abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:35:32 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72879028
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef Luco het volgende:

[..]

Och gut, in het AZ Topic komen ook mensen van andere clubs langs. Moet je eens in de PSV, Feyenoord of Ajax topics kijken zodra 1 van die drie ploegen een keer verliest
Als je zo reageert, weet je precies wat ik bedoel.

Jullie komen massaal langs om te trollen, en dat zie je hier niet bij fans van andere clubs. Zoals ik al over navigator zei: blijkbaar vind je het nodig om plezier te halen uit het kleineren van anderen, omdat je zelf niet groot genoeg bent.
Confidence through competence
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:41:57 #202
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72879222
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je zo reageert, weet je precies wat ik bedoel.

Jullie komen massaal langs om te trollen, en dat zie je hier niet bij fans van andere clubs. Zoals ik al over navigator zei: blijkbaar vind je het nodig om plezier te halen uit het kleineren van anderen, omdat je zelf niet groot genoeg bent.
Hoge bomen vangen veel wind en dat soort spreekwoorden. Hoort gewoon allemaal bij de nieuwe status die AZ op dit moment heeft...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:42:48 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72879260
Meh, twee keer kampioen geworden is nog geen topclub.

Mogen in onze handjes knijpen als we top 3-5 eindigen dit jaar.
Confidence through competence
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:46:34 #204
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72879380
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, twee keer kampioen geworden is nog geen topclub.

Mogen in onze handjes knijpen als we top 3-5 eindigen dit jaar.
Heb ik ergens het woord topclub gebruikt ?. Wel absoluut een club met potentieel (Net als Twente overigens). Alleen omdat er bij AZ een Dirk Scheringa zit die zijn ambities uiterst duidelijk uitspreekt krijgen jullie hier ook veel reacties op.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72879861
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha!_!1!!!11_!1!11


Geen poging om grappig te zijn, maar huidige TT is op z'n zachts gezegd niet echt actueel.

En ik vind het gewoon kut om aan te zien hoe AZ zo on-AZ speelde. Koeman aan te danken dunkt me.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:53:43 #206
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72881423
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:01 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Geen poging om grappig te zijn, maar huidige TT is op z'n zachts gezegd niet echt actueel.

En ik vind het gewoon kut om aan te zien hoe AZ zo on-AZ speelde. Koeman aan te danken dunkt me.
Ok mijn excuses .

Maar toch. Pas toen AZ vorig jaar met Louis van Gaal des Koemans op zeker ging spelen ging het goed. Misschien moeten de spelers nog wennen. Misschien waren ze de afgelopen wedstdijden wel zenuwachtig. Want AZ heeft dit seizoen echt al wel n paar keer laten zien dat ze aanvallend best leuk kunnen spelen. Nog niet structureel.

En je hebt zeker gelijk als je zegt dat het kut is dat AZ niet des AZ's speelt. En het is ook gewoon heel dom hoe er woensdag is gevoetbald. Het is alleen zo jammer dat mensen daar gelijk een hele ondoordachte conclusie aan verbinden
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:57:36 #207
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72881550
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:41 schreef Luco het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind en dat soort spreekwoorden. Hoort gewoon allemaal bij de nieuwe status die AZ op dit moment heeft...
Ja prima, maar trollen hoort daar niet bij . Er is een duidelijk verschil tussen uit de hoogte doende laten zien dat je het allemaal wel wist en gewoon kritisch laten zien dat jij het kut vond
pi_72896460
Zo, net terug uit Athene. Lang verslag met foto's volgt ergens morgen of zondag, als ik er dan nog zin in heb.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn: jammer. AZ speelde niet super, maar had kunnen winnen als Koeman had ingezien dat er iets te halen viel. Helaas kwam hij slechts voor een punt. Hoe kan het anders dat MouMou en Martens zo lang mogen zwalken? De wissel Mendes - Luijckx was goed, het risico op een tweede gele kaart was erg groot. Maar dan: Pelle? Hij hield de ballen wel lekker bij zich, maar er werden sowieso nauwelijks kansen gecreeerd. Overigens mocht hij als verse kracht wel meer tot breedtespel dwingen. Beter had Koeman toen Lens ingebracht, maar nee, die kwam pas na de 1-0 toen de ruimtes klein werden. Lens heeft al eerder bewezen daar veel moeite mee te hebben en hij viel dan ook dramatisch in. Verder werd er bij het doelpunt weer om te huilen zo slecht verdedigd. Wederom neemt Moisander niet de moeite mee te springen en zo z'n tegenstander te storen. Ik zou tegen NEC graag zien dat Jaliens centraal komt te spelen en Swerts op de back. Jaliens speelt dan wel de bal niet graag naar voren, maar hij neemt wel de moeite om met z'n mannetje mee te springen.

