abonnement Unibet Coolblue
pi_72547481
Mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:55 schreef ymme het volgende:
Op de site van babydump staat hij:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=1040&groep_id=525

En dan de roasted Brown 2009.
pi_72547742
Die is mooi
pi_72547994
Wij zijn vorige week even wezen rondneuzen voor de aankomende aankopen.
Nu wist ik dat het aardig prijzig was allemaal maar 700 ¤ voor een kinderwagen?
Ik dacht dat ik een wegtrekker kreeg in die winkel, helemaal toen ik erachter kwam dat de meeste spullen ook nog eens leeftijd / gewicht gebonden zijn.

Pff hier worden mensen schatje rijk van,
En toch word het waarschijnlijk de Mura van Maxi Cosi of de bugaboo met Paul frank motief.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_72548136
Tja het kost wat. Maar dan heb je ook wat.
En de meeste kinderwagens zijn ook voor 'altijd' laat maar zeggen.
Van baby tot peuter/kleuter.
pi_72548192
Dan wens ik je alvast succes met bukken met de bukaboo
pi_72548332
Lamstraal, goed op de aanbiedingen letten zou ik zeggen. En ik weet niet wanneer je em precies nodig hebt, maar zodra bekend is wat de nieuwe collecties zijn (voor 2010 dus) gaan de 'oude' kleuren er met korting uit. En voor de mura gaat op veel plaatsen nu de kleur grey slice al in de aanbieding. Een beetje shoppen loont echt de moeite hebben wij geleerd. Zo hebben we onze mura en goedkoop en met een maxi cosi naar keuze er bij. Succes met uitzoeken!
Ymme, die kleur bruin is inderdaad ook mooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72549280
Wij hadden eigenlijk helemaal geen dure/nieuwe kinderwagen gekocht.
Hier kon hij niet in de auto. Wij hebben een vw hatchback, maar bij praktisch elk merk ging het onderstel er dus niet in of na een heel gevogel met wielen eraf halen enz. Om nog maar te zwijgen waar de reiswieg te laten met 2 kinderen op de achterbank. Niet erg praktisch dus. Ik zweer bij een draagdoek.
Wel een goedkoop tweedehandsje aangeschaft voor wat te wandelen in de buurt.

Het duurt nog zo'n 4 maandjes, maar ben mezelf al wel aan het orienteren voor een goede en heeel belangrijk een praktische buggie.
Budget tot 250 euro ongeveer.
Ik had m'n oog al laten vallen op de maclaren, maar vind hem niet erg mooi voor een meisje.
Mutsy daarintegen En ook die roze chicco buggie bij prenatal vond ik erg
Maar om mezelf voor een miskoop te behoeden en niet alleen af te gaan op het uiterlijk zou ik graag wat ervaringsvehalen van mede fokkers willen horen. Welke bevalt het best.

Mijn belangrijkste punten voor de buggie zijn:
Klein en makkelijk inklapbaar.
Lichtgewicht en makkelijk te dragen
Ruime boodschappenmandje natuurlijk.
Het liefst een meisjesachtig uiterlijk.
Een goede ligstand ( niet dat gedoe met niet ver genoeg naar achteren kunnen als wat Quinny had/heeft.)
Stabiel. Niet dat ie omkukelt wat ik dus in de winkel heb meegemaakt met een X-Adventure wagen.
Goed wendbaar en makkelijk te rijden/sturen met 1 hand.

Bestaat deze droombuggie, dan hoor ik het graag.
pi_72553325
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:37 schreef Urla het volgende:
Wij hadden eigenlijk helemaal geen dure/nieuwe kinderwagen gekocht.
Hier kon hij niet in de auto. Wij hebben een vw hatchback, maar bij praktisch elk merk ging het onderstel er dus niet in of na een heel gevogel met wielen eraf halen enz. Om nog maar te zwijgen waar de reiswieg te laten met 2 kinderen op de achterbank. Niet erg praktisch dus. Ik zweer bij een draagdoek.
Wel een goedkoop tweedehandsje aangeschaft voor wat te wandelen in de buurt.

Het duurt nog zo'n 4 maandjes, maar ben mezelf al wel aan het orienteren voor een goede en heeel belangrijk een praktische buggie.
Budget tot 250 euro ongeveer.
Ik had m'n oog al laten vallen op de maclaren, maar vind hem niet erg mooi voor een meisje.
Mutsy daarintegen En ook die roze chicco buggie bij prenatal vond ik erg
Maar om mezelf voor een miskoop te behoeden en niet alleen af te gaan op het uiterlijk zou ik graag wat ervaringsvehalen van mede fokkers willen horen. Welke bevalt het best.

Mijn belangrijkste punten voor de buggie zijn:
Klein en makkelijk inklapbaar.
Lichtgewicht en makkelijk te dragen
Ruime boodschappenmandje natuurlijk.
Het liefst een meisjesachtig uiterlijk.
Een goede ligstand ( niet dat gedoe met niet ver genoeg naar achteren kunnen als wat Quinny had/heeft.)
Stabiel. Niet dat ie omkukelt wat ik dus in de winkel heb meegemaakt met een X-Adventure wagen.
Goed wendbaar en makkelijk te rijden/sturen met 1 hand.

Bestaat deze droombuggie, dan hoor ik het graag.
Urla dat interesseert me ook. Had ik net in het oude topic nog gepost voordat die dicht ging. Wij waren vanochtend bij de Prenatal kijken voor een buggy. Ons werd gezegd dat kwa Kwaliteit de volgorde Mc 1. Laren, 2. Koelstra, 3. Prenatal Buggy was.

Verder zijn ze kwa eigenschappen wel hetzelfde: allemaal klein en makkelijk inklapbaar (passen op een fietsdrager), allemaal verschillende standen van lig tot en met rechtop zittend. Het gewicht kun je ook via internet vinden. Ik voelde niet heel erg veel verschil tussen de drie. Ik heb zelfs geen gebruikservaring ermee en ben daar erg benieuwd naar. Ik denk niet dat je de wagens met 1 hand kunt besturen. De boodschappenmanden vond ik allemaal niet erg ruim, maar dat vond ik van onze kinderwagen bugaboo ook niet. Daarvoor is die mijns inziens ook niet. Wij werden geadviseerd de wagen alleen als vervanging/ voor af en toe gebruik aan te schaffen omdat die niet zo stabiel is als een kinderwagen. Bijzonder bij de Koelstra was dat de middenriem helemaal om het kind heen zit. Ervaren gebruikers dit als handig of eerder lastig?

Mijn eisen zijn: ligstand, goede rem, zonnekap
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72554374
@ Lamstraal, is natuurlijk ook maar net wat je zoekt, voor een paar 100 euro heb je ook een kinderwagen maar wat er ook al is gezegd; hij gaat best lang mee.
Wij wilden liever wat meer geld aan de kinderwagen dan aan de kinderkamer uitgeven, wonen dicht bij t dorp, houden van wandelen e.d. en dan kom je op een gegeven moment met wat eisen waaraan die moet voldoen en wij kwamen op de maxi cosi uit.

Succes met uizoeken, de bugaboo vonden we veel te laag btw.
(en vind m trouwens ook niet mooi, 2 grote en 2 hele ielige wieltjes maar das persoonlijk)
pi_72554573
Wij hebben een prenatal-buggy maar een echte aanrader vind ik het niet. De buggy stuuurt vrij zwaar en Linde zakt er snel in onderuit. We gebruikten 'm ook alleen om mee naar de opvang te lopen. De wagen kan je daar namelijk alleen laten staan als ie inklapbaar is en dan staat ie in een soort niet afgesloten portiek. Daar ga ik de bugaboo dus niet neerzetten. Daarom deze buggy ooit eens in een aanbieding gekocht.

Wij hebben onze Bugaboo nu 2 jaar zeer intensief gebruikt (geen auto en dus veeeel lopen en met OV) en we zijn er nog steeds heel blij mee. Ik ben niet zo groot en heb er dus geen last van dat het een lage wagen is. Straks gaan we hem dan ook zeker weer voor de baby gebruiken

Overigens is het juist heel makkelijk dat ie zo klein en wendbaar is. In de tram zie ik regelmatig mensen worstelen met zo'n 3-wiel-ding. Die zijn echt vaak veel langer en minder wendbaar.
pi_72556028
Mijn ervaring is dat de Maxi Cosi Mura toch wel de beste kinderwagen is, ervan uitgaande dat ie in de achterbak van je auto past, dit is natuurlijk wel een must

- Als de baby klein is, gebruik je de kinderwagen tijdens het wandelen
- Maar al snel gaat de kleine in de maxi cosi cabrio, een zitstoeltje voor achter in de auto die je ook weer makkelijk op de Mura kinderwagen zet zodat je daar ook weer mee kunt wandelen
- Daarna komt de echte kinderstoel in de kinderwagen, daar wandelen we nu mee. Dat leidt er dan weer wel toe dat je een achte kinderstoel voor je auto moet kopen omdat de maxi cosi cabrio te klein wordt

Je past 'm dus steeds weer aan naar wat je nodig hebt, er handige, makkelijke en goede kinderwagen dus

De enige schok was dat je je banden moet oppompen. Heb je een kinderwagen van 600 ¤ (+ maxi cosi cabrio van 100 ¤ erbij), en dan worden je bandjes zacht en moet je regelmatig je kinderwagenbandjes oppompen. Dit vind ik echt belachelijk, is het nou zo moeilijk om banden te maken die je niet op hoeft te pompen

Ach ja......
pi_72556856
Maar dat kan toch met de meeste kinderwagens? Dat je 'm steeds kan ombouwen zodat ie meegroeit met je kind?
pi_72558369
Tuurlijk, alle kinderwagen zullen dit min of meer hebben

Maar je ziet dat het design en gemak van Maxi Cosi en bijvoorbeeld Quinny er best bovenuit stijgen

Nu blijkt de Quinny weer meer ruimte in te nemen in de achterbak, zodat ie vaak weer net niet in de achterback past

Je kunt wel op zowel Quinny als Maxi Cosi het autostoeltje “maxi cosi cabrio” plaatsen, deze:



Dat geldt niet voor alle merken en dit gecombineerde auto en kinderwagen stoeltje vonden we erg handig

Da’s mijn ervaring zo’n beetje (tot nu toe, 2e op komst)

pi_72558913
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben een prenatal-buggy maar een echte aanrader vind ik het niet. De buggy stuuurt vrij zwaar en Linde zakt er snel in onderuit. We gebruikten 'm ook alleen om mee naar de opvang te lopen. De wagen kan je daar namelijk alleen laten staan als ie inklapbaar is en dan staat ie in een soort niet afgesloten portiek. Daar ga ik de bugaboo dus niet neerzetten. Daarom deze buggy ooit eens in een aanbieding gekocht.

Wij hebben onze Bugaboo nu 2 jaar zeer intensief gebruikt (geen auto en dus veeeel lopen en met OV) en we zijn er nog steeds heel blij mee. Ik ben niet zo groot en heb er dus geen last van dat het een lage wagen is. Straks gaan we hem dan ook zeker weer voor de baby gebruiken

Overigens is het juist heel makkelijk dat ie zo klein en wendbaar is. In de tram zie ik regelmatig mensen worstelen met zo'n 3-wiel-ding. Die zijn echt vaak veel langer en minder wendbaar.
Wij hebben dus ook een Bugaboo, alleen het frame is helemaal op. Wij zijn nu ook aan het twijfelen of wij gewoon een nieuwe frame a 250 euro kopen of gelijk een nieuwe kinderwagen met alles erop en eraan. Wij waren erg tevreden met de Bugaboo en wij hebben een Station wagon auto dus ook geen last ervan dat de wagen niet in de auto past.

De mevrouw van de Prenatal zei idd ook dat de Buggys niet voor het dagelijkse gebruik zijn. Ze zei ook dat bij dagelijks gebruik een Prenatal buggy niet genoeg zou zijn voor ons als wij hem willen gebruiken totdat Jair kan lopen. Ze zei dat wij dan door minstens twee doorheen zouden gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72559393
Dat autostoeltje past met hetzelfde gemak op bv de bugaboo hoor Mijn schoonouders hebben een babywarenzaak gehad en daarbij kwamen overigens de meeste klachten binnen over de mutsy en de quinny vertelden ze me eens.

Tinuviel hebben jullie de bugaboo tweedehands gekocht? Omdat het frame nu al op is zeg maar? Anders kan je misschien nog beter weer een 2e hands bugaboo kopen als het alleen om het frame gaat.
pi_72559538
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Arjan4all het volgende:

De enige schok was dat je je banden moet oppompen. Heb je een kinderwagen van 600 ¤ (+ maxi cosi cabrio van 100 ¤ erbij), en dan worden je bandjes zacht en moet je regelmatig je kinderwagenbandjes oppompen. Dit vind ik echt belachelijk, is het nou zo moeilijk om banden te maken die je niet op hoeft te pompen

Ach ja......
Dan moet je een wagen kopen zonder luchtbanden
pi_72559625
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Stiemie het volgende:

Tinuviel hebben jullie de bugaboo tweedehands gekocht? Omdat het frame nu al op is zeg maar? Anders kan je misschien nog beter weer een 2e hands bugaboo kopen als het alleen om het frame gaat.
Ja wij hebben de Bugaboo tweedehands van mijn collega gekocht. Er hebben al twee kinderen voor Jair in gezeten. Ik denk dat mijn collega hem zo'n vijf jaar heeft gebruikt. Daarom zijn wij aan de ene kant ook wel huiverig om weer tweedehands te kopen. Straks gaat die weer kapot nog voordat Jair eruit gegroeit is. Aan de andere kant zijn de prijzen meestal toch een stuk schappelijker dan voor een nieuwe.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:06:26 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72560425
Onze prenatal buggy is precies 2 jaar oud, was 100,- en heeft het altijd goed gedaan maar nu is ie stiekem op aan het raken (bandjes ed).
Oja, met 1 hand te besturen als je em niet compleet volgeladen hebt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72561467
Wij hebben dit weekend ook gekeken voor kinderwagen, maar we hebben eigenlijk precies dezelfde als Ymme op het oog! Dezelfde kleur ook

Lijkt me een superpraktische wagen die lang mee gaat. Evenals de kleur.
pi_72561806
Arjan4all: nou ben ik toch echt een fan van de mura, maar inderdaad, op bijna alle wagens kunnen tegewoordig maxi cosi's (en niet alleen de cabrio). En die bandjes...mijn fiets was dik 700 euro en daar moet ik toch ook de banden van oppompen zo af en toe.

Tip van de dag: pomp je banden op meteen nadat je de wagen opgehaald/bezorgd krijgt. Wij hebben dat dus afgelopen weekend pas gedaan en nou blijkt een van de banden stuk. Inmiddels al geregeld dat we een nieuwe binnenband krijgen, maar als ik em nou al nodig gehad had, was het knap lastig geweest.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:50:32 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_72562302
Volgens mij ben je als kinderwagenfabrikant een beetje dom als de maxi-cosi er niet op zou passen

Overigens past ie bij de Stokke wel, maar hebben we het niet heel vaak gebruikt, omdat ik toch het gevoel heb dat een maxi-cosi een autostoeltje is en dat een wagenbak toch echt veel beter ligt voor zo'n kleintje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72563083
Troel, ik denk dat ik ook zo ga redeneren...alleen is het in mijn auto een stuk makkelijker om alleen cosi + onderstel mee te nemen. Of ik moet de auto van manlief meenemen, dan kan hoef ik em volgens mij niet eens in te klappen, gooi ik em gewoon op z'n kant achterin.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72573241
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:

Oja, met 1 hand te besturen als je em niet compleet volgeladen hebt
Niet? Ships hebben ze dat in die 13 jaar nog steeds niet verbeterd? Moet ik hem weer verzwaren met bakstenen aan de voorkant zodat ie niet naar achteren kukeld.

Opblaasbare banden lijkt mij echt niks. Ik weet niet of ze snel lek gaan? Ik gebruik de buggy straks eigenlijk alleen tijdens het shoppen en krijg nu al beelden van een vol beladen wagen en een lekke band.
Kun je dan nog wel thuis komen en een stukkie doorrijden?

