index       uitgaan & vrije tijd      uitgaan
PI Gehoorbescherming #3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Topicgallery™ :
ReMcOrE
I'm Going All Out
donderdag 19 november 2009 @ 18:27 (#176) 

dit zijn mijn doppen:

Op dinsdag 6 maart 2007 13.27 schreef Roycoooooo het volgende:
Je bent een held _O_

mutzenbacher
vrijdag 20 november 2009 @ 23:29 (#177) 
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
dit zijn mijn doppen:

[ afbeelding ]

zien er goed uit, hetzelfde idd had mailtje van Exinore dat het zo hoort en niet ander kan ivm de filter. Nou geen probleem verder, weet ik dat

YDJNL
zaterdag 21 november 2009 @ 00:12 (#178) 
Ik heb een maand of 4 geleden exinore's gekocht. Bevalt erg goed, heb wel een versie die je totaal niet ziet, de filter is minder zichtbaar dan in de foto 2 posts hierboven!

ReMcOrE
I'm Going All Out
maandag 23 november 2009 @ 09:06 (#179) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef mutzenbacher het volgende:

[..]

zien er goed uit, hetzelfde idd had mailtje van Exinore dat het zo hoort en niet ander kan ivm de filter. Nou geen probleem verder, weet ik dat
net wat ik al zei, volgens mij hebben ze ook maar 1 soort
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef YDJNL het volgende:
Ik heb een maand of 4 geleden exinore's gekocht. Bevalt erg goed, heb wel een versie die je totaal niet ziet, de filter is minder zichtbaar dan in de foto 2 posts hierboven!
foto?

Je bent een held _O_

Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
dinsdag 24 november 2009 @ 23:04 (#180) 
Tsja, ik overweeg ze te kopen omdat ik in een horecagelegenheid werk. Vandaag een heel gesprek gehad met een vriendelijke dame van de Beter Horen, maar ik zie een beetje door de bomen het bos toch niet meer. Je hebt flexibele, je hebt harde, je hebt 15 of 25.... belangrijkste is: ik wil m'n oren niet naar de knoppen hebben, maar wel graag horen wat de mensen die tegen me praten me zeggen. Iemand nog tips? :-)

BodyBuilding Forum | Jorasho.nl

Kaneel
dé smaakmaker
woensdag 25 november 2009 @ 09:10 (#181) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Tsja, ik overweeg ze te kopen omdat ik in een horecagelegenheid werk. Vandaag een heel gesprek gehad met een vriendelijke dame van de Beter Horen, maar ik zie een beetje door de bomen het bos toch niet meer. Je hebt flexibele, je hebt harde, je hebt 15 of 25.... belangrijkste is: ik wil m'n oren niet naar de knoppen hebben, maar wel graag horen wat de mensen die tegen me praten me zeggen. Iemand nog tips? :-)
Harde zijn alleen voor mensen met een afwijkende gehoorgang. En ik zou 25 aanraden.

Raar dat ze geen advies kan geven.

ReMcOrE
I'm Going All Out
woensdag 25 november 2009 @ 09:38 (#182) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
zoals al gezegd is, ik zou geen harde maar flexibele nemen en ik weet niet hoe hard de muziek in jouw horecagelegenheid staat (en hoe dicht jij er bij staat) maar om de mensen nog fatsoenlijk te kunnen verstaan lijkt mij persoonlijk 15 een goede optie, denk dat 25 iets teveel van het goede is in jouw situatie...

Je bent een held _O_

Jerommeke.nl
donderdag 26 november 2009 @ 09:17 (#183) 
Dank voor de tips! Nouja, ze zei dat de flexibele wel lastiger schoon te maken zijn, maar sprak niet echt een voorkeur uit. Over 15 of 25 hebben we het nog niet eens gehad. Maar ik loop ook wel vrij veel over de vloer dus kom er op zich dichtbij. Is het mogelijk om 15 te nemen en dan, mocht dit niet voldoende zijn, het filter aan te passen zonder helemaal het plastiek te moeten vervangen?