Afijn, mijn verhaal is al weer langer geworden dan ik wilde, eerst maar eens mijn bed opzoeken. Kwart voor vijf gaat de wekker weer...
  zaterdag 19 september 2009 @ 01:07:39 #209
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72896549
Welkom terug man
Confidence through competence
pi_72903046
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:05 schreef navigator het volgende:

[..]

Zowel AZ als Ajax beiden erg zwak gestart in Europa.

En het zou jullie sieren, nu jiullie ook echt met de grote jongens meedoen, als je die eierdop van je hoofd haalt. Dat komt wat volwassener over.


Maar waarom begin jij eigenlijk weer over Ajax in het AZ topic?
Omdat er van die idioten hier komen posten met zaken als
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:35 schreef TheJanitor het volgende:
Schande voor het Nederlands voetbal
En dan constateer ik dat Mr. TheJanitor een Ajacied is, en dan is het bruggetje snel gemaakt na die "wanvertoning" in Amsterdam.
Daar kan ik echt even van genieten, figuren die schreeuwen "Wij zijn de beste"... waarin? Ja in geld over de balk smijten en trainers de laan uit sturen... verder

Ik zet geen eierdop op mijn kop, hoeft niet eens, pak de fifa ranking er anders eens bij. Wij schreeuwen niet wij zijn de beste...wij zijn AZ Altijd Zichzelf remember...

Het zou jullie sieren om te gaan presteren ipv je kop boven het koren uit te steken zonder daadwerkelijke reden...Om nog maar te zwijgen over die achterlijke denigerende toon van je in iedere post.
quote:
nu jiullie ook echt met de grote jongens meedoen,



@Gatalin,

Goed om te horen dat je terug bent, ik hoop serieus dat je de moeite wilt nemen om toch je foto's en verslag te posten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72905887
quote:
Elm: ‘Deze club wil ik vooruit helpen’
18 September 2009
ALKMAAR- Rasmus Elm (21) kan zaterdag tegen NEC zijn tweede competitiewedstrijd namens zijn nieuwe club AZ spelen. Vorig weekend debuteerde de Zweedse middenvelder tegen ADO Den Haag. AZ.nl sprak met hem: “AZ voelde direct goed.”

Deze zomer maakte je de transfer van de landskampioen van Zweden naar de landskampioen van Nederland. Een heuse kampioenstransfer.
“Laten we hopen dat ik deze lijn doortrek. Kampioen worden is een geweldig gevoel. Dat weten de jongens van AZ ook na vorig seizoen. Wat dat betreft kunnen we er allemaal over meepraten. Het was mooi om met een kampioenschap afscheid te nemen van Kalmar FF, een club waaraan ik veel te danken heb.”

Wat weet je van de Eredivisie?
“Ik ken ene Viktor Elm van Heerenveen, haha. Zonder dollen: hij is nu zo’n half jaar hier, dus ik heb in die periode wel wat eredivisiewedstrijden gezien. Dit seizoen zag ik bijvoorbeeld de wedstrijd tussen Heerenveen en AZ live. Ook speelden we vorig seizoen met Kalmar in De Kuip tegen Feyenoord (0-1 winst, red.). Viktor heeft me veel verteld over het Nederlandse voetbal. Volgens hem is het de ideale competitie om je als jonge speler te ontwikkelen. AZ is een goed georganiseerde club met een kwalitatief hoogstaande spelersgroep, zei Viktor me.”

Kun je zijn verhalen beamen na je eerste weken?
“Absoluut. In mijn eerste trainingen zag ik al dat deze groep veel goede voetballers herbergt. Ook de organisatie van AZ verdient een pluim. Nadat Pontus (Wernbloom, red.) me een beetje heeft geïntroduceerd, ben ik heel goed opgevangen door de spelersgroep en de mensen daar omheen. Ze willen me bij veel dingen op en naast het veld helpen. De eerste keer dat ik hier op visite was, merkte ik al hoe professioneel de club is. Vanaf het moment dat ik landde tot aan mijn vertrek was alles voor me geregeld en waren de clubmensen ontzettend vriendelijk. Ik voelde direct een klik.”

Je was ook op visite bij Bayer Leverkusen, Fulham en Everton. Waarom verkoos je AZ boven het grote geld van de Bundesliga of de Premier League?
“Ach, geld is minder belangrijk dan mijn ontwikkeling als voetballer. Ik heb heel goed in mijn hoofd hoe mijn carrièreverloop eruit moet zien. Mijn kennismaking met AZ voelde direct goed, dus dit leek me een prima stap. Natuurlijk was een bezoek bij Everton ook geweldig; het was daarom een moeilijke beslissing. Bij AZ had ik echter vanaf de eerste minuut het gevoel van ‘hier wil ik spelen’. Deze club wil ik vooruit helpen.”