Ik had trouwens bedacht dat de buggie ook op de fiets te monteren moet zijn. Ik heb zo'n fietskar (Ja Ja inc oranje vlaggetje ) dus lijkt het me handiger de buggie ipv de fietkar als vervoersmiddel te gebruiken en ik dan tussen de veiligheidspoortjes vast kom te zitten. Of de halve kruidvat meesleep naar buiten.

Het filmpje van de zapp ziet er wel interessant uit, maar niet verstelbaar. . Ik weet niet of de cosi in de fietskar kan ipv de schelp. Dan zou het niet zo'n probleem zijn misschien. Kunnen kindjes in de zap dan nog wel lekker slapen zonder dat ze een stijve nek krijgen?

Pfff, echt lastig kiezen hoor. Ze missen allemaal wel iets.

Kruidvat had er trouwens 1 in de aanbieding voor 28 euro. Een bambino. Kan me niet voorstellen dat het iets is voor die prijs, maar misschien wel handig voor erbij als je kindje iets ouder is.
  woensdag 9 september 2009 @ 08:53:46 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_72573785
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Troel, ik denk dat ik ook zo ga redeneren...alleen is het in mijn auto een stuk makkelijker om alleen cosi + onderstel mee te nemen. Of ik moet de auto van manlief meenemen, dan kan hoef ik em volgens mij niet eens in te klappen, gooi ik em gewoon op z'n kant achterin.
Tja, dat was voor ons het voordeel van de Stokke: zowel het onderstel als de wagenbak paste in de achterbak van de 206
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72574823
Hier een twingo en die hebben een deelbare achterbank, dus het past wel, maar dan moet er dus een bankdeel plat. Tis een optie, maar meer werk dan een cosi voorin en het frame of achterin of tussen voor en achterbank. Oh en officieel kan onze wagenbak dan nog plat gemaakt worden ook, maar ik heb al gezien dat ik dat niet eens ga proberen, krijg em vast nooit meer goed.
Buggy's heb je bijna niet met luchtbanden, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 9 september 2009 @ 09:59:44 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72574962
mefke, ja tuurlijk wel maar ik denk dat je die lichtgewicht dingetjes als van McLaren bedoelt?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72575952
ja die bedoel ik ja, die buggy's die je mee kan nemen op de fiets enzo. Die waar urla naar op zoek is dus..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72577036
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:47 schreef mefke79 het volgende:
ja die bedoel ik ja, die buggy's die je mee kan nemen op de fiets enzo. Die waar urla naar op zoek is dus..
Klopt bij de lichtgewicht heb ik ze nog niet gezien.

Ik denk wel dat het hier een lichtgewicht word. De Zapp klinkt toch wel erg interessant en er kan een cosi op. Ook is het mogelijk om er een zitje in te zetten waardoor de beeb toch extra ondersteuning en comfort krijgt. Deze vind ik ook qua kleur echt mooi en nog in de aanbieding ook.

Binnenkort met Hubbie maar eens gaan testen.

De Stokke vond ik ook wel aantrekkelijk, maar ik vond hem zo duur.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:39:56 #30
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72577311
Ik vind het altijd zo raar als mensen gaan wandelen met de autostoel.. Het is toch niet voor niks een autostoel, ligt je kind daar helemaal opgepropt te hangen terwijl het ook net zo goed lekker languit kan liggen en goed kan ontspannen.. Voor snelle boodschappen snap ik het wel. Maar voor wandelen ga ik straks toch echt de bak gebruiken hoor
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72578076
voor wandelen de bak ja, maar voor een snelle boodschap...ik vrees dat het bij mij dan toch de maxi cosi wordt. Tenzij boodschappen hier in het winkelcentrumpje, dan loop ik wel met bak. Maar ja, moet ik dat eerst weer kunnen lopen, gaat nou niet...
Die zapp ziet er gaaf uit urla!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72579080
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen gaan wandelen met de autostoel.. Het is toch niet voor niks een autostoel, ligt je kind daar helemaal opgepropt te hangen terwijl het ook net zo goed lekker languit kan liggen en goed kan ontspannen.. Voor snelle boodschappen snap ik het wel. Maar voor wandelen ga ik straks toch echt de bak gebruiken hoor
Heb je ook gelijk in, maar hier word nu tijdens mijn verlof elke dag even gewandeld (met oude quinny) (Deze tijd word straks ook een stuk beperkter wanneer ik weer 4 ochtenden werk en pas rond 1 uur weer thuis ben) Wel in de buurt, want 2 kinderen en zo'n grote wagen past niet of ik moet een nieuwe auto kopen naast de leasebak die we hebben of een stokke die praktisch even duur is in aanschaf als een tweedehands erbij brikkel. De buggaboo bee is ook een goede stabiele oplossing, maar echt te laag.

Ik heb geprobeert met de quinny de bus te pakken naar het centum, maar vind hem gewoon te groot en lastig te draaien uit het rekje helemaal als er al een kinderwagen bijstaat. Ook de winkels met krappere gangpaden vond ik vreselijk. Je krijgt ook niet veel mee met de wagen, terwijl dit met evt fietskar wel kan.
Tuurlijk auto kan ook, maar moet dan op Hubbie wachten en alleen op zaterdag als het erg druk is en de mensen praktisch over je wagen heen vallen of je per ongeluk een been raakt. Op zulke momenten gebruik ik liever de draagdoek.
Bovendien kan ik ivm overprikkeling ook niet echt veel langer weg dan 2 uur op het moment. Ze slaapt niet in de wagen en is dan gewoon een klein monstertje geworden.
Dus is mijn conclusie voor dat half jaartje niet overdreven veel geld uit te geven voor iets wat ik toch weer uit grote ergenis na een half jaar op internet gooi (en niet zo gek veel gebruikt heb) en beeb voor die 2 uurtjes evt in de cosi te doen.
Die tijd zit ze er ook in als we met de auto naar familie in Limburg gaan en dan slaapt ze wel in de cosi.
Ze valt trouwens ook in slaap in de maxi swing thuis.

Ik vind de wagen met bak ook wel heel leuk om er achter te lopen en beter voor beeb enzo, maar niet met teveel mensen eromheen of als ie mee moet verder weg. Dan word het tenminste bij mij een hele grote bron van ergenis.

Daarom denk ik. Al lijkt het me wel raar als je idd alleen maar de cosi gebruikt en dat uren lang.
pi_72579397
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef mefke79 het volgende:
voor wandelen de bak ja, maar voor een snelle boodschap...ik vrees dat het bij mij dan toch de maxi cosi wordt. Tenzij boodschappen hier in het winkelcentrumpje, dan loop ik wel met bak. Maar ja, moet ik dat eerst weer kunnen lopen, gaat nou niet...
Die zapp ziet er gaaf uit urla!
Vind ik ook. Dank je. Als ie de test in de winkel doorkomt wordt dit hem denk ik.
Jouw wagen ziet er trouwens ook erg bling bling uit.

En dat is toch stiekem het belangrijkste ook.
Het pronken met de wagen. Het statussymbool voor beebs.
Was dit m'n eerste geweest had ik hem misschien ook wel gekocht. Bij m'n zoon ook gedaan.
pi_72629646
Bij ons is het nu besloten. Wij hebben toch maar een vervangend onderstel besteld. Het kost wel 250 euro maar dan kunnen wij onze buggy opzet en reiswieg gewoon blijven gebruiken.

Zo stom bij allemaal prenatal winkels gaven zij ons de informatie dat dat onderstel niet meer beschikbaar is. Gelukkig hadden wij op vakantie onze buggy opzet op een bugaboo cameleon van vrienden geklikt en dat paste perfect. Verteld men ons bij Prenatal, dat dat niet past of niet mag vanwege veiligheid. Gelukkig hadden wij in de laatste winkel een servicegerichte mevrouw, die bij de producent opbelde. Bleek dat het onderstel voor onze wagen nog wel beschikbaar is en de prijs die wij hadden gekregen de prijs voor ons model was. Hadden wij het andere model besteld was het 70 euro duurder geweest. Manlief zei later tegen mij, dat had ik dan lekker niet betaald.

Trouwens even een tip voor de Maxicosi Mura liefhebbers: Heb hier een aanbieding gezien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 10 september 2009 @ 23:22:53 #35
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72630207
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Tinuviel het volgende:


Trouwens even een tip voor de Maxicosi Mura liefhebbers: Heb hier een aanbieding gezien.
He, wat leuk, ze hebben een babykamer naar me vernoemt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 10 september 2009 @ 23:26:48 #36
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72630315
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

He, wat leuk, ze hebben een babykamer naar me vernoemt
Heej, ze hebben mijn móeder naar je vernoemd

Overigens hebben wij een tweedehands Urban Jungle gekocht. Die wagen vonden we echt heel erg geweldig, maar we hadden het er eerlijkgezegd niet voor over om een splinternieuwe aan te schaffen, sinds we al bedacht hadden dat we liever, zodra beeb-lief kan zitten, een goede lichtgewicht buggy aanschaffen Kan tenminste ook goed mee op de fiets enzo..
3!
pi_72762989
Wij hebben een mutsy erg handig gekocht in een tweedehands winkel voor maar 40 euro.
Het is een drie in een zeg maar de maksicosi kan erop je kunt hem ombouwen tot buggy en de kinderwagen bak kan er op.
pi_72766139
De maxi-cose Mura is binnen hoor.
Heb hem direct in elkaar gezet. Wat een handig ding. En loopt fijn in de wookamer

Helaas komt er over 7 weken een nieuwe bak, omdat deze zwart is En we hadden bruin besteld.
Maar ja, maakt niet uit.
pi_72770674
Wij hadden ons oog laten vallen op de Maxicosi Mura 3. Vonden we een stuk stabieler en gemakkelijker manouvreren dan de Quinny.

We hadden op een duitse webwinkel gezien dat de MC Mura een stuk goedkoper was in Duitsland. Dus toen we toevallig toch in Aken moesten zijn hebben we rondgekeken voor kinderwagens. De MC Mura hadden ze niet staan in de kleuren die wij mooi vinden. Bij de Toys 'r Us liepen we uiteindelijk tegen een wagen aan van ABC-Design (de rodeo devil) die echt sprekend op de Mura leek, maar dan voor de helft van het geld en helemaal compleet (dus onderstel/buggy/reiswieg). Kan alles wat de Mura ook kan, en ons is verzekerd dat er adapters voor een maxicosi autostoeltje bij zaten.

Helaas bleek dat laatste dus niet waar, want voor dat specifieke model bestaan er geen adapters voor maxi cosi wisten we thuis pas

We hebben dus de keuze om een autostoeltje aan te schaffen van hetzelfde merk wat er wel op past, of gewoon niet een autostoeltje gebruiken op de kinderwagen. Daar kan ik denk ik wel prima mee leven.
pi_73082589
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen gaan wandelen met de autostoel.. Het is toch niet voor niks een autostoel, ligt je kind daar helemaal opgepropt te hangen terwijl het ook net zo goed lekker languit kan liggen en goed kan ontspannen.. Voor snelle boodschappen snap ik het wel. Maar voor wandelen ga ik straks toch echt de bak gebruiken hoor
Ik snap je gedachtengang, maar je kan het ook anders bekijken.
In de eerste weken/maanden kan je kindje in de wagenbak van een kinderwagen. Maar dan komt de tijd dat hij/zij of te groot wordt voor de wagen, of niet meer wil liggen en juist wat meer wil zien.
Daarom kan je dus als tussenoplossing voordat je een buggy gaat gebruiken (die meestal pas vanaf 6 maanden zijn) een maxi cosi gebruiken.
Zo heb ik het in iedergeval wel gedaan. Al moet ik zeggen dat ik meestal de draagdoek pakte, maar de maxi cosi (op een Quinny Zapp) is hier nog vaker gebruikt dan de kinderwagenbak.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:31:21 #41
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73092288
Ik heb even een vraag voor de mensen die een bugaboo cameleon hebben:
Als je de bovenkant op het onderstel zet, wil de witte ronde knop (waarmee je de bak kantelt) niet altijd goed inklikken in het frame. daar moet echt wat duw- en trekwerk en hard slaan bij te pas komen, voordat het klikt. herkennen jullie dit probleem? hoe hebben jullie dit opgelost?

onze bugaboo is trouwens uit 2007.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73453671
Tip voor de mensen met een Mura met een kleur van 2009: koop nu je voetenzak! Wij hadden hem als kraamcadeautje gevraagd en nou blijken de nieuwe kleuren al bekend en daar zat onze kleur niet meer bij. Niet alle winkels kunnen de 'oude' kleuren nog bestellen, dus we hebben even moeten zoeken. Voordeel is wel dat ie nou goedkoper is, maar ja, je moet niet te lang wachten met bestellen.
De bak en het onderstel zijn hier inmiddels in gebruik en het werkt allemaal prima. En hij is inderdaad hoog genoeg om mij met mijn nog wankele bekken genoeg steun te geven. Loopt prima!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:52:10 #43
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73453797
Ik ga me ook eens verdiepen in dit onderwerp!

Vraagje voor de 'ervaren' moeders: Wat vonden jullie achteraf 't meest irritant / vervelend aan de kinderwagen/buggy die jullie gekocht hebben?
A grand adventure has begun.
pi_73455495
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Keshet het volgende:
Ik ga me ook eens verdiepen in dit onderwerp!

Vraagje voor de 'ervaren' moeders: Wat vonden jullie achteraf 't meest irritant / vervelend aan de kinderwagen/buggy die jullie gekocht hebben?
Ik heb een bagaboo cameleon en achetraf vind ik de bak heel erg laag en klein. De kleine kan er helemaal niet zo lang in. Als de jongste eruit is gegroeid gaat die dan ook weg. Voor een eventuele volgende zien we dna wel weer!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:23:49 #45
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73456848
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb even een vraag voor de mensen die een bugaboo cameleon hebben:
Als je de bovenkant op het onderstel zet, wil de witte ronde knop (waarmee je de bak kantelt) niet altijd goed inklikken in het frame. daar moet echt wat duw- en trekwerk en hard slaan bij te pas komen, voordat het klikt. herkennen jullie dit probleem? hoe hebben jullie dit opgelost?

onze bugaboo is trouwens uit 2007.
Onze cameleon komt uit 2008 maar ik herken het probleem niet, klikt meteen goed zeg maar.
Kan me bijna niet voorstellen het het zoveel moeite hoort te kosten.
pi_73457253
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb even een vraag voor de mensen die een bugaboo cameleon hebben:
Als je de bovenkant op het onderstel zet, wil de witte ronde knop (waarmee je de bak kantelt) niet altijd goed inklikken in het frame. daar moet echt wat duw- en trekwerk en hard slaan bij te pas komen, voordat het klikt. herkennen jullie dit probleem? hoe hebben jullie dit opgelost?

onze bugaboo is trouwens uit 2007.
De onze is van 2006 maar ook daar geen problemen mee
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73462620
@ Mefke, goeie tip, die gaven ze ons hier ook bij babyplanet ofzo maar ik vind per soonlijk de voetenzak van de maxicosi niet zo mooi dus wij gaan voor een lodger bunker (die past ook)
Maar wie weet voor de rest van de dames met zo'n mooie maxi cosi kinderwagen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:36:13 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73952097
Via vrienden kregen wij gisteren een helemaal gratis complete combikinderwagen Een mutsy om precies te zijn, althans, op de wagen staat Mutsy Urban Collection. Het is echt een hele mooie, degelijke wagen.

Ik ben al een paar jaartjes uit de kinderwagens, dus het was even vogelen hoe het allemaal werkt, maar volgens mij ben ik er uit. Ik las op internet alleen dat de bandjes alleen op te pompen zijn met een speciale bijgeleverde pomp, en die zit er dus niet bij. De gebruiksaanwijzing ook niet, dus ik weet niet goed of het écht zo is.

Wie heeft er ervaring met deze wagen en heeft nog tips en wetenswaardigheidjes?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:49:03 #49
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73952570
Tan, post eens een foto? Er zijn verschillende soorten
En ik heb geen ervaring met luchtbanden, wij hebben bewust 'harde' banden genomen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:15:51 #50
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73953530
Dit is 'm:



D'r zit dus ook een zitje bij, maar goed, dat maakt voor de banden niet uit
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:34:00 #51
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73954209
Tof joh!

Wat je kan proberen is om bij een pompstation de banden om te pompen
Of de mensen van wie je nm hebt vragen of ze de pomp nog hebben.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:38:43 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73954412
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Tof joh!

Wat je kan proberen is om bij een pompstation de banden om te pompen
Of de mensen van wie je nm hebt vragen of ze de pomp nog hebben.
Ja, maar die hebben 'm ook weer viavia.

We hebben zelf wel een compressor, daar kun je de meeste dingen wel mee oppompen, maar ik las dus dat mensen gingen klooien met een eigen pomp, met als gevolg dat de banden helemaal leegliepen en niet meer op te pompen waren.

Maar goed, in het ergste geval bestel ik een Mutsypomp via een babyspeciaalzaak, dat moet kunnen denk ik. Was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere Mutsy-bezitters, of er een alternatieve manier was.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:48:05 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73954771
Volgens mij lukt het gewoon wel bij een tankstation, Tan
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:49:35 #54
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73954825
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar die hebben 'm ook weer viavia.

We hebben zelf wel een compressor, daar kun je de meeste dingen wel mee oppompen, maar ik las dus dat mensen gingen klooien met een eigen pomp, met als gevolg dat de banden helemaal leegliepen en niet meer op te pompen waren.

Maar goed, in het ergste geval bestel ik een Mutsypomp via een babyspeciaalzaak, dat moet kunnen denk ik. Was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere Mutsy-bezitters, of er een alternatieve manier was.
Ik zou het niet weten dan
Succes er mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74242894
wij gingen er helemaal vanuit dat de stokke wagen het helemaal voor ons was, maar wat blijkt nu (behalve dat ie echt heel duur is) ik kan hem zelf niet inklappen, dat moet met je voet gebeuren en laat dat nou niet mn sterkste kant zijn

dus nu twijfelen we tussen 2:
1. quinny buzz omdat ie zo'n geweldig uitklap systeem heeft, alleen in treintje rijden als ik met de rolstoel op pad mee ga vergt enige oefenning en aanpassing
2, mutsy 4 rider, ietswat moeilijker uit te klappen als de quinny maar eigenlijk valt dat wel mee, maar zonder beensteunen kan ik daar mn voeten wel weer makkelijker onder kwijt

Binnenkort gaan we nog eens proef rijden in de winkel, maar ik vroeg me af of iemand van jullie misschien 1 van deze 2 wagens gebruikt en hoe die dan bevalt.
pi_74245987
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:07 schreef draculettetje het volgende:
wij gingen er helemaal vanuit dat de stokke wagen het helemaal voor ons was, maar wat blijkt nu (behalve dat ie echt heel duur is) ik kan hem zelf niet inklappen, dat moet met je voet gebeuren en laat dat nou niet mn sterkste kant zijn

dus nu twijfelen we tussen 2:
1. quinny buzz omdat ie zo'n geweldig uitklap systeem heeft, alleen in treintje rijden als ik met de rolstoel op pad mee ga vergt enige oefenning en aanpassing
2, mutsy 4 rider, ietswat moeilijker uit te klappen als de quinny maar eigenlijk valt dat wel mee, maar zonder beensteunen kan ik daar mn voeten wel weer makkelijker onder kwijt

Binnenkort gaan we nog eens proef rijden in de winkel, maar ik vroeg me af of iemand van jullie misschien 1 van deze 2 wagens gebruikt en hoe die dan bevalt.
hey draculletje
wij hebben de Quinny Buzz, maar nog niet gebruikt, dus kan je niet verder helpen. Wel is de wagen erg makkelijk inklapbaar
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74260362
Wat zijn nou "hoge" wagens ? want ik ben zelf 1,98 mtr lang en heb geen zin om dadelijk als een gebochelde rond te lopen..... Wat zijn zowiezo punten waar je op moet letten want ik zie complete wagens van 200 500 en zelfs 900 !!!!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:24:19 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74260726
hey draakje, wij hebben de Mutsy 4 rider besteld, maar dus ook nog geen gebruikservaring. Wij hebben hem gekozen omdat hij heerlijk rijdt en ook erg stabiel aanvoelt en toch niet te lomp (2e keus was de maxicosi mura maar die vonden wij te breed/lomp). Daarnaast vonden wij 'm makkelijk in te klappen en ook de ruimte onder de bak is prettig met wandelen en spullen in het mandje gooien.

Harley, wij vonden de 4 rider dus lekker hoog (mijn man is ook groot). De bugaboo zeker niet want daar moet je bijna op je knieën als je lang bent om in de bak te komen. De stokke is hoog, maar ook ongelofelijk duur.
pi_74262336
maxi cosi mura hebben we ook geprobeerd, maar die kan voor mij niet op de juiste hoogte, toen kwam ze dus met de 4 rider en later de quinny. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de mutsy omdat die idd veel ruimte onderin heeft (en ik daar dan dus mn benen kwijt kan) en als ik marky/happy zo lees is die ook makkelijk met inklappen.
Binnenkort bij beide nog maar eens kijken

dank voor de reacties
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:24:35 #60
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74262491
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef harley het volgende:
Wat zijn nou "hoge" wagens ? want ik ben zelf 1,98 mtr lang en heb geen zin om dadelijk als een gebochelde rond te lopen..... Wat zijn zowiezo punten waar je op moet letten want ik zie complete wagens van 200 500 en zelfs 900 !!!!
Wij hebben de Joolz. De duwstang is in hoogte verstelbaar en de bak en de buggyinzet zitten hoog.
Hij klapt ook nog eens makkelijk in en is heel wendbaar.
pi_74263464
Harley, hier met twee lange mensen een Mura en dat werkt perfect. Wat je ook nog even mee moet nemen in de beoordeling is of je allebei lang bent of dat er een behoorlijk lengte verschil is. Want als dat zo is, dan moet de duwstang ook makkelijk te verstellen zijn. Ik heb het stoeltje nog niet geprobeerd, maar de bak en de cosi zitten beide vrij hoog en dat is voor ons perfect zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 1 november 2009 @ 00:47:12 #62
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74267305
Ik lees hier ook even mee,het duurd nog wel even maar wil me wel wat meer orienteren op wat voor wagens er zijn.Ik vind de bug a boo cameleon erg mooi,maar ook wel duur geloof ik.We willen een wagen waar mijn man ook achter kan lopen(die is 205cm) en hij moet stevig op zijn wielen staan zodat ik er ook met de hondjes mee kan lopen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 1 november 2009 @ 09:17:58 #63
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74270340
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Guess. het volgende:
Ik lees hier ook even mee,het duurd nog wel even maar wil me wel wat meer orienteren op wat voor wagens er zijn.Ik vind de bug a boo cameleon erg mooi,maar ook wel duur geloof ik.We willen een wagen waar mijn man ook achter kan lopen(die is 205cm) en hij moet stevig op zijn wielen staan zodat ik er ook met de hondjes mee kan lopen.
Dan denk ik dat je wel terugkomt van de Bugaboo cameleon, want de kinderwagenbak is zo laag, daar zou je man een hernia van krijgen vrees ik. De stang kan wel hoog, maar die bak blijft laag.
pi_74286748
We hebben er 1 gekocht.
de Maxi Cosa Mura 4 incl reiswieg en adapterset voor de eveneens aangeschafte Maxi Cosi Citi SPS autostoel.
In de aanbiedingskleur Golden Oak. Lekker beige/geel. scheelde 250 euro met de "nieuwe" kleurenlijn daar was de bruine ook mooi van maar vond dit zelf ook wel een leuke kleur (vriendin iets minder maar 250 euro voor een kleur was een niet zo moeilijke keuze.
pi_74288684
Ehm Harley, moet je een adapter bij kopen voor maxi cosi? Wij hebben een mura en een mc en geen adapters nodig gehad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 1 november 2009 @ 21:04:22 #66
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74291443
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar die hebben 'm ook weer viavia.

We hebben zelf wel een compressor, daar kun je de meeste dingen wel mee oppompen, maar ik las dus dat mensen gingen klooien met een eigen pomp, met als gevolg dat de banden helemaal leegliepen en niet meer op te pompen waren.

Maar goed, in het ergste geval bestel ik een Mutsypomp via een babyspeciaalzaak, dat moet kunnen denk ik. Was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere Mutsy-bezitters, of er een alternatieve manier was.
Lekker spuit 11 .

Geen pomp bestellen! Fietsenmaker FTW . Als ie daarna weer leegloopt krijg je korting op plakken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74296244
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef mefke79 het volgende:
Ehm Harley, moet je een adapter bij kopen voor maxi cosi? Wij hebben een mura en een mc en geen adapters nodig gehad.
De Maxi cosa Mura 4 heeft wel de adaptor nodig voor een autostoeltje die adaptor is dezelfde als om de reiswieg te monteren. Normaal zit die erbij maar wij moesten er 20 euro voor bijbetalen maarja dan nog kwamen we 250 euro goedkoper uit als de normale mura 4 incl reiswieg.
pi_75069762
Kent iemand het merk Bebeqo?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:44:29 #69
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75072338
Ken em niet Vicky.
Was vorige week bij m'n nichtje die pas bevallen is en die hadden een childweel (merk uit Belgie) vond em wel heel leuk moet ik zeggen.Iemand ervaring mee?

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_75073092
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef harley het volgende:

[..]

De Maxi cosa Mura 4 heeft wel de adaptor nodig voor een autostoeltje die adaptor is dezelfde als om de reiswieg te monteren. Normaal zit die erbij maar wij moesten er 20 euro voor bijbetalen maarja dan nog kwamen we 250 euro goedkoper uit als de normale mura 4 incl reiswieg.
He...die adapters zitten bij ons gewoon vast aan de wagen, je kan ze omhoog en omlaag klappen. Ik heb er dus ook nooit wat voor betaald...raar hoor. En voor de reiswieg moeten de adapters juist omlaag terwijl ze voor de cosi zelf omhoog moeten. Heb jij een model van vorig jaar of van dit jaar? Misschien is dat het verschil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75073602
Ik ken zowel het merk waar vicky dan wel guess over hebben, al moet ik zeggen dat ik van laatst genoemd wel wat op de mutsy vind lijken
die wij overigens zelf nu ook in rode versie in huis hebben!
pi_75073892
Waar mijn vriendin en ik vooral van schrokken was de prijs van een nieuwe kinderwagen. Allejezus wat duur!
En de verkopers in die winkel ons maar wijsmaken dat we alles ook daadwerkelijk nodig hadden. Het leek wel of we een nieuwe auto aan het kopen waren! "Maar bij deze is het ventieltje juist wel makkelijk bereikbaar"
En dan de hoogte.....iedereen boven in 1.80 loopt een hernia op als ze langer dan tien minuten erachter lopen. Wat een gedoe!

Uiteindelijk hebben we een kinderwagen uit de jaren 70 gevonden. Met een fatsoenlijke bak en vooral een fatsoenlijke hoogte!.Onverwoestbaar bovendien. En maar 50 euro.....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_75074934
Knutknuttsson, nou ben ik toch boven de 180 cm en mijn vriend ruim, maar onze mura loopt perfect hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75075105
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef Knutknuttsson het volgende:

Uiteindelijk hebben we een kinderwagen uit de jaren 70 gevonden. Met een fatsoenlijke bak en vooral een fatsoenlijke hoogte!.Onverwoestbaar bovendien. En maar 50 euro.....
Ouderwetse kinderwagens zijn Toevallig een fotootje?
Ben gek op nostalgische wagens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 28 november 2009 @ 10:59:18 #75
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_75080113
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar mijn vriendin en ik vooral van schrokken was de prijs van een nieuwe kinderwagen. Allejezus wat duur!
En de verkopers in die winkel ons maar wijsmaken dat we alles ook daadwerkelijk nodig hadden. Het leek wel of we een nieuwe auto aan het kopen waren! "Maar bij deze is het ventieltje juist wel makkelijk bereikbaar"
En dan de hoogte.....iedereen boven in 1.80 loopt een hernia op als ze langer dan tien minuten erachter lopen. Wat een gedoe!

Uiteindelijk hebben we een kinderwagen uit de jaren 70 gevonden. Met een fatsoenlijke bak en vooral een fatsoenlijke hoogte!.Onverwoestbaar bovendien. En maar 50 euro.....
Duur zijn ze zeker maar wij zijn beide 1.80+ en de Mutsy 4-Rider is heel hoog hoor. Ik heb de duwstang op stand 2 (1 is het laagst) en vriend op stand 4 (hoogst) en dat is echt heel hoog hoor
En de wagenbak is ook redelijk hoog. Bij de Buk-a-boo moet je je kind idd bijna van de grond schrapen, maar de Mutsy en Maxi-Cosi's zijn hoog.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75081551
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:52 schreef mefke79 het volgende:
Knutknuttsson, nou ben ik toch boven de 180 cm en mijn vriend ruim, maar onze mura loopt perfect hoor!
Ik zie inderdaad dat je die Mura kan vertsellen. Is inderdaad erg handig. Natuurlijk zijn er wel kinderwagens met een lekkere hoogte, ik overdreef ook maar een beetje
Maar een maxi-cosi is hier nauwelijks te krijgen. Alleen autostoeltjes van maxicosi zijn vrij gangbaar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:05:16 #77
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75081985
Ah, ja, tis een NL product de Maxi Cosi Mura.
De Mutsy Urban Rider is ook erg geschikt voor lange lui (is vast al 4x gezegd ofzo... sorry...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75082699
Niet helemaal een NL product; het merk Bébé Confort, dat jaren een van de marktleiders was in NL wordt hier niet meer onder die naam verkocht.....

Het Franse Bébé Confort en het Nederlandse Maxi Cosi zijn beide onderdelen van hetzelfde bedrijf (Dorel) en wat in NL verkocht wordt als de Maxi Cosi Mura 4 wordt in andere landen verkocht als de Bébé Confort Mura.

Mijn vermoeden is dus dat het gewoon met een Maxi Cosi stickertje erop uit de Bébé Confort fabriek komt, maar omdat Maxi Cosi in NL een heel sterk merk is, gebruiken ze de kinderwagen om zich op meer vlakken dan alleen de autostoeltjes te profileren.
In de tijd dat Maxi Cosi als enige product de schelp voor groep 0 had, had Bébé Confort ook autostoeltjes voor de opvolgende groepen, de modellen Rodi en Priori zijn onderdeel van het Bébé Confort assortiment.
pi_75388684
Ik ben naar de kinderwagen gaan kijken maar het is 'm toch niet...
Ik wil een wagen zoals de Bugaboo Frog. Eentje waar je de zitting van je af en naar je toe kan zetten en waarbij je de zitting in z'n geheel kan kantelen ipv alleen de achterkant.
Mijn mams is nu op MP aan het struinen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:50:32 #80
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75400063
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef draculettetje het volgende:
Ik ken zowel het merk waar vicky dan wel guess over hebben, al moet ik zeggen dat ik van laatst genoemd wel wat op de mutsy vind lijken
die wij overigens zelf nu ook in rode versie in huis hebben!
Lees het nu pas maar je hebt em al,wat leuk
Wij zijn nog niet gaan kijken,zal wel januari worden.Mijn voorkeur gaat trouwens ook uit naar een rode,dus we matchen van de zomer goed op het terras
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 3 januari 2010 @ 21:33:40 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76376274
Ik zie dat er al een tijdje niet gepost is, misschien dat iemand toch nog iets advies kan geven.
Ik las dat er een aantal mensen zijn met een maxi cosi mura. Kunnen jullie een eerlijke recensie schrijven? Ben erg benieuwd. Verder denken we serieus na over de phil and teds Vibe. Iemand die ervaring heeft met deze wagen? Groot voordeel van de phil and teds vibe is dat je em kunt gebruiken als een tweede kindje komt. Verder houden we van wandelen en wil mn man graag een all terrain wagen. Iemand nog tips?
  zondag 3 januari 2010 @ 21:49:47 #82
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76377267
he pessie, wij hebben gekozen voor maxi cosi mura 4 (heb nog geen gebruikerservaring). Het is een redelijk hoge wagen (bugaboo = buk een boel is vrij laag bijvoorbeeld) en vond hem minder 'gammel' dan de mutsy. Verder klapt ie kleiner in en is ie zeker goed te gebruiken in het bos (wij wonen straks heel dicht bij het bos). Ik wilde daarom wel een vierwieler, vond het iets stabieler dan een driewieler en net zo wendbaar. Van de 2010 versie is het frame ook vrij licht (de hele wagen wel) wil ik met de tram ergens naar toe willen.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:52:57 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_76377470
Pessie, je krijgt van mij een recensie van de mura, maar op z'n vroegst morgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76377601
M. heeft vandaag een Bugaboo Frog opgehaald en hij ziet er supergoed uit

Alleen ontbreekt de gebruiksaanwijzing. Iemand die een Frog met gebruiksaanwijzing heeft??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:58:44 #85
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76377854
Wij zijn ook voor de Maxi cosi mura 4 gegaan.Voelt lekker stevig aan en hoog (man ruim 2mtr) en kan er mee wandelen samen met de hondjes.Hij staat nu mooi te zijn in de huiskamer,geen gebruikers ervaring dus.



