoofd in dat blik zou duwen en het kitten opzij zou schoffelen):



Tevreden koppie:



Pootje om hem heen en likje over z'n kop (of zou het kitten hem een geheimpje vertellen ?)



dEUS vond de kittens minder leuk omdat ze steeds aan hem wilden zitten;



Maar dan stak 'ie gewoon z'n tong naar ze uit

  dinsdag 29 september 2009 @ 18:23:19 #207
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73217202
Flynn!!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73217461
Caprice heeft een vogel gevangen buiten. Na veel herrie in de gang kwam ik er achter dat ze de vogel daar naartoe mee heeft genomen...overal veertjes... De vogel was al dood. En dus heb ik maar meteen een foto gemaakt.
Definitely not CIA
pi_73225688
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:32 schreef capricia het volgende:
Caprice heeft een vogel gevangen buiten. Na veel herrie in de gang kwam ik er achter dat ze de vogel daar naartoe mee heeft genomen...overal veertjes... De vogel was al dood. En dus heb ik maar meteen een foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat een bende
pi_73225772
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:25 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Wat een bende
Ja....Maar daar kon (wat haar betreft) geen speeltje tegen op...

Ze heeft ook wel eens een muis meegenomen (denk dat veel mensen dat wel herkennen)...maar ik weet gewoon niet wat ik met een levend beestje aan moet...
Definitely not CIA
pi_73243334
Wat een prachtige exemplaren weer.

Rossi

Fire
pi_73248726
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:32 schreef capricia het volgende:
Caprice heeft een vogel gevangen buiten. Na veel herrie in de gang kwam ik er achter dat ze de vogel daar naartoe mee heeft genomen...overal veertjes... De vogel was al dood. En dus heb ik maar meteen een foto gemaakt.
[ afbeelding ]
VET!! Hahaha
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_73258785
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een prachtige exemplaren weer.
[ afbeelding ]
Rossi
[ afbeelding ]
Fire
Rossi groeit wel snel, of ligt dat aan mij?
't Blijft wel een prachtig beestje
pi_73259177
Hey Lau, wat ik nog wilde vragen: hoe is het bij jullie met het vechten? Wij hebben vorige week nog eens overlegd met de DA-assistente en zij adviseerde een schrikeffect: rammelen met een sleutelbos, en als het dat niet helpt heel zachtjes de sleutels tegen Guus aan gooien (voorzichtig, het gaat om het schrikken). Dat doe ik nu trouw, en gooien is eigenlijk haast nooit nodig, hij schrikt genoeg van het rammelen, en alles bij elkaar wordt het vechten wel echt minder.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_73265003
Hier wordt het al minder. Je kan merken dat het hier voornamelijk om het spelen gaat, als die kleine Sjors een keer gilt tijdens het spelen stopt Frummel meteen gelukkig

Gister met Sjors naar de DA geweest voor z'n 2e enting. Hij zag er goed uit, 1.69kg alweer Alleen had ie al 3 dagen wat last van zijn oogje, dus daar is ook meteen naar gekeken met een kleurstofje erin enzo. Hij heeft een kleine beschadiging in zijn oogje, waarschijnlijk door spelen Maar met een week 3x per dag zalfje erin zou het snel over moeten zijn gelukkig.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:10:46 #216
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73268595
Ben net terug van de DA voor hun niesziekte enting.
Mèn wat een feest weer.

Eerst moet ik ze in hun reismandje zien te krijgen. Ik dacht dat ik dat probleem getackeld had met een blikje Hills A/D. Maar Harry trapte er niet in. Loes zat dus lekker te smullen in de reiskooi terwijl Harry zich onder mijn bed schuil hield. Maar gelukkig na een tijdje werd de verleiding hem te groot en kroop hij ook de kooi in. Maar of het de volgende keer weer gaat lukken....

Loes vindt het allemaal wel spannend en leuk, ze heeft zelfs met de DA geknuffeld en gaf haar ook nog een ferme kop nèt op het moment dat ze Harry een spuit wilde geven.

Bij Harry is het pure paniek de gang naar de dierenarts. Ik moet er ook met een taxi heen omdat je onmogelijk met zo'n krijsend paniekhoofd in de tram kan gaan zitten.