Lees het gehele interview met Elm in de AZ Speelt voor het duel met NEC. Ook tref je in de AZ Spreekt van eind september een interview met de middenvelder, waarin hij onder meer vertelt over zijn geloof en gewoontes en gedachtes buiten het voetbalveld om.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:24:43 #212
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72905931
Deze gast of Wernbloom binnenkort eens proberen voor Holman. En dan Mendes op rechts, gaarne. Vorig jaar heeft hij daar uitstekend gespeeld. Werd er blijer van dan zijn huidige positie.
Confidence through competence
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:05:18 #213
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72906914
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Omdat er van die idioten hier komen posten met zaken als
[..]

En dan constateer ik dat Mr. TheJanitor een Ajacied is, en dan is het bruggetje snel gemaakt na die "wanvertoning" in Amsterdam.
Daar kan ik echt even van genieten, figuren die schreeuwen "Wij zijn de beste"... waarin? Ja in geld over de balk smijten en trainers de laan uit sturen... verder

Ik zet geen eierdop op mijn kop, hoeft niet eens, pak de fifa ranking er anders eens bij. Wij schreeuwen niet wij zijn de beste...wij zijn AZ Altijd Zichzelf remember...

Het zou jullie sieren om te gaan presteren ipv je kop boven het koren uit te steken zonder daadwerkelijke reden...Om nog maar te zwijgen over die achterlijke denigerende toon van je in iedere post.
[..]




@Gatalin,

Goed om te horen dat je terug bent, ik hoop serieus dat je de moeite wilt nemen om toch je foto's en verslag te posten.
De UEFA ranking

AZ staat overigens in de ranking van 2010 39e en Ajax 29e.

2007 was n goed jaar voor Nederland

15 PSV Eindhoven
20 Ajax
21 AZ Alkmaar
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:51:28 #214
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72913841
Opstelling AZ tegen NEC:

Romero
Swerts - Jaliens - Moreno - Poco
Holman - Mendes - Schaars - Martens
El Hamdaoui
Dembele

Wanneer was het de laatste keer dat we blij waren dat Jaliens speelde? Eerlijk gezegd vond ik Romero ook heel, heel matig de laatste paar wedstrijden. Springt bij corners weer vaak onder de bal door enzo. Maar 't probleem is dat Didulica nog matiger is.
Confidence through competence
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:28:56 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72915149
De Moun heeft morgen suikerfeest. Ik ben benieuwd naar zijn inzet. Talent heeft hij wel degelijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:33:45 #216
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72915317
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De Moun heeft morgen suikerfeest. Ik ben benieuwd naar zijn inzet. Talent heeft hij wel degelijk.

²
Nouja, laatste dag van de ramadan is wel de meest zware dag. Je lichaam heeft al die tijd wel een opdoffer gekregen.
Confidence through competence
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:35:47 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72915384
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, laatste dag van de ramadan is wel de meest zware dag. Je lichaam heeft al die tijd wel een opdoffer gekregen.
Jij bent een ervaringsdeskundige?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:36:31 #218
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72915403
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent een ervaringsdeskundige?

²


Je bedoelt dat je lichaam er sterker van wordt als je dagenlang overdag niets eet?

Dan stel ik een nieuw sportdieet voor topsporters voor: ná zonsopgang en vóór zonsondergang niets meer eten.
Confidence through competence
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:54:39 #219
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72915870
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]



Je bedoelt dat je lichaam er sterker van wordt als je dagenlang overdag niets eet?
Ik bedoel niks, ik stel een vraag.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:38:34 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72917158
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik bedoel niks, ik stel een vraag.

²
Ik heb wel eens dagen op m'n werk dat ik het zo druk heb dat ik de lunch oversla. Wordt m'n fysiek niet beter op, nee.
Confidence through competence
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:36:18 #221
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72918798
AZ - NEC:

Goed: Schaars, Poco, Swerts, Elm, Pelle

Slecht: Holman, Mendes, Romero, Martens

Holmand is echt diepdiepdiepdiep slecht.
Confidence through competence
pi_72918861
AZ verliest dus drie keer op rij. Ik vraag me af hoe Koeman dit gaat managen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:38:44 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72918894
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef buddyb het volgende:
AZ verliest dus drie keer op rij. Ik vraag me af hoe Koeman dit gaat managen.
Hopelijk met een kampioenschap op de laatste dag.
Confidence through competence
pi_72918928
Hier ook nog maar ff:

Kan zo een mooi klotemaandje worden dat september. Met dit halfbakken voetbal (instelling is onder andere niet echt om over naar huis te schrijven) zie ik ze ook wel verliezen van Jong Ajax in de beker en kunnen zij die prijs ook wel vergeten.

  zaterdag 19 september 2009 @ 22:39:46 #225
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72918936
Pluspunt:

Swerts - Jaliens - Moreno - Poco

... werkt op zich best ok. Mendes en Holman op het middenveld is een beetje kut. En Dembele + Mounir zijn niet in goeden doen. Zal wel met de ramadan te maken hebben. Morgen suikerfeest.
Confidence through competence
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')