@ Vicky,leuk Gebruiksaanwijzing mischien te downloaden via internet?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76391342
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef pessie het volgende:
Ik zie dat er al een tijdje niet gepost is, misschien dat iemand toch nog iets advies kan geven.
Ik las dat er een aantal mensen zijn met een maxi cosi mura. Kunnen jullie een eerlijke recensie schrijven? Ben erg benieuwd. Verder denken we serieus na over de phil and teds Vibe. Iemand die ervaring heeft met deze wagen? Groot voordeel van de phil and teds vibe is dat je em kunt gebruiken als een tweede kindje komt. Verder houden we van wandelen en wil mn man graag een all terrain wagen. Iemand nog tips?
wij gaan de onze pas over ruim anderhalve maand ophalen en de kleine laat nog op zich wachten tot mei dus dan zullen we hem ook pas gaan gebruiken en kan ik je er wat over vertellen. Wij zijn voor de Mura 4 gegaan omdat hij redelijk hoog is (ik ben 1,98mtr) relatief klein in te klappen is (hij moet met de motor mee kunnen )
pi_76411269
Pessie, zoals beloofd, mijn ervaring met de mura. Wij hebben ook de 4 wiel uitvoering (uit 2009!) omdat we die net wat stabieler vonden. We hebben er gisteren flink mee door de sneeuw geploegd en dat gaat goed (wel effe de zwenkwielen vast zetten).
Wat wij er heel fijn aan vinden:
* wagen loopt licht en lekker
* duwstang makkelijk in hoogte te verstellen
* grote bak waardoor ons lange manneke er nog wel even in kan
* zeer complete uitvoering van de kinderwagenbak (met dekentje, muskietennet en regenhoes)
* adapters voor de mc die vast aan de wagen zitten waardoor je ze nooit kan vergeten
* simpel in te klappen en niet te zwaar
* zitje naar je toe en van je af te plaatsen
* als je em gewoon inklapt kan je em daarna nog over de grond rollen
* met 1 hand bestuurbaar

Kleine minpuntjes
* je kan em verder inklappen, maar dat kun je dan niet vastzetten. Je leert er mee omgaan, maar in het begin is het effe klooien en klapt ie dus weer een beetje uit terwijl je dat niet wilt.
* wij moesten even wennen aan het idee dat ie wat geluid maakt, alsof ie niet stevig in elkaar zit. Dat is niet zo, beetje smeren van de wielen en het is opgelost.
* je moet handigheid krijgen in het plaatsen en weer los halen van de maxicosi. Mijn tip, probeer het gewoon niet in 1 keer. Doe eerst de ene kant en dan de andere.

Ik heb laatst zo'n vibe gezien, maar ik vind het maar een akelig idee dat kindje twee zo laag bij de grond ligt. Bovendien zit dat kindje niets, mijn eigen manneke zou daarin een keel opzetten omdat er gewoon niets te zien is.

Succes met kiezen, ga gewoon eens een stukje door een winkel lopen met beide wagens en probeer ze vooral ook zelf in te klappen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76412011
Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Mura 4. En dat alleen op basis van ervaringen van andere mensen. Hier ook een lange man en we willen graag iets robuusts. Maar we gaan ook nog even kijken in een babywinkel (huuuuuuuu ).
pi_76414259
Hier ook de mura 4.

Kijk alleen uit dat je de kinderwagen bak wel op tijd krijgt, als je bij de babydump besteld.

(sorry, flauw grapje. Het gaan natuurlijk vaker goed dan fout, zoals bij ons)
pi_76415573
Maxi Cosi Mura (3 wielen) was ook onze eerste keuze totdat we een goedkopere kloon tegenkwamen in Duitsland (van ABC Design). Heb hem nu al wel een aantal keren ingeklapt en uitgeklapt en omgebouwd en het autostoeltje erop gezet en dat gaat hartstikke goed. Ik kan bijna niet wachten totdat ik hem 'mag' gebruiken
pi_76416023
De mura 4 lijkt me ook wel leuk en de X-adventure. Duurt dat zo lang voordat je een kinderwagen krijgt geleverd? In april komt er een Babydump in Groningen en ik wilde daar eigenlijk dan heengaan.. maar misschien is dat te laat..
  maandag 4 januari 2010 @ 21:54:39 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76417062
Wij hebben de kinderwagen een maand geleden gekocht en deze zou eind februari geleverd kunnen worden. Duurt wel even, maar dat het zo lang zou duren had ik ook niet verwacht.
pi_76419885
Onze kinderwagen kochten we in april en kregen we in juli. Maar ze vroegen ons gewoon wanneer we em graag wilde hebben. Het ding staat namelijk ook best in de weg als je em niet nodig hebt. Was overigens geen Baby-dump.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:41:46 #94
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76424316
wij hebben onze kinderwagen vroeg besteld; gelijk met de babykamer en hebben het pas laten leveren toen de babykamer verder klaar was... Bij 26 weken ofzo.
We hebben de Quinny Buzz en mijn eerste ervaringen zijn prima. Hij is vooral erg wendbaar en ik kan echt met 1 hand sturen..
En ik ben overigens ook lang (185 cm) en vriendlief nog langer (194 cm)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76429768
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:58 schreef mefke79 het volgende:


Kleine minpuntjes
* je kan em verder inklappen, maar dat kun je dan niet vastzetten. Je leert er mee omgaan, maar in het begin is het effe klooien en klapt ie dus weer een beetje uit terwijl je dat niet wilt.
Ben het met jou punten eens mefke
Wist alleen niet dat ie nog verder ingeklapt kon worden?
Toch de dvd maar eens bekijken haha

nog verder dan dat ie vast staat met dat rode dingetje zeg maar?

Ik vind het een super wagen
idd met sneeuw wiel vastzetten, ideaal
pi_76429839
Ik heb Bugaboo gemaild en ik krijg de gebruiksaanwijzing toegestuurd
Gister wezen wandelen en hij wandelt prima!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76429897
FF op youtube filpmje gekeken maar dat iwist ik idd al hehe
pi_76431933
het-is-mij, ik moest ook effe kijken hoor..tis een beetje raar. En als het dan nog niet past wil het ook weleens helpen om de duwstang in de laagste stand te zetten voor je em inklapt, scheelt ook weer ruimte. Vicky, goeie service!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:08:42 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_76465623
Misschien een hele verkeerde plek om dit te vragen maar toch een poging;
mijn lieve vrouw is nu 33 weken zwanger en we hebben bijna de complete baby inventaris bij elkaar.

Onderdeel daarvan zijn een schitterende gebruikte Mutsy Rider (net zoeen als Tan showde op de 1e pagina) kinderwagen uit 2002 (voor 1 kindje gebruikt) en een nieuwe Maxi Cosi.
Helaas blijkt dat Mutsy de Maxi Cosi connectors voor dat model kinderwagen niet meer kan leveren; ook de verschillende winkels die ik het gevraagd heb kunnen dit niet.

Iemand enig idee hoe ik toch nog aan dit soort connectoren kan komen ?


UPDATE: we hebben iemand gevonden die een 2002 Mutsy Freerider Outdoor te koop had, met de betreffende beugels. We hebben dus nu gelijk een kar voor de oppas erbij EN de beugels


[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 06-01-2010 22:44:24 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:40 #100
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76476083
fietsie ,mischien via Marktplaast of zo'n soort site?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:22 #101
286072 Niglaw
Nigga whut?!
pi_76499927
Ik had een prachtige X-adventure kinderwagen via MP gekocht

Later een McLaren buggy, nieuw.
pi_76502254
Mensen, heb even hulp nodig. Via via kunnen wij zo'n 3 in 1 quinny kinderwagen kopen (lig, zit en autostoeltje. 4 wielen). Gebruikt, maar in goede staat. Ongeveer 3 jaar oud, schat ik. Maar aangezien wij niet in Nl wonen en die quinny hier niet of nauwelijks verkocht wordt, hebben we even geen vergelijkingsmogelijkheden wat betreft de prijs. Wel hebben we even op marktplaats gekeken, maar daar zit enorm veel verschil in prijzen en aanbod. Iemand een idee wat een reeële prijs is om te betalen?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:37 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_76520187
Da's een moeilijke vraag Knutknuttson; ik heb (ook op Marktplaats) nog nooit de vraagprijs betaald voor de 2 tweedehands kinderwagens die we hebben gekocht.

Met sommige mensen is nooit zaken te doen (de fanatieke 'je biedt maar' lui) maar vaak kun je als je aanbiedt contant te betalen en dezelfde dag de boel nog op te halen een leuke deal maken...

Voor beide Mutsy's (beiden model 2002) hebben we nog geen 100,- betaald (per stuk). Dat is dan zonder autostoeltje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_77336315
schop voor huup
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77337120
Heu bedankt!

Okay ik heb even foto's gemaakt en ook even naar foto's gekeken van anderen op marktplaats, so far ziet het er wel okay uit maar toch.
Het gaat om 1 loshangend touwtje als de buggy in ligstand is. Even foto's van de wagen zelf om te kijken of ik het uberhaupt wel goed in elkaar heb gezet enzo en het er niet heel raar uit ziet

De buggy in ligstand zonder kap


en met kap


en de buggy in gewone stand met kap.


Als ik hem dus in die gewone stand heb staan dan zit er langs de achterkant van het zitgedeelte een touw met klikklak systeem. Die kan ik dan vast zetten en dan is de achterkant van het touwtje lang genoeg om weer terug te gaan naar de andere kant van de rugleuning en daar zit ie dan met een knoopje vast. Een soort double-safety ofzo.

Zoals hier:


Als ik de buggy in ligstand wil doen wat doe ik dan? Moet ik dan dat klikklakje gewoon losklikken? Maar dan zit er niets meer als safety onder de rugleuning... Maar als ik hem verstel iedere keer als ik het ding omhoog of omlaag doe das ook irritant. Iemand enig idee of het kwaad kan zonder klikklaktouwtje? En ik hou dan dus wel een knoopje over die niet meer naar de andere kant kan want daar is het touw te kort voor, maar aan deze kant van die buggy zit geen drukkertje.
Kortom, ik snap geen hol van dat touwtje


[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 27-01-2010 15:34:30 (grotere foto's...) ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:23 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_77337171
Leuke postzegelverzameling heb je huup! Apart hoor, postzegels met kinderwagens
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337221
ja cool hè?
foutje met hyves ze zijn nu groot als t goed is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:35:16 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337234
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:36:24 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337271
mijn wagen lijkt veel op die van jou volgens mij heb ik t op de manier van mn vorige post gedaan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:37:05 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337295
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77337311
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
okay, dus gewoon losklikken (met beleid) als ik het ding in ligstand wil hebben?


Als ik hem in half zitstand doe dan zit Amélie in een soort constante buikspierhouding namelijk dus het is
of rechtop, of liggend, er tussenin standen werken niet zo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337347
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
ah duidelijk.

Ja dat dacht ik dus ook, het meeste gewicht zit lager dus het zal wel loslopen. Maar B. was er niet zo zeker van en omdat we de gebruiksaanwijzing niet meer hebben twijfelde ik ook weer
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:39:28 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_77337373
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337383
Huup, ik heb die wagen ook gehad en als we Amber in de ligstand deden, klikten we 'm ook los.
Persoonlijk vond ik het een niet zo'n prettige wagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77337476
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef moussy het volgende:
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337511
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:43:11 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337520
tusseninstand was hier ook nooit succes. meer ook door het onderuitzak effect ziet er zo lullig uit, zo'n ingezakt kind (was hier in rechtopstand ook heel lang nog btw )

maar idd, gewoon *klik* en ze ligt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77337604
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
maar gelukkig ging het daar nu ff niet om...
er zit bovenin zo'n klepje waardoor je naar je kind kunt koekeloeren. En een buggy die naar je toegedraaid zit kost me teveel geld.

Het ging me gewoon om de vraag of ik hem nu goed in elkaar had gezet en of ik die ligstand goed begrepen had.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:16 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337651
kind niet kunnen zien valt wel mee vind ik. je kan het niet aankijken, maar (mijn) kind vindt het uitzicht toch leuker dan mama's gezicht

Mijn wagen had wel 2 wielen aan de voorkant (direct langselkaar, dus wel een soort van 3wieler) maar ik vond het soms wel eng als ik niet goed de stoep af ging dat ie dan bijna omging
Een dure wagen vond ik niet nodig, gezien max met 1 jr in de buggy ging en die heb vervolgens wel gewoon 3 jr gebruikt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77337807
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Ik vind een bugaboo ook niets en veul te duur!

Maar hij zit zo goed in elkaar. Een voetenzak kun je gewoon bij de prenatal halen, die dingen zijn iets van 25 euro dacht ik. Gewoon wagen mee en vragen om een zak die p[ast, hoeft toch geen bepaald merk te zijn. Oh babypark in gouda heeft een hele leuke uitverkoophoek ook voor dat soort dingen.


En nu zat ik toch stiekem te kijken voor en wagen. Als er 1 komt dan wordt het weer een mutsy. Dan neem ik er wel 1 van vorig seizoen, scheelt weer 100 euro.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77338048
Huup, misschien heb ik nog wel een zak voor je.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77339509
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd



ze wordt zo groot ineens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77339572
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd

[ afbeelding ]

ze wordt zo groot ineens
het is een lichtblauwe. Ik ga ff spitten....

Amélietje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77340547
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77340598
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
onze bugaboozak is heerlijk dik en lekker warm!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77340624
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77340808
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
Ja Leander heeft het ook heel koud met alleen de voetenzak.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77341478
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
Mijn voetenzak die ik in de wandelwagen had was flink dik in elk geval. Maar ik zou niet weten hoe ze een deken om zou moeten houden in de buggy. Er moet ook nog een gordel omheen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77341848
persoonlijk vind ik een deken juist heel erg onhandig, vooral met een wiebelkont zoals de mijne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77364608
Vanaf welke leeftijd is een buggy geschikt?
pi_77365014
Een paraplu buggy?
Wij hebben Eva met ong 9 maanden inde paraplubuggy gedaan ( koelstra)
pi_77365395
Jen zat in de buggy vanaf 5 maanden, maar dan wel op ligstand. Dat was ook emt reden dat we toen naar frankrijk waren en de grote kinderwagen echt niet mee kon. Ze kon er toen heerlijk in slapen, ik had er echt een bedje van gemaakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77365426
Eva in de wandelwageninzet met een maand of 7.

Overigens dachten wij dat we een grote auto hadden gekocht
Wij naar een verjaardag. Onderstel + dreamy + paraplubuggy voor Eva mee. Kofferbak ramvol!
Kan geen tas of koffer meer bij.
pi_77371422
Hier ook een kinderwagen met wandelwageninzet. Een buggy is dan alleen makkelijk voor af en toe denk ik.
Naja zien we tegen die tijd ook wel.
pi_77372484
Iemand ervaring met Joolz Day? Lijkt me een hippe en makkelijke kinderwagen maar had graag wat reacties gelezen van ervaringsdeskundigen...

Alvast bedankt!
pi_78150777
Voor de Stokkerijders onder ons (dat zijn er niet zo gek veel maar goed, Troel) Hij is er hoor!
een 'moeder-loopt-alsof-ze-moet-poepen' mee rij plankje en bijna voor niks ook nog 'maar' 90 euro




Kom maar op met dat broertje of zusje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78153905
@ Mefke, doe t ff hier.
Die voetenzak hebben we niet want die vond ik niet mooi dus wij gaan nog een lodger bunker ervoor kopen.