Hun gebitjes zijn toch wat vies aan het worden, ik moet over een half jaar terug komen voor een gebitscontrole, waarschijnlijk zullen ze dan toch weer onder narcose een gebitsreiniging moeten ondergaan.

Harry was iets te dik, Loes was prima op gewicht verder zijn ze alletwee kerngezond verklaard.

Pfff, het is voor de katten stress, maar voor mij ook..
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73269821
Wij hebben een nieuw mandje voor Poedie gekocht:


Ze is er blij mee

pi_73271275
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef tonja het volgende:
Ben net terug van de DA voor hun niesziekte enting.
Mèn wat een feest weer.

Eerst moet ik ze in hun reismandje zien te krijgen. Ik dacht dat ik dat probleem getackeld had met een blikje Hills A/D. Maar Harry trapte er niet in. Loes zat dus lekker te smullen in de reiskooi terwijl Harry zich onder mijn bed schuil hield. Maar gelukkig na een tijdje werd de verleiding hem te groot en kroop hij ook de kooi in. Maar of het de volgende keer weer gaat lukken....

Loes vindt het allemaal wel spannend en leuk, ze heeft zelfs met de DA geknuffeld en gaf haar ook nog een ferme kop nèt op het moment dat ze Harry een spuit wilde geven.

Bij Harry is het pure paniek de gang naar de dierenarts. Ik moet er ook met een taxi heen omdat je onmogelijk met zo'n krijsend paniekhoofd in de tram kan gaan zitten.

Hun gebitjes zijn toch wat vies aan het worden, ik moet over een half jaar terug komen voor een gebitscontrole, waarschijnlijk zullen ze dan toch weer onder narcose een gebitsreiniging moeten ondergaan.

Harry was iets te dik, Loes was prima op gewicht verder zijn ze alletwee kerngezond verklaard.

Pfff, het is voor de katten stress, maar voor mij ook..
wij hebben d reismand standaard in de kamer staan het is altijd knokken als er 1 in ligt en de andere wil er ook in liggen
maar het is wel zo handig als je naar de DA moet want ze gaan erin zonder problemen, we halen een dag van te voren gewoon de mand weg en als we moeten gaan zetten we hem neer en ze weten niet hoe snel ze er terug in moeten
gelukkig vinden die monsters het niet zo erg naar de DA te gaan
pi_73271869
Onze boefjes..

Boeli


Poes


het orgineel:

  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:03:59 #220
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73271977
Mijn Sjors wordt volgende week dinsdag gecastreerd en dat vind ik toch jammer.
Het is natuurlijk beter voor de kattenpopulatie, maar ik had toch heel graag een nestje met hem gehad.



Zijn jullie katten ook zo vindingrijk met het vinden en openen van snoepverpakkingen? Ik kan de whiskas snoepjes hier verstoppen waar ik wil, maar ze vinden ze altijd. Gooien ze vervolgens van een kast of tafel af, of openen de deksel met hun pootjes en snoepen maar. Gekke beesten, maar zo leuk om te zien!

Big mouth strikes again
pi_73277767
@tonja heb je advies gekregen om te gaan poetsen? Dit moeten wij wel bij Fire. Zijn gebit moet dan alsnog wel een keer schoongemaakt worden maar dit zorgt ervoor dat de aanslag niet meteen terug komt.

@Lau rossi is nu bijna 4 maanden en niet extreem groot. Hij is ook een maine coon en die zijn over het algemeen wat groter.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:29:11 #222
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73278330
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@tonja heb je advies gekregen om te gaan poetsen? Dit moeten wij wel bij Fire. Zijn gebit moet dan alsnog wel een keer schoongemaakt worden maar dit zorgt ervoor dat de aanslag niet meteen terug komt.

@Lau rossi is nu bijna 4 maanden en niet extreem groot. Hij is ook een maine coon en die zijn over het algemeen wat groter.
Poetsen is redelijk onmogelijk, ik smeer 1 keer per week oravet op de tanden en ze krijgen hillsT/D.
Ik heb wel een tip gekregen om ze toch aan poetsen te laten wennen, namelijk over de lippen wrijven, en dan langzamerhand het bekkie in proberen te komen dat ga ik nu proberen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:02:47 #223
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73280797



Wat krijgt hij al een mooi masker he
Big mouth strikes again
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:20:28 #224
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73281275
Die eigenwijze verticale streepjes boven zijn ogen
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73283278
JA!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')