Kaneel
dé smaakmaker
donderdag 26 november 2009 @ 09:41 (#184) 

quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dank voor de tips! Nouja, ze zei dat de flexibele wel lastiger schoon te maken zijn, maar sprak niet echt een voorkeur uit. Over 15 of 25 hebben we het nog niet eens gehad. Maar ik loop ook wel vrij veel over de vloer dus kom er op zich dichtbij. Is het mogelijk om 15 te nemen en dan, mocht dit niet voldoende zijn, het filter aan te passen zonder helemaal het plastiek te moeten vervangen?
Dat is mogelijk ja.

ReMcOrE
I'm Going All Out
donderdag 26 november 2009 @ 09:49 (#185) 

maar volgens mij is dat aardig aan de prijs, kameraad heeft dat toen ook een keer willen doen maar na het horen van de prijs heeft hij zijn 25 maar gehouden

Je bent een held _O_

Jerommeke.nl
donderdag 26 november 2009 @ 10:17 (#186) 
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
maar volgens mij is dat aardig aan de prijs, kameraad heeft dat toen ook een keer willen doen maar na het horen van de prijs heeft hij zijn 25 maar gehouden
Hmm, klinkt niet prettig nee :-) Ik zal eens vragen hoe hard die muziek bij ons staat....

ReMcOrE
I'm Going All Out
donderdag 26 november 2009 @ 10:19 (#187) 

quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Hmm, klinkt niet prettig nee :-) Ik zal eens vragen hoe hard die muziek bij ons staat....
als je even terugleest merk je dat het niet alleen om de 'hardheid' van de muziek gaat

Je bent een held _O_

Jerommeke.nl
donderdag 26 november 2009 @ 22:01 (#188) 
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als je even terugleest merk je dat het niet alleen om de 'hardheid' van de muziek gaat
Ik dacht dat het getal 15/25 het aantal decibellen was wat gefilterd werd en dat de verdere verfijning zit of het op alle frequenties of alleen op bepaalde frequenties meer dan andere zit?

house_is_a_feeling
Sigmund Freund
donderdag 26 november 2009 @ 22:23 (#189) 

quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Gemiddeld 60 euro toch?

Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"

ReMcOrE
I'm Going All Out
vrijdag 27 november 2009 @ 17:49 (#190) 

quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Ik dacht dat het getal 15/25 het aantal decibellen was wat gefilterd werd en dat de verdere verfijning zit of het op alle frequenties of alleen op bepaalde frequenties meer dan andere zit?
ik volg je even niet, wat bedoel je precies?
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Gemiddeld 60 euro toch?
weet ik zo niet, kan me de prijs die kameraad noemde zo niet herinneren...

Je bent een held _O_

angie2
zaterdag 28 november 2009 @ 19:06 (#191) 
Ik heb 9 decibel en gister voor het eerst uigeprobeerd maar ik ga toch voor de 15 hoor! Ik had toch nog een klein beetje een extra piepin mijn oor.
Hebben jullie dat met 15 helemaal neit meer?
Echt een aanrader! je hoord alles prima geen zere oren! mensen hoeven niet in jeoor te schreeuwen je verstaat ze super!
Alleen terug praten naar mensen doe je automatisch zachter dus denk eraan te je wel terug schreeuwt:P
Ik heb veel grotere doppen als ik net naar dat plaatje hierboven kijk ik heb ze van earproof.
MAar die van jou zijn wel heel mini! werken die wel?

Vilano
[ Redactie Frontpage ] maandag 30 november 2009 @ 00:02 (#192) 

Ik hoor nog altijd gepiep in mijn oor na een zwaar nachtje uitgaan gisteren Ga toch maar eens naar deze doppen uitkijken ...

junkiexp
Rotterdam-Centrum
maandag 30 november 2009 @ 00:26 (#193) 

Ik zoek oordoppen voor oud en nieuw (vuurwerk) waar je niet al te veel mee voor lul loopt.
Iemand een idee voor niet al te veel geld ?

