abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Hoofdredactie Fotografie zondag 25 oktober 2009 @ 14:00:16 #151
95752 crew  Chell
Kluns
pi_74042508
Oeh Lishe, ben benieuwd!

Over die beurzen: grote nadeel van die grote beurzen vind ik ook dat alleen maar de bedrijven/ondernemers die de stand kunnen betalen (en dus duur zijn) er staan. Ik heb wel eens gekeken naar de prijzen van zo'n stand voor fotografen en dat is echt onbetaalbaar....

Ben er zelf jaaaaaaaaaren geleden eens geweest (met mijn eerste serieuze vriendje toen we nog dachten te gaan trouwen ) en ik vond het echt best wel afzetterij en ook heel agressief allemaal. Nu ik die prijzen ken, snap ik dat agressieve wel, die mensen proberen écht met man en macht klanten aan zo'n dag over te houden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:18:34 #152
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74049606
Dat is inderdaad echt van de zotte he Chell..
Ik vind op beurzen altijd alles vele malen duurder, absurd gewoon..

Wij hebben toen gelukkig met wat zoeken op trouwvervoer, een garage hier in de buurt gevonden!
Het is een familiebedrijf, en de liefde en passie voor hun auto's spat er letterlijk bijna vanaf..
Hun geven elk laatste weekend van de maand een trouwbeurs(je) en we hebben daar:

Onze auto, de bus van de gasten, mijn nagels en onze bloemen kunnen regelen!
We gaan er nog regelmatig nog een bakkie doen en worden elke keer met open armen ontvangen !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:48:23 #153
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74074538
oeh leuk Lishe dat je geslaagd bent voor je jurk.. Heerlijk he dat gevoel..
Be happy with the little things in life
pi_74076344
Ohja er was gewoon een trouwtopic! En ik sta zelfs in de OP van heel lang geleden nog
Maar onze datum wordt 18 juni 2010, is vandaag vastgelegd bij 't stadhuis. Maart was toch wat te frisjes vonden we
Ik ben helemaal hyper
Een jurk heb ik al en de auto ook want eigenlijk zouden we 20-06-2009 trouwen maar toen was ik zwanger en hebben we het een jaartje uitgesteld, maar toen had ik al een jurk gekocht whehe.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74079759
Wat hebben jullie voor suggesties voor de bruidstaart, ik zie taarten van 500 euro dat is toch een beetje veel voor een bruidstaart of niet? Wie o wie weet er een goed adres. Ik woon in Dordrecht.
Haters gonna hate.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:12:51 #156
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74087119
Innepin van harte gefeliciteerd

@cyclinggirl.. pff nu vraag je wat.. waar ik de taart laat maken die vraag ongeveer ¤1.75 p.p dus ik ben ¤60 tot ¤65 euro kwijt, ik heb dan voor ongeveer 35 man, en ik wil de bovenste gedeelte bewaren(invriezen) voor als we een jaar getrouwd zijn.. Je moet eens op internet rond kijken.. Heb wel wat linkjes. Zal zo ff kijken of ze in de buurt zijn en dan stuur ik je ze wel of zet ze hier neer

[ Bericht 61% gewijzigd door droomvrouwtje op 26-10-2009 19:20:01 ]
Be happy with the little things in life
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:45:38 #157
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74088430
Cycling, als je vanavond online bent op MSN tik ik je daar wel even aan !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_74091868
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat hebben jullie voor suggesties voor de bruidstaart, ik zie taarten van 500 euro dat is toch een beetje veel voor een bruidstaart of niet? Wie o wie weet er een goed adres. Ik woon in Dordrecht.
Hoogstwaarschijnlijk gaat een vriendin van mij de taart maken.
Linkje: http://www.backstage-bakery.nl/

Erg lekkere taartjes, al zeg ik het zelf!
pi_74102154
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Cycling, als je vanavond online bent op MSN tik ik je daar wel even aan !
Hey ik heb je niet gezien dus misschien vanavond wel dan. x
Haters gonna hate.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:52:32 #160
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74102643
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Dames en heren,

