abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 maart 2010 @ 15:08:19 #251
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_78848185
We hebben een uberspannende pot gespeeld gister in het altijd lastige aquarijn bad. de eerste 2 partjes ging het geheel gelijk op door wat fouten van onze keeper, en scherpe aanvallen van ons. Het verschil in doelpunten liep nooit verder uit dan 2. vervolgens ging een van ons er uit met een UMV die helaas een van de beste spelers was. Hierdoor begonnen de scheidsrechters heel scherp te fluiten. een van onze spelers was echter zo stom om een schop boven water te geven omdat hij vast werd gehouden nadat hij een u20 had meegekregen. dit leverde hem een UMV4 op. we hebben 4 minuten met een man minder moeten spelen. Echter moet ik zeggen dat ik ons team nooit zo goed heb zien spelen. hierdoor werd de uitslag van het 3e en tevens UMV4 partje 2-2, tussenstand 8-7 voor ons. Daarna waren ze conditioneel stuk en wonnen we vrij eenvoudig het 4e partje met 3-0 om de einduitslag op 11-7 te brengen. En ons hierdoor dicht bij het kampioenschap te plaatsen.
ff wachten nog
  zondag 7 maart 2010 @ 17:46:48 #252
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_78853200
Slimme overtreding, dat been boven water . Maar wel mooi om zo te winnen! Gefeliciteerd.

Wij hebben wederom een voetbalwedstrijd gespeeld... In Raalte, tegen WZC-2. Vorige wedstrijd tegen hun dus met 3-6 verloren van ze (in de laatste periode met 0-3 weg gegeven), dus we wilden nu eens mooi terug slaan. Voorin liep het kut, en het duurde zoals wel vaker het geval is bij ons, vaak 10 seconden om de bal alleen al weg te krijgen van onze verdediging (ligt niet alleen aan de tegenstanders, we zwemmen niet vrij of kijken niet goed). Uiteindelijk heb ik de 0-1 erop gezet met een mazzeldoelpunt. Schot ging naar de rechterhoek bovenin, keeper zat er goed bij, maar een verdediger van hun team probeerde te blokken (of iets) en tikte hem hierdoor naar de andere hoek, keeper dus kansloos. Zo ook de 0-2 gescoord.

Kut gespeeld, etc. Dus we gingen de laatste periode in met 2-3 op de klok. Precies hetzelfde als de thuiswedstrijd dus. Al gauw werd het 3-3 en toen zag ik het al gebeuren. Hoe of wat, ik weet het niet, maar met nog 21 seconden op de klok scoorden zij de 4-3 en toen was het gedaan.

Het was een hele mooie sportieve wedstrijd, en ik vind dat zij verdiend gewonnen hebben (door die 2 mazzeldoeltjes van onze kant). Niemand van mijn team is het hiermee eens want de wedstrijd loopt hoe hij loopt (is ook waar natuurlijk).

We staan nu nog steeds 5e, maar de voorsprong op nummer 6 is nu maar 1 punt, in plaats van 7 punten . Degraderen uit de 3e klasse doen we niet meer, maar dit maakt het nog wel weer spannend voor welke plaats we eindigen .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 8 maart 2010 @ 08:47:44 #253
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_78877478
Wij hebben zaterdag weer eens gewonnen. 6-4 is het geworden. Ik heb er 4 van gescoord Vet blij mee Ons enige doel is om niet te degraderen en met deze overwinning erbij moet dat wel aardig lukken
Nu alweer zin in de volgende pot! Sneek is zaterdag de tegenstander!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 8 maart 2010 @ 12:19:22 #254
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_78884004
quote:
Op maandag 8 maart 2010 08:47 schreef hornage het volgende:
Wij hebben zaterdag weer eens gewonnen. 6-4 is het geworden. Ik heb er 4 van gescoord Vet blij mee Ons enige doel is om niet te degraderen en met deze overwinning erbij moet dat wel aardig lukken
Nu alweer zin in de volgende pot! Sneek is zaterdag de tegenstander!
Mooi man! Dat was ook ons grootste doel, we zijn dus gepromoveerd afgelopen seizoen, en we willen hier (even) blijven spelen.

Uit 14 gespeelde wedstrijden 21 punten, momenteel 5e (van de 10).
Laatste 2 degraderen.

Nummer 9
13 gespeeld, 7 punten
Nummer 10
13 gespeeld, 5 punten.