In Rotterdam verdienen ze 't, in Den Haag verdelen ze 't en in Amsterdam smijten ze 't over de balk.
De hoekmaisonette van Junkiexp in Rotterdam

defamai
23
maandag 30 november 2009 @ 04:01 (#194) 
Ik moet eigenlijk weten hoe de doppen presteren wanneer ik headphones op mijn kop heb, maar toch de monitor moet horen...

3nTwinTek - Ciao Chao Mixtape now released.

house_is_a_feeling
Sigmund Freund
maandag 30 november 2009 @ 07:36 (#195) 

quote:
Op maandag 30 november 2009 04:01 schreef defamai het volgende:
Ik moet eigenlijk weten hoe de doppen presteren wanneer ik headphones op mijn kop heb, maar toch de monitor moet horen...
Makkelijk Je kan je hp zelfs gerust wat zachter zetten

Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"

ReMcOrE
I'm Going All Out
maandag 30 november 2009 @ 09:04 (#196) 

quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef angie2 het volgende:
Ik heb 9 decibel en gister voor het eerst uigeprobeerd maar ik ga toch voor de 15 hoor! Ik had toch nog een klein beetje een extra piepin mijn oor.
Hebben jullie dat met 15 helemaal neit meer?
ik heb 25, dus nooit een piep in de oren
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik zoek oordoppen voor oud en nieuw (vuurwerk) waar je niet al te veel mee voor lul loopt.
Iemand een idee voor niet al te veel geld ?
moet je even naar de OP van dit topic kijken, zo zelf voor de 'discodoppen' van BeterHoren gaan, die zijn ¤ 20 of een ander huismerk-setje...
quote:
Op maandag 30 november 2009 04:01 schreef defamai het volgende:
kameraden hebben ze ook en draaien af en toe, nog nooit horen klagen dat ze te weinig hoorden

Je bent een held _O_

angie2
donderdag 3 december 2009 @ 11:26 (#197) 
oke fijn om te horen!
Ja je hebt 25 en dan geen extra piep meer neem ikaan?
Heb je je eigen piep nog welof had je die niet?
Ik ga nu eens 15 proberen kijken hoe dat werkt aangezien ik toch altijd naar kroegen ga en nooit echt van die harde feesten!

ReMcOrE
I'm Going All Out
donderdag 3 december 2009 @ 11:31 (#198) 

quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef angie2 het volgende:
oke fijn om te horen!
Ja je hebt 25 en dan geen extra piep meer neem ikaan?
Heb je je eigen piep nog welof had je die niet?
Ik ga nu eens 15 proberen kijken hoe dat werkt aangezien ik toch altijd naar kroegen ga en nooit echt van die harde feesten!
ik heb 25 jah en nooit geen piep in m'n oren. doe ze heel af en toe ook in als ik naar het café ga, of naar een discotheek met wat 'zachter' geluid, omdat ik dan toch m'n oren begin te voelen. heb zelf nooit een aanhoudende/erge piep gehad, maar wel een lichte piep en ik voelde mijn oren aan het einde van de avond wel (voelde dat ze dicht zaten uit eigen bescherming zeg maar) dus toen heb ik in 2007 de doppen aangeschaft, omdat ik ook wist dat ik de komende jaren nog feesten gingen bezoeken waar ze nodig zouden zijn

Je bent een held _O_

ralph1982
vrijdag 8 januari 2010 @ 16:36 (#199) 
Ik mis de Proplugs voor 22 euro!

L-S-M-kkwachtwoordreset
advocate of awesome
vrijdag 8 januari 2010 @ 16:53 (#200) 

Agis is via TakeCareNow (jongerenverzekering) sinds dit jaar vergoedingen gaan uitbetalen voor gehoorbescherming. Je krijgt eenmalig 75,- vergoed als je gehoorbescherming aanschaft. Je hebt dan wel een aanvullende verzekering nodig, maar die heb je er volgens mij al ruimschoots uit als je zo'n setje gehoorbeschermers koopt.

There you go, giving a fuck when it ain't your turn to give a fuck.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
index       uitgaan & vrije tijd       uitgaan
Gehoorbescherming #3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500