Ik wil ongeveer twee maanden aanzoek doen. Ik ben opzoek naar een mooie ring die deze statement kracht kan bijzetten. Het liefst een ring van witgoud met een diamand. Helaas heb ik geen super budget. Ik wil iets voor niet meer dan 1000 euro hebben. Waar kan ik kijken, waar moet ik op letten?
Laat een ring op maat maken bij een klein atelier.
Bij de "grote" merken / juweliers gaan ringen een paar keer over de koop, puur en alleen omdat ze trouwring zijn (sowieso alles dat voor een trouwerij is, is ineens 3x zo duur....).
Bij een klein atelier worden ringen op maat gemaakt en zijn ze echt uniek. Verder is het heel makkelijk om je eigen wensen door te laten voeren. Je betaald dan gewoon het normale tarief en materiaalkosten.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74104983
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef error_404 het volgende:

[..]

Laat een ring op maat maken bij een klein atelier.
Bij de "grote" merken / juweliers gaan ringen een paar keer over de koop, puur en alleen omdat ze trouwring zijn (sowieso alles dat voor een trouwerij is, is ineens 3x zo duur....).
Bij een klein atelier worden ringen op maat gemaakt en zijn ze echt uniek. Verder is het heel makkelijk om je eigen wensen door te laten voeren. Je betaald dan gewoon het normale tarief en materiaalkosten.
Dat is wel een goed idee. Ik was op de L&M beurs afgelopen weekend en toen was er ook een atelier en dat meisje zei ook tegen ons dat als je ze via de winkel koopt ze dan altijd duurder uit komen.
Haters gonna hate.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:27:51 #162
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_74191703
Oeps, ik zou hier nog een foto van ons plaatsen ;-)



en nog 1tje:



Bloemen overigens van de burgermeester gekregen, had zelf geen boeket
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_74194073
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een jurk! De jurk, Mijn jurk!
Eigenlijk was ik in 10 minuten klaar maar heb nog wel een boel andere jurken gepast. En een boost zelfvertrouwen gekregen, alles paste en ik voelde me echt een prinses. Cool!

Motorbloempje, ook geslaagd?
nee, ik ging alleen een beetje voor de lol kijken, moet nog met mijn moeder gaan

heb wel een aangehad en foto gemaakt, zoiets wordt het dus. Dit soort model vind ik wel tof



maar zal pas eind november 'voor het echie' gaan
Ja doei.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:30:45 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_74200567
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk gaat een vriendin van mij de taart maken.
Linkje: http://www.backstage-bakery.nl/

Erg lekkere taartjes, al zeg ik het zelf!
Aanradertje inderdaad, heb al van meerdere taarten mogen smullen en ze waren allemaal erg lekker (en ik heb toen voor een verjaardagstaart behoorlijk wat kilometers gereden en dat waren ze dubbel en dwars waard!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:35:01 #165
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_74214484
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik ging alleen een beetje voor de lol kijken, moet nog met mijn moeder gaan

heb wel een aangehad en foto gemaakt, zoiets wordt het dus. Dit soort model vind ik wel tof

[ afbeelding ]

maar zal pas eind november 'voor het echie' gaan
Mooie stijl hoor motorbloempje
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_74218611
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Mickeys het volgende:
Oeps, ik zou hier nog een foto van ons plaatsen ;-)

[ afbeelding ]

en nog 1tje:

[ afbeelding ]

Bloemen overigens van de burgermeester gekregen, had zelf geen boeket
Jullie zien er mooi uit!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:12:33 #167
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74246686
Mickey's.. dat ziet er lief en romantisch uit !
Nog van harte met je huwelijk!

Cycling, we lopen elkaar op MSN een beetje mis geloof ik,
als je echt niet veel wil uitgeven: een taart van de HEMA met een foto van jullie zelf als schild !
Spreek je snel weer (hoop k) xx
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 4 november 2009 @ 19:28:58 #168
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_74395627
Dank jullie wel Raissa en rijstebuiltje

Ik moet bekennen dat nu ik weer terug ben en de wittebroodsweken voorbij zijn, we nog steeds iedere dag aan ons trouwen terug denken..