Allebei de teams moeten nog 5 wedstrijden. Mochten zij alles winnen, is dat 5 * 3 punten = 15 punten. Nummer 10 staat dan op 20, dus nog onder ons. Nummer 9 staat dan op 22 punten, maar wij moeten er ook nog 4. Van die 4 hebben we er (de eerste keer) 3 gewonnen (6-4, 4-5 en 6-2), en 1 verloren (2-3). De nummer 9 kan dus nog wat doen, maar wij moeten nog tegen dat team. Als wij die wedstrijd winnen (wat we vorige keer hebben gedaan met 6-2) is er dus niets meer aan de hand .
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_78907163
wij staan momenteel ook 8e van de 10
maar de nr 6 en 7 hebben maar 1 en 2 punten meer dan wij, de nr 9 heeft 2 punten minder...
wel nog altijd spannend dus bij ons
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:08 schreef Game_Error het volgende:
We hebben een uberspannende pot gespeeld gister in het altijd lastige aquarijn bad. de eerste 2 partjes ging het geheel gelijk op door wat fouten van onze keeper, en scherpe aanvallen van ons. Het verschil in doelpunten liep nooit verder uit dan 2. vervolgens ging een van ons er uit met een UMV die helaas een van de beste spelers was. Hierdoor begonnen de scheidsrechters heel scherp te fluiten. een van onze spelers was echter zo stom om een schop boven water te geven omdat hij vast werd gehouden nadat hij een u20 had meegekregen. dit leverde hem een UMV4 op. we hebben 4 minuten met een man minder moeten spelen. Echter moet ik zeggen dat ik ons team nooit zo goed heb zien spelen. hierdoor werd de uitslag van het 3e en tevens UMV4 partje 2-2, tussenstand 8-7 voor ons. Daarna waren ze conditioneel stuk en wonnen we vrij eenvoudig het 4e partje met 3-0 om de einduitslag op 11-7 te brengen. En ons hierdoor dicht bij het kampioenschap te plaatsen.
hebben jullie lekker doorgeknald dan
wel minder handig van die umv4
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:55:50 #256
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_78926674
Tja, die gast die een UMV4 haalde is sowieso niet de meest rustige, en de wedstrijd werd heel hard gespeeld, dus 1+1=2 dan dan, en hij is de meest logische kanidaat om zoiets stoms te doen.
ff wachten nog
pi_78982527
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef Game_Error het volgende:
Tja, die gast die een UMV4 haalde is sowieso niet de meest rustige, en de wedstrijd werd heel hard gespeeld, dus 1+1=2 dan dan, en hij is de meest logische kanidaat om zoiets stoms te doen.
haha, ja ik ken het type speler :p
  zondag 14 maart 2010 @ 17:28:32 #258
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79133686
Gisteren een heerlijk potje gespeeld, tegen Zignea 2. Onze uitwedstrijd met 3-2 verloren. We wisten van onszelf dat we niet lekker speelden toen, mede omdat er weinig 'vaste' spelers waren (we hebben op dit moment 15 heren, waarvan er standaard 9 zijn, en 6 'soms', deze 6 waren oa. mee).
Bij de thuiswedstrijd (gisteren) waren zij er wel.

Hun midvoor was erg sterk, dus gingen we de mid-voor dubbel uitdekken. Hierdoor kreeg hun mid-voor dus geen kans. Gelukkig maar, want mede daardoor gewonnen met 11-5 . Eindelijk een keer voetbalwedstrijduitslag-af
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 14 maart 2010 @ 18:26:55 #259
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79136312
Netjes, dat werd eens tijd dat jullie gingen scoren. Maar wij mogen zometeen nog tegen VZC4, als we die winnen de kan het kampioenschap ons eigenlijk niet meer ontgaan.
ff wachten nog
  zondag 14 maart 2010 @ 18:57:34 #260
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79137578
quote:
Gespeeld 15
Gewonnen 8
Gelijk 0
Verloren 7
Punten 24
Doelpunten voor 73
Doelpunten tegen 74
Doelsaldo -1
Ons doelsaldo ...

Sterkte zometeen, ben benieuwd! Onze aanval loopt meestal vast, en gisteren ging het lekker. Het scoren liep door, normaal vallen we vanaf de 2e periode niet meer sterk aan, en nu wel.

Het leuke is dat we, als Nunspeet 2 doet wat het moet doen (4 wedstrijden winnen, ze hebben 3 van de 4 tegenstanders al eens verslagen, 1 tegenstander eindigde in 10-10, dus het spant erom), en als wij nog een keer een stunt uithalen tegen Swol (winnen), Nunspeet 2 kampioen wordt in plaatst van Swol

Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 14 maart 2010 @ 23:04:25 #261
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79151909
We hebben natuurlijk gewonnen van VZC4, 12-8 werd het uiteindelijk. Helaas was het wel weer een echte harde partij, maar dat is vaak zo tegen VZC helaas.
ff wachten nog
pi_79153674
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:04 schreef Game_Error het volgende:
We hebben natuurlijk gewonnen van VZC4, 12-8 werd het uiteindelijk. Helaas was het wel weer een echte harde partij, maar dat is vaak zo tegen VZC helaas.
Hahaha, vertel?
  maandag 15 maart 2010 @ 09:08:00 #263
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_79158585
Pfff, wij hebben afgelopen zaterdag een grove wedstrijd gehad tegen Sneek. Eerste keer dat ik echt bij mijn nek wordt vastgepakt door de midachter. Bleek uiteindelijk de aanvoerder te zijn dus ik sprak hem na de wedstrijd ff (ben zelf ook aanvoerder) en ik zei dat ik dat nogal grof vond. Ik heb ook echt een hele verkleurde plek in mijn nek ervan. Zei die gast dat ik het aan mezelf te danken had, omdat ik hem bij zijn zwembroek vastpakte. Echt sneu die mensen.... ik werd ook al bedreigd dat ze mijn vingers zouden breken als ik het nog eens zou proberen.... Dat zijn dan mannen van in de 40.. Bah
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 15 maart 2010 @ 12:42:23 #264
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79164842
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Hahaha, vertel?
Nou jah, het harde spel was eigenlijk heel eenzijdig. Wij hadden een hele jonge met jeugd aangevulde ploeg en die bleven veel zwemmen. Wat een zekere nummer 13 (de midvoor) niet kon hebben, waardoor hij het eerste partje al 3 p's had en een andere speler van VZC een UMV opleverde. En dat waren hun enige twee wissels.
Door de vele man meers stonden wel snel in het tweede partje 8-2 voor. Maar daarna gingen we helaas mee in het spel van VZC. Door een paar geniale doelpunten van VZC'se zijde kwamen ze alsnog terug tot 9-7 ondanks dat verschillende keren de wedstrijd werd stilgelegd omdat die scheidsrechters het niet met elkaar eens waren (prutsers?). Ook legde ze het spel nog twee keer stil omdat die gasten van de 3 ptjes en de umv eerst naar de tribune gingen, en vervolgens naar het clubhuis, waar ze niet heen mochten van de schieds?

Onder de tegendoelpunten bevond zich ook een magistraal boogje die mijn tegenstanders scoorde toen hij in de 2 meter op de rechter vleugel lag. Hoe hij dit deed weet ik helaas nogsteeds niet . gelukkig konden we in het laatste partje het op conditie redelijk eenvoudig winnen en werd het 12-8.

Ik speelde zelf helaas echt een dramatische wedstrijd, twee intikballen gemist, paasjes die niet aankwamen, en ik was gewoon te moe. Maar op naar volgend seizoen, als het een beetje meezit zijn we volgende week officieel kampioen. Overigens moeten we voor volgend seizoen opzoek naar een echte keeper, we hebben het dit seizoen gedaan met twee jeugdkeepers en de coach op goal. Ik zit er zelf over te denken om het zelf gewoon een jaar te doen. In trainingen keep ik al regelmatig als er maar 1 keeper is omdat mijn arm niet zo soepel meer schiet tijdens het inschieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Game_Error op 15-03-2010 12:48:00 ]
ff wachten nog
pi_79179249
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:42 schreef Game_Error het volgende:
ondanks dat verschillende keren de wedstrijd werd stilgelegd omdat die scheidsrechters het niet met elkaar eens waren (prutsers?). Ook legde ze het spel nog twee keer stil omdat die gasten van de 3 ptjes en de umv eerst naar de tribune gingen, en vervolgens naar het clubhuis, waar ze niet heen mochten van de schieds?
Leg eens uit dan? De regels zijn simpel.

3 x p'tje blijf je met je cap op op de spelersbank. UMV of UMV4s betekent zwemzaal verlaten. Het is verstandig een speler niet in een aangrenzenden ruimte te laten verblijven, ben ik zelf ooit de mist mee in gegaan!