Maar adapters eraf?
Als in eraf schroeven zeg maar???
Das wel jammer want soms als ik ff een paar winkels in moet en met de auto ben dan gooi ik het onderstel achterin en zet ik ff de mc erop.

Enne die regenhoes voor de wandelwageninzet, is die eigenlijkhetzelfde als voor de kinderwagenbak?
Heb me er nog niet zo in verdiept wat hier op zolder nog in die doos zit haha.

Is al weer zo lang geleden dat we hem gekregen hebben.

Maar voorlopig is de bak nog genoeg, zodra Tijn er 5 min. in ligt dan slaapt hij dus hehe
pi_78155128
het-is-mij, ik kan die adapters er zo afschuiven. Maar ik heb dan ook de 2009 versie, ik weet niet of jij een 2010 versie hebt? Ik schuif ze er zo op en af. En om ze niet te vergeten heb ik ze nu maar in het boodschappennetje hangen wat ik zelf aan de stang heb hangen. Lange leve de Hema!
De voetenzak hebben wij dus wel van mc zelf, de blauwe, bij onze blauwe wagen. Hij is nog wat groot voor Driekus, terwijl hij toch vrij lang is. Zitje zelf gaat prima, natuurlijk niet helemaal rechtop, maar ook niet helemaal liggend.

Regenhoes is volgens mij een andere, tenminste...zo staat overal op internet. Die moeten wij dus nog even ergens halen. Parasolklemmetje zou alleen van mura zelf passen, nou geloof me, die van de prenatal past ook, moet je er alleen een stukje stof tussen doen zodat je em wat vaster kan klemmen zonder iets te beschadigen.

Driekus past overigens nog goed in de bak hoor, hij wil alleen niet meer liggen. MC zelf raadt aan om pas over te stappen met 6 maanden. De bak mag tot 9 kilo, dus we hadden nog een kilo speling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78184019
ow mefke, ik heb me er nog niet zo in verdiept.

Mis moet ik toch die dvd eens kijken die erbij zat haha.

Vlgs mij ook de 2009, we hebben hem vorig jaar gekocht ook.
Ja die adapters kun nen dan miss. ook achterin de maxi cosi dachten wij al.

Thx voor de tip van de parasol, gaan we nog ff roggelen.
pi_78259534
Iemand hier ervaring met de quinny zapp? Wij verkopen de buzz en ik wil graag een zapp ervoor in de plaats kopen nl.
pi_78272194
Ik heb hem, vind het een fijne wagen maar pak voor de langere stukken liever de Quinny Speedi. Vooral omdat de laatste toch veel grotere wielen heeft
Onlangs met de zapp door de sneeuw gelopen en dat viel me alles mee, had verwacht al na een paar meter vast te zitten, maar heb niet vast gezeten
Klein inklapbaar, in het vliegtuig konden wij hem op de terugweg gewoon in het bagagerek stoppen
Slapen doet Lotte toch niet in de kinderwagen, dus de ligstand maakt mij niet uit.
pi_78272429
dankje
Wij gebruiken hem sowiezo waarschijnlijk alleen voor korte stukken. Alleen is hij volgens mij wat aan de lage kant, mijn vriend is ruim 2 meter, dus twijfel nog of dat wel handig is
pi_78273007
Mijn man is ook bijna 2 meter en hij vind hem prima rijden
pi_78278951
Ah mooi
Mijn vriend zij ook al dat het hem niks uitmaakte, dus dan denk ik dat ik deze maar neem
  zondag 21 februari 2010 @ 21:45:21 #145
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78279599
Wij hebben de Zapp 3x gebruikt en nemen overal de Buzz mee naartoe. Zelfs in het vliegtuig zonder problemen. Het leek ons handig om mee te nemen op de fiets, maar dit blijkt uiteindelijk zo zwaar te zijn met kind en fietszitje er nog bij dat het geen succes was. Dan liever een tasje met een draagdoek onder de snelbinder .

Ik vond hem ook niet fijn lopen en mijn vriend ook niet, dus hij is eigenlijk zo goed als nooit gebruikt. Wij zijn denk ik te verpest door het gebruiksgemak van de Buzz.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78280096
Ai, en ik dacht dat het een vooruitgang zou zijn tov de buzz. Dat ding stuurde helemaal niet zo geweldig, zeker niet in de winkels op van die gladde tegelvloeren.

En ik vind de meeste andere buggy's er gewoon niet echt uitzien
En draagdoeken daar is Dana gewoon geen fan van, ik heb het echt geprobeerd....maar helaas.
Naja eens in de winkel even uitproberen maar
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:21 #147
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78295095
Hadden jullie ook een 4-wielige Buzz? Ik vind hem echt super lopen, maar ik weet natuurlijk niet hoe een Buzz met 3 wielen loopt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78295444
nee wij hadden er 1 met 3 wielen.
pi_79026413
Iemand ervaring met deze kinderwagen?

pi_79028567
Cantare, ik ken em niet. Maar wat ik me afvraag, kunnen de wielen ten op zichte van elkaar bewegen? Gaan ze zeg maar de bocht om of blijven ze altijd zo in lijn staan (my god, hoe leg ik dit nou uit, ben ik te volgen )?
Als ze altijd zo in lijn blijven staan moet je redelijk wat kracht uitoefenen om em de bocht om te sturen en geloof me, dat is niet fijn. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het zo werkt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:25:03 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79031978
Mef, wat je bedoelt is: Kunnen de wielen draaien of zitten ze gefixeerd op de as?

Ik ben ook (weer) aan het rondkijken naar een kinderwagen. Ik ga denk ik toch voor de Maxi Cosi Mura 3. Wendbaar, stabiel en de handvaten kunnen zo ingesteld worden dat ik er fatsoenlijk bijkan.
Nu hopen op een goede aanbieding!
A grand adventure has begun.
pi_79032114
Haha, ik snap wat je bedoelt, Mefke! Ik weet het niet. We gaan sowieso een aantal kinderwagens uitproberen in een winkel, dus dan zien we het wel. Maar ik vind het fijn me toch wat te oriënteren. En deze kinderwagen was ik nog nergens tegengekomen, dus benieuwd of er ervaringen mee zijn.

Maxi Cosi Mura lijkt mij ook een fijn en mooie wagen. Manlief wil alleen een Mutsy... dus dat wordt nog even onderhandelen.
pi_79032188
Volgens mij heeft Vicky er zo een (te koop), Cantare

edit: Ja dus, maar dan met 3 wielen
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een wagen te koop




er zit een regenkap bij. Ik zou er ¤ 20,00 voor willen hebben.
Edit 2: ok, bijna dezelfde dan
Lotte!
Noah!
pi_79032807
Wij hebben de Koelstra Latinique, erg fijne wagen! Ga hem hier zelf vaak in de bus gebruiken en hij is vrij smal, maar heeft wel een fijne grote bak Super licht. Ook deze kleur hebben we:



En de wandelwagen kunnen we beide kanten opzetten Ook wel fijn vind ik zelf. Voorwiel kan vastgezet worden of los.
pi_79033907
Wij hebben deze wagen besteld (ook in die kleur)


De maxi-cosi mura vond ik stom vanwege het zitje dus die heb ik nooit serieus overwogen.
Overigens hebben we dus voor de mutsy gekozen omdat mijn vriend daarbij niet tegen de wielen aanschopt tijdens het lopen. Wat hij naar eigen zeggen bij andere wagens wel heeft.
Ohw ja en ik vond m gewoon mooi Eigenlijk wilde ik de Slider, vanwege de kleurtjes.
En toen wilde ik eigenlijk niets anders meer dan een mutsy (ja uh zo oppervlakkig ben ik dus ook eigenlijk diep van binnen blijkbaar heel veel wagens vind ik er stom uitzien enzo)
pi_79034109
Qua Mutsy wordt het dan misschien deze:

pi_79034568
Wij hebben een Mura met vier wielen, heerlijk ding. Staat hierboven nog wel ergens een verhaal van mij over dat ding.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:40:32 #158
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_79035708
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben deze wagen besteld (ook in die kleur)
[ afbeelding ]

De maxi-cosi mura vond ik stom vanwege het zitje dus die heb ik nooit serieus overwogen.
Overigens hebben we dus voor de mutsy gekozen omdat mijn vriend daarbij niet tegen de wielen aanschopt tijdens het lopen. Wat hij naar eigen zeggen bij andere wagens wel heeft.
Ohw ja en ik vond m gewoon mooi Eigenlijk wilde ik de Slider, vanwege de kleurtjes.
En toen wilde ik eigenlijk niets anders meer dan een mutsy (ja uh zo oppervlakkig ben ik dus ook eigenlijk diep van binnen blijkbaar heel veel wagens vind ik er stom uitzien enzo)
Die hebben wij in 'Team Brown' Prima keus!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79035806
Kijk dat zijn de goede verhalen
Ben benieuwd hoe hij in het echt gaat bevallen, mja voorlopig duurt t nog even voor hij bezorgd wordt (wagen en baby )
pi_79038507


Ik heb deze van Safety First. Een heel simpel ding, maar echt helemaal meesterlijk geweldig
Rijden is superfijn, hij is zeer makkelijk in te klappen tot redelijk klein (past in mijn Suzuki Alto) en er zit ook nog een buggyombouw bij, adaptars voor een autozitje (Maxi Cosi past er gewoon op) en een regenkap.
Echt een superkoopje voor het geld wat ik ervoor betaald heb. We hebben hem gewoon bij de Neckermann besteld.

Heb ook een ouderwetse wagen, echt leuk om te zien maar rijden is toch een stuk fijner met de nieuwe wagen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79055732
Ik wil eigenlijk ook een Joolz Day, niemand die hier ervaring mee heeft? http://www.babypark.nl/jo(...)-cosi-cabriofix.html
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 14 maart 2010 @ 18:47:34 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79137143
Wie heeft er ervaring met de X-adventure kinderwagen (alles in één, buggy, wandelwagen met reiswieg, autostoeltje etc.), is dat een beetje een goed merk? Ik kan geen testen vinden op consumentenbond.nl, helaas. Dus ik weet niet of het autostoeltje wel véilig is, wat ik nogal belangrijk vind.

Iemand??!
pi_79282040
OMG
quote:


Om het besef over ons partnership met (RED) levend te houden, introduceren wij de nieuwe (BUGABOO)RED iPhone houder.
De nieuwe (BUGABOO)RED iPhone houder is speciaal ontwikkeld om uw handen vrij te houden terwijl u wandelt met uw kind en om uw iPhone binnen handbereik te houden zodat u ook onderweg verbonden blijft.

De houder wordt aan de duwbeugel van uw Bugaboo kinderwagen bevestigd zodat u er makkelijk bij kunt. De iPhone hoes is makkelijk los te maken zodat u de flexibele hoes ook apart kunt gebruiken ter bescherming.

Het is nu makkelijker dan ooit om handsfree te bellen, te navigeren of om naar muziek te luisteren terwijl u samen met uw kind de wereld ontdekt.

Vanaf half april verkrijgbaar in de winkels.

Bem benieuwd wanneer de eerste baby met wagen wordt gejat. Zou in Amsterdam centrum echt nooit zo'n ding aan mijn wagen willen hebben zitten
pi_79290586
OMG inderdaad!
pi_79290629
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:31 schreef Stiemie het volgende:
OMG
[..]

Bem benieuwd wanneer de eerste baby met wagen wordt gejat. Zou in Amsterdam centrum echt nooit zo'n ding aan mijn wagen willen hebben zitten
Ik vind het wel leuk...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79291001
leuk voor onderzoek.. bugaboo iphone houder,baby in de wagenbak, en turven hoe vaak de ouder naar het kind kijkt en hoe vaak naar de iphone.
pi_79291018
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef poemojn het volgende:
leuk voor onderzoek.. bugaboo iphone houder,baby in de wagenbak, en turven hoe vaak de ouder naar het kind kijkt en hoe vaak naar de iphone.
welk kind?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79291064
pi_79291075
de baby?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:05:04 #170
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79294229
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef poemojn het volgende:
leuk voor onderzoek.. bugaboo iphone houder,baby in de wagenbak, en turven hoe vaak de ouder naar het kind kijkt en hoe vaak naar de iphone.
Dat dus

Hij is niet voor niets gemaakt voor de Bugaboo... Dat is toch de Nederlandse design kinderwagen?
pi_79294467
Nou ja ik heb ook een bugaboo, maar geen iphone dus waarom perse voor de bugaboo?

Zou echt bang zijn dat iemand dat ding snel weg wil grissen en zo je hele wagen met kind omgooit of gewoon wagen met kind jat
pi_79294626
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef poemojn het volgende:
de baby?
Oh kut, daar is zo'n wagen dus voor..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:30 #173
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_79295779
Wie heeft er hier een stokke?
Ik krijg van mijn schoonouders een kinderwagen en we kunnen de stokke nieuw voor een mooi prijsje ergens aanschaffen. Bijna net zo duur als de mura waar ik eerst over nadacht. Maar ik denk dat we meer plezier zullen hebben met de stokke, is dit ook echt zo?
pi_79296235
Ik denk zelf van niet.. Ik vind het zitje hard. het is erg plastic.
De wielen vind ik erg onprettig doe mij maar luchtbanden etc.
Maar er zijn hier ook tevreden moeders. Het op hoogte zitten vind ik wel een pluspunt.
maar ik breng geen post rond tenslotte het doet me daar echt teveel aan denken
Maar zoiets is persoonlijk.. ik zou dan eerder voor de mura gaan.
pi_79297717
Ligt denk ik ook aan hoe lang je bent en hoe lang je partner is. Ik ben zelf neit al te groot en dan is de bugaboo prima, maar als je langer bent, is de bugaboo een buk-aboe en is de Stokke misschien meer iets voor je. Ga anders een proeflopen achter de verschillende wagens bij een babyspeciaalzaak. Leg iets met gewicht/grootte van een baby in de wagen en haal er weer uit, loop een rondje, klap hem eens in, draai eens om je as etc. Dan kan je zelf uitvinden wat fijn is. Volgens mij heeft Troel trouwens een Stokke.
pi_79297742
devilishbaby, vooral dat punt van die banden vind ik echt een goede. Wij wonen in een nieuwbouwwijk waar we nog wel eens over van die bouwstoepjes moeten, dat doe ik liever met luchtbanden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79297811
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef mefke79 het volgende:
devilishbaby, vooral dat punt van die banden vind ik echt een goede. Wij wonen in een nieuwbouwwijk waar we nog wel eens over van die bouwstoepjes moeten, dat doe ik liever met luchtbanden.
dat, daarom vind ik de bugaboo ook niets, die kleine wielen voor is is niets met stoep op en af. Gewoon all-terrein banden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79298451
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat, daarom vind ik de bugaboo ook niets, die kleine wielen voor is is niets met stoep op en af. Gewoon all-terrein banden..
Oh dat vind ik juist zo handig. Hoef je 'm maar een klein stukje op te wippen en je rijdt zo de stoep op
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 16:02:31 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79298962
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef devilishbaby het volgende:
Wie heeft er hier een stokke?
Ik krijg van mijn schoonouders een kinderwagen en we kunnen de stokke nieuw voor een mooi prijsje ergens aanschaffen. Bijna net zo duur als de mura waar ik eerst over nadacht. Maar ik denk dat we meer plezier zullen hebben met de stokke, is dit ook echt zo?
Troel heeft er eentje.

k vind m wel fijn lopen, erg gemakkelijk te sturen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_79299029
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh dat vind ik juist zo handig. Hoef je 'm maar een klein stukje op te wippen en je rijdt zo de stoep op
Ik lift niets, gewoon raggen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:12:52 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_79299441
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef devilishbaby het volgende:
Wie heeft er hier een stokke?
Ik krijg van mijn schoonouders een kinderwagen en we kunnen de stokke nieuw voor een mooi prijsje ergens aanschaffen. Bijna net zo duur als de mura waar ik eerst over nadacht. Maar ik denk dat we meer plezier zullen hebben met de stokke, is dit ook echt zo?
De Stokke is erg prettig als je veel traploopt. Het is licht te sturen ook met maar 1 arm (dus een kind aan je andere hand), kleine draaicirkel en in heel veel hoogtes in te stellen. Ynske kan er goed mee lopen (die is klein (sorry ) ), maar mijn pa kan er ook mee lopen (die is heel groot). Hij is compact op te bergen en de wandelwageninzet is vanaf dag 1 ook voor een baby te gebruiken omdat die een vlakke rug heeft door een bijgeleverde inzet.
Tegenwoordig is het zelfs mogelijk om er nog een opstapplankje voor een extra kind aan te hangen, maar dat hebben wij niet.
Het is echt prettig dat je je kind in hoogte kan verstellen: je hebt altijd een kinderstoel bij je als je de wandelwagen mee hebt.
Luchtbanden vind ik zelf niet zo'n bezwaar, elke wagen hobbelt bij hobbels, ook die met luchtbanden. Het fijne aan deze is dat je op het strand de wielen bij elkaar kan klappen en je de wagen achter je aan kan trekken, dat is prettiger dan in al dat zand duwen.