Succes voor alle anderen die nu midden in de regelmodes zijn aanbeland.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_74395698
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Mickeys het volgende:
Oeps, ik zou hier nog een foto van ons plaatsen ;-)

[ afbeelding ]

en nog 1tje:

[ afbeelding ]

Bloemen overigens van de burgermeester gekregen, had zelf geen boeket
heel mooi trouwens
Ja doei.
pi_74395973
Hebben jullie trouwens ook 'gaten' in je dagplanning?
Ik ben nu een beetje globaal bezig... en heb stukjes over zeg maar... wat doe je dan met je gasten??

We trouwen om 12.30 (weet eigenlijk niet eens hoe lang dat duurt).
En dan willen we gaan avondeten met een aantal gasten + aansluitend een feest.

Tot zover de globale planning (die nog erg globaal is). Eten zal denk ik zo rond 5 uur beginnen, zodat het feest erna niet heel erg laat begint... Maar wat doe je in de tussentijd met je gasten?
Foto's maken zal waarschijnlijk ergens voor en na het trouwen plaatsvinden.

Qua receptie/ taart eten had ik in mn hoofd dit ook 's avonds te doen.
pi_74401998
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Kekaa het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'gaten' in je dagplanning?
Ik ben nu een beetje globaal bezig... en heb stukjes over zeg maar... wat doe je dan met je gasten??

We trouwen om 12.30 (weet eigenlijk niet eens hoe lang dat duurt).
En dan willen we gaan avondeten met een aantal gasten + aansluitend een feest.

Tot zover de globale planning (die nog erg globaal is). Eten zal denk ik zo rond 5 uur beginnen, zodat het feest erna niet heel erg laat begint... Maar wat doe je in de tussentijd met je gasten?
Foto's maken zal waarschijnlijk ergens voor en na het trouwen plaatsvinden.

Qua receptie/ taart eten had ik in mn hoofd dit ook 's avonds te doen.
wij hadden dit ook, we trouwen om 14:30, en volgens de gemeente duurt de dienst ongeveer 20 minuten. houd dan ook rekening met de stasiefoto's (groepsfotos) die vaak dan gemaakt worden, dus we gaan uit dat de gasten rond 15:30 klaar zijn. die sturen wij dan al naar de feestlokatie waar ze dan ontvangen worden met een bakkie koffie (geen taart of echte receptie) waarna er rond 17:00 17:30 gegeten gaat worden, en rond 20:00 begint dan het feest. en dan doen wij zelf een gedeelte van de foto's voor het trouwen, en een klein gedeelte erna, dus wij zullen wat later op de feestlokatie aankomen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_74409260
Maar wij gaan niet met alle gasten eten... zo groot is het budget helaas niet.
Het kleine groepje kan idd wel koffie/koekje doen op de eetlocatie.
pi_74409278
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Kekaa het volgende:
Hebben jullie trouwens ook 'gaten' in je dagplanning?
Nope. Wij wilden persé geen mensen buitensluiten en 'met een select groepje iets gaan doen' terwijl de rest zich maar moet vermaken en bij de mac moet gaan eten ofzo.

Daarom hebben we het vrij laat gepland:

3 uur trouwen
4 uur borrelen
5 uur eten
8 uur feest
half 1 afgelopen
slapen
ontbijt (zelf betalen allemaal)

er zijn mensen die om 3 uur komen en mensen die pas om 8 uur komen, dus of je bent er de hele dag bij, of alleen het feest.
Ja doei.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:02:14 #174
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74409289
Ik ben wl getrouwd, maar we hebben nog niet de bruiloft gehouden, dus die komt volgend jaar sep. Wat is het budget meestal? Ik dacht aan 6 duizend euro voor ongeveer 50 man?
No bad soldiers under a good leader
pi_74409293
euh.. wij zijn rond de 6000 kwijt voor bijna 100 man.. het ligt er maar net aan wat je wilt doen
Ja doei.
pi_74409337
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope. Wij wilden persé geen mensen buitensluiten en 'met een select groepje iets gaan doen' terwijl de rest zich maar moet vermaken en bij de mac moet gaan eten ofzo.

