abonnement Unibet Coolblue
pi_72777470
Morris bekijkt de Intertoysgids. Hij ziet zo'n babyding waar je plastic ballen in kan doen en die er dan weer uitgeblazen worden. 'Die wil ik wel hebben'.
'Maar Morris, dat is voor baby's'.
'Oh'

Maar even later heeft hij de 'oplossing'!
'Weet je, als Lis een mama is, dan kunnen we het voor haar baby kopen! '

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 15-09-2009 20:28:30 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72778534
Aah wat lief van Morris

Sara over de mevrouw met de collectebus hier aan de deur: Die ik zeker haar portemonnee vergeten he papa?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72782777
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef bixister het volgende:
Sven! Piet is (uiteraard! ) ook dol op schoenen met lichtjes. hij heeft al 2 paar versleten. maar die gingen alleen aan als je er mee liep/stampte.
Deze schoenen doen het ook met lopen/stampen.

Ik was vanavond met Sven aan het stoeien en hij kreeg de slappe lach.
Zegt hij: Nu stoppen mama, anders breek ik straks mijn lachklier"
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72785836
Sven

Sara, wat grappig. Dat zou je idd denken als ze bij je komen aanbellen om geld
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:55:41 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72786560
Haha! Oh dit is trouwens mijn favoriete voorleestopic.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72789206
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
Maar even later heeft hij de 'oplossing'!
'Weet je, als Lis een mama is, dan kunnen we het voor haar baby kopen! '
dat zal nog even duren Morris. maar je kunt 'm misschien voor de zekerheid alvast inslaan?
Anna verzucht regelmatig " waarom duurt het zo laaang voor ik groot ben?!"
(en Piet zat vanavond te bedenken dat 't toch vooral een voordeel was om nog klein te zijn. en dat het vooral erg lastig is om de oudste van de kinderen te zijn. ocharme.)

Sven! is ie nog heel?

en Sara, hihi, zou best kunnen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 18:16:57 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72882019
Christan bij het zien van mijn EEE-computer: "Hee mam, heb je een reuzen-DS gekocht!?"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72882455
whahaha christan is zo grappig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72884965
Christan

Gisteren zat ik een beetje te 'mopperen' over het feit dat de kinderen ineens weer uit hun kleren gegroeid zijn en we dus nieuwe moeten kopen.
Zegt Morris: 'Mama, als ik ontelbaar jaar ben, dan ben ik dood en dan hoef je geen kleren meer voor me te kopen'.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 19:47:26 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72885056
Praktisch hoor, Morris
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72885116
Ja, hij heeft overal een oplossing voor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72893310
morris!

en de reuzen-DS vind ik ook een prachtige vondst! bij jullie heet ie voortaan niet meer 'de EEE' maar 'de RDS'.
pi_72914471
RDS.... geweldig gevonden !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 september 2009 @ 20:13:29 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72914565
Ja, die zal wel blijven hangen denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72914642
Oh Morris

Sara vanmiddag:
Mama, kijk! Ik heb heel veel dildo's!

Mama:

Bleek ze gogo's te bedoelen *fieuw*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72914976
Sara

Morris vond het blijkbaar nog best ver naar Eindhoven vandaag: 'Waarom is de wereldbol zo plat?' *diepe zucht*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72915312
Morris en Sara
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72919589
Morris

Sara

Kim riep vanmiddag iets en ik verstond het niet. Zegt ze "(diepe zucht) Ben je doof ofzo!" . Hoe ze daar nou weer bij komt.

En ze heeft een shirtje van Strawberry Shortcake. Dat spreekt ze uit als Snolbolly Shortcake.
pi_72919826
Snolbolly Shortcake
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72920550
Kim!
Emma had vanmorgen wel iets verdrietigs vond ze, nee iets bediend. Toen was het even stil omdat wij wel heel verbaasd keken. Nee ik heb het verdiend!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72925468
whaha wat een heerlijke praatjes weer..
Morris
Saartje
Hihi een RDS
En Kim met Snolbolly..

Amber moest gister haar sloffen aandoen van me maar ze had ook haar poppie in d'r handen. Kijkt ze me aan, zucht hard en zegt: Ja uhh mama... ik heb maar 2 handen hoor....
hoe bedoel je ik hoor mezelf praten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72925721
Snolbolly, hihi

Vicky hahaha Wat een kleine na-aperds zijn het he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72957537
Amber komt net d'r bed uit:
Mama, ik ben maar uit mijn bed gekomen want mijn buik zegt dat ik honger en dorst heb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72959555
Amber
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 september 2009 @ 23:49:38 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72987922
Hoe bedoel je narcistisch. Hier de volgende uitspraak uitroep (gebracht als compliment naar mij! ): "Oh mama, wat hebben jullie toch een knap en slim kindje gemaakt! Ik kan mijn zintuigen gewoonweg niet geloven!" ( )

[ Bericht 18% gewijzigd door renzell op 21-09-2009 23:55:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')