Het staat een speler vrij om naar huis te gaan tijdens een wedstrijd. Maar als je halverwege besluit om de bank te verlaten en in het clubhuis te gaan zitten kun je misschien wel rekenen op een UMV. Cap afzetten bij 3 p'tjes betekent bij mij 1x waarschuwen, 2e keer eveneens UMV.
  maandag 15 maart 2010 @ 19:51:51 #266
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79181713
Ja ze zetten inderdaad de cap af en gingen daarna zonder dat ze commentaar ergens op hadden op de tribune zitten kijken. Hier was een van de scheidsrechters echter niet van gediend, en zo doende gingen ze naar het clubhuis, vanwwaar je geen herrie meer kan maken, ook dit was niet genoeg volgens de scheidsrechters, dus moesten ze het zwembad uit.
ff wachten nog
pi_79185009
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef hornage het volgende:
Pfff, wij hebben afgelopen zaterdag een grove wedstrijd gehad tegen Sneek. Eerste keer dat ik echt bij mijn nek wordt vastgepakt door de midachter. Bleek uiteindelijk de aanvoerder te zijn dus ik sprak hem na de wedstrijd ff (ben zelf ook aanvoerder) en ik zei dat ik dat nogal grof vond. Ik heb ook echt een hele verkleurde plek in mijn nek ervan. Zei die gast dat ik het aan mezelf te danken had, omdat ik hem bij zijn zwembroek vastpakte. Echt sneu die mensen.... ik werd ook al bedreigd dat ze mijn vingers zouden breken als ik het nog eens zou proberen.... Dat zijn dan mannen van in de 40.. Bah
Ja dat slaat inderdaad nergens op.
ik vind het ook niet fijn als bij mijn zwembroek gepakt wordt maar ik pak je niet bij je nekvel...

ik had ook een x een vent die mijn vingers bijna zat te breken onderwater.
bijna meteen als reflex gaf ik hem een elleboog naar zijn gezicht en raad eens wie er een umv4 aan zijn zwembroek had hangen
achteraf was dat natuurlijk niet handig maar komop, het is een sport, dat doe je toch voor je lol, niet voor de knokpartij? ik heb soms het gevoel dat sommigen wel voor de knokpartij gaan.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:26:07 #268
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79386910
Mooi weer 3 punten gepakt vanavond, maar door ons erg slordig (lakoniek) gespeeld... 2-13 gewonnen van Twello, Proteus 3. Verloop:

1e periode: 0-3
2e periode: 1-6
3e periode: 1-12
4e periode: 2-13

6 of 7 man-meers gehad, geen 1 doelpunt uit gekomen. Het is duidelijk waar we ons op moeten focussen...

Iemand hier nog gespeeld?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 22 maart 2010 @ 09:34:59 #269
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_79438262
Jah, wij speelden tegen de ondersten. Het leek er alleen op alsof de wedstrijd van de week ervoor er nog inzat. Wat speelden wij slecht. Ook gewoon verloren.... geen woorden vooor
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_79438737
18-12 tegen BZ&PC Bodegraven 1
pi_79450328
Beter Ninja!!

Als jullie nu ook ff van Swol gaan winnen, al lijkt mij dat lastig uit in Zwolle..... dan kunnen wij kampioen worden...
hoewel, een klasse hoger is ook niet alles, verder rijden enzo.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:26 schreef nijnja het volgende:
Mooi weer 3 punten gepakt vanavond, maar door ons erg slordig (lakoniek) gespeeld... 2-13 gewonnen van Twello, Proteus 3. Verloop:

1e periode: 0-3
2e periode: 1-6
3e periode: 1-12
4e periode: 2-13

6 of 7 man-meers gehad, geen 1 doelpunt uit gekomen. Het is duidelijk waar we ons op moeten focussen...

Iemand hier nog gespeeld?
  maandag 22 maart 2010 @ 16:01:51 #272
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79450932
dan moet je snel in de 4e klasse bond komen, daar zit alles weer redelijk dichtbij.
ff wachten nog
pi_79451863
Wij moesten tegen de 2e van de competitie, we stonden 8e...
was een goede wedstrijd voor ons
we kwamen achter te staan met 0-2, kwamen gelijk tot 2-2, toen 2-3, 3-3, 3-4, 4-4 en uiteindelijk 5-4 voor ons
was een nette wedstrijd, scheidsrechter niet zo heel erg constant maar daar leer je wel mee leven.
weer een plekje gestegen op de ranglijst, en zij zijn wat gezakt
  maandag 22 maart 2010 @ 18:19:00 #274
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_79456437
hmpf, de nr 2 heeft helaas neit verloren dit weekend, nu moeten we nog 3 weken wachten tot we officieel kampioen zijn
ff wachten nog
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:00:02 #275
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79540950
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:48 schreef barrichello11 het volgende:
Beter Ninja!!

Als jullie nu ook ff van Swol gaan winnen, al lijkt mij dat lastig uit in Zwolle..... dan kunnen wij kampioen worden...
hoewel, een klasse hoger is ook niet alles, verder rijden enzo.
[..]
Daar heb ik je nog een PM over gedaan !

We hebben (thuis weliswaar) 6-4 gewonnen van Swol, en ik heb ook gezegd dat ik het jullie meer gun dan Swol, omdat (naar mijn mening) jullie gewoon stuk beter (leuker) poloën!!!

We gaan ons best doen tegen Swol! Jullie wel alles winnen dan hè?! En dan verwachten wij wel een feestje hoor!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')