Oja en ook erg fijn: je kan de wandelwagen inzet zowel naar je toe laten kijken als van je af. Maar: als je hem van je af hebt, dan kan hij niet helemaal plat, vanwege de stang (is het een minpunt: neuh, nooit die behoefte gehad )

Verkijk je overigens niet op de grootte van de wagenbak: hij lijkt klein door die hap eruit maar Ruben heeft daar nooit last van gehad (tja, je hebt je benen toch uit elkaar liggen) en ook Jochem lijkt daar geen last van te hebben!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:02:54 #182
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_79317857
Tja wanneer ben je groot? Mijn vriend is ruim 1.86 , ik ben denk ik een kleintje of middenmoter met mijn 1.69. Maar ik wil nog wel eens hoge hakken dragen van 8 tot 10cm
Ik vind het juist fijn dat de hoogte instelbaar is dit ook omdat we zomers vaak in de haven zijn (ivm. eigen boot) en daar ook vaak nog wel wat drinken met vrienden op een terras, zo kan onze kleine straks altijd lekker erbij zitten zonder tegen de onderkant van een tafel aan te kijken.
De grote maak ik me nog niet eens zo druk om, de kofferbak van de auto is redelijk groot en de bak word toch meestal slechts een maand of 6 gebruikt. Hier in de buurt kan ik dus eigenlijk alles lopend doen.
Dat hij makkelijk te sturen is met 1 hand klinkt als muziek in mijn oren, er lopen nog 2 kindjes rond waarvan de jongste best af en toe nog een hand moet geven. Iets wat ik destijds bij mijn buggy niet kon doen (quinny zapp) maar mijn oudste is altijd best gehoorzaam geweest en hield netjes de buggy vast aan de zijkant. Mijn jongste is een stuk ondeugender
Ik wil van het weekend eens gaan kijken of ik een winkel kan vinden in de omgeving die deze kinderwagens wel verkoopt. De 2 winkels die het dichtsbij zitten (10 en 20km) hebben ze beiden niet op dit moment.
Ik word nu wel steeds nieuwschieriger.
Waar zijn de banden eigenlijk van gemaakt? De bugaboo heeft ook geen lucht banden maar een schuimvulling. Dat lijkt me juist wel handig, destijds had ik best vaak lekke banden met mijn mutsy.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:38:47 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79323992
We hebben de Mutsy 4 Rider nu een aantal weken in gebruik. Heerlijke wagen vinden we. Ik ben klein (163cm) en man is groot (193cm) en dat gaat prima met deze wagen.

Onderstel is ook lekker licht dus ik kan 'm eenvoudig inklappen en in de achterbak leggen en met de adapters voor de MC werkt het prima.

Wel hebben we de eerste keer wat staan prutsen met het inklappen van het onderstel (ja moet je maar in de handleiding kijken) maar toen we eenmaal wisten hoe het moest, bleek het vrij makkelijk.

Ik vind 'm vooral super wendbaar en hij loopt makkelijk op harde en zachte ondergrond.
pi_79324728
Iemand vroeg iets over de X-adventure kinderwagen. Ik heb daar geen ervaring mee, maar zag er iemand mee op het cb. Ik vond hem niet zo mooi, maar hij oogde wel erg praktisch. Wij hebben zelf een campingbedje van dat merk en die is wel erg fijn (maar daar hoef je dan weer niet mee te rijden...).

Wij hebben de Mutsy transporter, vooral gekocht omdat hij wel betaalbaar was voor wat je ervoor krijgt meen ik. Ik vind massieve banden dus echt heel fijn. En ik kan er gewoon stoepen mee op raggen, van dat gehobbel valt ons pluisje namelijk in slaap.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:23:06 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_79324923
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef devilishbaby het volgende:
Waar zijn de banden eigenlijk van gemaakt? De bugaboo heeft ook geen lucht banden maar een schuimvulling. Dat lijkt me juist wel handig, destijds had ik best vaak lekke banden met mijn mutsy.
Goede vraag. Volgens mij is het gewoon hard plastic met een rubberen buitenkant, maar dat kan ik van het weekend wel voor je kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79325102
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef happyme28 het volgende:
We hebben de Mutsy 4 Rider nu een aantal weken in gebruik. Heerlijke wagen vinden we. Ik ben klein (163cm) en man is groot (193cm) en dat gaat prima met deze wagen.

Onderstel is ook lekker licht dus ik kan 'm eenvoudig inklappen en in de achterbak leggen en met de adapters voor de MC werkt het prima.

Wel hebben we de eerste keer wat staan prutsen met het inklappen van het onderstel (ja moet je maar in de handleiding kijken) maar toen we eenmaal wisten hoe het moest, bleek het vrij makkelijk.

Ik vind 'm vooral super wendbaar en hij loopt makkelijk op harde en zachte ondergrond.
das ook de reden dat ik ervoor gekozen heb
Nja vriendlief is iets kleiner dan jouw man haha.

En de rest is fijn om te lezen haha.
ik was laatst met mijn zus bij de gyn en toen zag ik jullie kaartje
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:33:08 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79325139
Ik had ook een vraagje. Wij zijn voor Eva overgestapt op een Quinny Zapp. Maar ik heb dus elke keer ruzie met nr 3. En ik bedoel dus de derde fase van het openmaken van die buggy. Ik moet er echt helemaal onderkruipen en met geweld bijna dat ding door laten klikken. Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar wat?

Ik bgin met nr 1 in te drukken en dan nr 2. Dan laat ik de handvatten omhoog komen en 'schud' ik de buggy een beetje uit, maar zodra ik buk om nr 3 te gaan doen dan zakt de buggy dus weer in.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:19:30 #188
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_79326594
@ Troel; Graag ben erg benieuwd en ben bang dat ik hem zelf van het weekend nog niet zien zal.

@ Amaranta; Heb je dat kleine stangetje tussen de handvaten dan al recht staan? Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen... Maar die moet ook vast klikken anders klapte mijn buggy ook zo weer inelkaar.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:26:41 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79329519
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef devilishbaby het volgende:
@ Troel; Graag ben erg benieuwd en ben bang dat ik hem zelf van het weekend nog niet zien zal.

@ Amaranta; Heb je dat kleine stangetje tussen de handvaten dan al recht staan? Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen... Maar die moet ook vast klikken anders klapte mijn buggy ook zo weer inelkaar.
die klikt pas als laatste ?? of doe ik dát juist verkeerd? Hij klikt hier namelijk pas vast als ik alles heb gedaan (1 2 en 3 dus)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:54:26 #190
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_79330819
Ik heb nu even geen tijd meer, moet zo de deur uit maar als ik er aan denk zal ik straks eens kijken bij mijn zapp hoe ik dat ook alweer deed.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:26:21 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79332171
Prenatal actie:
Van 19 maart t/m 2 april 2010 starten we onze samenwerking met een geweldige actie! Koop je in deze periode een kinderwagen van minimaal 500 euro, dan krijg je gratis een midweek t.w.v. 349 euro genieten in een Center Parcs van jouw keuze!

Info: http://www.prenatal.nl/centerparcs
A grand adventure has begun.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:47:44 #192
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79357623
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:33 schreef amaranta het volgende:
Ik had ook een vraagje. Wij zijn voor Eva overgestapt op een Quinny Zapp. Maar ik heb dus elke keer ruzie met nr 3. En ik bedoel dus de derde fase van het openmaken van die buggy. Ik moet er echt helemaal onderkruipen en met geweld bijna dat ding door laten klikken. Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar wat?

Ik bgin met nr 1 in te drukken en dan nr 2. Dan laat ik de handvatten omhoog komen en 'schud' ik de buggy een beetje uit, maar zodra ik buk om nr 3 te gaan doen dan zakt de buggy dus weer in.
Voet tegen het uiteinde en trekken aan de handvaten en duwen met de voet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:58:59 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79358034
Hoi Kim .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:00:55 #194
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79358124
Hai viefke .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:10:24 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79358481
Ik zag je ineens spontaan staan! En toen wilde ik even hallo zeggen, zo, tussen mijn geen leven meer hebben door .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:12:56 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79358564
Ik zat vanavond nog te twijfelen of ik je zou bellen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_80203371
Iemand vroeg (een hele tijd terug) naar de X-adventure. Die hebben wij, X-adventure Star. Op zich een prima wagen, rijdt soepel en hij is redelijk smal. Alleen met inklappen wordt ie niet zo klein, en ook vind ik het erg lastig als je de maxi cosi erop wil zetten. Je hebt dan zo'n adapter nodig, die er lastig op te zetten is, en ik heb ook niet het idee dat de maxi cosi er lekker stevig op zit. Je moet het met een of ander raar riempje met klemmetje vastmaken, en om het weer los te krijgen is ook een ramp. Ik gebruik hem nu in de buggy stand, maar wou laatst toch nog even de maxi cosi erop, en het was een heel gedoe om hem 'om te bouwen'. Ik ergerde me er zo aan, dat wij dus nu voor de volgende baby ook voor een andere wagen gaan Maar dus gewoon om mee te wandelen en als je hem niet vaak ombouwt of in wil klappen is hij echt erg fijn.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80203818
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:31 schreef Stiemie het volgende:
OMG
[..]

Bem benieuwd wanneer de eerste baby met wagen wordt gejat. Zou in Amsterdam centrum echt nooit zo'n ding aan mijn wagen willen hebben zitten
Ik wel, ik ga hem voor moederdag vragen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 april 2010 @ 21:41:19 #199
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80204067
Durf je dat? Ik gruwel al van de verhalen waarbij ze denken dat er iets van waarde in de luiertas zit en dat ze die dan van de wagen trekken (uiteraard niet zachtzinnig dus wagens die omvallen )
pi_80204249
Ik neem de kinderwagen bijna nooit mee, dus het zou weinig zin hebben. Maar ik heb wel een iPhone en een Bugaboo.

Ik zou er trouwens niet bang voor zijn. Ik ben zo'n muts dat ik zelfs de veiligsheidsband altijd om mijn arm heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 april 2010 @ 21:46:21 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80204357
Wij zijn voor de Phil and Ted's Vibe gegaan (tijdens de prenatal actie dus wij gaan in het najaar een paar dagen weg ).
Redenen:
Luchtbanden, lijkt ons beter veren dan schuimvulling.
Mocht binnen 2 jaar een tweede zich aandienen kopen we er een stoeltje bij en hebben we geen nieuwe wagen nodig.
Manlief kan erachter skaten.
Bos-proof.
Makkelijk en behoorlijk klein in te klappen.

Maar goed, dit zijn de redenen vóór we em in gebruik hebben (mijn broer heeft de Sport dus we hebben wel ervaring met Phil and Ted's). Begin mei wordt de wagen als het goed is geleverd en vanaf eind juli zal er een kind inliggen
  zondag 30 mei 2010 @ 16:22:51 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82104542
Wij zijn de eerste keer voor de Joolz Bloom gegaan.
Hij was toen net op de markt, echt een hele fijne wagen met goede service.
Er was na een aantal maanden een onderdeeltje aan het frame defect, binnen een week was het opgelost.
Daarbij kreeg ik gratis nieuwe voorwieltjes voor het 'ongemak'.

Jammer dat de stofjes van de Joolz nu zo anders zijn geworden, totaal niet mijn smaak.
En ook het materiaal vind ik niet fijn, terwijl ze eerst een lekkere stof hadden.
Dus zit ik bij een tweede wel te denken aan een Bugaboo.
Vind 'm ook erg mooi, en met de laagheid heb ik niet zoveel last, ben zelf erg klein.

De Quinny Buzz vind ik ook leuk, hij rijdt lekker & is mooi qua design. (zowel 3 als 4.)
Ik vind het stofje echt vies aanvoelen, wel ontzettend zacht en best dik.
Maar 't is zo gladjes lijkt mij?

[ Bericht 14% gewijzigd door SacreCoeur op 30-05-2010 16:35:38 ]
pi_83022852
Omdat mijn ouders zo nu en dan een dagje op Emma moeten gaan passen en mijn vader wegens omstandigheden het momenteel niet ziet om te dragen, hebben ze (naast een SSC) om een kinderwagen gevraagd. Ik heb me in dit onderwerp nooit eerder verdiept en we hebben zelf dan ook nog niet eerder een wagen gebruikt. We hebben er wel één staan, maar de buggy-inzet lijkt nog nét iets te groot voor Emma nu (7 maanden over een paar dagen).
Kan iemand me vertellen waar ik ongeveer op moet letten qua mogelijkheden van het ding? In principe blijft hij op locatie, dus de grootte bij inklappen is wat mij betreft niet heel boeiend. En zijn er misschien nog opties of functies waarvan jullie zeggen van 'goh, had ik dat nou eens van tevoren bedacht'?
pi_83036767
WupWup, ik heb Hannah (4 maanden) nu steeds in de buggy inzet en ze ligt er heel goed in! Maar die van mij kan dan ook in 3 standen dus ze gaat niet zo rechtop en ze kan zo lekker alles zien. Ik heb hem dan wel naar mij toe gericht, de andere kant op vind ik nog niet zo'n goed idee. Probeer het gewoon even met Emma zou ik zeggen.

Wat betreft een eventuele nieuwe aankoop: let op de breedte van de wielbasis. Ik heb zelf een driewieler, maar ik merk dat hij behoorlijk breed is waardoor we vaak niet goed door deuren kunnen. Verder even bedenken of je met lucht gevulde banden wil (kunnen lek!) of harde banden.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:40:12 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83052387
Jen zit vanaf een half jaar gewoon in een buggy van chicco, die kan helemaal plat. Ik zou voor een gup van 7 maanden echt geen hele kinderwagen aanschaffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84275457
*Kick*

Wij hebben eigenlijk geen ruimte om een grote kinderwagen kwijt te kunnen en ik heb ook al wat draagdoeken aangeschaft.
We zitten daarom te denken aan de volgende wagen http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8915&groep_id=66&merk=1994 waar ook de maxi cosi op kan.


Zijn er zwaarwegende redenen om toch liever een wagen met een echte bak aan te schaffen of is dit een prima oplossing voor ons ruimte gebrek?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:03:10 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84275526
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*Kick*

Wij hebben eigenlijk geen ruimte om een grote kinderwagen kwijt te kunnen en ik heb ook al wat draagdoeken aangeschaft.
We zitten daarom te denken aan de volgende wagen http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8915&groep_id=66&merk=1994 waar ook de maxi cosi op kan.
[ afbeelding ]

Zijn er zwaarwegende redenen om toch liever een wagen met een echte bak aan te schaffen of is dit een prima oplossing voor ons ruimte gebrek?
Lijkt me een prima ding hoor... Kan helemaal plat.. In de maxicosi mag je kindje maar 2 uur zitten... Maar zolang je kindje niet rolt of lekker rustig is (dat was Jen dus) kan je van de buggy ook een soort bedje maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:07:31 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84275723
DML de maxi cosi mila . Is dubbel handig: Er past een maxi cosi op en je kunt em als buggy opklappen en achterop je fiets monteren. Ik weet niet of je wilt fietsen met een maxi cosi baby mee maar dan kun je vanaf 3 maanden bv de stad in.