Daarom hebben we het vrij laat gepland:

3 uur trouwen
4 uur borrelen
5 uur eten
8 uur feest
half 1 afgelopen
slapen
ontbijt (zelf betalen allemaal)

er zijn mensen die om 3 uur komen en mensen die pas om 8 uur komen, dus of je bent er de hele dag bij, of alleen het feest.
Ik vind het maar lastig hahaha.
Wij hadden bedacht eten met directe familie + getuigen.
Feest voor iedereen.
En bij het trouwen zelf mag natuurlijk ook iedereen komen... Maarja, dan zitten die mensen met een gat.
Misschien ligt het ook wel aan de manier hoe we het op het kaartje moeten gaan zetten.
  donderdag 5 november 2009 @ 08:09:49 #177
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74409355
Ok, ik ga een mix van Westers en Chinees doen (mijn vrouw is Chinese) waarbij we 50 man uitnodigen voor een buffet (in de tuin van het restaurant) en after party (club of bar gedeelte van het restaurant) na afloop.
No bad soldiers under a good leader
pi_74409370
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:07 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik vind het maar lastig hahaha.
Wij hadden bedacht eten met directe familie + getuigen.
Feest voor iedereen.
En bij het trouwen zelf mag natuurlijk ook iedereen komen... Maarja, dan zitten die mensen met een gat.
Misschien ligt het ook wel aan de manier hoe we het op het kaartje moeten gaan zetten.
nou ja.. mensen blijven met een gat zitten, en ik vind dat persoonlijk niet echt fijn, dat je wordt 'weggestuurd' totdat de familie enzo hebben gegeten. Onze redenering was: als je belangrijk genoeg bent om bij het trouwen zelf te zijn, ben je ook belangrijk genoeg om mee te eten

De rest willen we gewoon graag een feestje mee bouwen
Ja doei.
pi_74409412
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja.. mensen blijven met een gat zitten, en ik vind dat persoonlijk niet echt fijn, dat je wordt 'weggestuurd' totdat de familie enzo hebben gegeten. Onze redenering was: als je belangrijk genoeg bent om bij het trouwen zelf te zijn, ben je ook belangrijk genoeg om mee te eten

De rest willen we gewoon graag een feestje mee bouwen
Ja, daar heb je ook weer een punt. Iedereen die we uitnodigen mag mee eten van mij... alleen dat geld he,..
Dan denk ik dat ik toch maar aan de slag moet met de tekst op het kaartje, de manier hoe dat gebracht wordt.
Ik zou het hartstikke leuk vinden dat iedereen bij het trouwen zelf aanwezig is, maar dat is ook weer geen verplichting.

Of we gooien de hele planning (waar we nog niet ver mee zijn) om en doen een high tea ipv eten... en dan 's avonds bij het feest meer dan normaal hapjes enzo...
pi_74409736
wat voor eten doe je? Als je het eten niet zo fancy doet, kun je voor hetzelfde geld meer mensen mee laten eten
Ja doei.
  donderdag 5 november 2009 @ 11:18:30 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74413182
Oeh onderwerpen waar ik precies mee zit.
Bij ons komt iedereen die op het feest komt ook eten. We beginnen om 19.00 met een bbq en de dj begint rond 21.00 tot 2.00.
Mensen die bij het trouwen willen zijn en pas weer komen met het eten hebben gewoon pech. Ik wil het champagne en taartgedoe echt maar met een kleiner groepje. Daarbij hebben we ook 2 dochters die verzuipen in de drukte. Ik wil nog wel een wat-en-waar maken voor mensen die van ver komen en er wel een dagje van maken. (en die dus niet mee gaan taart eten.)

Ik ben op zoek naar iets om rond een uur of 4 te eten. Geen maaltijd, maar hapjes-iets. En dan leuk.
En iets voor de kinderen. Een verhalenverteller, geen clown. Of een prinsesseniets.
En ook: we hebben 2 juffen van het Kinderdagvervlijf gevraagd om de hele dag te komen. Overdag voor wat knutsel en indegatenhouden. En als het feest is als oppas. We hebben hotelkamers, en dan kunnen alle ouders met een gerust hart feesten.

