Vrees van welquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Brennel het volgende:
Hier maar weer verder?
Meneer Ekdom is de eerste die erin gaat. Maar een poll vind ik niet verkeerd hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil Veenstra ook wel in de ochtend. Dan hebben we Giel 's avonds en dan heb ik hem toch uit.
Hoop wel dat Giel die achterlijke dag top5 dan ook overneemt. Want anders word ik er nog niet vrolijker van.
Is er al een Poll topic voor de bezetters voor het Glazen Huis van dit jaar?
Beelen zal ook gaan. De derde zal een van de volgende mensen zijn:quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Meneer Ekdom is de eerste die erin gaat. Maar een poll vind ik niet verkeerd hier
Rab vond ik ook wel goed hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil Giel er een keer NIET in.
Veenstra, Ekdom en Stenders. Die mogen er van mij in. (Maar die volgorde hebben we al een keer gehad)
Er zijn officieel nog geen namen bekend. Ekdom heeft alleen gezegd dat 'ie zich kandidaat stelt om het huis in de gaan, niet dat dat dus ook daadwerkelijk gaat gebeuren (maar ik verwacht van wel).quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Beelen zal ook gaan. De derde zal een van de volgende mensen zijn:
- Lantinga
- Swijnenberg
- Veenstra
- Rabbering
Zielig paardenmeisjequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:25 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeur toch, die "Regel die je raakt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |