abonnement Unibet Coolblue
pi_72484731
Hoe kan het dat vrouwen bijna nooit hobby's hebben??? Of een hele uitgesproken muzieksmaak???

Bijna alle gasten die ik ken hebben wel IETS wat ze heel erg tof vinden! (auto's, voetbal, muziek, tekenen oid)

Hoe kan het dat chicks dit eigenlijk nooit hebben? Soms zit er eentje tussen maar als je een gemiddelde chick tussen de 17 en 25 vraagt wat d'r hobby's zijn krijg je altijd van die gare antwoorden als:

- winkelen
- kletsen met vriendinnen
- uitgaan

Altijd van die antwoorden waarvan ik van mening ben dat het helemaal geen hobby's zijn!

En als je dan een vriendin hebt (zoals m'n ex) dan gaan die vrouwen ondertussen wel zeuren dat je teveel tijd aan je hobby besteed (of te weinig aan hun) omdat JIJ wel iets hebt wat je heel tof vindt en je tijd aan wil besteden!

En daarnaast ken ik ook weinig vrouwen die echt een uitgesproken muzieksmaak hebben....tis altijd een antwoord als: "vanalles wat, top40, maakt me niet zoveel uit"

Uitzonderingen daargelaten hoor...maar ik heb het dus over van die beetje "dommige" types die je in de gemiddelde discotheek tegen komt!

RAAR!
pi_72484776
Dit is trouwens beetje onstaan door het NEDERLANDSE TV SMAAK topic......al de roddel programma's en blaadjes worden ook zo'n beetje ook alleen bekeken door vrouwen....

dat moet toch iets zeggen!
  zondag 6 september 2009 @ 13:52:57 #3
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72484783
Ze hebben toch geen hobbies nodig als ze gewoon in de keuken staan en hun werk doen ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72484801
Soort zoekt soort hey.

Geen van mijn vriendinnen zijn zo
pi_72484828
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
Ze hebben toch geen hobbies nodig als ze gewoon in de keuken staan en hun werk doen ?
NAhhh haha, kijk, ik vind niet dat vrouwen minderwaardig zijn ofzo, maar ik vind het gewoon raar dat ze nooit iets hebben wat ze echt heel tof vinden of waarmee ze zichzelf kunnen vermaken!

Ja...dingen zoals tv kijken, maar dan kijk je ook nog 90% naar het gezeik van anderen
  zondag 6 september 2009 @ 13:54:37 #6
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72484830
redelijk terechte klacht, heb me dit vroeger ook wel eens afgevraagd
maar er zijn wel vrouwtjes met hobbies heb ik in mijn wijze leven ervaren
Je leeft maar één keer...
pi_72484853
tuurlijk zijn ze er! Maar laten we het ff generaliseren en 10 willekeurige chicks uit deze leeftijds categorie in de stad er uit plukken

Denk dat soweiso de helft aan bovenstaande omschrijving voldoet
  zondag 6 september 2009 @ 13:57:10 #8
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_72484893
*hobbyloos persoon meld zich.

Maar toch zie ik het probleem niet echt, wat maakt het jou uit hoe anderen hun tijd besteden.
pi_72484900
Komt mij inderdaad bekend voor
pi_72484902
Gewoon niet met oppervlakkige chicks omgaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72484945
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Pencile het volgende:
*hobbyloos persoon meld zich.

Maar toch zie ik het probleem niet echt, wat maakt het jou uit hoe anderen hun tijd besteden.
Het is geen probleem, ik hang er ook geen waarde oordeel aan...maar ik vindt het wel opmerkelijk en vraag me af hoe het komt
pi_72484990
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Pencile het volgende:
*hobbyloos persoon meld zich.

Maar toch zie ik het probleem niet echt, wat maakt het jou uit hoe anderen hun tijd besteden.
Mij lijkt het erg saai, maar als jij er prima bij voelt, is het ook geen probleem.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 6 september 2009 @ 14:00:17 #13
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_72484997
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

Het is geen probleem, ik hang er ook geen waarde oordeel aan...maar ik vindt het wel opmerkelijk en vraag me af hoe het komt
Nou bij komt het omdat ik geen zin heb om iets te doen waar ik slecht in ben. Dus ik ga niet op een sport omdat ik slecht in sporten ben. Ik ga niet tekenen omdat ik niet artistiek ben. Ik bespeel geen muziekinstrument omdat ik amuzikaal ben en zo gaat de lijst verder.
pi_72485052
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Pencile het volgende:

[..]

Nou bij komt het omdat ik geen zin heb om iets te doen waar ik slecht in ben. Dus ik ga niet op een sport omdat ik slecht in sporten ben. Ik ga niet tekenen omdat ik niet artistiek ben. Ik bespeel geen muziekinstrument omdat ik amuzikaal ben en zo gaat de lijst verder.
Dat is het punt niet, dit waren slechts een paar voorbeelden.....maargoed er zit wel iets in!
pi_72485085
Ik heb altijd hobbies gehad (en nee dat zijn niet dus de bezigheden die jij opnoemt) dus je generaliseert.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 6 september 2009 @ 14:04:14 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72485114
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb altijd hobbies gehad (en nee dat zijn niet dus de bezigheden die jij opnoemt) dus je generaliseert.
Nee echt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72485145
Ik ben geen vrouw ?
Ik heb hobby's, ik hou van paard rijden, lezen, seriemoordenaars (sorry) enzooooo
Baby darling doll face honey
pi_72485153
dat doe ik ook....ik zei het notabene zelf al...hoe kun je het anders over de helft van de wereldbevolking hebben
pi_72485292
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Pencile het volgende:

[..]

Nou bij komt het omdat ik geen zin heb om iets te doen waar ik slecht in ben. Dus ik ga niet op een sport omdat ik slecht in sporten ben. Ik ga niet tekenen omdat ik niet artistiek ben. Ik bespeel geen muziekinstrument omdat ik amuzikaal ben en zo gaat de lijst verder.
Dus eigenlijk kan je gewoon helemaal niks?
pi_72485309
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb altijd hobbies gehad (en nee dat zijn niet dus de bezigheden die jij opnoemt) dus je generaliseert.
Lees nou wat er staat...
pi_72485314
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

Het is geen probleem, ik hang er ook geen waarde oordeel aan...maar ik vindt het wel opmerkelijk en vraag me af hoe het komt
Ik vindt

En dat doe je wel, je zet al die dames meteen weg als dommige discobezoekers. En dat terwijl de dommige discobezoekers toch echt wel een hobbie hebben. Breezers drinken en allerlei sekuele uitspattingen bezigen.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72485316
Het meervoud van hobby is trouwens hobbies. Of is hobby's de Nederlandse meervoudsvorm?
pi_72485317
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Pencile het volgende:

[..]

Nou bij komt het omdat ik geen zin heb om iets te doen waar ik slecht in ben. Dus ik ga niet op een sport omdat ik slecht in sporten ben. Ik ga niet tekenen omdat ik niet artistiek ben. Ik bespeel geen muziekinstrument omdat ik amuzikaal ben en zo gaat de lijst verder.
Moet je goed zijn in een sport om het leuk te vinden?
Naar mij mening niet.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72485331
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
Het meervouw van hobby is trouwens hobbies. Of is hobby's de Nederlandse meervoudsvorm?
hobby's
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72485369
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mij lijkt het erg saai, maar als jij er prima bij voelt, is het ook geen probleem.
Persoonlijk vind ik die mannen en vrouwen die TS wel als goed beschouwt saaier. Liever oppervlakkig veel leuk vinden dan zo'n half autistische idioot die alleen maar met auto's, voetbal of zijn pctje bezig is.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')