Oh ja, volgens mij kun je ook de quinny bak erop monteren, maar dat moet je even nakijken.
pi_84277399
Nou dat ie dus als buggy opklapt is de reden waarom ik 'm wil. Wat een verschil met die grote kinderwagens.
Mijn schoonouders wilden ons er wel eentje cadeau doen maar ik heb er gewoon echt geen ruimte voor. Ik geloof dat ze het maar raar vonden dat we dan geen echte bak hadden dus ik ging helemaal twijfelen, muts die ik ben
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84278266
Ik weet niet of je het geld ervoor over hebt, DML, maar wij hebben de Bugaboo Bee en zijn daar heel blij mee. Ik weet niet van wat voor kwaliteit de wagen is die je hierboven laat zien. Omdat de wagen zoveel goedkoper is dan de Bee zou ik verwachten dat de Bee wat luxueuzer en comfortabeler is. Bij de Bee kun je een soort cocon kopen waardoor de wagen geschikt is voor pasgeborenen, er past een MaxiCosi op en het dingt klapt mooi op. Ook is het gewoon een fijne wagen voor in stad, want lekker smal.

Maar jouw optie lijkt me ook prima, hoor. Je kunt het wandelen met de wagen beperkt houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84278332
Wat ik er nog aan toe wil voegen: ik heb de bak nooit gemist. Ivan was er toch binnen de kortste keren uitgegroeid en hij heeft van jongs af aan geleerd om in de draagdoek in slaap te vallen. Hij is nu 8 maanden oud en als ik ergens naartoe ga neem ik de ringsling mee en slaapt hij tussendoor even bij mij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84278449
Ik wil binnenkort ook eens naar een groot baby geval om diverse duowagens te proberen.

Die phil en teds lijkt me wel wat.
Een duowagen naast elkaar daar kom ik hier niet eens het kruidvat mee binnen volgens mij, en daar ben ik wle aardig trouwe klant......

@ Dml, ik zou dan denk ik idd een lekker nestje maken d.m.v. een lekkere voetenzak ofzo dat ze wel lekker geborgen en stevig liggen.
Ligt er denk ik ook aan hoeveel je gaat wandelen maar ja als je het ook ziet zitten om met draagdoeken te werken dan kom je vlgs mij ook al een heel eind.
pi_84278495
Ik ga ook nog even kijken naar die Bugaboo Bee en fijn dat je aangeeft dat je geen bak gemist hebt.
Toch fijn die feedback hier

Edit: De prijs van die Bee is ook niet mis zeg!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84278709
Een punt om op te letten is of de Bee wel net zo weinig ruimte in beslag neemt als die opgeklapt is. Ik vermoed van niet.

Ik denk dat veel mensen het fijn vinden om zo'n wandelwagenbak in huis te hebben ook vanwege de dutjes tussendoor die eerste weken. Ik weet niet of je gelijkvloers of in een huis met een verdieping woont, maar het kan die eerste tijd fijn zijn om een extra slaapplekje bij jou in de buurt te hebben. Je kunt hiervoor een (extra) wiegje gebruiken of de draagdoek, maar het is misschien wel slim om daar even over na te denken. Ivan liet ik wel eens op een voedingskussen slapen waar ik een molton overheen had gedaan. Ook hadden wij een reiswiegje, dus ik kon die bak overal mee naartoe slepen.

In de praktijk deed ik dat laatste niet veel, hoor. Vooral 's avonds was dat wel handig. Ik ging dan vroeg naar bed, Ivan viel vast in de bak in slaap bij zijn vader en zijn vader kon de bak zo op de standaard zetten als hij zelf naar bed wilde gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84278774
We wonen gelijkvloers op 60m2 dus ik hoef niet echt te slepen in huis
Het is meer dan als we naar familie gaan o.i.d. dan maar daar verzin ik dan wel wat op.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84278902
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We wonen gelijkvloers op 60m2 dus ik hoef niet echt te slepen in huis
Het is meer dan als we naar familie gaan o.i.d. dan maar daar verzin ik dan wel wat op.
Voor dat laatste kun je de Bee (en de wagen hierboven misschien ook) eventueel gebruiken. Ik heb het zelf nooit gedaan omdat ik het niet zo'n prettig idee vond; hij lag toch in een harnasje. Maar het is prima mogelijk en is het ook echt niet zielig. Ik was er gewoon een beetje een muts in.

Als het kindje wat ouder is kun je een campingbed meeslepen. Die dingen vouwen ook héél mooi op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84279124
We moeten toch maar eens naar zo'n groot baby geval zoals het-is-mij het al noemt
En dan kijken wat nou handig is.
Maar gezien de prijs en opklapmogelijkheden neig ik toch naar die Maxi Cosi Mila. Tico geeft ook aan dat je 'm helemaal plat ook kan gebruiken. Mits rustige baby (dat was Mr.DML als baby totaal niet dus ik hoop op erving van mijn genen)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84280088
Ja, je moet er echt eens mee gaan wandelen en inklappen-uitklappen. Je gaat dan dingen tegenkomen waar je vantevoren niet bij stilstaat. Zo zijn wij vrij lang en moet de duwstang dus lekker hoog gezet kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 20-07-2010 18:38:57 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84281281
@ Claudia, ook een goed punt ja.
Bij de meeste buggy achtige dingen kan dat dan weer niet en das nie fijn.
Wij hebben nu, een voor mij onbekend merk, buggy maar wel een van de weinigen met extra hoge duwstang zeg maar, toch wel een belangrijk punt.
pi_84287889
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
pi_84289479
Even een vraagje voor mede Quinny Speedy XS en Quinny Zapp gebruikers. Hebben jullie ook het probleem dat de gordels niet heel strak af te stellen zijn?
Lotte is nu 2 en blijft er los in zitten, waardoor ze nu d'r armen eruit werkt en niet heel strak meer vast zit
In de Speedy heb ik de gordels op de hoogste stand staan, de Zapp is niet aan te passen qua hoogte
pi_84289703
mrien, ik heb het zelfde met de Zapp.. De gordels staan op z'n strakst maar zitten nog steeds niet strak genoeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84290029
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje voor mede Quinny Speedy XS en Quinny Zapp gebruikers. Hebben jullie ook het probleem dat de gordels niet heel strak af te stellen zijn?
Lotte is nu 2 en blijft er los in zitten, waardoor ze nu d'r armen eruit werkt en niet heel strak meer vast zit
In de Speedy heb ik de gordels op de hoogste stand staan, de Zapp is niet aan te passen qua hoogte
Ja! Ik heb voor Lotte een zitverkleiner gekocht (Speedi) en nu zit ze wel strak!
Lotte!
Noah!
pi_84290302
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan

Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
pi_84290333
Wij hebben ook de Speedy. Sinds Chris 1,5 is doe ik de schoudergordels onder zijn oksels door. Dan zat hij veel beter. Zijn onderlijf zat dat goed vast en met zijn schouders had hij iets meer vrijheid.. Maar Chris bleef ook wel zitten, dat scheelt misschien nog..

Ik heb hem nog lang gebruikt, denk tot Chris 2,5 was. Voor wat langere wandelingen of naar de supermarkt (mandje onderin handig). En voor in de stad en kofferbak een goedkope buggy van de blokker. Vreselijk ding eigenlijk, maar ach, het werkt. Hij loopt nu toch het meeste wel.
pi_84290463
Ze blijft helaas niet zo stil zitten, wil altijd naar voren hangen
Gebruik hem ook niet mega veel, heb zelf geen auto en vaak loopt ze nu ook wel met me mee (maar luistert helaas niet zo goed ) of gaat ze op de rug. De speedy ligt standaard in de auto van mijn man en die staat gelukkig nog wel regelmatig vlakbij de stad
Maar omdat ik hem straks met de baby natuurlijk weer ga gebruiken zal ik het dan weer tegen komen..
pi_84292236
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan

Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
Via deze site: http://www1.baby-markt.de(...)y+Speedi+schwarz.htm

De gordeltjes kunnen er door heen, er zitten kleine gaatjes in. Lotte zit nu wel echt strak vast. Ze zakt wel nog steeds opzij, ondanks dat ze goed blijft zitten.

Service van die site is goed trouwens. Ik betaalde via paypal en had het de volgende dag al in huis, ondanks dat ik niet voor express-verzending gekozen had. Ik zal even kijken of ze ook in NL bezorgen, anders wil ik 'm wel doorsturen voor je, mocht je interesse hebben. We hebben zelf trouwens de blauwe grijze, als je wil kan ik wel een foto maken morgen, met Lotte er in

Edit: voor 12,95 verzenden ze naar NL. Het is best een grote doos, dus ik denk niet dat het goedkoper is als ik 'm doorstuur naar je, ondanks dat het binnen DLD verzendkostenvrij is, boven 20¤, maar dat zou ik eventueel na kunnen kijken

Edit2: 16,00¤ voor verzenden met DHL. Dus via de site is goedkoper....maar ik ga er maar vanuit dat je dat ook in NL kan krijgen?

Edit3: Ja dus: http://www.shopwiki.nl/_Quinny-Speedi-Zitverkleiner?s=731971&o=338165660&

Valt het op dat ik niet echt helder denk atm?

[ Bericht 3% gewijzigd door Linda2205 op 20-07-2010 21:51:52 ]
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:56:54 #228
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84292873
Linda we missen je bij de grote babies!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84293107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
Wij gebruiken de kinderewagen met wandelwageninzet zeer regelmatig.
Als ik even boodschappen wil doen ofzo dan vind ik dat toch veel prettiger lopen dan een buggy of uitgebreid de stad of laatst toen we een gezellige avond met vrienden hadden werd ie gebruikt om te slapen.

Buggy gebruiken we ook net als deepfreeze, ff voor een paar winkels ofzo, net iets snelleren makkelijker
pi_84293428
Als je een foto zou willen maken graag Linda!
Thx voor de linkjes!
pi_84347601
@ Mefke, hoe vind jij het nu met dit weer (warm) in de wandelwagenzinet?
Zweet driekus ook zo?
Als tijn er een poosje inzit zit er echt een zweetplek.
Heb nu een autostoelhoes van prenatal voor groep 1 gekocht en die eroverheen gedaan i.vm. zweten.
pi_84409871
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.



het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:40:23 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_84420416
Het-is-mij: Driekus zweet de laatste tijd overal, dus ook in de wandelwagen ja. Op vakantie legde ik een hydrofiel op het zitvlak, ook handig ivm kruimels. Wat me wel opvalt is dat de zweetplek lekker snel opdroogt. Werkt zo'n hoes ja? En heb je dan gewoon de merkloze van de prenatal of heb je er eentje van mc?
Trouwens, nog een tip voor de mede-mura bezitters: Als je de wandelwageninzet echt heeeel klein wilt opklappen haal je de stoel van de wagen, trekt aan het stangetje waarmee je em normaal verzet en dan kan je em helemaal dubbelvouwen. Oke, blijft niet zitten zonder iets eromheen, maar bij ons paste ie op die manier tussen achterbank en voorstoel en dat was errug handig op vakantie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428351
@ Mefke, ja heb gewoon een merkloze en dan groep 1.
Die past goed en die zijkanten waar normaal de onderste gordel in de auto doorgaat zeg maar daar haal ik het drukkertje voor de zonneklep doorheen en maak hem vast.
Zal we lff foto laten zien.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:54:30 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_84428742
Het-is-mij, die past prima! Ik ga vandaag nog effe langs de prenatal denk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428868
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is en wat voor merk het was. Maar ik zag gisteren een vrouw lopen met een wandelwagen waarbij het deel waar de voetjes op rusten een stuk groter was dan anders en daar zat haar grotere kindje op. Leek heel handig.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:43:41 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84430775
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
pi_84524941
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.

[ afbeelding ]

het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Bedankt voor de foto! Maakt veel duidelijk :D
Even kijken of ik hem hier gewoon bij de prenetal kan bestellen
pi_84561712
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84564944
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:02:01 #241
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84565273
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:15:14 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84565847
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
pi_84566654
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_84568808
Wij hebben de Joolz Day gekocht! We krijgen hem pas in september binnen. Die oude Joolz werd gemaakt in een fabriek waar ze nog nooit eerder kinderwagens hebben gemaakt. Nu zijn ze overgestapt op een ander bedrijf en deze is beter! Aldus de prenatal en babypark Kesteren. Ik heb een rondje gereden met de joolz en met de stokke en de stokke rijdt echt k*t. Die hobbelt en schommelt heel erg en ik ben meer gecharmeerd van de banden van de joolz (luchtbanden)
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47:33 #245
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84570057
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Ik heb èèn defect gehad na 2 jaar aan de duwstang & dat is binnen 2 weken gemaakt.
Erg fijn dus.. Er zijn trouwens wel een paar nadelen aan de Joolz, zo gaat het omkeren van het zitje wat lastig & zaten altijd mijn vingers klem tussen het frame en het zitje. Ik vind nog steeds het mandje voor eronder klein (ook de grotere versie) dus ik vond 'm wel lastig met boodschappen doen. En hij is natuurlijk niet heel klein met inklappen.

En even over de Stokke die zijn er nu ook met een nieuw model (na 3242342 jaar :P) en vind 'm erg mooi!
Ook even mee proef gereden en vond 'm erg fijn.
't Ligt er vast ook aan waar je woont en wat je doet in je vrije tijd, of je vaak door zand, grind etc moet.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:28:55 #246
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_84571867
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Dat klopt inderdaad. Hij is dan inderdaad niet inklapbaar. Maar als je hem op elkaar legt past het ook in de kofferbak! (In tegengestelde richting en de zit overdekop)
We hebben een 206+ en het past precies als we de 2 achterwielen er af halen. De 2 voorste kunnen er ook af, maar dat is niet nodig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84598814
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:04:47 #248
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84603326
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
Gelukkig zit 'k niet met een opberg probleem, heb een hele grote inloop opberg kast ding :P
Maar ik vond de Joolz best nog groot ingeklapt.
Nou ja, misschien meer breed want plat kan 'ie wel door dat de voorwielen over het frame vallen.
Heb er in ieder geval heel veel plezier meegehad, dus je hebt een goede koop gedaan :P
En heb je ook de voetenzak erbij? Die vond ik zo handig, er zat een speciaal 'speentouwtje' aan die kan je ook mooi gebruiken voor buggyboekjes :D :P
pi_84604182
Wij wonen in een maisonette en vindt het niet zo prettig om mijn kinderwagen in de gezamenlijke gang te laten staan, maar niet echt een opberg probleem hoor ;)
We hebben de voetenzak er ook bij! Volgende week maar eens bellen wanneer ze hem kunnen leveren.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84604919
Wij hadden 2 kleuren in gedachten. De een had 2 weken levertijd, de ander 12. Nogal een verschil...
Misschien toch maar vast gaan regelen, gewoon omdat het kan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:50:59 #251
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84605331
Ik kies altijd zwart met alles :P
Levertijd zit dan meestal tussen de 6-8 weken max.
Maar 12 is wel erg veel. :D!! Wat voor kleur is dat? :P
pi_84605581
Antraciet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11:27 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_84663248
Ik was overigens ook blij verrast toen ik de nieuwe Stokke zag :) Wij zijn nog steeds erg blij met de onze, maar met zo'n nieuw model krijgen we straks natuurlijk wel minder terug voor de onze ;) :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:30:02 #254
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84669084
Ik denk zelfs veel minder, de nieuwe heb je compleet met package deals namelijk á 750 ofzo? Dus ik denk dat je voor een 2de hands oud model blij mag zijn met 200 á 300? (wel compleet met alles hé voor de wandelwagen alleen denk ik misschien net 200?) Ik gok maar wat hoor, maar dit is iig wat ik er voor zou geven dan. Het nieuwe model is moohhoooi ik wil graag het autostoeltje zien, hij zag er op de site heel comfort uit.. en hij zou vanaf Juli in de winkels moeten zijn, maar nog niets gezien.

Even nog een vraag voor alle Stokke gebruik(st)ers, je kan de voorkant inklappen toch?
Zodat je makkelijk een roltrap op kunt etc, wordt dit ook veel gebruikt dan, of is het een overbodig iets?
Gaat het niet zo simpel als het lijkt.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:36:05 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_84669319
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk zelfs veel minder, de nieuwe heb je compleet met package deals namelijk á 750 ofzo? Dus ik denk dat je voor een 2de hands oud model blij mag zijn met 200 á 300? (wel compleet met alles hé voor de wandelwagen alleen denk ik misschien net 200?) Ik gok maar wat hoor, maar dit is iig wat ik er voor zou geven dan. Het nieuwe model is moohhoooi ik wil graag het autostoeltje zien, hij zag er op de site heel comfort uit.. en hij zou vanaf Juli in de winkels moeten zijn, maar nog niets gezien.