Wat een gedoe!! (Maar wel leuk!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74419181
Wij zijn van plan te gaan eten met de daggasten, zijn er ongeveer 25. Na het diner is dan het feest met ongeveer 100 man.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:39:16 #183
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74419774
Onze planning hier was hier:

10:00 uur: gezamenlijk verzamelen
10:15 uur: bruidspaar en gasten vertrokken gezamenlijk naar de Haven
10:45 uur: aankomst bij haven, de gasten en het bruidspaar worden ontvangen en gaan aan boord van de boot
11:00 - 11:30 uur: de ceremonie
11:30 - 12:00 uur: het bruidspaar wordt gefeliciteerd
12:00 - 15:00 uur: de boot vertrekt voor een boottocht van 3 uur. Onderweg wordt er een lunch neergezet, en worden er foto's gemaakt met familie en vrienden
15:00 uur: de boot meert af, de gasten gaan naar de feest locatie
15:00 - 16:30 uur: het bruidspaar gaat foto's maken
16:30 - 17:00 uur: het bruidspaar gaat ook naar de feest locatie
17:00 - 18:00 uur: lekker borrelen met de dag groep
18:00 - 20:00 uur: diner
20:00 - 01:00 FEEST!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 5 november 2009 @ 14:50:32 #184
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74420222
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Lishe het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om rond een uur of 4 te eten. Geen maaltijd, maar hapjes-iets. En dan leuk.
Lishe, wil je voor je mensen die niet meedoen met het 'taartmoment' er alsnog iets van mee laten krijgen?
Waarom geef je die mensen niet een drankje met petit-fourtjes??

Met uiteraard de vulling die ook in je taart zit

[ Bericht 6% gewijzigd door Rijstebuiltje op 05-11-2009 16:20:30 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_74425805
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
wat voor eten doe je? Als je het eten niet zo fancy doet, kun je voor hetzelfde geld meer mensen mee laten eten
Dat is ook weer zo.
Waar we eten weten we nog helemaal niet... alleen dat alles hoogstwaarschijnlijk in Zwolle is, lekker gemakkelijk.
Heb al wel wat dingen bij mn favorieten gezet, maar de keuze moet nog gemaakt worden.

Hadden jullie ook allemaal ceremoniemeesters??
Ik vind het best lastig wie ik daar dan zou moeten vragen... en ten tweede de dingen uit handen geven.
pi_74429279
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Raissa het volgende:
Op welke locatie trouwen de meeste mensen hier? Gemeentehuis? Kerk? Op een mooi kasteel? Ons oorspronkelijk plan was om de hele dag op een kasteel te doen maar het kost best behoorlijk wat geld maar ik weet ook niet wat ik anders zou willen
Wij trouwen in de tuin van een museum hier in de stad, maar dat komt omdat ze precies volgend jaar het mooie stadhuis gaan renoveren waardoor die dus niet beschikbaar is.

Zeg in al die mooie dagplanningen hè, wanneer wordt er dan taart gedaan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 5 november 2009 @ 19:17:15 #187
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74429776
Poeh als ik die dagplanningen zie dan denk ik daar moet ook nog aan beginnen..
De taart wordt hier trouwens voor het feest gedaan met alleen maar hele goede vrienden en familie dat is ongeveer 35 man, dat komt omdat niet iedereen ook s'middags daar zal zijn als wij doen lunchen/brunchen
Be happy with the little things in life
pi_74430098
Mijn schoonzusje gaat ook in Zwolle trouwen die gaat geloof ik ergens in een tapasbar eten met ons niet duur, lekkere hapje

en geen ceremoniemeester alles ligt al zo'n beetje vast,
Ja doei.
pi_74430463
Las Rosas?
Of de Bodega?
  donderdag 5 november 2009 @ 19:41:44 #190
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_74430593
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef Kekaa het volgende:

[..]
Hadden jullie ook allemaal ceremoniemeesters??
Ik vind het best lastig wie ik daar dan zou moeten vragen... en ten tweede de dingen uit handen geven.
Kekaa, wij hadden niet specifiek een CM
Wij hebben zelf ALLES geregeld, en het allemaal zo gespecificeerd mogelijk op papier gezet.
2 dagen voor de trouwerij, hebben we onze moeders zoveel mogelijk uitgelegd!
En eigenlijk.. eigenlijk was dat helemaal niet nodig, het vloeide zo mooi in elkaar over allemaal!

Wellicht kun je je CM uitleggen, op welke momenten je hem/haar even het hardste nodig hebt en laat hem/haar eventuele nodige boodschappen aan je gasten overbrengen!

TIP: neem het qua tijd lekker ruim en niet te kielekiele!
TIP2: mocht je iemand als CM willen, neem iemand die zijn taak ook serieus neemt en die jullie ook door en door kent: een vader, moeder, broer of zus oid!

SUCCES!
Zeker als je wilt dat er geen 'gekke' dingen met jullie gedaan worden!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 5 november 2009 @ 19:53:49 #191
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74431021
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef innepin het volgende:

[..]

Wij trouwen in de tuin van een museum hier in de stad, maar dat komt omdat ze precies volgend jaar het mooie stadhuis gaan renoveren waardoor die dus niet beschikbaar is.

Zeg in al die mooie dagplanningen hè, wanneer wordt er dan taart gedaan?
Niet stiekem in Gouda toevallig? Die hebben ook een heel mooi museum, met dito tuin waar we onze zinnen op hadden gezet. Krijgen we ineens te horen dat ze niet aan particulieren verhuren. En dat terwijl er zo'n beetje elke week een feestje is...
Dus verder zoeken naar een andere lokatie....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74431321
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo.
Waar we eten weten we nog helemaal niet... alleen dat alles hoogstwaarschijnlijk in Zwolle is, lekker gemakkelijk.
Heb al wel wat dingen bij mn favorieten gezet, maar de keuze moet nog gemaakt worden.

Hadden jullie ook allemaal ceremoniemeesters??
Ik vind het best lastig wie ik daar dan zou moeten vragen... en ten tweede de dingen uit handen geven.
jij wilde toch ook weten hoelang de ceremonie duurde?? Wij waren in de zomer in Zwolle met 45 minuten klaar. We hadden een geweldige ambtenaar, kan je haar naam wel pm'en?

Wij hebben ook tapas gegeten, maar dan in Deventer.
*poef* nu is het weg
pi_74431844
Ja, doe maar een PM.
We hebben mn schoonvader gevraagd, maar die is nog aan het nadenken geloof ik.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:33:57 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74444336
Kekaa, ik wil wel ceremoniemeesteren bij jullie hoor, woon in dezelfde stad als waar je trouwt.
En tapas eten, goed idee!
Bodega is zo leuk en lekker! (En niet zo heel duur).
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74444569
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mickey's.. dat ziet er lief en romantisch uit !
Nog van harte met je huwelijk!

Cycling, we lopen elkaar op MSN een beetje mis geloof ik,
als je echt niet veel wil uitgeven: een taart van de HEMA met een foto van jullie zelf als schild !
Spreek je snel weer (hoop k) xx
Oke ik zal wel es ff kijken. Van het weekend ben ik er dus misschien zie ik je wel online, zou leuk zijn.
Haters gonna hate.
pi_74444578
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef Kekaa het volgende:
Las Rosas?
Of de Bodega?
geen idee, zehad het vorige week bedacht
Ja doei.
pi_74445558
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:33 schreef Lishe het volgende:
Kekaa, ik wil wel ceremoniemeesteren bij jullie hoor, woon in dezelfde stad als waar je trouwt.
En tapas eten, goed idee!
Bodega is zo leuk en lekker! (En niet zo heel duur).
Lief.
Niks persoonlijks tegen jou, maar ik ken je niet. Als ik voor een ceremoniemeester kies wordt dat denk ik toch wel een bekende.
pi_74570230
Jihaa! Ik mag me hier ook komen melden geloof ik!
Ik lees/lurk hier af en toe al een beetje mee, maar hoop nu dus ook gezellig mee te kunnen komen kletsen en ideetjes op te doen.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_74584996
Pea4fun heeft samen met RonaldV onze trouwfoto's gemaakt en het trouwboek ontworpen en ik ben er zó dolgelukkig mee, het is het prachtigste fotoboek dat ik ooit gezien heb! Om Pea dus ook een beetje te promoten een linkje naar haar site, waar onze foto's ook galerij 9 staan!

http://www.peaspictorial.com/huwelijk.html
I had a signature once. It was awful.
pi_74602410
Zijn er eigenlijk sites waarop je een groot aantal bruidskapsels kan vinden? Heb gezocht maar kan het niet vinden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')