Even nog een vraag voor alle Stokke gebruik(st)ers, je kan de voorkant inklappen toch?
Zodat je makkelijk een roltrap op kunt etc, wordt dit ook veel gebruikt dan, of is het een overbodig iets?
Gaat het niet zo simpel als het lijkt.
In het begin klapte ik netjes in, maar voor de kleine stukjes klap ik niet eens meer in tegenwoordig, kan ook prima zonder inklappen :) Maar voor lange stukken op trappen en dergelijke doe ik het echt wel :) Inklappen gaat heel simpel, je moet er alleen om denken dat alle wielen op de grond staan bij het inklappen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84695202
Vandaag de Joolz bestellen *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:34:25 #257
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84708181
Leuk! *O*
Vond ik èèn van de leukste dingen, de kinderwagen bestellen :P
pi_84731835
Wij zijn gisteren bij zo'n grote babyzaak geweest. Wat een horror op zaterdag trouwens :X

De Maxi Cosi Mila is voor mijn vriend te laag en loopt niet fijn.
Schoonouders boden aan om met een berg rentepunten voor de helft van de prijs de Easywalker Sky te kopen.
Deze hebben we dus gisteren ook bekeken en hij klapt kleiner op dan gedacht en is ook door mij weer vrij makkelijk in elkaar te zetten. Dus als we de berging opruimen moeten we 'm daar wel kwijt kunnen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84987139
mini-schopje

heeft iemand dit? Is het wat voor aan de buggy, een mclaren bijvoorbeeld, of kiept dat ding finaal achterover zonder kind met dit ding eraan?



ik wil straks vooral baby2 in de draagdoek doen maar onbags vind ik lelijk :@ dus ik zoek naar een andere oplossing om wat klein spul mee te nemen bij het naar buiten gaan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:35:44 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84987702
't mag officieel niet, staat in de maclaren gebruiksaanwijzing, maar hier viel altijd de wagen alleen maar om met een tas eraan als ik Max eruit haalde :') *plok* Nooit met kind er nog in ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:36:06 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84987715
ziet eruit als een handig ding trouwens ^O^ ik hing altijd gewoon mn tas eraan, zelfde idee, maar dit is handiger, met die kleine vakjes voorop ^O^
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:44:23 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988078
iemand ervaring met deze kinderwagen? Ik ben van plan om m aan te schaffen straks omdat ik Jan met net 2 nog veel te jong vind om hele afstanden te lopen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84988256
Geen ervaring mee DJMO.
Ik wilde aanvankelijk ook een duowagen, tot ik Claudia ergens eerder al zag posten over een extra buggy en vandaag postte ze het weer, dat is voor hier eigenlijk een veel betere optie dus gaan we daarvoor :D

Wat mij opviel van die topmark wagen (want ik heb het ding ook een tijdje in de gaten gehouden ;) ) is dat hij een fijn groot boodschappenmandje heeft. Er zijn ook wagens die maar een heel klein mandje hebben. Dat leek mij wel prettig, zo'n grote mand. Verder zou ik hem gewoon bij een prénatal in de buurt eens uitproberen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84988341
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef pinquit het volgende:
ziet eruit als een handig ding trouwens ^O^ ik hing altijd gewoon mn tas eraan, zelfde idee, maar dit is handiger, met die kleine vakjes voorop ^O^
Thnx! Ik had al zo'n vermoeden dat het direct om zou kiepen, kind eruit, wagen omver :')
Op zich hoeft er niet heel veel in maar ik moet mn spullen gewoon ergens kwijt waar ik er snel en makkelijk bij kan zoals bankpasjes enzo.
Ik hang mijn tas nu ook aan de stang maar door het ritme van de wagen klapt de tas steeds tegen de achterkant van de buggyzit aan. Daar kreeg ik laatst protest op :@ (terecht wel :P) en deze kan ook vast aan de onderkant geloof ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:53:51 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988428
hmm ja, maar hoe kan ik met twee buggy's tegelijk lopen huup? ;) dragen is voor mij waarschijnlijk weer geen optie ivm mijn rug, en aangezien ik toch alles lopend moet doen (want geen rijbewijs etc) wil ik wel een degelijke wagen. En ik vind m vrij goedkoop in vergeljking met "normale" kinderwagens. Ik houd de maxi-taxi wel apart voor wanneer Jan wel langere afstanden kan lopen maar de baby weer niet ^^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:54:31 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988455
ohja, hij kiept ook pas als er écht zware dingen aanhangen hoor! pakken luiers enzo :P niet gewoon je 'normale' meeneemdingies :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:55:37 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988491
DJMO; zoéen lijkt me sowieso een stuk prettiger dan zo'n brede ^O^
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:56:58 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988541
mij dus ook Pinq, vooral ivm de poortjes van de metro enzo (en de ingangen van de supermarkten). Mijn keuze staat ook eigenlijk al vast, maar ervaringen zijn altijd welkom (bij teveel negatieve ga ik misschien toch kijken naar een andere ;P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:57:49 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988571
DJMO, die dubbele wagens sturen echt enorm zwaar. Zeker omdat het zwaarste kind op de voorste wielen drukt. Is een kiddy-board misschien niet makkelijker. En eerlijk gezegd had ik op de wadelwagen een plankje waar Fleur op zat. Vroeger zat mijn zus ook 'boven' mij. Fleur was 3 jaar 3 maanden toen Maud geboren werd.
pi_84988618
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef DJMO het volgende:
hmm ja, maar hoe kan ik met twee buggy's tegelijk lopen huup? ;) dragen is voor mij waarschijnlijk weer geen optie ivm mijn rug, en aangezien ik toch alles lopend moet doen (want geen rijbewijs etc) wil ik wel een degelijke wagen. En ik vind m vrij goedkoop in vergeljking met "normale" kinderwagens. Ik houd de maxi-taxi wel apart voor wanneer Jan wel langere afstanden kan lopen maar de baby weer niet ^^
Snap ik hoor, ik wilde aanvankelijk ook zo een. En ik wilde er ook graag per se een die achter-elkaar was ipv naast-elkaar. Gewoon omdat bepaalde winkels waar ik vaak kom zulke smalle gangpadden en sommigen zelfs smalle ingangen hebben dat het anders irritant lastig wordt.

Als je niet kunt dragen zou ik ook zo'n wagen nemen, ik zeg alleen maar dat ik het een fijn idee vond aan die wagen dat er zo'n flinke boodschappen ruimte onder zit, dat is iets waar ik zelf op gelet heb, zeker als je geen rijbewijs hebt lijkt het me dat je flink wat boodschappen per keer versleept, als je last van je rug hebt zul je ook niet teveel met grote tassen moeten zeulen, dus zo'n wagen lijkt me een goeie dan :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:02:10 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988734
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef chacama het volgende:
DJMO, die dubbele wagens sturen echt enorm zwaar. Zeker omdat het zwaarste kind op de voorste wielen drukt. Is een kiddy-board misschien niet makkelijker. En eerlijk gezegd had ik op de wadelwagen een plankje waar Fleur op zat. Vroeger zat mijn zus ook 'boven' mij. Fleur was 3 jaar 3 maanden toen Maud geboren werd.
met zo'n wildebras als jan is (hij is net 2 als de baby geboren is) vind ik dat niet zo'n denderend idee. Ik heb er wel over nagedacht, maar ik vind het nog een te eng idee. ik wil Jan graag vastgesnoerd hebben als t kan ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84988792
ik moest hier trouwens om grinniken, ik zag hem vanmiddag, t is verdorie net een stretched limo zo :D
t is me een volksverhuizing met een drieling :o



En de vierlingwagen lijkt me ontzettend zwaar als de kindjes allemaal 10 kilo wegen ofzo.


maarja je moet wat zeker als je overdag alleen bent met de vier kindjes...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:04:05 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988794
dat kan, maar dan moet ik even voor je gaan zoeken. Ik zat in een soort van kinderstoelzitje op de wagen. Dus in een tuigje.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:05:47 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988844
:D jeeutje. daar denk je eik helemaal niet aan he :P 'wat als ik er 4 krijg?' :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:06:25 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84988865
Dat is een buggypod!
Ik bedoel eigenlijk meer, de oplossing is misschien een buggypod? :P
pi_84988880
wij hebben nu trouwens deze op t oog: MacLaren Triumph.



over een maand of twee maar eens langs bij een winkel om het ding in actie te zien, maar ik hoor goeie verhalen over MacLaren.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:07:34 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988910
Kijk deze bedoel ik

:D Huup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
pi_84988913
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
maarja je moet wat zeker als je overdag alleen bent met de vier kindjes...
Ik zou binnenblijven en alles online kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84988936
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ik
Maar dan zie je je baby niet meer!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84988941
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef pinquit het volgende:
:D jeeutje. daar denk je eik helemaal niet aan he :P 'wat als ik er 4 krijg?' :+
stom hè? :D ik stond daar ook helemaal niet bij stil.
B. ook van ja, maar dan neem je toch 2 duowagens?! ja kan... maar als 1 van de 2 naar het werk is en de ander alleen met de 4 baby's moet je ook wat... je kunt moeilijk de helft van ej kinderen thuislaten :D

Trouwens wel een huge-ass boodschappenmandje :7
voor je weekboodschappen :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84988967
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou binnenblijven en alles online kopen.
_O-

www.albert.nl

"voor al uw vierling-boodschappen" :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:09:06 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84988969
Ik vond persoonlijk mclaren echt ruk.
Als je 'm in de ligstand doet & je kindje heeft de kracht om te gaan zitten kan ze/hij 't hele zitje mee trekken.
Dus als ze moe zijn & een beetje huilerig en ze moeten slaapje doen is dit lastig.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:11:57 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84989084
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dan zie je je baby niet meer!
Daar had ik eigenlijk geen last van. Ik keek gewoon langs Fleur af naar Maud. En over het algemeen sliep maud in de wagen, dus echt constant er naar kijken was niet nodig. Als ze maar sliep.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:12:02 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84989087
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ik

:D Huup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
dat lijkt me enorm lastig met op je baby te letten en die in en uit de wagen te halen als ik eerlijk ben. op zich zou het wel handig zijn als hij op een buggy zou passen, maar daar is hij niet geschikt voor als ik het zo bekijk. bedankt voor het zoeken iig :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84989211
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ik

:D Huup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
haha idd, zo'n kdv-kar :D
kun je wel je eigen huif maken met familielogo erop _O- :')

@SC hmm is dat zo? Ik heb hem dus nog niet in het echt gezien dus ik weet het niet. Eerlijk gezegd valt Amélie nu meestal in de zitstand in slaap. Ze slaapt maar eens per dag dus de kans dat ze echt moet slapen tijdens het boodschappen doen is redelijk klein. De wagen die ik nu heb gaat ze ook in zitten maar daar trekt ze dan ook het zitje mee omhoog. Geen punt dan zet ik hem weer vast in zitstand. Maar mijn wagen is met een soort knipje/knoopje/touwtje systeem. Als je een of ander schakelsysteem hebt wat dan vernaggelt wordt dan is het wel lastig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:19:05 #286
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84989338
Hmm, hier had ie dat niet door, dat ie zichzelf omhoog kon trekken met rugleuning en al. :') maar hij is sowieso nogal laat met dingen. Naja, hier werkte nu-slapen-want-huilerig-en-moe ook niet.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:25:47 #287
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84989568
Ja 'k probeerde 'm bij de Prenatal & natuurlijk alle standen proberen etc.
(ik weet trouwens niet of 't helemaal 't zelfde soort is enzo want hij had wel een andere kleur)
En ze had 't gelijk door, daarom heb ik nog heel lang m'n 'grote' kinderwagen gebruikt.
Ik had dat ook wel nodig wat hier sliep ze al niet meer s'middags met 1 jaar & 2 maanden.
Behalve in de auto & af en toe in de kinderwagen.
pi_84989713
De drielingwagen is grappig Huup. De vierlingwagen is echt een onding als ik dat zo zie. Kom je daarmee uberhaupt door een deuropening?

DJMO kan bij de wagen die jij net hebt gepost een kindje liggen, diegen die zich achteren bevind? Ik heb ook weleens een wagen gezien met een zitgedeelte aan de voorkant en een liggedeelte, dat half onder het zitje aan de voorkant is. Als je staat te duwen kun je dan altijd het gezicht van je liggende kind zien. Weet alleen echt niet wat voor merk en type het is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:35:54 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84989995
Met een reisnestje (apart verkrijgbaar, dat dan weer wel) kan in het achterste zitje idd een baby plat liggen Tinuviel, en dat is voor mij wel een vereiste. Deze biedt in prinicpe alles wat ik nodig heb (grote mand, lig gedeelte voor de baby en een zit voor jan die dan alle ruimte heeft om rond te kijken en als het nodig is ook nog kan slapen in de wagen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84990097
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Tinuviel het volgende:
De drielingwagen is grappig Huup. De vierlingwagen is echt een onding als ik dat zo zie. Kom je daarmee uberhaupt door een deuropening?

DJMO kan bij de wagen die jij net hebt gepost een kindje liggen, diegen die zich achteren bevind? Ik heb ook weleens een wagen gezien met een zitgedeelte aan de voorkant en een liggedeelte, dat half onder het zitje aan de voorkant is. Als je staat te duwen kun je dan altijd het gezicht van je liggende kind zien. Weet alleen echt niet wat voor merk en type het is.
Das volgens mij een Phil & Teds, maar daarbij heb je wel erg weinig ruimte voor je boodschappen, als je met je rug zit lijkt het me wel handig om daar ook rekening mee te houden.

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:39:56 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84990172
die zag ik idd ook nog Huup, maar dat lijkt me een onmogelijk ding (ik koop nu al af en toe met mijn schenen tegen de wagen aan te schoppen ^^ )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84990297
ik wilde het niet zeggen want anders ben k gelijk weer zo negatief maar ik geloof dat ik mn kind in die wagen al best een paar keer tegen het hoofdje zou schoppen :@ met mijn lompheid is zoiets niet geheel uitgesloten :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990354
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup :D
pi_84990671
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup :D
ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgesloten :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990762
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup :D
Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagen :D Ze kan er niet rechtop achter lopen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84990835
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgesloten :P
Het lijkt er meer op alsof ze erachter weg wil duiken :D
pi_84990898
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagen :D Ze kan er niet rechtop achter lopen :)
Ook weer zo.

Waarom neem je dan toch zo'n lage wagen :?
met zo'n banksaldo kun je toch best een toffe aanschaffen met verstelbare duwstang ofzo...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990908
MacLaren bevalt hier erg goed.
Nouja we gebruiken hem nauwelijks, maar als we hem gebruiken slaapt Ko er ook goed in, hoor. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84991258
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ook weer zo.

Waarom neem je dan toch zo'n lage wagen :?
met zo'n banksaldo kun je toch best een toffe aanschaffen met verstelbare duwstang ofzo...
Aanbod met hogere stang voor gewone wagen is al minimaal (heb met dezelfde lengte alle wagens getest, Mutsy was één van de weinige echt geschikt) dus voor duo schat ik het moeizaam in eigenlijk :) Als het niet bestaat kan ze nog zoveel geld hebben ;) Maar ik krijg pijn als ik haar zo zie lopen. Zeker met gewicht van 2 kindjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84991690
ik zag gisteren zo'n zitje op wieltjes die gewoon achter de mura hing. Dacht dat dat niet ging, dus mooie meevallen. Huup ik heb een gewone schoudertas als luiertas aan de wagen hangen. Kan niet te zwaar worden dus werkt prima
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85006182
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Das volgens mij een Phil & Teds, maar daarbij heb je wel erg weinig ruimte voor je boodschappen, als je met je rug zit lijkt het me wel handig om daar ook rekening mee te houden.

[ afbeelding ]
Huup dat is niet degene, die ik ooit heb gezien. Bij degene die ik had gezien lag de kleinere echt in een soort reiswieg half onder de sit waar het grotere kind in zit. Kan hem helaas zo snel niet op het internet vinden. Heb nog wel deze gevonden. Daarbij is het sturen waarschijnlijk alleen even zwaar als bij de andere wagen. Daarnaast is deze denk ik breder.

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')